www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 24, 06:25:58
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Szóljatok ide
Oldalak:
1
...
3232
3233
3234
3235
3236
[
3237
]
3238
3239
3240
3241
3242
...
3545
Szerző
Téma: Szóljatok ide (Megtekintve 28049678 alkalommal)
Leon 1303
Re: mérés
«
Hozzászólás #12342 Dátum:
2006 Augusztus 28, 15:58:23 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 28, 15:55:57
Tekintetbe véve, hogy a bogár könnyebb, mint a typ3-as...és rövid váltód van(?) nem túl nagy nyomatékról (és erőről) árulkodnak a mérések, ezért bátorkodtam arra gondolni, hogy alsóbb fordulaton a karburálással gond van.
Kíváncsi lennék pl. amato bogarának adataira, ugyanis az rövidváltós és erős 1.6-os motor van benne, szerintem az 4.-ben 80-100-at megcsinálja 8-9 s alatt, ami viszont elég jó.
1.6 hosszúváltó
na majd újramérem ...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12341 Dátum:
2006 Augusztus 28, 15:57:37 »
Idézetet írta: bokonon - 2006 Augusztus 28, 15:53:10
Érdekesek ezek az adatok. Én ha 3-asban 60-nál rálépek, csak a motor bőg fel de gyorsulást nem nagyon (vagy inkább nagyon mem) érzek
.
Kuplungtárcsa kopásra gyanakodtam, de egy pancser teszttel (behúzott kézifék, 1-esben felengedve szép lassan a kuplungot) szépen huzigálni akarta előre a kocsit, szóval ott nem tünt csúszósnak.
A kuplung csúszása mindig magasabb fokozatokban jelentkezik, ott tudod rátenni a teljes erőt (nyomatékot.). Egyesben nem adsz neki annyi erőt, a váltó az, ami megsokszorozza a nyomatékot. (t.i. nyomatékváltó :-) )
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: mérés
«
Hozzászólás #12340 Dátum:
2006 Augusztus 28, 15:55:57 »
Idézetet írta: Leon 1303 - 2006 Augusztus 28, 15:48:45
melegen is szoktam gyújtás után egy picit rápöccinteni, de olyan pöccre indul, hogy alig lehet hallani az indítómotor hangját, már jár is a motor!
Amúgy most a weberrel egész jó kis nyomatéka lett, szépen elhet vele előzgetni, még akkor is, ha beszorulok 90-nél valaki mögé, hipphopp előzi megfele.
Szerintem nem volt elég meleg a mocim. Majd ha megyek valamerre, és már jó meleg, majd újraméresgetem.
Na ezaz, hoyg 4.-be 60-nál megáll az élet szinte...
Mikor csináltuk pedig direkt megnéztük, hogy 4.-ben hogy bírja az 50-et, és szépen ment, nem rángatott semmi nem volt, és lassan el is indul onnan, szal most csak a nem elég meleg motorra tudom fogni, meg hogy naaaagy szél volt a 4-esen
Tekintetbe véve, hogy a bogár könnyebb, mint a typ3-as...és rövid váltód van(?) nem túl nagy nyomatékról (és erőről) árulkodnak a mérések, ezért bátorkodtam arra gondolni, hogy alsóbb fordulaton a karburálással gond van.
Kíváncsi lennék pl. amato bogarának adataira, ugyanis az rövidváltós és erős 1.6-os motor van benne, szerintem az 4.-ben 80-100-at megcsinálja 8-9 s alatt, ami viszont elég jó.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
bokonon
Hozzászólások: 1558
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12339 Dátum:
2006 Augusztus 28, 15:53:10 »
Érdekesek ezek az adatok. Én ha 3-asban 60-nál rálépek, csak a motor bőg fel de gyorsulást nem nagyon (vagy inkább nagyon mem) érzek
.
Kuplungtárcsa kopásra gyanakodtam, de egy pancser teszttel (behúzott kézifék, 1-esben felengedve szép lassan a kuplungot) szépen huzigálni akarta előre a kocsit, szóval ott nem tünt csúszósnak.
Leon 1303
Re: mérés
«
Hozzászólás #12338 Dátum:
2006 Augusztus 28, 15:48:45 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 28, 15:43:19
Köszönöm szépen a méréseket!
Ha ennyire nem megy kis fordulaton, akkor én azért jobban megnézném a fúvókázást: ha meleg, indul gáz nélkül? Jól veszi a fordulatot lentről? Nem dúsul be?
Amikor átfúvókáztam az enyémet, mert valami amerikai barom azt javasolta (a kipuhoz és a tengelyhez) akkor 4.-ben 60-ról szinte nem tudtam felgyorsítani... Most legalább, - ha szerényen is - megy.
melegen is szoktam gyújtás után egy picit rápöccinteni, de olyan pöccre indul, hogy alig lehet hallani az indítómotor hangját, már jár is a motor!
Amúgy most a weberrel egész jó kis nyomatéka lett, szépen elhet vele előzgetni, még akkor is, ha beszorulok 90-nél valaki mögé, hipphopp előzi megfele.
Szerintem nem volt elég meleg a mocim. Majd ha megyek valamerre, és már jó meleg, majd újraméresgetem.
Na ezaz, hoyg 4.-be 60-nál megáll az élet szinte...
Mikor csináltuk pedig direkt megnéztük, hogy 4.-ben hogy bírja az 50-et, és szépen ment, nem rángatott semmi nem volt, és lassan el is indul onnan, szal most csak a nem elég meleg motorra tudom fogni, meg hogy naaaagy szél volt a 4-esen
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: mérés
«
Hozzászólás #12337 Dátum:
2006 Augusztus 28, 15:43:19 »
Idézetet írta: Leon 1303 - 2006 Augusztus 28, 15:29:56
Enyim meglepően sz*ar értékeket produkált szerintem:
60-100 km/h 3. fokozat 23 s
60-100 km/h 4 fokozat 44 s
80-100 km/h 4. fokozat 34 s (majd 26)
80-120 km/h 4 fokozat 1 perc 15 s
0-100 km/h 26 s
Köszönöm szépen a méréseket!
Ha ennyire nem megy kis fordulaton, akkor én azért jobban megnézném a fúvókázást: ha meleg, indul gáz nélkül? Jól veszi a fordulatot lentről? Nem dúsul be?
Amikor átfúvókáztam az enyémet, mert valami amerikai barom azt javasolta (a kipuhoz és a tengelyhez) akkor 4.-ben 60-ról szinte nem tudtam felgyorsítani... Most legalább, - ha szerényen is - megy.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon 1303
Re: mérés
«
Hozzászólás #12336 Dátum:
2006 Augusztus 28, 15:29:56 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 27, 16:26:34
60-100 km/h 3. fokozat 13 sec
60-100 km/h 4 fokozat 17 sec
80-100 km/h 4. fokozat 11 sec
80-120 km/h 4 fokozat 24 sec (egy örökkévalóság!!)
0-100 km/h 19 sec
Enyim meglepően sz*ar értékeket produkált szerintem:
60-100 km/h 3. fokozat 23 s
60-100 km/h 4 fokozat 44 s
80-100 km/h 4. fokozat 34 s (majd 26)
80-120 km/h 4 fokozat 1 perc 15 s
0-100 km/h 26 s
Ezek annyira lehetetlen értékek!
Most vagy tesóm a béna, mert nem tud stopperezni,
vagy én nyomom neki szarul,
vagy a gép...
nem volt még igazán meleg, vagy 5 km-ert kocsikáztam előtte.
Majd a 0-100-ra mérés után kifogyott a benyám a 4-esen, szerencsére pont elgurultunk a gyümölcsöskertünkig, ahol volt még vagy 2 liter egy kannába. Na ezek után nem volt kedvem megint méresgetni...
Érdekes, hogy 0-100 és 80-100 4.-ben ugyan annyi...
A 4.-es méréseknél szar volt. Mikor elérte a 60-at vagy 80-at kénytelen voltam 4-be tolni, de akkor meg semmi ereje nem volt...
Egyszerűen ilyen alacsony sebességnél 4.-ben megáll az élet, meg a mutató is egy helyben...
100-110-nél váltva a 4.-et megy szépen!
«
Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 28, 15:31:31 írta Leon 1303
»
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12335 Dátum:
2006 Augusztus 28, 14:45:10 »
Idézetet írta: NGA - 2006 Augusztus 28, 14:28:06
Azaz a keletnémetek gyártmánya. Ettől még lehetett bogárban, mivel volt pl Videoton világitáskapcsoló is benne. A Golf2-őt is szerelték FER lámpákkal.
Nem mondtam, hogy nem, márcsak azért sem, mert nekem is volt FER ködlámpám...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
NGA
Hozzászólások: 10935
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12334 Dátum:
2006 Augusztus 28, 14:28:06 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 28, 14:08:49
Made in GDR vagy DDR ha úgy jobban tetszik.
Azaz a keletnémetek gyártmánya. Ettől még lehetett bogárban, mivel volt pl Videoton világitáskapcsoló is benne. A Golf2-őt is szerelték FER lámpákkal.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12333 Dátum:
2006 Augusztus 28, 14:08:49 »
Idézetet írta: Typ117 - 2006 Augusztus 28, 13:42:30
a FER az milyen gyártmány?
egyenértékű a Bosch-al meg Hellával?
Made in GDR vagy DDR ha úgy jobban tetszik.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12332 Dátum:
2006 Augusztus 28, 14:07:10 »
Idézetet írta: Typ117 - 2006 Augusztus 28, 13:50:20
és az a szám a lámpabúrában mond valamit hogy G22001?
(honnan tudni hogy szimmetrikus vagy sima?)
Nézz rá! Ha van az üveg vetítő-barázdáin kb 15 fokos ferde vonal, akkor a szabvány európai aszimmetrikus, ha csak függőleges és vizszintes vetítőbordák vannak akkor szimmetrikus.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12331 Dátum:
2006 Augusztus 28, 13:50:20 »
Idézetet írta: SiD - 2006 Augusztus 28, 13:47:51
ja, tényleg a PAL a csehszlovák
és az a szám a lámpabúrában mond valamit hogy G22001?
(honnan tudni hogy szimmetrikus vagy sima?)
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12330 Dátum:
2006 Augusztus 28, 13:47:51 »
Idézetet írta: Typ117 - 2006 Augusztus 28, 13:45:15
Made in Germany
ja, tényleg a PAL a csehszlovák
1963 VW1200 DeLuxe
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12329 Dátum:
2006 Augusztus 28, 13:45:15 »
Idézetet írta: SiD - 2006 Augusztus 28, 13:44:21
Csehszlovák?
Made in Germany
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12328 Dátum:
2006 Augusztus 28, 13:45:02 »
Írtam a Csángó Topikba, akit érint, kérem nézzen oda!
Kösz: GSA
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12327 Dátum:
2006 Augusztus 28, 13:44:21 »
Idézetet írta: Typ117 - 2006 Augusztus 28, 13:42:30
a FER az milyen gyártmány?
egyenértékű a Bosch-al meg Hellával?
Csehszlovák?
1963 VW1200 DeLuxe
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12326 Dátum:
2006 Augusztus 28, 13:42:30 »
a FER az milyen gyártmány?
egyenértékű a Bosch-al meg Hellával?
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12325 Dátum:
2006 Augusztus 28, 11:51:55 »
Mindegy kinek a hibája!!
Adakozzatok!!
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: mérés
«
Hozzászólás #12324 Dátum:
2006 Augusztus 28, 11:50:23 »
Idézetet írta: NGA - 2006 Augusztus 28, 11:46:17
Egy jobb 50 lovas motor azért a 150-et azért tudja. Nade felesleges megint belemerülni a matinéba :-) Mindenkinek annyit megy a bogara, és annyi lóerős, amennyit mond :-)
Az 1600-as motorhoz 6000-es fordulaton számitások szerint 40-es Weber kell.
Tényleg felesleges belemerülni.
Valaki mérjen rugalmassági értékeket stopperrel.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
NGA
Hozzászólások: 10935
Re: mérés
«
Hozzászólás #12323 Dátum:
2006 Augusztus 28, 11:46:17 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 28, 11:41:31
Ez pont így van! Az a motor tudja 3. kiforogni a 6000-et, ami negyedikben simán megy 150-160-at...és ahhoz nem csak egy vezérműtengely kell, hanem másik hengerfej (nagy szelepekkel), kipufogó és karbi is.
Egy jobb 50 lovas motor azért a 150-et azért tudja. Nade felesleges megint belemerülni a matinéba :-) Mindenkinek annyit megy a bogara, és annyi lóerős, amennyit mond :-)
Az 1600-as motorhoz 6000-es fordulaton számitások szerint 40-es Weber kell.
«
Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 28, 11:47:59 írta NGA
»
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: mérés
«
Hozzászólás #12322 Dátum:
2006 Augusztus 28, 11:41:31 »
Idézetet írta: NGA - 2006 Augusztus 28, 11:15:03
Szerintem ahhoz azért más is kell, hogy 3. fokozatban 6000-et forogjon, mivel az, hogy valami állóhelyben, vagy 1-2 fokozatban esetleg kiforogja ezt, az még hihető, de a légellenállás a sebesség négyzetével nő, és a motornak ezt kell legyőznie. Ehhez viszont teljesítmény kell. Nem értek hozzá, de majd Stunt kijavit biztosan.
Ez pont így van! Az a motor tudja 3. kiforogni a 6000-et, ami negyedikben simán megy 150-160-at...és ahhoz nem csak egy vezérműtengely kell, hanem másik hengerfej (nagy szelepekkel), kipufogó és karbi is.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12321 Dátum:
2006 Augusztus 28, 11:37:22 »
Idézetet írta: ratro - 2006 Augusztus 28, 10:59:11
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=757972&command=ugras&screenwidth=800
Na, ha T3 és nem Westfalia akkor ilyen!
Vajon mennyi lehet?!
1 millió?
1.600.000 Ft!
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12320 Dátum:
2006 Augusztus 28, 11:30:57 »
Idézetet írta: NGA - 2006 Augusztus 28, 11:27:02
Ennek ellenére sokszor nagyon sok ember a 7-8 litert fogyasztó bogárral sem tud elmenni egy messzebb lévő talira Magyarországon, mert nincs annyi pénze rá. Sajnos vannak ilyenek is. A külföldi talikról ne is beszéljünk.
Igen, sajnos ez így van. Nagyon sajnálom én is. De ez nem a te vagy az én hibám. Én örülnék neki a legjoban, ha mindenki mindhova el tudna jutni.
NGA
Hozzászólások: 10935
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12319 Dátum:
2006 Augusztus 28, 11:27:02 »
Idézetet írta: ratro - 2006 Augusztus 28, 11:21:04
Nekem sem mindegy, mert nem köhögöm vagy szarom a pénzt. De ha van egy szájbavert hobbim akor nem hiszem , hogy azon fogok spórolni. De nem egyszerre nyomsz le 4000 km-t te sem és én sem. Gondolom. És általában nem 120-130 körül utazik az ember ha családjával, találkozóra vagy kikapcsolódni megy. Szerintem.
Ennek ellenére sokszor nagyon sok ember a 7-8 litert fogyasztó bogárral sem tud elmenni egy messzebb lévő talira Magyarországon, mert nincs annyi pénze rá. Sajnos vannak ilyenek is. A külföldi talikról ne is beszéljünk.
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12318 Dátum:
2006 Augusztus 28, 11:21:04 »
Idézetet írta: NGA - 2006 Augusztus 28, 11:17:04
Neked lehet :-) Nekem azért az a 100e Ft rengeteg pénz.
Nekem sem mindegy, mert nem köhögöm vagy szarom a pénzt. De ha van egy szájbavert hobbim akor nem hiszem , hogy azon fogok spórolni. De nem egyszerre nyomsz le 4000 km-t te sem és én sem. Gondolom. És általában nem 120-130 körül utazik az ember ha családjával, találkozóra vagy kikapcsolódni megy. Szerintem.
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12317 Dátum:
2006 Augusztus 28, 11:17:48 »
Idézetet írta: gsattila - 2006 Augusztus 28, 11:08:40
És ez:
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=600562&command=ugras&screenwidth=1400
Ezen látszik a munkásautó jelleg. Néztem, de annyira nem. A másik pedig szerintem az idősebb úré, akinek egy piros-fekete bogara van. Az már igen.
Szép, és tuti egyben van.
NGA
Hozzászólások: 10935
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12316 Dátum:
2006 Augusztus 28, 11:17:04 »
Idézetet írta: ratro - 2006 Augusztus 28, 11:05:59
És? Azt az éves 4000 km-es futást ki lehet bírni még 15 literrel is.
Neked lehet :-) Nekem azért az a 100e Ft rengeteg pénz.
NGA
Hozzászólások: 10935
Re: mérés
«
Hozzászólás #12315 Dátum:
2006 Augusztus 28, 11:15:03 »
Idézetet írta: Leon 1303 - 2006 Augusztus 28, 11:07:40
Egy sport tengely tud 6000-et frogni nem?
Szerintem ahhoz azért más is kell, hogy 3. fokozatban 6000-et forogjon, mivel az, hogy valami állóhelyben, vagy 1-2 fokozatban esetleg kiforogja ezt, az még hihető, de a légellenállás a sebesség négyzetével nő, és a motornak ezt kell legyőznie. Ehhez viszont teljesítmény kell. Nem értek hozzá, de majd Stunt kijavit biztosan.
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12314 Dátum:
2006 Augusztus 28, 11:08:40 »
És ez:
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=600562&command=ugras&screenwidth=1400
Idézetet írta: ratro - 2006 Augusztus 28, 11:06:45
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=759314&command=ugras&screenwidth=800
Ezt nem nézné meg valaki?a két elhúzható oldalablak csiklandozna, meg a motor.
Leon 1303
Re: mérés
«
Hozzászólás #12313 Dátum:
2006 Augusztus 28, 11:07:40 »
Idézetet írta: NGA - 2006 Augusztus 28, 10:29:17
Egy sport tengely tud 6000-et frogni nem?
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12312 Dátum:
2006 Augusztus 28, 11:06:45 »
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=759314&command=ugras&screenwidth=800
Ezt nem nézné meg valaki?a két elhúzható oldalablak csiklandozna, meg a motor.
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12311 Dátum:
2006 Augusztus 28, 11:05:59 »
Idézetet írta: NGA - 2006 Augusztus 28, 11:05:19
Szerintem felette. Meg ez aztán tényleg tud ám zabálni rendesen :-) Csillag is tanusithatja :-)
És? Azt az éves 4000 km-es futást ki lehet bírni még 15 literrel is.
NGA
Hozzászólások: 10935
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12310 Dátum:
2006 Augusztus 28, 11:05:19 »
Idézetet írta: ratro - 2006 Augusztus 28, 10:59:11
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=757972&command=ugras&screenwidth=800
Na, ha T3 és nem Westfalia akkor ilyen!
Vajon mennyi lehet?!
1 millió?
Szerintem felette. Meg ez aztán tényleg tud ám zabálni rendesen :-) Csillag is tanusithatja :-)
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12309 Dátum:
2006 Augusztus 28, 10:59:11 »
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=757972&command=ugras&screenwidth=800
Na, ha T3 és nem Westfalia akkor ilyen!
Vajon mennyi lehet?!
1 millió?
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12308 Dátum:
2006 Augusztus 28, 10:51:13 »
nyilván csal az óra, mert ugye a műszer a gyári felni + gumiméretre van belőve.
1963 VW1200 DeLuxe
NGA
Hozzászólások: 10935
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12307 Dátum:
2006 Augusztus 28, 10:40:49 »
Idézetet írta: wob974 - 2006 Augusztus 28, 10:34:52
160nál 4400-4600 körül forog.
Pontossan nem emlékszem.
Amúgy 195/65 de csak hátul.
Na ez érdekes lehet, mivel a CSP oldalán van egy egészen jó kis váltókalkulátor, ami stimmel is.
Ez szerint a 160 az stimmel 4700-nál, azonban a 3. fokozatban 5500-nál még csak 135-nél tartasz.
«
Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 28, 10:51:33 írta NGA
»
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: mérés
«
Hozzászólás #12306 Dátum:
2006 Augusztus 28, 10:36:48 »
Idézetet írta: Typ117 - 2006 Augusztus 28, 10:28:54
tréleren könnyű
Én lenni nem Aircult.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12305 Dátum:
2006 Augusztus 28, 10:34:52 »
160nál 4400-4600 körül forog.
Pontossan nem emlékszem.
Amúgy 195/65 de csak hátul.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
NGA
Hozzászólások: 10935
Re: mérés
«
Hozzászólás #12304 Dátum:
2006 Augusztus 28, 10:29:17 »
Idézetet írta: wob974 - 2006 Augusztus 28, 10:24:05
Már nem emlékszem rá. Sajnos.
De 3.ban mentem már 140 az bizti.
De lemérem majd.
Neked valami csodamotorod lehet, mivel a 3. fokozatban hosszú váltó esetén 195/60-as ballonos gumiknál a motornak 140 km/h-s sebességnél
6000-et
kellene forognia. Meglepődnék egy icipicit rajta :-) De a tréler dolog tényleg bejátszhat :-)
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: mérés
«
Hozzászólás #12303 Dátum:
2006 Augusztus 28, 10:28:54 »
Idézetet írta: wob974 - 2006 Augusztus 28, 10:24:05
Már nem emlékszem rá. Sajnos.
De 3.ban mentem már 140 az bizti.
De lemérem majd.
tréleren könnyű
Oldalak:
1
...
3232
3233
3234
3235
3236
[
3237
]
3238
3239
3240
3241
3242
...
3545
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Szóljatok ide
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...