www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 09, 21:40:01

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 271 272 273 274 275 [276] 277 278 279 280 281 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13972877 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69602 Dátum: 2013 December 30, 21:50:27 »

Én mondjuk egy új ATE-től nem félnék, de várd meg ki mit mond, aztán szerintem is vegyél egy újat.

Hudáknál 11eft a varga én már egy csomót beépítettem még egyikkel sem volt baj az enyémbe 9éve benne van ... kétkörös legyen és úgy mint callooké vagy van kicsi egykörösnek látszó de kétkörös tartály 6vagy 8ezer forintér annak akinek semmiseszámít ...

Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #69601 Dátum: 2013 December 30, 21:30:03 »

Napsugarast!


Egy FB-s Bogaras csoportban bukkantam erre a véleményre:

"Hallottam olyat is, hogy nem éri a meg a legjobb olajakat tenni bogárba, mert ezek az új autókhoz lettek tervezve és lebegtetik a kopadékot és így nem tud leülni, ahogy te is írtad. De javítson ki valaki, ha rosszat mondtam."

"Gábor Szepes: Csak a régi olajoknál ülepedik le. A mai olajok nem túl jók a Bogárnak. Vagy classic olajat kell venni bele. És sűrűn cserélni."

Álítólag ez a tuti: http://castrolmintabolt.hu/webshop/product/classic-20w-50/39709/

Baromság, vagy van benne valami?



Üdv!

Trau
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69600 Dátum: 2013 December 30, 19:10:35 »

Én mondjuk egy új ATE-től nem félnék, de várd meg ki mit mond, aztán szerintem is vegyél egy újat.

Ezt feljegyzem, kösz.

Találtam ilyen főfékhengert, de a felújításban nincs bizodalmam (az egykörös is "összehugyozta" magát), talán csak rossz helyen készült, nem tudom, de inkább újat veszek.

Nos példány is van pár eladó nem olyan vészes áron, de megvárnám néhány tapasztalt kollégát az ötleteikkel.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69599 Dátum: 2013 December 30, 19:07:55 »

Igen, ez a standard megoldás, hogy kialakítod úgy a tartályt és a csövezést mint a fiatalabb bogaraknál. Csak az én szememnek idegen volt a régi autóban a konzolon elhelyezett szögletes tartály, miközben ezeknek még olyan szépen kialakították a besüllyesztést a pótkerék mögött az apró kis tartálynak.

Én úgy terveztem, hogy a kétkörös tartályt az eredeti helyére rakom fel. Van bontva tartó konzolom és csöveim. Csak fel kell tenni 2 pötty hegesztéssel a konzolt.
Az üzemanyag tartály mellett meg szépen lemennek a csövek.
De Zoli megoldása is tetszik.

Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #69598 Dátum: 2013 December 30, 19:04:37 »

Nekem ilyen T2 tartály van a bogár főfékhengeren (simán kipattintható a 2 csonk a főfékhengerből ahova a 2 cső csatlakozna és oda ez egy az egyben bepattintható. Aztán csak a tartály 1 csonkja van összecsövezve a gyári tartály 1 csonkjával, így a csomitartóban marad a gyári apró tartály a helyén.

http://de.hoffmann-speedster.com/bus/bus-t2/bremse-felgen/hauptbremszylinder-anbauteile/10899/bremsfluessigkeitsbehaelter-bus-t2-68-72?c=110861

És ilyen főfékhengerem van csak gyári VW:

http://de.hoffmann-speedster.com/kaefer/bremse-felgen/hauptbremszylinder-anbauteile/365/hauptbremszylinder-8.66-kuebel-80?c=111340

Az 1302, 1303 főfékhenger is felcsavarozható, csak annak a 2 felfogató csavarja 45 fokkal el van fordítva a torziós bogár főfékhengeréhez képest, így ahhoz kell 2 új lyukat fúrni a napóleonra.


Ezt feljegyzem, kösz.

Találtam ilyen főfékhengert, de a felújításban nincs bizodalmam (az egykörös is "összehugyozta" magát), talán csak rossz helyen készült, nem tudom, de inkább újat veszek.

Nos példány is van pár eladó nem olyan vészes áron, de megvárnám néhány tapasztalt kollégát az ötleteikkel.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #69597 Dátum: 2013 December 30, 18:48:16 »

Csaó,

Szeretném lecserélni az egykörös fékrendszeremet kétkörösre. 61-es bogár, körbe dobokkal. A csövezés és többi okés, főfékhengerrel kapcsolatban kellene némi info a piacon elérhető darabokról. Melyik márkát/típust érdemes választani, ha a gyári kialakításokon nem szeretnék változtatni (pedál, napoleon, stb.)?
Előre is kösz.

Ákos
Én úgy terveztem, hogy a kétkörös tartályt az eredeti helyére rakom fel. Van bontva tartó konzolom és csöveim. Csak fel kell tenni 2 pötty hegesztéssel a konzolt.
Az üzemanyag tartály mellett meg szépen lemennek a csövek.
De Zoli megoldása is tetszik.
« Utoljára szerkesztve: 2013 December 30, 18:53:31 írta sparkafer »

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69596 Dátum: 2013 December 30, 18:42:54 »

Nekem ilyen T2 tartály van a bogár főfékhengeren (simán kipattintható a 2 csonk a főfékhengerből ahova a 2 cső csatlakozna és oda ez egy az egyben bepattintható. Aztán csak a tartály 1 csonkja van összecsövezve a gyári tartály 1 csonkjával, így a csomitartóban marad a gyári apró tartály a helyén.

http://de.hoffmann-speedster.com/bus/bus-t2/bremse-felgen/hauptbremszylinder-anbauteile/10899/bremsfluessigkeitsbehaelter-bus-t2-68-72?c=110861

És ilyen főfékhengerem van csak gyári VW:

http://de.hoffmann-speedster.com/kaefer/bremse-felgen/hauptbremszylinder-anbauteile/365/hauptbremszylinder-8.66-kuebel-80?c=111340

Az 1302, 1303 főfékhenger is felcsavarozható, csak annak a 2 felfogató csavarja 45 fokkal el van fordítva a torziós bogár főfékhengeréhez képest, így ahhoz kell 2 új lyukat fúrni a napóleonra.

Kösz, ez már sok segítség.

Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #69595 Dátum: 2013 December 30, 18:29:57 »

Ha nem az 1302, 1303 főfékhengerét teszed fel, hanem a torziós bogárét, akkor az általad említetteken nem kell módosítanod, simán felcsavarozod ugyanoda mint az egyköröset. Csak ugye ehhez dupla tartály kell ami picit bután néz ki bebarkácsolva a régi bogár csomagterébe. Ezt az én autómon úgy oldottuk meg, hogy a transporternek van olyan dupla féktartálya ami a főfékhengerre van szerelve. Nekem is ilyen tartály van és ebbe a tartályba folyik le a fékolaj a gyári pici, 1körös tartályból, ami a gyári helyen van.
A különböző gyártók minőségi eltéréseiről nem tudok nyilatkozni, azt megteszik a többiek.


Kösz, ez már sok segítség.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69594 Dátum: 2013 December 30, 18:23:37 »

Ha nem az 1302, 1303 főfékhengerét teszed fel, hanem a torziós bogárét, akkor az általad említetteken nem kell módosítanod, simán felcsavarozod ugyanoda mint az egyköröset. Csak ugye ehhez dupla tartály kell ami picit bután néz ki bebarkácsolva a régi bogár csomagterébe. Ezt az én autómon úgy oldottuk meg, hogy a transporternek van olyan dupla féktartálya ami a főfékhengerre van szerelve. Nekem is ilyen tartály van és ebbe a tartályba folyik le a fékolaj a gyári pici, 1körös tartályból, ami a gyári helyen van.
A különböző gyártók minőségi eltéréseiről nem tudok nyilatkozni, azt megteszik a többiek.

Csaó,

Szeretném lecserélni az egykörös fékrendszeremet kétkörösre. 61-es bogár, körbe dobokkal. A csövezés és többi okés, főfékhengerrel kapcsolatban kellene némi info a piacon elérhető darabokról. Melyik márkát/típust érdemes választani, ha a gyári kialakításokon nem szeretnék változtatni (pedál, napoleon, stb.)?
Előre is kösz.

Ákos

Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #69593 Dátum: 2013 December 30, 18:13:02 »

Csaó,

Szeretném lecserélni az egykörös fékrendszeremet kétkörösre. 61-es bogár, körbe dobokkal. A csövezés és többi okés, főfékhengerrel kapcsolatban kellene némi info a piacon elérhető darabokról. Melyik márkát/típust érdemes választani, ha a gyári kialakításokon nem szeretnék változtatni (pedál, napoleon, stb.)?
Előre is kösz.

Ákos

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #69592 Dátum: 2013 December 30, 15:50:43 »

ja jól fogalmaztál és a végére annyiban van hogy vehetne rajta az emberfia egy 911est Undecided
Igen,igazad van,ha az ember tényleg egy komoly és igényes gépet épít,kifér belőle egy 911-es Porsche.Boxsterből meg még kettő is. Undecided
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #69591 Dátum: 2013 December 30, 15:47:39 »

Vegyél egy törött Boxster-t és tegyél rá egy ovál bódét Smiley   http://www.hasznaltauto.hu/auto/porsche/boxster/porsche_boxster-7509916

Ennyit sokszor csak a négy boxster tárcsafékért el szoktak kérni. Undecided
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #69590 Dátum: 2013 December 30, 10:58:31 »

Vegyél egy törött Boxster-t és tegyél rá egy ovál bódét Smiley   http://www.hasznaltauto.hu/auto/porsche/boxster/porsche_boxster-7509916


akkor ez a TI autótok, ovál is, Boxster is....

http://www.germanlook.net/forums/showthread.php?t=11514

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #69589 Dátum: 2013 December 30, 10:56:27 »

ja jól fogalmaztál és a végére annyiban van hogy vehetne rajta az emberfia egy 911est Undecided
ja, de olyat minden hülye szerencsés csillagzat alatt született vehet..

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69588 Dátum: 2013 December 30, 09:37:35 »

Nagyon kutya szerzetek ezek...  De a második meg egyenesen beteg :-D 
ja jól fogalmaztál és a végére annyiban van hogy vehetne rajta az emberfia egy 911est Undecided

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #69587 Dátum: 2013 December 30, 09:29:21 »

Vegyél egy törött Boxster-t és tegyél rá egy ovál bódét Smiley   http://www.hasznaltauto.hu/auto/porsche/boxster/porsche_boxster-7509916

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #69586 Dátum: 2013 December 29, 23:59:12 »


Nagyon kutya szerzetek ezek...  De a második meg egyenesen beteg :-D 

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #69585 Dátum: 2013 December 29, 22:56:06 »

Egyszer majd, ha lesz sok pénzem és a jelenleginél nagyobb arcom, hogy bírjam az ekézést , csinálok magamnak egy 03-ast ovál bódéval, nagy motorral... Nem lesz egyszerű, de 30 éve vágyom egy ilyen szörnyetegre.

Oval, 1303 alvaz, 2.7t4, 996 fekek...

http://www.germanlook.net/forums/showthread.php?t=11255

Ez is erdekes lesz
http://www.germanlook.net/forums/showthread.php?t=11020

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69584 Dátum: 2013 December 29, 22:08:24 »



szvsz ez most a legjobb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69583 Dátum: 2013 December 29, 21:51:32 »

uh

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #69582 Dátum: 2013 December 29, 21:47:23 »

Erre sokan esküsznek, nagy motorépítők is.


Na meg ezek sem rossz minoseguek szerintem
http://www.vintagespeed.com.tw/Exhaustsystem/Exhaustsystem-main.html

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69581 Dátum: 2013 December 29, 21:40:26 »

En az A1 mufflerre eskuszom! Csak jo tapasztalatom volt vele...
http://www.piersideparts.net/A1EXHAUST.html

Erre sokan esküsznek, nagy motorépítők is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #69580 Dátum: 2013 December 29, 21:37:23 »

En az A1 mufflerre eskuszom! Csak jo tapasztalatom volt vele...
http://www.piersideparts.net/A1EXHAUST.html

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69579 Dátum: 2013 December 29, 21:36:59 »

Igen, mondjuk ezek mind ezerszer jobb minőségűek az EMPI és társainál. Nekem kezemben fogva a CSP minőségibbnek, szebbnek, meg talán erősebbnek tűnik. De hibázni még a nem rozsdamentessel sem tud az ember: Idővel max a dob tud elrohadni, az meg (az ahnendorp gyártmánynál) Opel Ascona vagy valami hasonló dob (cikkszáma megvan) és 7.000 Ft/db áron van újban ha cserélni kell.



A CSP nagyon minőségi, halál pontosan passzol.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69578 Dátum: 2013 December 29, 21:31:58 »

Igen, mondjuk ezek mind ezerszer jobb minőségűek az EMPI és társainál. Nekem kezemben fogva a CSP minőségibbnek, szebbnek, meg talán erősebbnek tűnik. De hibázni még a nem rozsdamentessel sem tud az ember: Idővel max a dob tud elrohadni, az meg (az ahnendorp gyártmánynál) Opel Ascona vagy valami hasonló dob (cikkszáma megvan) és 7.000 Ft/db áron van újban ha cserélni kell.


Ez szinte teljesen CSP, csak az jobb. (De ez volt az eredeti, erről koppintott a CSP.)

Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #69577 Dátum: 2013 December 29, 21:25:50 »

remélem ennél igényesebbet sikerül Stum elvtársnak rittyentenem a szimplaszopatóra Undecided
mármint hogy hasonló rendszerben gondolkodva de a gyári helyen füstöljön ki
Wink

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69576 Dátum: 2013 December 29, 21:22:44 »



Ez szinte teljesen CSP, csak az jobb. (De ez volt az eredeti, erről koppintott a CSP.)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #69575 Dátum: 2013 December 29, 21:20:02 »

na milesz , hagyjuk az egyhatot a faszba és csinálunk 1915-öt?

Vitte a picsáját rendesen az egyszer igaz Smiley de sajna arra az Isten pénze se elég (nem marad a buszra!)

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69574 Dátum: 2013 December 29, 21:11:53 »

Mondjuk abban viszont biztos vagyok, hogy 67, illetve azelőtti bogár nem volt száraz váltóval szerelve. Mert ugye korlátos lökös 67-ben volt utoljára.

Ahol felcseperedtem, az egyik srácnak volt 1500-as bogara, nem automata, korlátos lökösökkel volt szerelve, (nem hinném, hogy Amerikából került ide a 70-es években), a torzió vége túllógott a fedélen, pont úgy, mint az én 1302-esemen.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69573 Dátum: 2013 December 29, 21:05:59 »

Azt azért nem  Tongue

illetve az eddig eltelt életedbe minden témára Roll Eyes

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69572 Dátum: 2013 December 29, 20:54:35 »

Összességében a teljes váltó témára írtam.  Wink

illetve az eddig eltelt életedbe minden témára Roll Eyes

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69571 Dátum: 2013 December 29, 20:51:04 »

Összességében a teljes váltó témára írtam.  Wink

jóval hosszabb ! mivel ebből diplomáztam  Grin

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69570 Dátum: 2013 December 29, 20:49:19 »

Lehet, attól, hogy én még nem találkoztam vele, még nem biztos, hogy úgy van ahogy gondolom.  Wink

jóval hosszabb ! mivel ebből diplomáztam ill ettem is ilyet Grin ez a 303torziótok egyhármas lengőkaron Cool

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
« Utoljára szerkesztve: 2013 December 29, 20:53:11 írta tati »

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #69569 Dátum: 2013 December 29, 20:48:20 »

Ez egy kibaszott jó kipuffogó,talán a legjobb a piacon.

Egy saját építésű,1835-ös motorra szerelték rá a konkurenciák legjobb kipuffogóit,mérték az értékeket,még diagrammot is mellékelnek róla.

http://www.ahnendorp.com/VW-Kaefer-Typ-1-Motorenteile-und-Bearbeitungen/Auspuffanlagen-51/Ahnendorp-Customsport-VW-Kaefer-Typ-1-Auspuff-1.html
De akadnak még komolyabb és drágább verziók is.

http://www.ahnendorp.com/VW-Kaefer-Typ-1-Motorenteile-und-Bearbeitungen/Auspuffanlagen-51/B-A-S--Spezial-Auspuffanlage-Streetsport-Stahl-VW-Kaefer-Typ-1.html

http://www.ahnendorp.com/VW-Kaefer-Typ-1-Motorenteile-und-Bearbeitungen/Auspuffanlagen-51/B-A-S--Spezial-Auspuffanlage-VW-Kaefer-Typ-1-Streetsport-Edelstahl.html
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69568 Dátum: 2013 December 29, 20:47:31 »

Lehet, attól, hogy én még nem találkoztam vele, még nem biztos, hogy úgy van ahogy gondolom.  Wink

Ennél szerintem hosszabb a szárazféltengelyesek torziófedele... Az biztos, hogy 1500-asa volt a srácnak. Nem sok volt belőle itthon.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #69567 Dátum: 2013 December 29, 20:45:30 »


Ez egy kibaszott jó kipuffogó,talán a legjobb a piacon.

Egy saját építésű,1835-ös motorra szerelték rá a konkurenciák legjobb kipuffogóit,mérték az értékeket,még diagrammot is mellékelnek róla.

http://www.ahnendorp.com/VW-Kaefer-Typ-1-Motorenteile-und-Bearbeitungen/Auspuffanlagen-51/Ahnendorp-Customsport-VW-Kaefer-Typ-1-Auspuff-1.html
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69566 Dátum: 2013 December 29, 20:35:10 »



Nem, csak nem rozsdamentes.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69565 Dátum: 2013 December 29, 20:34:39 »



Ez elég korrekt írás.


De ezen kívül is vannak még váltók,. pl. PT, PR, PS kódú mexikói, erősített házas. Mint nekem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #69564 Dátum: 2013 December 29, 20:34:09 »


700 EUR   
http://www.csp-shop.de/shop/produkte/en/products_exhaust_system_complete_exhaust_system_bug_20049b.html

az 500as verzió nagyon szar?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #69563 Dátum: 2013 December 29, 20:31:46 »

Ennél szerintem hosszabb a szárazféltengelyesek torziófedele... Az biztos, hogy 1500-asa volt a srácnak. Nem sok volt belőle itthon.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Oldalak: 1 ... 271 272 273 274 275 [276] 277 278 279 280 281 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.176 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.