www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 06, 07:25:54

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921271 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 333 334 335 336 337 [338] 339 340 341 342 343 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13910768 alkalommal)
Nem elérhető jhonny
Hozzászólások: 13


« Hozzászólás #67122 Dátum: 2013 április 29, 22:53:47 »

Ha vasalás előtt már üvegesedett a betét, akkor az sem kizárt, hogy a tárcsát is sikerült megégetni, és attól csikorog most.
Milyen betétet tárcsát tettél bele? Olcsót vagy minőségi cuccot?
A munkahengerek nem szorulnak? Nem lehet, hogy fog a fék egy kicsit folyamatosan? A nyergek könnyen járnak?

Olcsót, majd vissza a gyárit aztán a szerelő is alkotott bele valamilyet. Viszont lehet, hogy fog a fék ez megmagyarázná talán a felüvegesedést is vagy csak lehet szar a betét... holnap megemelem és utánajárok meg megveszem bele a legdrágább fékbetétet  Evil

ferdén lereszelni a betét ráfutó élét + a betét hátulját bekenni rézpasztával.

Ezt mind próbáltuk a rézpaszta is csak addig volt jó amíg lenem kopott/mosódott... és nincs olyan hangrendszer ami ezt a frekvenciát elnyomja Cheesy

+ amióta elpukkant a szervódob azóta még durvább, viszont ha erősen rálépek akkor nincs nyikk, lehet nemfog eléggé rá a tárcsára és azért csak köszörüli?
« Utoljára szerkesztve: 2013 április 29, 22:57:23 írta jhonny »
Nem elérhető jhonny
Hozzászólások: 13


« Hozzászólás #67121 Dátum: 2013 április 29, 22:47:07 »

Vagy beolajozni.  Lips Sealed

paraffinolajal vagy a sima étolaj is jó?  Cheesy
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #67120 Dátum: 2013 április 29, 22:08:20 »

Ezt ne, mert még a végén valaki komolyan veszi!
Utána meg nézhetünk mint pityu a moziban :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #67119 Dátum: 2013 április 29, 22:08:05 »

Vagy beolajozni.  Lips Sealed
ááá, a zsír jobb :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #67118 Dátum: 2013 április 29, 22:01:25 »

Vagy beolajozni.  Lips Sealed
Ezt ne, mert még a végén valaki komolyan veszi!
Utána meg nézhetünk mint pityu a moziban :-)

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14984

« Hozzászólás #67117 Dátum: 2013 április 29, 21:46:52 »

ha ez sem segít, akkor egy jó hangrendszer beépítése az autóba, ami elnyomja a zajt :-)
Vagy beolajozni.  Lips Sealed
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #67116 Dátum: 2013 április 29, 21:44:57 »

ferdén lereszelni a betét ráfutó élét + a betét hátulját bekenni rézpasztával.
ha ez sem segít, akkor egy jó hangrendszer beépítése az autóba, ami elnyomja a zajt :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #67115 Dátum: 2013 április 29, 21:42:25 »

Az üvegesre keményedés stimmel de az még a vasalás előtt volt utána lett felcsiszolva és mindez vadi új tárcsánál... akkor vegyek füldugókat az utasoknak Cheesy ?
Kivárnám én szivesen de már lassan egy éve ilyen és most már nagyon idegesít... Nincs valami hiper-szuper fékbetét ami orvosolná a problémát?
Ha vasalás előtt már üvegesedett a betét, akkor az sem kizárt, hogy a tárcsát is sikerült megégetni, és attól csikorog most.
Milyen betétet tárcsát tettél bele? Olcsót vagy minőségi cuccot?
A munkahengerek nem szorulnak? Nem lehet, hogy fog a fék egy kicsit folyamatosan? A nyergek könnyen járnak?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #67114 Dátum: 2013 április 29, 21:39:19 »

Az üvegesre keményedés stimmel de az még a vasalás előtt volt utána lett felcsiszolva és mindez vadi új tárcsánál... akkor vegyek füldugókat az utasoknak Cheesy ?
Kivárnám én szivesen de már lassan egy éve ilyen és most már nagyon idegesít... Nincs valami hiper-szuper fékbetét ami orvosolná a problémát?

Lehet, hogy hülyeséget írok, de a rézpasztát nem ilyen eseteknél szokták használni?
Nem elérhető jhonny
Hozzászólások: 13


« Hozzászólás #67113 Dátum: 2013 április 29, 21:23:04 »

azt írja 20km-en próbálta. ?

bár ennyi ideig én nem merném. ezalatt félnék hogy üvegesre keményedik ha folyamatosan nyomom.. kell hogy tudjon hűlni

nálam is tárcsa van elöl a bogárban, volt már egy válla a tárcsának, azt leszedte róla az esztergályos és kapott új betéteket. pár hónappal később kezdett el nekem csikorogni fékezéskor, de nem tudtam vele mit tenni. főleg akkor csinálta ha csak picit akartam lassulni. azóta eltelt 2-3000 km, de már nem emlékszem mennyi idő alatt hagyta abba, de nem csináltam vele semmit, csak igyekeztem kevesebbet vagy olyan erővel fékezni, mikor nem csinálta. (nem kellett állóra fékezni a kereket Grin)

Az üvegesre keményedés stimmel de az még a vasalás előtt volt utána lett felcsiszolva és mindez vadi új tárcsánál... akkor vegyek füldugókat az utasoknak Cheesy ?
Kivárnám én szivesen de már lassan egy éve ilyen és most már nagyon idegesít... Nincs valami hiper-szuper fékbetét ami orvosolná a problémát?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #67112 Dátum: 2013 április 29, 21:16:27 »

Probáld meg megvasalni.
azt írja 20km-en próbálta. ?

bár ennyi ideig én nem merném. ezalatt félnék hogy üvegesre keményedik ha folyamatosan nyomom.. kell hogy tudjon hűlni



nálam is tárcsa van elöl a bogárban, volt már egy válla a tárcsának, azt leszedte róla az esztergályos és kapott új betéteket. pár hónappal később kezdett el nekem csikorogni fékezéskor, de nem tudtam vele mit tenni. főleg akkor csinálta ha csak picit akartam lassulni. azóta eltelt 2-3000 km, de már nem emlékszem mennyi idő alatt hagyta abba, de nem csináltam vele semmit, csak igyekeztem kevesebbet vagy olyan erővel fékezni, mikor nem csinálta. (nem kellett állóra fékezni a kereket Grin)
Nem elérhető jhonny
Hozzászólások: 13


« Hozzászólás #67111 Dátum: 2013 április 29, 21:10:14 »

Probáld meg megvasalni.
Még utána módosítottam:
Bevasaltuk 20km-en keresztül fékezve mentünk - semmi... - és ezt már 3x

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #67110 Dátum: 2013 április 29, 21:08:11 »

Lenne még egy olyan problémám, hogy az első tárcsafékek (78-as T2) amióta kilettek cserélve újra SZÖRNYEN NYIKOROGNAK.
Új a tárcsa, új a betét - nyikorog
Fékbetét ferdén becsiszol - nyikorog
Tárcsa durva csiszolás - nyikorog
Fújtunk rá rézsprayt - 10km-ig nem nyikorgott
Visszatettük a rozsdás tárcsát - nyikorog
Újabb betét - még jobban nyikorog a legkisebb fékezésre...
Bevasaltuk 20km-en keresztül fékezve mentünk - semmi...
+ 2 szerelő is harácsolt rajta valamit amitől amég elmentünk hazáig nem nyikorgott..
Már dudálnom se kell mert 1km-ről hallják ha jövök annyira durva.
Mit lehetne vele kezdeni Huh Huh Huh Milyen fékbetétet tegyek bele, hogy megszűnjön?
Probáld meg megvasalni.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető jhonny
Hozzászólások: 13


« Hozzászólás #67109 Dátum: 2013 április 29, 21:03:01 »

Lenne még egy olyan problémám, hogy az első tárcsafékek (78-as T2) amióta kilettek cserélve újra SZÖRNYEN NYIKOROGNAK.
Új a tárcsa, új a betét - nyikorog
Fékbetét ferdén becsiszol - nyikorog
Tárcsa durva csiszolás - nyikorog
Fújtunk rá rézsprayt - 10km-ig nem nyikorgott
Visszatettük a rozsdás tárcsát - nyikorog
Újabb betét - még jobban nyikorog a legkisebb fékezésre...
Bevasaltuk 20km-en keresztül fékezve mentünk - semmi...
+ 2 szerelő is harácsolt rajta valamit amitől amég elmentünk hazáig nem nyikorgott..
Már dudálnom se kell mert 1km-ről hallják ha jövök annyira durva.
Mit lehetne vele kezdeni Huh Huh Huh Milyen fékbetétet tegyek bele, hogy megszűnjön?
« Utoljára szerkesztve: 2013 április 29, 21:06:54 írta jhonny »
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29089


Road Force One

« Hozzászólás #67108 Dátum: 2013 április 29, 20:41:13 »

nekem mindig ilyen volt a bogaram tavasszal mikor először beindítottam könnyezett a gyorsító ráadásul olyan kemény volt benne a membrán hogy szinte nem is sprickolt a gyorsító fúvóka csak a kiskaron a rugó összenyomódott de egy nap alatt mindig rendbejött magától Wink mostanába meg ugye dellortó Grin

Na igen, de ez a Bogi már futott azért a tél óta, mert voltak vele a Rajzáson... Sőt! Előtte volt pár dolog miatt a Sz. Mikinél... De még azért talán szerencse, hogy nem lett belőle valódi, él 3D-s lángnyelves hátsó belőle... Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #67107 Dátum: 2013 április 29, 20:06:47 »

Közben Kiss Steve kolléga besegí. Ma leszedi a karbit és megnézi, mi lehet a bibi...
Én továbbra is a membránra gyanakszom, mert nem a szélén könnyezett, hanem a közepén, a tengely vonalában... Tongue
nekem mindig ilyen volt a bogaram tavasszal mikor először beindítottam könnyezett a gyorsító ráadásul olyan kemény volt benne a membrán hogy szinte nem is sprickolt a gyorsító fúvóka csak a kiskaron a rugó összenyomódott de egy nap alatt mindig rendbejött magától Wink mostanába meg ugye dellortó Grin

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29089


Road Force One

« Hozzászólás #67106 Dátum: 2013 április 29, 18:47:54 »

Kanyarcsavarhúzóval hozzá lehet. Igaz dimangósnál a generátor űrtechnika nekem olyanom nem volt még.

Közben Kiss Steve kolléga besegít. Ma leszedi a karbit és megnézi, mi lehet a bibi...
Én továbbra is a membránra gyanakszom, mert nem a szélén könnyezett, hanem a közepén, a tengely vonalában... Tongue
« Utoljára szerkesztve: 2013 április 29, 20:39:11 írta TBK001 »

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #67105 Dátum: 2013 április 29, 18:35:28 »

Még ez lett volna a másik ötlet, de ugyebár ahhoz is le kell kapni a karbit, emrt a generátortól nem lehet hozzáférni...
Köszi a megerősítést! Kezfogas
Kanyarcsavarhúzóval hozzá lehet. Igaz dimangósnál a generátor űrtechnika nekem olyanom nem volt még.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető jhonny
Hozzászólások: 13


« Hozzászólás #67104 Dátum: 2013 április 29, 09:37:34 »

kilyukadt Undecided,nem lehet kendácsolni másikat kell venni akár bontottat

Köszi! Az új gyárinak elég húzós az ára  Cry
Valaki próbálkozott már a brazil utángyártottal helyettesíteni?
Erre gondolok:
http://www.vwheritage.com/vw_spares_Brake-servo-VW-Brazil-Studs-89mm-55mm-211612103G_act_shop.product_pID_196659_lang_EN_country_GB.htm?crumbStartPage=1
A felfogatás csak a különbség : 72mm x 72mm helyett 89mm x 55mm
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29089


Road Force One

« Hozzászólás #67103 Dátum: 2013 április 29, 08:19:12 »

Igen. Csavarokat azért ellenőrizd, hátha csak meglazultak.

Még ez lett volna a másik ötlet, de ugyebár ahhoz is le kell kapni a karbit, emrt a generátortól nem lehet hozzáférni...
Köszi a megerősítést! Kezfogas

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14984

« Hozzászólás #67102 Dátum: 2013 április 29, 08:14:35 »

Nálamjobbanhozzáértők!
Ha a képen jelzett helyen sprickol a benzin, akkor az jó eséllyel a gyorsítómembrán halálát jelenti?
Igen. Csavarokat azért ellenőrizd, hátha csak meglazultak.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29089


Road Force One

« Hozzászólás #67101 Dátum: 2013 április 29, 08:12:36 »

Nálamjobbanhozzáértők!
Ha a képen jelzett helyen sprickol a benzin, akkor az jó eséllyel a gyorsítómembrán halálát jelenti?




[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #67100 Dátum: 2013 április 28, 22:42:06 »

oké jóó..csak el volt rakva.. így nap végére már túlbonyolítottam.. Cheesy
na, akkor működött a távgyógyítás :-)
tedd a monitorra a kezed..... (a'la gyurcsók) :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #67099 Dátum: 2013 április 28, 22:24:18 »

Sziasztok!


Mi lehet a probléma? Kilyukadt a membrán?   Huh
Lehet orvosolni házilag vagy szervízben? Remélem meglehet csinálni és nem kell beruházni egy újba.


kilyukadt Undecided,nem lehet kendácsolni másikat kell venni akár bontottat

Nem elérhető kiszely17
Hozzászólások: 37


...

« Hozzászólás #67098 Dátum: 2013 április 28, 21:56:24 »

oké jóó..csak el volt rakva.. így nap végére már túlbonyolítottam.. Cheesy
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #67097 Dátum: 2013 április 28, 21:52:19 »

és ki gyógyította meg?
hát igen... :-)))
nem emlékszem.. Evil
biztos valami rosszarcú volt Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #67096 Dátum: 2013 április 28, 21:47:50 »

a 180 fokkal elforgatott gyújtás nálam is megtörtént első gyújtás rárakáskor.
és ki gyógyította meg?
hát igen... :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #67095 Dátum: 2013 április 28, 21:43:17 »

Újabb ratyi probléma... indításnál a karbiból ahol éppen tud puffog ki a nagy nyomás.. (solex 30-1) már 2 karbit próbáltam és ugyanaz a tünet. valamennyi benzint viszont eléget mert éppen lehel a kipufogó egy kis füstöt. ez mitől lehet? gyújtás be van állítva..
járt már ez a motor nálad? történt valami hogy most nem?

a 180 fokkal elforgatott gyújtás nálam is megtörtént első gyújtás rárakáskor. ellenőrizd a gyújtás sorrendet/kábeleket,
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #67094 Dátum: 2013 április 28, 21:36:56 »

Újabb ratyi probléma... indításnál a karbiból ahol éppen tud puffog ki a nagy nyomás.. (solex 30-1) már 2 karbit próbáltam és ugyanaz a tünet. valamennyi benzint viszont eléget mert éppen lehel a kipufogó egy kis füstöt. ez mitől lehet? gyújtás be van állítva..
Nem ismerem az előzményeket, de a szelepek zárása jó?

Nem elérhető jhonny
Hozzászólások: 13


« Hozzászólás #67093 Dátum: 2013 április 28, 21:19:50 »

Sziasztok!

Ma a hungárián egyik lámpánál fékezéskor egy pukkanást hallottunk, ami után elszállt a szervó fék rásegítése. Hazaérve befeküdtem a busz alá és a szervó dobból fékpedál lenyomására hallatszik, ahogy szívja a motor a levegőt és a motor idővel le is áll a sok fals levegőtől.
A csövek rendben vannak egészen a szervóig.

Mi lehet a probléma? Kilyukadt a membrán?   Huh
Lehet orvosolni házilag vagy szervízben? Remélem meglehet csinálni és nem kell beruházni egy újba.


Kis keresgélés után találtam brazil után gyártottat jóáron  Cool aminek más a mérete de állítólag belelehet heggeszteni valahogy:
http://www.vwheritage.com/vw_spares_Brake-servo-VW-Brazil-Studs-89mm-55mm-211612103G_act_shop.product_pID_196659_lang_EN_country_GB.htm?crumbStartPage=1
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #67092 Dátum: 2013 április 28, 19:33:37 »

gyújtás be van állítva..

valószínűleg ba van állítva csak éppen 180 fokkal elforgatva



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kiszely17
Hozzászólások: 37


...

« Hozzászólás #67091 Dátum: 2013 április 28, 19:31:22 »

Újabb ratyi probléma... indításnál a karbiból ahol éppen tud puffog ki a nagy nyomás.. (solex 30-1) már 2 karbit próbáltam és ugyanaz a tünet. valamennyi benzint viszont eléget mert éppen lehel a kipufogó egy kis füstöt. ez mitől lehet? gyújtás be van állítva..
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #67090 Dátum: 2013 április 27, 22:15:59 »

Nem ment egy henger. Elromlott a gyertya. Új volt, és alig mentem vele, bár 30 éves a gyertya. Kapott egy régi Bosch gyertyát, amit használtam már, és 1985-ben vettem. Jól működik vele. Ráadásul minden gyertyánál utánna kellett húznom. Jó hír, hogy negyedet fordul a főtengely, és indul a kocsi. Szinte csak annyit indítózom, hogy behúz a blendix. Fantasztikus. Hozzáteszem, hogy meleg motornál játszik ez.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #67089 Dátum: 2013 április 27, 16:06:47 »

A kis pucukat az elosztofedelben.
ja

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #67088 Dátum: 2013 április 27, 16:06:21 »

mit?
A kis pucukat az elosztofedelben.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #67087 Dátum: 2013 április 27, 16:02:30 »

Most szereztem vagy 5db rotort, próbálkozok.
A szénkefét akkor jónak minősítem. Cheesy
mit?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #67086 Dátum: 2013 április 27, 15:50:31 »

Az bezony a rotor lesz. Engem a Skodámban pár hete szivatott meg a rotor, a hibát megállapítottam ugyan az út mellett, de cseredarab nem volt nálam (öreg hiba, de eddig semelyik autómnál se volt vele gondom), így 70 km-ről kellett cseredarabot "rendelnem" a helyszínre haveromtól....most már van 2 db tartalék is, de valszeg az elkövetkező 30 évben sose kellesz Smiley
A szénkefe, ha a helyén van, meg nincs megszorulva a fészkében, akkor az jó.
A rotornál viszont a nagykönyv szerint nem szabadna szikrát észlelni, mert a rotor műanyag részének szigetelnie kéne. Ha a trafóból kijövő kábelt a rotorhoz közel tartva szikrát tapasztalsz a megszakítókalapács mozgatásakor, akkor itt áthúz az áram, ezért nem jut el a gyertyakábelekig. Szerintem próbálkozz egy rotorcserével.
Most szereztem vagy 5db rotort, próbálkozok.
A szénkefét akkor jónak minősítem. Cheesy
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #67085 Dátum: 2013 április 27, 08:34:09 »

Mondhattad volna  Kiss Kiss Grin Grin


Kicsit kocogtasd meg a relék házát. Ha nem jönne be szedd szét és pucold meg az érintkezőit.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #67084 Dátum: 2013 április 26, 22:43:37 »

Mondhattad volna  Kiss Kiss Grin Grin




VW 1300  1968.06.
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #67083 Dátum: 2013 április 26, 22:19:10 »

Hátha valaki már tapasztalta:

Jópárévi állás után a bogár ezeket a jelenségeket produkálja.
Elektromos csatlakozók mind megtisztítva és kontaktspay befújva.

Gyújtást ráadva nincs visszajelző fény a kilóméter órában, semmi.
Van csak távfény, és elakadásjelző indexek. De alapból semmi. Sem index sem tomított, sem ablaktörlő.
Viszont az önindító teker mint állat. Szikrát még nem néztem.

 Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh



30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Oldalak: 1 ... 333 334 335 336 337 [338] 339 340 341 342 343 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.16 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.