www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Június 29, 23:17:26

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921182 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 114 115 116 117 118 [119] 120 121 122 123 124 ... 1191
Nyomtatás
Szerző Téma: Komplett autók  (Megtekintve 11001245 alkalommal)
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13418


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #42894 Dátum: 2013 Január 20, 10:40:23 »

Több esély lenne az újabb rendszámával.
Régi rendszámos autóról szinte nincs is képem.

Akkor Te is komoly régi motoros vagy a bogarazásban,sokan a fent említett dátumok környékén születtek.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Január 20, 11:35:37 írta gumibogi »

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #42893 Dátum: 2013 Január 20, 10:25:56 »

IX- 07-92 1963as bringa,erről valami 86-89ig volt nálam....hátha Tongue
Több esély lenne az újabb rendszámával.
Régi rendszámos autóról szinte nincs is képem.

Akkor Te is komoly régi motoros vagy a bogarazásban,sokan a fent említett dátumok környékén születtek.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13418


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #42892 Dátum: 2013 Január 20, 09:55:54 »

Nincs adatbázisom,csak rengeteg elmentett kép.

És csak az 1967. előtti autók vannak rendszerbe,a rendszámuk alapján.
IX- 07-92 1963as bringa,erről valami 86-89ig volt nálam....hátha Tongue

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #42891 Dátum: 2013 Január 20, 00:49:54 »

Van még képed róla? Át tudnád küldeni nekem az összeset a vetart@gmail.com-ra?
Nincs több,ennyi volt a hírdetésben,ennyit tudtam róla menteni. Undecided
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #42890 Dátum: 2013 Január 19, 23:05:47 »

Mint írtam nem adatbázisom van,hanem rengeteg kép,mindenféle bogárról elmentve,a perectől egészen az 1.6i-s mexikói bogárig.
Ebből az 1967.előttiek külön mappába szedve,és rendszám szerint regisztrálva.

Az 1302-es bogarak meg csak úgy össze-vissza.
Van még képed róla? Át tudnád küldeni nekem az összeset a vetart@gmail.com-ra?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #42889 Dátum: 2013 Január 19, 22:57:28 »

De ez a piros 1971-es, ráadásul 1302. Ez véletlen került bele? Azért keresek régi képeket mert egyszer egy idióta leformázta a gépemet.
Mint írtam nem adatbázisom van,hanem rengeteg kép,mindenféle bogárról elmentve,a perectől egészen az 1.6i-s mexikói bogárig.
Ebből az 1967.előttiek külön mappába szedve,és rendszám szerint regisztrálva.

Az 1302-es bogarak meg csak úgy össze-vissza.
Nem elérhető vw1300
Hozzászólások: 250


« Hozzászólás #42888 Dátum: 2013 Január 19, 22:43:14 »

Nincs adatbázisom,csak rengeteg elmentett kép.

És csak az 1967. előtti autók vannak rendszerbe,a rendszámuk alapján.

De ez a piros 1971-es, ráadásul 1302. Ez véletlen került bele? Azért keresek régi képeket mert egyszer egy idióta leformázta a gépemet.

Ati
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #42887 Dátum: 2013 Január 19, 22:34:18 »

Jó dolog,hogy az autó még forgalomban van,használják,tehát tudod,hogy még nem zúzták be!

Elvileg adatvédelmi okokból nem adhatnak ki semmilyen információt a tulajdonosokról,ez a hivatalos verzió.
A nem hivatalos meg az,hogy valamilyen okmányirodai kapcsolatokkal redelkező ismerőst,vagy még jobb ha ott dolgozó ismerőst megkérsz,hogy nézzen rá a dolgokra. Wink
Kösz. Jó lenne megnézni élőben a 25 évvel ezelőtti munkám milyen állapotban vészelte át ezt a negyedszázadot. Az A oszlopnál és a jobb ajtónál már láthatóan újrafújták, hátsó szélvédő kéderét feszítő nélkülire cserélték, ülések is mások, az első lökös is más, lökhárítókról eltűnt a gumicsík, a többi része nagyjából intaktnak látszik, nem olyan rossz, ennyi év után. A hátsó sárvédőket még én cseréltem nagylámpásra, egyébként teljesen gyárira csináltam.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #42886 Dátum: 2013 Január 19, 22:25:52 »

Neked adatbázisod van a magyarországi Bogarakról?
Ezekről van infod vagy fényképed? Mind nálam van.
CCK-213
BPV-490 ami pár hónapja itt a fórumon is fent volt azok a képek megvannak.
BRK-636
FDX-750
BFM-722 Ez egy T2a
Nincs adatbázisom,csak rengeteg elmentett kép.

És csak az 1967. előtti autók vannak rendszerbe,a rendszámuk alapján.
Nem elérhető vw1300
Hozzászólások: 250


« Hozzászólás #42885 Dátum: 2013 Január 19, 22:23:12 »

2007.márciusában hírdették a használtautón!! Shocked Wink Grin

Neked adatbázisod van a magyarországi Bogarakról?
Ezekről van infod vagy fényképed? Mind nálam van.
CCK-213
BPV-490 ami pár hónapja itt a fórumon is fent volt azok a képek megvannak.
BRK-636
FDX-750
BFM-722 Ez egy T2a

Ati
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #42884 Dátum: 2013 Január 19, 22:20:00 »

Lehet tudni kié. hol van, milyen bőrben?
Jó dolog,hogy az autó még forgalomban van,használják,tehát tudod,hogy még nem zúzták be!

Elvileg adatvédelmi okokból nem adhatnak ki semmilyen információt a tulajdonosokról,ez a hivatalos verzió.
A nem hivatalos meg az,hogy valamilyen okmányirodai kapcsolatokkal redelkező ismerőst,vagy még jobb ha ott dolgozó ismerőst megkérsz,hogy nézzen rá a dolgokra. Wink
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #42883 Dátum: 2013 Január 19, 22:16:10 »

Tud valaki egy valamikor (1988-tól) piros, 1971-es 1302-esről, aminek a rendszáma CCZ 007 volt? Az első bogaram volt, amit 1988-89.ben újítottam fel.
2007.márciusában hírdették a használtautón!! Shocked Wink Grin

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető vw1300
Hozzászólások: 250


« Hozzászólás #42882 Dátum: 2013 Január 19, 22:14:33 »

A magyarorszag.hu ennyit dob. Adatvédelmi okokból nem mondanak többet. Van egy lehetőség asszem, hogy bemész a központiba és elmondod mit szeretnél és akkor talán van mód arra, hogy írnak a tulajnak, és ha ő beleegyezik akkor kiadják az adatait a részedre.
Nem próbáltam még, ezt akkor mondták mikor vettem a bogaram és próbáltam visszakeresni a gazdáit, hátha tényleg Magyarországon helyezték forgalomba. (tudom álom, de hátha igaz a forgalmi bejegyzése.  Cheesy

Azt alvázszám alapján nem mondja meg a gyár 50 €-ért, hogy hol lett először forgalomba helyezve?
Pl itt: http://automuseum.volkswagen.de/index.php?id=12&L=1
« Utoljára szerkesztve: 2013 Január 19, 22:16:43 írta vw1300 »

Ati
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #42881 Dátum: 2013 Január 19, 22:04:28 »

Lehet tudni kié. hol van, milyen bőrben?
A magyarorszag.hu ennyit dob. Adatvédelmi okokból nem mondanak többet. Van egy lehetőség asszem, hogy bemész a központiba és elmondod mit szeretnél és akkor talán van mód arra, hogy írnak a tulajnak, és ha ő beleegyezik akkor kiadják az adatait a részedre.
Nem próbáltam még, ezt akkor mondták mikor vettem a bogaram és próbáltam visszakeresni a gazdáit, hátha tényleg Magyarországon helyezték forgalomba. (tudom álom, de hátha igaz a forgalmi bejegyzése.  Cheesy

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #42880 Dátum: 2013 Január 19, 21:43:36 »

Rendszám: CCZ-007
Gyártmány: VOLKSWAGEN
Típus: 1302
Szin: KÖZÉPPIROS
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Forgalmi adatok: -
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van
Lehet tudni kié. hol van, milyen bőrben?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vw1300
Hozzászólások: 250


« Hozzászólás #42879 Dátum: 2013 Január 19, 21:23:06 »

Tud valaki egy valamikor (1988-tól) piros, 1971-es 1302-esről, aminek a rendszáma CCZ 007 volt? Az első bogaram volt, amit 1988-89.ben újítottam fel.

Rendszám: CCZ-007
Gyártmány: VOLKSWAGEN
Típus: 1302
Szin: KÖZÉPPIROS
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Forgalmi adatok: -
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van

Ati
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #42878 Dátum: 2013 Január 19, 21:19:35 »

Tud valaki egy valamikor (1988-tól) piros, 1971-es 1302-esről, aminek a rendszáma CCZ 007 volt? Az első bogaram volt, amit 1988-89.ben újítottam fel.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #42877 Dátum: 2013 Január 16, 21:13:02 »


De olyan is van, hogy azt mondja a lakatos látatlanban, hogy ne vedd meg, mert nem lesz a lakatolás 100e Ft alatt, aztán amikor jobban megnézzük az autót, lekaparjuk az alvázvédőt, akkor olyan, mint a képen és a teljes "lakatolás" egy láda sör és egy köszönöm lesz.
de ez kb 50 vagy inkább 100ból egy eset  Undecided erre mondhatjuk hogy urban legend és az elmúlt 50évben csak a nagy varázslóval esett meg  Roll Eyes

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42876 Dátum: 2013 Január 16, 19:35:54 »

Sokszor előre lebeszélt áraknál is éri meglepetés az embert.Még az előre megállapodott ár,dupláját is elkérik,és megmagyarázzák,hogy ezt előre nem tudták,nem láttak bele,később vették csak észre a rozsdás részt,szétbontáskor vált csak láthatóvá a rohadt rész,nem gondolták volna,hogy ekkora munka,nem takart rendesen a festék kétszer annyit kellett ráfújni mint normál esetben stb.
Pár bogaras itt helyben a fórumon is tudna,beírogatni hasonló történeteket.
És van olyan bogaras szakember,aki szuperul dolgozik,de nem meri beadni hozzá az ember az autóját éppen ezért,mert nem biztos a végleges ár,még akkor sem,ha előre lebeszélnek valamit.


De olyan is van, hogy azt mondja a lakatos látatlanban, hogy ne vedd meg, mert nem lesz a lakatolás 100e Ft alatt, aztán amikor jobban megnézzük az autót, lekaparjuk az alvázvédőt, akkor olyan, mint a képen és a teljes "lakatolás" egy láda sör és egy köszönöm lesz.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #42875 Dátum: 2013 Január 16, 18:50:35 »

Mindjárt jönnek Dávidnak a beszólások,meg a C.N. beírogatások,hogy mi a fasz baja van a nepperekkel,meg mér tör rendszeresen pálcát felettük! Grin
de ez két kereskedő! Ezt hogy hirdetik 2 helyen külön áron?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #42874 Dátum: 2013 Január 16, 18:24:19 »

Mindjárt jönnek Dávidnak a beszólások,meg a C.N. beírogatások,hogy mi a fasz baja van a nepperekkel,meg mér tör rendszeresen pálcát felettük! Grin

Nem fűznék hozzá semmit, mindenki azt gondol, amit akar.  Cool
Én megtartom a véleményem, a műbalhéhoz nincs kedvem. Roll Eyes

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #42873 Dátum: 2013 Január 16, 18:21:42 »

Mindjárt jönnek Dávidnak a beszólások,meg a C.N. beírogatások,hogy mi a fasz baja van a nepperekkel,meg mér tör rendszeresen pálcát felettük! Grin
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #42872 Dátum: 2013 Január 16, 18:20:29 »

Ne szórakozz! Ez ugyanaz az autó? Kicsit érdekes az ár...
nincs ezzel baj . nem járt le még az egyik hirdetése de már rögtön engedne 1.8at ...  Grin Grin Grin


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
RNIE
« Hozzászólás #42871 Dátum: 2013 Január 16, 18:17:12 »

fb-re vele
Nem elérhető Bugris
Hozzászólások: 383


« Hozzászólás #42870 Dátum: 2013 Január 16, 18:16:29 »

 Grin
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #42869 Dátum: 2013 Január 16, 18:12:06 »


Ne szórakozz! Ez ugyanaz az autó? Kicsit érdekes az ár...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #42868 Dátum: 2013 Január 16, 18:09:59 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/bogar_kafer/volkswagen_bogar_kafer_1303-4894986

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/1300/volkswagen_1300_mo-i1.tulaj74.486km-6522817

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #42867 Dátum: 2013 Január 15, 21:36:59 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/1300/volkswagen_1300-6513961
jó árban van a többihez képest
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42866 Dátum: 2013 Január 15, 18:56:49 »


Tanulság csak annyi a történetből, hogy bogarat drágábban festenek, mint egy fiatalabb, de akár jelentősen nagyobb méretű autót.

Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #42865 Dátum: 2013 Január 14, 21:01:08 »

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #42864 Dátum: 2013 Január 14, 10:29:52 »


ugyan ez állhat bármi más munkára is,ami nincs lebeszélve pontosan......

Sokszor előre lebeszélt áraknál is éri meglepetés az embert.Még az előre megállapodott ár,dupláját is elkérik,és megmagyarázzák,hogy ezt előre nem tudták,nem láttak bele,később vették csak észre a rozsdás részt,szétbontáskor vált csak láthatóvá a rohadt rész,nem gondolták volna,hogy ekkora munka,nem takart rendesen a festék kétszer annyit kellett ráfújni mint normál esetben stb.
Pár bogaras itt helyben a fórumon is tudna,beírogatni hasonló történeteket.
És van olyan bogaras szakember,aki szuperul dolgozik,de nem meri beadni hozzá az ember az autóját éppen ezért,mert nem biztos a végleges ár,még akkor sem,ha előre lebeszélnek valamit.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #42863 Dátum: 2013 Január 14, 10:29:43 »

10nap alatt legfeljebb 3-4ember végez vele. Szerinted akkor sok?
Ha napi 8 órában dolgozna rajta 3-4 ember, akkor nem sok. De, mint tudjuk, azért van az előkészítés során elég sok olyan fázis is, amikor szárad az anyag, és várakozási időt kell tartani.
A tré munka az előkészítés, azzal megy el a legtöbb idő. Ebből is adódik a költség nagy része.
Szerintem ezt kitárgyaltuk rendesen, ráadásul eléggé off a téma ebben a topikban.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #42862 Dátum: 2013 Január 14, 10:25:23 »

ebben az alaphangon-ban még az is szép lehet,hogy elviszed,hozzáfog,már rég kész kéne lennie,de még nincs,már beleszaladtál a 400 ba is,de most félkészen már hova a picsbe vigyed az autót,eltelt egy év és majd kész lesz egyszer és majd kitudja idővel mennyi a vége........
ugyan ez állhat bármi más munkára is,ami nincs lebeszélve pontosan......
Akkor nem pontosaqn fejeztem ki magam, ha félre értetted. Nem volt ott a kocsim, csak "általánosságban" kérdeztem, hogy bogarat mennyiért fújnak.
Innét az alaphangos 300eft.
Tanulság csak annyi a történetből, hogy bogarat drágábban festenek, mint egy fiatalabb, de akár jelentősen nagyobb méretű autót.
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #42861 Dátum: 2013 Január 14, 10:11:41 »

Nem véletlenül írtam ezt a szót, ugyanis a fényező is pontosan ezt a kifejezést használta.
Az alaphangon ebben az összefüggésben azt jelenti, hogy a 300eft-os összeg alatt nem tudja telibe fújni kívül belül, ez az alapösszeg.
Ennél magasabb is lehet a munkadíj, ha nagyon tré a kasztni, és sok hegesztést kell gittelni, rücsizni, tömítőpasztázni.
Volt náluk egy 1303-as feketére fújva, azt 1300 euro-ért csinálták egy német megrendelőnek.
Festettem már néhány autót telifénybe, náluk is és máshol is, Twingoért pl. pont náluk 160eft-ot fizettem. E39-et 220eft-ért fújtak telibe egy másik helyen, nagyon szép minőségben.
Ezekhez képest találtam soknak a 300eft-ot.
A hely, amiről beszélek, nem restaurátor műhely, hanem egy "normális" kamrás fényezőműhely.  Itt nincs arra sem idő, sem kapacitás, fizetőképes kereslet meg pálne, hogy egy fényezést 5-6 hónap alatt készítsenek el.
Itt odaviszed, gittelik - csiszolják, füller, aztán megy is a kamrába.
Max. 7 - 10 napot tölt náluk a kocsi.
Így sem sok a 300?
ebben az alaphangon-ban még az is szép lehet,hogy elviszed,hozzáfog,már rég kész kéne lennie,de még nincs,már beleszaladtál a 400 ba is,de most félkészen már hova a picsbe vigyed az autót,eltelt egy év és majd kész lesz egyszer és majd kitudja idővel mennyi a vége........
ugyan ez állhat bármi más munkára is,ami nincs lebeszélve pontosan......

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #42860 Dátum: 2013 Január 14, 10:06:06 »

Nem véletlenül írtam ezt a szót, ugyanis a fényező is pontosan ezt a kifejezést használta.
Az alaphangon ebben az összefüggésben azt jelenti, hogy a 300eft-os összeg alatt nem tudja telibe fújni kívül belül, ez az alapösszeg.
Ennél magasabb is lehet a munkadíj, ha nagyon tré a kasztni, és sok hegesztést kell gittelni, rücsizni, tömítőpasztázni.
Volt náluk egy 1303-as feketére fújva, azt 1300 euro-ért csinálták egy német megrendelőnek.
Festettem már néhány autót telifénybe, náluk is és máshol is, Twingoért pl. pont náluk 160eft-ot fizettem. E39-et 220eft-ért fújtak telibe egy másik helyen, nagyon szép minőségben.
Ezekhez képest találtam soknak a 300eft-ot.
A hely, amiről beszélek, nem restaurátor műhely, hanem egy "normális" kamrás fényezőműhely.  Itt nincs arra sem idő, sem kapacitás, fizetőképes kereslet meg pálne, hogy egy fényezést 5-6 hónap alatt készítsenek el.
Itt odaviszed, gittelik - csiszolják, füller, aztán megy is a kamrába.
Max. 7 - 10 napot tölt náluk a kocsi.
Így sem sok a 300?
10nap alatt legfeljebb 3-4ember végez vele. Szerinted akkor sok?

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #42859 Dátum: 2013 Január 14, 00:08:17 »

Látom az adatlapodon,hogy Te kanizsai vagy.
Ha valaminél elakadsz a bogarazásban,keresd itt a fórumon Süsüt,vagy ott Kanizsán a Kiss Attilát.Ők profi szakemberek,és minden munkára megvannak a bejáratott,hozzáértő mesterembereik.
Köszi az infot.
Most még csak keresgetem az utat, hogy merre menjek, mit is csináljak a kocsival.
Egyenlőre kellene egy papíros alváz, vagy egy tré állapotú )törött, hiányos, stb.), de papíros kocsi olcsóért.
Tavaszra valami papírt kell intéznem, aztán egy kis kasztni munka után kicsit járni szeretnék vele.
Szokni, próbálgatni, hogy tényleg ezt a feelenget keresem-e. Akkor derül ki, hogy szeretném-e ezt hosszútávon, és milyen formában, milyen változtatással.
Valamiért nem tudok ezektől a bogár kocsiktól szabadulni. Viszont több millió forintot sem tudok, és nem is akarok rááldozni erre a hobbira.
Nem az orig. állapot a célom, egy mexikóinál szereintem megengedett még a legelvakultabbaknál is, az ültetés - felni - krómmentesítés - lámpacsere - motorerősítés. Nagyjából ezeket képzeltem el. 
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #42858 Dátum: 2013 Január 13, 23:41:40 »


Látom az adatlapodon,hogy Te kanizsai vagy.
Ha valaminél elakadsz a bogarazásban,keresd itt a fórumon Süsüt,vagy ott Kanizsán a Kiss Attilát.Ők profi szakemberek,és minden munkára megvannak a bejáratott,hozzáértő mesterembereik.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #42857 Dátum: 2013 Január 13, 23:22:26 »

az a szó zavar engem az eredeti írásodban, hogy "alaphangon".
amikor kész lesz, meglesz több is.

Nem véletlenül írtam ezt a szót, ugyanis a fényező is pontosan ezt a kifejezést használta.
Az alaphangon ebben az összefüggésben azt jelenti, hogy a 300eft-os összeg alatt nem tudja telibe fújni kívül belül, ez az alapösszeg.
Ennél magasabb is lehet a munkadíj, ha nagyon tré a kasztni, és sok hegesztést kell gittelni, rücsizni, tömítőpasztázni.
Volt náluk egy 1303-as feketére fújva, azt 1300 euro-ért csinálták egy német megrendelőnek.
Festettem már néhány autót telifénybe, náluk is és máshol is, Twingoért pl. pont náluk 160eft-ot fizettem. E39-et 220eft-ért fújtak telibe egy másik helyen, nagyon szép minőségben.
Ezekhez képest találtam soknak a 300eft-ot.
A hely, amiről beszélek, nem restaurátor műhely, hanem egy "normális" kamrás fényezőműhely.  Itt nincs arra sem idő, sem kapacitás, fizetőképes kereslet meg pálne, hogy egy fényezést 5-6 hónap alatt készítsenek el.
Itt odaviszed, gittelik - csiszolják, füller, aztán megy is a kamrába.
Max. 7 - 10 napot tölt náluk a kocsi.
Így sem sok a 300?
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #42856 Dátum: 2013 Január 13, 22:32:26 »

bocsánat, dadan írta

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #42855 Dátum: 2013 Január 13, 21:56:10 »

Hol írtam ilyet? Nem tudom mire gondolsz.
bocsánat, dadan írta



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 114 115 116 117 118 [119] 120 121 122 123 124 ... 1191
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.149 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.