www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 18, 23:27:51

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921393 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3244 3245 3246 3247 3248 [3249] 3250 3251 3252 3253 3254 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 31785708 alkalommal)
Nem elérhető Suri
Hozzászólások: 16


« Hozzászólás #11927 Dátum: 2006 Augusztus 20, 20:17:56 »

Köszi szépen. Már elrettentem éppen eléggé, most latolgatok, hogy miből, hogy jövök ki. Egyelőre minden tanácsnak, és ötletnek örülök. Most meg éppen a d1987 storiát keresem, hátha tanulok abból valamit. Lehet, hogy én értettelek férre, de miért is kell új ülés?
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #11926 Dátum: 2006 Augusztus 20, 20:14:41 »

Egy padlólemez csere sokat dob a kocsin és csak 11.000 darabja....

vagy inkább 2*20000 mert ha minden igaz akkor ez a bakos fajta. persze lehet más ülést is rakni bele...
küszöbcsere 2*20000
lehet hogy a napoleonnyak is fos: 8000
alváztömítés: 16000 ami tuti nem ázik be, 4000 ami meg "nem lehete tudni meddig jó"
Csak az anyag 100k minimum de ennél jóval több lesz sztem (korrozióvédelem)
és akkor még az alvázfejnél is érheti az embert meglepi.
Nem elrettenteni akarok, csak saját tapasztalat. Sad
 

'81 Hecho en México
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27173


« Hozzászólás #11925 Dátum: 2006 Augusztus 20, 18:52:58 »

hát, sima mezei bontóban szinte kizárt, még, ha van is ott gép. javítóelemeket újonan kell megvenni, sárvédőt, ilyesmit lehet bontva is, de ezek javíthatónak tűnnek. van itt a fórumon szerelő, bontós, tréleres, stb, szóval emiatt nem kell aggódni. másik gépet akarsz venni, akkor egya elfogadható állapotú 250-től felfelé határ a csillagos ég, erre miníg rájön az átírás, ha épp olyan, akkor műszaki, zöldkártya, eredetvizsga, biztosítás. a mostanival megspórolz ebből pár dolgot, de ezt már tényleg elmondtuk kb 1 hónapja is, olvass vissza, érdemes, szinte minden kérdésedre megtalálod a választ!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Suri
Hozzászólások: 16


« Hozzászólás #11924 Dátum: 2006 Augusztus 20, 18:48:05 »

Rendben, a helyzet viszont a következő, hogy lassan már tényleg szeretnék, egy autót, így nem tudom, hogy érdemes-e a kocsi fölött kotlani nagyon sok időt, és sokat költeni rá. Ez az egyik szemszög, a másik meg az, hogy egyre jobban tetszik a kocsi, még mindig nem sajnálom eladni (annyira), viszont az is problémát jelent, hogy milyet vegyek. Egy működő képes bogáron is gondolkoztam, mivel akkor lenne hozzá alkatrészem. A másik meg az, hogy nem tudom milyen zárt helyre elvinni, nicsen egy szabad garázsunk sem. Szóval, ez a helyzet most. Egyelőre töröm a fejem valami költségkímélő felújításon. Érdemes utánnanézni a dolgoknak bontóban? Vagy van erre valami bogaras insider hely? Az ablakemelő dolgot meg megbeszéljük. Ha arra jutok, hogy megjavítom, akkor benne vagyok bartelben, az nekem egyelőre többet ér, szerintem. Ha meg el tudom adni a komlpett autót akkor előtte eladom neked.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27173


« Hozzászólás #11923 Dátum: 2006 Augusztus 20, 18:34:05 »

Bocsi, értem. Akkor lehet, hogy az a legjobb, ha megszabadulok tőle? Érdemes a motort a felújítani? Vagy lehet, hogy a legjobb az, ha megcsinálom a motort, aztán meglátom, hogy van-e kedvem még szenvedni vele, vagy inkább eladnám?
a motor a tuningosok egyik kedvence. a motorfelújítás 150-200, errő is volt szó nemrég. olyan motort negyedáron tlaálsz, ami még elműködget pár évet biztosan.
szerintem, ha fedett helyre tudod vinni, akkor ne add el, nemtudom meddig tanulsz, de apránként is meg lehet csinálni. addigis add el az elektromos ablakot nekem Smiley
bontott sárvédőket fogsz találni, ha a váltóval van gáz, azt is, használt gumit is, szóval ki lehet jönni olcsóbban is, csak legyen biztonságos

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Suri
Hozzászólások: 16


« Hozzászólás #11922 Dátum: 2006 Augusztus 20, 18:28:51 »

Bocsi, értem. Akkor lehet, hogy az a legjobb, ha megszabadulok tőle? Érdemes a motort a felújítani? Vagy lehet, hogy a legjobb az, ha megcsinálom a motort, aztán meglátom, hogy van-e kedvem még szenvedni vele, vagy inkább eladnám?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27173


« Hozzászólás #11921 Dátum: 2006 Augusztus 20, 18:27:02 »

Bocsi, de nem vágom, hogy mi az a ze. Meg tudnád mondani?
elírás, cseréld fel a két betűt  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Suri
Hozzászólások: 16


« Hozzászólás #11920 Dátum: 2006 Augusztus 20, 18:26:12 »

Bocsi, de nem vágom, hogy mi az a ze. Meg tudnád mondani?
1303LS
« Hozzászólás #11919 Dátum: 2006 Augusztus 20, 18:25:28 »

Sry, hülye vok. Ok, mondom: D14... Egyébként mit tudsz megtudni belőle?

AS41 az jó.  Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27173


« Hozzászólás #11918 Dátum: 2006 Augusztus 20, 18:24:31 »

hát, az tény, hogyha már leveszed a kasztnit az alvázról, illik megcsinálni, ha már lent van, ami nem kevés pénz. fényezésen lehet spórolni, ha ecsettel tolod, csak alaposan kell, hogyha lesz zsé fényre, ne kelljen újra kasztnizni. motort tudsz bele venni, de egy üzembiztos gép is lenne sztem olyan 400
a motor 1200es, talán mexicoi, még lehet, hogy ze is érdekelne, ha bontasz

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Suri
Hozzászólások: 16


« Hozzászólás #11917 Dátum: 2006 Augusztus 20, 18:23:45 »

Sry, hülye vok. Ok, mondom: D14... Egyébként mit tudsz megtudni belőle?
1303LS
« Hozzászólás #11916 Dátum: 2006 Augusztus 20, 18:22:13 »

engem érdekel az elektromos ablak, ez tuti. motor milyen betűjelű?

Elektromos ablak--> kulaverda.  Tongue
1303LS
« Hozzászólás #11915 Dátum: 2006 Augusztus 20, 18:21:15 »

Nah, akkor most mi is van? Mert  1303LS szerint nem olyan egyszerű kör ez. Arra vagyok kíváncsi, egyelőre, akkor vegyük azt, hogy nincsennek anyagi határaim, tehát annyit költhetek rá amennyit akarok, és minimálisan szeretném felújítani. Úgy, hogy guruljon, menjen és le tudjam vizsgáztatni, aztán majd még költök rá. Na, ha így állok hozzá mi kell nekem, mit kell szereznem felújítanom? Kérdés kettő: ha ez nem megy, akkor el tudom egyáltalán adni valakinek? Alkatrésznek? Alkatrészenként? Egyben stb...
" minimálisan szeretném felújítani. Úgy, hogy guruljon, menjen és le tudjam vizsgáztatni,"

Ehhez egy alapos kasztnimunka kellene amit nem lehet (nem érdemes) elaprózni. Ismerettségi körtől függő az ára, de véleményem szerint 200k alatt nem lesz meg.(nem érdemes elgányolni)
Motor minimuma egy szétszedés,de nagy a valószínűsége egy genrélnak ez megint sok pénz.(8 év állásból kiindulva)
Persze ha volt közben indítgatva akkor talán más a helyzet,de erről nem szól a történet.Meg ugya az alapállapotát sem ismerjük.
Fényezés sem olcsó.
Fék, futómű, ezmegaz talán a legkisebb dózis.
Eladásnál figyelembe véve hogy nem egy kuriózum jellegű gép nem hiszem hogy hamar találnál ojat aki ezeket az összegeket hajlandó bele költeni, mivel a piacon van ennél jobb pénznyelőgép is elásra várva.

Munkaidő vége mennem kell haza.
Mindjárt jövök megint.
Holló
« Hozzászólás #11914 Dátum: 2006 Augusztus 20, 18:20:52 »

motorszám
Nem elérhető Suri
Hozzászólások: 16


« Hozzászólás #11913 Dátum: 2006 Augusztus 20, 18:20:05 »

Motor milyen betűjelű? A forgalmiban 1200L áll. Ha megválok tőle majd megbeszéljük az elektromos ablak dolgot, meg persze azt se tudom, hogy működik-e, ugye az akksi szar benne, tehát nem tudom.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27173


« Hozzászólás #11912 Dátum: 2006 Augusztus 20, 18:17:28 »

Nah, akkor most mi is van? Mert  1303LS szerint nem olyan egyszerű kör ez. Arra vagyok kíváncsi, egyelőre, akkor vegyük azt, hogy nincsennek anyagi határaim, tehát annyit költhetek rá amennyit akarok, és minimálisan szeretném felújítani. Úgy, hogy guruljon, menjen és le tudjam vizsgáztatni, aztán majd még költök rá. Na, ha így állok hozzá mi kell nekem, mit kell szereznem felújítanom? Kérdés kettő: ha ez nem megy, akkor el tudom egyáltalán adni valakinek? Alkatrésznek? Alkatrészenként? Egyben stb...
engem érdekel az elektromos ablak, ez tuti. motor milyen betűjelű?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Suri
Hozzászólások: 16


« Hozzászólás #11911 Dátum: 2006 Augusztus 20, 18:11:37 »

Nah, akkor most mi is van? Mert  1303LS szerint nem olyan egyszerű kör ez. Arra vagyok kíváncsi, egyelőre, akkor vegyük azt, hogy nincsennek anyagi határaim, tehát annyit költhetek rá amennyit akarok, és minimálisan szeretném felújítani. Úgy, hogy guruljon, menjen és le tudjam vizsgáztatni, aztán majd még költök rá. Na, ha így állok hozzá mi kell nekem, mit kell szereznem felújítanom? Kérdés kettő: ha ez nem megy, akkor el tudom egyáltalán adni valakinek? Alkatrésznek? Alkatrészenként? Egyben stb...
1303LS
« Hozzászólás #11910 Dátum: 2006 Augusztus 20, 18:06:20 »

Nah, fejlemények, itt vannak a képek. A tar.hu-s oldalamra tettem fel, mert készült vagy 20. Színes szagos fotók, alulról minden honnan. Remélem láttok belőlük valamit. Aztán várom a véleményeket. Itt a link hozzá: http://kep.tar.hu/suri/50352827#2

Szia.
SZVSZ ez nem az a gép amivel Te fogsz furikázni.
Ahhoz hogy talpraállítsd a 100k nagyon kevés lesz.
Viszont menthetőnek talán még menthető lenne de nekem az a sejtésem hogy ez a gép előbb utóbb el lesz bontva. Cry
Eladásával kapcsolatban vannak kétségeim.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27173


« Hozzászólás #11909 Dátum: 2006 Augusztus 20, 18:03:54 »

Nah, fejlemények, itt vannak a képek. A tar.hu-s oldalamra tettem fel, mert készült vagy 20. Színes szagos fotók, alulról minden honnan. Remélem láttok belőlük valamit. Aztán várom a véleményeket. Itt a link hozzá: http://kep.tar.hu/suri/50352827#2
a bódé nem tűnik rossznak, a belső sem, az alja csere, küszöbök is csere, motor elég szarul néz ki külsőleg, gondolom belül sem szebb, a fékeket helyre lehet tenni, a 100 kevésnek tűnik életre kelteni(vizsga +zk okosban is 40), de abból már el lehet indulni, szerintem nem menthetetlen!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Suri
Hozzászólások: 16


« Hozzászólás #11908 Dátum: 2006 Augusztus 20, 17:53:16 »

Nah, fejlemények, itt vannak a képek. A tar.hu-s oldalamra tettem fel, mert készült vagy 20. Színes szagos fotók, alulról minden honnan. Remélem láttok belőlük valamit. Aztán várom a véleményeket. Itt a link hozzá: http://kep.tar.hu/suri/50352827#2
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #11907 Dátum: 2006 Augusztus 20, 17:16:55 »

Aa helyzet az, hogy valóban nem lenne nagy szám, de mivel megemelni sem lehet rendesen, így már annál inkább. Kellene keresni egy jó megoldást. Az első ötletesm az volt, hogy kéne 2db krokodil emelő, amivel két oldalon megemelni, és úgy leszedni a hátsó két kereket. Csak most nincsen itthon emelőm Cheesy:D. Akkor lehet, hogy majd elszaladok fotózkodni, és küldök képeket. Egyébként, nagyjából mennyiért lehetne elzsuzsizni?
Próbáld meg valahol a futóművön,vagy lengőkaron emelni

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
szeda_1970
« Hozzászólás #11906 Dátum: 2006 Augusztus 20, 16:05:42 »

Akkor öntsünk tiszta vizet a pohárba.A busz bár alvázas nem lehet levenni róla a kasznit csak flexxel.A bogár ellenben csavaros.És a busznak nincsenek gumikéderek a kasznielemek között.Az is a bogár

Nem, nem buszról, tudom, hogy le lehet venni. Barátom leírása szerint "olyan mint a legó, darabokra lehet szendi, és minden darab között gumi tömítés van". Csak azt hittem, hogy nem lehet komplett alvázat cserélni. Láttam képet a padólemezről a bug parts oldalán, azt is láttam, hogy 11e, csak a képe alapján, asszimetrikus volt, így gondoltam, hogy több darab kell belőle. Most azonnal elszaladok fotózni, szerintem fél órán belűl lesznek képek, csak elég messze van a kert.
szeda_1970
« Hozzászólás #11905 Dátum: 2006 Augusztus 20, 16:02:28 »

A bogár nem önhordó karosszériás.Alvázas autó.Két padlólemez csere annyit jelent hogy gyakorlatilag ki van lakatolva az alja.Persze aztán lehet feljebb menni, küszöb meg ilyesmi de ezek azért nem szoktak annyira nagyoin szarok lenni.
Autót pedig nem az emelőbakoknál emelünk hanem elül futóműnél hátul szintén ott! Úgy minden bogár felemelhető akármilyen a kaszni!

Valami ilyesmi megoldásra gondoltam, csak, hogy mozgóvá tegyem. Mondjuk, nem tudom, hogy tényleg le lehet-e utánna vizsgáztatni. És a padlólemez csere elég? Azt tudom, hogy mivel önhordó karosszéria nem lehet rajta alvázat cserélni, így elég a padlólemez csere? És (most hülyeséget fogok kérdezni), hány kell belőle?
Nem elérhető Suri
Hozzászólások: 16


« Hozzászólás #11904 Dátum: 2006 Augusztus 20, 15:59:27 »

Nem, nem buszról, tudom, hogy le lehet venni. Barátom leírása szerint "olyan mint a legó, darabokra lehet szendi, és minden darab között gumi tömítés van". Csak azt hittem, hogy nem lehet komplett alvázat cserélni. Láttam képet a padólemezről a bug parts oldalán, azt is láttam, hogy 11e, csak a képe alapján, asszimetrikus volt, így gondoltam, hogy több darab kell belőle. Most azonnal elszaladok fotózni, szerintem fél órán belűl lesznek képek, csak elég messze van a kert.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27173


« Hozzászólás #11903 Dátum: 2006 Augusztus 20, 15:55:18 »

Valami ilyesmi megoldásra gondoltam, csak, hogy mozgóvá tegyem. Mondjuk, nem tudom, hogy tényleg le lehet-e utánna vizsgáztatni. És a padlólemez csere elég? Azt tudom, hogy mivel önhordó karosszéria nem lehet rajta alvázat cserélni, így elég a padlólemez csere? És (most hülyeséget fogok kérdezni), hány kell belőle?
miért is ne lehetne levenni ak asztnit az alvázról? csavarok tartják. ugye nem buszról van szó?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Suri
Hozzászólások: 16


« Hozzászólás #11902 Dátum: 2006 Augusztus 20, 15:53:57 »

Valami ilyesmi megoldásra gondoltam, csak, hogy mozgóvá tegyem. Mondjuk, nem tudom, hogy tényleg le lehet-e utánna vizsgáztatni. És a padlólemez csere elég? Azt tudom, hogy mivel önhordó karosszéria nem lehet rajta alvázat cserélni, így elég a padlólemez csere? És (most hülyeséget fogok kérdezni), hány kell belőle?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27173


« Hozzászólás #11901 Dátum: 2006 Augusztus 20, 15:52:36 »

Aa helyzet az, hogy valóban nem lenne nagy szám, de mivel megemelni sem lehet rendesen, így már annál inkább. Kellene keresni egy jó megoldást. Az első ötletesm az volt, hogy kéne 2db krokodil emelő, amivel két oldalon megemelni, és úgy leszedni a hátsó két kereket. Csak most nincsen itthon emelőm Cheesy:D. Akkor lehet, hogy majd elszaladok fotózkodni, és küldök képeket. Egyébként, nagyjából mennyiért lehetne elzsuzsizni?
állapot függő. képek után lehet árat mondani, de nem ettől leszel gazdag

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
szeda_1970
« Hozzászólás #11900 Dátum: 2006 Augusztus 20, 15:50:19 »

Egy padlólemez csere sokat dob a kocsin és csak 11.000 darabja.Persze a cseréje többe kerül de megéri.Ezzel lényegében jogot is szerezhetsz egy műszaki vizsgára persze csak ha a kaszni közepes állapotnál nem rosszabb.Csináld meg a féket rajta.Dob felszabályozás sem drága és az új betétek sem.Ha ezeket megcsinálod máris élmény lesz vele menni akármilyen hosszú is még a lista.

Sziasztok! Először is szeretném közölni, hogy új vok itt, és nagyjából fogalmam sincsen semmilyen bogaras dologról. Másodszor is, meg szeretnék tanácsot kérni tőletek. Pár napja kaptam egy bogarat, brazil gyártmáyn, 1200L. Namost van egy csöppnyi gond ezzel a járgánnyal, méghozzá az, hogy 8évet állt egy kertben. Namost ez ahhoz vezetett, hogy elég erősen elkezdett rohadni. Ez azt jelenti, hogy amikor fel akartam emelni, hogy a fékeket (amik be voltak ragadva) kicsit megreparáljam, az alváz elég furcsán elkezdett deformálódni. Így gyorsan abba is hagytam a műveletet, és megnéztem jobban. Ha a szőnyegeket felszettem már láttam is, hogy a padlólemez vagy át van rohadva (mivel belülről is rozsdás), vagy belülről is el kezdett rozsdásodni. Namost, nekem a kérdésem a következő lenne. Mit érdemes tenni ezzel a bogárral? Érdemes-e megjavítani(tatni) vagy az nagyon költséges, és inkább váljak meg tőle? Olyat is hallottam, hogy ez egy pénztemető, és nagyon sokat rá lehet költeni, meg olyat is, hogy borzasztó olcsóak az alkatrészek. Mivel nem mozgok ezekben a körökben, nem nagyon tudom, hogy mi a helyzet. Szóval várom az okos tanácsokat, és akit érdekel az autó, az is szóljon, mert, ha semmire sem jutok, akkor kompletten eladom. Ja még egy pár részlet, 79' -es az autó, és 16 évvel ezelőtt kompletten fel lett újítva, majd 8 évvel később otthagyták egy kertben, ahol azóta is áll. A régi gazdája mindenféle cuccot beletett, autósrádió, elektromos ablak, és újra le is fényezte. És még annyit, hogy amit rá tudnék költeni, az olyan 100e körül van. Nekem nagyon tetszik a dolog, szívesen szerelem magam, és, mint autó is tetszik, de nem nagyon ragaszkodok hozzá, talán majd később. Ha azt mondjátok fel lehet újítani, akkor nekem csak annyi a lényeg, hogy menjen, több nem, mert aztán majd megint tudok rá költeni. Előre is köszi a válaszokat, és remélem, hogy most már jó topicba írtam.


Nem elérhető Suri
Hozzászólások: 16


« Hozzászólás #11899 Dátum: 2006 Augusztus 20, 15:48:48 »

Aa helyzet az, hogy valóban nem lenne nagy szám, de mivel megemelni sem lehet rendesen, így már annál inkább. Kellene keresni egy jó megoldást. Az első ötletesm az volt, hogy kéne 2db krokodil emelő, amivel két oldalon megemelni, és úgy leszedni a hátsó két kereket. Csak most nincsen itthon emelőm Cheesy:D. Akkor lehet, hogy majd elszaladok fotózkodni, és küldök képeket. Egyébként, nagyjából mennyiért lehetne elzsuzsizni?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27173


« Hozzászólás #11898 Dátum: 2006 Augusztus 20, 15:44:59 »

Nah, akkor. Először is, igen pesti vagyok itt lakik a bogaram tőlem nem messze egy kertben, I. kerület. A bogarat lehet, hogy tényleg be kellene tenni zárt helyre, de már az is eleve nagyon érdekes művelet lenne. Mivel is, a kerekei nem mozognak, nem gurul, és így csak egy csörlős trailer tudja elvinni, amiből már kijött egy, csak nem tudott beállni a kertbe, így lett az enyém a kocsi, mert a tulaj feladta a harcot. Valószínűleg egy ügyesebb traileres el tudná vinni, csak az a baj, hogy már az is elég drága játék. Képet, meg majd teszek fel, még nem csináltam róla egyet sem. Kívülről nem néz olyan borzalmasan, szerintem. A szélek mentén végig le van pattogzva a festék, és rozsdás. Az első "combjai" is elég rozsdásak. Nem mondom, hogy autószerelő vagyok, és azt se, hogy nagyon értek a bogarakhoz, de szívesen foglalkozom autószereléssel, több kevesebb sikerrel, ill. ha nagy szerncsém van, néha még segítenek is, így mondjuk a motort meg tudnám valószínűleg csinálni. Ha nincsennek túl nagy elváltozások benne-rajta. Tehát, ha nem rohadt össze a rozsdától az egész Cheesy.
gurólóképessé tenni nem nagy szám jó esetben, ha csak a fékek vannak beállva. egy 8 éve álló motor tuti nagygenerál. ha az elektromos ablakot eladnád, ne kímélj Smiley
képeket mindenképp tolj fel, minden rézletéről, minden rohadásról, stb

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Suri
Hozzászólások: 16


« Hozzászólás #11897 Dátum: 2006 Augusztus 20, 15:41:25 »

Nah, akkor. Először is, igen pesti vagyok itt lakik a bogaram tőlem nem messze egy kertben, I. kerület. A bogarat lehet, hogy tényleg be kellene tenni zárt helyre, de már az is eleve nagyon érdekes művelet lenne. Mivel is, a kerekei nem mozognak, nem gurul, és így csak egy csörlős trailer tudja elvinni, amiből már kijött egy, csak nem tudott beállni a kertbe, így lett az enyém a kocsi, mert a tulaj feladta a harcot. Valószínűleg egy ügyesebb traileres el tudná vinni, csak az a baj, hogy már az is elég drága játék. Képet, meg majd teszek fel, még nem csináltam róla egyet sem. Kívülről nem néz olyan borzalmasan, szerintem. A szélek mentén végig le van pattogzva a festék, és rozsdás. Az első "combjai" is elég rozsdásak. Nem mondom, hogy autószerelő vagyok, és azt se, hogy nagyon értek a bogarakhoz, de szívesen foglalkozom autószereléssel, több kevesebb sikerrel, ill. ha nagy szerncsém van, néha még segítenek is, így mondjuk a motort meg tudnám valószínűleg csinálni. Ha nincsennek túl nagy elváltozások benne-rajta. Tehát, ha nem rohadt össze a rozsdától az egész Cheesy.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11896 Dátum: 2006 Augusztus 20, 15:33:37 »

Sziasztok! Először is szeretném közölni, hogy új vok itt, és nagyjából fogalmam sincsen semmilyen bogaras dologról. Másodszor is, meg szeretnék tanácsot kérni tőletek. Pár napja kaptam egy bogarat, brazil gyártmáyn, 1200L. Namost van egy csöppnyi gond ezzel a járgánnyal, méghozzá az, hogy 8évet állt egy kertben. Namost ez ahhoz vezetett, hogy elég erősen elkezdett rohadni. Ez azt jelenti, hogy amikor fel akartam emelni, hogy a fékeket (amik be voltak ragadva) kicsit megreparáljam, az alváz elég furcsán elkezdett deformálódni. Így gyorsan abba is hagytam a műveletet, és megnéztem jobban. Ha a szőnyegeket felszettem már láttam is, hogy a padlólemez vagy át van rohadva (mivel belülről is rozsdás), vagy belülről is el kezdett rozsdásodni. Namost, nekem a kérdésem a következő lenne. Mit érdemes tenni

ralj fel képet ide és akor már talán valmit lehet mondani!lehe csak te klátod tarigjkusnak de lehet h kuka!
pesti laksz vagy távolabb?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27173


« Hozzászólás #11895 Dátum: 2006 Augusztus 20, 15:29:51 »

Köszi szépen a tanácsokat, akkor átteszem oda. Még egylőre nem adom fel, nagyon tetszik a dolog fiatalos meg minden, és hangját is bírom. Tudom, hogy csak egyszer kell mgcsinálni, de még tanulok, így elég nehéz a dolgom.
szóval ne is add fel, csak tedd olyan helyre, ahol nem rohad tovább. amúg meg érdemes visszaolvasni, dt1987 is ilyen cipőben jár, őt próbáltuk terelgetni.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Suri
Hozzászólások: 16


« Hozzászólás #11894 Dátum: 2006 Augusztus 20, 15:27:59 »

Sziasztok! Először is szeretném közölni, hogy új vok itt, és nagyjából fogalmam sincsen semmilyen bogaras dologról. Másodszor is, meg szeretnék tanácsot kérni tőletek. Pár napja kaptam egy bogarat, brazil gyártmáyn, 1200L. Namost van egy csöppnyi gond ezzel a járgánnyal, méghozzá az, hogy 8évet állt egy kertben. Namost ez ahhoz vezetett, hogy elég erősen elkezdett rohadni. Ez azt jelenti, hogy amikor fel akartam emelni, hogy a fékeket (amik be voltak ragadva) kicsit megreparáljam, az alváz elég furcsán elkezdett deformálódni. Így gyorsan abba is hagytam a műveletet, és megnéztem jobban. Ha a szőnyegeket felszettem már láttam is, hogy a padlólemez vagy át van rohadva (mivel belülről is rozsdás), vagy belülről is el kezdett rozsdásodni. Namost, nekem a kérdésem a következő lenne. Mit érdemes tenni ezzel a bogárral? Érdemes-e megjavítani(tatni) vagy az nagyon költséges, és inkább váljak meg tőle? Olyat is hallottam, hogy ez egy pénztemető, és nagyon sokat rá lehet költeni, meg olyat is, hogy borzasztó olcsóak az alkatrészek. Mivel nem mozgok ezekben a körökben, nem nagyon tudom, hogy mi a helyzet. Szóval várom az okos tanácsokat, és akit érdekel az autó, az is szóljon, mert, ha semmire sem jutok, akkor kompletten eladom. Ja még egy pár részlet, 79' -es az autó, és 16 évvel ezelőtt kompletten fel lett újítva, majd 8 évvel később otthagyták egy kertben, ahol azóta is áll. A régi gazdája mindenféle cuccot beletett, autósrádió, elektromos ablak, és újra le is fényezte. És még annyit, hogy amit rá tudnék költeni, az olyan 100e körül van. Nekem nagyon tetszik a dolog, szívesen szerelem magam, és, mint autó is tetszik, de nem nagyon ragaszkodok hozzá, talán majd később. Ha azt mondjátok fel lehet újítani, akkor nekem csak annyi a lényeg, hogy menjen, több nem, mert aztán majd megint tudok rá költeni. Előre is köszi a válaszokat, és remélem, hogy most már jó topicba írtam.

1303LS
« Hozzászólás #11893 Dátum: 2006 Augusztus 20, 12:47:39 »

És 100 km / óránál mennyi a dinamikus terhelés?


Na ezt számold ki TE.  Grin
Én lenyomtam így pár utat és semmi baj nem volt.
Pedig az egyik oldalon a kasztni azon bizonyos nyúlványa már elég fáradt volt.
Viszont elég csak belegondolni, hogy azok a fajta méregdrága tartók amiket csak úgy felakasztassz a csomagtérajtókra mondjuk egy szuzukikombi(  Grin ) hátuljára azok sem gyűrik meg azt a jóbikavastag lemez szélét.

Összevetve nekem a gyakorlatban így bevált, fogok is csinálni egyet a mostani járgányra is a dinamikát meg lesz...  Grin
A rendőrbácsi meg remélem nem szól be.  Undecided
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #11892 Dátum: 2006 Augusztus 20, 12:26:37 »

És 100 km / óránál mennyi a dinamikus terhelés?

2-3 bringa nincs 50kg.
1303LS
« Hozzászólás #11891 Dátum: 2006 Augusztus 20, 11:01:01 »

Aratnak a magyar vizes evezőmeghajtásúak Szegeden!!


 

Bizony, nagyon "ott vannak".  Cheesy

Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #11890 Dátum: 2006 Augusztus 20, 10:48:54 »

Aratnak a magyar vizes evezőmeghajtásúak Szegeden!!


 
1303LS
« Hozzászólás #11889 Dátum: 2006 Augusztus 20, 09:01:46 »

Ez a biciklitartó engem is érdekelne, sajna azonban nekem a fékonyabb lökhárítótartó van. MIlyen megoldást lehet így összehozni?

Nem tudom milyen állapotban van a tartónyúlványod.(Maga a kasztni lemeze)
Ha téged mint 70-80kg-os súlyt ráállva elbír akkor gond nem lehet.A lökhárítótartó (a felcsavarozandó rész) meg simán el kell hogy bírjon ennyi súlyt.
2-3 bringa nincs 50kg.
Egy 35-40cm-es 20X20-as zárt szelvényre derékszögben hegesztessz egy szögvasat amit a lököstartó két megfelelően kialakított 10-es lyukához fogatsz két10-es 10.9-es keménységű acélcsavarral.Mindezt kétszer.
Ezekre simán felteheted a boltokban kapható sínes (kb 2000Ft/db) biciklitartót.


Azt nem tudom a rendőrbácsi mit szól hozzá de hát úgysem egész évben így közlekedsz vele.

[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #11888 Dátum: 2006 Augusztus 20, 08:31:58 »

Én a régi bogaramra csináltam hátra a lökhárító felfogatásához olyan készséget ami hátra felé állt ki 20X20-as zártszelvény és oda lehetett feltenni a bicikli tartó egységeket keresztbe.Ugyanezt megcsináltam a buszomra is. Csomitartóban volt 3 szék 1 asztal 1heti ruházat stb.
A motorház és a biciklik között kapott helyet a sátor ami akkor még elég súlyos terjedelmes dolog volt.
Szóval szép ez a kempingezés.  Grin

Ez a biciklitartó engem is érdekelne, sajna azonban nekem a fékonyabb lökhárítótartó van. MIlyen megoldást lehet így összehozni?

Oldalak: 1 ... 3244 3245 3246 3247 3248 [3249] 3250 3251 3252 3253 3254 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.104 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.