www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 20, 23:15:55

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921398 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3179 3180 3181 3182 3183 [3184] 3185 3186 3187 3188 3189 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 31842104 alkalommal)
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13426


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #14527 Dátum: 2006 Október 14, 17:34:47 »

Pityubácsi:
holnap mikor jössz kb???
mert ma nem voltam a gyárba de holnap de.megyek...
üdvw

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #14526 Dátum: 2006 Október 14, 14:15:31 »

És a nap fénypontja kispapáknak,NGA-nak! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #14525 Dátum: 2006 Október 14, 14:14:23 »

És.

Tóth Zoltán
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #14524 Dátum: 2006 Október 14, 14:12:43 »

Egy hibátlan Karmann.

Tóth Zoltán
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #14523 Dátum: 2006 Október 14, 14:11:53 »

2.

Tóth Zoltán
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #14522 Dátum: 2006 Október 14, 14:11:10 »

Na votam veterános-motoros börzén.
Én ezeket láttam.
Elöször 2 OFF auto.
1.

Tóth Zoltán
Holló
« Hozzászólás #14521 Dátum: 2006 Október 14, 09:44:47 »

bigbug: köszönöm a varázslatos tegnap estét  Kiss
életem legjobb szkájpolása volt
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #14520 Dátum: 2006 Október 14, 08:34:17 »

Nem értem mit vacakoltok. Typ3 alfa motorral. Mindenkit állva hagynál vele :-) Döbbenet volt menni vele az biztos :-) 160-nál még gyorsult rendesen :-)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #14519 Dátum: 2006 Október 14, 01:18:40 »


úgy hívják hogy "csettegő"  Fábry meg totalcar is csinált műsort roluk
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14518 Dátum: 2006 Október 13, 23:55:18 »

oksa menjetek aludni.. jó éjt Smiley

Jah Aircult mikor szokot lenni mostanában?
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #14517 Dátum: 2006 Október 13, 23:52:18 »

na mennek a vérbe
szevasztok
azs lehet, hogy a garázsba keresi a mocit  Grin

á, émmá alszok
Holló
« Hozzászólás #14516 Dátum: 2006 Október 13, 23:51:01 »

na mennek a vérbe
szevasztok
azs lehet, hogy a garázsba keresi a mocit  Grin
Holló
« Hozzászólás #14515 Dátum: 2006 Október 13, 23:49:42 »

már csak azért is mert az alapjáratom sem a ilágon a legmegszokottabb full egyenletes akár mit csinálok vele.

nem tudtok engels 130-as vezműtengelyt?

a szepest nézegesd, de ha jön az elrkult tőle is érdeklődhetsz
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14514 Dátum: 2006 Október 13, 23:49:33 »

amit az indián a piroba "akart" rakni 1,7, azon az 1,6 karbi volt.
tudom, mert az enyémről vette le  Grin
aztán lehet, hogy kicserélte a fúvókákat, de most lehet, hogy baromságot mondtam

Én inkább duplát szeretnék tenni rá a rövidebb légörvénylés miatt.
Holló
« Hozzászólás #14513 Dátum: 2006 Október 13, 23:47:51 »

én soha életemben, egy autón se cseréltem le a rávaló karbit
amit az indián a piroba "akart" rakni 1,7, azon az 1,6 karbi volt.
tudom, mert az enyémről vette le  Grin
aztán lehet, hogy kicserélte a fúvókákat, de most lehet, hogy baromságot mondtam
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14512 Dátum: 2006 Október 13, 23:46:15 »

gondoltam én, hogy meg van piszkálva Wink

már csak azért is mert az alapjáratom sem a ilágon a legmegszokottabb full egyenletes akár mit csinálok vele.

nem tudtok engels 130-as vezműtengelyt?
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #14511 Dátum: 2006 Október 13, 23:45:01 »

erre úgyis a stunt fog válaszolni, mert Ő tudja  Grin
de biztos azsnak is van ötlete


én soha életemben, egy autón se cseréltem le a rávaló karbit
Holló
« Hozzászólás #14510 Dátum: 2006 Október 13, 23:44:29 »

holló egyébként most hogy mondod lehet nem eredeti vezmü tengely van bene lehet kicsit hegyezett, meg talán szelepek is kicsit nagyobbak.

gondoltam én, hogy meg van piszkálva Wink
Holló
« Hozzászólás #14509 Dátum: 2006 Október 13, 23:44:03 »

1,7 re milyen karbit érdemes tenni szerintetek??

erre úgyis a stunt fog válaszolni, mert Ő tudja  Grin
de biztos azsnak is van ötlete
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14508 Dátum: 2006 Október 13, 23:43:27 »

holló egyébként most hogy mondod lehet nem eredeti vezmü tengely van bene lehet kicsit hegyezett, meg talán szelepek is kicsit nagyobbak.
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14507 Dátum: 2006 Október 13, 23:41:25 »

1,7 re milyen karbit érdemes tenni szerintetek??
Holló
« Hozzászólás #14506 Dátum: 2006 Október 13, 23:41:17 »

mikónem???
amikor acc egy 1,6-ost  Kiss
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #14505 Dátum: 2006 Október 13, 23:40:28 »

de szemét vagy  Grin


mikónem???
Holló
« Hozzászólás #14504 Dátum: 2006 Október 13, 23:39:45 »

az má nem bogi, hanem izé
de szemét vagy  Grin
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14503 Dátum: 2006 Október 13, 23:39:11 »

vagy typ4-ből nincs is 1,6?

van 1,6 typ 4 ből tudtommal.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #14502 Dátum: 2006 Október 13, 23:38:20 »

ha csak nem gregmobil

az má nem bogi, hanem izé
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #14501 Dátum: 2006 Október 13, 23:37:41 »

mennyi van?
kérnék eggyet a masniba, ha megmarad  Wink

asszem eggyel több, mint ahány üres autósegg. de van egy vagy két garnitúr 1,6-os hengerdugó is
Holló
« Hozzászólás #14500 Dátum: 2006 Október 13, 23:35:43 »

de van (nekem nincs, de pl. a partizánnak volt typ4-es 1,6-os t3-asa)

csak a typ4 nem befér a bogiseggébe
ha csak nem gregmobil
Holló
« Hozzászólás #14499 Dátum: 2006 Október 13, 23:34:59 »

pertye
mennyi van?
kérnék eggyet a masniba, ha megmarad  Wink
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #14498 Dátum: 2006 Október 13, 23:34:34 »

vagy typ4-ből nincs is 1,6?

de van (nekem nincs, de pl. a partizánnak volt typ4-es 1,6-os t3-asa)

csak a typ4 nem befér a bogiseggébe
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #14497 Dátum: 2006 Október 13, 23:33:18 »

typ1?


pertye
Holló
« Hozzászólás #14496 Dátum: 2006 Október 13, 23:32:21 »

vagy typ4-ből nincs is 1,6?
Holló
« Hozzászólás #14495 Dátum: 2006 Október 13, 23:31:59 »

a váltó igen

a motor is beindul, csak nemszeretem hangokat hallok belőle, úgyhogy szét kell dönteni
persze beletehetném valamelyik 1,6-ost is
typ1?
Holló
« Hozzászólás #14494 Dátum: 2006 Október 13, 23:31:19 »

Hidd el elégé durvát tud menni az 1,6 az 1,3-al szemben ha bele ülsz egy 1,6-ba 4.ben 120 körül ugyérzed mintha 1,3-al 3.ban 60 körül lépnél egy padlot.
és nem kell szétpőrgetni a bogarat a modern technikával szemben.
és ha figyelted nem leköptem a szutyukit hanem kihangsujoztam, hogy gs, gls és egy szóval nem mondtam hogy szarul gyorsul.

na azt én nem tudom, hogy mit jelent a gs, visszont van 1,6 -os bogi hosszúváltóval, párhónapja 1,6-os bogi rövidváltóval, és 1,3-as
tudom mi a különbség a teljesítményük között
sőt még a legnagyobb kuplungot és lendkereket felraktuk rá, ami faragás nélkűl felment
most egy igen pimasz 2000-es moci van a buszba és hidd el tudom milyen, amikor krómdísztárcsás, auspuffos, nagyzenés, ledesablakmosós hülyegyerekeket ott hagyom a lámpánál, de nem feltétlenűl a dinamikának köszönhető
 és ne sértődj, ha beszólnak, az benne van és még lesz is
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #14493 Dátum: 2006 Október 13, 23:25:50 »

csak nem indul be  Grin
télleg működik?

a váltó igen

a motor is beindul, csak nemszeretem hangokat hallok belőle, úgyhogy szét kell dönteni
persze beletehetném valamelyik 1,6-ost is
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14492 Dátum: 2006 Október 13, 23:25:22 »

mi lenne, egy félautomata ;-))) három sebesség, úgymint L-1-2 ;-)))

na mindenre gondoltam csak erre nem Smiley)))
 
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14491 Dátum: 2006 Október 13, 23:23:37 »

szimpla érdeklődés volt, hogy vajon mit tudhat egy 1,6 egy new technológiáva szemben.  a hatalmas nyomatékával, ami ugye erős, de sportosnak véletlen sem nevezhető

Hidd el elégé durvát tud menni az 1,6 az 1,3-al szemben ha bele ülsz egy 1,6-ba 4.ben 120 körül ugyérzed mintha 1,3-al 3.ban 60 körül lépnél egy padlot.
és nem kell szétpőrgetni a bogarat a modern technikával szemben.
és ha figyelted nem leköptem a szutyukit hanem kihangsujoztam, hogy gs, gls és egy szóval nem mondtam hogy szarul gyorsul.
Holló
« Hozzászólás #14490 Dátum: 2006 Október 13, 23:22:47 »

mi lenne, egy félautomata ;-))) három sebesség, úgymint L-1-2 ;-)))
csak nem indul be  Grin
télleg működik?
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #14489 Dátum: 2006 Október 13, 23:21:50 »

Na világosíts fel lécci gyorsba mid is van????


mi lenne, egy félautomata ;-))) három sebesség, úgymint L-1-2 ;-)))
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14488 Dátum: 2006 Október 13, 23:20:10 »

spéci (de gyári) háromsebességes váltó van benne, meg elektromechanikusan vezérelt kuplung, dupla olajpumpa, meg ilyenek ;-)))

Na világosíts fel lécci gyorsba mid is van????
Oldalak: 1 ... 3179 3180 3181 3182 3183 [3184] 3185 3186 3187 3188 3189 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.