www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 20, 23:40:56

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921398 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2281 2282 2283 2284 2285 [2286] 2287 2288 2289 2290 2291 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 31842678 alkalommal)
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #50447 Dátum: 2008 Augusztus 04, 22:27:27 »

Azt ki lehet valahogy deriteni, hogy lopják-e a wi-fimet itthon?
Csak tippelek a szomszédra, de nem tudom miként láthatom is ezt...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #50446 Dátum: 2008 Augusztus 04, 22:25:55 »


Fenyő deszka van rajta, de még lusta voltam lefesteni valami okossággal... És szobalétrán megyek le. Ez olcsó volt a praktikarcsiban.
dettó! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #50445 Dátum: 2008 Augusztus 04, 22:22:19 »

átlag garázsban nincs 3,5-4m szabad belmagasság, viszont aknát talán utólag is lehet ásni lefelé.

Tazoli: ha csak arra kell hogy évente 2szer alánézz, érdemesebb úgy csinálni mint SiD. ha jól emlékszem egy régebbi képről, van két nagy hegesztett háromszög alakú rámpája, amire ha kell, feltolat a kertben. (a honlapján talán meg lehet találni a képet a felújítások közt)

Azonnal grafitolok oda.... megnézem. Bár amit annó építetem rámpát, (szintén emlékezetes mint a garage) noszóval már arra sem tudnék most felmenni. Le van ültetve és ne tudnék akkora szögben ráállni. Max ha 15 méter hosszúra építeném, akkor "rendes"(=aláférjek fekve, ülve, guggolva,) magasságban tudnék alá állni.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 04, 22:24:24 írta tazoli »
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #50444 Dátum: 2008 Augusztus 04, 22:20:25 »

én úgy tudom, hogy a csáposhoz is kell ásni, de ha nem így van, akkor javítsatok ki

Lehet van olyan amihez kell, de én olyat tudok amihez nem. Csak betolod lerakod azt van. 250E a csápos legalja. Bár X-est vennék, múltkor már írták a nevét de elfelejtettem  Roll Eyes. Azt már még kevesebbé be lehet szerezni. És az mobile! Van 4 kerék a két sin alján mint a "békának" és tologathatod amerre akarod.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50443 Dátum: 2008 Augusztus 04, 22:18:45 »

Ha már igy akna témánál vagyunk és árkalkulációt végzünk egy jól és szépen kivitelezett, minden igényt kielégítő aknára lehet, hogy érdemes egy leselejtezett csáposra beruházni nem? Igaz, hogy kell hozzá ipari áram, meg nagy belmagasság! De ha ez a kettő adott én lehet, hogy inkább emelőt vennék mint ásót ragadnék... annyi előnye még van, hogy 2 autó is parkolhat 1 helyen, bár itt a múltkor sokan mondták, hogy nem mernék vele megemelni az autójukat...
Várok véleményeket!

Én is csápost akartam, de nekem lesz kint is egy fedett szín (autótároló), majd ott lesz csápos. Egyébként igazad van.

Árban egy használt, de műbizonylatos (esetleg naplózott) csápos kb annyi, mint egy jó akna. Ahhoz is kell azonban beton alap és asni is kell, noha nem sokat.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #50442 Dátum: 2008 Augusztus 04, 22:18:16 »

Ha már igy akna témánál vagyunk és árkalkulációt végzünk egy jól és szépen kivitelezett, minden igényt kielégítő aknára lehet, hogy érdemes egy leselejtezett csáposra beruházni nem? Igaz, hogy kell hozzá ipari áram, meg nagy belmagasság! De ha ez a kettő adott én lehet, hogy inkább emelőt vennék mint ásót ragadnék... annyi előnye még van, hogy 2 autó is parkolhat 1 helyen, bár itt a múltkor sokan mondták, hogy nem mernék vele megemelni az autójukat...
Várok véleményeket!
átlag garázsban nincs 3,5-4m szabad belmagasság, viszont aknát talán utólag is lehet ásni lefelé.

Tazoli: ha csak arra kell hogy évente 2szer alánézz, érdemesebb úgy csinálni mint SiD. ha jól emlékszem egy régebbi képről, van két nagy hegesztett háromszög alakú rámpája, amire ha kell, feltolat a kertben. (a honlapján talán meg lehet találni a képet a felújítások közt)
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #50441 Dátum: 2008 Augusztus 04, 22:16:44 »

Ha már igy akna témánál vagyunk és árkalkulációt végzünk egy jól és szépen kivitelezett, minden igényt kielégítő aknára lehet, hogy érdemes egy leselejtezett csáposra beruházni nem? Igaz, hogy kell hozzá ipari áram, meg nagy belmagasság! De ha ez a kettő adott én lehet, hogy inkább emelőt vennék mint ásót ragadnék... annyi előnye még van, hogy 2 autó is parkolhat 1 helyen, bár itt a múltkor sokan mondták, hogy nem mernék vele megemelni az autójukat...
Várok véleményeket!
én úgy tudom, hogy a csáposhoz is kell ásni, de ha nem így van, akkor javítsatok ki
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50440 Dátum: 2008 Augusztus 04, 22:16:04 »

asszem itt az ideje bemutatnod mindenfele szogbol,melysegbol,magassagbol az aknadat  Evil
(lefedve mivel,hogyan van?)


Fenyő deszka van rajta, de még lusta voltam lefesteni valami okossággal... És szobalétrán megyek le. Ez olcsó volt a praktikarcsiban.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #50439 Dátum: 2008 Augusztus 04, 22:14:19 »

Ha már igy akna témánál vagyunk és árkalkulációt végzünk egy jól és szépen kivitelezett, minden igényt kielégítő aknára lehet, hogy érdemes egy leselejtezett csáposra beruházni nem? Igaz, hogy kell hozzá ipari áram, meg nagy belmagasság! De ha ez a kettő adott én lehet, hogy inkább emelőt vennék mint ásót ragadnék... annyi előnye még van, hogy 2 autó is parkolhat 1 helyen, bár itt a múltkor sokan mondták, hogy nem mernék vele megemelni az autójukat...
Várok véleményeket!
en inkabb asok.

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #50438 Dátum: 2008 Augusztus 04, 22:13:27 »

asszem itt az ideje bemutatnod mindenfele szogbol,melysegbol,magassagbol az aknadat  Evil
(lefedve mivel,hogyan van?)
Ha már igy akna témánál vagyunk és árkalkulációt végzünk egy jól és szépen kivitelezett, minden igényt kielégítő aknára lehet, hogy érdemes egy leselejtezett csáposra beruházni nem? Igaz, hogy kell hozzá ipari áram, meg nagy belmagasság! De ha ez a kettő adott én lehet, hogy inkább emelőt vennék mint ásót ragadnék... annyi előnye még van, hogy 2 autó is parkolhat 1 helyen, bár itt a múltkor sokan mondták, hogy nem mernék vele megemelni az autójukat...
Várok véleményeket!

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50437 Dátum: 2008 Augusztus 04, 22:12:13 »

Azért gondolkodni is érdemes
- Az 1966-os bogár technikailag megfelel egy afternek, egyedül a keskenyebb hátsó futómű okozhat gondot, de ez egy szélesebb kerékkel kiegyenlithető. Gombfejes, kanyarstabilizátoros az eleje. Szélesek a fékek, és egy főfékmunkahenger és tartály cserével 2 körössé tehető ugy, hogy észre sem venni. 12 volt is ugy oldható meg, hogy nem szentségtörés, mivel 1966-ban már opciósan volt 12V, a 66-os modellen is. Stuntmanus tudatosan jól választott. Megvette azt az évjáratot, ami technikailag a legjobb, és legszebb. Itt még széles a diszléc, szinte mindent megöriz a pre részleteiből, de már a modern technika van alatta. Gratulálok hozzá itt is neki, nagyon jó választás volt!


Utoljára leírom, hogy mindenki megértse.

Nekem nem a pre bogarakkal volt és van is bajom, hanem azzal, amikor valaki relatíve kevés pénzből szeretne mindenképpen pre bogarat venni, az majdnem biztos, hogy nem fog jól járni. Az az árkülönbözet, ami a pre és after bogarak között van azonos állapotot feltételezve VÉLEMÉNYEM SZERINT nem indokolt. Pláne egy első autós, bogárral ismerkedő embernek jobb, ha vesz egy after gépet, olcsón, közepes állapotban, mint egy szétesett pre bogarat, amitől megutálja a VW-t is, nem csak a bogarat.

Nekem annyira tetszett régen is a pre bogár, hogy majdnem vettem is egyet, de inkább építettem egy garázst belőle... De az sem ócskavas volt (ugye NGA?), mert ha nem lett volna elég pénzem, akkor nem szemezek pre bogárral, hanem aftert veszek, ahogy már párszor meg is tettem.

De sorolhatnám tovább: kabrióm sem azért nincs, mert félek, hogy fejbeb*sz egy tégla, hanem mert nincs pénzem rá, amire meg van, azt hülye lennék megvenni.
És a nagy álmon a 911-es sem azért nincs a garázsomban, mert sokat fogyaszt, hanem mert amit meg tudnék venni, azt épeszű ember nem veszi meg, mert a végén átkozottul drága lesz.

Remélem érthető.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #50436 Dátum: 2008 Augusztus 04, 22:04:06 »

Itt az igazság!! Wink
asszem itt az ideje bemutatnod mindenfele szogbol,melysegbol,magassagbol az aknadat  Evil
(lefedve mivel,hogyan van?)
« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 04, 22:05:43 írta drflexes »

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50435 Dátum: 2008 Augusztus 04, 22:02:28 »

csak csalóka a kép mert a fénycsövek beugrását látni ami ugye nem az akna teteje és ugye számolgattak a kollégék, hogy ha 30-s lapból 4 egész sor akkor az 120, de az még csak a fénycsőbeugrás....
Itt az igazság!! Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50434 Dátum: 2008 Augusztus 04, 22:01:57 »

egy off kérdés: az utolsó képeden jó látom, hogy a szerelő akna 4 csempesor mélységü = kb 120 cm? Hogyan lehet ebben szerelni?

Jaaa, most értem ide az olvasással.

Rosszul látod, amit te végének gondolsz azok csak a fénycső armatúrák bemélyedései. Innen világítanak felfelé és ide lehet tenni a kulcsokat, roncsot, kólásüveget, stb. Innen még van egy-két sor, összeségében 2 méter mély az aknám.
Ezen a képen jobban látszik, talán.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #50433 Dátum: 2008 Augusztus 04, 22:01:12 »

Milyen miniakna? Az én aknám 2 méter mély és 120 széles és vagy 5 méter hosszú. Fénycső armatúrákkal, kettő állítható valamint 230V aljzatokkal (konnektor). Szigetelt, járólapozott, annyi földet ástak ki, hogy a fél kert azzal van feltöltve...
Árát ne kérdezzétek.   Shocked Shocked Shocked Shocked
csak csalóka a kép mert a fénycsövek beugrását látni ami ugye nem az akna teteje és ugye számolgattak a kollégék, hogy ha 30-s lapból 4 egész sor akkor az 120, de az még csak a fénycsőbeugrás....

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50432 Dátum: 2008 Augusztus 04, 21:54:29 »

Na itt a korrekt válasz :-)
Amúgy ezen sokat spórólni nem tudsz / nem érdemes szvsz. Meg kell csinálni korrektül - csak egyszer omlik be az autó alatt akkor messze többe kerül majd. Nem beszélve arról, ha éppen Te is akkor vagy az aknában...
Ezért is érdekelne hogyan szerel Stunt ebben a miniaknában. Ami biztos: kisebb akna, kevesebb pénz. Cool

Milyen miniakna? Az én aknám 2 méter mély és 120 széles és vagy 5 méter hosszú. Fénycső armatúrákkal, kettő állítható valamint 230V aljzatokkal (konnektor). Szigetelt, járólapozott, annyi földet ástak ki, hogy a fél kert azzal van feltöltve...
Árát ne kérdezzétek.   Shocked Shocked Shocked Shocked

[a csatolmányt egy admin törölte]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #50431 Dátum: 2008 Augusztus 04, 21:40:11 »

Debánom hogy linkeltem. Mindenki kiröhögi az alvóst.  Grin
Én nem röhögöm. Nekem az összes mindenem ázik. A melósgarázs (csak nappal szabad) meg akkora mint egy rókalyuk. Ha jobbrol hozzáférek, balrol nem, ha elölröl hozzáférek, hátulrol nem. és ott ujitottam fel. nemfikázni!
ja, a citróval már centizni kell a szélénél  Grin
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #50430 Dátum: 2008 Augusztus 04, 21:24:12 »

Debánom hogy linkeltem. Mindenki kiröhögi az alvóst.  Grin
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #50429 Dátum: 2008 Augusztus 04, 21:22:51 »

20-30év és a after gépek is a találkozó gyöngyszemei lesznek Cool
ha megérik  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #50428 Dátum: 2008 Augusztus 04, 21:22:40 »

állat kis garázs Cool
    Grin
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13426


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #50427 Dátum: 2008 Augusztus 04, 21:22:00 »

Én még hozzá tenném, hogy -bár ez nálam nem szempont- de találkozón le se szarják az aftereket, legyen az akármilyen zsírgyári...
én azért ezt nem mondanám.....
szerintem a szép állapotut megnézik..........igaz nem mondják hogy, nagyon szép, csak hogy szép max .....
20-30év és a after gépek is a találkozó gyöngyszemei lesznek Cool

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #50426 Dátum: 2008 Augusztus 04, 21:19:34 »

kapjátokbe  Grin Grin Kecsgek  Grin Grin
 

Most sem ázott meg a kcosim pedig patogott a jég meg az eső.   
Errefelé most tuningolja magát az idöjárás.
Dörög,villámlik,már esik,jó nagy balhé alakul.
(Ja,az én garázsom se ázik be!!) Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #50425 Dátum: 2008 Augusztus 04, 20:59:38 »

állat kis garázs Cool

kapjátokbe  Grin Grin Kecsgek  Grin Grin
 

Most sem ázott meg a kcosim pedig patogott a jég meg az eső.   
« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 04, 21:05:33 írta tazoli »
RNIE
« Hozzászólás #50424 Dátum: 2008 Augusztus 04, 20:59:20 »

köszi mester  Grin
májplezsör
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #50423 Dátum: 2008 Augusztus 04, 20:58:27 »

állat kis garázs Cool
köszi mester  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
RNIE
« Hozzászólás #50422 Dátum: 2008 Augusztus 04, 20:57:42 »

Íme:

állat kis garázs Cool

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #50421 Dátum: 2008 Augusztus 04, 20:53:09 »

Nem tudom miről beszéltek,én nem írtam és nem mondtam egy szóval sem,hogy könyvet szeretnék írni,sem azt,hogy én NGA-nál nagyobb tudású lennék,vagy esetleg valami riválisa szeretnék lenni.
akkor kérj elnézést !
és ne terelj !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #50420 Dátum: 2008 Augusztus 04, 20:47:59 »

Nem tudom miről beszéltek,én nem írtam és nem mondtam egy szóval sem,hogy könyvet szeretnék írni,sem azt,hogy én NGA-nál nagyobb tudású lennék,vagy esetleg valami riválisa szeretnék lenni.
Akkor javaslom,hogy olvassál vissza FIGYELMESEN,különös tekintettel a SAJÁT beirásaidra.

Tóth Zoltán
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #50419 Dátum: 2008 Augusztus 04, 20:43:31 »

Íme:


Bal oldal főfal, onnan jönnek a tetőgerendák. Azok csatlakoznak egy fekvő gerendára, ami fekszik 3 vasbeton oszlopon. A maradék két fal pala a tetővel együtt, és a bejárat ponyva. Nem fagymentes az tuti. De mivel télen nem is használom, nincs mi ráfagyjon.  Smiley

Nem én csináltam ezt a kótert, és már tavalyi kép. Idén még rend is van benne, valamint a kocsi fölött nincs szar, amit véletlen valaki rárántana....

Találtam autódöntőt, de ez egyszerű mint a faék. Nekünk valami spécó volt emelővel meg mindennel.... Azt papám ekkelte.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 04, 20:54:24 írta tazoli »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #50418 Dátum: 2008 Augusztus 04, 20:42:16 »

Ennek nincs semmi értelme!!
Adott 2 forumos,mindkettő nagytudású,és nem azon munkálkodnak,hogy közösen egy mégjobb könyv szülessen,hanem az uj titán birálja,kritizálja a már sok éve elkészült könyvet.Melyet szerzöje akkor a legjobb tudása,valamint az akkor beszerezhetö információk alapján készitett!!
Kényelmes dolog beszolni,de hol itt az egyenlö pálya,egyenlö esélyek????
Nyolc éve az internet még olyan gyerekcipöben járt,hogy abbol szinte semmit nem profitált egy bogaras könyv szerzöje.
Ma már az is kiderithetö,hogy Hans Müller Bruckenbracker mit reggelizett 1958 május 24-én amikoris berakta az N-edik motort a szalagon,és nem huzott meg 2 csavart rendesen.
Nem szándékozom NGA hivatlan prokátora lenni,de a dolgok igazi megitéléséhez az elöbbiek is hozzá tartoznak,csak ezért tettem szóvá.
Amugy meg az a könyv minden igazi bogaras polcán ott van,az ÖSSZES HIBÁJÁVAL EGYÜTT!!
Nem tudom miről beszéltek,én nem írtam és nem mondtam egy szóval sem,hogy könyvet szeretnék írni,sem azt,hogy én NGA-nál nagyobb tudású lennék,vagy esetleg valami riválisa szeretnék lenni.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #50417 Dátum: 2008 Augusztus 04, 20:40:14 »

Felesleges szitani a vitát. Valóban ezelött 8 évvel ejtettem hibát a könyvbe, és vállalom is. Szeretek mindig tanulni, és új információkhoz jutni. Azóta is sok olyan uj információt tudtam meg, ami a könyv megirásakor nem tudtam. Igyekszem megbizható forrásból legalább 2 helyről ellenőrizni az információkat, de sokszor még a vw sem adott ki minden tekintetben helytálló információt, gyári kiadványokban is előfordul tévedés, főleg a váltások idején. Sokszor az is előfordul, hogy az uj év prospektusába nem is új fotó kerül bele, hanem csak megkozmetikázzák a régit. Találkoztam már ilyennel többször is. Igy kijelenteni, hogy valami pontosan milyen volt egy autó viszonylag nehéz. Sokszor volt olyan is, hogy egyes piacokra teljesen más autókat szállitottak. Ilyen meglepetés volt számomra az az 1975-ös bogár is, amit Mikrobitól vettem, mert ez teljes 1200-as és 1300-as mixet alkotott, a karosszéria is öszvér volt, de az osztrákok ilyet rendeltek. Sokszor egy adott ország is rendelhetett megadott szint vagy egyedi összetételt. Jó példa erre, bár nem bogaras, azoknak a Golfoknak az esete, amik 91-ben is még katalizátor nélkül kerültek forgalomba itthon. Europában ekkor már csak katalizátorral hozhatták forgalomba, mi pedig e nélkül rendeltük, mivel itthon még nem volt elterjedve az olommentes benzin.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50416 Dátum: 2008 Augusztus 04, 20:40:08 »

már megint az asztal, áááááááááá
szeríntem pedig akkor használd ezt a hangot amikor legalább annyit lettettél az asztalra mint ő  !








1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #50415 Dátum: 2008 Augusztus 04, 20:35:31 »

Azt hittem garázsod van, de mosthogy igy visszaemlékszem a képekre akkor az a fedett rész is 2 oldalról védett, nem? De ha csinálsz egy 7 centis felbetont egy vashálóval már rögtön arra megy a teher...

Fedett 4 oldalról, 3-ról pala, 4-ről ahol beállok ott csak ponyva alul vasbeton gerendával, hogy a szél ki ne rántsa.  Felül is pala, az az 5.
Idén így marad, jövőre körbe tégla lesz, és valami normális ajtó. Alul meg jah azért akarok rendes vastag aknát mert közel lenne a mostani vasbeton oldeloszlopok alapjához.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #50414 Dátum: 2008 Augusztus 04, 20:31:45 »

Ennek nincs semmi értelme!!
Adott 2 forumos,mindkettő nagytudású,és nem azon munkálkodnak,hogy közösen egy mégjobb könyv szülessen,hanem az uj titán birálja,kritizálja a már sok éve elkészült könyvet.Melyet szerzöje akkor a legjobb tudása,valamint az akkor beszerezhetö információk alapján készitett!!
Kényelmes dolog beszolni,de hol itt az egyenlö pálya,egyenlö esélyek????
Nyolc éve az internet még olyan gyerekcipöben járt,hogy abbol szinte semmit nem profitált egy bogaras könyv szerzöje.
Ma már az is kiderithetö,hogy Hans Müller Bruckenbracker mit reggelizett 1958 május 24-én amikoris berakta az N-edik motort a szalagon,és nem huzott meg 2 csavart rendesen.
Nem szándékozom NGA hivatlan prokátora lenni,de a dolgok igazi megitéléséhez az elöbbiek is hozzá tartoznak,csak ezért tettem szóvá.
Amugy meg az a könyv minden igazi bogaras polcán ott van,az ÖSSZES HIBÁJÁVAL EGYÜTT!!
korrekt !

annyival egészíteném ki ,hogy LEHET KÖNYVET ÍRNI , SENKI NEM TILTHTAJA MEG !

és HAJRÁ HAJRÁ HAJRÁ  aztán majd meglátjuk

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #50413 Dátum: 2008 Augusztus 04, 20:28:40 »

És éppen ezért pontatlan a könyved is,amit te is elismersz.

Ennek nincs semmi értelme!!
Adott 2 forumos,mindkettő nagytudású,és nem azon munkálkodnak,hogy közösen egy mégjobb könyv szülessen,hanem az uj titán birálja,kritizálja a már sok éve elkészült könyvet.Melyet szerzöje akkor a legjobb tudása,valamint az akkor beszerezhetö információk alapján készitett!!
Kényelmes dolog beszolni,de hol itt az egyenlö pálya,egyenlö esélyek????
Nyolc éve az internet még olyan gyerekcipöben járt,hogy abbol szinte semmit nem profitált egy bogaras könyv szerzöje.
Ma már az is kiderithetö,hogy Hans Müller Bruckenbracker mit reggelizett 1958 május 24-én amikoris berakta az N-edik motort a szalagon,és nem huzott meg 2 csavart rendesen.
Nem szándékozom NGA hivatlan prokátora lenni,de a dolgok igazi megitéléséhez az elöbbiek is hozzá tartoznak,csak ezért tettem szóvá.
Amugy meg az a könyv minden igazi bogaras polcán ott van,az ÖSSZES HIBÁJÁVAL EGYÜTT!!

Tóth Zoltán
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #50412 Dátum: 2008 Augusztus 04, 20:26:27 »

gondoltam énis erre, csakhgy én folyamatosan e fölött parkolnék. Ugyanis oda terveztem ahol most a bogi pihen tető alatt. És nem akarom hogy egy jó ki eső után megcsússzon az a retek fal és bemossa a gödörbe a kocsit.
Azt hittem garázsod van, de mosthogy igy visszaemlékszem a képekre akkor az a fedett rész is 2 oldalról védett, nem? De ha csinálsz egy 7 centis felbetont egy vashálóval már rögtön arra megy a teher...

Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #50411 Dátum: 2008 Augusztus 04, 20:23:49 »

És éppen ezért pontatlan a könyved is,amit te is elismersz.

Mert egyszer modellévben írtad a dolgokat,egyszer meg naptári években,és sokszor jól bele is keveredtél.

És ha jól utánanézel a 66-67-68-as éveknek,vannak is hibák szépen.

Részemről téma lezárva!!
""""""""""""Részemről téma lezárva!!""""""""""""""""""""".............. JÓÓÓÓ gondolat!!                

Ja  ,igen irj egy könyvet ,azután hasonlitunk  melyik a jobb!! Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #50410 Dátum: 2008 Augusztus 04, 20:20:53 »

Az én tervem az, hogy bontott kisméretű téglából csinálok egy támfalat kapsz egy széprusztikus felületet és mögé egy kis földnedves betont..., ha nem 5 tonnás teherrel állsz rá akkor bőven ki kell, hogy bírja az autó súlyát ugy is a garázsajzat viszi a terhet, annak meg adsz egy vashálót oszt "viszonváltáska".... Ilyen magánhasználatra kár túlbonyolítani a dolgot szerintem!!

gondoltam énis erre, csakhgy én folyamatosan e fölött parkolnék. Ugyanis oda terveztem ahol most a bogi pihen tető alatt. És nem akarom hogy egy jó ki eső után megcsússzon az a retek fal és bemossa a gödörbe a kocsit.
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #50409 Dátum: 2008 Augusztus 04, 20:16:28 »


20-25 a falvastagság? Hosszra én mondjuk kevesebbet építenék 2,5 max 3 méter... Mélység meg úgy 170-180.
Meg nem csinálok egy ház alapja nagyságú betonpallcot sem.  Grin Bár az igaz hogy a 20E-vel lehet alul lőttem, de ha 30-40-ből nem lehet kihozni egy sima medencét nulla csicsával, akkor neki se kezdek... Márpedig sztem ennyiből valahogy már csak meg lehetne kreálni...

De mondom nekem az is bőven elég lenne ha valahol találnék autódöntőt... Embarrassed Arra hogy néha alánézzek, meg alvázat védjek 2 évente vagy 4 évente bőven jó lennne az is... Csakhá kurvára nincs. Vagy manapság ezt nem így hívják már azért nem találok neten róla semmit....
Az én tervem az, hogy bontott kisméretű téglából csinálok egy támfalat kapsz egy széprusztikus felületet és mögé egy kis földnedves betont..., ha nem 5 tonnás teherrel állsz rá akkor bőven ki kell, hogy bírja az autó súlyát ugy is a garázsajzat viszi a terhet, annak meg adsz egy vashálót oszt "viszonváltáska".... Ilyen magánhasználatra kár túlbonyolítani a dolgot szerintem!!

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #50408 Dátum: 2008 Augusztus 04, 20:12:48 »


20-25 a falvastagság? Hosszra én mondjuk kevesebbet építenék 2,5 max 3 méter... Mélység meg úgy 170-180.
Meg nem csinálok egy ház alapja nagyságú betonpallcot sem.  Grin Bár az igaz hogy a 20E-vel lehet alul lőttem, de ha 30-40-ből nem lehet kihozni egy sima medencét nulla csicsával, akkor neki se kezdek... Márpedig sztem ennyiből valahogy már csak meg lehetne kreálni...

De mondom nekem az is bőven elég lenne ha valahol találnék autódöntőt... Embarrassed Arra hogy néha alánézzek, meg alvázat védjek 2 évente vagy 4 évente bőven jó lennne az is... Csakhá kurvára nincs. Vagy manapság ezt nem így hívják már azért nem találok neten róla semmit....
pallok tetjére 15e(zsalunanyagod van) ! akkor csak vas cement és sóder

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 2281 2282 2283 2284 2285 [2286] 2287 2288 2289 2290 2291 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.172 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.