www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 27, 06:14:13

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921348 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3234 3235 3236 3237 3238 [3239] 3240 3241 3242 3243 3244 ... 3546
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30537084 alkalommal)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #12314 Dátum: 2006 Augusztus 28, 11:08:40 »

És ez: http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=600562&command=ugras&screenwidth=1400

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=759314&command=ugras&screenwidth=800

Ezt nem nézné meg valaki?a két elhúzható oldalablak csiklandozna, meg a motor.

Leon 1303
« Hozzászólás #12313 Dátum: 2006 Augusztus 28, 11:07:40 »


Egy sport tengely tud 6000-et frogni nem?
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #12312 Dátum: 2006 Augusztus 28, 11:06:45 »

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=759314&command=ugras&screenwidth=800

Ezt nem nézné meg valaki?a két elhúzható oldalablak csiklandozna, meg a motor.
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #12311 Dátum: 2006 Augusztus 28, 11:05:59 »

Szerintem felette. Meg ez aztán tényleg tud ám zabálni rendesen :-) Csillag is tanusithatja :-)
És? Azt az éves 4000 km-es futást ki lehet bírni még 15 literrel is.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #12310 Dátum: 2006 Augusztus 28, 11:05:19 »

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=757972&command=ugras&screenwidth=800

Na, ha T3 és nem Westfalia akkor ilyen!

Vajon mennyi lehet?!
1 millió?


Szerintem felette. Meg ez aztán tényleg tud ám zabálni rendesen :-) Csillag is tanusithatja :-)
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #12309 Dátum: 2006 Augusztus 28, 10:59:11 »

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=757972&command=ugras&screenwidth=800

Na, ha T3 és nem Westfalia akkor ilyen!

Vajon mennyi lehet?!
1 millió?
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #12308 Dátum: 2006 Augusztus 28, 10:51:13 »

nyilván csal az óra, mert ugye a műszer a gyári felni + gumiméretre van belőve.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #12307 Dátum: 2006 Augusztus 28, 10:40:49 »

160nál 4400-4600 körül forog.
Pontossan nem emlékszem.

Amúgy 195/65 de csak hátul.

 Evil

Na ez érdekes lehet, mivel a CSP oldalán van egy egészen jó kis váltókalkulátor, ami stimmel is.
Ez szerint a 160 az stimmel 4700-nál, azonban a 3. fokozatban 5500-nál még csak 135-nél tartasz.



« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 28, 10:51:33 írta NGA »
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #12306 Dátum: 2006 Augusztus 28, 10:36:48 »

tréleren könnyű  Evil

Én lenni nem Aircult.

 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #12305 Dátum: 2006 Augusztus 28, 10:34:52 »

160nál 4400-4600 körül forog.
Pontossan nem emlékszem.

Amúgy 195/65 de csak hátul.

 Evil

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #12304 Dátum: 2006 Augusztus 28, 10:29:17 »

Már nem emlékszem rá. Sajnos.
De 3.ban mentem már 140 az bizti.
De lemérem majd.


 Evil

Neked valami csodamotorod lehet, mivel a 3. fokozatban hosszú váltó esetén 195/60-as ballonos gumiknál a motornak 140 km/h-s sebességnél  6000-et kellene forognia. Meglepődnék egy icipicit rajta :-) De a tréler dolog tényleg bejátszhat :-)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #12303 Dátum: 2006 Augusztus 28, 10:28:54 »

Már nem emlékszem rá. Sajnos.
De 3.ban mentem már 140 az bizti.
De lemérem majd.


 Evil
tréleren könnyű  Evil
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #12302 Dátum: 2006 Augusztus 28, 10:25:54 »

miért ideológia? nehogymár megsértődj, ha vlaaki nem akar 3-asban 100al menni, a te gépedről tudjuk, hogy tudja, a legtöbb meg belehalna, mert nem erre csináltuk(csinálták 30 éve). de itt az ideológia: nem mehetek sehol 100al a városban :PPP

Nem mehetünk.
De attól még szoktunk.


 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #12301 Dátum: 2006 Augusztus 28, 10:24:05 »

Azt szeretném kérni, hogy valaki mérje le az autóján az általam is lemért adatokat, hogy tudjunk viszonyítani. Én azért mértem, mert lassan rákerülnek a weber-ek és így látom mit hozott a konyhára. Az én km órám pontos, de nincs jelentősége nagyon, pont 60-nál kell indítani és amikor a mutató ráért a 100-ra pontosan akkor megállítani. Egyszerű.
60-100 km/h 3. fokozat 13 sec
60-100 km/h 4 fokozat  17 sec
80-100 km/h 4. fokozat 11 sec
80-120 km/h 4 fokozat 24 sec (egy örökkévalóság!!)
0-100 km/h  19 sec
Nagyon kíváncsi vagyok. Szerintem ez elég fos.   Sad Shocked  Pedig rendben van az autó, de ez jóindulattal sincs 60 lóerő felett, szvsz.

Már nem emlékszem rá. Sajnos.
De 3.ban mentem már 140 az bizti.
De lemérem majd.


 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #12300 Dátum: 2006 Augusztus 28, 10:19:04 »

Még vihetsz néhány tikot a Merkinek.

 Evil

Leon 1303
« Hozzászólás #12299 Dátum: 2006 Augusztus 28, 10:04:00 »

NA! Nemsoká megyek tesóért az állomásra, és hazafele majd méresgetünk!
Nekem 110 km/h -ig megy 3.-ba  Grin Grin Grin
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #12298 Dátum: 2006 Augusztus 28, 10:03:06 »

Nekem 3-asban 90km/h üveghang.
Dehát nem egy versenyautót vettem 8 éve...

Nekem 3. fokozatban 40 LE 1300-as motorral 105 km/h az üveghang (hosszúváltó)
« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 28, 10:08:29 írta NGA »
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #12297 Dátum: 2006 Augusztus 28, 10:01:27 »

Egyébként a magyar nyelvű kezelésiben, amit a merkur kiadott, (NGA majd megerősít) volt egy olyan mondtat, hogy " ön Volkswagenjét az első naptól kezdve teljes gázzal vezetheti"  azt hiszem a bejáratás kapcsán.

Nyilván nem érdemes az autót pörgetni, mintha nem lenne holnap, de nem hinném, hogy ha valaki egyszer-kétszer elforgatja 100-ig harmadikban az a motor végét jelentené.

Mérje már meg valaki a 80-100-at negyedikben, az tényleg nem árt, kíváncsi vagyok, hogy egy bogár a rövidebb váltóval mit tud így nyomaték rugalmasságban!
jólvan, dlután beültetem fatert és kimegyek a pályára kipróbálni amik kellenek D-s motor rövid váltó, két ember, minimális benzin Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12296 Dátum: 2006 Augusztus 28, 09:53:41 »

én pár hete mértem egy gyorsulást, az kb 18s volt, de nem 100ig, csak 80ig.. de az én motorom nem egy jó viszonyítás..

0-80 km/h-ig? Végre egy adat...  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #12295 Dátum: 2006 Augusztus 28, 09:51:41 »

Akinek hosszú váltója van.  Wink

Egyébként meg akkor azt hagyjátok ki.  Mindenki csak azt nem akarja megcsinálni? Mérjétek le a 80-100-at 4. fokozatban.
vagy arra is találjatok ideológiát, hogy miért nem.

én pár hete mértem egy gyorsulást, az kb 18s volt, de nem 100ig, csak 80ig.. de az én motorom nem egy jó viszonyítás..
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12294 Dátum: 2006 Augusztus 28, 09:49:21 »

miért ideológia? nehogymár megsértődj, ha vlaaki nem akar 3-asban 100al menni, a te gépedről tudjuk, hogy tudja, a legtöbb meg belehalna, mert nem erre csináltuk(csinálták 30 éve). de itt az ideológia: nem mehetek sehol 100al a városban :PPP

Egyébként a magyar nyelvű kezelésiben, amit a merkur kiadott, (NGA majd megerősít) volt egy olyan mondtat, hogy " ön Volkswagenjét az első naptól kezdve teljes gázzal vezetheti"  azt hiszem a bejáratás kapcsán.

Nyilván nem érdemes az autót pörgetni, mintha nem lenne holnap, de nem hinném, hogy ha valaki egyszer-kétszer elforgatja 100-ig harmadikban az a motor végét jelentené.

Mérje már meg valaki a 80-100-at negyedikben, az tényleg nem árt, kíváncsi vagyok, hogy egy bogár a rövidebb váltóval mit tud így nyomaték rugalmasságban!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #12293 Dátum: 2006 Augusztus 28, 09:47:52 »

De, megsértődöm!!  Grin
jó  Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12292 Dátum: 2006 Augusztus 28, 09:44:29 »

miért ideológia? nehogymár megsértődj, ha vlaaki nem akar 3-asban 100al menni, a te gépedről tudjuk, hogy tudja, a legtöbb meg belehalna, mert nem erre csináltuk(csinálták 30 éve). de itt az ideológia: nem mehetek sehol 100al a városban :PPP

De, megsértődöm!!  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #12291 Dátum: 2006 Augusztus 28, 09:42:45 »

Akinek hosszú váltója van.  Wink

Egyébként meg akkor azt hagyjátok ki.  Mindenki csak azt nem akarja megcsinálni? Mérjétek le a 80-100-at 4. fokozatban.
vagy arra is találjatok ideológiát, hogy miért nem.
miért ideológia? nehogymár megsértődj, ha vlaaki nem akar 3-asban 100al menni, a te gépedről tudjuk, hogy tudja, a legtöbb meg belehalna, mert nem erre csináltuk(csinálták 30 éve). de itt az ideológia: nem mehetek sehol 100al a városban :PPP

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12290 Dátum: 2006 Augusztus 28, 09:03:27 »

szerinted rajtam kívül ki fogja kitekerni neked 3-asban 100-ig? :-))
nekem meg össze van törve a kis dög...

Akinek hosszú váltója van.  Wink

Egyébként meg akkor azt hagyjátok ki.  Mindenki csak azt nem akarja megcsinálni? Mérjétek le a 80-100-at 4. fokozatban.
vagy arra is találjatok ideológiát, hogy miért nem.
« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 28, 09:07:09 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #12289 Dátum: 2006 Augusztus 27, 22:34:55 »

mi 120 ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #12288 Dátum: 2006 Augusztus 27, 21:42:58 »

Azt szeretném kérni, hogy valaki mérje le az autóján az általam is lemért adatokat, hogy tudjunk viszonyítani. Én azért mértem, mert lassan rákerülnek a weber-ek és így látom mit hozott a konyhára. Az én km órám pontos, de nincs jelentősége nagyon, pont 60-nál kell indítani és amikor a mutató ráért a 100-ra pontosan akkor megállítani. Egyszerű.
60-100 km/h 3. fokozat 13 sec
60-100 km/h 4 fokozat  17 sec
80-100 km/h 4. fokozat 11 sec
80-120 km/h 4 fokozat 24 sec (egy örökkévalóság!!)

0-100 km/h  19 sec


Nagyon kíváncsi vagyok. Szerintem ez elég fos.   Sad Shocked  Pedig rendben van az autó, de ez jóindulattal sincs 60 lóerő felett, szvsz.


Nekem 3-asban 90km/h üveghang.
Dehát nem egy versenyautót vettem 8 éve...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #12287 Dátum: 2006 Augusztus 27, 21:40:28 »

Képet tudnál csinálni róla?

Hö... Tongue beszart a kep.tar.hu
Egy órája próbálom az eladó T3 at fellőni...
Meg ha a képet meglátjátok, indul a fikázás, mert eléggé szutyok (de nem lyukas!!) a padlóm... Hiába, a hátsó ablak rendesen beázott már vagy 4-5 éve, és csak most orvosoltuk...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12286 Dátum: 2006 Augusztus 27, 19:49:39 »

lilára!

fehér csíkokkal.
és írd rá, hogy 'hajrá ute!' :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #12285 Dátum: 2006 Augusztus 27, 19:46:04 »

jó, de feltétlenül fesd le zöldre vagy pirosra :-)))
lilára!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12284 Dátum: 2006 Augusztus 27, 19:43:44 »

annyit nem ér. előbb faragok bele 5sebességes golf váltót Smiley

jó, de feltétlenül fesd le zöldre vagy pirosra :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #12283 Dátum: 2006 Augusztus 27, 18:58:22 »

na, az faszányos.

valamikor régesrés nga regélt egy pécsi fazonról (talán vöröslaci??), 300 forintért barkácsol neked ötödiket a váltóba.
annyit nem ér. előbb faragok bele 5sebességes golf váltót Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12282 Dátum: 2006 Augusztus 27, 18:49:54 »

most nézegettem, 90-nél 4esben  kicsivel 3ezer alatt van, 100nál kicsivel 3ezer felett, ha hihetek az óráimnak. olyan 3ezernél szoktam váltani, ha nem sietek sehova, 2ezer alatt visszaváltok. 2-esben kb 40, 3-asban kb 70, 40esben 110nél váltanék, ha lenne hova. kellene 5. fokozat

na, az faszányos.

valamikor régesrés nga regélt egy pécsi fazonról (talán vöröslaci??), 300 forintért barkácsol neked ötödiket a váltóba.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #12281 Dátum: 2006 Augusztus 27, 18:47:21 »

ez fasz beidegződés.
az alacsony fordulaton gyilkolás az tényleg árt a motornak (pl 4-esben 35-ről gyorsítás)
a fordulat nem okoz gondot, 4 ezerig bátran ki lehet pörgetni a bogármotort is.
most nézegettem, 90-nél 4esben  kicsivel 3ezer alatt van, 100nál kicsivel 3ezer felett, ha hihetek az óráimnak. olyan 3ezernél szoktam váltani, ha nem sietek sehova, 2ezer alatt visszaváltok. 2-esben kb 40, 3-asban kb 70, 40esben 110nél váltanék, ha lenne hova. kellene 5. fokozat

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12280 Dátum: 2006 Augusztus 27, 18:43:10 »

én 3asban 70 főlé nemigen megyek, 80nál már érzem, hogy köcsög vagyok, mert kínzom Smiley

ez fasz beidegződés.
az alacsony fordulaton gyilkolás az tényleg árt a motornak (pl 4-esben 35-ről gyorsítás)
a fordulat nem okoz gondot, 4 ezerig bátran ki lehet pörgetni a bogármotort is.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #12279 Dátum: 2006 Augusztus 27, 18:29:24 »

szerinted rajtam kívül ki fogja kitekerni neked 3-asban 100-ig? :-))
nekem meg össze van törve a kis dög...
én 3asban 70 főlé nemigen megyek, 80nál már érzem, hogy köcsög vagyok, mert kínzom Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12278 Dátum: 2006 Augusztus 27, 18:26:33 »

Az enyém sosem volt csavarozva, két fül tartja a kasztni padlókerettel csatlakozó aljához közel, a tűzfalon két hosszúkás lyukban. Szintén 1969...

dettó



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12277 Dátum: 2006 Augusztus 27, 18:26:15 »

Azt szeretném kérni, hogy valaki mérje le az autóján az általam is lemért adatokat, hogy tudjunk viszonyítani. Én azért mértem, mert lassan rákerülnek a weber-ek és így látom mit hozott a konyhára. Az én km órám pontos, de nincs jelentősége nagyon, pont 60-nál kell indítani és amikor a mutató ráért a 100-ra pontosan akkor megállítani. Egyszerű.
60-100 km/h 3. fokozat 13 sec
60-100 km/h 4 fokozat  17 sec
80-100 km/h 4. fokozat 11 sec
80-120 km/h 4 fokozat 24 sec (egy örökkévalóság!!)
0-100 km/h  19 sec
Nagyon kíváncsi vagyok. Szerintem ez elég fos.   Sad Shocked  Pedig rendben van az autó, de ez jóindulattal sincs 60 lóerő felett, szvsz.

szerinted rajtam kívül ki fogja kitekerni neked 3-asban 100-ig? :-))
nekem meg össze van törve a kis dög...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12276 Dátum: 2006 Augusztus 27, 16:26:34 »

Azt szeretném kérni, hogy valaki mérje le az autóján az általam is lemért adatokat, hogy tudjunk viszonyítani. Én azért mértem, mert lassan rákerülnek a weber-ek és így látom mit hozott a konyhára. Az én km órám pontos, de nincs jelentősége nagyon, pont 60-nál kell indítani és amikor a mutató ráért a 100-ra pontosan akkor megállítani. Egyszerű.
60-100 km/h 3. fokozat 13 sec
60-100 km/h 4 fokozat  17 sec
80-100 km/h 4. fokozat 11 sec
80-120 km/h 4 fokozat 24 sec (egy örökkévalóság!!)

0-100 km/h  19 sec


Nagyon kíváncsi vagyok. Szerintem ez elég fos.   Sad Shocked  Pedig rendben van az autó, de ez jóindulattal sincs 60 lóerő felett, szvsz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12275 Dátum: 2006 Augusztus 27, 16:19:39 »

Az enyém sosem volt csavarozva, két fül tartja a kasztni padlókerettel csatlakozó aljához közel, a tűzfalon két hosszúkás lyukban. Szintén 1969...
ű

Akkor a typ3-asé van csavarozva...  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 3234 3235 3236 3237 3238 [3239] 3240 3241 3242 3243 3244 ... 3546
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.166 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.