www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 18:30:28

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3087 3088 3089 3090 3091 [3092] 3093 3094 3095 3096 3097 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27889196 alkalommal)
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #18141 Dátum: 2006 December 08, 11:49:01 »

Ezt is kevesen alkalmazzák:
Amikor vészfékezésre kényszerül, azonnal kapcsolja be a vészvillogót, ami figyelmezteti a hátul jövő(ke)t arra, hogy neki(k) is meg kell állni, nem csak egy kisebb lassításról van szó.

Érdekes, az olasz autópályán mindenki azonnal kapcsolta a vészvillogót.


A pár utolsó hozzászólásom cinikus, mert már mindenki csak arra válaszol, amibe bele tud kötni! Ilyenek vagytok, kutyából nem lesz szalonna.
A helyzet az, hogy ezen a vészvillogó kapcsolgatáson nem lehet vitatkozni, mert ezzel mindenki egyet ért.
Gabesz! Dobjál be valami olyat, amit te máshogy gondolsz mint az átlagember, és majd utána jól elmagyarázzuk egymásnak miért nem úgy van.
Jól elbeszéltünk megint egymás mellett.
Azért egy élmény volt!
Legyen szép napotok!
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18140 Dátum: 2006 December 08, 11:46:13 »

modernebb autók már csinálják ezt maguktól

Ezt is kevesen alkalmazzák:
Amikor vészfékezésre kényszerül, azonnal kapcsolja be a vészvillogót, ami figyelmezteti a hátul jövő(ke)t arra, hogy neki(k) is meg kell állni, nem csak egy kisebb lassításról van szó.

Érdekes, az olasz autópályán mindenki azonnal kapcsolta a vészvillogót.


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
RNIE
« Hozzászólás #18139 Dátum: 2006 December 08, 11:45:09 »

Ezt is kevesen alkalmazzák:
Amikor vészfékezésre kényszerül, azonnal kapcsolja be a vészvillogót, ami figyelmezteti a hátul jövő(ke)t arra, hogy neki(k) is meg kell állni, nem csak egy kisebb lassításról van szó.

Érdekes, az olasz autópályán mindenki azonnal kapcsolta a vészvillogót.

újabb autókon automatikus már egy pizonyos pedálerőnél.
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #18138 Dátum: 2006 December 08, 11:44:29 »

Csak egy hir:
"Pécsről Szentlőrinc irányába közlekedett egy 32 éves pécsi nő személygépkocsijával vasárnap.A követési távolság be nem tartása miatt egy előtte haladó jármű fékezésekor vészfékezett. Ennek következtében a gépjármű fölött elveszítette uralmát, autója irányíthatatlanná vált és összeütközött a vele szemben szabályosan közlekedő, külföldi állampolgár által vezetett személygépkocsival. A balesetben két személy súlyos, hatan pedig nyolc napon belül gyógyuló sérüléseket szenvedtek. "

És mennyi ilyen van?

Akkor most miért rossz az, ha más helyett is gondolkodunk?
Húú tényleg? És valaki villogtatta féklámpát mi?
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #18137 Dátum: 2006 December 08, 11:43:50 »

Ezt is kevesen alkalmazzák:
Amikor vészfékezésre kényszerül, azonnal kapcsolja be a vészvillogót, ami figyelmezteti a hátul jövő(ke)t arra, hogy neki(k) is meg kell állni, nem csak egy kisebb lassításról van szó.

Érdekes, az olasz autópályán mindenki azonnal kapcsolta a vészvillogót.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18136 Dátum: 2006 December 08, 11:40:56 »

Komolyan kezdem magam rosszul érezni, mert igyexem betartani a szabályokat, sebességhatárokat...
Vagy csak én érzem úgy, hogy ha betartom a sebességhatárt és más egyebeket, akkor is teljesen jogosan akarnak letolni az útról... és, ha pusztán "nevelési" célzattal megpöccintem a féket (ami után az esetek 90%-ban veszik a lapot és lemaradnak), akkor én vagyok a mega-genya....
Ééérrtem....
detto

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18135 Dátum: 2006 December 08, 11:40:32 »

És miután elhúzott, elveszti a fejét, és belehajt egy buszmegállóba ahol heten meghalnak... ezért a legjobb ha azonnal kivégzed az embert ott a helyszínen, nehogy nagyobb bajt csináljon. Volt valami film ilyen rendőrbírókról.  Grin
bevezetjük?  Grin én is emléxem a filmre. különvélemény volt a címe

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #18134 Dátum: 2006 December 08, 11:40:04 »

Csak egy hir:
"Pécsről Szentlőrinc irányába közlekedett egy 32 éves pécsi nő személygépkocsijával vasárnap.A követési távolság be nem tartása miatt egy előtte haladó jármű fékezésekor vészfékezett. Ennek következtében a gépjármű fölött elveszítette uralmát, autója irányíthatatlanná vált és összeütközött a vele szemben szabályosan közlekedő, külföldi állampolgár által vezetett személygépkocsival. A balesetben két személy súlyos, hatan pedig nyolc napon belül gyógyuló sérüléseket szenvedtek. "

És mennyi ilyen van?

Akkor most miért rossz az, ha más helyett is gondolkodunk?
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #18133 Dátum: 2006 December 08, 11:39:38 »

Komolyan kezdem magam rosszul érezni, mert igyexem betartani a szabályokat, sebességhatárokat...
Vagy csak én érzem úgy, hogy ha betartom a sebességhatárt és más egyebeket, akkor is teljesen jogosan akarnak letolni az útról... és, ha pusztán "nevelési" célzattal megpöccintem a féket (ami után az esetek 90%-ban veszik a lapot és lemaradnak), akkor én vagyok a mega-genya....
Ééérrtem....

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #18132 Dátum: 2006 December 08, 11:38:26 »

Érdemes elolvasni:
Tartsa be a követési távolságot!
A követési távolság be nem tartása, egy olyan rossz szokás, ami akár a vezetés közben jelenlévő stressz 80%-ért is felelős lehet. Elképzelhető, hogy Ön nem is tud róla, hogy nem tartja be a követési távolságot! Nem tud róla, mert mindig is így tette, és mert végül is nem szalad rá egészen az Ön előtt haladó autóra, úgyhogy a dolog nem feltűnő, sőt első ránézésre, észre sem vehető. Ön lehet, hogy csak azt veszi észre, hogy gyakran kerül olyan helyzetbe, amikor úgy NAGYON oda kell figyelni, vagy nagyon nagyot kell fékezni. Valahogy sohasem pihentető a vezetés. Mindig stresszes egy kicsit.

Persze, hisz a kisebb követési távolság fokozottabb figyelemre kényszeríti Önt, ha nem is tudatos, de tudatalatti szinten mindenképpen. Kérem, higgye el, a nyugodt pihentető autózás, lehetetlen megfelelő követési távolság nélkül.
Ön semmivel sem ér oda később, ha a még éppen szükségesnél 15-20%-kal nagyobb követési távolságot tart, és semmivel sem ér oda hamarabb, ha rátapad az Ön előtt haladó kocsi hátuljára.
Ne feledje, ez egy szokás! Önnek újra meg újra tudatosan úgy kell döntenie, hogy szándékosan lemarad egy kicsit.

Továbbá ez nem csak arra ad lehetőséget, amit az üzemanyag-megtakarításról szóló cikkünkben említettünk, sőt nem csak azt előzi meg, hogy Ön beleütközzön másba hátulról. Ha nem tartja be a követési távolságot, és valaki Ön előtt hirtelen megáll, hiába sikerül Önnek vészfékezéssel megállnia, az Ön mögött jövőnek ez nem biztos, hogy összejön. Persze ilyenkor ő a hibás, és a káreseményt az ő felelősségbiztosítására rendezik, de ez Önt nem mentesíti a kellemetlenségek alól.
Ha Ön egészséges távolságra halad az Ön előtti autótól, akkor mindig meg tud állni normál fékezéssel, akkor is, ha az, aki elöl halad vészfékezett. Így az Ön mögött haladónak is van lehetősége a normális megállásra, akkor is, ha ő nem tartott elegendő követési távolságot.

Télen, még ennél is nagyobb követési távolságot érdemes tartani, egyrészt az út csúszóssága miatt, másrészt csak így van esély az elöl haladó autó alól előbukkanó kátyú kikerülésére.

A követési távolság fenntartása az előzésben is segít. Gyakorlott vezetők nem akkor kezdenek el gyorsítani, amikor már megkezdték az előzést, hanem még a megelőzni kívánt autó mögött haladva. Így amikor a szembejövő sávba az előzés miatt áttérnek, már jelentős sebességtöbblettel rendelkeznek a lehagyni kívánt autóhoz képest.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #18131 Dátum: 2006 December 08, 11:37:54 »

Nem volt az ismerősöm, mert később hülye majomnak nevezett (anyámék pedig nem így neveztek el)

Lényeg: pici fék, golf satufék....

(Csak zárójelben kérdezem: ugye előtte meggyőződtél hogy a golfos mögött nem közlekedik senki mondjuk féktávon belül?)

'81 Hecho en México
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #18130 Dátum: 2006 December 08, 11:37:27 »

Mondjuk akkor legyen vaddisznó. A régi fórumosok tudják, milyen volt amkor egy T3-al telibetrafáltam egy hatalmas dögöt.
Legyen szarvas.
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #18129 Dátum: 2006 December 08, 11:34:42 »

nekem a mögöttem fél méterre autózás a következőt jelenti: ha elém jön egy fácán és ráfékezek, tutira összetörnek, míg, ha betartja ak övetési távolságot, simán meg tud állni. kurva drága egy ilyen miatt újjá építeni az autót, főleg, hogy az illető tuti elhúz onnan, ha járóképes az autója
És miután elhúzott, elveszti a fejét, és belehajt egy buszmegállóba ahol heten meghalnak... ezért a legjobb ha azonnal kivégzed az embert ott a helyszínen, nehogy nagyobb bajt csináljon. Volt valami film ilyen rendőrbírókról.  Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18128 Dátum: 2006 December 08, 11:33:52 »

Ha rámmászik:
1. Nincs rá oka, mert a Kresz egyértelműen előirja a követési távolságot
2. Hagyom előzni. Ha nagy a forgalom, és látom, hogy nem fog tudni előzni, és már kb 2-3 perce csinálja, nem csak 5-10 mp-e, akkor lassitok szép finoman. Végszükségben villantok, de akkor már eljátszottam a lassitást 2-3x.

amúgy én is tisztában vagyok a bogár korlátaival és nemis akarom megmutatni, ha előznek, lassítok mikor mellettem van, hogy tuti beférjen, de csak akkor, ha előtten me akart letolni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #18127 Dátum: 2006 December 08, 11:33:42 »

Egy fácán miatt nem kell fékezni, meg esetleg a kormányt rángatni! Ez a legrosszabb, amit ilyenkor tehetsz.

Mondjuk akkor legyen vaddisznó. A régi fórumosok tudják, milyen volt amkor egy T3-al telibetrafáltam egy hatalmas dögöt.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18126 Dátum: 2006 December 08, 11:32:45 »

Egy fácán miatt nem kell fékezni, meg esetleg a kormányt rángatni! Ez a legrosszabb, amit ilyenkor tehetsz.
basszus, egy példa volt. akkor legyen részeg kerékpáros. elém dőlő villanyoszlop, tökmindegy, egy hirtelen esemény, ami miatt erőteljesen fékeznem kell. ha valaki 1 méterre jön mögötted, beléd száll, ha 10 méterre, megáll nyugodtan és kirakja a vészvillogót, hogy a következő se menjen bele

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #18125 Dátum: 2006 December 08, 11:32:24 »

Csak fékezgetsz. Esetleg büntetsz, meg "nevelsz", igaz?
Komolyan, néha megértem, miért utálják az öreg autósokat.
(személyeskedés nélkül: igen, értjük, mit mondasz, és hogy rosszul érzed magad, ha rádmászik, meg villog. 1. Van-e rá oka? 2. Ha nincsen, akkor hogyan múlik el leghamarabb a kellemetlen szitu?
...)

Ha rámmászik:
1. Nincs rá oka, mert a Kresz egyértelműen előirja a követési távolságot
2. Hagyom előzni. Ha nagy a forgalom, és látom, hogy nem fog tudni előzni, és már kb 2-3 perce csinálja, nem csak 5-10 mp-e, akkor lassitok szép finoman. Végszükségben villantok, de akkor már eljátszottam a lassitást 2-3x.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18124 Dátum: 2006 December 08, 11:30:50 »

Egy fácán miatt nem kell fékezni, meg esetleg a kormányt rángatni! Ez a legrosszabb, amit ilyenkor tehetsz.
nekem a mögöttem fél méterre autózás a következőt jelenti: ha elém jön egy fácán és ráfékezek, tutira összetörnek, míg, ha betartja ak övetési távolságot, simán meg tud állni. kurva drága egy ilyen miatt újjá építeni az autót, főleg, hogy az illető tuti elhúz onnan, ha járóképes az autója

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #18123 Dátum: 2006 December 08, 11:30:21 »


Komolyan, néha megértem, miért utálják az öreg autósokat.


pláne, ha az autó szine fehér vagy piros és szemüveget, kalapot visel  Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #18122 Dátum: 2006 December 08, 11:29:03 »

Csak fékezgetsz. Esetleg büntetsz, meg "nevelsz", igaz?
Komolyan, néha megértem, miért utálják az öreg autósokat.
(személyeskedés nélkül: igen, értjük, mit mondasz, és hogy rosszul érzed magad, ha rádmászik, meg villog. 1. Van-e rá oka? 2. Ha nincsen, akkor hogyan múlik el leghamarabb a kellemetlen szitu?
...)

Nem büntetek, és nem nevelek. Csak jelzem neki, hogy maradjon le.

Ha büntetnék, vagy nevelnék, akkor fékezek is.

Én nem vettem észre, hogy utálják őket.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18121 Dátum: 2006 December 08, 11:27:56 »

Nekem a fék villantása a következőt jelenti: a sofőr megnyomta a fékpedált.

nekem a mögöttem fél méterre autózás a következőt jelenti: ha elém jön egy fácán és ráfékezek, tutira összetörnek, míg, ha betartja ak övetési távolságot, simán meg tud állni. kurva drága egy ilyen miatt újjá építeni az autót, főleg, hogy az illető tuti elhúz onnan, ha járóképes az autója

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #18120 Dátum: 2006 December 08, 11:26:25 »

Nekem a fék villantása a következőt jelenti: a sofőr megnyomta a fékpedált.


Ami azt jelenti, hogy valami olyan helyzetet észlelt, ami miatt csökkentenie kellett a járműve sebességét. Ezt bármikor megtehetem. Ha megfelelő követési távolságot tartok az elöttem haladótól, akkor én is egy picit lassitok, vagy csak lelépek a gázról.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18119 Dátum: 2006 December 08, 11:26:02 »

Valahol ebben, és Stunt hsz. ében van igazság. Mostanában kb. évi 15e -t vezetek (na jó, legyen 20e, Bogárral együtt) - bár ez semmit nem jelent, max. annyit, hogy láttam már több helyzetet, meg követtem is el.
Tisztelt Tanár Uraknak ajánlom, hogy legalább egy kicsit próbáljnaka meg a másik fejével gondolkozni, ne csak a sajátjukkal. A kisebbrendűségi érzés pedig rossz tanácsadó. Csókolom.
próbljak? hát jó. nagydarab vagyok drága kocsival, a zsebemben annyi zsetonnal, amennyivel megveszem a rendőrt, vagy az előttem menő autót sofőröstől kilóra. legyen ez az alap. megindulok a balcsira elverni némi eurót a dög nagy autómmal. papa mama is mennek lefelé a zsigával, bírja a 110-et, előttük egy kamion egy másikat előz. én a magam laza 180-190es tempójával gyönyörködök a vidékben és szentségelek, hogy mennyi bogár kenődött szét a szélvédőn, nembaj majd kap a mosós gyerek egy 100at, hogy sikálja le. papa mama belenéz a tükörbe, a távolban én vagyok az a kis pont, gondolják jön 130-al, simán megelőzik a két kamiont, akik egymással birkóznak, a 70el menőt 72vel előzi. de mivel én nem 130-cal, hanem 190-el megyek és drága fékbetét, nem fékezek, hanem letolom, levillogom, holott nyilván nem akarja megmutatni a zsigával az audinak, hogy milyen jó is az ő gépe, de mivel én ugye nem érek rá, mert égetnek az eurók, levillogom meg letolom.


akkor gondolkodjunk a zsigás fejével egy hasonló szituban, a fent említett két kamion, próbálja őket egy polák kikerülni, a lada jön hátul. na itt fogadni mernék, hogy nem fogja levillogni, hanem kivárja, míg megelőzi a polák, mint a régi jó hogyan vezessünk filmekben, vagy mi volt a címe, filmmúzeumon nemrég újra adták.

kérdem én azért mert másnak gyors autója van, nekem nincs jogom előzni? szerintem igenis van, mert elvileg ak özlekedés arról szól, hogy figyelembe vesszük a másikat is és próbálunk neki segíteni, ha lehet. akkor nyilván jogos a villogás, ha 50 autót előz egyszerre egy trabant, esetleg akkoris, ha tényleg sietős, bár ez nincs ráírva a sofőrre, hogy egy beteghez megy, vagy lekési a csőcserét a kedvenc szolijában.

én spec nem a szivatás híve vagyok, kivárom, hogy megelőzzenek, ha beragadok egy kamion mögé, de, ha már belekezdtem, akkor a mögöttem lévő ne izomkodjon, hogy ő hamarabb megelőzné...aztán 70el megy át minden falun és anyázik, ha én betartom a 40et...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #18118 Dátum: 2006 December 08, 11:25:25 »

Én egyébként azt a nézetet vallom, hogy senki kedvéért nem fogom megszegni a szabályokat. Azaz nem fogok gyorsabban menni, vagy nem fogok szabálytalankodni.

Csak fékezgetsz. Esetleg büntetsz, meg "nevelsz", igaz?
Komolyan, néha megértem, miért utálják az öreg autósokat.
(személyeskedés nélkül: igen, értjük, mit mondasz, és hogy rosszul érzed magad, ha rádmászik, meg villog. 1. Van-e rá oka? 2. Ha nincsen, akkor hogyan múlik el leghamarabb a kellemetlen szitu?
...)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #18117 Dátum: 2006 December 08, 11:24:18 »

de közel jönni veszélyes és ezt jelzi a fék villantással. kivárni egy előzést nem veszélyes, max bukik fél percet, utána úgyis 180al megy, behozza
Nekem a fék villantása a következőt jelenti: a sofőr megnyomta a fékpedált.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #18116 Dátum: 2006 December 08, 11:23:14 »

de közel jönni veszélyes és ezt jelzi a fék villantással. kivárni egy előzést nem veszélyes, max bukik fél percet, utána úgyis 180al megy, behozza

Ha a másik hülye, neked is meg kell mutatni, hogy te is tudsz olyan lenni?
Egy baleset szinte biztosan nem egy hibából, sőt nem egyetlen fél hibájából jön létre. Nem kell fokozni. Engedd el, és kész.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #18115 Dátum: 2006 December 08, 11:22:58 »

Én egyébként azt a nézetet vallom, hogy senki kedvéért nem fogom megszegni a szabályokat. Azaz nem fogok gyorsabban menni, vagy nem fogok szabálytalankodni.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #18114 Dátum: 2006 December 08, 11:19:35 »

?

Komolyan. Veled már előfordult?
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #18113 Dátum: 2006 December 08, 11:18:38 »

Még soha nem villantottak rám, mert felvillant a féklámpám.
?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18112 Dátum: 2006 December 08, 11:17:21 »

A te értékrendednek helyes, de a mögötted levő is érti mit akarsz? Erre ő meg rádvillant, mert neki meg az a helyes.

de közel jönni veszélyes és ezt jelzi a fék villantással. kivárni egy előzést nem veszélyes, max bukik fél percet, utána úgyis 180al megy, behozza

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #18111 Dátum: 2006 December 08, 11:16:59 »

A te értékrendednek helyes, de a mögötted levő is érti mit akarsz? Erre ő meg rádvillant, mert neki meg az a helyes.


Még soha nem villantottak rám, mert felvillant a féklámpám. Hanem lemaradtak. Ezzel az erővel fékeznem sem szabadna. Szóval eddig nem volt gond. Az anyázósakkal nem foglalkozok, rámosolygok és kész. Ilyenkor elhuz a fenébe.
« Utoljára szerkesztve: 2006 December 08, 11:18:44 írta NGA »
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #18110 Dátum: 2006 December 08, 11:15:37 »

A te értékrendednek helyes, de a mögötted levő is érti mit akarsz? Erre ő meg rádvillant, mert neki meg az a helyes.

Ilyen szituból alakul az olyan helyzet, mikor a magyar túrista külföldön ordít a pincérrel:
Neem éérti?
Kééreek eegy káávéét!!
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #18109 Dátum: 2006 December 08, 11:15:10 »

Valójában az egész témának az az alapja, hogy egyes embereket idegesíteni fog mindig is, ha egy öreg klasszikus autó kerül elé a forgalomban, és rettenetesen erős késztetést érez arra, hogy leelőzze már végre, mert úgy érzi, feltartja.
Ez a fajta embertípus nem előz le soha még indokolt esetben sem rendőrautót, vagy luxusautót, mert pszichológiai nyomás alatt van.
Sokan a hazai utakon nem értik a helyzeteket, nem következetesen vezetnek, és ez a tudatlanság agresszivitással párosulva félelmetes.

A saját tapasztalatom az, hogy a kempingbusszal, vagy más veteránnal folyamatosan megtalálnak suzukisok, opel astrások, hogy bebizonyítsák döntésüket a járműválasztásban, azonban ha egy touareggel közlekedve haladok, hasonló értelmi szinten lévő sofőrök szánalmasan lehúzodnak sokszor még indokolatlan esetben is. Mosolyrafakasztó.

De meg kell érteni szerencsétleneket, nyilván belekényszerül a csúnya kövér hisztis feleségével egy 120 hónap lizinggel terhelt bontószökevénybe, ne csodálkozzatok ha  ilyen emberből hamarabb kijön az állat.

Valahol ebben, és Stunt hsz. ében van igazság. Mostanában kb. évi 15e -t vezetek (na jó, legyen 20e, Bogárral együtt) - bár ez semmit nem jelent, max. annyit, hogy láttam már több helyzetet, meg követtem is el.
Tisztelt Tanár Uraknak ajánlom, hogy legalább egy kicsit próbáljnaka meg a másik fejével gondolkozni, ne csak a sajátjukkal. A kisebbrendűségi érzés pedig rossz tanácsadó. Csókolom.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #18108 Dátum: 2006 December 08, 11:12:55 »

De nem lépek a fékbe, csak bal lábbal megpöccintem, hogy felvillanjon. Nem hinném, hogy ezzel bunkó lennék.

A te értékrendednek helyes, de a mögötted levő is érti mit akarsz? Erre ő meg rádvillant, mert neki meg az a helyes.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18107 Dátum: 2006 December 08, 11:08:01 »


szerintem mindenki így értette a féklámpa villantást, nyilván nem rásatuzással lehet csak féklámpát világításra bírni, de ez jogosabb, mint a fél percig villogás. nyilván egy villantás jelzés, hogy szeretnék menni. a folyamatos villogás jelzés, hogyh úzz a kurva anyádba előlem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #18106 Dátum: 2006 December 08, 11:06:48 »

 Shocked Shocked Huh Huh

http://index.hu/politika/bulvar/elal1207/
RNIE
« Hozzászólás #18105 Dátum: 2006 December 08, 11:04:54 »


. Autópáylán ha lehet a külsőben megyek. Se a bogárnak, se a Polonak nincs keresnivalója a belsőben, mivel egyik sem megy tartósan 130-at sem. Tudom a korlátaikat, és ennek megfelelően vezetek.
Itt a lényeg.A tükörből pedig sokan nem tudják eldönteni hogy egy versenyző akarja megmutatni hogy a széthulló autója mire képes és azért villog,vagy olyan valaki jön aki tényleg siet és 140 van még egy százasa tartalékban
« Utoljára szerkesztve: 2006 December 08, 11:15:48 írta RNIE »
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18104 Dátum: 2006 December 08, 11:04:29 »

pár hónapja volt, parkolóban mentünk 4-en egymás után. az első elkezdett leparkolni, a következő meg én vártuk, a mögöttem lévő meg elkezdett volna elözgetni minket, csak a szembe jövő részen is álltak, egyikünk sem engedte be, úgyis megyünk magunktól, ha lehet, erre rámtapadva jött, pirosnál megálltam, ő kicsit távolabb, kipattant és nagyon lendületesen indult felém..látta, hogy kotorászok valamit, intett, majd visszaült.normális az ilyen? nem képes megvárni egy leparkolást, kb 25 másodperc

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #18103 Dátum: 2006 December 08, 11:03:13 »

Na látom micsoda flame-t inditottam.
Akkor a féklámpához, refizéshez:
- országúton, ha belemászik a seggembe, és onnan akar előzni, de nem bir, akkor a saját biztonságom érdekében rá szoktam pöccinteni a fékre, ezzel nem szivatni akarom, csak közlöm vele, hogy tartsa be a követési távolságot. Jogom van biztonságosan közlekedni, és ha 1-2 m-es követési távolsággal jön 90-nél, akkor hogy áll meg, ha hirtelen fékeznem kell? Jogom van arra, hogy az elöttem jövő hirtelen fékezésekor, megfelelő követési távolság tartása esetén lefékezzek. Ez bármi miatt is lehet, akár pl az, hogy egy teherautó, amin nem látok át, utolér egy kerékpárost, motorost, stb, és leelőzni nem tudja, mert jönnek szemben, de neki fékeznie kell. Namármost ha a mögöttem levő nem tartja be a kötelező követési távolságot, akkor először elkezdek lassulni, hogy picit nagyobb legyen a távolság köztem, meg az elöttem levő autó között, majd ha ekkor sem marad le, akkor marad a felvillantás. De nem lépek a fékbe, csak bal lábbal megpöccintem, hogy felvillanjon. Nem hinném, hogy ezzel bunkó lennék.
- Ha kimegyek előzni, akkor ahogy látom, hogy más is előz mögöttem, azonnal kirakom az index-et jobbra, jelzem, hogy ahogy tudok le fogok huzódni jobbra. Nagyon nem szokott érdekelni, kinek milyen gyors az autója. Ha utolérek valakit, és lehetőségem van, akkor elkezdem előzni, ha engem nem kezdtek előzni. Ehhez meg az kell, hogy ha látom, hogy a mögöttem jövö is előzni akar, akkor mielött lehetőségem lenne előzni, kirakom az irányjelzőt. Ezzel jelzem neki, hogy előzni fogok. Ezek után tudja, hogy az első adódó alkalommal ki fogok menni. Ha ezek után nekiáll villogni, akkor nagyon nem érdekel, befejezem a szabályos előzést. Autópáylán ha lehet a külsőben megyek. Se a bogárnak, se a Polonak nincs keresnivalója a belsőben, mivel egyik sem megy tartósan 130-at sem. Tudom a korlátaikat, és ennek megfelelően vezetek.
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #18102 Dátum: 2006 December 08, 11:02:58 »

de az ilyen menjen a versenypályára, ne engem veszélyeztessen! ott lehet előzgetni ellenőrzött körülmények közt, még díjat is kaphat. carmageddont a gépen kell játszani
Az a helyzet, hogy a közútra csak egy autó kell, még jogsi sem fontos, a versenypályára meg liszensz.
Ha te féklámpátvillogtatsz egy túraversenyen, a következő futamot a kispadról nézed.
Na ezért veszélyes üzem a közúti kölekedés, mert mindenki azt csinál, amit akar, van aki refivel villogtat, van aki féklámpával. hülye-hülye.
Nem az a gond, hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés. capisi?
« Utoljára szerkesztve: 2006 December 08, 11:04:58 írta lovászimi »
Oldalak: 1 ... 3087 3088 3089 3090 3091 [3092] 3093 3094 3095 3096 3097 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.118 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.