www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 10, 09:24:30

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921212 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 557 558 559 560 561 [562] 563 564 565 566 567 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27706820 alkalommal)
Sompi
« Hozzászólás #119341 Dátum: 2013 Január 28, 20:57:17 »

...hm érdekes..  Cheesy






« Utoljára szerkesztve: 2013 Január 28, 20:59:25 írta Sompi »
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #119340 Dátum: 2013 Január 28, 20:52:08 »

a' propos. Adott egy új utánfutó (praktiker-es)

Erre kell regisztációs díjat fizetni, meg ilyeneket? Kötelező, műszaki tiszta.


Ja, és most nézem , hogy 100 alatt nincs ilyen, én meg ma 70-ért láttam.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Január 28, 20:57:34 írta Zoli »

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #119339 Dátum: 2013 Január 28, 20:24:27 »

kár

Pár éve, Gyomán láttam, fotóztam egy, asszem erdélyi Bogaras kolléga hasonló utánpattogóját... ott lehetett, ezek szerint..  Roll Eyes

« Utoljára szerkesztve: 2013 Január 28, 21:01:48 írta TBK001 »

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #119338 Dátum: 2013 Január 28, 20:23:46 »

ha lehetne sem lehetne  Grin
villanybogár? Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #119337 Dátum: 2013 Január 28, 20:22:58 »

ha lehetne sem lehetne  Grin
kár

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #119336 Dátum: 2013 Január 28, 20:18:29 »

nem
kár

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #119335 Dátum: 2013 Január 28, 20:15:28 »

Ilyet lehetne nálunk?
nem


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #119334 Dátum: 2013 Január 28, 20:12:11 »

Ilyet lehetne nálunk?

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #119333 Dátum: 2013 Január 28, 19:25:51 »

De az se vót rossz az elébb, hogy a fb-on a "kit ismerhetek?" rovatban megjelent Osama profilja.  Grin

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #119332 Dátum: 2013 Január 28, 18:12:40 »

Tele van az internet a ki...ott ruszkik hülyeségével. Van olyan szitu, amit egyszerre több autó is rögzített. Biztos van pár kamera az országban, meg Ukrajnában is... Cool De nem csoda, mert 100-zal mennek a tükörjégen.

Ja, a haverom elment a tesójáért oroszországba kocsival, hogy hazaköltöztesse őket. Nem egy beszari gyerek, de azt mondta még soha nem félt így, mint ott az utakon.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Január 28, 18:19:12 írta Zoli »

1303LS
« Hozzászólás #119331 Dátum: 2013 Január 28, 17:37:15 »

http://www.origo.hu/auto/20130128-vagany-opel-a-bogar-kupe-ellen-opel-olympia-coupe.html
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #119330 Dátum: 2013 Január 28, 16:20:51 »

Konkrétan 1835 ccm-es motor volt benne 39/33 szelepes hengerfejekkel, egy 280 fok körüli tengellyel, 2 Weberrel és egy ahnendorp kipufogóval. Ausztriában építették a motort és új kora óta apu szervizelte. Gyerekként nem voltam nagy bogár rajongó, csak úgy tudomást vettem róluk. Szerintem az első komoly behatás akkor ért, amikor tizenegynéhány évesen apunál volt éppen szervizen ez a bogár. Még nagyon új volt a motor, mert az volt a tulaj kérése, hogy a króm burkolatos motoron apu minden apróságot ami nem króm, azt cserélje krómozottra. Aztán szólt apu, hogy menjek el vele egy próbakörre, mert ez a bogár nagyon erős. Majd beszartam a gyönyörűségtől. Az udvarról kikanyarodva olyat gyorsult az az autó a tuning mocinak, a peres gumiknak és a rövid váltónak köszönhetően, hogy olyat akkoriban én még más autóban nem tapasztaltam. Na meg rátett egy lapáttal a hanghatás, ami a kipufogónak, a nagy köbcentinek, a karbiknak volt köszönhető.
Azóta ez az autó Monyó barátomé. A motor kikerült Svédországba miután néhány éve beállt és újjáépítettük. A kipufogórendszere Pécsen van, a karbi szettje pedig Leon autóján.

Narancsnak meg gratulálok az autóhoz! Mikor tőlem kért tanácsot egyszer-kétszer amikor felmerült benne autóváltás/típusváltás kérdése, akkor én nem tudtam neki ésszerű tanácsot adni, mert én érzelmi bogaras vagyok. Nem választanék úgy bogarat, hogy milyen befektetés, mennyit fog érni, stb. Bogarat nekem csak érzelmi alapon sikerül választanom, csak az alapján, hogy mi tetszik. Úgy nézem most Narancs is így tett.
De Narancs, egy kabriót azért illene majd nyáron gyakrabban megjáratni, mint a többi vasadat!  Wink

Aztán 1994-ben,egy gazdag butikos (akkoriban még maszek) család,behozott egy ilyen 1303LS kabriót,elég feltűnő metálkék színben.Akkoriban nyáron esténként a fiatalok még mind bent bandáztak vagy sétálgattak a belvárosban.Autóforgalom viszont esténként már elég gyér volt.És ekkor szokott feltűnni,menőzni az 1303-as kabrióval a Bősze gyerek.Nem igazán az a cirpelős,duruzsoló bogárhangja volt,és kegyetlen sok autót lepicsázott vele a lámpáknál.Sokan azt terjesztették,hogy azért olyan erős,mert Posche motor van benne.Az ilyen 100LE körüli vízeseket (320-as cápa BMW,GolfI GTI,1.6-os Fiatt Regatta) levette mint a szart.A motort még az NSZK-ból hozatták,állítólag 12.000-dajcse márkot fizettek érte,akkor volt olyan száz körül az árfolyam,tehát 1.2 millió Ft-ért (1.5-ért meg kaptál egy új Golf III-ast,600-800e Ft között árulták az új Ladákat és Samarákat típustól függően).Mint utólag kiderült valami duplakarbis 1.6-os motor volt,meg a rövid váltónak és a peres gumiknak köszönhette az autó a fürgeségét.

Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #119329 Dátum: 2013 Január 28, 15:01:46 »

Á ilyen nincs hisz kéthétalattrendlesz vagy van. Nem?
Tegnap is rosszul láttam a tévében, hogy elbontottak egy iskolát meg egy kultúrházat a svédek.
Meg lakóházat is mire ment a tulaj karácsonykor már csak a falak álltak.


 Evil
nekünk is elbontottak már 2 házunkat,két tanyát!!

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #119328 Dátum: 2013 Január 28, 15:00:42 »

tisztára mint a suliban  Grin Grin Cry Cry

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #119327 Dátum: 2013 Január 28, 14:52:45 »


Á ilyen nincs hisz kéthétalattrendlesz vagy van. Nem?
Tegnap is rosszul láttam a tévében, hogy elbontottak egy iskolát meg egy kultúrházat a svédek.
Meg lakóházat is mire ment a tulaj karácsonykor már csak a falak álltak.


 Evil

Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #119326 Dátum: 2013 Január 28, 14:46:27 »

http://25.media.tumblr.com/f22bea88e546947f673eddfbb6d0c20d/tumblr_mhbpweJ1ya1qzc3b4o1_400.gif

Nem tudom, hogyan kell kitenni úgy, hogy direktben látható legyen...


1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #119325 Dátum: 2013 Január 28, 14:42:41 »

http://25.media.tumblr.com/f22bea88e546947f673eddfbb6d0c20d/tumblr_mhbpweJ1ya1qzc3b4o1_400.gif

Nem tudom, hogyan kell kitenni úgy, hogy direktben látható legyen...
« Utoljára szerkesztve: 2013 Január 28, 14:45:13 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #119324 Dátum: 2013 Január 28, 14:29:23 »

http://www.origo.hu/itthon/20130128-rendoroket-vert-a-tomeg-kenderesen.html

fegyverhasználatot nem említ a cikk...  Huh
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #119323 Dátum: 2013 Január 28, 13:54:34 »

Nagyon össze lapultak.
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #119322 Dátum: 2013 Január 28, 13:08:31 »


http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=TadEnHEhvuo&NR=1

 Evil

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #119321 Dátum: 2013 Január 28, 12:54:29 »


Ez az írás most csak úgy kikívánkozott belőlem.Aki nem kíváncsi rá,vagy faszságnak tartja az tekerjen tovább.

 Cheesy

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
RNIE
« Hozzászólás #119320 Dátum: 2013 Január 28, 12:32:26 »

eközben oroszországban
http://www.youtube.com/watch?v=XWxUj0reYs0
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #119319 Dátum: 2013 Január 28, 12:11:14 »

Örömmel olvastam. Köszönöm! :-)
Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #119318 Dátum: 2013 Január 28, 11:57:52 »

Hali.
Köszönöm! Wink

Hát igen!Húsz éve elfojtott,elnyomott,be nem teljesült,álmok válhatnak most valóra!



 

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #119317 Dátum: 2013 Január 28, 10:34:16 »

Gratulálok, szép kocsit szereztél. Végre elérted Te is s csúcsot.  Wink
Hali.
Köszönöm! Wink

Hát igen!Húsz éve elfojtott,elnyomott,be nem teljesült,álmok válhatnak most valóra!
Olyan 1992-1996.között,mikor még tényleg szinte minden sarkon vagy utcában álldogált egy napi használatos bogárka,amikor a milka lila,a babarózsaszín,türkíz és egyéb csicsás szín volt a menő,az egyediesítések kimerültek a szélesre hegesztett felninél és a szalámi kipuffogónál,én már akkor nyomtam a Naranccsal.Titkon mindig fájt,hogy ez csak egy patkólámpás autó.Az 1303-asok után nagyon fájt a szívem.Volt két feltűnő übekirály a városban,egy szépen fényezett tűzpiros,és egy nagyon szép,melegebb metálkék szintén automata váltóval.Mindkettőn Mangels krómfelnik.Na ha ezek elmentek a városban,a haverokkal úgy néztük őket,mint akinek kitekeredett a nyaka.
Aztán 1994-ben,egy gazdag butikos (akkoriban még maszek) család,behozott egy ilyen 1303LS kabriót,elég feltűnő metálkék színben.Akkoriban nyáron esténként a fiatalok még mind bent bandáztak vagy sétálgattak a belvárosban.Autóforgalom viszont esténként már elég gyér volt.És ekkor szokott feltűnni,menőzni az 1303-as kabrióval a Bősze gyerek.Nem igazán az a cirpelős,duruzsoló bogárhangja volt,és kegyetlen sok autót lepicsázott vele a lámpáknál.Sokan azt terjesztették,hogy azért olyan erős,mert Posche motor van benne.Az ilyen 100LE körüli vízeseket (320-as cápa BMW,GolfI GTI,1.6-os Fiatt Regatta) levette mint a szart.A motort még az NSZK-ból hozatták,állítólag 12.000-dajcse márkot fizettek érte,akkor volt olyan száz körül az árfolyam,tehát 1.2 millió Ft-ért (1.5-ért meg kaptál egy új Golf III-ast,600-800e Ft között árulták az új Ladákat és Samarákat típustól függően).Mint utólag kiderült valami duplakarbis 1.6-os motor volt,meg a rövid váltónak és a peres gumiknak köszönhette az autó a fürgeségét.Na ezért a tuningmotoros,kék,1303LS kabrióért is sok soproni bogarasnak fájt anno a szíve.Elfogadtam volna én is mint az állat.
Most tök komolyan,én azt sem tudtam akkoriban,hogy mi az,hogy ovál meg ilyesmi.A perecet azt minden ember tudta (hallásból).Nem nagyon voltak még találkozók,nem volt Depo,nem volt internet.A bogaraknak is úgy volt még az áruk,mint a most futó fiatal használt autónak,hogy mondjuk egy 1963-as már egy öreg kifutott modell volt alamizsnáért,egy 1971-es állólámpás már nagyobb értéket képviselt,és mondjuk egy 1975-ös,1303-as már jóval drágább volt.

Aztán a mostani internetes világban,vannak ilyen felkapott típusok,osztott,ovál,T1,ezeket szugerálják az emberekbe,hogy milyen überkirályság stb,és én is keményen bedőltem neki.Míg nem birtokoltam!
A kabriózás sem az olcsó kategóriába tartozik,de egy korai ovál árából,majdnem két kabriót lehet építeni de vásárolni biztosan.A kabrióhoz csak a kabrióspecifikus alkatrészek drágák,amik csereszabatosak a többi hetvenes évekbeli bogáréval azok azért nem annyira,az oválhoz ahhoz meg minden drága.Mindenhol azt beszélték hogy ilyen ritka (selten) olyan ritka cucc,rar,rarität,és ez érződött keményen az áron is.Ezer emberrel leveleztem,folyamatos vadászatban voltam,bújtam az intenetes hírdetéseket,autóztam rengeteg km-t.Voltam kétszer Bécsben,egyszer Tulnban,egyszer Grazban,négyszer Badenban,és a környéken többhelyen.Az egész ovál belül kartondoboz,a postával vásárolt alkatrészek miatt,a kasznielemek a padláson figyelnek.Egyre mélyebbre ástam magamat,egyre több pénzt költöttem el,és a vége még nagyon messze volt,láthatatlan.Egyre többet tettem fel a kérdést,Szükséges ez nekem?Kell ez nekem?Van ennek értelme?Ha egyszer elkészül,egyenes arányban lesz a végeredmény a befektetett pénzzel és munkával?Boldog leszek tőle?Örömet fog okozni nekem?Vagy ennek az árát felhasználhatom sokkal hasznosabb dologra is?És sokszor úgyéreztem,hogy nem jó úton haladok.Belefáradtam,beleuntam,beláttam,hogy hülyeség.
Közben egyre többet studíroztam,hogy ha az ovál elkészül,jön egy buflák (de mikor,mikor még az ovál vége is a köd homályába veszett,annak is még sos-sok év kellett volna?),és ha buflák,akkor vagy egy teljesen eredeti,gyári állapotú,gyári lakkos keménytetős,vagy egy felújításra szoruló nyitott változat.Azon is gondolkoztam,ha ezt az ovál után szeretném megcsinálni,az már nem lesz elérhető számomra,hiszen ez a két kategória (gyári kabrió,keménytetős,patinás 1303-as),már most is elszaladt az árkakkal,mi lesz pár év múlva.Közben jó barátom Breuer Zsolti,próbált észérvekkel rámhatni,felajánlotta mindenben a segítségét,támogatását,mondta,hogy üzemanyag áron,csak tankolunk és a világ végéről is elhozza nekem...és ennek hatására kezdtem el az egész tortúrát,az ovál és egyéb hírdetések feladását,kabriós tulajjal kontaktus felvételt.
Most úgy érzem nem bánom meg,több örömöt fog hozni a kabrió,bekerülésbe olcsóbb lesz mint egy ovál építés,ha elkészül árban pedig fog annyit tudni mint egy ovál.
Ja és volt még egy oka is.
És sok ésszerű érv mellett,az is befolyásolt a döntésemben,hogy az utóbbi időben,a Dani (gyerkőc) rengetegszer hangoztatta,hogy az ovál egy faszság,egy kabrió sokkal jobb lenne helyette!
Nem hülye az a gyerek (sőt baromi értelmes,én hozzá képest tényleg egy agyatlan ember vagyok),most már 12 éves,van már normális véleménye a dolgokról!
És azt is be kell látnom,hogy egyszer ezeknek az autóknak a tulajdonosa a fiam lesz,hiszen egyetlen gyermek,egyedüli örökös.És ha meghalok,soha sem lehet tudni,hogy akár a jövő héten,akár sok-sok év múlva,ne azt mondja a gyerekem,hogy az a hülye apám egy ilyen faszságot hagyott rám,amiből unottan pénzt csinál mert max csak azt lát benne,hanem olyan dolog szálljon rá,ami neki is tetszik,aminek ő is tud örülni,ami őt is boldoggá teszi,és esetleg még meg is őrzi!

Ez az írás most csak úgy kikívánkozott belőlem.Aki nem kíváncsi rá,vagy faszságnak tartja az tekerjen tovább.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Január 28, 11:31:56 írta Narancs »
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #119316 Dátum: 2013 Január 27, 19:06:26 »

köszi
sokat segitettél
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #119315 Dátum: 2013 Január 27, 18:37:22 »

egyéb...
egy ismerősöm Volvo p1800ast keres felujitásra...
ha valaki valahol...
köszi

kérdezzétek meg Simon Templart hátha neki nem kell már,ha nekem lenne el nem adnám Wink

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13992


30-347-1939

« Hozzászólás #119314 Dátum: 2013 Január 27, 17:43:00 »

...eközben a cseheknél....
Shocked

Sompi
« Hozzászólás #119313 Dátum: 2013 Január 27, 17:33:36 »

...eközben a cseheknél....






Nem elérhető Pearlijoe
Hozzászólások: 76

« Hozzászólás #119312 Dátum: 2013 Január 27, 16:05:42 »

Sziasztok!

Ha esetleg valaki keresne programozói állást, az egyik torrent oldalon kaptam levélben.


Kedves Felhasználók!

Az egyik ismerősünk (cégéhez) 3 fő profi programozót keres, fix munkaidőre!

Feltételek:
- 3-5 év gyakorlat
- Symfony2-es tapasztalat
- lehetőség szerint Budapesti lakos legyen
- Önéletrajz
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #119311 Dátum: 2013 Január 27, 14:15:35 »

ez nem az a kocsi szerintem, amire ma felmerült a kis revízió Narancs részéről.

Valóban... Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #119310 Dátum: 2013 Január 27, 13:49:45 »

egyéb...
egy ismerősöm Volvo p1800ast keres felujitásra...
ha valaki valahol...
köszi
Nem elérhető PORSCHE
Hozzászólások: 2851


« Hozzászólás #119309 Dátum: 2013 Január 27, 13:16:00 »

ez nem az a kocsi szerintem, amire ma felmerült a kis revízió Narancs részéről.
Amit Narancs nézett ki magának az 1303-as ez 1302-es!

96 audi 80 cabrio   Pedálos bogi           Pedálos moszkvics
Nem elérhető PORSCHE
Hozzászólások: 2851


« Hozzászólás #119308 Dátum: 2013 Január 27, 13:15:19 »

Hö.... ez azért nem tünik egy kis revíziónak... vagy tévedek?  Grin Roll Eyes
  Nem kis munka lesz az biztos!! Ma ki vettem az összes csavart de nem mozdul meg a kasztni!! gondolom pár helyen össze hegesztették!!  Undecided Embarrassed

96 audi 80 cabrio   Pedálos bogi           Pedálos moszkvics
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #119307 Dátum: 2013 Január 27, 11:01:05 »

halkan jegyzem meg, hogy a bogárhátú főoldalán is van adokveszek, csak senki nem használja.

ehun:
http://www.bogarhatu.hu/joomla/index.php?option=com_marketplace&Itemid=47

Van főoldal? Huh

 Evil

Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #119306 Dátum: 2013 Január 27, 10:43:35 »


Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #119305 Dátum: 2013 Január 27, 10:42:16 »

halkan jegyzem meg, hogy a bogárhátú főoldalán is van adokveszek, csak senki nem használja.

ehun:
http://www.bogarhatu.hu/joomla/index.php?option=com_marketplace&Itemid=47
Külön reg-gel?  Roll Eyes

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #119304 Dátum: 2013 Január 27, 10:37:18 »

halkan jegyzem meg, hogy a bogárhátú főoldalán is van adokveszek, csak senki nem használja.

ehun:
http://www.bogarhatu.hu/joomla/index.php?option=com_marketplace&Itemid=47



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #119303 Dátum: 2013 Január 27, 10:31:21 »

vagy tévedek?  Grin Roll Eyes
Termeszetesen. Grin


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #119302 Dátum: 2013 Január 27, 10:24:52 »

Hö.... ez azért nem tünik egy kis revíziónak... vagy tévedek?  Grin Roll Eyes
ez nem az a kocsi szerintem, amire ma felmerült a kis revízió Narancs részéről.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Oldalak: 1 ... 557 558 559 560 561 [562] 563 564 565 566 567 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.257 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.