www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 09, 21:43:29

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 273 274 275 276 277 [278] 279 280 281 282 283 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13972937 alkalommal)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #69522 Dátum: 2013 December 28, 21:37:52 »

szólj, ha eladó a váltó (és tényleg at kódú), úgysem jó az az 1.2-höz Smiley
Ezekért már érdemes lenne kiugrani,az egyik az 1302S félhosszú váltója (meg az 1500-asé 1967-70 között),a másik pedig az 1303S-eké.100-Euro darabja,két ember összeáll,és akkor már oszlik az üzemanyagköltség is.Futárszolgálat meg hasonlók nem játszik,csak saját elhozatal.

http://www.willhaben.at/iad/kaufen-und-verkaufen/kfz-zubehoer-motorradteile/vw-kaefer-1303-getriebe-74564095?adId=74564095
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #69521 Dátum: 2013 December 28, 21:21:50 »

Egyrész a hátsóján a felirat 1303S innen gondolom hogy az Smiley (de ezt akárki rárakhatta). Elől a tárcsafék stimmel. A karosszéria stimmel, a váltót még nem néztem.
szólj, ha eladó a váltó (és tényleg at kódú), úgysem jó az az 1.2-höz Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Örsvezető
Hozzászólások: 9

« Hozzászólás #69520 Dátum: 2013 December 28, 21:08:27 »

A D148.... az már valami kései mexikói motor.
De nincs azzal semmi baj.
Az, hogy 1303S azt miből tudod?
Az "S" annyit jelent, hogy hosszú váltós, jellemzően AT váltókód, de ez az 1,2-es motorral párosítva elég érdekes menetteljesítményt ad.
Valamint elől tárcsafékes a futómű.
Ha ezek nincsenek benne, akkor nem "S"-es.
Egyrész a hátsóján a felirat 1303S innen gondolom hogy az Smiley (de ezt akárki rárakhatta). Elől a tárcsafék stimmel. A karosszéria stimmel, a váltót még nem néztem.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #69519 Dátum: 2013 December 28, 21:07:48 »

Ahogy vetart írja....  Faszul áll a rugóba a lemez és ahogy nyitom meg csukom le összevissza kacsázik és nembirod kétszer ugyan úgy lecsukni mert mindig máshogy áll lökdösni kell.  Nem akarok villantani vele mert nekem teljesen mind1 mi nyitja csak ez így szar :-D  de oks köszi az infókat beszerzek egyett.
Szerintem akármi emeli, tartja a bogár csomagtértetőjét, a lecsukáskor mindig szépen bele kell vezetni a zárrészbe. Ezt nem lehet úgy elengedni, mint a golf motorháztetőjét pl. Szerintem.

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #69518 Dátum: 2013 December 28, 20:10:51 »

Ahogy vetart írja....  Faszul áll a rugóba a lemez és ahogy nyitom meg csukom le összevissza kacsázik és nembirod kétszer ugyan úgy lecsukni mert mindig máshogy áll lökdösni kell.  Nem akarok villantani vele mert nekem teljesen mind1 mi nyitja csak ez így szar :-D  de oks köszi az infókat beszerzek egyett.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #69517 Dátum: 2013 December 28, 20:04:12 »

Használt már valaki csomagtérfedélhez teleszkópot a gyári rugós mechanika helyett??? Milyen jobb/rosszabb?? Nehéz berakni kell faragni???
én.jopofa megvoltam elégedve

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #69516 Dátum: 2013 December 28, 18:10:41 »

És mi volt abban a gyenge pont?
Én eddig 4 db-ot nyitogattam, abból 3 nem a megkímélt, hobbi kategóriába tartozó példány volt, de a rugók - emelőmechanizmus mindegyiken hibátlanul működött.
Elhajlik a spirálrugóban futó lemez, utána mindig odaér a kasztnihoz.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #69515 Dátum: 2013 December 28, 18:09:16 »

Ha jól tudom az 1303-asoknak ez a gyári rugós-mechanika egy gyenge pontja.

És mi volt abban a gyenge pont?
Én eddig 4 db-ot nyitogattam, abból 3 nem a megkímélt, hobbi kategóriába tartozó példány volt, de a rugók - emelőmechanizmus mindegyiken hibátlanul működött.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #69514 Dátum: 2013 December 28, 18:06:38 »

Használt már valaki csomagtérfedélhez teleszkópot a gyári rugós mechanika helyett??? Milyen jobb/rosszabb?? Nehéz berakni kell faragni???
Jobb. Nem nehéz. Nem kell faragni.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #69513 Dátum: 2013 December 28, 18:03:03 »

Ha jól tudom az 1303-asoknak ez a gyári rugós-mechanika egy gyenge pontja.
hoppá!
a törzsfejlődés csúcsán egy csúnya pattanás. :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #69512 Dátum: 2013 December 28, 17:51:57 »

egy ártatlan kérdés:
mi a fasznak?

a rugó kábé soha nem csesződik el, a teleszkópok meg szeretnek megnyavajodni.
ha villantani akarsz, akkor persze tedd be, mert az jó.
Ha jól tudom az 1303-asoknak ez a gyári rugós-mechanika egy gyenge pontja.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #69511 Dátum: 2013 December 28, 17:46:29 »

Használt már valaki csomagtérfedélhez teleszkópot a gyári rugós mechanika helyett??? Milyen jobb/rosszabb?? Nehéz berakni kell faragni???
egy ártatlan kérdés:
mi a fasznak?

a rugó kábé soha nem csesződik el, a teleszkópok meg szeretnek megnyavajodni.
ha villantani akarsz, akkor persze tedd be, mert az jó.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #69510 Dátum: 2013 December 28, 17:38:31 »

Használt már valaki csomagtérfedélhez teleszkópot a gyári rugós mechanika helyett??? Milyen jobb/rosszabb?? Nehéz berakni kell faragni???

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #69509 Dátum: 2013 December 28, 17:17:26 »

nem oválisak kicsit a dobok?
nálam elöl tárcsa van, hátul pár éve új dobok, de ha csak érintve nyomom a féket, érzem, hogy gurulás közben kicsit fog-nemfog..
Nekem hátul 8000 km-t futott samko dobok vannak. Már el vannak vetemedve. ATE kerül a helyükre. Előre tárcsa, csak még dolgozni kell vele.  Undecided
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #69508 Dátum: 2013 December 28, 17:17:03 »

balra huz a fékem a bogáron,mit tegyek?dob fékes...
nem veszek buflákot mert az tárcsafékes, pedig semmi bajom velük és már volt nekem Tongue

Öcsisajt? Wink Friss, finom fékek elöl, ültetörugóval? Nem drágá, ócó... Evil

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #69507 Dátum: 2013 December 28, 17:14:15 »

balra huz a fékem a bogáron,mit tegyek?dob fékes...
nem veszek buflákot mert az tárcsafékes, pedig semmi bajom velük és már volt nekem Tongue
nem oválisak kicsit a dobok?
nálam elöl tárcsa van, hátul pár éve új dobok, de ha csak érintve nyomom a féket, érzem, hogy gurulás közben kicsit fog-nemfog..
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #69506 Dátum: 2013 December 28, 16:58:07 »

balra huz a fékem a bogáron,mit tegyek?dob fékes...
nem veszek buflákot mert az tárcsafékes, pedig semmi bajom velük és már volt nekem Tongue
Izlésről nem vitatkozunk.

Nézd meg a munkahengert is, hogy nem könnyezik-e.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #69505 Dátum: 2013 December 28, 16:35:15 »

balra huz a fékem a bogáron,mit tegyek?dob fékes...
nem veszek buflákot mert az tárcsafékes, pedig semmi bajom velük és már volt nekem Tongue

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #69504 Dátum: 2013 December 28, 16:13:57 »

balra huz a fékem a bogáron,mit tegyek?dob fékes...
nem veszek buflákot mert az tárcsafékes, pedig semmi bajom velük és már volt nekem Tongue

1303LS
« Hozzászólás #69503 Dátum: 2013 December 28, 16:05:48 »

A D148.... az már valami kései mexikói motor.
De nincs azzal semmi baj.
Az, hogy 1303S azt miből tudod?
Az "S" annyit jelent, hogy hosszú váltós, jellemzően AT váltókód, de ez az 1,2-es motorral párosítva elég érdekes menetteljesítményt ad.
Valamint elől tárcsafékes a futómű.
Ha ezek nincsenek benne, akkor nem "S"-es.
Nem elérhető Örsvezető
Hozzászólások: 9

« Hozzászólás #69502 Dátum: 2013 December 28, 15:48:25 »

Ahogy már írták,a 133-as alvázszám,az 1973-as modellévű 1303-asok alváza.A "13-as" az 1303-as típust jelöli,a "3-as" pedig a 73-as modellévet.

A D1-es motor pedig 1972/08-al jött,a 73-as modellévvel.Ezek már növelt kompressziós,púpos dugattyús,nagy olajfuratos motorok.Később ezt a motort szerelték be a mexikói bogarakba is.
Lazlow
« Hozzászólás #69501 Dátum: 2013 December 28, 15:47:17 »

cseréld fel a két kipuffot és megfordul a ciripelési arányuk

Ennyire számít?  Shocked Azt hittem, hogy a motor jellegéből adódóan nincs meg a cirip (dupla szívós...stb.)
Mindig tanul valamit az ember. Smiley

Legközelebb átteszem a furulyákat az F-esről, kíváncsi vagyok.Smiley
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #69500 Dátum: 2013 December 28, 15:44:26 »


cseréld fel a két kipuffot és megfordul a ciripelési arányuk

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #69499 Dátum: 2013 December 28, 15:40:15 »

Jaja, frusztráltak a síkszélvédősök.  Grin

Lazlow
« Hozzászólás #69498 Dátum: 2013 December 28, 15:39:59 »


Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #69497 Dátum: 2013 December 28, 15:35:52 »

Jaja, frusztráltak a síkszélvédősök.  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #69496 Dátum: 2013 December 28, 15:30:00 »

1303LS
« Hozzászólás #69495 Dátum: 2013 December 28, 15:26:54 »

Jezusom ...
torslußpánik vagy mi a picsa van itt? :-P
Jaja, frusztráltak a síkszélvédősök.  Grin
1303LS
« Hozzászólás #69494 Dátum: 2013 December 28, 15:26:18 »

Én minden bogarat kedvelek,de az 1303-ast,a legszebb bogárnak tartom jelenleg.A bubi szélvédő szerintem épp harmónikusabbá teszi a karosszéria egészét,nem töri úgy meg,mint a sima egyenes.Az egész bogár,kerekded,minden eleme gömbölyű,az a sima első szélvédő,megtöri ennek az egésznek a harmóniáját.A gömbölyű első szélvédő,sokkal jobban paszol,a bogár gömbölyű formájához.A pufibb gépháztető,és a lekerekített első sárvédők,szintén ezt a kerekded harmóniát erősítik.Szebb,harmónikusabb,kiforrottabb forma,csak amolyan divat lett,divattá vált az 1303-as bogarat szidni,buflákozni stb.
Nekünk egy rugóra jár az agyunk.
Egyszer régen itt én is pont ugyanezeket a gondolatokat írtam le. Persze osztottak bőven ezek a beszűkült síkszélvédősök.
Szegények még azt sem tudják, hogy az övék sem sík, csak az nem sikerült.  Grin
67 előtti szép egységes kort tükröző forma.
303-as pedig egy kész, szép munka.
Nekik azért tetszik az after, mert abból láttak életükben sokat, beleégett a retinájukba. Nem csoda hiszen abból milliókat gyártottak.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #69493 Dátum: 2013 December 28, 15:01:20 »

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #69492 Dátum: 2013 December 28, 14:04:58 »

Egyszer majd, ha lesz sok pénzem és a jelenleginél nagyobb arcom, hogy bírjam az ekézést , csinálok magamnak egy 03-ast ovál bódéval, nagy motorral... Nem lesz egyszerű, de 30 éve vágyom egy ilyen szörnyetegre.
Jezusom ...
torslußpánik vagy mi a picsa van itt? :-P



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #69491 Dátum: 2013 December 28, 13:39:06 »

Egyszer majd, ha lesz sok pénzem és a jelenleginél nagyobb arcom, hogy bírjam az ekézést , csinálok magamnak egy 03-ast ovál bódéval, nagy motorral... Nem lesz egyszerű, de 30 éve vágyom egy ilyen szörnyetegre.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Lazlow
« Hozzászólás #69490 Dátum: 2013 December 28, 13:36:39 »

Ha van elég pénzed, minden megoldható Smiley


Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #69489 Dátum: 2013 December 28, 13:33:26 »

Ha van elég pénzed, minden megoldható Smiley

de oválom egyszer biztosan lesz.Smiley
Lazlow
« Hozzászólás #69488 Dátum: 2013 December 28, 13:28:49 »

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #69487 Dátum: 2013 December 28, 13:27:02 »

Két egységes stílusú bogár van. Az ovál, és a 303. Az összes többi kínok szülte mutáció.
Lazlow
« Hozzászólás #69486 Dátum: 2013 December 28, 13:19:57 »

Egy képet tudnál róla rakni?

A szétrohadt 1303-asról?  Grin Ha nem muszáj nem mutogatom.  Grin
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #69485 Dátum: 2013 December 28, 13:10:57 »

Meg sokan másoknak is!

Nálam itt állnak a garázsban sorban,meg lehet nézni őket egymás mellett,pre orr,after 1300-as orr,és az 1303-asok.

Az 1303-asok teljesen mások,sokkal gyönyörűbbek,olyanok köztük mint a királyok!
A típus tömjénezésére van topic...

Bácsi Győző
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #69484 Dátum: 2013 December 28, 13:09:28 »


Szerelni nem akar senki ?
Meg sokan másoknak is!

Nálam itt állnak a garázsban sorban,meg lehet nézni őket egymás mellett,pre orr,after 1300-as orr,és az 1303-asok.

Az 1303-asok teljesen mások,sokkal gyönyörűbbek,olyanok köztük mint a királyok!
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #69483 Dátum: 2013 December 28, 13:05:58 »


Szerelni nem akar senki ?

Akkor meselek: megtettem a bogival ~3000 km-t ugy, hogy nem volt visszarakva az elosztofedel (szelepallitaskor elfelejtettem visszacsatolni), lotyogott mindenfele, es 1.5-2 cm-rel magasabban volt, mint kellett volna. Mikor leemeltem, lejott vele a rotor es az alatta levo porvedo sapka is ... Mikor eszrevettem visszaraktam, es maris tudtam 90 km/h-nal tobbel is menni! ;-) Jo kis gep ez!
« Utoljára szerkesztve: 2013 December 28, 13:08:16 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
Oldalak: 1 ... 273 274 275 276 277 [278] 279 280 281 282 283 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.159 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.