www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 25, 01:27:05

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3231 3232 3233 3234 3235 [3236] 3237 3238 3239 3240 3241 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 28070904 alkalommal)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #12382 Dátum: 2006 Augusztus 28, 19:32:20 »

Mennyi víz?
Ha kevés, önts bele denaturált szeszt (télire én is azt szoktam pont a víz miatt...), az elegyedik a vízzel, eloszlatja a benzinben.
Ezután ezt a 30 litert apránként keverd a "vizetlen" benyához.
Azért szerintem kérdezz meg mást is, menj át az SZMB-be, stuntmanust ajánlom figyelmedbe!

...bár ahogy elnézem, SZMB-znek itt is rendesen...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #12381 Dátum: 2006 Augusztus 28, 19:31:15 »

Hajó, én Döndi pasija vok, nagyon kéne egy praktikus jótanács, víz került a benzinbe, lecsapoltuk, de hogy tunnám különválasztani, hopgy hasznosítsam a 30 liteer benzint?


Mennyi víz?
Ha kevés, önts bele denaturált szeszt (télire én is azt szoktam pont a víz miatt...), az elegyedik a vízzel, eloszlatja a benzinben.
Ezután ezt a 30 litert apránként keverd a "vizetlen" benyához.
Azért szerintem kérdezz meg mást is, menj át az SZMB-be, stuntmanust ajánlom figyelmedbe!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #12380 Dátum: 2006 Augusztus 28, 19:18:09 »

na mi van hova tüntek a 140-150 utazósebességü bogártulajok? Grin

Nem elérhető Gyöngyi
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #12379 Dátum: 2006 Augusztus 28, 19:02:25 »

Hajó, én Döndi pasija vok, nagyon kéne egy praktikus jótanács, víz került a benzinbe, lecsapoltuk, de hogy tunnám különválasztani, hopgy hasznosítsam a 30 liteer benzint?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #12378 Dátum: 2006 Augusztus 28, 18:55:55 »

Léghajó módszer: üléseket kidobni, kárpitot leszedni, festéket/gittet lecsiszolni, mindent kifurkálni, stb. mondjam még?  Wink Smiley Mínusz 150 kg!  Cheesy

Én addig nem hagyon abba a variálást (ezzel a motorral), amig 15 alá nem megy a 0-100-ig gyorsulásom.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #12377 Dátum: 2006 Augusztus 28, 18:55:51 »

Nagyon szivesen olvasgatok ilyet, de tényleg!!
1303LS
« Hozzászólás #12376 Dátum: 2006 Augusztus 28, 18:29:02 »

SZVSZ egy 1.6-os motor aminek a kompressziója (max1mm a hengerfejből) picit meg van bolondítva, két PDSIT karbival gyári kicist jobban szelelő kipuffal hosszú váltóval simán veszi a 160-at sőt.
100-ig gyorsulva lenyom egy 80-as évekbeli Mitsu Galantot ami 2000-es.Ezt nem én nyomtam hanem egy haverom az én autómmal de csak sokára merte elmondani.
A 160-at én mentem.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12375 Dátum: 2006 Augusztus 28, 18:05:16 »

a hosszú váltó 1-esben, 2-esben nem ugyanolyan, mint a rövid?

A hosszúváltónak a végáttétele más. van a 4.3-as a 4.1-es és 3.8-as, durván. A 4.1-esnek olyan a negyedike, mint a 4.3-asnak, de a 3.8-asnak sajnos rövidebb. Építeni lehet 3.8-as végáttételt a 0.83-as negyedikkel.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #12374 Dátum: 2006 Augusztus 28, 17:57:09 »

a hosszú váltó 1-esben, 2-esben nem ugyanolyan, mint a rövid?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12373 Dátum: 2006 Augusztus 28, 17:14:01 »

1.6
ráadásul tiszta használt alkatrészekből...
Sokan voltak ott, látták, hogy nyert a Tuning kategóriában!
Én személy szerint ugráltam ott örömömben!  Grin

Akkor Doxa bealudt a rajtnál!

Én már nem egy motor építettem, 1.6-osokat, gondolhatod, hogy a sajátomra is odafigyeltem, ezen is két 34-es karbi van, de csodák nincsenek, egy olyan motor, mint a Doxáéban van a seggéből kirántja az én motoromat vezértengellyel, csőkígyóval etc.

Ha egy nagyon jó 1.6-os motorra teszel egy ilyen központi karbit, ami mérések szerint (Gene Berg) nem tud többet + 5-7 lónál semmi esetre sem akkor mitől veri oda Doxa motorját, ami forgósabb, dupla Zenith-tel van és alapban 80 lovas?


Nem akarok parttalan vitát, meg nem akarom azt sugallni sem, hogy callook motorja gyenge, inkább azt mondom, hogy egy központi 32/36-os weber és széria motor nem tud ennyit. Kész, lehet megcáfolni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon 1303
« Hozzászólás #12372 Dátum: 2006 Augusztus 28, 17:06:02 »

Én is kíváncsi lennék a részletekre, mert hogy enyivel csak akkor veri meg Doxa-t, ha az bealszik a rajtnál és a táv 200 m.

A hosszú váltó még ront is a gyorsuláson, a lendkerék könnyítés sem művel csodákat. Doxa motorja 80 lóerős.

Lehet, hogy az ugyanilyen karbi mellett van még plusz 250 ccm-je is!  Evil

1.6
ráadásul tiszta használt alkatrészekből...
Sokan voltak ott, látták, hogy nyert a Tuning kategóriában!
Én személy szerint ugráltam ott örömömben!  Grin
1303LS
« Hozzászólás #12371 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:59:05 »

Nekem is!

Nekem meg:

WEBER 34 ICT

csak 2 db.


szivató nincs, a fuvókákat meg má nemtom miről mire cseréltük.

 Evil
Azt a Karesz faragta bele?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12370 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:58:39 »

Callook mindenkit lealázott gyomán az idén egy ugyanilyen karbival.
Azt mondta, hogy kisebbere cserélt pár fúvókát, hogy ne egyen annyit, meg kicsit lendkerék könnyítés, hosszú váltó és ennyi!!
És még a Doxa is alulmaradt!
Jó lenne megtudni azokat a méreteket!

Én is kíváncsi lennék a részletekre, mert hogy enyivel csak akkor veri meg Doxa-t, ha az bealszik a rajtnál és a táv 200 m.

A hosszú váltó még ront is a gyorsuláson, a lendkerék könnyítés sem művel csodákat. Doxa motorja 80 lóerős.

Lehet, hogy az ugyanilyen karbi mellett van még plusz 250 ccm-je is!  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #12369 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:51:14 »

Callook mindenkit lealázott gyomán az idén egy ugyanilyen karbival.
Azt mondta, hogy kisebbere cserélt pár fúvókát, hogy ne egyen annyit, meg kicsit lendkerék könnyítés, hosszú váltó és ennyi!!
És még a Doxa is alulmaradt!
Jó lenne megtudni azokat a méreteket!

Szerintem nyugodtan kérdezd meg tőle. Ahogy ismerem segiteni fog.
Leon 1303
« Hozzászólás #12368 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:49:14 »

Ezzel a karbival nem nagyon lehet pörgős motort csinálni, ezzel lehet egy takarékos, nyomatékost, mert a 32/36-os torokméretek nem nagyok, még akkor sem, amikor együtt megy a kettő, nagygáznál. Ehhez jól illik a hosszúváltó.

Gondolj bele, amikor az első torok van nyitva akkor egy 32-es torkon lélegzik, amiben van egy 26-os venturi. A gyári karbija 34-es és 24-es venturival, alig kisebb a venturi, a torok még nagyobb is....

Callook mindenkit lealázott gyomán az idén egy ugyanilyen karbival.
Azt mondta, hogy kisebbere cserélt pár fúvókát, hogy ne egyen annyit, meg kicsit lendkerék könnyítés, hosszú váltó és ennyi!!
És még a Doxa is alulmaradt!
Jó lenne megtudni azokat a méreteket!
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #12367 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:46:58 »

A rángatás mindig előjele annak, hogy már valami nem jó. És az is egy jel, amikor kezd keményedni a kuplung.

Én nagyon utálom, amikor rángat, főleg dugóban (nagyon ritkán megyek dugóban, szerencsére) ezért egy teljes új szerkezetet vettem és a lendkerék felületén vettem (vetettem) egy fogást, kb 2 tizedes mélységgel. A kuplungom vajpuha, egyáltalán nem rángat, csúszásnak nyoma sincs.

Perfetto!  Wink

És mennyibe került mindez, kedves barátom?  Evil
Leon 1303
« Hozzászólás #12366 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:44:18 »

Mé nem elég?

Azé még magát állva hagyom.


 Evil

Találkozunk Tbányán!
(VICCCCC)
 Evil
Leon 1303
« Hozzászólás #12365 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:43:02 »

Ezzel a karbival nem nagyon lehet pörgős motort csinálni, ezzel lehet egy takarékos, nyomatékost, mert a 32/36-os torokméretek nem nagyok, még akkor sem, amikor együtt megy a kettő, nagygáznál. Ehhez jól illik a hosszúváltó.

Gondolj bele, amikor az első torok van nyitva akkor egy 32-es torkon lélegzik, amiben van egy 26-os venturi. A gyári karbija 34-es és 24-es venturival, alig kisebb a venturi, a torok még nagyobb is....
nekem ráadásul 31-es karbi volt rajta, és azzal is legjobb esetben 8 litert evett.
Lehet nekem rossz a veeztés technikám!
Szeretem üveg hangig pörgetni!
Imádom mikor a Kadron úgy üvölt, hogy megfagy az élet az utcán  Evil Evil Evil

Mikor nyílik a 36-os torok, akkor aztán vrááááááááááááááááááááááááááá
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #12364 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:39:34 »

CSAAAK?
 Evil

Mé nem elég?

Azé még magát állva hagyom.


 Evil

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12363 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:38:29 »

WEBER DFEV 32/36 progressive

Ezzel a karbival nem nagyon lehet pörgős motort csinálni, ezzel lehet egy takarékos, nyomatékost, mert a 32/36-os torokméretek nem nagyok, még akkor sem, amikor együtt megy a kettő, nagygáznál. Ehhez jól illik a hosszúváltó.

Gondolj bele, amikor az első torok van nyitva akkor egy 32-es torkon lélegzik, amiben van egy 26-os venturi. A gyári karbija 34-es és 24-es venturival, alig kisebb a venturi, a torok még nagyobb is....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon 1303
« Hozzászólás #12362 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:38:19 »

Nekem meg:

WEBER 34 ICT

csak 2 db.


 Evil

CSAAAK?
 Evil
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #12361 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:37:29 »

Nekem is!

Nekem meg:

WEBER 34 ICT

csak 2 db.


szivató nincs, a fuvókákat meg má nemtom miről mire cseréltük.

 Evil

Leon 1303
« Hozzászólás #12360 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:35:16 »

WEBER DFEV 32/36 progressive
amúgy DFAV van beleütve, de az vizes aktivitású szivatós volt (ez tuti!!), és átalakították elektronyossá, ami meg DFEV!
Az értékeik ugyan azok, csaka szivató különbözik!
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #12359 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:34:13 »

Dili! Most lett kész a kandallónk, akkor mivel fűtűnk télen?  Tongue  Grin

Jut is marad is.

 Evil

Leon 1303
« Hozzászólás #12358 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:29:25 »

100-as folyamatos tempónál 8 körül kell lenni, de inkább alatta. 120-nál kb. 9, de nem tiz felett.

Biztos vagyok benne, hogy kicsit sokat kap. Én valahol az alapjárati fúvókánál vagy a levegő fúvókánál keresgélnék. Vagy kehelycső.

Mi a karbid tipusa? Megpróbálok utánanézni.

WEBER DFEV 32/36 progressive
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12357 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:26:35 »

szinte pontosan 10 lici, de legutóbb 120-al utazva egy kortynyival több  Grin
gyertyát azóta nem néztük, de alig van még benne pár 100 km a karbi csere óta.

100-as folyamatos tempónál 8 körül kell lenni, de inkább alatta. 120-nál kb. 9, de nem tiz felett.

Biztos vagyok benne, hogy kicsit sokat kap. Én valahol az alapjárati fúvókánál vagy a levegő fúvókánál keresgélnék. Vagy kehelycső.

Mi a karbid tipusa? Megpróbálok utánanézni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon 1303
« Hozzászólás #12356 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:25:48 »


Okoskodni kell a jettinggel, szinte biztos vagyok benne.



Ha megcsinálják neked a weber guruk, és beszámolsz, akkor nagyvalószínűséggel mennék én is hozzájuk!
De előtte jólenne mégeccer szétkapni a blokkot... meg egy nag ykuplung is dukál, mert az 1300 as van benne...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12355 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:23:39 »

Holtjáték rendben van. Régebben (közvetlenül a motorcsere után) csinálta azt az autó, hogy induláskor rángatott. Na ez most szépen megszünt, ehelyett van a lentebb leírt anti-gyorsulás.

A rángatás mindig előjele annak, hogy már valami nem jó. És az is egy jel, amikor kezd keményedni a kuplung.

Én nagyon utálom, amikor rángat, főleg dugóban (nagyon ritkán megyek dugóban, szerencsére) ezért egy teljes új szerkezetet vettem és a lendkerék felületén vettem (vetettem) egy fogást, kb 2 tizedes mélységgel. A kuplungom vajpuha, egyáltalán nem rángat, csúszásnak nyoma sincs.

Perfetto!  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon 1303
« Hozzászólás #12354 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:22:01 »


Okoskodni kell a jettinggel, szinte biztos vagyok benne.

Fogyasztás? Gyertya szín?

szinte pontosan 10 lici, de legutóbb 120-al utazva egy kortynyival több  Grin
gyertyát azóta nem néztük, de alig van még benne pár 100 km a karbi csere óta.
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #12353 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:19:53 »


Ha van holtjátékod (pedálon 1-1.5 cm) akkor nem, sajnos akkor szerkezet és/vagy betét csere.

Holtjáték rendben van. Régebben (közvetlenül a motorcsere után) csinálta azt az autó, hogy induláskor rángatott. Na ez most szépen megszünt, ehelyett van a lentebb leírt anti-gyorsulás.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12352 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:18:19 »




Okoskodni kell a jettinggel, szinte biztos vagyok benne.

Fogyasztás? Gyertya szín?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12351 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:17:31 »

Na ezek a gyári fúvóka adatok, és leméresgettük, és pont ezek is vannak benne!
<beszúrt kép törölve>

A 26/27-es venturi nagyon kicsi egy központi webernél, szerintem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon 1303
« Hozzászólás #12350 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:17:11 »


gyári tengely és kadron
« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 28, 16:20:18 írta Leon 1303 »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12349 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:16:07 »

Aha  Wink.

SZMB-s topic: lehet-e valamilyen utánállítással a csúszást csökkenteni?


Ha van holtjátékod (pedálon 1-1.5 cm) akkor nem, sajnos akkor szerkezet és/vagy betét csere.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon 1303
« Hozzászólás #12348 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:15:41 »

Aztán valaki ezt írta:

Ezzel nem dolgozott neki olyan jól:
Idle Jets:
        Primary - 60
        Secondary - 50

    Main Jets:        This set-up is too lean.
       Primary - 137
       Secondary - 140


Aztán ha jól vettem ki, akkor így már jobb lett...
Idle Jets:
        Primary - 60
        Secondary - 50

    Main Jets:
       Primary - 140
       Secondary - 137

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12347 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:14:54 »

1.6 hosszúváltó  Cry  Cry  Cry
na majd újramérem ...

A hosszúváltó lerontja a 60-100 adatot negyedikben, mert ott combos(abb) motor kell, hogy 60-ról meginduljon. Ha meg még sportkipufogód is van és sport (hegyesebb) tengelyed, akkor meg pláne, mert ezek felfelé tolják a fordulatszámon a nyomatékcsúcsot.

Nem az én eredményemet magyarázom, meg nem is téged vigasztallak, csak úgy mondom.

Én addig nem hagyon abba a variálást (ezzel a motorral), amig 15 alá nem megy a 0-100-ig gyorsulásom.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon 1303
« Hozzászólás #12346 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:12:22 »

Ne felejtsd el a tikokat meg most már az erdőből is vihetsz.

 Evil
Dili! Most lett kész a kandallónk, akkor mivel fűtűnk télen?  Tongue  Grin
Leon 1303
« Hozzászólás #12345 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:11:28 »

Na ezek a gyári fúvóka adatok, és leméresgettük, és pont ezek is vannak benne!
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #12344 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:06:44 »


A kuplung csúszása mindig magasabb fokozatokban jelentkezik, ott tudod rátenni a teljes erőt (nyomatékot.). Egyesben nem adsz neki annyi erőt, a váltó az, ami megsokszorozza a nyomatékot. (t.i. nyomatékváltó :-) )

Aha  Wink.

SZMB-s topic: lehet-e valamilyen utánállítással a csúszást csökkenteni?
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #12343 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:01:44 »

Ne felejtsd el a tikokat meg most már az erdőből is vihetsz.

 Evil

Oldalak: 1 ... 3231 3232 3233 3234 3235 [3236] 3237 3238 3239 3240 3241 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.155 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.