www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 25, 01:27:05
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Szóljatok ide
Oldalak:
1
...
3231
3232
3233
3234
3235
[
3236
]
3237
3238
3239
3240
3241
...
3545
Szerző
Téma: Szóljatok ide (Megtekintve 28070904 alkalommal)
gyuszkó
Hozzászólások: 13814
ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12382 Dátum:
2006 Augusztus 28, 19:32:20 »
Idézetet írta: gyuszkó - 2006 Augusztus 28, 19:31:15
Mennyi víz?
Ha kevés, önts bele denaturált szeszt (télire én is azt szoktam pont a víz miatt...), az elegyedik a vízzel, eloszlatja a benzinben.
Ezután ezt a 30 litert apránként keverd a "vizetlen" benyához.
Azért szerintem kérdezz meg mást is, menj át az SZMB-be, stuntmanust ajánlom figyelmedbe!
...bár ahogy elnézem, SZMB-znek itt is rendesen...
Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
gyuszkó
Hozzászólások: 13814
ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12381 Dátum:
2006 Augusztus 28, 19:31:15 »
Idézetet írta: Gyöngyi - 2006 Augusztus 28, 19:02:25
Hajó, én Döndi pasija vok, nagyon kéne egy praktikus jótanács, víz került a benzinbe, lecsapoltuk, de hogy tunnám különválasztani, hopgy hasznosítsam a 30 liteer benzint?
Mennyi víz?
Ha kevés, önts bele denaturált szeszt (télire én is azt szoktam pont a víz miatt...), az elegyedik a vízzel, eloszlatja a benzinben.
Ezután ezt a 30 litert apránként keverd a "vizetlen" benyához.
Azért szerintem kérdezz meg mást is, menj át az SZMB-be, stuntmanust ajánlom figyelmedbe!
Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12380 Dátum:
2006 Augusztus 28, 19:18:09 »
na mi van hova tüntek a 140-150 utazósebességü bogártulajok?
www.talizmansport.hu
Gyöngyi
Hozzászólások: 94
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12379 Dátum:
2006 Augusztus 28, 19:02:25 »
Hajó, én Döndi pasija vok, nagyon kéne egy praktikus jótanács, víz került a benzinbe, lecsapoltuk, de hogy tunnám különválasztani, hopgy hasznosítsam a 30 liteer benzint?
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: mérés
«
Hozzászólás #12378 Dátum:
2006 Augusztus 28, 18:55:55 »
Léghajó módszer: üléseket kidobni, kárpitot leszedni, festéket/gittet lecsiszolni, mindent kifurkálni, stb. mondjam még?
Mínusz 150 kg!
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 28, 16:14:54
Én addig nem hagyon abba a variálást (ezzel a motorral), amig 15 alá nem megy a 0-100-ig gyorsulásom.
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12377 Dátum:
2006 Augusztus 28, 18:55:51 »
Nagyon szivesen olvasgatok ilyet, de tényleg!!
1303LS
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12376 Dátum:
2006 Augusztus 28, 18:29:02 »
SZVSZ egy 1.6-os motor aminek a kompressziója (max1mm a hengerfejből) picit meg van bolondítva, két PDSIT karbival gyári kicist jobban szelelő kipuffal hosszú váltóval simán veszi a 160-at sőt.
100-ig gyorsulva lenyom egy 80-as évekbeli Mitsu Galantot ami 2000-es.Ezt nem én nyomtam hanem egy haverom az én autómmal de csak sokára merte elmondani.
A 160-at én mentem.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12375 Dátum:
2006 Augusztus 28, 18:05:16 »
Idézetet írta: SiD - 2006 Augusztus 28, 17:57:09
a hosszú váltó 1-esben, 2-esben nem ugyanolyan, mint a rövid?
A hosszúváltónak a végáttétele más. van a 4.3-as a 4.1-es és 3.8-as, durván. A 4.1-esnek olyan a negyedike, mint a 4.3-asnak, de a 3.8-asnak sajnos rövidebb. Építeni lehet 3.8-as végáttételt a 0.83-as negyedikkel.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12374 Dátum:
2006 Augusztus 28, 17:57:09 »
a hosszú váltó 1-esben, 2-esben nem ugyanolyan, mint a rövid?
1963 VW1200 DeLuxe
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: mérés
«
Hozzászólás #12373 Dátum:
2006 Augusztus 28, 17:14:01 »
Idézetet írta: Leon 1303 - 2006 Augusztus 28, 17:06:02
1.6
ráadásul tiszta használt alkatrészekből...
Sokan voltak ott, látták, hogy nyert a Tuning kategóriában!
Én személy szerint ugráltam ott örömömben!
Akkor Doxa bealudt a rajtnál!
Én már nem egy motor építettem, 1.6-osokat, gondolhatod, hogy a sajátomra is odafigyeltem, ezen is két 34-es karbi van, de csodák nincsenek, egy olyan motor, mint a Doxáéban van a seggéből kirántja az én motoromat vezértengellyel, csőkígyóval etc.
Ha egy nagyon jó 1.6-os motorra teszel egy ilyen központi karbit, ami mérések szerint (Gene Berg) nem tud többet + 5-7 lónál semmi esetre sem akkor mitől veri oda Doxa motorját, ami forgósabb, dupla Zenith-tel van és alapban 80 lovas?
Nem akarok parttalan vitát, meg nem akarom azt sugallni sem, hogy callook motorja gyenge, inkább azt mondom, hogy egy központi 32/36-os weber és széria motor nem tud ennyit. Kész, lehet megcáfolni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon 1303
Re: mérés
«
Hozzászólás #12372 Dátum:
2006 Augusztus 28, 17:06:02 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 28, 16:58:39
Én is kíváncsi lennék a részletekre, mert hogy enyivel csak akkor veri meg Doxa-t, ha az bealszik a rajtnál és a táv 200 m.
A hosszú váltó még ront is a gyorsuláson, a lendkerék könnyítés sem művel csodákat. Doxa motorja 80 lóerős.
Lehet, hogy az ugyanilyen karbi mellett van még plusz 250 ccm-je is!
1.6
ráadásul tiszta használt alkatrészekből...
Sokan voltak ott, látták, hogy nyert a Tuning kategóriában!
Én személy szerint ugráltam ott örömömben!
1303LS
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12371 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:59:05 »
Idézetet írta: wob974 - 2006 Augusztus 28, 16:37:29
Nekem is!
Nekem meg:
WEBER 34 ICT
csak 2 db.
szivató nincs, a fuvókákat meg má nemtom miről mire cseréltük.
Azt a Karesz faragta bele?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: mérés
«
Hozzászólás #12370 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:58:39 »
Idézetet írta: Leon 1303 - 2006 Augusztus 28, 16:49:14
Callook mindenkit lealázott gyomán az idén egy ugyanilyen karbival.
Azt mondta, hogy kisebbere cserélt pár fúvókát, hogy ne egyen annyit, meg kicsit lendkerék könnyítés, hosszú váltó és ennyi!!
És még a Doxa is alulmaradt!
Jó lenne megtudni azokat a méreteket!
Én is kíváncsi lennék a részletekre, mert hogy enyivel csak akkor veri meg Doxa-t, ha az bealszik a rajtnál és a táv 200 m.
A hosszú váltó még ront is a gyorsuláson, a lendkerék könnyítés sem művel csodákat. Doxa motorja 80 lóerős.
Lehet, hogy az ugyanilyen karbi mellett van még plusz 250 ccm-je is!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
NGA
Hozzászólások: 10935
Re: mérés
«
Hozzászólás #12369 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:51:14 »
Idézetet írta: Leon 1303 - 2006 Augusztus 28, 16:49:14
Callook mindenkit lealázott gyomán az idén egy ugyanilyen karbival.
Azt mondta, hogy kisebbere cserélt pár fúvókát, hogy ne egyen annyit, meg kicsit lendkerék könnyítés, hosszú váltó és ennyi!!
És még a Doxa is alulmaradt!
Jó lenne megtudni azokat a méreteket!
Szerintem nyugodtan kérdezd meg tőle. Ahogy ismerem segiteni fog.
Leon 1303
Re: mérés
«
Hozzászólás #12368 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:49:14 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 28, 16:38:29
Ezzel a karbival nem nagyon lehet pörgős motort csinálni, ezzel lehet egy takarékos, nyomatékost, mert a 32/36-os torokméretek nem nagyok, még akkor sem, amikor együtt megy a kettő, nagygáznál. Ehhez jól illik a hosszúváltó.
Gondolj bele, amikor az első torok van nyitva akkor egy 32-es torkon lélegzik, amiben van egy 26-os venturi. A gyári karbija 34-es és 24-es venturival, alig kisebb a venturi, a torok még nagyobb is....
Callook mindenkit lealázott gyomán az idén egy ugyanilyen karbival.
Azt mondta, hogy kisebbere cserélt pár fúvókát, hogy ne egyen annyit, meg kicsit lendkerék könnyítés, hosszú váltó és ennyi!!
És még a Doxa is alulmaradt!
Jó lenne megtudni azokat a méreteket!
bokonon
Hozzászólások: 1558
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12367 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:46:58 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 28, 16:23:39
A rángatás mindig előjele annak, hogy már valami nem jó. És az is egy jel, amikor kezd keményedni a kuplung.
Én nagyon utálom, amikor rángat, főleg dugóban (nagyon ritkán megyek dugóban, szerencsére) ezért egy teljes új szerkezetet vettem és a lendkerék felületén vettem (vetettem) egy fogást, kb 2 tizedes mélységgel. A kuplungom vajpuha, egyáltalán nem rángat, csúszásnak nyoma sincs.
Perfetto!
És mennyibe került mindez, kedves barátom?
Leon 1303
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12366 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:44:18 »
Idézetet írta: wob974 - 2006 Augusztus 28, 16:39:34
Mé nem elég?
Azé még magát állva hagyom.
Találkozunk Tbányán!
(VICCCCC)
Leon 1303
Re: mérés
«
Hozzászólás #12365 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:43:02 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 28, 16:38:29
Ezzel a karbival nem nagyon lehet pörgős motort csinálni, ezzel lehet egy takarékos, nyomatékost, mert a 32/36-os torokméretek nem nagyok, még akkor sem, amikor együtt megy a kettő, nagygáznál. Ehhez jól illik a hosszúváltó.
Gondolj bele, amikor az első torok van nyitva akkor egy 32-es torkon lélegzik, amiben van egy 26-os venturi. A gyári karbija 34-es és 24-es venturival, alig kisebb a venturi, a torok még nagyobb is....
nekem ráadásul 31-es karbi volt rajta, és azzal is legjobb esetben 8 litert evett.
Lehet nekem rossz a veeztés technikám!
Szeretem üveg hangig pörgetni!
Imádom mikor a Kadron úgy üvölt, hogy megfagy az élet az utcán
Mikor nyílik a 36-os torok, akkor aztán vrááááááááááááááááááááááááááá
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12364 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:39:34 »
Idézetet írta: Leon 1303 - 2006 Augusztus 28, 16:38:19
CSAAAK?
Mé nem elég?
Azé még magát állva hagyom.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: mérés
«
Hozzászólás #12363 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:38:29 »
Idézetet írta: Leon 1303 - 2006 Augusztus 28, 16:29:25
WEBER DFEV 32/36 progressive
Ezzel a karbival nem nagyon lehet pörgős motort csinálni, ezzel lehet egy takarékos, nyomatékost, mert a 32/36-os torokméretek nem nagyok, még akkor sem, amikor együtt megy a kettő, nagygáznál. Ehhez jól illik a hosszúváltó.
Gondolj bele, amikor az első torok van nyitva akkor egy 32-es torkon lélegzik, amiben van egy 26-os venturi. A gyári karbija 34-es és 24-es venturival, alig kisebb a venturi, a torok még nagyobb is....
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon 1303
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12362 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:38:19 »
Idézetet írta: wob974 - 2006 Augusztus 28, 16:37:29
Nekem meg:
WEBER 34 ICT
csak 2 db.
CSAAAK?
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12361 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:37:29 »
Nekem is!
Nekem meg:
WEBER 34 ICT
csak 2 db.
szivató nincs, a fuvókákat meg má nemtom miről mire cseréltük.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
Leon 1303
Re: mérés
«
Hozzászólás #12360 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:35:16 »
Idézetet írta: Leon 1303 - 2006 Augusztus 28, 16:29:25
WEBER DFEV 32/36 progressive
amúgy DFAV van beleütve, de az vizes aktivitású szivatós volt (ez tuti!!), és átalakították elektronyossá, ami meg DFEV!
Az értékeik ugyan azok, csaka szivató különbözik!
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12359 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:34:13 »
Idézetet írta: Leon 1303 - 2006 Augusztus 28, 16:12:22
Dili! Most lett kész a kandallónk, akkor mivel fűtűnk télen?
Jut is marad is.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
Leon 1303
Re: mérés
«
Hozzászólás #12358 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:29:25 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 28, 16:26:35
100-as folyamatos tempónál 8 körül kell lenni, de inkább alatta. 120-nál kb. 9, de nem tiz felett.
Biztos vagyok benne, hogy kicsit sokat kap. Én valahol az alapjárati fúvókánál vagy a levegő fúvókánál keresgélnék. Vagy kehelycső.
Mi a karbid tipusa? Megpróbálok utánanézni.
WEBER DFEV 32/36 progressive
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: mérés
«
Hozzászólás #12357 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:26:35 »
Idézetet írta: Leon 1303 - 2006 Augusztus 28, 16:22:01
szinte pontosan 10 lici, de legutóbb 120-al utazva egy kortynyival több
gyertyát azóta nem néztük, de alig van még benne pár 100 km a karbi csere óta.
100-as folyamatos tempónál 8 körül kell lenni, de inkább alatta. 120-nál kb. 9, de nem tiz felett.
Biztos vagyok benne, hogy kicsit sokat kap. Én valahol az alapjárati fúvókánál vagy a levegő fúvókánál keresgélnék. Vagy kehelycső.
Mi a karbid tipusa? Megpróbálok utánanézni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon 1303
Re: mérés
«
Hozzászólás #12356 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:25:48 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 28, 16:18:19
Okoskodni kell a jettinggel, szinte biztos vagyok benne.
Ha megcsinálják neked a weber guruk, és beszámolsz, akkor nagyvalószínűséggel mennék én is hozzájuk!
De előtte jólenne mégeccer szétkapni a blokkot... meg egy nag ykuplung is dukál, mert az 1300 as van benne...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12355 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:23:39 »
Idézetet írta: bokonon - 2006 Augusztus 28, 16:19:53
Holtjáték rendben van. Régebben (közvetlenül a motorcsere után) csinálta azt az autó, hogy induláskor rángatott. Na ez most szépen megszünt, ehelyett van a lentebb leírt anti-gyorsulás.
A rángatás mindig előjele annak, hogy már valami nem jó. És az is egy jel, amikor kezd keményedni a kuplung.
Én nagyon utálom, amikor rángat, főleg dugóban (nagyon ritkán megyek dugóban, szerencsére) ezért egy teljes új szerkezetet vettem és a lendkerék felületén vettem (vetettem) egy fogást, kb 2 tizedes mélységgel. A kuplungom vajpuha, egyáltalán nem rángat, csúszásnak nyoma sincs.
Perfetto!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon 1303
Re: mérés
«
Hozzászólás #12354 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:22:01 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 28, 16:18:19
Okoskodni kell a jettinggel, szinte biztos vagyok benne.
Fogyasztás? Gyertya szín?
szinte pontosan 10 lici, de legutóbb 120-al utazva egy kortynyival több
gyertyát azóta nem néztük, de alig van még benne pár 100 km a karbi csere óta.
bokonon
Hozzászólások: 1558
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12353 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:19:53 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 28, 16:16:07
Ha van holtjátékod (pedálon 1-1.5 cm) akkor nem, sajnos akkor szerkezet és/vagy betét csere.
Holtjáték rendben van. Régebben (közvetlenül a motorcsere után) csinálta azt az autó, hogy induláskor rángatott. Na ez most szépen megszünt, ehelyett van a lentebb leírt anti-gyorsulás.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: mérés
«
Hozzászólás #12352 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:18:19 »
Idézetet írta: Leon 1303 - 2006 Augusztus 28, 16:17:11
Okoskodni kell a jettinggel, szinte biztos vagyok benne.
Fogyasztás? Gyertya szín?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12351 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:17:31 »
Idézetet írta: Leon 1303 - 2006 Augusztus 28, 16:11:28
Na ezek a gyári fúvóka adatok, és leméresgettük, és pont ezek is vannak benne!
<beszúrt kép törölve>
A 26/27-es venturi nagyon kicsi egy központi webernél, szerintem.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon 1303
Re: mérés
«
Hozzászólás #12350 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:17:11 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 28, 16:14:54
gyári tengely és kadron
«
Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 28, 16:20:18 írta Leon 1303
»
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12349 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:16:07 »
Idézetet írta: bokonon - 2006 Augusztus 28, 16:06:44
Aha
.
SZMB-s topic: lehet-e valamilyen utánállítással a csúszást csökkenteni?
Ha van holtjátékod (pedálon 1-1.5 cm) akkor nem, sajnos akkor szerkezet és/vagy betét csere.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon 1303
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12348 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:15:41 »
Aztán valaki ezt írta:
Ezzel nem dolgozott neki olyan jól:
Idle Jets:
Primary - 60
Secondary - 50
Main Jets: This set-up is too lean.
Primary - 137
Secondary - 140
Aztán ha jól vettem ki, akkor így már jobb lett...
Idle Jets:
Primary - 60
Secondary - 50
Main Jets:
Primary - 140
Secondary - 137
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: mérés
«
Hozzászólás #12347 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:14:54 »
Idézetet írta: Leon 1303 - 2006 Augusztus 28, 15:58:23
1.6 hosszúváltó
na majd újramérem ...
A hosszúváltó lerontja a 60-100 adatot negyedikben, mert ott combos(abb) motor kell, hogy 60-ról meginduljon. Ha meg még sportkipufogód is van és sport (hegyesebb) tengelyed, akkor meg pláne, mert ezek felfelé tolják a fordulatszámon a nyomatékcsúcsot.
Nem az én eredményemet magyarázom, meg nem is téged vigasztallak, csak úgy mondom.
Én addig nem hagyon abba a variálást (ezzel a motorral), amig 15 alá nem megy a 0-100-ig gyorsulásom.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon 1303
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12346 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:12:22 »
Idézetet írta: wob974 - 2006 Augusztus 28, 16:01:44
Ne felejtsd el a tikokat meg most már az erdőből is vihetsz.
Dili! Most lett kész a kandallónk, akkor mivel fűtűnk télen?
Leon 1303
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12345 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:11:28 »
Na ezek a gyári fúvóka adatok, és leméresgettük, és pont ezek is vannak benne!
bokonon
Hozzászólások: 1558
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12344 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:06:44 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 28, 15:57:37
A kuplung csúszása mindig magasabb fokozatokban jelentkezik, ott tudod rátenni a teljes erőt (nyomatékot.). Egyesben nem adsz neki annyi erőt, a váltó az, ami megsokszorozza a nyomatékot. (t.i. nyomatékváltó :-) )
Aha
.
SZMB-s topic: lehet-e valamilyen utánállítással a csúszást csökkenteni?
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12343 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:01:44 »
Ne felejtsd el a tikokat meg most már az erdőből is vihetsz.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
Oldalak:
1
...
3231
3232
3233
3234
3235
[
3236
]
3237
3238
3239
3240
3241
...
3545
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Szóljatok ide
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...