www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 27, 08:55:41

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921349 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3231 3232 3233 3234 3235 [3236] 3237 3238 3239 3240 3241 ... 3546
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30539820 alkalommal)
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #12434 Dátum: 2006 Augusztus 29, 08:32:14 »

Találkozunk Tbányán!
(VICCCCC)
 Evil

Mé?
Én mék.
Csak nem indulék.
Hosszúváltó nem jó erre.


 Evil

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #12433 Dátum: 2006 Augusztus 29, 08:08:56 »

CW érték ide, CW érték oda.... azért arra mindig büszke szoktam lenni, hogy esőben a Bogárral szép száraz szokott lenni a hátsó szélvédőm... kivéve a nagyon szakadó esőt, amikor a tetőről folyik már hátra.  Grin
No meg persze, ha nem kell valami miatt megállni....

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #12432 Dátum: 2006 Augusztus 29, 08:06:23 »

Jól tudom, hogy a légellenállás mértékegysége az ejtőernyőspartizán/m3 ?

Ezért rossz a busz légellenállása: sok köbméter és kevés partizán Smiley

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #12431 Dátum: 2006 Augusztus 29, 08:02:32 »

Jól tudom, hogy a légellenállás mértékegysége az ejtőernyőspartizán/m3 ?
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #12430 Dátum: 2006 Augusztus 29, 08:00:11 »

Egyszer láttam egy táblázatot a különboző kialakítású gömbölyű buszok CW értékiről és ha jól emlékszem, akkor az AZS féle emelttetősnek volt a legjobb a CW-je. Persze a légellenállása ettől még szar, de a CW-je a legjobb.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
1303LS
« Hozzászólás #12429 Dátum: 2006 Augusztus 29, 07:28:51 »

Tegnap már nem volt kedvem keresgélni.
Most volt.

" A Cw-érték a légellenállási együttható. Összehasonlító értékként testek alaki minőségét jellemzi – tekintet nélkül a test méretére. A Cw-érték úgynevezett együttható, ezáltal nincs mértékegysége. Kiszámítható az állandó sebesség mellett mért hajtóerőből és a mért objektum homlokfelületéből. Minél alacsonyabb a Cw-érték, annál kedvezőbb a jármű kialakítása a légáramlás szempontjából. "

" A légellenállás az az ellenállás (fékezőerő), amellyel az áramló levegő a testre hat. A légellenállás nyomási és súrlódási ellenállásból tevődik össze. A nyomási ellenállás a test elülső és hátsó része közötti nyomáskülönbségből ered. A testnek - különösen olyan tompa tárgyak esetében, mint a gépkocsi - ezt az ellenállást kell leküzdenie. Ezzel szemben a karcsú testeknél, mint pl. repülőknél, a súrlódási ellenállás játszik nagyobb szerepet a teljes légellenállásban. A súrlódási ellenállás az áramlás által a felületen okozott súrlódásból keletkezik. A légsebesség és a légellenállás között négyzetes összefüggés van. Ez annyit jelent, hogy kétszeres sebesség mellett az ellenállás a négyszeresére, négyszeres sebesség esetén pedig a 16-szorosára nő. Konkrét példa: 100 km/h-ról 141 km/h-ra történő gyorsítás esetén a légellenállás (aerodnimaikai ellenállás) megkétszereződik "
1303LS
« Hozzászólás #12428 Dátum: 2006 Augusztus 29, 07:15:10 »

felfekbvő felület???

Merőleges homlokfelület!   
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #12427 Dátum: 2006 Augusztus 28, 23:47:57 »

Bazi nagy fogyasztásra  Cheesy

Egy 44IDF-re mondjatok már valamit (Stunt kimondottan rád gondoltam) TypIV-re akarom tenni párban.
Mire számíthatok? (min 2000ccm, 300 fok körüli vezért.)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #12426 Dátum: 2006 Augusztus 28, 22:41:43 »

thx
You're welcome Wink
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12425 Dátum: 2006 Augusztus 28, 22:36:31 »

kb:
Te tudod ki vagy, és minket együtt senki sem állít már meg!
thx

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #12424 Dátum: 2006 Augusztus 28, 22:34:45 »

ez mit jelnt ez egy album cime?

You know who you are, together no one can stop us now!!
kb:
Te tudod ki vagy, és minket együtt senki sem állít már meg!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12423 Dátum: 2006 Augusztus 28, 22:32:41 »

ez mit jelnt ez egy album cime?

You know who you are, together no one can stop us now!!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #12422 Dátum: 2006 Augusztus 28, 21:53:25 »

miért?
híres lett a csávó :-))

Na pl ezért sem és még az autóját is szétvágtk! Smiley Grin Grin Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12421 Dátum: 2006 Augusztus 28, 21:47:54 »

Olvastam!

Nem lennék annak az autónak a tulaja!  Grin Grin Grin Grin

miért?
híres lett a csávó :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #12420 Dátum: 2006 Augusztus 28, 21:42:31 »

volt valahol egy oldal, ahol hasonló módszerrel javítottak egy autó gyorsulásán.
simán sok másodpercet javítottak az eredményén 200 m-en.

de az már nagyon durva volt, mindent ledobáltak róla, sőt a hátsó tengely mögötti részt is leflexelték :-))

Olvastam!

Nem lennék annak az autónak a tulaja!  Grin Grin Grin Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12419 Dátum: 2006 Augusztus 28, 21:35:08 »

Léghajó módszer: üléseket kidobni, kárpitot leszedni, festéket/gittet lecsiszolni, mindent kifurkálni, stb. mondjam még?  Wink Smiley Mínusz 150 kg!  Cheesy

volt valahol egy oldal, ahol hasonló módszerrel javítottak egy autó gyorsulásán.
simán sok másodpercet javítottak az eredményén 200 m-en.

de az már nagyon durva volt, mindent ledobáltak róla, sőt a hátsó tengely mögötti részt is leflexelték :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12418 Dátum: 2006 Augusztus 28, 21:31:30 »

Szombaton még ott volt (Rum mellet egy kis falúban)!
Ha Pécsre került, akkor még nem tudok róla.


Egy ideig itt (Szombathely) tanyázott egy USA-ból behozott piros Karmann Ghia. Hátulja törött volt. Sajnos nem sikerült megnéznem mert már meg is vették,elvitték. Ha minden igaz Pécsre került. Kérdezném a pécsi szekciót,hogy lehet-e tudni hogy ki vette meg?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Holló
« Hozzászólás #12417 Dátum: 2006 Augusztus 28, 21:04:03 »

ezt a topicot nem tudod
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #12416 Dátum: 2006 Augusztus 28, 21:03:38 »

na ezt csúnyán szétoffoltam  Cool  boccs Roll Eyes

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #12415 Dátum: 2006 Augusztus 28, 20:57:38 »

milyen gyorsan nyomod harmadik után a negyediket?
Smiley

ja és nekem van ötödikem sőt hatodikom de volt már rá eset hogy huszadikom is
na de kb onnantól nememlészemedikem is van ám  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #12414 Dátum: 2006 Augusztus 28, 20:52:07 »

milyen gyorsan nyomod harmadik után a negyediket?
Smiley

te már láttad  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #12413 Dátum: 2006 Augusztus 28, 20:51:03 »


Az a baj, hogy bár a typ4-es blokk erős, a nagy dugók (100mm körül, felett) olyan nehezek, hogy az 5000 fordulat körül már esélyes, hogy beszarik az a blokk is, mint a typ1-es. A 2.4-est én egy lapos tengellyel (276?) párosítanám, a 44-es weberekkel olyan nyomatéka lenne, hogy csak fel kellene kapcsolgatni és egy hosszú váltóval vidáman utazni, csendben, kis fordulaton. nem nyernél vele dragversenyt, de nem kellene folyton váltogatni...és tankolni!

Mondasz valamit!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12412 Dátum: 2006 Augusztus 28, 20:49:43 »

Az mindegy, hogy nem építettél!

Egy a lényeg, hogy a költségeket akarom optimalizálni és a motort. Nem akarok egy agyon nyomott gépett, de ha nyomom akkor menjen. Smiley


Az a baj, hogy bár a typ4-es blokk erős, a nagy dugók (100mm körül, felett) olyan nehezek, hogy az 5000 fordulat körül már esélyes, hogy beszarik az a blokk is, mint a typ1-es. A 2.4-est én egy lapos tengellyel (276?) párosítanám, a 44-es weberekkel olyan nyomatéka lenne, hogy csak fel kellene kapcsolgatni és egy hosszú váltóval vidáman utazni, csendben, kis fordulaton. nem nyernél vele dragversenyt, de nem kellene folyton váltogatni...és tankolni!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #12411 Dátum: 2006 Augusztus 28, 20:48:36 »

apuskáim itt olyan számok mennek hogy a bogimmal meg a buszommal max sereghajtó lehetnék
de ki iszik meg annyi viszkit mint én ? annyi idő alatt mint én ?
az sem kevésbé költséges ám  Cool

milyen gyorsan nyomod harmadik után a negyediket?
Smiley

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #12410 Dátum: 2006 Augusztus 28, 20:47:38 »

apuskáim itt olyan számok mennek hogy a bogimmal meg a buszommal max sereghajtó lehetnék
de ki iszik meg annyi viszkit mint én ? annyi idő alatt mint én ?
az sem kevésbé költséges ám  Cool

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #12409 Dátum: 2006 Augusztus 28, 20:45:51 »


Akkor ehhez a karbihoz semmiképpen nem lesz jó a 300-as tengely, mert nem tudod kihasználni, amit a tengely nyújt. 2.4-es motorhoz és 300-as tengelyhez, ha ki akarod használni a tengelyt akkor fordulat kell, ahhoz meg bazi nagy karbi. 48-as legalább 37-es venturival.

Ezt szokták ajánlani, de hangsúlyozom, nem építettem iylen motort, én is csak könyvekre tudok hagyatkozni.

Az mindegy, hogy nem építettél!

Egy a lényeg, hogy a költségeket akarom optimalizálni és a motort. Nem akarok egy agyon nyomott gépett, de ha nyomom akkor menjen. Smiley
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12408 Dátum: 2006 Augusztus 28, 20:44:57 »

CW alaktényezőt még szorozni kell a felfekvő felülettel is.( vagy a négyzetével? de rég volt)

felfekbvő felület???

Merőleges homlokfelület!   

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #12407 Dátum: 2006 Augusztus 28, 20:43:21 »

A CW érték nem azt fejezi ki, hogy adott erősségű szél mekkora erővel nyomja hátra a szélkamrában az autót? Mert akkor mindegy a felület.

CW alaktényezőt még szorozni kell a felfekvő felülettel is.( vagy a négyzetével? de rég volt)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12406 Dátum: 2006 Augusztus 28, 20:42:26 »

És ha mindez egy 2,4L szett-re lesz rátéve?


Akkor ehhez a karbihoz semmiképpen nem lesz jó a 300-as tengely, mert nem tudod kihasználni, amit a tengely nyújt. 2.4-es motorhoz és 300-as tengelyhez, ha ki akarod használni a tengelyt akkor fordulat kell, ahhoz meg bazi nagy karbi. 48-as legalább 37-es venturival.

Ezt szokták ajánlani, de hangsúlyozom, nem építettem iylen motort, én is csak könyvekre tudok hagyatkozni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #12405 Dátum: 2006 Augusztus 28, 20:42:20 »

Egy ideig itt (Szombathely) tanyázott egy USA-ból behozott piros Karmann Ghia. Hátulja törött volt. Sajnos nem sikerült megnéznem mert már meg is vették,elvitték. Ha minden igaz Pécsre került. Kérdezném a pécsi szekciót,hogy lehet-e tudni hogy ki vette meg?

Pécsre nem került, mert szét van rohadva, nincs egy normális része.
Sompi
« Hozzászólás #12404 Dátum: 2006 Augusztus 28, 20:41:25 »

Egy ideig itt (Szombathely) tanyázott egy USA-ból behozott piros Karmann Ghia. Hátulja törött volt. Sajnos nem sikerült megnéznem mert már meg is vették,elvitték. Ha minden igaz Pécsre került. Kérdezném a pécsi szekciót,hogy lehet-e tudni hogy ki vette meg?
NGA gondolkodott rajta! .......de aszondta, hogy mégsem kell neki........  most akkó ki vásárolt KG-t???   Cheesy
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12403 Dátum: 2006 Augusztus 28, 20:39:42 »

Nekem a bogárra egyébként kisebb érték sejlik, de a felület ugye jóval nagyobb egy Typ3 esetében mint egy bogár ha a CW hasonló is.
Szóval én fenttartom hogy a Typ3 adat nem könnyű tolni az úton mondjuk 120 felett. Roll Eyes


Igazatok van, a Cw csak az alaktényező, ha a merőleges homlokfelület nagyobb (biztos, hogy nagyobb?) akkor nagyobb erő kell a mozgatáshoz.



Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #12402 Dátum: 2006 Augusztus 28, 20:38:34 »

Egy ideig itt (Szombathely) tanyázott egy USA-ból behozott piros Karmann Ghia. Hátulja törött volt. Sajnos nem sikerült megnéznem mert már meg is vették,elvitték. Ha minden igaz Pécsre került. Kérdezném a pécsi szekciót,hogy lehet-e tudni hogy ki vette meg?

'81 Hecho en México
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #12401 Dátum: 2006 Augusztus 28, 20:35:40 »


Hát ez határeset. A 300 fok körüli tengely az elég sportos, forgós, de ahhoz egy 2000-es motor esetében nem lenne baj a 48-as torok és legalább 36-os venturi.
A 44-es torok és 32-34-es venturi egy 286-os tengelyhez okés párosítás az általam olvasottak, de még nem tapasztaltak szerint.  Wink

Hogy teljesítményben mire számíthatsz...ha forog 5000 körül a 300-as tengellyel akkor tudni fogja a 120-140 lovat, szerintem, de alul nem lesz erőművész, 3500-tól indul el majd.

És ha mindez egy 2,4L szett-re lesz rátéve?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12400 Dátum: 2006 Augusztus 28, 20:35:33 »

A Typ3 légellenállása jobb mint a bogár, bármennyire is meglepő.
A súlya viszont sokkal több, 1035 kg viszonyul a 780 kg-hoz.

Igen, a kis autóknak soha nincs jó alaktényezőjük, ez érdekes, de tény.

Szerintem a 1600 TL 960 kg. Néhol 940...  Wink

Sajnos nehéz... Shocked Cry Cry

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #12399 Dátum: 2006 Augusztus 28, 20:33:33 »

Nekem a bogárra egyébként kisebb érték sejlik, de a felület ugye jóval nagyobb egy Typ3 esetében mint egy bogár ha a CW hasonló is.
Szóval én fenttartom hogy a Typ3 adat nem könnyű tolni az úton mondjuk 120 felett. Roll Eyes


A CW érték nem azt fejezi ki, hogy adott erősségű szél mekkora erővel nyomja hátra a szélkamrában az autót? Mert akkor mindegy a felület.
Süni
« Hozzászólás #12398 Dátum: 2006 Augusztus 28, 20:32:01 »

Nekem a bogárra egyébként kisebb érték sejlik, de a felület ugye jóval nagyobb egy Typ3 esetében mint egy bogár ha a CW hasonló is.
Szóval én fenttartom hogy a Typ3 adat nem könnyű tolni az úton mondjuk 120 felett. Roll Eyes

Ezt akartam mondani. Hiába jobb az együttható, ha a felület nagyobb. Asszem van egy Cd érték, az a mérvadó.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12397 Dátum: 2006 Augusztus 28, 20:30:56 »

Egy 44IDF-re mondjatok már valamit (Stunt kimondottan rád gondoltam) TypIV-re akarom tenni párban.
Mire számíthatok? (min 2000ccm, 300 fok körüli vezért.)

(szerintem a felni, de nem biztos C2) Smiley


Hát ez határeset. A 300 fok körüli tengely az elég sportos, forgós, de ahhoz egy 2000-es motor esetében nem lenne baj a 48-as torok és legalább 36-os venturi.
A 44-es torok és 32-34-es venturi egy 286-os tengelyhez okés párosítás az általam olvasottak, de még nem tapasztaltak szerint.  Wink

Hogy teljesítményben mire számíthatsz...ha forog 5000 körül a 300-as tengellyel akkor tudni fogja a 120-140 lovat, szerintem, de alul nem lesz erőművész, 3500-tól indul el majd.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #12396 Dátum: 2006 Augusztus 28, 20:30:13 »

Az autóm légellenállása jobb, mint egy bogáré, (Cw bogár 0.44 typ3 0.43 egy Liener Gy könyv alapján) a végsebességben az számít. A gyorsulás az oké, ott a tömeg az elsődleges, a volt bogim, (amato bogara) rövid váltóval nagyot ment, csak úgy kúszott fel a mutató...

A teljesítmény megítéléséhez a végsebesség egy elég korrekt adat, tekintetbe véve, hogy nagyon nincsenek az autók leáttételezve és nincs nagy overdrive-juk (túlfokozat) sem.

Egy 60 lóerős bogár lazán megy 140-et, végsebessége 150 körül van, kicsit talán felette. 170 km/h-hoz már kell 80 lóerő. Kábé.

Ezek valós sebességek, nem óra áltam mutatott értékek.

Nekem a bogárra egyébként kisebb érték sejlik, de a felület ugye jóval nagyobb egy Typ3 esetében mint egy bogár ha a CW hasonló is.
Szóval én fenttartom hogy a Typ3 adat nem könnyű tolni az úton mondjuk 120 felett. Roll Eyes
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #12395 Dátum: 2006 Augusztus 28, 20:29:53 »

Egy 44IDF-re mondjatok már valamit (Stunt kimondottan rád gondoltam) TypIV-re akarom tenni párban.
Mire számíthatok? (min 2000ccm, 300 fok körüli vezért.)




Vagy inkább nem vállalkozol rá, Stunt? Smiley
Oldalak: 1 ... 3231 3232 3233 3234 3235 [3236] 3237 3238 3239 3240 3241 ... 3546
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.171 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.