www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 10, 16:20:00

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 182 183 184 185 186 [187] 188 189 190 191 192 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13989682 alkalommal)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #73162 Dátum: 2014 Október 25, 11:39:39 »

Sziasztok!

Ez a fajta Bogár lámpa kompatibilis valamivel? A belsőre lenne szükségem, elsősorban a foncsorra.
Sajnos még nem túl rég óta vagyok Bogár tulajdonos, elég tapasztalatlan vagyok alkatrészbeszerzés ügyben...

Előre is köszönök minden választ!

Üdv

u.i.: milyen gyertyát érdemes használni 1300-as, kb. 1971-es motorhoz (AB)?
Golf1.
Gyertya mindegy, ha kopott a motor és rövidtávokat mész akkor valami platinát érdemes.

« Utoljára szerkesztve: 2014 Október 25, 12:36:37 írta abes »
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #73161 Dátum: 2014 Október 25, 10:54:26 »

Sziasztok!

Ez a fajta Bogár lámpa kompatibilis valamivel? A belsőre lenne szükségem, elsősorban a foncsorra.
Sajnos még nem túl rég óta vagyok Bogár tulajdonos, elég tapasztalatlan vagyok alkatrészbeszerzés ügyben...

Előre is köszönök minden választ!

Üdv

u.i.: milyen gyertyát érdemes használni 1300-as, kb. 1971-es motorhoz (AB)?
A foncsor eléggé univerzális, kis közelítéssel a Mercitől a bogárig mindenki ezt használta, a felfogatások néha eltérnek. Magyarul érdemes lehet csak a foncsort cserélni, ha tudsz külön szerezni.
Gyertya kb. mindegy, Bosch W145T1 a gyári, aminek mai megfelelője pl. a Bosch W8AC, vagy a Denso W16FS-U. Ha jó a motor, mindegy, ha rosszak a gyűrűk vagy a karbi, akkor is. Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető csibimotor
Hozzászólások: 4

« Hozzászólás #73160 Dátum: 2014 Október 25, 10:37:09 »

Sziasztok!

Ez a fajta Bogár lámpa kompatibilis valamivel? A belsőre lenne szükségem, elsősorban a foncsorra.
Sajnos még nem túl rég óta vagyok Bogár tulajdonos, elég tapasztalatlan vagyok alkatrészbeszerzés ügyben...

Előre is köszönök minden választ!

Üdv

u.i.: milyen gyertyát érdemes használni 1300-as, kb. 1971-es motorhoz (AB)?

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #73159 Dátum: 2014 Október 24, 22:40:12 »

Nagy esély van rá,hogy kb 2025-ben én is ilyen színűre fényeztetem a Porschemat. Grin Wink
Grin Grin Grin

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #73158 Dátum: 2014 Október 24, 18:05:34 »

Ezt privátban írtam VW T2b-nek,de ma egy kicsit sokat ittam,úgy hogy beteszem ide is!

"Azt vettem észre (de inkább tény),hogy a keményvonalas Porschesok lenézik,levolkswagenozzák,nem igen ismerik el.Inkább a veterán léghűtéses Volkswagen rajongók kacsingatnak át erre a 914-es típusra.
Ő Porsches,Volkswagenes,vagy inkább ilyen független hobbista?

Eddig ez a 914-es,az olcsó,sőt talán a legolcsóbb Porschenak számított,hiszen erre is tervezték,egy szegényebb,kevésbé tehetős rétegnek készített,olcsó Porsche "Volksporsche/Népporsche" volt anno.De manapság szvsz már nem az,eléggé felszökött az ára.A felújításhoz szükséges alkatrészek ára is már azonos a 356,912,911-es Porscheval.Úgy,hogy már az a verzió sem állja meg a helyét,hogy ő azért kezdett 914-essel,mert az a legalacsonyabb költségvetésű.Sőt most már azt hallottam,hogy vannak olyan alkatrészek,amik mondjuk kompatibilesek a 356-ossal vagy a 911-essel,de ha a cikkszáma már 914-essel kezdődik,akkor már drágább az alkatrész.És állítólag a felújítása annyiba kerül vagy még többe mint egy 356-osnak vagy 911-esnek,az elkészült és felújított autó értéke,pedig töredéke a többi,vérbeli Porschenak.Tehát nem egy jó befektetés.
Meg rengetegen nagyon csúnyának is tartják.Míg nem látják élőben,csak ilyen netes képeken,meg írott sajtóban,veterán újságokban stb.Nagyon sok emert ismerek,aki szereti a 914-est,és azt mondják,hogy akkor változott a véleményük,vagy azóta tetszik nekik a típus,mióta élőben is látták már.
Én már több munkatársamnak is mondtam,hogy otthon a garázsban,van egy 914-es Porschem.Erre kérdezik,hogy az meg micsoda,mert ők még nem hallottak ilyent.Hazamennek,beütik a Google-ba,meg a használtautók.hu-ra stb,aztán jönnek,hogy kíváncsiságból utánanéztek,de baromi ronda.
Sajnos méltatlanul mellőzött,nélkülözött,és lesajnált modell,már a megjelenése óta,sajna a mai napig egy lenézett modell,amit szegény 914-es nem is érdemelt ki!
Egy csomó olyan dolog van rajta,amitől ő egy vérbeli sportautó,és egy csomó olyan dolog van rajta,ami akkor forradalmi újdonság volt,és vagy rajta,vagy az elsők autók között vezettek be,persze mára már megszokottá vagy éppen elavulttá vált.Pl ilyen a rejtett,bukó vagy más néven békalámpa is.A magaddal vihető,és csomagtartóban elhelyezhető targatető is igen komoly.Ha akarod akkor egy zárt autód van,ha úgy akarod akkor pedig kabriód.Kicsi (mivel széles,hivatalosan három személyes) sportautód  van,ehhez képest,mégis baromi sok helyed van pakolni,mivel középmotoros,elől hátul csomagtere van.Kicsi,sportautó,mégis tele lehet pakolni.
És ha már eljutotunk a középmotorig,ez teszi még igazán élvezetessé,és vérbeli sportautóvá a 914-est!Sokan úgy vannak vele,hogy akkor döbbentek,vagy akkortól ismerték el igazán a 914-est vérbeli sportautóvá,mikor élőben is láttak teljesíteni egy piros vagy narancsszínű,felspécizett,feltuningolt,Porsche 914/6 GT-t mondjuk Németországban a Nürnburgringen,és látták,hogy pályán mit tud,hogy teljesít,kicsit csodálkoztak.Mint egy gokart.Motor középen,súlyelosztás kiszámítva,teli tankkal első-hátsó futómű 50:50%,alacsony,lapos,széles,megy a kanyarban mint ha sínen lenne.

Csodálatos kis autó,csak sokan nem tudják!
« Utoljára szerkesztve: 2014 Október 24, 18:09:33 írta Narancs »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #73157 Dátum: 2014 Október 24, 16:49:25 »

Narancs sporttársnak
Pffffúúúúúúúúúúúú!

Gyönyörű autó lesz!Gratulálok!

Nagyon bejön ez a szín 914-esben,ez már nem is annyira narancs,inkább már a "korallpirosba" hajlik.
Ehhez nagyon jól megy a fekete (ugye a hátsó oszlopok és a targa környéke feketével borított),és jól megy hozzá a króm és a polír is.Ehhez a színhez,jól mutatna egy nagyméretű 16-17-es,nagyperemes,Porsche Fuchs,polír-fekete színben.Akkor nagyon ütős lenne.

Nagy esély van rá,hogy kb 2025-ben én is ilyen színűre fényeztetem a Porschemat. Grin Wink
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #73156 Dátum: 2014 Október 24, 07:38:31 »

és végül

[a csatolmányt egy admin törölte]

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #73155 Dátum: 2014 Október 24, 07:37:40 »

Még

[a csatolmányt egy admin törölte]

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #73154 Dátum: 2014 Október 24, 07:36:44 »

Narancs sporttársnak

[a csatolmányt egy admin törölte]

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #73153 Dátum: 2014 Október 21, 21:06:38 »

Martin állj már le, ez már nem a Harlekin.... Grin
Az nagyábol kész

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #73152 Dátum: 2014 Október 21, 20:58:12 »

értem Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #73151 Dátum: 2014 Október 21, 19:37:53 »

fényezés javitás:



Martin állj már le, ez már nem a Harlekin.... Grin

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #73150 Dátum: 2014 Október 21, 18:51:18 »

fényezés javitás:


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #73149 Dátum: 2014 Október 21, 18:03:25 »

fényezés javítás:
Elképesztő, hogy mennyi kosz ül meg a díszléc alatt.  Shocked

Köszi a képeket.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #73148 Dátum: 2014 Október 21, 17:31:31 »

fényezés javitás:









WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #73147 Dátum: 2014 Október 20, 11:31:51 »

Köszi a tanácsokat, most úgy tűnik, a 12-es biztinél volt kontakthiba. :-)

Nem volt elegendő töltés se, az indítómotort az aksi alig akarta megmozdítani, stb. Kiszedtem az összes biztosítékot, részben újakra cseréltem, illetve a maradékot szépen megcsiszoltam fényesre a végein, de hasonlóan jártam el jó néhány csúszkás csatlakozási pontnál is.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #73146 Dátum: 2014 Október 20, 09:25:21 »

Kórisme:
Tegnap kezdte, indítás után parázslott a töltéslámpa. Aztán néha elment az index, aztán visszajött. Ma is csinálta ezt, majd este hazafelé elment a tankműszer is. Most van parkoló és tompított, féklámpa, kmóra világítás, nincs index, tankműszer, töltés és olajnyomás lámpa gyújtás ráadásakor.
Még semmit nem néztem, merre induljak?
Köszi!

A visszajelzők az órában kapják a testet, az is lehet még.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #73145 Dátum: 2014 Október 20, 08:14:26 »

Ezt nem tudom megnézni, mert a két szememen és a kezeimen kívül nincs semmim. :-)
Azért megmozgatom a sarukat és megnézem a biztosítékokat.
Hátha valakivel már megtörtént és felkiált, hogy ez biztosan a letestelő mittoménmi, azt nézzem meg.
A 90-es évek legvégén, vagy tán 2000-ben volt hasonló jelenség az akkor birtokomba került 123-as Mercivel. Nem volt elegendő töltés se, az indítómotort az aksi alig akarta megmozdítani, stb. Kiszedtem az összes biztosítékot, részben újakra cseréltem, illetve a maradékot szépen megcsiszoltam fényesre a végein, de hasonlóan jártam el jó néhány csúszkás csatlakozási pontnál is. Ami nagyon szar állapotban volt, oda forrasztottam újat, a még használhatóakat pedig kis tűreszelővel alaposan megkapirgáltam, a "fiús" részt pedig a csiszolópapírral tisztítottam meg a negyed százados oxid és mocsok rétegtől. Utána lett olyan töltés, hogy mehettem volna csak a villanymotorral is a szomszéd faluig.  Wink

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #73144 Dátum: 2014 Október 20, 08:11:53 »

Az én 303-asomban pont ilyen keskeny fejtámlás ülések voltak. Nem hasonlók.

Visszatérve az ülés témára, ezt ma találtam:

- ezek pont olyan Grabstein ülések, mint az enyémek
- ezek 3 lábas ülések
- azt írja az eladó, hogy egy '73-as 1303-ból származnak

Nekem gyárinak - nem átalakítottnak -  tűnik:


Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #73143 Dátum: 2014 Október 20, 08:05:55 »

Nézegetve a kapcsolási rajzot a 12-es (jobb oldali) bizti mehetett ki, vagy kontaktos. Megnézem és referálok. :-)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #73142 Dátum: 2014 Október 20, 08:01:41 »

Ezt nem tudom megnézni, mert a két szememen és a kezeimen kívül nincs semmim. :-)
Azért megmozgatom a sarukat és megnézem a biztosítékokat.
Hátha valakivel már megtörtént és felkiált, hogy ez biztosan a letestelő mittoménmi, azt nézzem meg.

Ha van megfelelő töltés
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #73141 Dátum: 2014 Október 20, 06:24:43 »

Kórisme:
Tegnap kezdte, indítás után parázslott a töltéslámpa. Aztán néha elment az index, aztán visszajött. Ma is csinálta ezt, majd este hazafelé elment a tankműszer is. Most van parkoló és tompított, féklámpa, kmóra világítás, nincs index, tankműszer, töltés és olajnyomás lámpa gyújtás ráadásakor.
Még semmit nem néztem, merre induljak?
Köszi!

Ha van megfelelő töltés, én lelkes amatőrként először az érintkezéseket (csatlakozási pontokat) tisztítanám meg az oxidrétegtől.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #73140 Dátum: 2014 Október 19, 22:20:32 »

Nekem meg pont ezek tetszenek. A későbbiek olyanok nekem mintha Porsche ülések akartak volna lenni, de nem sikerült nekik. :-)

Figyelj,az ilyen csúnya vállasak,azok voltak az 1302-esekben,ezek a régiek,úgy emlékszem,hogy Te ilyent mutattál.

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #73139 Dátum: 2014 Október 19, 21:48:13 »

Kórisme:
Tegnap kezdte, indítás után parázslott a töltéslámpa. Aztán néha elment az index, aztán visszajött. Ma is csinálta ezt, majd este hazafelé elment a tankműszer is. Most van parkoló és tompított, féklámpa, kmóra világítás, nincs index, tankműszer, töltés és olajnyomás lámpa gyújtás ráadásakor.
Még semmit nem néztem, merre induljak?
Köszi!
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #73138 Dátum: 2014 Október 19, 21:47:29 »

A 73-asak,azok ilyen kecsesebbek,váll nélkül,azok szerintem már inkább hasonlítanak a Porsche ülésre,szerintem a legszebbek,és ezek csak abban az egy modellévben voltak.

Ezek a legszebbek szerintem is.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #73137 Dátum: 2014 Október 19, 21:46:57 »

És utána még 1974 után,voltak újra ilyen vállas fajták,főleg a kései 1303-as kabriókban,de ezek csak hasonlítanak a Te régi ülésedre,nem teljesen azonosak.Ilyen az is,amit ma 1973-as mondtak Neked.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #73136 Dátum: 2014 Október 19, 21:45:57 »

Figyelj,az ilyen csúnya vállasak,azok voltak az 1302-esekben,ezek a régiek,úgy emlékszem,hogy Te ilyent mutattál.

Sajnos nincsen róla jobb képem, mert a kocsiban vannak és ott fényképeztem, de az enyémek nem ilyen "csúnya" széles vállas ülések, így biztosan nem 1302-ben voltak gyárilag.

De sajnos nem is az, amit belinkeltem képet, most már látom a különbséget.
A 1303-én a fejtámla előre felé van megdöntve.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #73135 Dátum: 2014 Október 19, 21:43:09 »

A 73-asak,azok ilyen kecsesebbek,váll nélkül,azok szerintem már inkább hasonlítanak a Porsche ülésre,szerintem a legszebbek,és ezek csak abban az egy modellévben voltak.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #73134 Dátum: 2014 Október 19, 21:40:18 »

Figyelj,az ilyen csúnya vállasak,azok voltak az 1302-esekben,ezek a régiek,úgy emlékszem,hogy Te ilyent mutattál.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #73133 Dátum: 2014 Október 19, 21:37:28 »

Visszatérve az ülés témára, ezt ma találtam:

- ezek pont olyan Grabstein ülések, mint az enyémek
- ezek 3 lábas ülések
- azt írja az eladó, hogy egy '73-as 1303-ból származnak

Nekem gyárinak - nem átalakítottnak -  tűnik:

Nem teljesen ilyen volt a Tiéd,csak nagyon hasonló.

1972/08-1973/07 közöttiek (1973-as modellév)biztosan nem lehetnek,azoknak másabb a formájuk.Későbbi évjáratúak ezek.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #73132 Dátum: 2014 Október 19, 21:17:35 »

Visszatérve az ülés témára, ezt ma találtam:

- ezek pont olyan Grabstein ülések, mint az enyémek
- ezek 3 lábas ülések
- azt írja az eladó, hogy egy '73-as 1303-ból származnak

Nekem gyárinak - nem átalakítottnak -  tűnik:



[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #73131 Dátum: 2014 Október 17, 14:43:15 »

Beépítetted?
még nem
taposólemez javítás után
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #73130 Dátum: 2014 Október 17, 11:35:58 »

Beépítetted?
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #73129 Dátum: 2014 Október 17, 09:51:57 »

hát nem teljesen azonos, sajnos
a bogár hátsó 2 lába nem egyezik a golféval
átszokták szabni,keskenyiteni a 2 lábat
anno nekem is volt ilyen
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #73128 Dátum: 2014 Október 17, 06:36:24 »

1-es vagy 2-es G ülése kompatibilis a 3 lábú bogival

hát nem teljesen azonos, sajnos
a bogár hátsó 2 lába nem egyezik a golféval
átszokták szabni,keskenyiteni a 2 lábat
anno nekem is volt ilyen

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #73127 Dátum: 2014 Október 16, 21:43:07 »

szerintem nem ilyet láttál 03-asokban, a 73-as hasonlít, de nem pont ilyen, nincs váll a fejtámla alatt.
Igen,így van ahogy írod.A 73-as modellévű 1303-asban volt hasonló,de az szebb,kecsesebb,nincsen benne ekkora váll,ahogy írtad is.

Ilyenforma "sírkő" ülések amit most Dadan talált,anno az 1302S és 1302LS-esekben voltak.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #73126 Dátum: 2014 Október 16, 21:28:50 »

Az zavart meg, hogy már több 1303-ban is láttam ilyen ülést.
Az ülések szerelhetőségéről nincs infód?
1-es vagy 2-es G ülése kompatibilis a 3 lábú bogival

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #73125 Dátum: 2014 Október 16, 21:28:09 »

Az zavart meg, hogy már több 1303-ban is láttam ilyen ülést.
Az ülések szerelhetőségéről nincs infód?
szerintem nem ilyet láttál 03-asokban, a 73-as hasonlít, de nem pont ilyen, nincs váll a fejtámla alatt.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #73124 Dátum: 2014 Október 16, 21:27:41 »

Az zavart meg, hogy már több 1303-ban is láttam ilyen ülést.
Az ülések szerelhetőségéről nincs infód?
A 3 lábú ülések felépítménye átszerelhető, kivétel a régi rugós, mert a szivacsosoknak egyben lemezelt az alja, a rugósnak csak a cső keret van, erre a szivacsot nem lehet át rakni,
 és a T-L sínesek is egymásközt átszerelhetőek

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #73123 Dátum: 2014 Október 16, 21:14:16 »

Ez nem volt 3 lábú
Annak más a támlája, és az ülés alsó része is
Ez a régebb
iek extra ülése volt, ill karmmanokba , typ3 szerelték
<beszúrt kép törölve>

Az zavart meg, hogy már több 1303-ban is láttam ilyen ülést.
Az ülések szerelhetőségéről nincs infód?
Oldalak: 1 ... 182 183 184 185 186 [187] 188 189 190 191 192 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.139 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.