www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 23:05:32

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921221 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 841 842 843 844 845 [846] 847 848 849 850 851 ... 1191
Nyomtatás
Szerző Téma: Komplett autók  (Megtekintve 11207328 alkalommal)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #13814 Dátum: 2007 Június 21, 11:32:17 »

Mondtam, hogy nem akarok senkit a véleményemmel bántani, esetleg érdekelt volna, azért próbáltam "hangosan " gondolkodni.
Ilyen stílusban beszélj azzal, aki erre kiváncsi.
most pont olyan embereknek mondasz hülyeséget egy autóról, amit ismernek, már bocsi

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Csodaszarvas
« Hozzászólás #13813 Dátum: 2007 Június 21, 11:30:52 »

Bocs, de te mi a francról beszélsz?

Mondtam, hogy nem akarok senkit a véleményemmel bántani, esetleg érdekelt volna, azért próbáltam "hangosan " gondolkodni.
Ilyen stílusban beszélj azzal, aki erre kiváncsi.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13812 Dátum: 2007 Június 21, 11:30:30 »

Arról a kékről van szó, aminek - kis túlzással - nincs egy ép darabja?
Az enyémnek kb ennyi hibája volt, igaz nem karambol, hanem rohadás miatt. Csak a lakatosmunka lett volna 220, anyaggal.
Utána fényezés, nem tom mennyi.
Nem a kocsi ellen beszélek, csak a tapasztalataim szerint lényeges kérdés a kaszni állapota, ha valamiből autót akar csinálni az ember...

Remélem úgy beszélsz a kék autóról, hogy láttad élőben.
Remélem képben vagy azzal is, hogy a lakatosok mit szeretnek jobban csinálni, szétrohadt autót vagy karambolosat. Ez az autó ráadásul nem komolyan sérült.
Ennek az autónak pont a kasztni az egyik erőssége, hogy nem rohad, a másik pedig az egyéb szerkezeti részek, amik kifogástalanok.
Persze okoskodni azért lehet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #13811 Dátum: 2007 Június 21, 11:21:54 »

belevettem az át nem írás miatti böntetést is

Olyan nincs ebben az esetben ha jóltudom.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #13810 Dátum: 2007 Június 21, 11:21:28 »

akkor hogy is volt? mikrobitól elkerült NGAhoz átírva. onnan Stunthoz átírva, onnan valakihez, törés, vissza mikrobihoz? ha nem volt közben egy átírás, akkor nem megoldhatatlan a dolog..kicsit sem.

Nem. Én elhoztam. Majd tőlem Stunt. Üzembentartóira ment. Aztán Mikrobi visszavette.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #13809 Dátum: 2007 Június 21, 11:21:21 »


17 eredet
12 forgalmi+törzskönyv
18 Ft/ccm.

Nekem 50-ből megállt a Golf.

belevettem az át nem írás miatti böntetést is

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #13808 Dátum: 2007 Június 21, 11:20:31 »

... mondjuk még 70 az átírás...


17 eredet
12 forgalmi+törzskönyv
18 Ft/ccm.

Nekem 50-ből megállt a Golf.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #13807 Dátum: 2007 Június 21, 11:20:06 »

akkor hogy is volt? mikrobitól elkerült NGAhoz átírva. onnan Stunthoz átírva, onnan valakihez, törés, vissza mikrobihoz? ha nem volt közben egy átírás, akkor nem megoldhatatlan a dolog..kicsit sem.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #13806 Dátum: 2007 Június 21, 11:17:51 »

Arról a kékről van szó, aminek - kis túlzással - nincs egy ép darabja?
Az enyémnek kb ennyi hibája volt, igaz nem karambol, hanem rohadás miatt. Csak a lakatosmunka lett volna 220, anyaggal.
Utána fényezés, nem tom mennyi.
Nem a kocsi ellen beszélek, csak a tapasztalataim szerint lényeges kérdés a kaszni állapota, ha valamiből autót akar csinálni az ember...

Bocs, de te mi a francról beszélsz? Ez az autó volt nálam is, és nagyon jó  akasznija. 4 sárvédő bontva kb 20e, csomitető 5e, motorháztető 3e, hátfal 2-3e. Hasznismunka meg csak a hátfallal van. Ha egyáltalán cserélni kell. De ha azt cserélik is, akkor is kb 10e Ft-nyi kasznismunka van rajt. A rohadást nehezebb javitani, mert ezen elemcserével a munka kb 80%-a megvan. És mi az hogy nincs egy ép darabja? Te láttad az autót? Én mentem is vele.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #13805 Dátum: 2007 Június 21, 11:17:36 »

Nem akartam senki lelkivilágába gázolni, de ha összeadod az általad mondott 300-at, az 50 vételárat, papírmunkát és ami még adódik, mert valami mindig adódik, akkor az mennyi is?
már többször is át lett írva itt a fórumon! szóval nincs nagy gáz a papírokkal. max némi büntetés lehet egy átírás halasztása miatt, de ismerjük a korábbi tulajokat. az én bogim is kb így volt törve, majdnem fillérre meg tudom monidani mibe került a javítása!(nekem kellett 4 új sárvédő, hátsó köténylemez, motorháztető, lökhárítók, tartóbakok hozzá, két fellépő, fényezés, csak a hegesztést nem én csináltam, így volt 200) ez az autó 300ból egy patent gép lehet. tudom, vegyem meg, de hozzám nem fér több
200 a javítás(én mindenból újat vettem, kivéve a motorháztető, ja a felsorolásból a tömítéseket kihagytam, az is új), 50 a vételár és mondjuk még 70 az átírás, papírozás. most inkább nem adnám össze

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Csodaszarvas
« Hozzászólás #13804 Dátum: 2007 Június 21, 11:06:50 »



Nem akartam senki lelkivilágába gázolni, de ha összeadod az általad mondott 300-at, az 50 vételárat, papírmunkát és ami még adódik, mert valami mindig adódik, akkor az mennyi is?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #13803 Dátum: 2007 Június 21, 11:04:49 »

Nem a témára válaszoltál. EREDETVIZSGÁRÓL volt szó.

Arról a kékről van szó, aminek - kis túlzással - nincs egy ép darabja?
Az enyémnek kb ennyi hibája volt, igaz nem karambol, hanem rohadás miatt. Csak a lakatosmunka lett volna 220, anyaggal.
Utána fényezés, nem tom mennyi.
Nem a kocsi ellen beszélek, csak a tapasztalataim szerint lényeges kérdés a kaszni állapota, ha valamiből autót akar csinálni az ember...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #13802 Dátum: 2007 Június 21, 11:00:27 »

Arról a kékről van szó, aminek - kis túlzással - nincs egy ép darabja?
Az enyémnek kb ennyi hibája volt, igaz nem karambol, hanem rohadás miatt. Csak a lakatosmunka lett volna 220, anyaggal.
Utána fényezés, nem tom mennyi.
Nem a kocsi ellen beszélek, csak a tapasztalataim szerint lényeges kérdés a kaszni állapota, ha valamiből autót akar csinálni az ember...
ez kurva nagy túlzás volt. én is ültem abban a gépben, nem volt semmi baja, stunt is tudja mit ír, NGA is, a javítási árakról írtam, szóval eléggé megdupláztad a ráfordítandó összeget

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Csodaszarvas
« Hozzászólás #13801 Dátum: 2007 Június 21, 10:56:39 »

Az is igaz, ha mondjuk mindennel együtt 500 000-ból van egy Bogár, az elfogadható
Csodaszarvas
« Hozzászólás #13800 Dátum: 2007 Június 21, 10:53:48 »

Ismerem az autót, simán átmenne eredetvizsgán, semmi gond nem lenne.

Arról a kékről van szó, aminek - kis túlzással - nincs egy ép darabja?
Az enyémnek kb ennyi hibája volt, igaz nem karambol, hanem rohadás miatt. Csak a lakatosmunka lett volna 220, anyaggal.
Utána fényezés, nem tom mennyi.
Nem a kocsi ellen beszélek, csak a tapasztalataim szerint lényeges kérdés a kaszni állapota, ha valamiből autót akar csinálni az ember...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #13799 Dátum: 2007 Június 21, 10:49:28 »

már többször is át lett írva itt a fórumon! szóval nincs nagy gáz a papírokkal. max némi büntetés lehet egy átírás halasztása miatt, de ismerjük a korábbi tulajokat. az én bogim is kb így volt törve, majdnem fillérre meg tudom monidani mibe került a javítása!(nekem kellett 4 új sárvédő, hátsó köténylemez, motorháztető, lökhárítók, tartóbakok hozzá, két fellépő, fényezés, csak a hegesztést nem én csináltam, így volt 200) ez az autó 300ból egy patent gép lehet. tudom, vegyem meg, de hozzám nem fér több

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13798 Dátum: 2007 Június 21, 10:45:04 »

Egyrészt igazad van az emberekkel kapcsolatban, DE ezt az autót alkatrésznek árulják.
Átíratni emlékeim szerint nem lehet, mert mintha nem lenne minden rendben a papírjaival!
Az üzembentartóival esetleg lehetne használni, de az első műszaki vizsgán meg borulna a bili, mert gondolom eredetvizsgán, kibukna. De ha már volt eredet vizsgán a „papír” akkor meg nem szóltam.  Lips Sealed




Ismerem az autót, simán átmenne eredetvizsgán, semmi gond nem lenne.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13797 Dátum: 2007 Június 21, 10:42:03 »

Egyrészt igazad van az emberekkel kapcsolatban, DE ezt az autót alkatrésznek árulják.
Átíratni emlékeim szerint nem lehet, mert mintha nem lenne minden rendben a papírjaival!
Az üzembentartóival esetleg lehetne használni, de az első műszaki vizsgán meg borulna a bili, mert gondolom eredetvizsgán, kibukna. De ha már volt eredet vizsgán a „papír” akkor meg nem szóltam.  Lips Sealed



Kurvára nem értem, hogy volt itt vagy 2-3 ember aki belinkelt hatszáztizenhétezer autót, hogy ezt ismeri-e valaki, jó vétel lenne-e, mia  véleményünk és milyen az ár stb. stb. stb. stb. stb. generált négymillió hozzászólást és persze nem lett semmi az egészből, most meg itt van egy olyan autó, ami fórumosé, minimális kasztnimunka van rajta, de az sem rohadás, hanem baleseti sérülés, ajtók alja, oszlopok alja, fenéklemez tökéletes, futóműve olyan, hogy nehéz finomabban rugózó bogarat találni, az első híd olyan finoman mozog, hogy ha egy légy rászáll is leül 0.001 mm-t, a motorja egy bontatlan, selymes járású D-s moci, 100-nél fogyaszt 7 litert, (amikor nálam volt) sehol nem folyt az olaj, az egész autó rendben van...de ilyenkor a nagy autókeresők, meg a mentsük meg önjelölt értékmegóvok biztos a Balatonban úsznak.
Szerintem is menjen a bontóba, merítsük bele az acélvágó korongot, de ha valaki mégegyszer ír, hogy olcsón szeretne jó bogarat venni én saját kezűleg ütök addig egy moderátort még ki nem törli erről a szerencsétlen fórumról. Hangemberek, íráskényszeresek nem kellenek, menjenek valami chatfórumra vagy akár a picsába.
uff, én beszéltem.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #13796 Dátum: 2007 Június 21, 10:27:30 »

Kurvára nem értem, hogy volt itt vagy 2-3 ember aki belinkelt hatszáztizenhétezer autót, hogy ezt ismeri-e valaki, jó vétel lenne-e, mia  véleményünk és milyen az ár stb. stb. stb. stb. stb. generált négymillió hozzászólást és persze nem lett semmi az egészből, most meg itt van egy olyan autó, ami fórumosé, minimális kasztnimunka van rajta, de az sem rohadás, hanem baleseti sérülés, ajtók alja, oszlopok alja, fenéklemez tökéletes, futóműve olyan, hogy nehéz finomabban rugózó bogarat találni, az első híd olyan finoman mozog, hogy ha egy légy rászáll is leül 0.001 mm-t, a motorja egy bontatlan, selymes járású D-s moci, 100-nél fogyaszt 7 litert, (amikor nálam volt) sehol nem folyt az olaj, az egész autó rendben van...de ilyenkor a nagy autókeresők, meg a mentsük meg önjelölt értékmegóvok biztos a Balatonban úsznak.
Szerintem is menjen a bontóba, merítsük bele az acélvágó korongot, de ha valaki mégegyszer ír, hogy olcsón szeretne jó bogarat venni én saját kezűleg ütök addig egy moderátort még ki nem törli erről a szerencsétlen fórumról. Hangemberek, íráskényszeresek nem kellenek, menjenek valami chatfórumra vagy akár a picsába.
uff, én beszéltem.

Igazad van teljesen. Én harmadik autónak nem veszem meg, mert felesleges. De éppen azon gondolkodom, hogy valami halasztott fizetéssel megveszem a fiamnak, és elrakom neki addig. (A nagyobbiknak)
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #13795 Dátum: 2007 Június 21, 10:26:46 »

Nyilvánvalóan jobban megijeszti őket a seggberúgott autó látványa, mint amennyire fel tudják mérni azt, hogy egy látszólag balesetmentesnek tűnő autó milyen potenciális pénznyelési lehetőségekkel rendelkezik.
Nem számít, hogy 100eFt-ból (vagy tetszőlegesen hasonló árból) talpra lehetne állítani, inkább vesznek egy szétrohadt teherviselő elemekkel rendelkező, olajat hányó kehes torkú rozsdabogját, minthogy pár hét és némi pénz azonnali invesztálásával szép, és jól működő autót hozzanak létre.
Valami ilyesmit sejtek a dolog mögött. Vagy többen éreznek magukban kapacitást villáskulcsal a motornak ugrani, "majdénmegszerelem", mint áttolni kétsaroknyira a nyugdíjas kasztnishoz?
off, bocsi Smiley

Kurvára nem értem, hogy volt itt vagy 2-3 ember aki belinkelt hatszáztizenhétezer autót, hogy ezt ismeri-e valaki, jó vétel lenne-e, mia  véleményünk és milyen az ár stb. stb. stb. stb. stb. generált négymillió hozzászólást és persze nem lett semmi az egészből, most meg itt van egy olyan autó, ami fórumosé, minimális kasztnimunka van rajta, de az sem rohadás, hanem baleseti sérülés, ajtók alja, oszlopok alja, fenéklemez tökéletes, futóműve olyan, hogy nehéz finomabban rugózó bogarat találni, az első híd olyan finoman mozog, hogy ha egy légy rászáll is leül 0.001 mm-t, a motorja egy bontatlan, selymes járású D-s moci, 100-nél fogyaszt 7 litert, (amikor nálam volt) sehol nem folyt az olaj, az egész autó rendben van...de ilyenkor a nagy autókeresők, meg a mentsük meg önjelölt értékmegóvok biztos a Balatonban úsznak.
Szerintem is menjen a bontóba, merítsük bele az acélvágó korongot, de ha valaki mégegyszer ír, hogy olcsón szeretne jó bogarat venni én saját kezűleg ütök addig egy moderátort még ki nem törli erről a szerencsétlen fórumról. Hangemberek, íráskényszeresek nem kellenek, menjenek valami chatfórumra vagy akár a picsába.
uff, én beszéltem.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13794 Dátum: 2007 Június 21, 10:16:00 »

nagy kár lenne érte  Cry

Kurvára nem értem, hogy volt itt vagy 2-3 ember aki belinkelt hatszáztizenhétezer autót, hogy ezt ismeri-e valaki, jó vétel lenne-e, mia  véleményünk és milyen az ár stb. stb. stb. stb. stb. generált négymillió hozzászólást és persze nem lett semmi az egészből, most meg itt van egy olyan autó, ami fórumosé, minimális kasztnimunka van rajta, de az sem rohadás, hanem baleseti sérülés, ajtók alja, oszlopok alja, fenéklemez tökéletes, futóműve olyan, hogy nehéz finomabban rugózó bogarat találni, az első híd olyan finoman mozog, hogy ha egy légy rászáll is leül 0.001 mm-t, a motorja egy bontatlan, selymes járású D-s moci, 100-nél fogyaszt 7 litert, (amikor nálam volt) sehol nem folyt az olaj, az egész autó rendben van...de ilyenkor a nagy autókeresők, meg a mentsük meg önjelölt értékmegóvok biztos a Balatonban úsznak.
Szerintem is menjen a bontóba, merítsük bele az acélvágó korongot, de ha valaki mégegyszer ír, hogy olcsón szeretne jó bogarat venni én saját kezűleg ütök addig egy moderátort még ki nem törli erről a szerencsétlen fórumról. Hangemberek, íráskényszeresek nem kellenek, menjenek valami chatfórumra vagy akár a picsába.
uff, én beszéltem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #13793 Dátum: 2007 Június 21, 09:58:08 »

Azmiaz?

gondolom üzembentartói.
1303LS
« Hozzászólás #13792 Dátum: 2007 Június 21, 09:49:35 »


eladó akár papírral is de az bizonyos feltételekkel

Azmiaz?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #13791 Dátum: 2007 Június 21, 08:27:27 »

a kezdeti nagyszabású érdeklődés lanyhulása miatt mégegyszer szólnék
eladó akár papírral is de az bizonyos feltételekkel
ha nem kell senkinek vonul a  bontóba...
nagy kár lenne érte  Cry

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #13790 Dátum: 2007 Június 21, 07:58:22 »

Typ3 motor nélkül 160e
T2a motor nélkül 400e, nem működő motorral (henger-dugó kell rá) 500e, működőképesen 600e.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #13789 Dátum: 2007 Június 21, 02:37:32 »

mihez képest?
még semmit sem..
én fizettem a  kárszakértőt is...

hat akkor mikor vinned a bontoba inkabb ajandekozd el Smiley
vagy szereld szet es oszd szet az alkatreszeket 500HUFoker' ... jobban jarsz, mintha meg te fizetsz a bontoban Sad


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #13788 Dátum: 2007 Június 20, 21:21:09 »

jól fizetett a biztosító?

mihez képest?
még semmit sem..
én fizettem a  kárszakértőt is...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #13787 Dátum: 2007 Június 20, 21:12:34 »

a kezdeti nagyszabású érdeklődés lanyhulása miatt mégegyszer szólnék
eladó akár papírral is de az bizonyos feltételekkel
ha nem kell senkinek vonul a  bontóba...

flexet neki!!  Evil



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #13786 Dátum: 2007 Június 20, 20:58:31 »

...
ha nem kell senkinek vonul a  bontóba...
jól fizetett a biztosító?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #13785 Dátum: 2007 Június 20, 20:46:55 »

a kezdeti nagyszabású érdeklődés lanyhulása miatt mégegyszer szólnék
eladó akár papírral is de az bizonyos feltételekkel
ha nem kell senkinek vonul a  bontóba...

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #13784 Dátum: 2007 Június 20, 18:44:53 »

keresek 65elötti kasznit!!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Strano
Hozzászólások: 1785


Mana mou Ellas

« Hozzászólás #13783 Dátum: 2007 Június 19, 19:13:19 »

Csináltam új képeket a buszról. Akit érdekel, küldjön emilcímet!

Ha te szólsz Istenhez, az imádság. Ha ő szól hozzád, az skizofrénia...
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #13782 Dátum: 2007 Június 19, 18:30:37 »

Beszéltem vele, képet küldött is. Motorból váltó felöli oldalon dől az olaj, szimeringes, Bécsből félútig saját lábán jött, onnan hozták inkább. Ággyá nyitható hátsó ülés, szőnyegezett doboz- ocsmány szőrös rondán felrakva- , nyitható oldalablak, konyha - bútor nincs, felső részhez semmi, semmi lakókocsi belső, sima buszbelső.
Alja javítgatva, elég fáradt már... ez egy busz+doboz, nem lakóautó.

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető wcsabesz
Hozzászólások: 93

« Hozzászólás #13781 Dátum: 2007 Június 19, 17:58:02 »

Igen T2/a 68-as.
Nem T1.
Azt én csak szeretnék Smiley
Lehet sőt biztos hogy őt ismeritek.
Neki vannak T1 buszai :
Tóth Péter Tiszaújváros
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #13780 Dátum: 2007 Június 19, 17:35:20 »

szerintem T2 A-ra gondolt.
Persze hogy arra,irta is nem sokkal lejebb!

Tóth Zoltán
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #13779 Dátum: 2007 Június 19, 17:29:49 »

Azt én is nézném!! Grin

szerintem T2 A-ra gondolt.

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #13778 Dátum: 2007 Június 19, 17:26:43 »

T1 ???????? Képet !
Azt én is nézném!! Grin

Tóth Zoltán
Süni
« Hozzászólás #13777 Dátum: 2007 Június 19, 17:24:26 »

Igen.
Gondolom érdekesebb egy kicsit hogy első szériás.
Bár lehet csak én gondolom így.
T1 ???????? Képet !
Nem elérhető wcsabesz
Hozzászólások: 93

« Hozzászólás #13776 Dátum: 2007 Június 19, 17:14:00 »

Igen.
Gondolom érdekesebb egy kicsit hogy első szériás.
Bár lehet csak én gondolom így.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #13775 Dátum: 2007 Június 19, 16:55:28 »

A 11 év korkülönbség miért fontos? Mert T2a?

stonemen
A kettő között van 11 év korkülönbség Cheesy
Te láttad már a 79-est ????
Mert én igen Cheesy Cheesy

« Utoljára szerkesztve: 2007 Június 19, 17:06:14 írta stonemen »
Oldalak: 1 ... 841 842 843 844 845 [846] 847 848 849 850 851 ... 1191
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.151 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.