www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 12, 21:47:00

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1771 1772 1773 1774 1775 [1776] 1777 1778 1779 1780 1781 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14045493 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9602 Dátum: 2006 November 07, 20:24:00 »

google-val kerestem.
"vw tl chassis"-ra jött ki.

ha megtudnánk angolul a futómű szót, akkor lehetne finomítani a keresésen.
talán suspension ???

A suspension inkább felfüggesztés,  a műszaki angolban a futómű a (meglepő!) "running gear".

De mivel ezeket a képeket dilettáns  Wink Evil IT emberek teszik fel, ezért így biztos nem lesz semmi.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #9601 Dátum: 2006 November 07, 20:23:50 »

Vén buzik! :-))))
2-3 év múlva én is ilyen okos leszek? .-))))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9600 Dátum: 2006 November 07, 20:22:06 »

wooow.
te honnan a tökömből szedsz ennyi adatot?

A rutin meg az évek...! Cool

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9599 Dátum: 2006 November 07, 20:21:40 »

    köszönöm nagyon királyok vagytok hogy ilyen gyorsan produkáltok   pityubá tudnál esetleg nagyobb felbontást is valahol vagy esetleg olyan képet ahol a futómű felfogatás látszik merbizony ez fog beugrani a 911 replikába a függőcsapszeges helyére

google-val kerestem.
"vw tl chassis"-ra jött ki.

ha megtudnánk angolul a futómű szót, akkor lehetne finomítani a keresésen.
talán suspension ???



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9598 Dátum: 2006 November 07, 20:21:19 »

    köszönöm nagyon királyok vagytok hogy ilyen gyorsan produkáltok   pityubá tudnál esetleg nagyobb felbontást is valahol vagy esetleg olyan képet ahol a futómű felfogatás látszik merbizony ez fog beugrani a 911 replikába a függőcsapszeges helyére

...és esetleg beméretezett műszaki rajzod nincs illesztésekkel és felületi minőséggel jelölve?  Evil Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9597 Dátum: 2006 November 07, 20:19:58 »

Igen a fastback (ferdehátú) változat a TL volt, aztán volt a Variant és a "sima" L, a lépcsőshátú Limousine.
Egyébként ez a kombi volt az első VW amit Variantnak hívtak.
Azt hiszem, hogy a TL-nél a T az a tourer szóból volt, Tourer Limousine.

wooow.
te honnan a tökömből szedsz ennyi adatot?
a másik oldalon, ahol te vagy a "...doki" 3 cikkből 2 a tied.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9596 Dátum: 2006 November 07, 20:19:33 »

...az is elég vicces, hogy pár évvel ezelőtt a marketing felkapta az "építőszekrény elvet" azaz, amikor egy-egy autógyár azonos alapokon vagy komponensekből épít egy teljes modellsorozatot. Padlólemez alapra, azonos műszerfal csak más órák, azonos ajtók csak más kilincsek, stb.

A VW sem a seat/skoda/vw/audi -val kezdte ezt, csak régen nem volt ilyen erős a marketing. Nagyon sok közös dolog van a bogárban és a typ3-asokban, de még a typ2-esekben is.

(Ahogy az oldalütközés-védelem 1992 környékén kezdett hangsúlyos lenn, a SAAB-okban már 1980-ban merevítás volt az ajtóban...de akkor a kutyát sem érdekelte)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9595 Dátum: 2006 November 07, 20:19:00 »

rályöttem, ez a typ3 más néven.

kép:
<beszúrt kép törölve>
    köszönöm nagyon királyok vagytok hogy ilyen gyorsan produkáltok   pityubá tudnál esetleg nagyobb felbontást is valahol vagy esetleg olyan képet ahol a futómű felfogatás látszik merbizony ez fog beugrani a 911 replikába a függőcsapszeges helyére

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9594 Dátum: 2006 November 07, 20:01:28 »

magyarázod a bizonyítványt :-))

köszönöm a korrekt magyarázatot.
a gyári neve is TL volt? mert akkor biztos, hogy nem a "tragikus megoldás" a marketingesek által kitalált eredeti név.

Igen a fastback (ferdehátú) változat a TL volt, aztán volt a Variant és a "sima" L, a lépcsőshátú Limousine.
Egyébként ez a kombi volt az első VW amit Variantnak hívtak.

Azt hiszem, hogy a TL-nél a T az a tourer szóból volt, Tourer Limousine.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9593 Dátum: 2006 November 07, 19:53:04 »

De én inkább Traum lösung-nak szoktam mondani, kicsit szépítve a helyzetet.  Cool

magyarázod a bizonyítványt :-))

köszönöm a korrekt magyarázatot.
a gyári neve is TL volt? mert akkor biztos, hogy nem a "tragikus megoldás" a marketingesek által kitalált eredeti név.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9592 Dátum: 2006 November 07, 19:49:29 »

mijaza TL?

Traurige Lösung. :-)  azaz szomorú megoldás.

Állítólag a népnek már korábban, a 50-es évek végén igénye támadt egy nagyobb személyautóra, mint a bogár és ez lett volna a válasz egy kényelmes, luxusosabb autó a VW-től. Egyéb okok miatt sokat csúszott a piacra adása és a várva-várt autó már amikor megjelent is kissé elavult volt...aztán meg sok probléma is volt vele, az érzékeny hűtésével, a relatíve gyenge, ezért keményen dolgozó motorjával. Soha nem lett akkora siker, mint a bogár...innen ered az eredeti német nick. :-)

De én inkább Traum lösung-nak szoktam mondani, kicsit szépítve a helyzetet.  Cool

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #9591 Dátum: 2006 November 07, 19:41:01 »

mijaza TL?

Te Ló

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9590 Dátum: 2006 November 07, 19:35:49 »

mijaza TL?

rályöttem, ez a typ3 más néven.

kép:



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9589 Dátum: 2006 November 07, 19:32:45 »

halló! valaki nem tudna képet felrakni TL padlóról elsö futóművel Roll Eyes

mijaza TL?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9588 Dátum: 2006 November 07, 18:41:30 »

halló! valaki nem tudna képet felrakni TL padlóról elsö futóművel Roll Eyes

Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #9587 Dátum: 2006 November 07, 15:48:49 »

én még a régi biciklipumpámmal, ill. levegőspray-vel szoktam átfújni a járatokat. a gyorsítómembránnál -ha jól emléxem- van egy golyós szelep ami nem engedi az egyik irányba a benzint. merthogy az úszóházból befolyik a benzin a membrán nyomókamrájába, de gyorsításkor zár a szelep, hogy a szívőcsőbe jusson a benzin. véletlenül nem pont ezirányból próbálkoztál?
a pumpa jo ötletnek hangzik.de leht hogy ez  volt a baj akkor meg vagyok nyugodva.köszönöm segítséged.ha igy haladok akkor leht nemsokára elinditom az ovál motorját.már csak egy pár aproság hiányzik.
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #9586 Dátum: 2006 November 07, 15:43:02 »

hello
olyan kérdésem lenne hogy a karburátornál az üzemanyagpumpánál hogyan tudom kitisztitani a járatot,mert el van dugulva?hiába fujtam meg a kicsi tüdöm nem képes olyan nagy nyomást kifejteni.az egyik luk jo átfujhato a masik meg elvan tömödve
én még a régi biciklipumpámmal, ill. levegőspray-vel szoktam átfújni a járatokat. a gyorsítómembránnál -ha jól emléxem- van egy golyós szelep ami nem engedi az egyik irányba a benzint. merthogy az úszóházból befolyik a benzin a membrán nyomókamrájába, de gyorsításkor zár a szelep, hogy a szívőcsőbe jusson a benzin. véletlenül nem pont ezirányból próbálkoztál?
RNIE
« Hozzászólás #9585 Dátum: 2006 November 07, 15:38:20 »

  Szeda!Skerült ezek szerint a művelet?
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #9584 Dátum: 2006 November 07, 15:29:21 »

hello
olyan kérdésem lenne hogy a karburátornál az üzemanyagpumpánál hogyan tudom kitisztitani a járatot,mert el van dugulva?hiába fujtam meg a kicsi tüdöm nem képes olyan nagy nyomást kifejteni.az egyik luk jo átfujhato a masik meg elvan tömödve
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #9583 Dátum: 2006 November 07, 15:17:55 »

W8AC a nyári gyertya és W7AC a téli gyertya
megvilágosodtam, köszi!

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #9582 Dátum: 2006 November 07, 15:16:19 »

A bogigyertya ugyebár W8AC - Bosch.

Namost az A 12,7 mm menethossz, a C meg 19mm menethossz. Akkor most hogy van ez az AC?
Esetleg télen érdemes W7-tel próbálkozn, vagy csökkentsem a hézagot 0,5-re?

W8AC a nyári gyertya és W7AC a téli gyertya

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #9581 Dátum: 2006 November 07, 14:37:43 »

Kisebb minden eleme
ha ez a tuti, akkor keresek 1db műag. borítású műszerfalhoz kesztyűtartó fedelet.
(cserébe tudok adni x db borításnélkülire valót  Grin Grin Grin , x<=3)
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #9580 Dátum: 2006 November 07, 13:18:03 »

A bogigyertya ugyebár W8AC - Bosch.

Namost az A 12,7 mm menethossz, a C meg 19mm menethossz. Akkor most hogy van ez az AC?
Esetleg télen érdemes W7-tel próbálkozn, vagy csökkentsem a hézagot 0,5-re?

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #9579 Dátum: 2006 November 07, 12:43:52 »

felmerült bennem a kérdés, hogy a műanyagbetétes műszerfal (nem 1303) esetén a kesztyűtartó fedél más méretű lehet, mint a sima lemezműszerfal esetén?
merthogy a sárgámban van ilyen fekete borítás a műszerfalon, és baromira nem csukódik a kesztyűtartó, csak megfelelő nyomatékkal, ami után csavarhúzó kell a kinyitáshoz?! vagy szarul lenne felszerelve a borítás?

Kisebb minden eleme
xoyox
« Hozzászólás #9578 Dátum: 2006 November 07, 12:42:04 »

nincs bent,maresz nem varázsolta a gépemet (még) Wink
pedig az ültetö csonk körüli meloval kapcsolatban mintha rola hallottam, volna . tevedek ?
mintha eccer rakerdeztel vo9lna hogy mikor viheted ? Meg Foto is volt rola asszem, valami ilyesmi remlik Sad
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #9577 Dátum: 2006 November 07, 12:39:01 »

Ahh
azt hittem te raktad be neki, amikor  az ültetest is csinaltatok, sorry
Szoval neked sincs bennt ?
Nem jo pedig ! Annak ott a helye !
En tegnap este összebüvöltem a hozzatartozo spez . fogokat es ha hatul vegeztem, nekiallok elöl Smiley

Erkalt:

Azt hittem Maresz varazsolta a gepedet elöl - alul Smiley Rosszul tudtam ?

nincs bent,maresz nem varázsolta a gépemet (még) Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
xoyox
« Hozzászólás #9576 Dátum: 2006 November 07, 12:33:20 »

Ez amugy jonak mondhato?
Hali
5W 40-es olajat egy öreg boxer - nek tul hignak tartom , inkabb a 15 w- s esetleg a 20-as lenne az igazi
xoyox
« Hozzászólás #9575 Dátum: 2006 November 07, 12:30:50 »

erkultnak nem én raktam be de nekem is ilyen van bent 5cm kissebb  meg sem probáltam betenni!
Ahh
azt hittem te raktad be neki, amikor  az ültetest is csinaltatok, sorry
Szoval neked sincs bennt ?
Nem jo pedig ! Annak ott a helye !
En tegnap este összebüvöltem a hozzatartozo spez . fogokat es ha hatul vegeztem, nekiallok elöl Smiley

Erkalt:

Azt hittem Maresz varazsolta a gepedet elöl - alul Smiley Rosszul tudtam ?
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #9574 Dátum: 2006 November 07, 11:39:23 »

felmerült bennem a kérdés, hogy a műanyagbetétes műszerfal (nem 1303) esetén a kesztyűtartó fedél más méretű lehet, mint a sima lemezműszerfal esetén?
merthogy a sárgámban van ilyen fekete borítás a műszerfalon, és baromira nem csukódik a kesztyűtartó, csak megfelelő nyomatékkal, ami után csavarhúzó kell a kinyitáshoz?! vagy szarul lenne felszerelve a borítás?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #9573 Dátum: 2006 November 07, 10:07:48 »

nem kell irigykedned.
sok-sok másodpercig tartotta a 6 ezret, mert qzma baszakodott a fényképelőjével.
ja, és csak 150 volt a komplett motor :-)) (mármint forintban)


qzma, köszi a képet :-))
én szoktam nézegetni gyorsítás közben, de 4500 fölé sosem tekertem, az már fáj Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #9572 Dátum: 2006 November 07, 08:12:08 »

nem kell irigykedned.
sok-sok másodpercig tartotta a 6 ezret, mert qzma baszakodott a fényképelőjével.
ja, és csak 150 volt a komplett motor :-)) (mármint forintban)
           

jól be van faragva a Skoda fordmérő,biztos csal Evil  Grin  a 6000 előtt vagy utánna volt 150 a motor? Grin hú degeci vagyok

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #9571 Dátum: 2006 November 07, 08:06:29 »

Akkor ezt a képet kérem úgy elkészíteni, hogy a km-óra 160-at mutasson, és lobogjon a Qzma haja menet közben!   Evil

<beszúrt kép törölve>
gyilkosos Evil
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9570 Dátum: 2006 November 06, 22:20:58 »

A fényképész futott a nyitott ajtajú autó mellett? Ez is állóhelyezteben történt egy túllendülő mutatóval... Evil

nem kell irigykedned.
sok-sok másodpercig tartotta a 6 ezret, mert qzma baszakodott a fényképelőjével.
ja, és csak 150 volt a komplett motor :-)) (mármint forintban)


qzma, köszi a képet :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9569 Dátum: 2006 November 06, 22:10:35 »

<beszúrt kép törölve>
gyilkosos Evil

A fényképész futott a nyitott ajtajú autó mellett? Ez is állóhelyezteben történt egy túllendülő mutatóval... Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #9568 Dátum: 2006 November 06, 22:08:01 »

van valahol egy kép, amint 6-ig forgatom a cuccot.
qzma csinálta, remélem megkeresi nekem :-))

gyilkosos Evil

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #9567 Dátum: 2006 November 06, 22:07:14 »

Hiába, kockafejű mérnök vagy! Teszel az élet lírai oldalára....  Roll Eyes

Imádom ölni az urban legendeket.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9566 Dátum: 2006 November 06, 22:05:04 »

Ezt ne tedd, mert mindenki veled akarja fizettetni a sörét! Evil



Csak azért akarom, hogy egy urban legendet (tuning motor 250e Ft-ból, stb.) eloszlassak.
Imádom ölni az urban legendeket.

A legkönnyebben úgy lehetne, hogy "gyere fiam, menjünk fékpadra, én fizetem!"  Shocked Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9565 Dátum: 2006 November 06, 22:03:07 »

Ebben mi a pláne? Könnyített, polírozott, stb?


Az anyag miatt (CroMo) jónéhány grammal könnyebb, mint a gyári és még így is erősebb és pontosabb. A tömeg szórása is kisebb. Nem polírozott és semmi extra, tisztességes, hagyományos hajtórudak. 150 Euro/ 4 db

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #9564 Dátum: 2006 November 06, 22:01:52 »

Ezt ne tedd, mert mindenki veled akarja fizettetni a sörét! Evil

A végén majd bemondom az összeget, mert most mindent írok.

RÉMISZTŐ!
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #9563 Dátum: 2006 November 06, 22:00:21 »

Ebben mi a pláne? Könnyített, polírozott, stb?

CB Unitech hajtórudak
Oldalak: 1 ... 1771 1772 1773 1774 1775 [1776] 1777 1778 1779 1780 1781 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.