www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 23:19:09
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Szóljatok ide
Oldalak:
1
...
3233
3234
3235
3236
3237
[
3238
]
3239
3240
3241
3242
3243
...
3545
Szerző
Téma: Szóljatok ide (Megtekintve 28041239 alkalommal)
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: mérés
«
Hozzászólás #12302 Dátum:
2006 Augusztus 28, 10:25:54 »
Idézetet írta: BlackP - 2006 Augusztus 28, 09:42:45
miért ideológia? nehogymár megsértődj, ha vlaaki nem akar 3-asban 100al menni, a te gépedről tudjuk, hogy tudja, a legtöbb meg belehalna, mert nem erre csináltuk(csinálták 30 éve). de itt az ideológia: nem mehetek sehol 100al a városban :PPP
Nem mehetünk.
De attól még szoktunk.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: mérés
«
Hozzászólás #12301 Dátum:
2006 Augusztus 28, 10:24:05 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 27, 16:26:34
Azt szeretném kérni, hogy valaki mérje le az autóján az általam is lemért adatokat, hogy tudjunk viszonyítani. Én azért mértem, mert lassan rákerülnek a weber-ek és így látom mit hozott a konyhára. Az én km órám pontos, de nincs jelentősége nagyon, pont 60-nál kell indítani és amikor a mutató ráért a 100-ra pontosan akkor megállítani. Egyszerű.
60-100 km/h 3. fokozat 13 sec
60-100 km/h 4 fokozat 17 sec
80-100 km/h 4. fokozat 11 sec
80-120 km/h 4 fokozat 24 sec (egy örökkévalóság!!)
0-100 km/h 19 sec
Nagyon kíváncsi vagyok. Szerintem ez elég fos.
Pedig rendben van az autó, de ez jóindulattal sincs 60 lóerő felett, szvsz.
Már nem emlékszem rá. Sajnos.
De 3.ban mentem már 140 az bizti.
De lemérem majd.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12300 Dátum:
2006 Augusztus 28, 10:19:04 »
Még vihetsz néhány tikot a Merkinek.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
Leon 1303
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12299 Dátum:
2006 Augusztus 28, 10:04:00 »
NA! Nemsoká megyek tesóért az állomásra, és hazafele majd méresgetünk!
Nekem 110 km/h -ig megy 3.-ba
NGA
Hozzászólások: 10935
Re: mérés
«
Hozzászólás #12298 Dátum:
2006 Augusztus 28, 10:03:06 »
Idézetet írta: gyuszkó - 2006 Augusztus 27, 21:42:58
Nekem 3-asban 90km/h üveghang.
Dehát nem egy versenyautót vettem 8 éve...
Nekem 3. fokozatban
40 LE 1300-as motorral
105 km/h az üveghang (hosszúváltó)
«
Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 28, 10:08:29 írta NGA
»
BlackP
Hozzászólások: 27144
Re: mérés
«
Hozzászólás #12297 Dátum:
2006 Augusztus 28, 10:01:27 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 28, 09:49:21
Egyébként a magyar nyelvű kezelésiben, amit a merkur kiadott, (NGA majd megerősít) volt egy olyan mondtat, hogy " ön Volkswagenjét az első naptól kezdve teljes gázzal vezetheti" azt hiszem a bejáratás kapcsán.
Nyilván nem érdemes az autót pörgetni, mintha nem lenne holnap, de nem hinném, hogy ha valaki egyszer-kétszer elforgatja 100-ig harmadikban az a motor végét jelentené.
Mérje már meg valaki a 80-100-at negyedikben, az tényleg nem árt, kíváncsi vagyok, hogy egy bogár a rövidebb váltóval mit tud így nyomaték rugalmasságban!
jólvan, dlután beültetem fatert és kimegyek a pályára kipróbálni amik kellenek D-s motor rövid váltó, két ember, minimális benzin
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: mérés
«
Hozzászólás #12296 Dátum:
2006 Augusztus 28, 09:53:41 »
Idézetet írta: Typ117 - 2006 Augusztus 28, 09:51:41
én pár hete mértem egy gyorsulást, az kb 18s volt, de nem 100ig, csak 80ig.. de az én motorom nem egy jó viszonyítás..
0-80 km/h-ig? Végre egy adat...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: mérés
«
Hozzászólás #12295 Dátum:
2006 Augusztus 28, 09:51:41 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 28, 09:03:27
Akinek hosszú váltója van.
Egyébként meg akkor azt hagyjátok ki. Mindenki csak azt nem akarja megcsinálni? Mérjétek le a 80-100-at 4. fokozatban.
vagy arra is találjatok ideológiát, hogy miért nem.
én pár hete mértem egy gyorsulást, az kb 18s volt, de nem 100ig, csak 80ig.. de az én motorom nem egy jó viszonyítás..
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: mérés
«
Hozzászólás #12294 Dátum:
2006 Augusztus 28, 09:49:21 »
Idézetet írta: BlackP - 2006 Augusztus 28, 09:42:45
miért ideológia? nehogymár megsértődj, ha vlaaki nem akar 3-asban 100al menni, a te gépedről tudjuk, hogy tudja, a legtöbb meg belehalna, mert nem erre csináltuk(csinálták 30 éve). de itt az ideológia: nem mehetek sehol 100al a városban :PPP
Egyébként a magyar nyelvű kezelésiben, amit a merkur kiadott, (NGA majd megerősít) volt egy olyan mondtat, hogy " ön Volkswagenjét az első naptól kezdve teljes gázzal vezetheti" azt hiszem a bejáratás kapcsán.
Nyilván nem érdemes az autót pörgetni, mintha nem lenne holnap, de nem hinném, hogy ha valaki egyszer-kétszer elforgatja 100-ig harmadikban az a motor végét jelentené.
Mérje már meg valaki a 80-100-at negyedikben, az tényleg nem árt, kíváncsi vagyok, hogy egy bogár a rövidebb váltóval mit tud így nyomaték rugalmasságban!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BlackP
Hozzászólások: 27144
Re: mérés
«
Hozzászólás #12293 Dátum:
2006 Augusztus 28, 09:47:52 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 28, 09:44:29
De, megsértődöm!!
jó
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: mérés
«
Hozzászólás #12292 Dátum:
2006 Augusztus 28, 09:44:29 »
Idézetet írta: BlackP - 2006 Augusztus 28, 09:42:45
miért ideológia? nehogymár megsértődj, ha vlaaki nem akar 3-asban 100al menni, a te gépedről tudjuk, hogy tudja, a legtöbb meg belehalna, mert nem erre csináltuk(csinálták 30 éve). de itt az ideológia: nem mehetek sehol 100al a városban :PPP
De, megsértődöm!!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BlackP
Hozzászólások: 27144
Re: mérés
«
Hozzászólás #12291 Dátum:
2006 Augusztus 28, 09:42:45 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 28, 09:03:27
Akinek hosszú váltója van.
Egyébként meg akkor azt hagyjátok ki. Mindenki csak azt nem akarja megcsinálni? Mérjétek le a 80-100-at 4. fokozatban.
vagy arra is találjatok ideológiát, hogy miért nem.
miért ideológia? nehogymár megsértődj, ha vlaaki nem akar 3-asban 100al menni, a te gépedről tudjuk, hogy tudja, a legtöbb meg belehalna, mert nem erre csináltuk(csinálták 30 éve). de itt az ideológia: nem mehetek sehol 100al a városban :PPP
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: mérés
«
Hozzászólás #12290 Dátum:
2006 Augusztus 28, 09:03:27 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2006 Augusztus 27, 18:26:15
szerinted rajtam kívül ki fogja kitekerni neked 3-asban 100-ig? :-))
nekem meg össze van törve a kis dög...
Akinek hosszú váltója van.
Egyébként meg akkor azt hagyjátok ki. Mindenki csak azt nem akarja megcsinálni? Mérjétek le a 80-100-at 4. fokozatban.
vagy arra is találjatok ideológiát, hogy miért nem.
«
Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 28, 09:07:09 írta Stuntmanus
»
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12289 Dátum:
2006 Augusztus 27, 22:34:55 »
mi 120 ?
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
gyuszkó
Hozzászólások: 13814
ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!
Re: mérés
«
Hozzászólás #12288 Dátum:
2006 Augusztus 27, 21:42:58 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 27, 16:26:34
Azt szeretném kérni, hogy valaki mérje le az autóján az általam is lemért adatokat, hogy tudjunk viszonyítani. Én azért mértem, mert lassan rákerülnek a weber-ek és így látom mit hozott a konyhára. Az én km órám pontos, de nincs jelentősége nagyon, pont 60-nál kell indítani és amikor a mutató ráért a 100-ra pontosan akkor megállítani. Egyszerű.
60-100 km/h 3. fokozat 13 sec
60-100 km/h 4 fokozat 17 sec
80-100 km/h 4. fokozat 11 sec
80-120 km/h 4 fokozat 24 sec (egy örökkévalóság!!)
0-100 km/h 19 sec
Nagyon kíváncsi vagyok. Szerintem ez elég fos.
Pedig rendben van az autó, de ez jóindulattal sincs 60 lóerő felett, szvsz.
Nekem 3-asban 90km/h üveghang.
Dehát nem egy versenyautót vettem 8 éve...
Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
gyuszkó
Hozzászólások: 13814
ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12287 Dátum:
2006 Augusztus 27, 21:40:28 »
Idézetet írta: te_o - 2006 Augusztus 27, 15:38:55
Képet tudnál csinálni róla?
Hö...
beszart a kep.tar.hu
Egy órája próbálom az eladó T3 at fellőni...
Meg ha a képet meglátjátok, indul a fikázás, mert eléggé szutyok (de nem lyukas!!) a padlóm... Hiába, a hátsó ablak rendesen beázott már vagy 4-5 éve, és csak most orvosoltuk...
Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: mérés
«
Hozzászólás #12286 Dátum:
2006 Augusztus 27, 19:49:39 »
Idézetet írta: BlackP - 2006 Augusztus 27, 19:46:04
lilára!
fehér csíkokkal.
és írd rá, hogy 'hajrá ute!' :-))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
BlackP
Hozzászólások: 27144
Re: mérés
«
Hozzászólás #12285 Dátum:
2006 Augusztus 27, 19:46:04 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2006 Augusztus 27, 19:43:44
jó, de feltétlenül fesd le zöldre vagy pirosra :-)))
lilára!
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: mérés
«
Hozzászólás #12284 Dátum:
2006 Augusztus 27, 19:43:44 »
Idézetet írta: BlackP - 2006 Augusztus 27, 18:58:22
annyit nem ér. előbb faragok bele 5sebességes golf váltót
jó, de feltétlenül fesd le zöldre vagy pirosra :-)))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
BlackP
Hozzászólások: 27144
Re: mérés
«
Hozzászólás #12283 Dátum:
2006 Augusztus 27, 18:58:22 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2006 Augusztus 27, 18:49:54
na, az faszányos.
valamikor régesrés nga regélt egy pécsi fazonról (talán vöröslaci??), 300 forintért barkácsol neked ötödiket a váltóba.
annyit nem ér. előbb faragok bele 5sebességes golf váltót
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: mérés
«
Hozzászólás #12282 Dátum:
2006 Augusztus 27, 18:49:54 »
Idézetet írta: BlackP - 2006 Augusztus 27, 18:47:21
most nézegettem, 90-nél 4esben kicsivel 3ezer alatt van, 100nál kicsivel 3ezer felett, ha hihetek az óráimnak. olyan 3ezernél szoktam váltani, ha nem sietek sehova, 2ezer alatt visszaváltok. 2-esben kb 40, 3-asban kb 70, 40esben 110nél váltanék, ha lenne hova. kellene 5. fokozat
na, az faszányos.
valamikor régesrés nga regélt egy pécsi fazonról (talán vöröslaci??), 300 forintért barkácsol neked ötödiket a váltóba.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
BlackP
Hozzászólások: 27144
Re: mérés
«
Hozzászólás #12281 Dátum:
2006 Augusztus 27, 18:47:21 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2006 Augusztus 27, 18:43:10
ez fasz beidegződés.
az alacsony fordulaton gyilkolás az tényleg árt a motornak (pl 4-esben 35-ről gyorsítás)
a fordulat nem okoz gondot, 4 ezerig bátran ki lehet pörgetni a bogármotort is.
most nézegettem, 90-nél 4esben kicsivel 3ezer alatt van, 100nál kicsivel 3ezer felett, ha hihetek az óráimnak. olyan 3ezernél szoktam váltani, ha nem sietek sehova, 2ezer alatt visszaváltok. 2-esben kb 40, 3-asban kb 70, 40esben 110nél váltanék, ha lenne hova. kellene 5. fokozat
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: mérés
«
Hozzászólás #12280 Dátum:
2006 Augusztus 27, 18:43:10 »
Idézetet írta: BlackP - 2006 Augusztus 27, 18:29:24
én 3asban 70 főlé nemigen megyek, 80nál már érzem, hogy köcsög vagyok, mert kínzom
ez fasz beidegződés.
az alacsony fordulaton gyilkolás az tényleg árt a motornak (pl 4-esben 35-ről gyorsítás)
a fordulat nem okoz gondot, 4 ezerig bátran ki lehet pörgetni a bogármotort is.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
BlackP
Hozzászólások: 27144
Re: mérés
«
Hozzászólás #12279 Dátum:
2006 Augusztus 27, 18:29:24 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2006 Augusztus 27, 18:26:15
szerinted rajtam kívül ki fogja kitekerni neked 3-asban 100-ig? :-))
nekem meg össze van törve a kis dög...
én 3asban 70 főlé nemigen megyek, 80nál már érzem, hogy köcsög vagyok, mert kínzom
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12278 Dátum:
2006 Augusztus 27, 18:26:33 »
Idézetet írta: gyuszkó - 2006 Augusztus 27, 15:26:50
Az enyém sosem volt csavarozva, két fül tartja a kasztni padlókerettel csatlakozó aljához közel, a tűzfalon két hosszúkás lyukban. Szintén 1969...
dettó
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: mérés
«
Hozzászólás #12277 Dátum:
2006 Augusztus 27, 18:26:15 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 27, 16:26:34
Azt szeretném kérni, hogy valaki mérje le az autóján az általam is lemért adatokat, hogy tudjunk viszonyítani. Én azért mértem, mert lassan rákerülnek a weber-ek és így látom mit hozott a konyhára. Az én km órám pontos, de nincs jelentősége nagyon, pont 60-nál kell indítani és amikor a mutató ráért a 100-ra pontosan akkor megállítani. Egyszerű.
60-100 km/h 3. fokozat 13 sec
60-100 km/h 4 fokozat 17 sec
80-100 km/h 4. fokozat 11 sec
80-120 km/h 4 fokozat 24 sec (egy örökkévalóság!!)
0-100 km/h 19 sec
Nagyon kíváncsi vagyok. Szerintem ez elég fos.
Pedig rendben van az autó, de ez jóindulattal sincs 60 lóerő felett, szvsz.
szerinted rajtam kívül ki fogja kitekerni neked 3-asban 100-ig? :-))
nekem meg össze van törve a kis dög...
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: mérés
«
Hozzászólás #12276 Dátum:
2006 Augusztus 27, 16:26:34 »
Azt szeretném kérni, hogy valaki mérje le az autóján az általam is lemért adatokat, hogy tudjunk viszonyítani. Én azért mértem, mert lassan rákerülnek a weber-ek és így látom mit hozott a konyhára. Az én km órám pontos, de nincs jelentősége nagyon, pont 60-nál kell indítani és amikor a mutató ráért a 100-ra pontosan akkor megállítani. Egyszerű.
60-100 km/h 3. fokozat 13 sec
60-100 km/h 4 fokozat 17 sec
80-100 km/h 4. fokozat 11 sec
80-120 km/h 4 fokozat 24 sec (egy örökkévalóság!!)
0-100 km/h 19 sec
Nagyon kíváncsi vagyok. Szerintem ez elég fos.
Pedig rendben van az autó, de ez jóindulattal sincs 60 lóerő felett, szvsz.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12275 Dátum:
2006 Augusztus 27, 16:19:39 »
Idézetet írta: gyuszkó - 2006 Augusztus 27, 15:26:50
Az enyém sosem volt csavarozva, két fül tartja a kasztni padlókerettel csatlakozó aljához közel, a tűzfalon két hosszúkás lyukban. Szintén 1969...
ű
Akkor a typ3-asé van csavarozva...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12274 Dátum:
2006 Augusztus 27, 16:05:50 »
Idézetet írta: te_o - 2006 Augusztus 27, 15:38:55
Képet tudnál csinálni róla?
1000 forintért van nekem ha kell 2 fülel rögzül
hivj mert mennem kell(ha kell)
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
NapoleoN
Hozzászólások: 298
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12273 Dátum:
2006 Augusztus 27, 15:43:06 »
Idézetet írta: gyuszkó - 2006 Augusztus 27, 15:26:50
Az enyém sosem volt csavarozva, két fül tartja a kasztni padlókerettel csatlakozó aljához közel, a tűzfalon két hosszúkás lyukban. Szintén 1969...
Szerintem is
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12272 Dátum:
2006 Augusztus 27, 15:38:55 »
Idézetet írta: gyuszkó - 2006 Augusztus 27, 15:26:50
Az enyém sosem volt csavarozva, két fül tartja a kasztni padlókerettel csatlakozó aljához közel, a tűzfalon két hosszúkás lyukban. Szintén 1969...
Képet tudnál csinálni róla?
VW Beetle - the original since 1938
gyuszkó
Hozzászólások: 13814
ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12271 Dátum:
2006 Augusztus 27, 15:26:50 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 27, 15:03:58
Fekete lemez volt, alul csak nekitámaszkodik a padlólemeznek, felül középen meg egy db lemezcsavar fogja ( az 1969-esben). Ennyit tudok róla.
Az enyém sosem volt csavarozva, két fül tartja a kasztni padlókerettel csatlakozó aljához közel, a tűzfalon két hosszúkás lyukban. Szintén 1969...
Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12270 Dátum:
2006 Augusztus 27, 15:08:09 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 27, 15:03:58
Fekete lemez volt, alul csak nekitámaszkodik a padlólemeznek, felül középen meg egy db lemezcsavar fogja ( az 1969-esben). Ennyit tudok róla.
Csak azért érdekes, mert amit rendeltem gumiszőnyeg gyári, abba ez bele van tervezve, így valószínűleg szükség lesz rá...
VW Beetle - the original since 1938
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12269 Dátum:
2006 Augusztus 27, 15:06:54 »
Idézetet írta: te_o - 2006 Augusztus 27, 15:02:06
Üdv!
Némi részletes típusismeretre lenne szükségem:
Elméletileg a Bogarak jobb első, utasoldali padlólemezénél volt egy "lábtartó lemez", egy ferde lemez elöl a lábnál. Ez meddig volt (végig?), beszerezhető -e, hogyan rögzül, mit kell róla tudni? Eddig élőben nem nagyon láttam ilyet, és nem is szólnak róla a legendák. Haynes -ben csak jobbkormányosnál írja az eltávolítását pedálbasztatáskor - de akkor is csak annyit, hogy "távolítsa el"...
a 68as bogimban van egy ilyen az anyós elött. ott nincs rögzítve sehova. szőnyeg tartotta helyén sztem.
de hogy mettől meddig szerelték gyárilag, az kivan zárva mert nem tudom
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12268 Dátum:
2006 Augusztus 27, 15:03:58 »
Idézetet írta: te_o - 2006 Augusztus 27, 15:02:06
Üdv!
Némi részletes típusismeretre lenne szükségem:
Elméletileg a Bogarak jobb első, utasoldali padlólemezénél volt egy "lábtartó lemez", egy ferde lemez elöl a lábnál. Ez meddig volt (végig?), beszerezhető -e, hogyan rögzül, mit kell róla tudni? Eddig élőben nem nagyon láttam ilyet, és nem is szólnak róla a legendák. Haynes -ben csak jobbkormányosnál írja az eltávolítását pedálbasztatáskor - de akkor is csak annyit, hogy "távolítsa el"...
Fekete lemez volt, alul csak nekitámaszkodik a padlólemeznek, felül középen meg egy db lemezcsavar fogja ( az 1969-esben). Ennyit tudok róla.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12267 Dátum:
2006 Augusztus 27, 15:02:06 »
Üdv!
Némi részletes típusismeretre lenne szükségem:
Elméletileg a Bogarak jobb első, utasoldali padlólemezénél volt egy "lábtartó lemez", egy ferde lemez elöl a lábnál. Ez meddig volt (végig?), beszerezhető -e, hogyan rögzül, mit kell róla tudni? Eddig élőben nem nagyon láttam ilyet, és nem is szólnak róla a legendák. Haynes -ben csak jobbkormányosnál írja az eltávolítását pedálbasztatáskor - de akkor is csak annyit, hogy "távolítsa el"...
VW Beetle - the original since 1938
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12266 Dátum:
2006 Augusztus 27, 13:01:25 »
Nem akarom a Mareszt védeni, meg nem is tudom, hogy amit rosszul állított be az milyen motor volt, de ne felejtsük el, hogy ha egy motor sok sebből vérzik, akkor nem lehet beálllítani, mégha valakinek füstgázelemző az orra, csavarhúzó az ujja és röntgen a szeme.
A karburátor beállítás úhggy kezdődik, hogy
- szelephézag ellenőrzés
- gyertyaszín (és talán gyertyacsere is)
- gyújtás ell. és osztófej ellenőrzés
- szívóoldal tömítettség ellenőrzés (olaj ráspricceléses módszerrel, akár)
- karburátor tisztítás és ellenőrzés (fúvókázás?)
És talán azután jöhet a karbi csavargatása stb. Ez nem 10 perc, ha bármelyiket kihagyod ("á, az biztos, jó a múltkor ellenőriztük!") akkor esetleg nem lehet normálisan beállítani.
És finggal nem lehet tojást festeni, burányolt bontott szar alkatrészekből csak burányol, gányolt szar motort llehet építeni. Ez alapigazság.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BlackP
Hozzászólások: 27144
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12265 Dátum:
2006 Augusztus 27, 12:45:10 »
Idézetet írta: Maresz - 2006 Augusztus 27, 10:36:45
nem volt kérés!de ha jösz erre valamilyért akkor megteszem!
írtam szmb-be, hogy mi volt a gond
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12264 Dátum:
2006 Augusztus 27, 10:36:45 »
Idézetet írta: BlackP - 2006 Augusztus 27, 10:33:56
de nemis állítottad be legalább annyira, hogy alapjárat legyen
nem volt kérés!de ha jösz erre valamilyért akkor megteszem!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
BlackP
Hozzászólások: 27144
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12263 Dátum:
2006 Augusztus 27, 10:33:56 »
Idézetet írta: Maresz - 2006 Augusztus 27, 08:56:14
mondjuk astem direkt nem volt feltekerve a gyutés mivel bejáratos volta motor!
black P nem én cseréltem karbit aszem
de nemis állítottad be legalább annyira, hogy alapjárat legyen
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak:
1
...
3233
3234
3235
3236
3237
[
3238
]
3239
3240
3241
3242
3243
...
3545
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Szóljatok ide
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...