www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 24, 06:25:58

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3232 3233 3234 3235 3236 [3237] 3238 3239 3240 3241 3242 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 28049678 alkalommal)
Leon 1303
« Hozzászólás #12342 Dátum: 2006 Augusztus 28, 15:58:23 »

Tekintetbe véve, hogy a bogár könnyebb, mint a typ3-as...és rövid váltód van(?) nem túl nagy nyomatékról (és erőről) árulkodnak a mérések, ezért bátorkodtam arra gondolni, hogy alsóbb fordulaton a karburálással gond van.

Kíváncsi lennék pl. amato bogarának adataira, ugyanis az rövidváltós és erős 1.6-os motor van benne, szerintem az 4.-ben 80-100-at megcsinálja 8-9 s alatt, ami viszont elég jó.

1.6 hosszúváltó  Cry  Cry  Cry
na majd újramérem ...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12341 Dátum: 2006 Augusztus 28, 15:57:37 »

Érdekesek ezek az adatok. Én ha 3-asban 60-nál rálépek, csak a motor bőg fel de gyorsulást nem nagyon (vagy inkább nagyon mem) érzek  Cry.

Kuplungtárcsa kopásra gyanakodtam, de egy pancser teszttel (behúzott kézifék, 1-esben felengedve szép lassan a kuplungot) szépen huzigálni akarta előre a kocsit, szóval ott nem tünt csúszósnak.




A kuplung csúszása mindig magasabb fokozatokban jelentkezik, ott tudod rátenni a teljes erőt (nyomatékot.). Egyesben nem adsz neki annyi erőt, a váltó az, ami megsokszorozza a nyomatékot. (t.i. nyomatékváltó :-) )

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12340 Dátum: 2006 Augusztus 28, 15:55:57 »

melegen is szoktam gyújtás után egy picit rápöccinteni, de olyan pöccre indul, hogy alig lehet hallani az indítómotor hangját, már jár is a motor!
Amúgy most a weberrel egész jó kis nyomatéka lett, szépen elhet vele előzgetni, még akkor is, ha beszorulok 90-nél valaki mögé, hipphopp előzi megfele.
Szerintem nem volt elég meleg a mocim. Majd ha megyek valamerre, és már jó meleg, majd újraméresgetem.
Na ezaz, hoyg 4.-be 60-nál megáll az élet szinte...
Mikor csináltuk pedig direkt megnéztük, hogy 4.-ben hogy bírja az 50-et, és szépen ment, nem rángatott semmi nem volt, és lassan el is indul onnan, szal most csak a nem elég meleg motorra tudom fogni, meg hogy naaaagy szél volt a 4-esen  Grin

Tekintetbe véve, hogy a bogár könnyebb, mint a typ3-as...és rövid váltód van(?) nem túl nagy nyomatékról (és erőről) árulkodnak a mérések, ezért bátorkodtam arra gondolni, hogy alsóbb fordulaton a karburálással gond van.

Kíváncsi lennék pl. amato bogarának adataira, ugyanis az rövidváltós és erős 1.6-os motor van benne, szerintem az 4.-ben 80-100-at megcsinálja 8-9 s alatt, ami viszont elég jó.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #12339 Dátum: 2006 Augusztus 28, 15:53:10 »

Érdekesek ezek az adatok. Én ha 3-asban 60-nál rálépek, csak a motor bőg fel de gyorsulást nem nagyon (vagy inkább nagyon mem) érzek  Cry.

Kuplungtárcsa kopásra gyanakodtam, de egy pancser teszttel (behúzott kézifék, 1-esben felengedve szép lassan a kuplungot) szépen huzigálni akarta előre a kocsit, szóval ott nem tünt csúszósnak.

Leon 1303
« Hozzászólás #12338 Dátum: 2006 Augusztus 28, 15:48:45 »

Köszönöm szépen a méréseket!

Ha ennyire nem megy kis fordulaton, akkor én azért jobban megnézném a fúvókázást: ha meleg, indul gáz nélkül? Jól veszi a fordulatot lentről? Nem dúsul be?

Amikor átfúvókáztam az enyémet, mert valami amerikai barom azt javasolta (a kipuhoz és a tengelyhez) akkor 4.-ben 60-ról szinte nem tudtam felgyorsítani... Most legalább, - ha szerényen is  -  megy.


melegen is szoktam gyújtás után egy picit rápöccinteni, de olyan pöccre indul, hogy alig lehet hallani az indítómotor hangját, már jár is a motor!
Amúgy most a weberrel egész jó kis nyomatéka lett, szépen elhet vele előzgetni, még akkor is, ha beszorulok 90-nél valaki mögé, hipphopp előzi megfele.
Szerintem nem volt elég meleg a mocim. Majd ha megyek valamerre, és már jó meleg, majd újraméresgetem.
Na ezaz, hoyg 4.-be 60-nál megáll az élet szinte...
Mikor csináltuk pedig direkt megnéztük, hogy 4.-ben hogy bírja az 50-et, és szépen ment, nem rángatott semmi nem volt, és lassan el is indul onnan, szal most csak a nem elég meleg motorra tudom fogni, meg hogy naaaagy szél volt a 4-esen  Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12337 Dátum: 2006 Augusztus 28, 15:43:19 »

Enyim meglepően sz*ar értékeket produkált szerintem:

60-100 km/h 3. fokozat 23 s
60-100 km/h 4 fokozat  44 s
80-100 km/h 4. fokozat 34 s (majd 26)
80-120 km/h 4 fokozat  1 perc 15 s

0-100 km/h  26 s


Köszönöm szépen a méréseket!

Ha ennyire nem megy kis fordulaton, akkor én azért jobban megnézném a fúvókázást: ha meleg, indul gáz nélkül? Jól veszi a fordulatot lentről? Nem dúsul be?

Amikor átfúvókáztam az enyémet, mert valami amerikai barom azt javasolta (a kipuhoz és a tengelyhez) akkor 4.-ben 60-ról szinte nem tudtam felgyorsítani... Most legalább, - ha szerényen is  -  megy.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon 1303
« Hozzászólás #12336 Dátum: 2006 Augusztus 28, 15:29:56 »

60-100 km/h 3. fokozat 13 sec
60-100 km/h 4 fokozat  17 sec
80-100 km/h 4. fokozat 11 sec
80-120 km/h 4 fokozat 24 sec (egy örökkévalóság!!)

0-100 km/h  19 sec


Enyim meglepően sz*ar értékeket produkált szerintem:

60-100 km/h 3. fokozat 23 s
60-100 km/h 4 fokozat  44 s
80-100 km/h 4. fokozat 34 s (majd 26)
80-120 km/h 4 fokozat  1 perc 15 s

0-100 km/h  26 s

Ezek annyira lehetetlen értékek!
Most vagy tesóm a béna, mert nem tud stopperezni,
vagy én nyomom neki szarul,
vagy a gép...
nem volt még igazán meleg, vagy 5 km-ert kocsikáztam előtte.

Majd a 0-100-ra mérés után kifogyott a benyám a 4-esen, szerencsére pont elgurultunk a gyümölcsöskertünkig, ahol volt még vagy 2 liter egy kannába. Na ezek után nem volt kedvem megint méresgetni...

Érdekes, hogy 0-100 és 80-100 4.-ben ugyan annyi...

A 4.-es méréseknél szar volt. Mikor elérte a 60-at vagy 80-at kénytelen voltam 4-be tolni, de akkor meg semmi ereje nem volt...
Egyszerűen ilyen alacsony sebességnél 4.-ben megáll az élet, meg a mutató is egy helyben...
100-110-nél váltva a 4.-et megy szépen!
« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 28, 15:31:31 írta Leon 1303 »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12335 Dátum: 2006 Augusztus 28, 14:45:10 »

Azaz a keletnémetek gyártmánya. Ettől még lehetett bogárban, mivel volt pl Videoton világitáskapcsoló is benne. A Golf2-őt is szerelték FER lámpákkal.

Nem mondtam, hogy nem, márcsak azért sem, mert nekem is volt FER ködlámpám...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #12334 Dátum: 2006 Augusztus 28, 14:28:06 »

Made in GDR vagy DDR ha úgy jobban tetszik.

Azaz a keletnémetek gyártmánya. Ettől még lehetett bogárban, mivel volt pl Videoton világitáskapcsoló is benne. A Golf2-őt is szerelték FER lámpákkal.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12333 Dátum: 2006 Augusztus 28, 14:08:49 »

a FER az milyen gyártmány?
egyenértékű a Bosch-al meg Hellával?


Made in GDR vagy DDR ha úgy jobban tetszik.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12332 Dátum: 2006 Augusztus 28, 14:07:10 »

Smiley
és az a szám a lámpabúrában mond valamit hogy G22001?
(honnan tudni hogy szimmetrikus vagy sima?)

Nézz rá! Ha van az üveg vetítő-barázdáin kb 15 fokos ferde vonal, akkor a szabvány európai aszimmetrikus, ha csak függőleges és vizszintes vetítőbordák vannak akkor szimmetrikus.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #12331 Dátum: 2006 Augusztus 28, 13:50:20 »

ja, tényleg a PAL a csehszlovák  Grin
Smiley
és az a szám a lámpabúrában mond valamit hogy G22001?
(honnan tudni hogy szimmetrikus vagy sima?)
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #12330 Dátum: 2006 Augusztus 28, 13:47:51 »

Made in Germany
ja, tényleg a PAL a csehszlovák  Grin

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #12329 Dátum: 2006 Augusztus 28, 13:45:15 »

Csehszlovák?
Made in Germany
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #12328 Dátum: 2006 Augusztus 28, 13:45:02 »

Írtam a Csángó Topikba, akit érint, kérem nézzen oda!
Kösz: GSA
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #12327 Dátum: 2006 Augusztus 28, 13:44:21 »

a FER az milyen gyártmány?
egyenértékű a Bosch-al meg Hellával?

Csehszlovák?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #12326 Dátum: 2006 Augusztus 28, 13:42:30 »

a FER az milyen gyártmány?
egyenértékű a Bosch-al meg Hellával?
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #12325 Dátum: 2006 Augusztus 28, 11:51:55 »

Mindegy kinek a hibája!!


Adakozzatok!! Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12324 Dátum: 2006 Augusztus 28, 11:50:23 »

Egy jobb 50 lovas motor azért a 150-et azért tudja. Nade felesleges megint belemerülni a matinéba :-) Mindenkinek annyit megy a bogara, és annyi lóerős, amennyit mond :-)
Az 1600-as motorhoz 6000-es fordulaton számitások szerint 40-es Weber kell.

Tényleg felesleges belemerülni.
Valaki mérjen rugalmassági értékeket stopperrel. 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #12323 Dátum: 2006 Augusztus 28, 11:46:17 »

Ez pont így van! Az a motor tudja 3. kiforogni a 6000-et, ami negyedikben simán megy 150-160-at...és ahhoz nem csak egy vezérműtengely kell, hanem másik hengerfej (nagy szelepekkel), kipufogó és karbi is.

Egy jobb 50 lovas motor azért a 150-et azért tudja. Nade felesleges megint belemerülni a matinéba :-) Mindenkinek annyit megy a bogara, és annyi lóerős, amennyit mond :-)
Az 1600-as motorhoz 6000-es fordulaton számitások szerint 40-es Weber kell.
« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 28, 11:47:59 írta NGA »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12322 Dátum: 2006 Augusztus 28, 11:41:31 »

Szerintem ahhoz azért más is kell, hogy 3. fokozatban 6000-et forogjon, mivel az, hogy valami állóhelyben, vagy 1-2 fokozatban esetleg kiforogja ezt, az még hihető, de a légellenállás a sebesség négyzetével nő, és a motornak ezt kell legyőznie. Ehhez viszont teljesítmény kell. Nem értek hozzá, de majd Stunt kijavit biztosan.

Ez pont így van! Az a motor tudja 3. kiforogni a 6000-et, ami negyedikben simán megy 150-160-at...és ahhoz nem csak egy vezérműtengely kell, hanem másik hengerfej (nagy szelepekkel), kipufogó és karbi is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #12321 Dátum: 2006 Augusztus 28, 11:37:22 »

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=757972&command=ugras&screenwidth=800

Na, ha T3 és nem Westfalia akkor ilyen!

Vajon mennyi lehet?!
1 millió?

1.600.000 Ft!
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #12320 Dátum: 2006 Augusztus 28, 11:30:57 »

Ennek ellenére sokszor nagyon sok ember a 7-8 litert fogyasztó bogárral sem tud elmenni egy messzebb lévő talira Magyarországon, mert nincs annyi pénze rá. Sajnos vannak ilyenek is. A külföldi talikról ne is beszéljünk.
Igen, sajnos ez így van. Nagyon sajnálom én is. De ez nem a te vagy az én hibám. Én örülnék neki a legjoban, ha mindenki mindhova el tudna jutni.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #12319 Dátum: 2006 Augusztus 28, 11:27:02 »

Nekem sem mindegy, mert nem köhögöm vagy szarom a pénzt. De ha van egy szájbavert hobbim akor nem hiszem , hogy azon fogok spórolni. De nem egyszerre nyomsz le 4000 km-t te sem és én sem. Gondolom. És általában nem 120-130 körül utazik az ember ha családjával, találkozóra vagy kikapcsolódni megy. Szerintem.

Ennek ellenére sokszor nagyon sok ember a 7-8 litert fogyasztó bogárral sem tud elmenni egy messzebb lévő talira Magyarországon, mert nincs annyi pénze rá. Sajnos vannak ilyenek is. A külföldi talikról ne is beszéljünk.
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #12318 Dátum: 2006 Augusztus 28, 11:21:04 »

Neked lehet :-) Nekem azért az a 100e Ft rengeteg pénz.
Nekem sem mindegy, mert nem köhögöm vagy szarom a pénzt. De ha van egy szájbavert hobbim akor nem hiszem , hogy azon fogok spórolni. De nem egyszerre nyomsz le 4000 km-t te sem és én sem. Gondolom. És általában nem 120-130 körül utazik az ember ha családjával, találkozóra vagy kikapcsolódni megy. Szerintem.
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #12317 Dátum: 2006 Augusztus 28, 11:17:48 »

Ezen látszik a munkásautó jelleg. Néztem, de annyira nem. A másik pedig szerintem az idősebb úré, akinek egy piros-fekete bogara van. Az már igen.
Szép, és tuti egyben van.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #12316 Dátum: 2006 Augusztus 28, 11:17:04 »

És? Azt az éves 4000 km-es futást ki lehet bírni még 15 literrel is.


Neked lehet :-) Nekem azért az a 100e Ft rengeteg pénz.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #12315 Dátum: 2006 Augusztus 28, 11:15:03 »

Egy sport tengely tud 6000-et frogni nem?

Szerintem ahhoz azért más is kell, hogy 3. fokozatban 6000-et forogjon, mivel az, hogy valami állóhelyben, vagy 1-2 fokozatban esetleg kiforogja ezt, az még hihető, de a légellenállás a sebesség négyzetével nő, és a motornak ezt kell legyőznie. Ehhez viszont teljesítmény kell. Nem értek hozzá, de majd Stunt kijavit biztosan.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #12314 Dátum: 2006 Augusztus 28, 11:08:40 »

És ez: http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=600562&command=ugras&screenwidth=1400

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=759314&command=ugras&screenwidth=800

Ezt nem nézné meg valaki?a két elhúzható oldalablak csiklandozna, meg a motor.

Leon 1303
« Hozzászólás #12313 Dátum: 2006 Augusztus 28, 11:07:40 »


Egy sport tengely tud 6000-et frogni nem?
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #12312 Dátum: 2006 Augusztus 28, 11:06:45 »

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=759314&command=ugras&screenwidth=800

Ezt nem nézné meg valaki?a két elhúzható oldalablak csiklandozna, meg a motor.
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #12311 Dátum: 2006 Augusztus 28, 11:05:59 »

Szerintem felette. Meg ez aztán tényleg tud ám zabálni rendesen :-) Csillag is tanusithatja :-)
És? Azt az éves 4000 km-es futást ki lehet bírni még 15 literrel is.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #12310 Dátum: 2006 Augusztus 28, 11:05:19 »

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=757972&command=ugras&screenwidth=800

Na, ha T3 és nem Westfalia akkor ilyen!

Vajon mennyi lehet?!
1 millió?


Szerintem felette. Meg ez aztán tényleg tud ám zabálni rendesen :-) Csillag is tanusithatja :-)
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #12309 Dátum: 2006 Augusztus 28, 10:59:11 »

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=757972&command=ugras&screenwidth=800

Na, ha T3 és nem Westfalia akkor ilyen!

Vajon mennyi lehet?!
1 millió?
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #12308 Dátum: 2006 Augusztus 28, 10:51:13 »

nyilván csal az óra, mert ugye a műszer a gyári felni + gumiméretre van belőve.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #12307 Dátum: 2006 Augusztus 28, 10:40:49 »

160nál 4400-4600 körül forog.
Pontossan nem emlékszem.

Amúgy 195/65 de csak hátul.

 Evil

Na ez érdekes lehet, mivel a CSP oldalán van egy egészen jó kis váltókalkulátor, ami stimmel is.
Ez szerint a 160 az stimmel 4700-nál, azonban a 3. fokozatban 5500-nál még csak 135-nél tartasz.



« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 28, 10:51:33 írta NGA »
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #12306 Dátum: 2006 Augusztus 28, 10:36:48 »

tréleren könnyű  Evil

Én lenni nem Aircult.

 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #12305 Dátum: 2006 Augusztus 28, 10:34:52 »

160nál 4400-4600 körül forog.
Pontossan nem emlékszem.

Amúgy 195/65 de csak hátul.

 Evil

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #12304 Dátum: 2006 Augusztus 28, 10:29:17 »

Már nem emlékszem rá. Sajnos.
De 3.ban mentem már 140 az bizti.
De lemérem majd.


 Evil

Neked valami csodamotorod lehet, mivel a 3. fokozatban hosszú váltó esetén 195/60-as ballonos gumiknál a motornak 140 km/h-s sebességnél  6000-et kellene forognia. Meglepődnék egy icipicit rajta :-) De a tréler dolog tényleg bejátszhat :-)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #12303 Dátum: 2006 Augusztus 28, 10:28:54 »

Már nem emlékszem rá. Sajnos.
De 3.ban mentem már 140 az bizti.
De lemérem majd.


 Evil
tréleren könnyű  Evil
Oldalak: 1 ... 3232 3233 3234 3235 3236 [3237] 3238 3239 3240 3241 3242 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.205 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.