www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 16:58:43

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2280 2281 2282 2283 2284 [2285] 2286 2287 2288 2289 2290 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27887603 alkalommal)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #50421 Dátum: 2008 Augusztus 04, 20:53:09 »

Nem tudom miről beszéltek,én nem írtam és nem mondtam egy szóval sem,hogy könyvet szeretnék írni,sem azt,hogy én NGA-nál nagyobb tudású lennék,vagy esetleg valami riválisa szeretnék lenni.
akkor kérj elnézést !
és ne terelj !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #50420 Dátum: 2008 Augusztus 04, 20:47:59 »

Nem tudom miről beszéltek,én nem írtam és nem mondtam egy szóval sem,hogy könyvet szeretnék írni,sem azt,hogy én NGA-nál nagyobb tudású lennék,vagy esetleg valami riválisa szeretnék lenni.
Akkor javaslom,hogy olvassál vissza FIGYELMESEN,különös tekintettel a SAJÁT beirásaidra.

Tóth Zoltán
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #50419 Dátum: 2008 Augusztus 04, 20:43:31 »

Íme:


Bal oldal főfal, onnan jönnek a tetőgerendák. Azok csatlakoznak egy fekvő gerendára, ami fekszik 3 vasbeton oszlopon. A maradék két fal pala a tetővel együtt, és a bejárat ponyva. Nem fagymentes az tuti. De mivel télen nem is használom, nincs mi ráfagyjon.  Smiley

Nem én csináltam ezt a kótert, és már tavalyi kép. Idén még rend is van benne, valamint a kocsi fölött nincs szar, amit véletlen valaki rárántana....

Találtam autódöntőt, de ez egyszerű mint a faék. Nekünk valami spécó volt emelővel meg mindennel.... Azt papám ekkelte.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 04, 20:54:24 írta tazoli »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #50418 Dátum: 2008 Augusztus 04, 20:42:16 »

Ennek nincs semmi értelme!!
Adott 2 forumos,mindkettő nagytudású,és nem azon munkálkodnak,hogy közösen egy mégjobb könyv szülessen,hanem az uj titán birálja,kritizálja a már sok éve elkészült könyvet.Melyet szerzöje akkor a legjobb tudása,valamint az akkor beszerezhetö információk alapján készitett!!
Kényelmes dolog beszolni,de hol itt az egyenlö pálya,egyenlö esélyek????
Nyolc éve az internet még olyan gyerekcipöben járt,hogy abbol szinte semmit nem profitált egy bogaras könyv szerzöje.
Ma már az is kiderithetö,hogy Hans Müller Bruckenbracker mit reggelizett 1958 május 24-én amikoris berakta az N-edik motort a szalagon,és nem huzott meg 2 csavart rendesen.
Nem szándékozom NGA hivatlan prokátora lenni,de a dolgok igazi megitéléséhez az elöbbiek is hozzá tartoznak,csak ezért tettem szóvá.
Amugy meg az a könyv minden igazi bogaras polcán ott van,az ÖSSZES HIBÁJÁVAL EGYÜTT!!
Nem tudom miről beszéltek,én nem írtam és nem mondtam egy szóval sem,hogy könyvet szeretnék írni,sem azt,hogy én NGA-nál nagyobb tudású lennék,vagy esetleg valami riválisa szeretnék lenni.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #50417 Dátum: 2008 Augusztus 04, 20:40:14 »

Felesleges szitani a vitát. Valóban ezelött 8 évvel ejtettem hibát a könyvbe, és vállalom is. Szeretek mindig tanulni, és új információkhoz jutni. Azóta is sok olyan uj információt tudtam meg, ami a könyv megirásakor nem tudtam. Igyekszem megbizható forrásból legalább 2 helyről ellenőrizni az információkat, de sokszor még a vw sem adott ki minden tekintetben helytálló információt, gyári kiadványokban is előfordul tévedés, főleg a váltások idején. Sokszor az is előfordul, hogy az uj év prospektusába nem is új fotó kerül bele, hanem csak megkozmetikázzák a régit. Találkoztam már ilyennel többször is. Igy kijelenteni, hogy valami pontosan milyen volt egy autó viszonylag nehéz. Sokszor volt olyan is, hogy egyes piacokra teljesen más autókat szállitottak. Ilyen meglepetés volt számomra az az 1975-ös bogár is, amit Mikrobitól vettem, mert ez teljes 1200-as és 1300-as mixet alkotott, a karosszéria is öszvér volt, de az osztrákok ilyet rendeltek. Sokszor egy adott ország is rendelhetett megadott szint vagy egyedi összetételt. Jó példa erre, bár nem bogaras, azoknak a Golfoknak az esete, amik 91-ben is még katalizátor nélkül kerültek forgalomba itthon. Europában ekkor már csak katalizátorral hozhatták forgalomba, mi pedig e nélkül rendeltük, mivel itthon még nem volt elterjedve az olommentes benzin.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50416 Dátum: 2008 Augusztus 04, 20:40:08 »

már megint az asztal, áááááááááá
szeríntem pedig akkor használd ezt a hangot amikor legalább annyit lettettél az asztalra mint ő  !








1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #50415 Dátum: 2008 Augusztus 04, 20:35:31 »

Azt hittem garázsod van, de mosthogy igy visszaemlékszem a képekre akkor az a fedett rész is 2 oldalról védett, nem? De ha csinálsz egy 7 centis felbetont egy vashálóval már rögtön arra megy a teher...

Fedett 4 oldalról, 3-ról pala, 4-ről ahol beállok ott csak ponyva alul vasbeton gerendával, hogy a szél ki ne rántsa.  Felül is pala, az az 5.
Idén így marad, jövőre körbe tégla lesz, és valami normális ajtó. Alul meg jah azért akarok rendes vastag aknát mert közel lenne a mostani vasbeton oldeloszlopok alapjához.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #50414 Dátum: 2008 Augusztus 04, 20:31:45 »

Ennek nincs semmi értelme!!
Adott 2 forumos,mindkettő nagytudású,és nem azon munkálkodnak,hogy közösen egy mégjobb könyv szülessen,hanem az uj titán birálja,kritizálja a már sok éve elkészült könyvet.Melyet szerzöje akkor a legjobb tudása,valamint az akkor beszerezhetö információk alapján készitett!!
Kényelmes dolog beszolni,de hol itt az egyenlö pálya,egyenlö esélyek????
Nyolc éve az internet még olyan gyerekcipöben járt,hogy abbol szinte semmit nem profitált egy bogaras könyv szerzöje.
Ma már az is kiderithetö,hogy Hans Müller Bruckenbracker mit reggelizett 1958 május 24-én amikoris berakta az N-edik motort a szalagon,és nem huzott meg 2 csavart rendesen.
Nem szándékozom NGA hivatlan prokátora lenni,de a dolgok igazi megitéléséhez az elöbbiek is hozzá tartoznak,csak ezért tettem szóvá.
Amugy meg az a könyv minden igazi bogaras polcán ott van,az ÖSSZES HIBÁJÁVAL EGYÜTT!!
korrekt !

annyival egészíteném ki ,hogy LEHET KÖNYVET ÍRNI , SENKI NEM TILTHTAJA MEG !

és HAJRÁ HAJRÁ HAJRÁ  aztán majd meglátjuk

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #50413 Dátum: 2008 Augusztus 04, 20:28:40 »

És éppen ezért pontatlan a könyved is,amit te is elismersz.

Ennek nincs semmi értelme!!
Adott 2 forumos,mindkettő nagytudású,és nem azon munkálkodnak,hogy közösen egy mégjobb könyv szülessen,hanem az uj titán birálja,kritizálja a már sok éve elkészült könyvet.Melyet szerzöje akkor a legjobb tudása,valamint az akkor beszerezhetö információk alapján készitett!!
Kényelmes dolog beszolni,de hol itt az egyenlö pálya,egyenlö esélyek????
Nyolc éve az internet még olyan gyerekcipöben járt,hogy abbol szinte semmit nem profitált egy bogaras könyv szerzöje.
Ma már az is kiderithetö,hogy Hans Müller Bruckenbracker mit reggelizett 1958 május 24-én amikoris berakta az N-edik motort a szalagon,és nem huzott meg 2 csavart rendesen.
Nem szándékozom NGA hivatlan prokátora lenni,de a dolgok igazi megitéléséhez az elöbbiek is hozzá tartoznak,csak ezért tettem szóvá.
Amugy meg az a könyv minden igazi bogaras polcán ott van,az ÖSSZES HIBÁJÁVAL EGYÜTT!!

Tóth Zoltán
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #50412 Dátum: 2008 Augusztus 04, 20:26:27 »

gondoltam énis erre, csakhgy én folyamatosan e fölött parkolnék. Ugyanis oda terveztem ahol most a bogi pihen tető alatt. És nem akarom hogy egy jó ki eső után megcsússzon az a retek fal és bemossa a gödörbe a kocsit.
Azt hittem garázsod van, de mosthogy igy visszaemlékszem a képekre akkor az a fedett rész is 2 oldalról védett, nem? De ha csinálsz egy 7 centis felbetont egy vashálóval már rögtön arra megy a teher...

Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #50411 Dátum: 2008 Augusztus 04, 20:23:49 »

És éppen ezért pontatlan a könyved is,amit te is elismersz.

Mert egyszer modellévben írtad a dolgokat,egyszer meg naptári években,és sokszor jól bele is keveredtél.

És ha jól utánanézel a 66-67-68-as éveknek,vannak is hibák szépen.

Részemről téma lezárva!!
""""""""""""Részemről téma lezárva!!""""""""""""""""""""".............. JÓÓÓÓ gondolat!!                

Ja  ,igen irj egy könyvet ,azután hasonlitunk  melyik a jobb!! Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #50410 Dátum: 2008 Augusztus 04, 20:20:53 »

Az én tervem az, hogy bontott kisméretű téglából csinálok egy támfalat kapsz egy széprusztikus felületet és mögé egy kis földnedves betont..., ha nem 5 tonnás teherrel állsz rá akkor bőven ki kell, hogy bírja az autó súlyát ugy is a garázsajzat viszi a terhet, annak meg adsz egy vashálót oszt "viszonváltáska".... Ilyen magánhasználatra kár túlbonyolítani a dolgot szerintem!!

gondoltam énis erre, csakhgy én folyamatosan e fölött parkolnék. Ugyanis oda terveztem ahol most a bogi pihen tető alatt. És nem akarom hogy egy jó ki eső után megcsússzon az a retek fal és bemossa a gödörbe a kocsit.
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #50409 Dátum: 2008 Augusztus 04, 20:16:28 »


20-25 a falvastagság? Hosszra én mondjuk kevesebbet építenék 2,5 max 3 méter... Mélység meg úgy 170-180.
Meg nem csinálok egy ház alapja nagyságú betonpallcot sem.  Grin Bár az igaz hogy a 20E-vel lehet alul lőttem, de ha 30-40-ből nem lehet kihozni egy sima medencét nulla csicsával, akkor neki se kezdek... Márpedig sztem ennyiből valahogy már csak meg lehetne kreálni...

De mondom nekem az is bőven elég lenne ha valahol találnék autódöntőt... Embarrassed Arra hogy néha alánézzek, meg alvázat védjek 2 évente vagy 4 évente bőven jó lennne az is... Csakhá kurvára nincs. Vagy manapság ezt nem így hívják már azért nem találok neten róla semmit....
Az én tervem az, hogy bontott kisméretű téglából csinálok egy támfalat kapsz egy széprusztikus felületet és mögé egy kis földnedves betont..., ha nem 5 tonnás teherrel állsz rá akkor bőven ki kell, hogy bírja az autó súlyát ugy is a garázsajzat viszi a terhet, annak meg adsz egy vashálót oszt "viszonváltáska".... Ilyen magánhasználatra kár túlbonyolítani a dolgot szerintem!!

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #50408 Dátum: 2008 Augusztus 04, 20:12:48 »


20-25 a falvastagság? Hosszra én mondjuk kevesebbet építenék 2,5 max 3 méter... Mélység meg úgy 170-180.
Meg nem csinálok egy ház alapja nagyságú betonpallcot sem.  Grin Bár az igaz hogy a 20E-vel lehet alul lőttem, de ha 30-40-ből nem lehet kihozni egy sima medencét nulla csicsával, akkor neki se kezdek... Márpedig sztem ennyiből valahogy már csak meg lehetne kreálni...

De mondom nekem az is bőven elég lenne ha valahol találnék autódöntőt... Embarrassed Arra hogy néha alánézzek, meg alvázat védjek 2 évente vagy 4 évente bőven jó lennne az is... Csakhá kurvára nincs. Vagy manapság ezt nem így hívják már azért nem találok neten róla semmit....
pallok tetjére 15e(zsalunanyagod van) ! akkor csak vas cement és sóder

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #50407 Dátum: 2008 Augusztus 04, 20:11:59 »

És éppen ezért pontatlan a könyved is,amit te is elismersz.

Mert egyszer modellévben írtad a dolgokat,egyszer meg naptári években,és sokszor jól bele is keveredtél.

És ha jól utánanézel a 66-67-68-as éveknek,vannak is hibák szépen.

Részemről téma lezárva!!
szeríntem pedig akkor használd ezt a hangot amikor legalább annyit lettettél az asztalra mint ő  !







sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #50406 Dátum: 2008 Augusztus 04, 20:09:28 »

én most csináltam aknát
2m mély 100széles 3,6hosszú
zsluzva öntve,vasszegéllyes,vasalva pallóval! 20-25cm fallal


20-25 a falvastagság? Hosszra én mondjuk kevesebbet építenék 2,5 max 3 méter... Mélység meg úgy 170-180.
Meg nem csinálok egy ház alapja nagyságú betonpallcot sem.  Grin Bár az igaz hogy a 20E-vel lehet alul lőttem, de ha 30-40-ből nem lehet kihozni egy sima medencét nulla csicsával, akkor neki se kezdek... Márpedig sztem ennyiből valahogy már csak meg lehetne kreálni...

De mondom nekem az is bőven elég lenne ha valahol találnék autódöntőt... Embarrassed Arra hogy néha alánézzek, meg alvázat védjek 2 évente vagy 4 évente bőven jó lennne az is... Csakhá kurvára nincs. Vagy manapság ezt nem így hívják már azért nem találok neten róla semmit....
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #50405 Dátum: 2008 Augusztus 04, 20:05:01 »

Hagyd. Nem azért irtam a könyvet, mert mindent jobban akartam tudni, hanem azért, mert igyekeztem összefoglalni az információkat egy könyvben. Ebben is vannak hibák, hisz kb 8 éve irtam, most már sokmindent másként irnék.
És éppen ezért pontatlan a könyved is,amit te is elismersz.

Mert egyszer modellévben írtad a dolgokat,egyszer meg naptári években,és sokszor jól bele is keveredtél.

És ha jól utánanézel a 66-67-68-as éveknek,vannak is hibák szépen.

Részemről téma lezárva!!
« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 04, 20:14:06 írta Narancs »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #50404 Dátum: 2008 Augusztus 04, 19:59:13 »

"Az európai bogarak 1968-tól kapták meg a 12V-ot"
Én meg azt állitom, hogy az europai bogarak 1967 aug. 1-én kapták meg a 12V-ot. Ez a 68-as modellév. A két állitás nem ugyanaz.

Te ezt irtad. Nem akartam kötözködni, de te kezdted.
Miért nem a 68-as bogár az új bogár?

Nem érdekel a naptári év,én modellévekben beszélek.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #50403 Dátum: 2008 Augusztus 04, 19:48:38 »

Ami egyébként az új bogár dátuma,azaz a 68-as modellév.Ezért írtam én a 68-at.

"Az európai bogarak 1968-tól kapták meg a 12V-ot"
Én meg azt állitom, hogy az europai bogarak 1967 aug. 1-én kapták meg a 12V-ot. Ez a 68-as modellév. A két állitás nem ugyanaz.

Te ezt irtad. Nem akartam kötözködni, de te kezdted. De részemről ezt az ovodás személyeskedést amit művelsz lezárom.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 04, 19:55:09 írta CN 86-48 »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #50402 Dátum: 2008 Augusztus 04, 19:46:22 »

Egyébként meg az europai 1300-as 1967 aug. 1-én kapta meg a 12V-ot.
Ami egyébként az új bogár dátuma,azaz a 68-as modellév.Ezért írtam én a 68-at.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #50401 Dátum: 2008 Augusztus 04, 19:45:59 »

miért nem írsz egy könyvet? ja, NGA már írt. gondolom van fogalma róla mit mond Wink

Hagyd. Nem azért irtam a könyvet, mert mindent jobban akartam tudni, hanem azért, mert igyekeztem összefoglalni az információkat egy könyvben. Ebben is vannak hibák, hisz kb 8 éve irtam, most már sokmindent másként irnék. De akkor volt lehetőségem, és szerettem volna segiteni a bogarasoknak. A forumra mostanában ezért sem irogattam, mert nem szerettem soha okoskodónak tünni, valamint nem szerettem másokkal vitatkozni. Sajnálom, hogy most ez igy alakult, inkább kitörlöm a beirásaimat, de attól, hogy valaki azt irja, hogy jobb egy 1974-es bogár például, még nem jelenti azt, hogy ne vehessen egy pre67-est. Én azt nem értem, hogy miért is kellett stuntnak beszólni? Ő nem azt irta, hogy soha nem venne pre67-et, hanem azt, hogy általános használatra jobban megfelel az after bogi. Én is osztom ezt a véleményét. És ha majd venni fog egy perecet, el tudom képzelni, hogy alárak egy komoly alvázat :-)
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #50400 Dátum: 2008 Augusztus 04, 19:40:46 »

Help! SOS! Sürgös! ilyesmi... tévedéstörtént,
VEZETETT csapáygas váltóhoz 180as kuplungszerkezetet keresek!
« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 04, 20:13:34 írta gyiik »
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #50399 Dátum: 2008 Augusztus 04, 19:39:25 »

Lassan kezdesz az agyamra menni a beszólásaiddal. Ha valamit nem tudsz, akkor nem szólj bele. Már a kisdinamós korszakban is volt opciós 12 V Méghozzá M610/611/612 volt a rendelési kódja (késöbb a 610-es kód lett a VW 181 24V-áos rendszerének az opciós kódja). De mivel elég költséges volt, ezért kevesen kérték, általában a rendőrségi autók voltak ilyenek, sőt volt olyan is, ami 24V-ot kapott. Nagyon nem érdekel, hogy szerinted ezt azért irom, mert az enyém 12V-os. Igy most országvilág elött kijelentem, hogy az én 66-os bogaram 12V-os átalakitott, és nem azért, mert lehetett már 66-ban is 12V-al felár ellenében rendelni, hanem azért, mert valaki átalakitotta, és én vagy lusta voltam visszaalakitani, vagy ugy döntöttem, hogy megfelel nekem igy is, mivel nem volt kedvem visszacserélni a hosszú váltót rövidre. Amit meg leirtam, az tényeken alapul, 1965 augusztusban megkapta a gömbfejes futóművet és a szélesebb fékdobokat az 1300-as bogár. Ezért is alakitották át a 80-as években, amikor nagy alkatrészhiány volt 4 csavarosra, mivel olyan dobot konnyebben lehetett kapni.
Egyébként meg az europai 1300-as 1967 aug. 1-én kapta meg a 12V-ot.
VW 181 24V-
kübelböl is ilyet vetem ki 12v

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #50398 Dátum: 2008 Augusztus 04, 19:36:27 »


miért nem írsz egy könyvet? ja, NGA már írt. gondolom van fogalma róla mit mond Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #50397 Dátum: 2008 Augusztus 04, 19:35:04 »

"NGA elhintette itt a 67előtti az Isten dogmát és a követők,mint a bárányok kolompoló társukat követik".
Az ilyen és hasonló megjegyzései miatt szóltam be neki(és nem neked!),mert zavart,hogy az utóbbi időben mindig valami megjegyzést tett az 58-67 között bogarakra,és most meg pont ilyent vett.

Gondolom te most külön örülsz,hogy 66-os bogarat vett,mert a tiéd is az.Most jól meg tudod magyarázni,hogy az a legtökéletesebb évjárat,mert már 70-es évek technika,a 60-as évek designjával.

Ez a 66-ban opcióként kérhető volt a 12V,ez egy jó nagy baromság!!!Gondolom ezt a dumát csak azért hinted,mert a te bogarad már át lett takeszolva 12V-ra,és ezzel az gyári opciós szöveggel akarod elhitetni,hogy az gyárilagos!Lehet,hogy ezt itt a fórumon egyesek beveszik neked,de én nem!
Az európai bogarak 1968-tól kapták meg a 12V-ot,az amcsik már egy évvel korábban,'67-ben.

Már a kisdinamós korszakban is volt opciós 12 V Méghozzá M610/611/612 volt a rendelési kódja (késöbb a 610-es kód lett a VW 181 24V-áos rendszerének az opciós kódja). De mivel elég költséges volt, ezért kevesen kérték, általában a rendőrségi autók voltak ilyenek, sőt volt olyan is, ami 24V-ot kapott. Nagyon nem érdekel, hogy szerinted ezt azért irom, mert az enyém 12V-os. Igy most országvilág elött kijelentem, hogy az én 66-os bogaram 12V-os átalakitott, és nem azért, mert lehetett már 66-ban is 12V-al felár ellenében rendelni, hanem azért, mert valaki átalakitotta, és én vagy lusta voltam visszaalakitani, vagy ugy döntöttem, hogy megfelel nekem igy is, mivel nem volt kedvem visszacserélni a hosszú váltót rövidre. Amit meg leirtam, az tényeken alapul, 1965 augusztusban megkapta a gömbfejes futóművet és a szélesebb fékdobokat az 1300-as bogár. Ezért is alakitották át a 80-as években, amikor nagy alkatrészhiány volt 4 csavarosra, mivel olyan dobot konnyebben lehetett kapni.
Egyébként meg az europai 1300-as 1967 aug. 1-én kapta meg a 12V-ot.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 04, 19:39:22 írta CN 86-48 »
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #50396 Dátum: 2008 Augusztus 04, 19:32:25 »

mindent én
lett egy +60-70nm beton placc is meg egy kis terep rendezés 2 konténer 200kiló felett

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #50395 Dátum: 2008 Augusztus 04, 19:24:04 »

én most csináltam aknát
ez eddig nagyon jo, de itt mindenkit eppen az erdekel, hogy mennyibol jon ki, mit csinaltal magad, mit csinaltattal massal, stb... :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #50394 Dátum: 2008 Augusztus 04, 19:21:47 »

én most csináltam aknát
2m mély 100széles 3,6hosszú
zsluzva öntve,vasszegéllyes,vasalva pallóval! 20-25cm fallal

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #50393 Dátum: 2008 Augusztus 04, 17:54:12 »

Ha pedig mindenkép bazári majmot akar csinálni az autójából az ember (amit "mindenki megnéz"), akkor a carstylingra kell menni tanácsokat kérni.

Én eltudok aludni akkor is, ha senki nem nézi meg az autómat.

Félreértettél...
Engem tök hidegen hagy, ki mit gondol a bogaramról, nekem tetszik, szeretem és kész.
Mellesleg nem is a sajátomra gondoltam, mert az enyém nem az eredeti és szűz kategóriába tartozik...

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #50392 Dátum: 2008 Augusztus 04, 17:51:23 »

Ha pedig mindenkép bazári majmot akar csinálni az autójából az ember (amit "mindenki megnéz"), akkor a carstylingra kell menni tanácsokat kérni.

Én eltudok aludni akkor is, ha senki nem nézi meg az autómat.
igen szerintem aki egy autót felújít azt magának újitja, és nemnagyon érdekli a másik véleménye, persze az elismerés jólesik  Smiley
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #50391 Dátum: 2008 Augusztus 04, 17:49:28 »

Egy agyonhasznált, takivaki, sáros dísztárcsás pre bogarat sem néznek meg az emberek találkozón.
hat ennek pl volt sikere,pedig meg disztarcsa sincs rajta Evil

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50390 Dátum: 2008 Augusztus 04, 17:45:24 »

Sárga. Nemrég volt a depoban is.
Melyik after nyert? Most hirtelen nem emlékszem...

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50389 Dátum: 2008 Augusztus 04, 17:44:48 »

Ha pedig mindenkép bazári majmot akar csinálni az autójából az ember (amit "mindenki megnéz"), akkor a carstylingra kell menni tanácsokat kérni.

Én eltudok aludni akkor is, ha senki nem nézi meg az autómat.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #50388 Dátum: 2008 Augusztus 04, 17:43:37 »

Rajzáson mégis nyert egy after, ami tök gyári (felújított).

Egy agyonhasznált, takivaki, sáros dísztárcsás pre bogarat sem néznek meg az emberek találkozón.

Melyik after nyert? Most hirtelen nem emlékszem...

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50387 Dátum: 2008 Augusztus 04, 17:41:48 »

Rajzáson mégis nyert egy after, ami tök gyári (felújított).

Egy agyonhasznált, takivaki, sáros dísztárcsás pre bogarat sem néznek meg az emberek találkozón.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #50386 Dátum: 2008 Augusztus 04, 17:41:11 »

ja aircult-é is after bogár mégis felfigyelnek rá  Wink
Én az átalakítás nélküli, tök érintetlen, újszerű állapotban megőrzött afterekre gondoltam...

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #50385 Dátum: 2008 Augusztus 04, 17:34:24 »

igaz
ja aircult-é is after bogár mégis felfigyelnek rá  Wink
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #50384 Dátum: 2008 Augusztus 04, 17:33:06 »

csak ugy jo barmelyik Cool
igaz
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #50383 Dátum: 2008 Augusztus 04, 17:28:35 »

ha le van ültetve a porba, akkor felfigyelnek rá.....

csak ugy jo barmelyik Cool

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #50382 Dátum: 2008 Augusztus 04, 17:26:09 »

Ebben teljesen igazad van. Itthon is van néhány fullgyári, keveset futott és szűz bogi, de a talikon csak max. egy-két ember figyel fel rájuk...
ha le van ültetve a porba, akkor felfigyelnek rá.....
Oldalak: 1 ... 2280 2281 2282 2283 2284 [2285] 2286 2287 2288 2289 2290 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.141 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.