www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 13, 00:50:10

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1783 1784 1785 1786 1787 [1788] 1789 1790 1791 1792 1793 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14047870 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9122 Dátum: 2006 Október 27, 20:49:01 »

Akkor nem írtam.Vagy nagyon felejtessz.
Nem épített lehetőleghosszabb váltó, hanem egy sima typ3 ami kidobja a 4.et és sokért is akarja adni a polgár.
Ja és nem nálam van.
SZVSZ felejtős.

őőő, inkább írok privátot



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #9121 Dátum: 2006 Október 27, 20:47:30 »

húhahúha.
tejjesen kiment a fejemből.
mi lenne, ha sabbathon vagy vasárnap tennék egy gyál-vecsés csillagtúrát.
sparkafertől elhozom az elhoznivalót, meg tőled is a váltót.
Akkor nem írtam.Vagy nagyon felejtessz.
Nem épített lehetőleghosszabb váltó, hanem egy sima typ3 ami kidobja a 4.et és sokért is akarja adni a polgár.
Ja és nem nálam van.
SZVSZ felejtős.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9120 Dátum: 2006 Október 27, 20:44:12 »

Írtam neked mi van a váltóval amit ajánlottam?
Asszem írtam, tudod a kor.

húhahúha.
tejjesen kiment a fejemből.
mi lenne, ha sabbathon vagy vasárnap tennék egy gyál-vecsés csillagtúrát.
sparkafertől elhozom az elhoznivalót, meg tőled is a váltót.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #9119 Dátum: 2006 Október 27, 20:39:19 »

nehogymár fócvágenék külön váltót gyártottak volna, amikor ott volt "ingyért" a gyártósor.
Azért itt ott más.  Grin
Meg többféle is.
1303LS
« Hozzászólás #9118 Dátum: 2006 Október 27, 20:38:21 »

akkor felejtős. köszönöm.


Írtam neked mi van a váltóval amit ajánlottam?
Asszem írtam, tudod a kor.
1303LS
« Hozzászólás #9117 Dátum: 2006 Október 27, 20:35:51 »

   olyat már láttam madzag fékesbe  aszem az amelyikbe az1es nincs szinkronizálva
Húúú akkor értékes.   Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9116 Dátum: 2006 Október 27, 20:09:13 »

nem totál más alakú?

nehogymár fócvágenék külön váltót gyártottak volna, amikor ott volt "ingyért" a gyártósor.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #9115 Dátum: 2006 Október 27, 20:06:15 »

faszt nem. :-))
nem totál más alakú?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9114 Dátum: 2006 Október 27, 20:05:22 »

Szerintem teljesen normál "alap" váltó, nem írtak hozzá semmit. A többihez időnként ilyen megjegyzéseket tettek: mountain ratio, fitted with LSD. Szóval itt semmi.
akkor felejtős. köszönöm.

buszé nem megy bele a Bogiba
faszt nem. :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9113 Dátum: 2006 Október 27, 19:59:07 »

buszé nem megy bele a Bogiba
   dehogynem minden belemegy mindenbe Grin

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #9112 Dátum: 2006 Október 27, 19:54:47 »

olajosos meg hosszú?
ez esetben rácuppannék.
az enyémnek csúnya csapágyhangja van...
buszé nem megy bele a Bogiba

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9111 Dátum: 2006 Október 27, 19:53:27 »

Szerintem teljesen normál "alap" váltó, nem írtak hozzá semmit. A többihez időnként ilyen megjegyzéseket tettek: mountain ratio, fitted with LSD. Szóval itt semmi.

tesvírem  LSD? el a kurva annyát Grin

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #9110 Dátum: 2006 Október 27, 19:42:18 »

Szerintem teljesen normál "alap" váltó, nem írtak hozzá semmit. A többihez időnként ilyen megjegyzéseket tettek: mountain ratio, fitted with LSD. Szóval itt semmi.

olajosos meg hosszú?
ez esetben rácuppannék.
az enyémnek csúnya csapágyhangja van...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9109 Dátum: 2006 Október 27, 19:37:13 »

Jössz egy sörrel! Smiley
CA váltót 1600-as motorhoz szerelték BUSZ-ba 1970 aug és 1973 július között.

olajosos meg hosszú?
ez esetben rácuppannék.
az enyémnek csúnya csapágyhangja van...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9108 Dátum: 2006 Október 27, 19:20:00 »

Nekem meg van olyan váltóm amin csak számok vannak semmi betű.
Olajos.
   olyat már láttam madzag fékesbe  aszem az amelyikbe az1es nincs szinkronizálva

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #9107 Dátum: 2006 Október 27, 19:10:25 »

Jössz egy sörrel! Smiley
CA váltót 1600-as motorhoz szerelték BUSZ-ba 1970 aug és 1973 július között.

A CA-s váltó milyen váltó????
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #9106 Dátum: 2006 Október 27, 18:15:53 »

Nekem meg van olyan váltóm amin csak számok vannak semmi betű.
Olajos.
az abból az időből lehet, amikor még motorkód sem volt.

1963 VW1200 DeLuxe
1303LS
« Hozzászólás #9105 Dátum: 2006 Október 27, 18:14:17 »

Tudomásom szerint nincs ilyen bogár váltó. Esetleg valami busz lehet. A DA-t lehet CA-nak nézni, ha ferdén tartotta a szerszámot ütéskor a Fritz...

Nekem meg van olyan váltóm amin csak számok vannak semmi betű.
Olajos.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #9104 Dátum: 2006 Október 27, 18:12:56 »

Tudomásom szerint nincs ilyen bogár váltó. Esetleg valami busz lehet. A DA-t lehet CA-nak nézni, ha ferdén tartotta a szerszámot ütéskor a Fritz...

Hol van ebbe CA?
1303LS
« Hozzászólás #9103 Dátum: 2006 Október 27, 18:09:40 »

AA
 1200
 4,375 Lengőtengelyes a 0 981 810 alvázszámtól.
AB
 1300
 4,375 Lengőtengelyes 70/08-ig
AC
 1500
 4,125 Lengőtengelyes, egyes 1300-oknál is 70/08-tól
AD
 1200
 4,375 Sperrdiff.*
AE
 1300
 4,375 Sperrdiff.*
AF
 1500
 4,125 Sperrdiff.*
AG
 1200
 4,375 Typ 147 Fridolin
AH
 15/1600
 4,125 Keresztlengőkaros 68/08 - 72/08, 1302S
AK
 15/1600
 3,875 Typ 181
AL
 15/1600
 3,875 Typ 181 Sperrdiff.*
AM
 1300
 4,375 Lim és Cabr. 70/08-tól
AN
 1600
 3,875 Karmann Ghia lengőtengelyes. 70/08-tól ("S")
AO
 1600
 3,875 Karmann Ghia 70/08-tól ("S")
AP
 1300
 4,375 Sperrdiff.* 70/08
AQ
 1600
 4,125 Sperrdiff.* 70/08 - 72/08
AR
 1600
 3,875 Karmann Ghia Sperrdiff 70/08-tól ("S")
AS
 1600
 3,875 Typ 1 72/08-tól
AT
 1600
 3,875 1303S és Cabr. 72/08-tól
AU
 1600
 3,875 1303S és Cabr. 72/08-tól Sperrdiff.*-fel
AX
 1300
 4,375 4. fokozat 0,93 (58:54) 72/11-től 
BA
 13/1500
 4,375 Félautomata 68/08 - 70/08
BC
 13/1500
 4,375 Félautomata 68/08 - 70/08 (Sperrdiff.*)
BE
 1600
 4,125 Félautomata 70/08 - 71/08
BF
 1600
 4,125 Félautomata 70/08 - 71/08 (Sperrdiff.*)
BG
 1300
 4,125 Karmann Ghia Félautomata  70/08-tól
BH
 1300
 4,125 Karmann Ghia Félautomata 70/08-tól (Sperrdiff.*)
BJ
 1300
 4,375 Félautomata 70/08-tól
BK
 1300
 4,375 Félautomata  70/08-tól (Sperrdiff.*)
DA
 15/1600
 4,125 Typ 3 Lengőtengelyes 68/08-ig
DB
 15/1600
 4,125 Typ 3 Lengőtengelyes 68/08-ig (Sperrdiff.*)
DC
 15/1600
 4,125 Typ 3 Keresztlengőkaros 68/08-ig
DD
 15/1600
 4,125 Typ 3 Keresztlengőkaros 68/08-ig (Sperrdiff.*)

Esetleg DA vagy BA?


Hol van ebbe CA?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #9102 Dátum: 2006 Október 27, 18:08:00 »

AA
 1200
 4,375 Lengőtengelyes a 0 981 810 alvázszámtól.
AB
 1300
 4,375 Lengőtengelyes 70/08-ig
AC
 1500
 4,125 Lengőtengelyes, egyes 1300-oknál is 70/08-tól
AD
 1200
 4,375 Sperrdiff.*
AE
 1300
 4,375 Sperrdiff.*
AF
 1500
 4,125 Sperrdiff.*
AG
 1200
 4,375 Typ 147 Fridolin
AH
 15/1600
 4,125 Keresztlengőkaros 68/08 - 72/08, 1302S
AK
 15/1600
 3,875 Typ 181
AL
 15/1600
 3,875 Typ 181 Sperrdiff.*
AM
 1300
 4,375 Lim és Cabr. 70/08-tól
AN
 1600
 3,875 Karmann Ghia lengőtengelyes. 70/08-tól ("S")
AO
 1600
 3,875 Karmann Ghia 70/08-tól ("S")
AP
 1300
 4,375 Sperrdiff.* 70/08
AQ
 1600
 4,125 Sperrdiff.* 70/08 - 72/08
AR
 1600
 3,875 Karmann Ghia Sperrdiff 70/08-tól ("S")
AS
 1600
 3,875 Typ 1 72/08-tól
AT
 1600
 3,875 1303S és Cabr. 72/08-tól
AU
 1600
 3,875 1303S és Cabr. 72/08-tól Sperrdiff.*-fel
AX
 1300
 4,375 4. fokozat 0,93 (58:54) 72/11-től 
BA
 13/1500
 4,375 Félautomata 68/08 - 70/08
BC
 13/1500
 4,375 Félautomata 68/08 - 70/08 (Sperrdiff.*)
BE
 1600
 4,125 Félautomata 70/08 - 71/08
BF
 1600
 4,125 Félautomata 70/08 - 71/08 (Sperrdiff.*)
BG
 1300
 4,125 Karmann Ghia Félautomata  70/08-tól
BH
 1300
 4,125 Karmann Ghia Félautomata 70/08-tól (Sperrdiff.*)
BJ
 1300
 4,375 Félautomata 70/08-tól
BK
 1300
 4,375 Félautomata  70/08-tól (Sperrdiff.*)
DA
 15/1600
 4,125 Typ 3 Lengőtengelyes 68/08-ig
DB
 15/1600
 4,125 Typ 3 Lengőtengelyes 68/08-ig (Sperrdiff.*)
DC
 15/1600
 4,125 Typ 3 Keresztlengőkaros 68/08-ig
DD
 15/1600
 4,125 Typ 3 Keresztlengőkaros 68/08-ig (Sperrdiff.*)

Esetleg DA vagy BA?

A CA-s váltó milyen váltó????
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #9101 Dátum: 2006 Október 27, 18:03:40 »

A CA-s váltó milyen váltó????
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9100 Dátum: 2006 Október 27, 17:33:02 »

Grin
  monygyuk  két bogárváltó van most az asztalon és össze sem tudom keverni mert belül tök mások  Roll Eyes de a végén 1kurva rövid meg egy ölég hosznyú leszen 

1303LS
« Hozzászólás #9099 Dátum: 2006 Október 27, 17:03:40 »

Meg mondjuk a futóműve elől-hátul majdnem 1303.....
Grin
Süni
« Hozzászólás #9098 Dátum: 2006 Október 27, 16:59:41 »

egyszer részt vettem egy nagyon korai évjáratú 924-es bontásában és annak olyan váltója volt, mint a bogárnak
ránézésre simán össze lehetett keverni őket, csak ennek a kuplungharangján volt egy "fedél" és nem volt benne kuplung
de 5 sebességes volt ez is
Meg mondjuk a futóműve elől-hátul majdnem 1303.....
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9097 Dátum: 2006 Október 27, 14:24:30 »

egyszer részt vettem egy nagyon korai évjáratú 924-es bontásában és annak olyan váltója volt, mint a bogárnak
ránézésre simán össze lehetett keverni őket, csak ennek a kuplungharangján volt egy "fedél" és nem volt benne kuplung
de 5 sebességes volt ez is
   a cimborámnak majnem eladtak a skoda váltót mer az is úgy néz ki Grin

Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #9096 Dátum: 2006 Október 27, 13:13:09 »

Elvi kérdés!

a 92x porsche váltójából, lehet valamít hasznosítani bogárhoz?

egyszer részt vettem egy nagyon korai évjáratú 924-es bontásában és annak olyan váltója volt, mint a bogárnak
ránézésre simán össze lehetett keverni őket, csak ennek a kuplungharangján volt egy "fedél" és nem volt benne kuplung
de 5 sebességes volt ez is

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #9095 Dátum: 2006 Október 27, 10:44:23 »

Srácok azért tisztázzuk hogy a fékcső hátra nem az alagútban megy hanem mellette a bal oldalon.Csak az üzemanyagcső megy bent legyalábbis 1300-nál!!

Így van, elvileg nem tud az alagútba bejutni sztem.

VW Beetle - the original since 1938
szeda_1970
« Hozzászólás #9094 Dátum: 2006 Október 27, 10:41:24 »

Igen én is gondolkodtam rajta mert nekem pont a pedál alatt repedt el anno ahol a sarkam van ha nem nyomom a gázt


Ez így van. Kivéve, ha valaki elvetemült behúzta. Nekem megfordult a fejemben mivel teljesen szétkaptam az autót. De a nehézkes csere miatt lemondtam róla.

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #9093 Dátum: 2006 Október 27, 10:38:54 »

Ez így van. Kivéve, ha valaki elvetemült behúzta. Nekem megfordult a fejemben mivel teljesen szétkaptam az autót. De a nehézkes csere miatt lemondtam róla.

Srácok azért tisztázzuk hogy a fékcső hátra nem az alagútban megy hanem mellette a bal oldalon.Csak az üzemanyagcső megy bent legyalábbis 1300-nál!!
szeda_1970
« Hozzászólás #9092 Dátum: 2006 Október 27, 10:36:53 »

Srácok azért tisztázzuk hogy a fékcső hátra nem az alagútban megy hanem mellette a bal oldalon.Csak az üzemanyagcső megy bent legyalábbis 1300-nál!!


Én arra gyanakszom hogy a főféhengerből valahogy balejut az alagútba, de majd hétvégén adok neki. nehogy aszt hidje már hogy külön utakon fog járni, meg aaz olaj sem két fillér.
Megint egy kihívás. Legalább a szünet gyorsan fog telni.

Más kérdés: A villamos kábelköteg az mit tud amit lehet kapni mondjuk a Hudáknál?
Sélvédőket egyszerű visszarakni a helyükre? mert ez is a hétvégi programok között szerepel.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #9091 Dátum: 2006 Október 27, 09:53:14 »

    aha a 8as anyákat Grin
anya csak egy van

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #9090 Dátum: 2006 Október 27, 09:46:07 »

    aha a 8as anyákat Grin

Ez jó volt  Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9089 Dátum: 2006 Október 27, 00:24:54 »

Elvi kérdés!

a 92x porsche váltójából, lehet valamít hasznosítani bogárhoz?
    aha a 8as anyákat Grin

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9088 Dátum: 2006 Október 27, 00:14:01 »

VW1966 jól keres....   Wink


vagy baráti áron szerel a szerelőm Smiley...mondjuk kevés olyan embert ismerek aki szól hogy hogy pénteken vigyem bogarat mer nincs kedve dolgozni mindenféle szaron inkább bogáron megcsinálja karbantartást....
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #9087 Dátum: 2006 Október 26, 23:51:10 »


Sélvédőket egyszerű visszarakni a helyükre? mert ez is a hétvégi programok között szerepel.
Igen, de legalább másfeles villanyvezetéket használj, amit bezsírozol. Két ember hipp-hopp bepattinthatja az üvegeket.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9086 Dátum: 2006 Október 26, 23:49:59 »

Elvi kérdés!

a 92x porsche váltójából, lehet valamít hasznosítani bogárhoz?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9085 Dátum: 2006 Október 26, 22:33:55 »

Én arra gyanakszom hogy a főféhengerből valahogy balejut az alagútba, de majd hétvégén adok neki. nehogy aszt hidje már hogy külön utakon fog járni, meg aaz olaj sem két fillér.
Megint egy kihívás. Legalább a szünet gyorsan fog telni.

Más kérdés: A villamos kábelköteg az mit tud amit lehet kapni mondjuk a Hudáknál?
Sélvédőket egyszerű visszarakni a helyükre? mert ez is a hétvégi programok között szerepel.

kábelköteget ne cserélj.
bácsi győző (abf-nemtudommenyi a nickje) jól szétszopta az agyát a vattaúj köteggel.
az esetek 99.99%-ában a kanócok végén lévő saruk és az illesztésük kakukkol el.
ezek állapot szerinti cseréjével csodát tudsz művelni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #9084 Dátum: 2006 Október 26, 22:25:25 »

Más kérdés: A villamos kábelköteg az mit tud amit lehet kapni mondjuk a Hudáknál?
Sélvédőket egyszerű visszarakni a helyükre? mert ez is a hétvégi programok között szerepel.

1. van, aki jó sokat szopott már vele (meg minek?)
2. igen
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #9083 Dátum: 2006 Október 26, 22:21:36 »

Én arra gyanakszom hogy a főféhengerből valahogy balejut az alagútba, de majd hétvégén adok neki. nehogy aszt hidje már hogy külön utakon fog járni, meg aaz olaj sem két fillér.
Megint egy kihívás. Legalább a szünet gyorsan fog telni.

Más kérdés: A villamos kábelköteg az mit tud amit lehet kapni mondjuk a Hudáknál?
Sélvédőket egyszerű visszarakni a helyükre? mert ez is a hétvégi programok között szerepel.
Oldalak: 1 ... 1783 1784 1785 1786 1787 [1788] 1789 1790 1791 1792 1793 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.134 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.