www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 04, 06:46:42

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921265 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 384 385 386 387 388 [389] 390 391 392 393 394 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13874638 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #65082 Dátum: 2013 Január 06, 15:46:05 »

van egy nagy anya rajta. ne egyik irányba sem lazul.
kifog rajtam az a buzi ablaktörlő.
hol a flex? Grin
maximum 6-os anya lehet, mármint ha a kart akarod leszedni.
ha a komplett szerkezetet, azt tartja nagyobb anyuci.
csavarlazító + izomerő



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65081 Dátum: 2013 Január 06, 15:45:32 »

Bocs, akkor benéztem  Lips Sealed

Ez nem ovál fékdob Zoli!A leírásban is ott szerepel,hogy 1957-67.

Ilyent bárhol lehet kapni,kb azonos árban.

Abban igaza van Józsinak,hogy az 1957 előtti fékdobokat tényleg sehol sem lehet beszerezni újban.Ezért kérdezgetem a Józsitól,hogy milyen megoldások vannak.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #65080 Dátum: 2013 Január 06, 14:28:39 »

van egy nagy anya rajta. ne egyik irányba sem lazul.
kifog rajtam az a buzi ablaktörlő.
hol a flex? Grin
akkor megy egyértelmű, nincs trükk
csavarlazító és próbáld mozgatni, óvatosan ütögetni, mindkét irányba próbálni megindítani stb
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65079 Dátum: 2013 Január 06, 14:26:26 »

van egy nagy anya rajta. ne egyik irányba sem lazul.
kifog rajtam az a buzi ablaktörlő.
hol a flex? Grin
Van úgy hogy összenő. Villás szerszámmal feszegesd körbe. (biciklikulcs pl. Úgy emlékszem, a villáskulcs nem fér be)

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #65078 Dátum: 2013 Január 06, 14:19:20 »

oldalról van benne egy kis csavar. utána szerintem csak erősen kell húzni, egyenesen körben. a kosztól jól rá tud gyógyulni

illetve van olyan ahol egy anya tartja kívülről, de gondolom az egyértelmű lenne és nem kérdeznéd
van egy nagy anya rajta. ne egyik irányba sem lazul.
kifog rajtam az a buzi ablaktörlő.
hol a flex? Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #65077 Dátum: 2013 Január 06, 14:16:43 »

hogy a picsába jön le a ablaktörlő kar.
egyszer 6éve már leszedtem, de most az istenért nem megy Undecided
oldalról van benne egy kis csavar. utána szerintem csak erősen kell húzni, egyenesen körben. a kosztól jól rá tud gyógyulni

illetve van olyan ahol egy anya tartja kívülről, de gondolom az egyértelmű lenne és nem kérdeznéd
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #65076 Dátum: 2013 Január 06, 14:16:09 »

A motorszakiktól kérdezem, van olyan oldal, ahol utána tudok nézni a motorkódoknak?
Eddig úgy tudtam, hogy a bogarat 1200 - 1300 - 1500 és 1600-as blokkal építették.
Ma beszéltem a bogaras sráccal, és ő azt javasolta, hogy ha később erősebb motort szeretnék a bogárba, akkor a legjobb ....

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #65075 Dátum: 2013 Január 06, 14:10:30 »

Szeretném megcsinálni a dinamót is, hogy bármikor eredeti állapotba lehessen hozni az autót.
Találtam egy talpat. Nem ez van a motoron, azon generátor talp van.
Ebbe még a dinamó se megy bele. Milyen talp lehet ez? 30 lovasé?
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Elvileg a 30LE-s dinamó a keskeny,de annak nem lehet lecsavarozni ezt a talpát,azért is hívják egybebakos motornak.

Valami 6V-os dinamónak a bakja ez.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #65074 Dátum: 2013 Január 06, 14:09:16 »

hogy a picsába jön le a ablaktörlő kar.
egyszer 6éve már leszedtem, de most az istenért nem megy Undecided

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #65073 Dátum: 2013 Január 06, 14:04:55 »

Én a képről úgy gondolom, hogy ez felmegy a régire is, annak ellenére, hogy 57-től írja.
Persze lehet, hogy csal a kép, vagy a szemem. Lehet, hogy a Zoli is azért ajánlotta, mert tapasztalta már, hogy felmegy.
Fel lehet tenni,ha párban a fiatalabb évjáratról származó fékalaplapot is cseréljük,ahogy az előbb már írták.

De attól még nem 1957.előtti fékdob.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65072 Dátum: 2013 Január 06, 14:00:42 »

Szeretném megcsinálni a dinamót is, hogy bármikor eredeti állapotba lehessen hozni az autót.
Találtam egy talpat. Nem ez van a motoron, azon generátor talp van.
Ebbe még a dinamó se megy bele. Milyen talp lehet ez? 30 lovasé?


« Utoljára szerkesztve: 2013 Január 06, 14:09:53 írta Zoli »

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #65071 Dátum: 2013 Január 06, 14:00:40 »

Én pl. az 1957-es Wartburgunkon. Jó, ha van egy spéci fúró hozzá, és alu csőszegecs. De fel is ragasztják neked.

1954.előtti fékdobhoz már fékpofákat sem lehet kapni újban.Így csak egy lehetőség maradt,ilyen ferodolokat venni,és házilag felszegecselni.
http://www.kaeferland-shop.de/index.php?action=showdetails&from=list&pageNr=1&productId=5070187cbe216&sid=50e96e62e64f15.69879594

Csinált már valaki ilyent házilag,hogy a régi szegecseket lefurkálta,és ilyen új ferodolakat szegecselt fel?
1303LS
« Hozzászólás #65070 Dátum: 2013 Január 06, 13:41:40 »

Ez nem ovál fékdob Zoli!A leírásban is ott szerepel,hogy 1957-67.

Ilyent bárhol lehet kapni,kb azonos árban.

Abban igaza van Józsinak,hogy az 1957 előtti fékdobokat tényleg sehol sem lehet beszerezni újban.Ezért kérdezgetem a Józsitól,hogy milyen megoldások vannak.
Én a képről úgy gondolom, hogy ez felmegy a régire is, annak ellenére, hogy 57-től írja.
Persze lehet, hogy csal a kép, vagy a szemem. Lehet, hogy a Zoli is azért ajánlotta, mert tapasztalta már, hogy felmegy.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #65069 Dátum: 2013 Január 06, 13:37:31 »

1954.előtti fékdobhoz már fékpofákat sem lehet kapni újban.Így csak egy lehetőség maradt,ilyen ferodolokat venni,és házilag felszegecselni.
http://www.kaeferland-shop.de/index.php?action=showdetails&from=list&pageNr=1&productId=5070187cbe216&sid=50e96e62e64f15.69879594

Csinált már valaki ilyent házilag,hogy a régi szegecseket lefurkálta,és ilyen új ferodolakat szegecselt fel?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #65068 Dátum: 2013 Január 06, 13:27:53 »

Ez nem ovál fékdob Zoli!A leírásban is ott szerepel,hogy 1957-67.

Ilyent bárhol lehet kapni,kb azonos árban.

Abban igaza van Józsinak,hogy az 1957 előtti fékdobokat tényleg sehol sem lehet beszerezni újban.Ezért kérdezgetem a Józsitól,hogy milyen megoldások vannak.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #65067 Dátum: 2013 Január 06, 13:04:31 »

, renault fuegóról.
http://videa.hu/videok/film-animacio/knight-rider-renault-fuego-auto-david-hasselhoff-BwM3tJcX3RmbkPep
« Utoljára szerkesztve: 2013 Január 06, 13:14:35 írta tati »

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13996


30-347-1939

« Hozzászólás #65066 Dátum: 2013 Január 06, 12:37:53 »

utálom a solex karbikat de ez csak most élesedett ki bennem miután leszedtem a renaultomról a levegőszűrő házat és alatta egy solex van, jó nagy szar nem lehet beállítani vagy nehezen indul vagy szar és büdös az alapjárat .....
Van egy solex karbim, renault fuegóról. A motorja szépen járt, de a kasztni menthetetlen volt. Ezt tudtam megmenteni róla.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #65065 Dátum: 2013 Január 06, 12:27:25 »

...vagy öreg és kopott, vagy egyszerűen csak béna vagy.

Van vagy 40 féle Solex karbi és azért mert az egyik kopasz ember hülye, azért nem minden kopasz ember hülye.
az biztos hogy béna vagyok, de ezek a bogár solexek  akkor is szarok  és a rönójé is punktum!

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65064 Dátum: 2013 Január 06, 12:00:49 »

Pontosan, ahogy mondod.

Konkrétan erre való.

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65063 Dátum: 2013 Január 06, 11:57:34 »

Vagy az általad használt fékdobhoz való alaplap az megegyezik a későbbi 4 lyukas alaplapokkal. Olyan bárkinél van bontva és akkor összetartozó alaplap + dob van az autón. Illetve az van újban is.

Konkrétan erre való.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65062 Dátum: 2013 Január 06, 11:57:00 »

utálom a solex karbikat de ez csak most élesedett ki bennem miután leszedtem a renaultomról a levegőszűrő házat és alatta egy solex van, jó nagy szar nem lehet beállítani vagy nehezen indul vagy szar és büdös az alapjárat .....

...vagy öreg és kopott, vagy egyszerűen csak béna vagy.

Van vagy 40 féle Solex karbi és azért mert az egyik kopasz ember hülye, azért nem minden kopasz ember hülye.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65061 Dátum: 2013 Január 06, 11:56:37 »

Persze, felszerelhető. Nekem is a fiatalabb van mint neked, de én úgy csináltam, hogy kompletten cserélem fékalaplappal, mindennel. Így hátul olyan fékem van amiben minden gyári és mindenhez passzol minden és semmit sem kellett alakítani, csak mindent felcsavarozni.

Talán jó, de nem vennék mérget rá. Nekem nem kell. Narancs topiktárs kérdezett valamit privátban, hogy felszerelhető e?

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65060 Dátum: 2013 Január 06, 11:55:06 »

Ennek mi lehet az oka? Nem lehet, hogy nagyobb karbinál is érdekes lehet, vagy ott már mások a dimenziók?


Az oka a typ3 hűtőrendszere. Az egyik oldal jobban melegszik, ezért ott kisebb a főfúvóka, és úgy van az egész beállítva.

A Bogár hűtőrendszerénél már nincs ilyen.  

(most ne kezdjétek, hogy a hármas henger, stb. mert az még valamikor 1964-66 körül megszűnt, már alig lehet olyan osztófejet találni.
Az F-es motorok gyári osztófején sincs a harmadik henger gyújtása késleltetve.)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65059 Dátum: 2013 Január 06, 11:53:05 »

Talán jó, de nem vennék mérget rá. Nekem nem kell. Narancs topiktárs kérdezett valamit privátban, hogy felszerelhető e?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65058 Dátum: 2013 Január 06, 11:48:06 »

Vagy az általad használt fékdobhoz való alaplap az megegyezik a későbbi 4 lyukas alaplapokkal. Olyan bárkinél van bontva és akkor összetartozó alaplap + dob van az autón. Illetve az van újban is.


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65057 Dátum: 2013 Január 06, 11:45:17 »

Lehet kapni, 25 Euroért postázza a 2db-ot Magyarországra:

http://de.hoffmann-speedster.com/kaefer/bremse-felgen/bremstrommel-anbauteile/1750/bremstrommel-hinten-5-loch/lk205-7.67?c=111248



A lényeg a lényeg, hogy oválra nem kapni fékdobot, és megoldható ahogy írtam. Főleg amikor levettem a polcról a 6 éve vásárolt új fékdobot, és nem lehet kicsrélni sem, mert csak az újabb létezik.

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #65056 Dátum: 2013 Január 06, 11:40:24 »

Csak el ne vetemedjen az alaplap.

Egy csík lemezből bármikor visszarakható, mert maradt még visszahajlított rész, és belül CO-val 20 heft. A fékdobhoz nem akartam hozzányúlni, ne veszítsen a tartásából. Úgy is megoldható lett volna, de biztos ami biztos.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65055 Dátum: 2013 Január 06, 11:31:35 »

Ez az oválra való dob. Felszabályzás látható féltengelyen futtatva.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65054 Dátum: 2013 Január 06, 11:28:42 »

Itt egy jó kép a rövidített peremről.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65053 Dátum: 2013 Január 06, 11:24:40 »

Így néz ki az újfajta dobbal. 1 centi hiányzik a fékalaplapból. Ilyen dobot mindig lehet kapni, van is egy garnitura új a polcomon.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65052 Dátum: 2013 Január 06, 11:15:21 »

A lényeg a lényeg, hogy oválra nem kapni fékdobot, és megoldható ahogy írtam. Főleg amikor levettem a polcról a 6 éve vásárolt új fékdobot, és nem lehet kicsrélni sem, mert csak az újabb létezik.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65051 Dátum: 2013 Január 06, 11:09:48 »

Ez nem azért van mert kétféle dob és kétféle fékalaplap létezett 5 lyukasból? És neked az egyik fajta alaplapod és a másik fajta dobod van?!
Csak mert én az új dobot fel tudtam rakni, de a hozzá tartozó alaplapom volt felszerelve.

Valóban úgy van, az egy csavaros fékhenger felfogatásos alaplaphoz való. Átmérőben más az alaplap.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65050 Dátum: 2013 Január 06, 11:07:41 »

Egy csík lemezből bármikor visszarakható, mert maradt még visszahajlított rész, és belül CO-val 20 heft. A fékdobhoz nem akartam hozzányúlni, ne veszítsen a tartásából. Úgy is megoldható lett volna, de biztos ami biztos.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65049 Dátum: 2013 Január 06, 11:07:32 »

Ez nem azért van mert kétféle dob és kétféle fékalaplap létezett 5 lyukasból? És neked az egyik fajta alaplapod és a másik fajta dobod van?!
Csak mert én az új dobot fel tudtam rakni, de a hozzá tartozó alaplapom volt felszerelve.

Narancs topiktársnak.

A fék alaplap lemeze nem megy be a kapható dobok nútjába. Ezért levágtam a lemezből egy csíkot.

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65048 Dátum: 2013 Január 06, 11:03:00 »

Narancs topiktársnak.

A fék alaplap lemeze nem megy be a kapható dobok nútjába. Ezért levágtam a lemezből egy csíkot.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65047 Dátum: 2013 Január 06, 10:54:21 »

Én más duplakarbis motornál ilyennel még nem találkoztam.
Typ3-nál:
1965 Főfúvóka:130, Levegő:240
1966-67 Főfúvóka:132,5 (bal) 130 (jobb), Levegő:150 (bal) 120 (jobb)
1968-71 Főfúvóka:130 (bal) 127,5 (jobb), Levegő:155 (bal) 120 (jobb)
1971 Főfúvóka:127,5, Levegő:140/050

Ennek mi lehet az oka? Nem lehet, hogy nagyobb karbinál is érdekes lehet, vagy ott már mások a dimenziók?


Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #65046 Dátum: 2013 Január 06, 10:45:32 »

Ez nekem újdonság.

utálom a solex karbikat de ez csak most élesedett ki bennem miután leszedtem a renaultomról a levegőszűrő házat és alatta egy solex van, jó nagy szar nem lehet beállítani vagy nehezen indul vagy szar és büdös az alapjárat .....

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #65045 Dátum: 2013 Január 06, 10:41:24 »

Ennek mi lehet az oka? Nem lehet, hogy nagyobb karbinál is érdekes lehet, vagy ott már mások a dimenziók?

tényleg más a jobb és bal oldali karbi fúvókázása
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65044 Dátum: 2013 Január 06, 10:37:33 »

Nekünk meg 85 óta van typ3-asunk és tegnap tudtam meg egy számomra újdonságot a karbikkal kapcsolatban:
Csinálunk most egy typ3 motort, amihez a Merki újította fel a karbikat. A Merki szólt, hogy észlelte, hogy a 2 karbiban más a főfúvóka és a féklevegő fúvóka mérete. Ki akarta cserélni, de utánanézett, és gyárilag más a fúvókák mérete. Megnéztem a gyári VW javítási könyvben és tényleg más a jobb és bal oldali karbi fúvókázása, de még évjáratonként is változik. Ez nekem újdonság.

A karbikon a kötőjel utáni szám azt jelöli, hogy hány rendszer van a karbiban, tehát alapjárati,normál és teljesítmény - ez a 31PICT3. Az első szám a torokátmérő (nem a venturi!) milliméterben.

Amikor elkezdtek szigorodni az emissziós normál 1971-től jöttek ezek a külön alapjárati rendszerrel szerelt -2 -3 karbik. Ezeke érzékenyebben a koszra, eltömődésre és nehezebb is beállítani, előnye pedig az, hogy alapjáraton pontosabban lehet a CO kibocsátást és nitrogén oxidokat korlátozni.

Véleményem szerint egyéb előnyük nincs, ha azonos műszaki állapotú karbikat hasonlítunk össze. Az lehet az előnyük, hogy az újabb jobb állapotú.

Ez az én véleményem, másoké ettől eltérhet.  Wink

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65043 Dátum: 2013 Január 06, 10:33:39 »

Az AB-s motor az ugyan csak 1300ccm, viszont duplaszívós hengerfejjel szerelt. A H-s 1500 motor ugyan 200ccm-rel nagyobb, de szimplaszívós hengerfejjel szerelt. Viszont pl. egy AS 1600ccm-es motor már 1,6-os és még duplaszívós a hengerfej is. Az 50LE.
Ha erősebb motort akarsz építeni a későbbiekben, akkor érdemes nagy olajfuratos blokkra építeni. Nagy olajfuratos blokkja nem csak 1300-as, hanem 1600-as, de még 1200-as motoroknak is volt. Az én első 1,6 tuning motorom pl. egy nagy olajfuratos 1,2 blokkra épült (Mert az volt itthon a legjobb állapotú). Az kapott egy 1,3 motorból főtengely és hajtórúd garnitúrát (ezek egyeznek az 1,6 motoréval) és kapott egy garnitúra 1,6 henger-dugó szettet és 1,6 duplaszívós fejeket.

Ma láttam AB motorkodú 1300-as és 44le -ként árult blokkot is a neten, holott az 1500-as alapmotorr is "csak" 48 le-s tudomásom szerint.
Létezik ilyen?

Oldalak: 1 ... 384 385 386 387 388 [389] 390 391 392 393 394 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.15 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.