www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 23:07:42

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 213 214 215 216 217 [218] 219 220 221 222 223 ... 547
Nyomtatás
Szerző Téma: Buszos topic !  (Megtekintve 5277936 alkalommal)
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #13181 Dátum: 2010 Március 20, 15:30:18 »

Elkészült az első példány a Rock and Roll ágyból T1,T2-be. Smiley



PéZsé az öröm tulaja. Smiley

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #13180 Dátum: 2010 Március 20, 13:54:52 »

Hy

nekem 1.6-os motorom van hosszú váltóval. az tény hogy nem bírja olyan jól az emelkedőket, gondolok itt arra amikor tele van. Ha üres akkor nem volt gond vele, csak a nagyon combos emelkedőkkel de azt a közép váltós sem bírja. viszont ha ülünk a buszban 9-en+csomagok, akkor tény hogy érezhetően nehezebben veszi az emelkedőket. Viszont a régi közép váltómmal mentem 90-t és kb ugyanazon fordulatszámon a hosszúval megyek 100-t. a fogyasztáson nem tudom mi a különbség, mert habár sík úton ha 90-t mész tuti hogy kevesebbet fogyaszt, de amit nyersz azt szerintem az emelkedőkön el is használja.
Ezzel az üsszeállitással egy szeont használtam utána azt csináltam, hogy lecseréltem a gyári karbit egy dupla torkura, igy tapasztalataim alapján, már korrektül birja az emelkedőket is, tele pakolva is, és véleményem szerint a fogyasztása sem ugrot nagyon nagyot. Dupla torku karbival hosszú váltóval 1.6-os motorral most eszik 11liter körül, előtte 10-t evet. Persze a mérvadó az az, hogy kinek mi éri meg.

tihi

Rövid váltóval 1.6 motorral mentem Belgiumba. Bécs után pl. olyan emelkedő van hogy 60nal mentem fel. Ketten ültünk benne + csomagok, el tudom képzelni mi lett volna egy hosszú váltóval. 85-90 közt mentem GPS szerint 2740km-re (kb. 200 km nem pálya) 226liter benzin fogyott. Nem éreztem hogy szétforogná magát.
Nem elérhető Tihi
Hozzászólások: 55


« Hozzászólás #13179 Dátum: 2010 Március 20, 11:48:09 »

Üdv Mindenkinek!

Azt esetleg meg tudja valaki mondani, hogy T2/a-ba lehet-e T2/b váltót rakni?
Azt olvastam, hogy nem egyforma a kettő, de az számomra nem zárja ki, hogy esetleg az egyikbe a másikat ne lehessen berakni. T2/a-nál ugyebár a motor tartja a váltót b-nél meg a váltó a motort. Ha más lényeges különbség nincsen az elképzelhető, hogy mondjuk az a- ba be lehet rakni a b-ét, de fordítva nem, mert így se a motort, se a váltót nincs ami tartsa. Vagy most nagyon zöldségeket írok?
Azért foglalkoztat a kérdés, mert töröm a fejem rajta, hogy kipróbálnám hogy viselkedik hosszú váltóval a buszocskánk, mert 90-es tempónál szerintem nagyon pörög a moci, és ezért elég zajos, meg talán kisebb fordulaton a fogyasztás is barátibb lehet.

minden infót megköszönök

Hy

nekem 1.6-os motorom van hosszú váltóval. az tény hogy nem bírja olyan jól az emelkedőket, gondolok itt arra amikor tele van. Ha üres akkor nem volt gond vele, csak a nagyon combos emelkedőkkel de azt a közép váltós sem bírja. viszont ha ülünk a buszban 9-en+csomagok, akkor tény hogy érezhetően nehezebben veszi az emelkedőket. Viszont a régi közép váltómmal mentem 90-t és kb ugyanazon fordulatszámon a hosszúval megyek 100-t. a fogyasztáson nem tudom mi a különbség, mert habár sík úton ha 90-t mész tuti hogy kevesebbet fogyaszt, de amit nyersz azt szerintem az emelkedőkön el is használja.
Ezzel az üsszeállitással egy szeont használtam utána azt csináltam, hogy lecseréltem a gyári karbit egy dupla torkura, igy tapasztalataim alapján, már korrektül birja az emelkedőket is, tele pakolva is, és véleményem szerint a fogyasztása sem ugrot nagyon nagyot. Dupla torku karbival hosszú váltóval 1.6-os motorral most eszik 11liter körül, előtte 10-t evet. Persze a mérvadó az az, hogy kinek mi éri meg.

tihi
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #13178 Dátum: 2010 Március 20, 11:44:42 »

akkor jó is.
amúgy szerintem az új kocsikban mutat kb. 10%-kal többet az óra gyárilag, a régebbiek pontosan kalibráltak - mondjuk 15-20 autó átlaga alapján.
az én 4-5 éves cégesem ugyanannyit mutat, mint a gps, meg az út mellé kirakott mérők

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Süni
« Hozzászólás #13177 Dátum: 2010 Március 20, 10:03:46 »

Állítólag a Subaruk órája gyári gumimérettel pontos.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #13176 Dátum: 2010 Március 20, 09:21:20 »

akkor jó is.
amúgy szerintem az új kocsikban mutat kb. 10%-kal többet az óra gyárilag, a régebbiek pontosan kalibráltak - mondjuk 15-20 autó átlaga alapján.
mert kevesebbet semmiképp sem mutathatnak, ezért inkább kicsit fölé állítják
Nem elérhető aates
Hozzászólások: 3024


« Hozzászólás #13175 Dátum: 2010 Március 20, 09:15:09 »

a céges t5 órája 10%-ot csal fölfelé
hosszas hisztizés után az óbudai autójavító állásfoglalása szerint ,ez normális

mondom én Smiley

Farkas Attila Balázs
Az optimisták angolul tanulnak. A pesszimisták héberül. A realisták - lőni
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #13174 Dátum: 2010 Március 20, 09:11:36 »

akkor jó is.
amúgy szerintem az új kocsikban mutat kb. 10%-kal többet az óra gyárilag, a régebbiek pontosan kalibráltak - mondjuk 15-20 autó átlaga alapján.
a céges t5 órája 10%-ot csal fölfelé
hosszas hisztizés után az óbudai autójavító állásfoglalása szerint ,ez normális

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető aates
Hozzászólások: 3024


« Hozzászólás #13173 Dátum: 2010 Március 20, 09:08:22 »

az én buszom órája pont ugyanannyit mutat mint az eddig kipróbált 5-6 gps
sztem a gps pontos
hozzáteszem gyári méretű kerekek vannak a buszomon ,rávaló c-s gumik

akkor jó is.
amúgy szerintem az új kocsikban mutat kb. 10%-kal többet az óra gyárilag, a régebbiek pontosan kalibráltak - mondjuk 15-20 autó átlaga alapján.

Farkas Attila Balázs
Az optimisták angolul tanulnak. A pesszimisták héberül. A realisták - lőni
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #13172 Dátum: 2010 Március 20, 09:04:29 »

GPS-szerint 90-es tempó óra szerint 100, melyiknek hiddjek?
T3-asommal (1,6D) óra szerint 100-as tempóval utazunk, ( a GPS szerint 90) pörög eléggé, de ott simul ki a motor hangja, 90-es tempónál zajosabb.

az én buszom órája pont ugyanannyit mutat mint az eddig kipróbált 5-6 gps
sztem a gps pontos
hozzáteszem gyári méretű kerekek vannak a buszomon ,rávaló c-s gumik

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #13171 Dátum: 2010 Március 20, 09:02:07 »

félhosszú váltóról mit gondolsz? 90-nél olyan érzésem van, hogy szétpörgi magát a motorom, legalábbis a hangja olyan. Lehet, hogy csak azért érzem így, mert az elmúlt 15 évben csak dízel autóim voltak.
a helyzet az,hogy ez bizony ilyen ,ezért nem jár senki 90 fölött nagyon a sima 1,6 lbx buszokkal és esetedben egy 40 éves busszal miért is kéne többel menni

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #13170 Dátum: 2010 Március 19, 23:25:20 »

bogár sem forog többet egy dízelnél (mielőtt jön valami okos, konkrétan az én bogaram és az én céges opel combo-mról írok, 1.7, TD, 4k fölé semmi értelme pörgetni, nemis nagyon lehet)
jah, természetesen ugyanaz a fordulatszám más sebességnél van a két gépnél  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #13169 Dátum: 2010 Március 19, 23:23:47 »

GPS-szerint 90-es tempó óra szerint 100, melyiknek hiddjek?
T3-asommal (1,6D) óra szerint 100-as tempóval utazunk, ( a GPS szerint 90) pörög eléggé, de ott simul ki a motor hangja, 90-es tempónál zajosabb.

gps. az óra általában felfelé csal, persze gumimérettől is függ

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #13168 Dátum: 2010 Március 19, 23:03:44 »

bogár sem forog többet egy dízelnél (mielőtt jön valami okos, konkrétan az én bogaram és az én céges opel combo-mról írok, 1.7, TD, 4k fölé semmi értelme pörgetni, nemis nagyon lehet)
GPS-szerint 90-es tempó óra szerint 100, melyiknek hiddjek?
T3-asommal (1,6D) óra szerint 100-as tempóval utazunk, ( a GPS szerint 90) pörög eléggé, de ott simul ki a motor hangja, 90-es tempónál zajosabb.

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #13167 Dátum: 2010 Március 19, 22:58:41 »

félhosszú váltóról mit gondolsz? 90-nél olyan érzésem van, hogy szétpörgi magát a motorom, legalábbis a hangja olyan. Lehet, hogy csak azért érzem így, mert az elmúlt 15 évben csak dízel autóim voltak.
a hangosság persze relatív,én nem érzem hangosnak a sajátomat  90-es tempóval járok nem tűnik "túlpörgőshangúnak"
(ja az elmúlt 230 e km-t(10év)99%-ban busz-bogár relációban nyomtam)
jól beállított összerakott szigetelt busz nem hangos(((((nagyon))))) Smiley
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #13166 Dátum: 2010 Március 19, 22:54:02 »

félhosszú váltóról mit gondolsz? 90-nél olyan érzésem van, hogy szétpörgi magát a motorom, legalábbis a hangja olyan. Lehet, hogy csak azért érzem így, mert az elmúlt 15 évben csak dízel autóim voltak.
bogár sem forog többet egy dízelnél (mielőtt jön valami okos, konkrétan az én bogaram és az én céges opel combo-mról írok, 1.7, TD, 4k fölé semmi értelme pörgetni, nemis nagyon lehet)

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #13165 Dátum: 2010 Március 19, 22:51:27 »

a problémád nem az lesz amikor majd valaki jópénzért elad neked egy hosszúváltót az 1,6 motorodhoz,hogy nem lehet betenni , mert mint iq buszába az 1,6 motort és a hozzá való vagy párosított váltót be lehetett rakni , nyilván a tiédbe is
hanem ott ,hogy fasza lesz meg minden de a gödöllői emelkedőn a full gyári rövid váltómmal egy hortobágy -bp távon rádverek 10 percet
lehe,hogy nem igaz amit írtam
az viszont majdnem biztos,hogy az 1,6 motorhoz nem lesz jó a hosszúváltó
jobban mondva az a motor gyenge lesz a váltóhoz

tapasztalatok : Gonzo , Bushi ,stb....
félhosszú váltóról mit gondolsz? 90-nél olyan érzésem van, hogy szétpörgi magát a motorom, legalábbis a hangja olyan. Lehet, hogy csak azért érzem így, mert az elmúlt 15 évben csak dízel autóim voltak.

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #13164 Dátum: 2010 Március 19, 22:38:10 »

Üdv Mindenkinek!

Azt esetleg meg tudja valaki mondani, hogy T2/a-ba lehet-e T2/b váltót rakni?
Azt olvastam, hogy nem egyforma a kettő, de az számomra nem zárja ki, hogy esetleg az egyikbe a másikat ne lehessen berakni. T2/a-nál ugyebár a motor tartja a váltót b-nél meg a váltó a motort. Ha más lényeges különbség nincsen az elképzelhető, hogy mondjuk az a- ba be lehet rakni a b-ét, de fordítva nem, mert így se a motort, se a váltót nincs ami tartsa. Vagy most nagyon zöldségeket írok?
Azért foglalkoztat a kérdés, mert töröm a fejem rajta, hogy kipróbálnám hogy viselkedik hosszú váltóval a buszocskánk, mert 90-es tempónál szerintem nagyon pörög a moci, és ezért elég zajos, meg talán kisebb fordulaton a fogyasztás is barátibb lehet.

minden infót megköszönök
a problémád nem az lesz amikor majd valaki jópénzért elad neked egy hosszúváltót az 1,6 motorodhoz,hogy nem lehet betenni , mert mint iq buszába az 1,6 motort és a hozzá való vagy párosított váltót be lehetett rakni , nyilván a tiédbe is
hanem ott ,hogy fasza lesz meg minden de a gödöllői emelkedőn a full gyári rövid váltómmal egy hortobágy -bp távon rádverek 10 percet
lehe,hogy nem igaz amit írtam
az viszont majdnem biztos,hogy az 1,6 motorhoz nem lesz jó a hosszúváltó
jobban mondva az a motor gyenge lesz a váltóhoz

tapasztalatok : Gonzo , Bushi ,stb....

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #13163 Dátum: 2010 Március 19, 22:12:09 »

Üdv Mindenkinek!

Azt esetleg meg tudja valaki mondani, hogy T2/a-ba lehet-e T2/b váltót rakni?
Azt olvastam, hogy nem egyforma a kettő, de az számomra nem zárja ki, hogy esetleg az egyikbe a másikat ne lehessen berakni. T2/a-nál ugyebár a motor tartja a váltót b-nél meg a váltó a motort. Ha más lényeges különbség nincsen az elképzelhető, hogy mondjuk az a- ba be lehet rakni a b-ét, de fordítva nem, mert így se a motort, se a váltót nincs ami tartsa. Vagy most nagyon zöldségeket írok?
Azért foglalkoztat a kérdés, mert töröm a fejem rajta, hogy kipróbálnám hogy viselkedik hosszú váltóval a buszocskánk, mert 90-es tempónál szerintem nagyon pörög a moci, és ezért elég zajos, meg talán kisebb fordulaton a fogyasztás is barátibb lehet.

minden infót megköszönök

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #13162 Dátum: 2010 Március 19, 22:02:39 »

.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #13161 Dátum: 2010 Március 19, 22:00:33 »

felkerült ma végre


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #13160 Dátum: 2010 Március 19, 20:46:59 »

eladó t2 cuccok:
jobb első ajtó -1500
bal első ajtó -1500
tolóajtó -4000
különféle typ4 alkatrészek(veztengely, szívocsonkok, stb.)
typ4 motorburkolólemezek, a két nagy egyben -4000
typ4 légszűrőház -3000
typ4 hűtés -10000

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #13159 Dátum: 2010 Március 18, 23:14:37 »

nekem meg zűd police is  Wink
olyan is van Cheesy
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #13158 Dátum: 2010 Március 18, 23:06:52 »

igen, nekem van mentő is
nekem meg zűd police is  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #13157 Dátum: 2010 Március 18, 23:01:04 »

aha szval az a készlet amit vettem Mice-től 3db-ot 3600.-ért egyben a jeges rajzáson

igen, nekem van mentő is
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #13156 Dátum: 2010 Március 18, 22:43:49 »

Kovap lengyel....én is vettem ilyeneket BugInen egy lengyel sráctól kb. 12 centis lemez
aha szval az a készlet amit vettem Mice-től 3db-ot 3600.-ért egyben a jeges rajzáson

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #13155 Dátum: 2010 Március 18, 22:38:21 »

KERESEK!T2 zárgarnitúrát kulcsal, és biztonságiöv garnitúrát!
zárgarnitúra van első bizti öv is,hátsót holnap keresek

06208005898
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #13154 Dátum: 2010 Március 18, 22:35:39 »

méretarány ?
Kovap lengyel....én is vettem ilyeneket BugInen egy lengyel sráctól kb. 12 centis lemez
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #13153 Dátum: 2010 Március 18, 22:17:04 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #13152 Dátum: 2010 Március 18, 22:04:28 »

Eladó lemez T2-eseket, ha valakit érdekel írjon. Ár: 3500 Ft/db
méretarány ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető PéZsé
Hozzászólások: 1453


« Hozzászólás #13151 Dátum: 2010 Március 18, 21:36:10 »

2 év után (Kals-i emlék) bekeretezve a falon van Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető VWRC
Hozzászólások: 136

« Hozzászólás #13150 Dátum: 2010 Március 18, 21:30:26 »

Eladó lemez T2-eseket, ha valakit érdekel írjon. Ár: 3500 Ft/db

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #13149 Dátum: 2010 Március 18, 12:08:13 »

Kösz mindenkinek!
Jó kiindulási alap lesz ezek átnyálazása.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #13148 Dátum: 2010 Március 17, 22:18:41 »

Hát azért a T3 klub se mindig fenékig tejfel, (benzi-dizel csata... Grin) de amennyire lehet összetartunk és segítünk egymásnak..
tudod, a szomszéd nője...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető PéZsé
Hozzászólások: 1453


« Hozzászólás #13147 Dátum: 2010 Március 17, 22:18:15 »

:d
« Utoljára szerkesztve: 2010 Március 17, 22:51:38 írta U96 »
Nem elérhető PéZsé
Hozzászólások: 1453


« Hozzászólás #13146 Dátum: 2010 Március 17, 22:05:46 »

:d
« Utoljára szerkesztve: 2010 Március 17, 22:51:55 írta U96 »
Nem elérhető VWRC
Hozzászólások: 136

« Hozzászólás #13145 Dátum: 2010 Március 17, 21:09:51 »

KERESEK!T2 zárgarnitúrát kulcsal, és biztonságiöv garnitúrát!
Nem elérhető PéZsé
Hozzászólások: 1453


« Hozzászólás #13144 Dátum: 2010 Március 17, 20:52:23 »

írtam neked priv !
Elolvastam:
"vwbusz.hu tulajdonosa is az összefogás híve ,valamint a t3club is mellettünk állna a dologban
ha esetleg ezt komolyan gondoltad és részt is vennél benne képviselvén a t1 vonalat
én minden irányban nyitott lennék "
Szívesen csinálok ilyet (bár most a nejem utolsó hetes, egy hónapig nem nagyon lesz időnk egy újszülött meg egy két éves manó mellett)
A Transporter Találkozó nagyon jól szervezett dolog volt - köszönet a csapatnak (eltekintve egy-két technikai problémától) - lehetne ezen a sponzori körön elindulni, mert egy ilyen dolog sponzorok nélkül nem nagyon működik ...
(számomra az ausztriai élmények - Kals és Dorfgestein mérvadó)

Folyt köv ....
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #13143 Dátum: 2010 Március 17, 20:40:41 »

Meg kellene ill fictio alakítani a Magyar Busz Club-ot továbbiakban MBC és kellene a rajzás helyszinén kellene csinálni egy OUTSIDE "bulli"-t
írtam neked priv !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Kuszto
Hozzászólások: 1042


« Hozzászólás #13142 Dátum: 2010 Március 17, 20:38:04 »

Bátyám a nyárra időzÍtené egy buszvásárlását. Egy kempingbuszt szeretne vásárolni(T2 vagy T3). Szeretnék olyan cÍmet kapni ahol pontosan utánna tudnánk nézni a gyári kempingbuszoknak felszerelésnek, bútoroknak, stb. Elsősorban jó lenne gyári katalógusok pdf formátumban, esetleg egy ezzekkel a dolgokkal behatóan foglalkozó oldal cÍme. Sajnos vajmi kevés ismeretünk van ezekről, ezért első körben szeretnénk jobb képet kapni a buszokról.
Kösz.



Üdvw Sagaris

itt is találsz jópár T3 katalogust....de ezek nem az olcsó kategoria:
http://kusztokepek.gportal.hu/gindex.php?pg=18121684&gid=2491805



Oldalak: 1 ... 213 214 215 216 217 [218] 219 220 221 222 223 ... 547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.112 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.