www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 09, 21:43:23

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 272 273 274 275 276 [277] 278 279 280 281 282 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13972936 alkalommal)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #69562 Dátum: 2013 December 29, 20:28:45 »

http://www.kaeferclub-siegerland.de/technik/tech-get.htm
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69561 Dátum: 2013 December 29, 20:27:48 »

remélem ennél igényesebbet sikerül Stum elvtársnak rittyentenem a szimplaszopatóra Undecided
mármint hogy hasonló rendszerben gondolkodva de a gyári helyen füstöljön ki

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69560 Dátum: 2013 December 29, 20:27:15 »

http://www.aircooled.ch/post/2010/12/12/Mit-den-richtigen-Bremsschilder-gehts-auch-vorwarts.aspx

20 centit?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69559 Dátum: 2013 December 29, 20:25:06 »


700 EUR   
de ezt csak kormányközeli vállalkozások, vagy állami beruházásokban tevékenykedők  engedhetik meg maguknak Grin

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #69558 Dátum: 2013 December 29, 20:25:00 »

és karmannba is van szárazféltengelyes,  de hogy hosszabb váltó is járt hozzá ?
Az enyém AS vagy AT kódú száraz.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #69557 Dátum: 2013 December 29, 20:24:15 »


700 EUR   
Kéz alól 180  Cool
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?180674

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69556 Dátum: 2013 December 29, 20:23:20 »

20 centit?
tizet Wink

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69555 Dátum: 2013 December 29, 20:22:56 »

Az ováloknak is túllóg ;-)

és karmannba is van szárazféltengelyes,  de hogy hosszabb váltó is járt hozzá ?

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #69554 Dátum: 2013 December 29, 20:21:55 »

Az ováloknak is túllóg ;-)

20 centit?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69553 Dátum: 2013 December 29, 20:21:41 »

meg kimaradt egy normális kipuff rendszer is


700 EUR   

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69552 Dátum: 2013 December 29, 20:20:29 »

Az ováloknak is túllóg ;-)

Ahol felcseperedtem, az egyik srácnak volt 1500-as bogara, nem automata, korlátos lökösökkel volt szerelve, (nem hinném, hogy Amerikából került ide a 70-es években), a torzió vége túllógott a fedélen, pont úgy, mint az én 1302-esemen.

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #69551 Dátum: 2013 December 29, 20:19:13 »

Itt a 71-es Super Beetle brossúrában azt írja, hogy az új hátsó futómű, amit eddig csak az automata bogarakban használtak.  Huh Én úgy tudom, hogy az 1500-as bogarakat meg a kabriókat valóban hosszú váltóval szerelték, de olajossal.

http://www.thesamba.com/vw/archives/lit/71bug/6.jpg

Ahol felcseperedtem, az egyik srácnak volt 1500-as bogara, nem automata, korlátos lökösökkel volt szerelve, (nem hinném, hogy Amerikából került ide a 70-es években), a torzió vége túllógott a fedélen, pont úgy, mint az én 1302-esemen.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69550 Dátum: 2013 December 29, 20:12:12 »

De!

Az lesz az szerintem!

Akkor szerintem hülyeséget írtam.Bocs! Wink

Az nem lehet,hogy ezt a váltót beszerelték a typ3-asokba,és azt hozzák ki a váltókódos honlapok mint 1500-as típus?

Mert régebben nem igen typ3-asozták ezeket,hanem 1500-as és 1600-as Volkswageneknek hívták őket.És akkor nem 1500-as bogárról van szó,hanem VW1500-ról,az az typ3-asról.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #69549 Dátum: 2013 December 29, 20:08:30 »

Én 68-70 között csak a félautomatáknál találkoztam száraz váltóval. Amit én láttam 1500-ast, meg 1500 kabriót, az mind olajos volt.  Huh De ez nem jelenti azt, hogy nem így van?!

Akkor szerintem hülyeséget írtam.Bocs! Wink

Az nem lehet,hogy ezt a váltót beszerelték a typ3-asokba,és azt hozzák ki a váltókódos honlapok mint 1500-as típus?

Mert régebben nem igen typ3-asozták ezeket,hanem 1500-as és 1600-as Volkswageneknek hívták őket.És akkor nem 1500-as bogárról van szó,hanem VW1500-ról,az az typ3-asról.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69548 Dátum: 2013 December 29, 20:05:40 »

Itt a 71-es Super Beetle brossúrában azt írja, hogy az új hátsó futómű, amit eddig csak az automata bogarakban használtak.  Huh Én úgy tudom, hogy az 1500-as bogarakat meg a kabriókat valóban hosszú váltóval szerelték, de olajossal.

http://www.thesamba.com/vw/archives/lit/71bug/6.jpg

1968-1970 között,voltak félautomata 1500-asok,ezeknek sima torziós volt az első futóművük,hátul pedig olyan mint a szárazféltengelyeseknek (ha jól tudom,akkor ilyen volt a Ti bordótok is,ami Győrbe került a Homs fórumtárshoz).
És ilyen alvázakkal készítettek szárazféltengelyes,AH-s váltós 1500-asokat is,főleg amerikai piacra.

Sőt megkockáztatom,hogy az 1968-1970-es,1500-as gyári kabrióknak (mint pl a Tiéteknek is),ilyen alváza és váltója volt gyárilag.
Az amcsi piacra gyártott kabrióknak biztosan.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69547 Dátum: 2013 December 29, 19:50:21 »

Én 68-70 között csak a félautomatáknál találkoztam száraz váltóval. Amit én láttam 1500-ast, meg 1500 kabriót, az mind olajos volt.  Huh De ez nem jelenti azt, hogy nem így van?!

1968-1970 között,voltak félautomata 1500-asok,ezeknek sima torziós volt az első futóművük,hátul pedig olyan mint a szárazféltengelyeseknek (ha jól tudom,akkor ilyen volt a Ti bordótok is,ami Győrbe került a Homs fórumtárshoz).
És ilyen alvázakkal készítettek szárazféltengelyes,AH-s váltós 1500-asokat is,főleg amerikai piacra.

Sőt megkockáztatom,hogy az 1968-1970-es,1500-as gyári kabrióknak (mint pl a Tiéteknek is),ilyen alváza és váltója volt gyárilag.
Az amcsi piacra gyártott kabrióknak biztosan.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #69546 Dátum: 2013 December 29, 19:39:22 »

Ez így nem teljesen igaz, mert ez a 2 váltó szárazféltengelyes, az 1500-asban meg olajos váltó van. Szóval csak az áttétele ugyanaz, a váltó az más.

1968-1970 között,voltak félautomata 1500-asok,ezeknek sima torziós volt az első futóművük,hátul pedig olyan mint a szárazféltengelyeseknek (ha jól tudom,akkor ilyen volt a Ti bordótok is,ami Győrbe került a Homs fórumtárshoz).
És ilyen alvázakkal készítettek szárazféltengelyes,AH-s váltós 1500-asokat is,főleg amerikai piacra.

Sőt megkockáztatom,hogy az 1968-1970-es,1500-as gyári kabrióknak (mint pl a Tiéteknek is),ilyen alváza és váltója volt gyárilag.
Az amcsi piacra gyártott kabrióknak biztosan.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #69545 Dátum: 2013 December 29, 19:38:49 »

és azt nem írta le hogy egy-kétszer szét kell borítani kinek kevésbé kinek jobban  hogy a végleges formáját elnyerje és ez a szétborítás nem október és március közé esik hanem május és szeptember és elnyeli a nyaralásra félretett lóvét is  Jezusom ...
meg kimaradt egy normális kipuff rendszer is

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69544 Dátum: 2013 December 29, 19:37:20 »

és azt nem írta le hogy egy-kétszer szét kell borítani kinek kevésbé kinek jobban  hogy a végleges formáját elnyerje és ez a szétborítás nem október és március közé esik hanem május és szeptember és elnyeli a nyaralásra félretett lóvét is  Jezusom ...

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #69543 Dátum: 2013 December 29, 19:31:01 »


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #69542 Dátum: 2013 December 29, 19:29:21 »

jó lenne.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69541 Dátum: 2013 December 29, 19:29:11 »

Ezt így azért lehet nehezen megmondani, mert a hengerűrtartalom csak 1 adat, attól még elég széles skálán el lehet helyezni egy 1,8-1,9 motort. Szóval ha ugyanolyanra csinálnád mint a széria 1,6 motor, csak 1,9 HD garnitúrával, akkor a különbség csak a 2-féle HD-garnitúra árának különbözete (30.000 Ft) plusz a hengerfejek felmarásának az ára (20.000 Ft), plusz a blokk felmarásának ára (20.000 Ft).
De ilyet ritkán csinálnak, mert ha már nagyobb a HD, akkor raknak bele ezt-azt és az egyik dolog hozza magával a másikat: Sportvezérműtengely kerékkel, csavarokkal 35-40.000 Ft. Ha már új a tengely, akkor rakunk bele új tőkéket, ahova vagy veszünk gyáriakat mert nem lesz forgós a motor (12.000 Ft) vagy veszünk valami spécit mert forgós motort akarunk (20-60.000 Ft). Ha netán hegyesebb tengelyt vettünk és még a fej is engedi, hogy forogjon a motor, akkor jöhet a dupla rugó (12.000 Ft) és annak a befaragása a fejbe (10.000 Ft) és a CroMo nyomórudak (20.000 Ft). Ha a tengelyünk mondjuk csak egy Engle W100-W110, akkor ezek maradhatnak gyáriak. De tengelytől függetlenül dönthetünk úgy, hogy akarunk nagy áttételű himbasort (40-100.000 Ft). Aztán jön a hengerfej kérdés, ami elvárásoktól függően nagyon el tudja vinni a költségeket a legolcsóbb nagyszelepes fejtől kezdve (120.000 Ft) valami igazán komoly utcai fejig (300.000 Ft). Aztán itt már jöhetnek olyan aggályok is, hogy mi lesz ha a gári 50 éves hajtórúd megadja magát az erősebb és jobban forgó motor alatt és ekkor jöhetnek a CroMo hajtórudak 100.000 Ft áron. Ha olyan jók vagyunk, hogy tud a motorunk 90-100 Le-t, akkor nem baj ha van egy jó olajrendszerünk szűrővel, termosztáttal és egy külső hűtővel, ami fittingekkel, csövekkel lazán van 100.000 Ft
A duplakarbi szett kb. 120.000 Ft frankón bejátszva, amihez lehet venni egy jó gyújtást Tatitól még 30 körül. Kb., de tényleg száles a skála az 1,6-tól csak 70ezerben eltérő 1,9 moci és a 2millióval többe kerülő között.

Az engem is érdekelne, hogy kb. nagyságrendileg mennyivel kerül többe egy pl. 1915-ös motor, vagy 17..-ás építése, mint az 1600-os gyári motor felújítása?
Kiindulási alapként egy felújításra váró, de működőképes 1600-os motort vegyünk, és ha dupla karbit mindenképpen szeretnék rá.

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #69540 Dátum: 2013 December 29, 19:26:15 »

jó lenne.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #69539 Dátum: 2013 December 29, 19:19:56 »

egy jó egyhatosnak  jóval több mint a duplájába kerül egy nem egyhatos motor  Undecided ez van, fényezhetjük ezt 3oldalon keresztül de ez van .


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69538 Dátum: 2013 December 29, 19:18:13 »

Az engem is érdekelne, hogy kb. nagyságrendileg mennyivel kerül többe egy pl. 1915-ös motor, vagy 17..-ás építése, mint az 1600-os gyári motor felújítása?
Kiindulási alapként egy felújításra váró, de működőképes 1600-os motort vegyünk, és ha dupla karbit mindenképpen szeretnék rá.
egy jó egyhatosnak  jóval több mint a duplájába kerül egy nem egyhatos motor  Undecided ez van, fényezhetjük ezt 3oldalon keresztül de ez van .

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69537 Dátum: 2013 December 29, 19:14:58 »

Az A-öszlopig bubis, onnan ovál, részleteket még nem dolgoztam ki...
megmondom a frankót!  az ovál kaszni csak 49%ban  a hátsó ablaktól néz ki jól! A hiányzó 51 a dőltlámpás sárvédő a szélvédőre lelógó tető a magas ajtók (kicsi lámpák, üvegek) miatt sokkal kedvesebb érdekesebb szebb.
Egy 1300mas öregítése nem sikerülhet egy buflák meg pláne, egyébkén nincs semmi bajom a buflákokkal kifejezetten tetszenek kivéve az okádék műszerfaluk . Undecided

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #69536 Dátum: 2013 December 29, 19:00:29 »

és az indexbúra 5ös csavarja is elég gyenge lesz a gólyalábakhoz Undecided
Az A-öszlopig bubis, onnan ovál, részleteket még nem dolgoztam ki...

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #69535 Dátum: 2013 December 29, 18:56:44 »

na milesz , hagyjuk az egyhatot a faszba és csinálunk 1915-öt?
Az engem is érdekelne, hogy kb. nagyságrendileg mennyivel kerül többe egy pl. 1915-ös motor, vagy 17..-ás építése, mint az 1600-os gyári motor felújítása?
Kiindulási alapként egy felújításra váró, de működőképes 1600-os motort vegyünk, és ha dupla karbit mindenképpen szeretnék rá.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69534 Dátum: 2013 December 29, 18:52:31 »

Az előző egyik igen okos az egyharmas hengerekre egyhatos hengerfejet rakott  Jezusom ...
na milesz , hagyjuk az egyhatot a faszba és csinálunk 1915-öt?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69533 Dátum: 2013 December 29, 12:38:01 »

Nem fér alá a hosszabb alvázfej.

és az indexbúra 5ös csavarja is elég gyenge lesz a gólyalábakhoz Undecided

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #69532 Dátum: 2013 December 29, 12:33:46 »

Nem fér alá a hosszabb alvázfej.

Egyszer majd, ha lesz sok pénzem és a jelenleginél nagyobb arcom, hogy bírjam az ekézést , csinálok magamnak egy 03-ast ovál bódéval, nagy motorral... Nem lesz egyszerű, de 30 éve vágyom egy ilyen szörnyetegre.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69531 Dátum: 2013 December 29, 11:33:22 »

Ez így nem teljesen igaz, mert ez a 2 váltó szárazféltengelyes, az 1500-asban meg olajos váltó van. Szóval csak az áttétele ugyanaz, a váltó az más.

(meg az 1500-asé 1967-70 között)

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #69530 Dátum: 2013 December 29, 10:13:30 »

Ezekért már érdemes lenne kiugrani,az egyik az 1302S félhosszú váltója (meg az 1500-asé 1967-70 között),a másik pedig az 1303S-eké.100-Euro darabja,két ember összeáll,és akkor már oszlik az üzemanyagköltség is.Futárszolgálat meg hasonlók nem játszik,csak saját elhozatal.

http://www.willhaben.at/iad/kaufen-und-verkaufen/kfz-zubehoer-motorradteile/vw-kaefer-1303-getriebe-74564095?adId=74564095
az a baj, hogy nem beszélek németül és nincs alkalmas járművem  Undecided

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #69529 Dátum: 2013 December 28, 22:36:10 »

Az előző egyik igen okos az egyharmas hengerekre egyhatos hengerfejet rakott  Jezusom ...

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #69528 Dátum: 2013 December 28, 22:30:33 »

A motorral meg ezt művelte:

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #69527 Dátum: 2013 December 28, 22:29:27 »

Ma jártam egy fúrógép szerelőnél de remélem a motorokhoz is ért  Grin

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #69526 Dátum: 2013 December 28, 21:55:04 »

Mint egy Wörther-See,GTI Treffen zirka.
jaja

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #69525 Dátum: 2013 December 28, 21:51:45 »

klagenfurt nem is vészes
Mint egy Wörther-See,GTI Treffen zirka.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #69524 Dátum: 2013 December 28, 21:49:30 »

Sőt az egyiken még rajta az önindító is,ha működik az önindítóért egy ötezresért vevő lennék.
klagenfurt nem is vészes

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #69523 Dátum: 2013 December 28, 21:39:46 »

Ezekért már érdemes lenne kiugrani,az egyik az 1302S félhosszú váltója (meg az 1500-asé 1967-70 között),a másik pedig az 1303S-eké.100-Euro darabja,két ember összeáll,és akkor már oszlik az üzemanyagköltség is.Futárszolgálat meg hasonlók nem játszik,csak saját elhozatal.

http://www.willhaben.at/iad/kaufen-und-verkaufen/kfz-zubehoer-motorradteile/vw-kaefer-1303-getriebe-74564095?adId=74564095
Sőt az egyiken még rajta az önindító is,ha működik az önindítóért egy ötezresért vevő lennék.
Oldalak: 1 ... 272 273 274 275 276 [277] 278 279 280 281 282 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.158 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.