www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 04, 08:26:31

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921265 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 385 386 387 388 389 [390] 391 392 393 394 395 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13875960 alkalommal)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29089


Road Force One

« Hozzászólás #65042 Dátum: 2013 Január 06, 10:23:04 »

ACD:  1600i  = 1600ccm injektor 45kW

AS 1600 ccm duplaszívós = 50 LE

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #65041 Dátum: 2013 Január 06, 10:16:05 »

motorkódokról, amit én tudok
D-s motor 1200 ccm = 34 LE
F1 szimplaszívós motor 1300 ccm = 40 LE (kis olajfuratos)
F2 szimplaszívós motor 1300 ccm = 40 LE (nagy olajfuratos)
AB duplaszívós 1300 ccm = 44 LE
H 1500 ccm = 48 LE
AD 1600 ccm duplaszívós = 50 LE

ACD:  1600i  = 1600ccm injektor 45kW
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #65040 Dátum: 2013 Január 06, 10:15:09 »

És még van egy pár. A Luigi-bogár valami korai 1,3, na az 37 LE, az az 1,6,amit eredetileg szerettem volna, korabeli hengerekkel, az meg 47LE lett volna...
huhh, ilyen specifikációkról még nem is hallottam



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #65039 Dátum: 2013 Január 06, 10:03:38 »

motorkódokról, amit én tudok
D-s motor 1200 ccm = 34 LE
F1 szimplaszívós motor 1300 ccm = 40 LE (kis olajfuratos)
F2 szimplaszívós motor 1300 ccm = 40 LE (nagy olajfuratos)
AB duplaszívós 1300 ccm = 44 LE
H 1500 ccm = 48 LE
AD 1600 ccm duplaszívós = 50 LE
És még van egy pár. A Luigi-bogár valami korai 1,3, na az 37 LE, az az 1,6,amit eredetileg szerettem volna, korabeli hengerekkel, az meg 47LE lett volna...

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #65038 Dátum: 2013 Január 06, 08:01:05 »

Ma láttam AB motorkodú 1300-as és 44le -ként árult blokkot is a neten, holott az 1500-as alapmotorr is "csak" 48 le-s tudomásom szerint.
Létezik ilyen?
motorkódokról, amit én tudok
D-s motor 1200 ccm = 34 LE
F1 szimplaszívós motor 1300 ccm = 40 LE (kis olajfuratos)
F2 szimplaszívós motor 1300 ccm = 40 LE (nagy olajfuratos)
AB duplaszívós 1300 ccm = 44 LE
H 1500 ccm = 48 LE
AD 1600 ccm duplaszívós = 50 LE



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #65037 Dátum: 2013 Január 06, 00:14:00 »

A motorszakiktól kérdezem, van olyan oldal, ahol utána tudok nézni a motorkódoknak?
Eddig úgy tudtam, hogy a bogarat 1200 - 1300 - 1500 és 1600-as blokkal építették.
Ma beszéltem a bogaras sráccal, és ő azt javasolta, hogy ha később erősebb motort szeretnék a bogárba, akkor a legjobb hozzáértővel egyet összerakatni, alapnak az 1300-as nagyolajfuratú blokkot javasolta.
A kérdésem, hogy az 1300-as és az 1500 - 1600-as motorok ugyanarra az alapra (fűzött blokkra) épülnek, csak nagyobb hengerek - dugók , esetleg más hengerfej - karbi van rajtuk, vagy pedig némiképp eltérőek?
Ma láttam AB motorkodú 1300-as és 44le -ként árult blokkot is a neten, holott az 1500-as alapmotorr is "csak" 48 le-s tudomásom szerint.
Létezik ilyen?
itt sokmindent megtalálhatsz:
http://www.vbklub.net/
vagy rengeteg prospektus és táblázat van itt is évjáratok szerint:
www.thesamba.com
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #65036 Dátum: 2013 Január 06, 00:12:56 »

A motorszakiktól kérdezem, van olyan oldal, ahol utána tudok nézni a motorkódoknak?
Eddig úgy tudtam, hogy a bogarat 1200 - 1300 - 1500 és 1600-as blokkal építették.
Ma beszéltem a bogaras sráccal, és ő azt javasolta, hogy ha később erősebb motort szeretnék a bogárba, akkor a legjobb hozzáértővel egyet összerakatni, alapnak az 1300-as nagyolajfuratú blokkot javasolta.
A kérdésem, hogy az 1300-as és az 1500 - 1600-as motorok ugyanarra az alapra (fűzött blokkra) épülnek, csak nagyobb hengerek - dugók , esetleg más hengerfej - karbi van rajtuk, vagy pedig némiképp eltérőek?
Ma láttam AB motorkodú 1300-as és 44le -ként árult blokkot is a neten, holott az 1500-as alapmotorr is "csak" 48 le-s tudomásom szerint.
Létezik ilyen?
Tudom neked ajánlani a váci bogarasok oldalát. Nagyon sok hasznos infót megtalálsz rajta, köztük az általad keresett motorkódokat is.
http://vbklub.net/
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #65035 Dátum: 2013 Január 06, 00:06:39 »

A motorszakiktól kérdezem, van olyan oldal, ahol utána tudok nézni a motorkódoknak?
Eddig úgy tudtam, hogy a bogarat 1200 - 1300 - 1500 és 1600-as blokkal építették.
Ma beszéltem a bogaras sráccal, és ő azt javasolta, hogy ha később erősebb motort szeretnék a bogárba, akkor a legjobb hozzáértővel egyet összerakatni, alapnak az 1300-as nagyolajfuratú blokkot javasolta.
A kérdésem, hogy az 1300-as és az 1500 - 1600-as motorok ugyanarra az alapra (fűzött blokkra) épülnek, csak nagyobb hengerek - dugók , esetleg más hengerfej - karbi van rajtuk, vagy pedig némiképp eltérőek?
Ma láttam AB motorkodú 1300-as és 44le -ként árult blokkot is a neten, holott az 1500-as alapmotorr is "csak" 48 le-s tudomásom szerint.
Létezik ilyen?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65034 Dátum: 2013 Január 05, 22:16:08 »

annyira nagy agy nem vagyok ehhez még.. Cheesy de a másik mivel újabb több a beállítási lehetőség stb.. valóban nem jobb? szimplaszívós 1300as gyárilag 30pict2 van... megnézem melyik van jobb állapotban de a fiatalabb asszem jobban fest... fura még nekem azon a karbin (31pict3)hogy nem kéne lennie egy kis gumigyűrűnek az alapjáratifúvóka meg a járulékos fúvóka nyakán?

A karbikon a kötőjel utáni szám azt jelöli, hogy hány rendszer van a karbiban, tehát alapjárati,normál és teljesítmény - ez a 31PICT3. Az első szám a torokátmérő (nem a venturi!) milliméterben.

Amikor elkezdtek szigorodni az emissziós normál 1971-től jöttek ezek a külön alapjárati rendszerrel szerelt -2 -3 karbik. Ezeke érzékenyebben a koszra, eltömődésre és nehezebb is beállítani, előnye pedig az, hogy alapjáraton pontosabban lehet a CO kibocsátást és nitrogén oxidokat korlátozni.

Véleményem szerint egyéb előnyük nincs, ha azonos műszaki állapotú karbikat hasonlítunk össze. Az lehet az előnyük, hogy az újabb jobb állapotú.

Ez az én véleményem, másoké ettől eltérhet.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #65033 Dátum: 2013 Január 05, 18:26:59 »

Nem, azt rakd fel, amelyik jobb állapotban van, amelyiknek kevésbé lóg a tengelye, stb.

Én jobban szeretem a 30 PICT-2-est, biztos nem cserélném le 3-asra.
annyira nagy agy nem vagyok ehhez még.. Cheesy de a másik mivel újabb több a beállítási lehetőség stb.. valóban nem jobb? szimplaszívós 1300as gyárilag 30pict2 van... megnézem melyik van jobb állapotban de a fiatalabb asszem jobban fest... fura még nekem azon a karbin (31pict3)hogy nem kéne lennie egy kis gumigyűrűnek az alapjáratifúvóka meg a járulékos fúvóka nyakán?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #65032 Dátum: 2013 Január 05, 17:33:21 »

Igen, 34-est.
csatlakozom.
a kiccsabival épített 1.6-oson 31-es volt, a mostanin 34-es.
a 31-es is megbírkózik a feladattal, de azért mégis más érzés.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65031 Dátum: 2013 Január 05, 17:16:01 »

1.6-ra duplaszivó,milyet tennél,gyárit?



Igen, 34-est.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #65030 Dátum: 2013 Január 05, 17:14:14 »

Nem, azt rakd fel, amelyik jobb állapotban van, amelyiknek kevésbé lóg a tengelye, stb.

Én jobban szeretem a 30 PICT-2-est, biztos nem cserélném le 3-asra.
1.6-ra duplaszivó,milyet tennél,gyárit?

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65029 Dátum: 2013 Január 05, 17:12:14 »

HI!
esetleg megtudjátok mondani hogy ha egy solex 30 pict 2 karbit kicserélek 31 pict 3 ra akkor tapasztalni fogok valamiféle változást?

Nem, azt rakd fel, amelyik jobb állapotban van, amelyiknek kevésbé lóg a tengelye, stb.

Én jobban szeretem a 30 PICT-2-est, biztos nem cserélném le 3-asra.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #65028 Dátum: 2013 Január 05, 13:48:32 »

HI!
esetleg megtudjátok mondani hogy ha egy solex 30 pict 2 karbit kicserélek 31 pict 3 ra akkor tapasztalni fogok valamiféle változást?
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #65027 Dátum: 2013 Január 04, 23:14:15 »

Ha buszból van, levegős boxer és nagyobb mint 1,6, akkor a beépítése bogárba nem olcsó:
-Kell rá egy kipufogórendszer, mert az kilógna, a legolcsóbb verzió kb. 60ezer
-Kell rá egy olyan hűtés amivel befér bogárba, abból a legolcsőbb verzió kb. 100ezer
-Kell rá 215-ös kuplung + lendkerék, ami bontva is van 20-30ezer ha találsz
-Kell hozzá Porsche, vagy automata bogár önindító, ami bontva 10-20ezer Ft
Ha a fentieket beszerezted, akkor már csak le kell vágnod a bogarad hátfalát, hogy be tudd tenni a motort (El elfér a bogárban, csak a beépítéshez kell leszedni)
Ha mindezt megcsináltad és a motor teljesen hibátlan (nem lóg a főtengely, tökéletesek a karbik, nem ereszti az olajat, nem kopott), akkor lesz a bogaradban egy alapvetően teherautókba kitalált motorod, aminek dög nehezek a hajtórúdjai, a dugattyúi és aminél élvezetesebb egy picit gyengébb, de a bogárhoz kitalált jó 1,6 motor, amit ennyi munkából és pénzből már olyanra tudsz megcsinálni, hogy tudod mi lakik benne...
Ha pedig van valami nyűge a megvásárolt typ4 motornak, akkor az alkatrészárak pont háromszor annyiba kerülnek hozzá mint bogárhoz.
Nem rosszak a typ4 motorok, de vagy buszba, vagy ha bogárba rakjuk akkor érdemes könnyű dugókat, hajtórudakat tenni rá, kicserélni a vezérműtengelyt sportosabbra, meg feldobni rá 2 Webert vagy Dellortót. Az előbbi alól kivétel egy Porsche 914 motor, ami szintén typ4, de...  Wink


Köszi a részletes felvilágosítást.
Kezdő vagyok még a témában.
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #65026 Dátum: 2013 Január 04, 21:06:49 »

Új lendületet vett a Porsche kompresszor üzembe helyezése. Jövő héten összeáll a homokszóró cucc, addigra kész kell lennie.
Ma tanktisztítás történt...

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13996


30-347-1939

« Hozzászólás #65025 Dátum: 2013 Január 04, 18:48:55 »

A busz már nincs meg, régen elbontották, csak a motorja van meg.
Nem tudta, hogy milyen buszból van konkrétan.
Nem tudtam fotózni, mert raktáron van a motor, nem is láttam.
Csak gondoltam, hátha érdemes rajta elgondolkodni, mert 80eft az irányára.

Ha CU-s a motor, a gyújtása érdekelne, olcsón  Roll Eyes Grin

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65024 Dátum: 2013 Január 04, 16:15:19 »

Ha buszból van, levegős boxer és nagyobb mint 1,6, akkor a beépítése bogárba nem olcsó:
-Kell rá egy kipufogórendszer, mert az kilógna, a legolcsóbb verzió kb. 60ezer
-Kell rá egy olyan hűtés amivel befér bogárba, abból a legolcsőbb verzió kb. 100ezer
-Kell rá 215-ös kuplung + lendkerék, ami bontva is van 20-30ezer ha találsz
-Kell hozzá Porsche, vagy automata bogár önindító, ami bontva 10-20ezer Ft
Ha a fentieket beszerezted, akkor már csak le kell vágnod a bogarad hátfalát, hogy be tudd tenni a motort (El elfér a bogárban, csak a beépítéshez kell leszedni)
Ha mindezt megcsináltad és a motor teljesen hibátlan (nem lóg a főtengely, tökéletesek a karbik, nem ereszti az olajat, nem kopott), akkor lesz a bogaradban egy alapvetően teherautókba kitalált motorod, aminek dög nehezek a hajtórúdjai, a dugattyúi és aminél élvezetesebb egy picit gyengébb, de a bogárhoz kitalált jó 1,6 motor, amit ennyi munkából és pénzből már olyanra tudsz megcsinálni, hogy tudod mi lakik benne...
Ha pedig van valami nyűge a megvásárolt typ4 motornak, akkor az alkatrészárak pont háromszor annyiba kerülnek hozzá mint bogárhoz.
Nem rosszak a typ4 motorok, de vagy buszba, vagy ha bogárba rakjuk akkor érdemes könnyű dugókat, hajtórudakat tenni rá, kicserélni a vezérműtengelyt sportosabbra, meg feldobni rá 2 Webert vagy Dellortót. Az előbbi alól kivétel egy Porsche 914 motor, ami szintén typ4, de...  Wink

A busz már nincs meg, régen elbontották, csak a motorja van meg.
Nem tudta, hogy milyen buszból van konkrétan.
Nem tudtam fotózni, mert raktáron van a motor, nem is láttam.
Csak gondoltam, hátha érdemes rajta elgondolkodni, mert 80eft az irányára.


Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #65023 Dátum: 2013 Január 04, 11:35:01 »

Egy kiprobálhatatlan motorért nem kevés a nyolcvan.
Főleg ismeretlen, és nem típusorientált eladótól.

Bácsi Győző
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #65022 Dátum: 2013 Január 03, 23:42:17 »

A busz már nincs meg, régen elbontották, csak a motorja van meg.
Nem tudta, hogy milyen buszból van konkrétan.
Nem tudtam fotózni, mert raktáron van a motor, nem is láttam.
Csak gondoltam, hátha érdemes rajta elgondolkodni, mert 80eft az irányára.

Egy kiprobálhatatlan motorért nem kevés a nyolcvan.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #65021 Dátum: 2013 Január 03, 23:39:10 »

fotózz, meg milyen busz? t3? t2?

A busz már nincs meg, régen elbontották, csak a motorja van meg.
Nem tudta, hogy milyen buszból van konkrétan.
Nem tudtam fotózni, mert raktáron van a motor, nem is láttam.
Csak gondoltam, hátha érdemes rajta elgondolkodni, mert 80eft az irányára.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14981

« Hozzászólás #65020 Dátum: 2013 Január 03, 23:33:53 »

Ültetés ügyben remélem lesz közös nevezőnk Bugris kollégával Cool Grin
Ma voltam bontóban, és a bontós mondta, hogy nincs bontva bogara, de van egy 1,8-as boxer motorja komplettben, ami egy buszból van.
Létezhet ilyen? Még nem is hallottam 1,8-as levegős boxer vw motorról.... Shocked
És ez vajon elég könnyen beépíthető bogárba, vagy felejtős? Roll Eyes

fotózz, meg milyen busz? t3? t2?
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #65019 Dátum: 2013 Január 03, 23:33:28 »

Ültetés ügyben remélem lesz közös nevezőnk Bugris kollégával Cool Grin
Ma voltam bontóban, és a bontós mondta, hogy nincs bontva bogara, de van egy 1,8-as boxer motorja komplettben, ami egy buszból van.
Létezhet ilyen? Még nem is hallottam 1,8-as levegős boxer vw motorról.... Shocked
És ez vajon elég könnyen beépíthető bogárba, vagy felejtős? Roll Eyes

1,7 typ 4 valszeg.Beszopni be lehet bogárba de a hütést és a kipufogot meg kell oldani.Annyi pénzből meg elég kellemes bogármotort lehet épiteni.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #65018 Dátum: 2013 Január 03, 23:29:27 »

Ültetés ügyben remélem lesz közös nevezőnk Bugris kollégával Cool Grin
Ma voltam bontóban, és a bontós mondta, hogy nincs bontva bogara, de van egy 1,8-as boxer motorja komplettben, ami egy buszból van.
Létezhet ilyen? Még nem is hallottam 1,8-as levegős boxer vw motorról.... Shocked
És ez vajon elég könnyen beépíthető bogárba, vagy felejtős? Roll Eyes
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #65017 Dátum: 2013 Január 03, 12:54:03 »

Nem az lesz megcsinálva ami most benne van.   Wink Ez el lesz rakva a pinyóba kompletten.

Nekem van egy fixen ultetve, nem fogom hasznalni soha...egy eredetit elraktam en is, meg egy ujat epitettunk tesommal.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13996


30-347-1939

« Hozzászólás #65016 Dátum: 2013 Január 03, 12:35:06 »

aztán majd ha 1 hét után megunod a bohóckodást, akkor fogsz rábaszarintani
Nem az lesz megcsinálva ami most benne van.   Wink Ez el lesz rakva a pinyóba kompletten.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #65015 Dátum: 2013 Január 03, 12:20:25 »

Az enyém fixen lesz ültetve.
aztán majd ha 1 hét után megunod a bohóckodást, akkor fogsz rábaszarintani



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13996


30-347-1939

« Hozzászólás #65014 Dátum: 2013 Január 03, 11:46:48 »

Saját magad is meg tudod csinálni, fél nap alatt megvan.
Kell azért némi ügyesség.  Grin Ha egy szöget sem tud beverni valaki rendesen, az ne álljon neki.
De kivitelezhető. Az enyém fixen lesz ültetve. Én csak a segédmunkát adom. Ott azért tudni kell varrni rendesen.

Nem elérhető Bugris
Hozzászólások: 383


« Hozzászólás #65013 Dátum: 2013 Január 03, 11:40:08 »

Ültetett futómű híd 35-50 között szerintem

 akkor 45e-ert megvalnek hibatlan Puma hidamtol ;-)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13996


30-347-1939

« Hozzászólás #65012 Dátum: 2013 Január 03, 11:04:41 »

Ültetőmagos futóműért, vagy ültetőcsonkért kb. mit szoktak kérni használtban?
Vagy ki az, aki át tudja alakítani az első futóművet a kocsimon, és kb. mibe kerül? Roll Eyes
Ültetett futómű híd 35-50 között szerintem

Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #65011 Dátum: 2013 Január 03, 09:39:09 »

Ültetőmagos futóműért, vagy ültetőcsonkért kb. mit szoktak kérni használtban?
Vagy ki az, aki át tudja alakítani az első futóművet a kocsimon, és kb. mibe kerül? Roll Eyes

Magot lehet esztergaltatni, csonkbol milyen tipus kell, csapszeges, gombcsukos, tarcsafekes, dobfekes? Milyen marka, megelegszel a kinai empivel vagy mondjuk CB? Sok ismeretlenes a keplet.
Mindketto kell vagy csak az egyik?

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #65010 Dátum: 2013 Január 03, 05:07:31 »

Ültetőmagos futóműért, vagy ültetőcsonkért kb. mit szoktak kérni használtban?
Vagy ki az, aki át tudja alakítani az első futóművet a kocsimon, és kb. mibe kerül? Roll Eyes
Saját magad is meg tudod csinálni, fél nap alatt megvan.

Bácsi Győző
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #65009 Dátum: 2013 Január 02, 20:58:49 »



a szerelés, futóműállítás 1 napos munka összegre nem emlékszem pontosan de
gumibogi megmondhatja, vagy aki szerel ilyeneket

Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #65008 Dátum: 2013 Január 02, 20:44:35 »

Ültetőmagos futóműért, vagy ültetőcsonkért kb. mit szoktak kérni használtban?
Vagy ki az, aki át tudja alakítani az első futóművet a kocsimon, és kb. mibe kerül? Roll Eyes
helló ezek új alkatrészek
nekem kb ezek az árak voltak tavaly
139 Euro a tengelycsonk pár
23 Euro a csapágyszett egy oldalra
25 Euro a posta

a szerelés, futóműállítás 1 napos munka összegre nem emlékszem pontosan de
gumibogi megmondhatja, vagy aki szerel ilyeneket
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #65007 Dátum: 2013 Január 02, 19:56:31 »

Ültetőmagos futóműért, vagy ültetőcsonkért kb. mit szoktak kérni használtban?
Vagy ki az, aki át tudja alakítani az első futóművet a kocsimon, és kb. mibe kerül? Roll Eyes
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #65006 Dátum: 2013 Január 02, 14:42:14 »

Akkor 74-es, augusztustól 75-ös (az már alsó indexes).

Indexek fentvannak a sárvédőn akkor ok Smiley

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #65005 Dátum: 2013 Január 02, 14:39:52 »

Váci bogarasok honlapján kapcsolási rajzok között között van super beetle 73 évj meg 1303 74 évj. mi a különbség a kettő között??? Vagy super beetle-t nem 1303-ra értik???

Arra próbálok rájönni hogy pontosan az enyémhez melyik való 1303 74 másodikfelében készült valamikor az én autóm Smiley
Akkor 74-es, augusztustól 75-ös (az már alsó indexes).

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #65004 Dátum: 2013 Január 02, 14:29:10 »

Váci bogarasok honlapján kapcsolási rajzok között között van super beetle 73 évj meg 1303 74 évj. mi a különbség a kettő között??? Vagy super beetle-t nem 1303-ra értik???

Arra próbálok rájönni hogy pontosan az enyémhez melyik való 1303 74 másodikfelében készült valamikor az én autóm Smiley

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65003 Dátum: 2013 Január 02, 09:16:06 »

1300-ason felül megy be, de végül is ez mindegy.
<beszúrt kép törölve>
Jól meg van csinálva! Örök élet.             
Oldalak: 1 ... 385 386 387 388 389 [390] 391 392 393 394 395 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.15 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.