www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 19, 12:32:51

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921394 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3275 3276 3277 3278 3279 [3280] 3281 3282 3283 3284 3285 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 31799117 alkalommal)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #10687 Dátum: 2006 Július 26, 19:16:55 »

Mindenkinek jó szórakozást a hétvégére! Én megmutatom a boginak Berlint, remélem galiba nélkül, aztán majd legközelebb Wolfsburg jön Wink Üdvw

he? berlintől már csak egy ugrás wolfsburg!
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #10686 Dátum: 2006 Július 26, 19:14:33 »

Mindenkinek jó szórakozást a hétvégére! Én megmutatom a boginak Berlint, remélem galiba nélkül, aztán majd legközelebb Wolfsburg jön Wink Üdvw
Sompi
« Hozzászólás #10685 Dátum: 2006 Július 26, 18:58:40 »

Segitséget kérnék.

Keresek valakit Bp-en aki a XI. ker. lakik, egy rádiót kellene elhozni onnan.
Köszi
Gábor

Szegedre el tudom vinni a rádiót szombaton!
(Pécs felé sajnos nem megyek!)  Roll Eyes
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #10684 Dátum: 2006 Július 26, 18:21:50 »

Soroljam, vagy ne legyek spicli? Az a Bogarasok fellegvára... :-)
Ha megoldható, hogy elvigyék a 11 kerületbe a gumibogihoz a műhelybe, akkor a gyoma utáni hét elején le tudom vinni pécsre.

Segitséget kérnék.

Keresek valakit Bp-en aki a XI. ker. lakik, egy rádiót kellene elhozni onnan.
Köszi
Gábor

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #10683 Dátum: 2006 Július 26, 17:40:58 »

Segitséget kérnék.

Keresek valakit Bp-en aki a XI. ker. lakik, egy rádiót kellene elhozni onnan.
Köszi
Gábor
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10682 Dátum: 2006 Július 26, 13:23:08 »

a bejaratasrol tudnal irni valamit? Milyen olaj? milyen idonket cserelve? Nameg mennyire lehet hajtani az elejen? Smiley

Motorfelújítás után 6-8 bar-ral olajjáratok átfújása, főtengelyben is, féktisztító belocsolása és kompresszorozás. Összerakás után 10 perc járatás (helyben) után olaj leengedése és új olajjal feltöltés. Ez a leglényegesebb, mert a vonalba fúráskor az olajjáratok telemennek fémspénnel.

A többi nem lényeges.  Olaj 15W40-es vagy 20W50-es, mindegy, hogy milyen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #10681 Dátum: 2006 Július 26, 12:38:05 »

Vagy mérjünk pontos dugattyúkiállást. (deck height)
a bejaratasrol tudnal irni valamit? Milyen olaj? milyen idonket cserelve? Nameg mennyire lehet hajtani az elejen? Smiley

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27173


« Hozzászólás #10680 Dátum: 2006 Július 26, 12:34:15 »

A világ egyik legszebb fotója:

így igaz, a legszebben én vagyok Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #10679 Dátum: 2006 Július 26, 12:30:56 »

A világ egyik legszebb fotója:
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #10678 Dátum: 2006 Július 26, 12:27:55 »

ha a cigányok harapják is ki bakelitből


 Grin Grin Grin
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #10677 Dátum: 2006 Július 26, 12:27:00 »

Ami 5999Ft! Hehehehehe

dugja fel magának ;-)))
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #10676 Dátum: 2006 Július 26, 12:26:21 »

hogy én ezt hogy utálom, amikor a kikiáltási ár 3000, a villámár 6000, de még van egy rejtett minimálár is...

Ami 5999Ft! Hehehehehe
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27173


« Hozzászólás #10675 Dátum: 2006 Július 26, 12:26:10 »

hogy én ezt hogy utálom, amikor a kikiáltási ár 3000, a villámár 6000, de még van egy rejtett minimálár is...
én sem szoktam kitenni a minimálárat, a sok gyökér úgyis elkezd alkudozni, hogy ennyiért meg annyiért nem lehetne e. basszák meg, azért árverés, hogy licitáljanak

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10674 Dátum: 2006 Július 26, 12:25:30 »

hát, nemtudom. ha az utángyártott kasztnielemekből indulok ki, inkább németet tennék bele

Ezt nem vitatta senki, de Braziliában a Mahle kihelyezett üzeme gyártja a dugyttúkat. Hogy ne kelljen szállítani Németországból.
Nekem eddig még nem volt bajom vele. Fém-inzertes dugó, pontos megmunkálás, jó felületi minőség.
A Schadek pumpa is Brazíliában készül, de nekem a név garancia, ha a cigányok harapják is ki bakelitből, a Schadek nem csinál szart.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #10673 Dátum: 2006 Július 26, 12:23:34 »


hogy én ezt hogy utálom, amikor a kikiáltási ár 3000, a villámár 6000, de még van egy rejtett minimálár is...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10672 Dátum: 2006 Július 26, 12:22:58 »


Mint például?

Vagy mérjünk pontos dugattyúkiállást. (deck height)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27173


« Hozzászólás #10671 Dátum: 2006 Július 26, 12:22:49 »

Nem vicc én egyszerűen nem foglalkoztam azzal, hogy a brazil Mahle dugattyúnak esetleg pár rockwell-lel puhább a gyűrűje.
Esetleg.

Szerintem vannak ennél lényegesebb dolgok.
hát, nemtudom. ha az utángyártott kasztnielemekből indulok ki, inkább németet tennék bele

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10670 Dátum: 2006 Július 26, 12:22:05 »


Mint például?

Hogy 120-180-as üvegporral becsiszoljuk a hengereket a hengerfejbe. Pl.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #10669 Dátum: 2006 Július 26, 12:20:09 »

Nem vicc én egyszerűen nem foglalkoztam azzal, hogy a brazil Mahle dugattyúnak esetleg pár rockwell-lel puhább a gyűrűje.
Esetleg.

Szerintem vannak ennél lényegesebb dolgok.


Mint például?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10668 Dátum: 2006 Július 26, 12:19:13 »

Ez most vicc volt???

Nem vicc én egyszerűen nem foglalkoztam azzal, hogy a brazil Mahle dugattyúnak esetleg pár rockwell-lel puhább a gyűrűje.
Esetleg.

Szerintem vannak ennél lényegesebb dolgok.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #10667 Dátum: 2006 Július 26, 12:17:06 »

Én nem voltam ennyire alapos a motorépítésnél.

Ez most vicc volt???
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10666 Dátum: 2006 Július 26, 12:15:43 »

Egy kb 20ezret futott keszlet volt. azt honoltattam meg +kapott uj nemet gyurut
jobb a nemet mint a barazil!

Én nem voltam ennyire alapos a motorépítésnél.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #10665 Dátum: 2006 Július 26, 12:14:20 »

A henger-dugó készlethez van gyűrű is. Azt levettétek?
Egy kb 20ezret futott keszlet volt. azt honoltattam meg +kapott uj nemet gyurut
jobb a nemet mint a barazil!

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #10664 Dátum: 2006 Július 26, 12:09:42 »

http://www.vatera.hu/item/view/real.php?cod=10388142
http://www.vatera.hu/item/view/real.php?cod=10240653
http://www.vatera.hu/item/view/real.php?cod=10242096
http://www.vatera.hu/item/view/real.php?cod=10241023
http://www.vatera.hu/item/view/real.php?cod=10241893
http://www.vatera.hu/item/view/real.php?cod=10241632

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10663 Dátum: 2006 Július 26, 12:05:21 »

Uj henger-dugo keszettel van osszerakva meg Nemet gyurukkel. +ujracsapagyarza meg ami hozzatartozik. szelepek becsiszolva, polirozva.
Nincs egy elado ropsulyos+vakumos gyujtasod? Grin

A henger-dugó készlethez van gyűrű is. Azt levettétek?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #10662 Dátum: 2006 Július 26, 12:03:11 »

Fogalmam sincs.
Sok a kérdés ebben az össszeállításban, de az egyik legnagyobb a szimplaszívós hengerfej.
Gene Berg által végzett mérésekre tudok csak hagyatkozni, ami az egyik könyvemben van, ahol a hengerfejeket vizsgálják áramlástanilag (töltéscsere szempontjából) és ott kiviláglik, hogy a szimplaszívós hengerfej egy nagy korlát ("bottleneck", szűk kersztmetszet) az egész rendszerben, amire hiába teszel nagy karbit vagy extractor kipufogót, nem érsz el vele majdnem semmit.

Az is kiviláglik, hogy az 1600-as bogármotorra nem igazán kell 35/32-nél nagyobb szelepkombináció, de a 1800-as motorra és majdnem 6000-es fordulatra is elég a 40/35 kombináció, nagyobb szelepnek nincs értelme.

Magyarul, lehet, hogy a motorod pontosan azt tudná az empidob+csőkígyó nélkül is, mint vele.


A másik pedig, hogy ezek a 30+ éves motorok már közel sem tudják a gyári teljesítményt, egy-két nagyon príma géptől eltekintve. Gondolj csak bele, egy szoruló gyújtásalaplapot nem is veszel észre, de méréseknél -3-4 lóerő MINIMUM! Picit kopottabb henger, egy kicsit szar karbi és buktál 10 lóerőt.

Egyszer 1993 (már meséltem róla) körül megmértünk Oberwartban egy bogarat, ami nagyon ment, 1.6-os volt sportdob, weberek, 009, prímán megépített motor. Az autó a hátsó keréken volt 56 lóerős, a szokásos hajtási veszteségeket (8-10%) rászámolva ez DIN korrekcióval 62 lóerő.

És ez a bogár nagyon ment, olyan erősnek érződött, hogy még. Az én príma F-esem olyan volt mellete, mintha nem menne egy henger.


Sokan meglepődnének egy fékpadi mérésen, amikor kiderülne, hogy 32 lóerős a gép....  Wink
Uj henger-dugo keszettel van osszerakva meg Nemet gyurukkel. +ujracsapagyarza meg ami hozzatartozik. szelepek becsiszolva, polirozva.
Nincs egy elado ropsulyos+vakumos gyujtasod? Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #10661 Dátum: 2006 Július 26, 11:55:28 »

Ennek a motornak van korrekt magyar vevőszolgálata, képzett emberekkel, akik tudnak segíteni, van háttérszolgáltatás, amikor megfekszel vele az első napon és eltörik a kulcscsontod és a kuplungkar, a kuplungkart raktárról tudjuk pótolni.
Van 10+8 szerviz.

Brutale?

(egyébként nagyon szép motor, de még nem mentem vele)


A kulcscsontot nem?!? Akkor nem is kell!! Grin Grin Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10660 Dátum: 2006 Július 26, 11:52:35 »

A cég iránti lojalitás!!

Ennek a motornak van korrekt magyar vevőszolgálata, képzett emberekkel, akik tudnak segíteni, van háttérszolgáltatás, amikor megfekszel vele az első napon és eltörik a kulcscsontod és a kuplungkar, a kuplungkart raktárról tudjuk pótolni.
Van 10+8 szerviz.

Brutale?

(egyébként nagyon szép motor, de még nem mentem vele)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #10659 Dátum: 2006 Július 26, 11:51:41 »


Jó kis röfögés fogadott!  Grin Grin Grin



Írok, mint az állat mer soha nem lesz meg a 200-dik hozzászólásom.  Wink
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #10658 Dátum: 2006 Július 26, 11:49:30 »


A cég iránti lojalitás!!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10657 Dátum: 2006 Július 26, 11:47:33 »

MV Agusta  Grin abból is a Brutale


www.990superduke.com   

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #10656 Dátum: 2006 Július 26, 11:40:50 »

Ducati?


MV Agusta  Grin abból is a Brutale
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #10655 Dátum: 2006 Július 26, 11:39:36 »

<beszúrt kép törölve>

A kedvenc motorom!!
Ducati?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27173


« Hozzászólás #10654 Dátum: 2006 Július 26, 11:39:26 »

én meg akarok már egy motort Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #10653 Dátum: 2006 Július 26, 11:39:08 »

<beszúrt kép törölve>

A kedvenc motorom!!
Milyen motor ez vazze?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #10652 Dátum: 2006 Július 26, 11:36:55 »

nekem meg a kedvenc Buszom. :-)
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #10651 Dátum: 2006 Július 26, 11:32:45 »



A kedvenc motorom!!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27173


« Hozzászólás #10650 Dátum: 2006 Július 26, 10:09:42 »

köszönöm az infokat!

szerintem nekem is hiszen majdnem 0 liternél mutat 1/4-et!!

üdvw
jah, amúgy az volt a lényeg, hogy az állófűtés közvetlenül a tankról kapja a naftát. legalábbis a gyári, szóval akkora a tnakja, mint amekkora a buszé Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #10649 Dátum: 2006 Július 26, 09:35:55 »

Kérdezném hogy a T2-b benzintankja hány literes?

Aki tudja, ne titkolja...... Grin
köszi!

Üdvw

enyém 50
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13426


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #10648 Dátum: 2006 Július 26, 09:19:40 »

nekem még eddig talán kétszer volt teletankolva, szóval nemtudom Smiley de csak azért nem tankolom tele, mert akkor a szintmérő felül tűnik el  Grin
köszönöm az infokat!

szerintem nekem is hiszen majdnem 0 liternél mutat 1/4-et!!

üdvw

Oldalak: 1 ... 3275 3276 3277 3278 3279 [3280] 3281 3282 3283 3284 3285 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.111 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.