www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 16:19:47

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 538 539 540 541 542 [543] 544 545 546 547 548 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27789701 alkalommal)
Rulezka
« Hozzászólás #120101 Dátum: 2013 Február 09, 15:02:48 »

vagy 2 hete nem megy a mobile24.hu
ma keresgélek és mire leltem:
http://hu.automobile.de/

mobile.de magyarul!! Cheesy
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #120100 Dátum: 2013 Február 09, 14:52:36 »

Mosás után!! Shocked
Ez 1994-94-ben,egy tök csilli-villi,hibátlan,gyári fényezésű S-es bogár volt.Hihetetlen szép volt.Aztán a Fung Matyi eladta egyetemista tanulóknak,összetörték valamelyik elős sárvédőt,amit rücskösre kalapáltak ki,és olyan bordó alapozóval volt lekenve.Meg utcán rohadt a kocsi,elhanyagolták,nem használták.A Fung megsajnálta,és jóval olcsóbban visszavásárolta attól,akinek anno eladta.Ekkor ugrott át Ausztriába,és nem csak a törött sárvédőt vette meg,hanem a négyet kompletten cserélte.Ezért nem gyári fényezésű a négy sárvédő,előtte az egész kocsi az volt.1995-ben vett rá Ausztriában Mangels fekniket,akkoriban még az is ritkaság volt idehaza mint a fehér holló.Nagyon ütős autó volt.Aztán felkerült Győrbe,de az akkori árakhoz képest,nagyon komoly áron ment fel.Én még 1997-ben láttam ezt a bogarat egy győri használtautó kereskedésben,690e Ft volt az ára,az hihetelen sok pénz volt akkoriban.Nem akkor 28.000-Ft volt a havi keresetem,plusz kaptam még havi 5.000-benzinpénzt.Ennyiért már adtak egy új Samarát akkoriban.És az akkor még fiatalnak számító GolfII-esek sem voltak sokkal drágábbak.
Rulezka
« Hozzászólás #120099 Dátum: 2013 Február 09, 14:39:53 »

Narancs, Rulezka, Zoli. figyeljetek. A cinezéshez letwasser kell....
köszi, ma is tanultam valamit  Cheesy
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #120098 Dátum: 2013 Február 09, 13:56:33 »

remélem mindent nem hisztek el a mi ebben,(hozzá teszem én is nézem)sorozatban történik,úgye? Wink Cheesy

Jajj, ugyan már, mi nem hihető ebben?  Evil Grin (...de még így is Bear Grylls-t nehezen tudnák felülmúlni. Wink)
Nem elérhető PORSCHE
Hozzászólások: 2851


« Hozzászólás #120097 Dátum: 2013 Február 09, 13:55:45 »

És a tető működik!!

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

96 audi 80 cabrio   Pedálos bogi           Pedálos moszkvics
Nem elérhető PORSCHE
Hozzászólások: 2851


« Hozzászólás #120096 Dátum: 2013 Február 09, 13:54:29 »

Mosás után!! Shocked

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

96 audi 80 cabrio   Pedálos bogi           Pedálos moszkvics
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #120095 Dátum: 2013 Február 09, 13:38:13 »

Persze, hogy nem megy alkatrészért... Szegény Mike elautózik több száz mérföldet, Ednek meg van annyi esze, hogy felemeli a telefont, aztán megrendeli postai kiszállítással.  Grin
remélem mindent nem hisztek el a mi ebben,(hozzá teszem én is nézem)sorozatban történik,úgye? Wink Cheesy

Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #120094 Dátum: 2013 Február 09, 13:24:52 »

én vagy kétszer láttam már a karmant is  Wink
és Ed ki sem teszi szinte a lábát a műhelyből nem megy eladni sem,alkatrészekért sem,nem ő választ,stb!!

Free Ed 

Persze, hogy nem megy alkatrészért... Szegény Mike elautózik több száz mérföldet, Ednek meg van annyi esze, hogy felemeli a telefont, aztán megrendeli postai kiszállítással.  Grin
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #120093 Dátum: 2013 Február 09, 13:12:34 »

A 914-es felújítása már ment magyar szinkronnal, a Karmannt még nem láttam magyarul, pedig már kerestem én is.

Amellett, hogy Ed "ingyen" dolgozik még az is kiszúrás, hogy Mike állandóan olyan autót vesz, amibe nem fér bele.  Grin
én vagy kétszer láttam már a karmant is  Wink
és Ed ki sem teszi szinte a lábát a műhelyből nem megy eladni sem,alkatrészekért sem,nem ő választ,stb!!

Free Ed 

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #120092 Dátum: 2013 Február 09, 12:28:53 »

erről jut eszembe
ezek a zemberek csináltak( ?) Karmannt és Porsche 914et
magyar szinkronnal már futottak?
a Karmannt már letöltöttem oroszul és kinai felirattal is, de ott legalább angol...
fura egy hozzáállás ez az egész.. a munkát sosem számolják bele  a haszonba.. szegény Ed ingyen dolgozik...
meg néha Paul is..
vagy gombért?




A 914-es felújítása már ment magyar szinkronnal, a Karmannt még nem láttam magyarul, pedig már kerestem én is.

Amellett, hogy Ed "ingyen" dolgozik még az is kiszúrás, hogy Mike állandóan olyan autót vesz, amibe nem fér bele.  Grin
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #120091 Dátum: 2013 Február 09, 11:44:14 »

Narancs, Rulezka, Zoli. figyeljetek. A cinezéshez letwasser kell. Azt úgy készitik, hogy ón lemezt raknak a sósavba. Ez pezseg, és akkor jó, ha megáll a pezsgés, és a sav alján van még épp lemezdarab. Cin klorid a neve, és azért kell, hogy a bekent lemezfelület térrácsába beépüljenek az ón molekulák. Cinezéskor ezekhez tapadnak hozzá a cin és ón molekulák. A sima sav, vagy gyantával való forrasztáskor nem áll meg a felületen a cin. Leszalad, így mondanám. A sav nem a tisztításra van. Fémtiszta felület kell a cinezéshez mindig, és ezután jöhet a letwasser, majd a grúzolás. A grúzoláson azt értsd, hogy a cint rátesszük a lemezre melegen, és egy ronggyal a felesleget letöröljük. A két lemezt ami be van vonva cinnel már össze tudjuk forrasztani. főleg egymásrla lapoltan alkalmazzák.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #120090 Dátum: 2013 Február 09, 11:18:51 »

ebben lehet valami.. bár még nem foglalkoztam ilyesmivel,de a sav tuti kell a cinezéshez a felületre, sejtem kicsit megmarni afelületet hogy a cin jobban befogja az egész felületet Wink
Nem tuti kell, csak használnak, főleg a bádogosok a horgany miatt. Ma már vannak nagyon jó folyasztószerek, de pl a gyanta is jó.

Rulezka
« Hozzászólás #120089 Dátum: 2013 Február 09, 10:27:18 »

Én erről a cinezésről olyant hallottam,hogy savval csinálják vagy tisztítják cinezés előtt a felületeket,és ezt a savat nem lehet onnan 100%-osan eltüntetni semlegesíteni,és később a fényezés alatt alulról dolgozhat az anyag.

De lehet,hogy hülyeség.
ebben lehet valami.. bár még nem foglalkoztam ilyesmivel,de a sav tuti kell a cinezéshez a felületre, sejtem kicsit megmarni afelületet hogy a cin jobban befogja az egész felületet Wink
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #120088 Dátum: 2013 Február 09, 04:54:30 »

Öcsém kisebb munkáknál csinálja. Fémtiszta felület, gázlámpa, keméyncin. Ha jó folyatót használsz, gyönyörűen terül és megtapad. Szerintem tetszés szerint hízlalhatod is a mennyiséget, amit aztán vissza is csiszolhatsz. Anno még kölökkoromban az AM-ban volt egy cikk egy magyar műhelyről, ahol szinte csak külföldi megrendelésre dolgoztak, törött Porschékat restauráltak, és gittelés helyett csak cineztek. Már akkor is valami öreg szakit emlegettek, aki még nagyon értette és szinte egyedül csinálta a cinezést a cégnél.
Én erről a cinezésről olyant hallottam,hogy savval csinálják vagy tisztítják cinezés előtt a felületeket,és ezt a savat nem lehet onnan 100%-osan eltüntetni semlegesíteni,és később a fényezés alatt alulról dolgozhat az anyag.

De lehet,hogy hülyeség.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #120087 Dátum: 2013 Február 09, 04:51:10 »

Mai szerzeményem!  Wink 5 év garázsban lógatás után újra szabad levegőn!
Ez meg még 2006-ban készült fotó,már ott készült ahonnan vásároltad.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #120086 Dátum: 2013 Február 09, 04:48:59 »

Mai szerzeményem!  Wink 5 év garázsban lógatás után újra szabad levegőn!

Ismerem ezt a sárga autót,nagyon régről!!

1994-ben,egy csilli-villi,gyönyörű,hibátlan,gyári 1303S-es volt,pont egy harkai karosszériás srácé volt,Fung Mátyásnak hívják.
Egyszer eladta ezt a sárga bogarat valami faszoknak,akik megtörték az egyik sárvédőjét.Később ez a Fung megbánta,hogy eladta,és újra visszavásárolta.A törött sárvédő helyett,még anno Ausztriában megvásárolta körben az egészet,és lecserélte mind a négy sárvédőt,ezek lettek újrafényezve,a kaszni maradt gyári fényezésű.Akkoriban hozott erre az autóra négy új mangels felnit is Ausztriából.1997.körül adta el ezt az autót,akkor került Győrbe,azóta nem hallottam róla,de sokszor agyaltam rajta,hogy mi lehet vele.

De akkoriban ha jól emlékszem,akkor CJJ-884 vagy CJJ-886 volt ennek a boginak a rendszáma.
Nem elérhető PORSCHE
Hozzászólások: 2851


« Hozzászólás #120085 Dátum: 2013 Február 08, 22:28:32 »

Elég hiányos. Gyári festés ami rajta van?
  A lényeg a kasztni volt!!!A többi van nekem!! A négy sárvédő kivételével gyári fényezéses,és schibedachos!!

96 audi 80 cabrio   Pedálos bogi           Pedálos moszkvics
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #120084 Dátum: 2013 Február 08, 22:20:52 »

Mai szerzeményem!  Wink 5 év garázsban lógatás után újra szabad levegőn!
Elég hiányos. Gyári festés ami rajta van?
Nem elérhető PORSCHE
Hozzászólások: 2851


« Hozzászólás #120083 Dátum: 2013 Február 08, 22:13:32 »

Mai szerzeményem!  Wink 5 év garázsban lógatás után újra szabad levegőn!

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

96 audi 80 cabrio   Pedálos bogi           Pedálos moszkvics
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #120082 Dátum: 2013 Február 08, 21:57:26 »

mire gondolsz?
hogy Mike mindig más autóval megy élete álmáért?

Mondjuk a reklámokért, amik közben lefutnak.

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #120081 Dátum: 2013 Február 08, 21:51:58 »

Mondjuk a reklámokért, amik közben lefutnak.

erről jut eszembe
ezek a zemberek csináltak( ?) Karmannt és Porsche 914et
magyar szinkronnal már futottak?
a Karmannt már letöltöttem oroszul és kinai felirattal is, de ott legalább angol...
fura egy hozzáállás ez az egész.. a munkát sosem számolják bele  a haszonba.. szegény Ed ingyen dolgozik...
meg néha Paul is..
vagy gombért?



Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #120080 Dátum: 2013 Február 08, 21:38:17 »

erről jut eszembe
ezek a zemberek csináltak( ?) Karmannt és Porsche 914et
magyar szinkronnal már futottak?
a Karmannt már letöltöttem oroszul és kinai felirattal is, de ott legalább angol...
fura egy hozzáállás ez az egész.. a munkát sosem számolják bele  a haszonba.. szegény Ed ingyen dolgozik...
meg néha Paul is..
vagy gombért?



Ed Csájna éppen G1 GTI-t farag a diszkoverin  Cheesy
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #120079 Dátum: 2013 Február 08, 21:18:29 »

Melyik bogáron volt menetes és melyiken bajonettes tanksapka? Tudja valaki?

'69-esem bajonettes.
Proti 1302-ese ami kb '72-es, úgy emlékszem már csavaros volt
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #120078 Dátum: 2013 Február 08, 21:07:32 »

Melyik bogáron volt menetes és melyiken bajonettes tanksapka? Tudja valaki?

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #120077 Dátum: 2013 Február 08, 21:06:07 »

Rajta van nem? Smiley  Festék válogatásban voltam olyan jó, mint Stunt a motorolajokban. Sajnos egy részük már nem kapható.

Megáll ezen a festék?
« Utoljára szerkesztve: 2013 Február 08, 21:07:39 írta gsattila »
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #120076 Dátum: 2013 Február 08, 21:03:16 »

Tüzi horgany van rajta. Festés nélkül 20 év. Smiley Ezen a képen látszik, hol van rajta horgany. Meg egy csomó helyen, ahol nem látszik.

Megáll ezen a festék?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #120075 Dátum: 2013 Február 08, 21:01:54 »

Tüzi horgany van rajta. Festés nélkül 20 év. Smiley Ezen a képen látszik, hol van rajta horgany. Meg egy csomó helyen, ahol nem látszik.

Elektro vagy tűzi? Csináltattad vagy gyári bevonatos volt?

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #120074 Dátum: 2013 Február 08, 20:20:12 »

hasznaltauto.hu-val mit kell csinálni, hogy a kinagyított képet is egészben mutassa, ne vágjon le minden oldalából valamennyit?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #120073 Dátum: 2013 Február 08, 14:18:54 »

Elektro vagy tűzi? Csináltattad vagy gyári bevonatos volt?
Gsatti csináltatta. valamikor írt is itt róla. arra emlékszem, hogy az elemek utána jóval nehezebbek lettek. talán közel duplája Roll Eyes
de majd talán elmeséli újra
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #120072 Dátum: 2013 Február 08, 14:16:27 »

Elektro vagy tűzi? Csináltattad vagy gyári bevonatos volt?

Kérdezd az előző tulajt, én csak festettem.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #120071 Dátum: 2013 Február 08, 14:11:44 »

Tudom. Otthon fogja csinálni egy mobil homokos csávó. Utána gyors portalanítás, aztán alapozó.
Mondjuk ez jó, ugye? 2-3 liter elég? kaszni+alváz
http://www.kohazy.hu/?id=termekek&product=body-960-2-k-washprimer-1-l&art_id=14539&hj=0&nyelv=hun

én használtam ilyen vasprimert az aktivátorával de én nagyon útálom egy közel átlátszó híg szar nagy felületen szar vele dolgozni látszólag nem takar porosodik ha bőven fújom megfolyik és akkor nagyon lassan szárad  sokkal jobban szeretem a multiakrilt meg az epoxi alapozót
http://www.totallux.hu/nagy_kep/totallux-4b49e8e6a4b18.jpg

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #120070 Dátum: 2013 Február 08, 14:00:44 »


...és aztán a horganyzott sárvédők is valami ilyesmit kaptak alapozónak, de kicsit drágább volt.  Embarrassed
Elektro vagy tűzi? Csináltattad vagy gyári bevonatos volt?
Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #120069 Dátum: 2013 Február 08, 13:46:40 »

Ed Csájna éppen G1 GTI-t farag a diszkoverin  Cheesy

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #120068 Dátum: 2013 Február 08, 12:58:57 »

Ezek nagyon jó anyagok. Én is ilyesmit tettem fel először - Standox gyártmányban. Nézd meg Stunt kék autóját. Lassan hat éves a festés....



Most télen ellenőriztem a sárvédőket belül, meg a doblemezeket. A bal hátsó sárvédőn, egyik csavar mellett lepattant a festék/alvázvédő és a nyers horganyzott lemez volt kint. Nem tudom mióta, de semmi rozsdanyom, apró pötty, semmi nincs rajta.

Megtisztítottam, bejavítottam.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #120067 Dátum: 2013 Február 08, 12:56:54 »

Ezek nagyon jó anyagok. Én is ilyesmit tettem fel először - Standox gyártmányban. Nézd meg Stunt kék autóját. Lassan hat éves a festés....



...és aztán a horganyzott sárvédők is valami ilyesmit kaptak alapozónak, de kicsit drágább volt.  Embarrassed

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #120066 Dátum: 2013 Február 08, 12:53:45 »

Ezek nagyon jó anyagok. Én is ilyesmit tettem fel először - Standox gyártmányban. Nézd meg Stunt kék autóját. Lassan hat éves a festés....

Tudom. Otthon fogja csinálni egy mobil homokos csávó. Utána gyors portalanítás, aztán alapozó.
Mondjuk ez jó, ugye? 2-3 liter elég? kaszni+alváz
http://www.kohazy.hu/?id=termekek&product=body-960-2-k-washprimer-1-l&art_id=14539&hj=0&nyelv=hun

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #120065 Dátum: 2013 Február 08, 12:35:36 »

a strukturális merevség meg elmegy sétálni.

???

A lemeznek annyi merevsége, amire itt szükség van, annyi lesz. A kaszni merevségét meg nem a felcsavarozott sárvédő adja.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #120064 Dátum: 2013 Február 08, 12:34:26 »

szemcseszórják, lesz egy lyukacsos lemez-maradvány, majd cinnel, meg gázlámpával erősen feltöltik
a strukturális merevség meg elmegy sétálni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #120063 Dátum: 2013 Február 08, 12:20:11 »

Öcsém kisebb munkáknál csinálja. Fémtiszta felület, gázlámpa, keméyncin. Ha jó folyatót használsz, gyönyörűen terül és megtapad. Szerintem tetszés szerint hízlalhatod is a mennyiséget, amit aztán vissza is csiszolhatsz. Anno még kölökkoromban az AM-ban volt egy cikk egy magyar műhelyről, ahol szinte csak külföldi megrendelésre dolgoztak, törött Porschékat restauráltak, és gittelés helyett csak cineztek. Már akkor is valami öreg szakit emlegettek, aki még nagyon értette és szinte egyedül csinálta a cinezést a cégnél.


Nem kell misztifikálni. A sokak által szidott Victory.hu is úgy csinálja, évek óta, hogy pl. a 911-es első sárvédő felső csücske, a szélvégő alatt szeret elfogyni, szemcseszórják, lesz egy lyukacsos lemez-maradvány, majd cinnel, meg gázlámpával erősen feltöltik, utána ráspoly, majd hántolókés, majd finom csiszolás. Úgy néz ki a végén, mintha króm sárvédődarab lenne ott. Alig kell rá gitt.

Saját szememmel néztem végig, nagyjából 4 óra alatt volt meg a két felső csücsök.

Fiatal csávó csinálta, nem öreg szaki. De nem úgy nézett ki, hogy nem értene hozzá.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #120062 Dátum: 2013 Február 08, 11:51:51 »

Ugye az megvan, hogy itt ólommal dolgoznak.
Tudom, de azzal nem fogok.

Oldalak: 1 ... 538 539 540 541 542 [543] 544 545 546 547 548 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.232 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.