www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 03, 08:24:44

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 318 319 320 321 322 [323] 324 325 326 327 328 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30712502 alkalommal)
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #128961 Dátum: 2014 Május 20, 10:43:28 »

Ja, mondom csak ötlet.
Csak azért jó ötlet, mert ha valaki keres, akkor nem biztos, hogy itt fogja keresni, hanem ott.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #128960 Dátum: 2014 Május 20, 00:10:32 »

Rá se ránts!

A "Szóljatok idében" nincsen OFF,ide minden belefér!
Ja, mondom csak ötlet.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #128959 Dátum: 2014 Május 20, 00:00:09 »


 Jezusom ... Jezusom ... Grin Grin
Rá se ránts!

A "Szóljatok idében" nincsen OFF,ide minden belefér!
Nem elérhető Nicole
Hozzászólások: 119


« Hozzászólás #128958 Dátum: 2014 Május 19, 23:50:57 »

Elnézést, de van makett topic. Sztem ez is odafér.

http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=10.0

Max pityubá átnevezi Makett és Modell topicra.


 Jezusom ... Jezusom ... Grin Grin
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #128957 Dátum: 2014 Május 19, 23:08:10 »

Nekem is vannak kis motorjaim:

4.5, 7.5, 10, 30ccm 2T
10ccm 4T

Elnézést, de van makett topic. Sztem ez is odafér.

http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=10.0

Max pityubá átnevezi Makett és Modell topicra.
Nem elérhető Nicole
Hozzászólások: 119


« Hozzászólás #128956 Dátum: 2014 Május 19, 19:54:55 »

Nekem is vannak kis motorjaim:

4.5, 7.5, 10, 30ccm 2T
10ccm 4T
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #128955 Dátum: 2014 Május 19, 19:17:48 »

Hóhó a régi szép idők! SmileySmiley Anno 3db Savage 25-öm volt, az egyik .28-as mocival...egyet meg felújítottam.SmileySmiley
Ugyehogy ugye az a fránya spurgear.SmileySmiley

De jó is volt:)Smiley
jó volt biza Cheesy

új számom van:20 592 5434
Lazlow
« Hozzászólás #128954 Dátum: 2014 Május 19, 15:37:30 »

savage 25 amúgy,enyém volt valaha.spurgear néha elment,de belejöttünk,tényleg a beállítás volt a titok.versenyezgettünk mi is Smiley
(ez még mind anno angliában volt )

Hóhó a régi szép idők! SmileySmiley Anno 3db Savage 25-öm volt, az egyik .28-as mocival...egyet meg felújítottam.SmileySmiley
Ugyehogy ugye az a fránya spurgear.SmileySmiley

De jó is volt:)Smiley
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #128953 Dátum: 2014 Május 19, 12:44:58 »

11évig nyomtam ezt az ipart és versenyeztem is.Smiley Húú de imádtam ezeket a kis dögöket (még jópár benzines 1/5-ös dögöm is volt Cheesy )
savage 25 amúgy,enyém volt valaha.spurgear néha elment,de belejöttünk,tényleg a beállítás volt a titok.versenyezgettünk mi is Smiley
(ez még mind anno angliában volt )
« Utoljára szerkesztve: 2014 Május 19, 12:47:14 írta Protheus »

új számom van:20 592 5434
Lazlow
« Hozzászólás #128952 Dátum: 2014 Május 19, 11:54:16 »


Wow, akkor nagyon benne voltál!

Bizony.Smiley Imádtam! SmileySmiley
Sokat felújítottam.Smiley

Nagyon szép hobbi az is (meg a Bogarazás is Smiley ). Smiley
Nem elérhető Nicole
Hozzászólások: 119


« Hozzászólás #128951 Dátum: 2014 Május 19, 10:32:49 »

Gyönyörű emlékek.Smiley


Wow, akkor nagyon benne voltál!
« Utoljára szerkesztve: 2014 Május 19, 10:39:26 írta Protheus »
Lazlow
« Hozzászólás #128950 Dátum: 2014 Május 19, 09:12:17 »

Nem nem oktatsz ki Cheesy, én amiket láttam olyanok voltak... nem tudom megsaccolni az árkategóriájukat. (nyissz Smiley )

Hát nekem is újdonság a repülőgépmotorról olvasni.SmileySmiley Szerettem volna azt is kipróbálni de mindig autóra költöttem így repcsit nem tudtam venni...Pedig vannak elképesztően gyönyörűek is.Smiley
Az autós mocik 100-140°C között érzik jól magukat. Smiley De a jobb gyártók megadják ezt az üzemi tartományt (volt olyan Force motorom ami 160°C-on érezte jól magát a gyártó szerint...és tényleg. Ment mint a mérgezett egér).
A gyertya az extrém, esetekben esik bele mint pl. amit felvázoltam. Normál esetben elég a felső része és rosszabb lesz az égés. A végén meg már nem indul be a moci és/vagy csak izzítóval működik.Smiley

Persze nitrometán százalékra értettem a 27%-ot.Smiley Autósoknál ez evidens. Repicsiseknél lehet, hogy más.Smiley

Képek vannak valamelyik gépemen.Smiley

Ja nem a motor volt 600e hanem az egész autó.Smiley A motor az "olcsó" volt, csak 140e Ft.Smiley Ugye egy átlagos hobbi motor olyan 20-30e Ft.
Hát szép volt, jó volt, de elképesztő módon nyelte a pénzt a versenyautó. Egy edzős hétvégén elment simán 30-40-50e ft (tartalék gyertyák 10e, üzianyag 5-10e, sok sok szivacskerék 15-20e, légszűrők...stb.)! Ezeken már versenykuplung van meg tárcsafék(!) és még a kerékagyakban is kerámia csapágyak, mindenhol titán tengelyek (pluszba lekönnyítve) és 2 sebességes verseny váltó, önzáró diffik (ugye 4WD), késes futómű...stb.1 szezon 2db motor(!) és közben 10 liter után csapágyazni kellett őket (20e Ft a két kerámia főtengely csapágy)...a többi költségről nem is beszélve (minél könnyebb li-polimer akkuk, töltők, startpad...stb.). Cserébe elképesztő, hogy hogy ment az az autó...Smiley Súly LE arány kb. mint egy F1-es autónál (az autó teletankolva menetkészen akkuval volt olyan 1750gramm. A motor olyan 1,5LE körül lehetett, de ugye versenymotornál ezt nem adták meg csak, hogy a maximális fordulatszáma 42.000ford/perc.. Igénybevétel is kb. annyi persze arányosan (ami nem T6-os alu vagy titán volt az karbonból volt).

Gyönyörű emlékek.Smiley
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #128949 Dátum: 2014 Május 19, 09:05:02 »

Én egyszer,a zenetáborban...
...modellezőtáborban☺....
Nem elérhető Nicole
Hozzászólások: 119


« Hozzászólás #128948 Dátum: 2014 Május 19, 08:37:59 »

(Jah még mielött félreértenéd, nem Téged akartalak kioktatni vagy leszólni.Smiley


Nem nem oktatsz ki Cheesy, én amiket láttam olyanok voltak... nem tudom megsaccolni az árkategóriájukat. Persze különböztek karburátorra is de csak kialakításra, az elve ugyan az volt szinte. Maga a ricinus és a 600e motor használata, csodálom hogy nem sajnáltad... miközben a magas árkategóriában ricinus mentes, full szintetikus olajokkal dolgozó üzemanyagok is vannak nálunk a repülőknél tutti, de autókbhoz is szerintem. A ricinus berágódását, nem menet közben a motor besülésére értettem (mert 18-20% az alább leírtak szerint elvileg 40 fokos full használat mellett, kicsit dúsítva a keveréken, lehetetlen), hanem arra hogy sokáig állt a motor és esetleg megindult a ricinus összeállása illetve majd a bomlása is.... ezek után, ha beindítod hiába forog át (ha átforog), a főtengely közepébe berohad a keresztmetszetet változtatva, és a  hengerpalástra rámegy egy filmréteg is (ha csak nem rohad be a dugó peremével mintha besült volna), a karburátorba is belemegy a cucc. Én erre gondoltam, pusztán abból kiindulva, hogy akié volt nem értett hozzá és nem is mosta át, szedte szét. Alsó kategóriás üzemanyagot amiben alap a ricinus százalék, megtörténhetett ez is, vagy csak elég a karbi piszkolódása. Nekem a hajtókar tegnap, szegény keverék kevés olajtartalom miatt, vagy anyag elgyengülés miatt lehetett (az első kettőt, a dús keverék és a gyári üzemanyag miatt kizártnak tartom). Én mint írtam nem vagyok autós, nem tudom hogy hogyan mennek, nem voltak ilyen cukiságaim. Félre ne értsél, csak azt írom amit a repülőknél tapasztaltam, és mivel nem vagyok autós abból indulok ki... A repülőknél ha a gyertya kis szála elég akkor az elég az esetek nagy részében, és nem esik vissza nem tapasztaltam még, de ugye teljesen más a hf, és a hűtés ebből következik hogy a üzemi hőfok, plusz a használati illetve üzemi tartomány is.
Amit írtál metil tartalomnak az nem az olaj, hanem a nitrometán tartalom volt 27% ugye? Az after run olajat a repülőknél, vagy a wd 40-es átmosást a nitro miatt használjuk ha lerakódik csapágy meg hasonló helyeken, ne kezdjen el korróziót okozni... főleg nagyobb %-os nitrós üzemanyagoknál ajánlatos. Bár az üzemanyagokban elvileg van közömbösítő full szintetikusoknál főként (én így tudom), de egy bizonyos %-nál ajánlatos azt mondják... én még az 1%-nál is használom, biztos ami biztos! A teljes elégésben nem hiszek, az esetleges leállítás utáni tehetetlenség miatti átfordulásoknál bekerült üzemanyag miatt ami tuti nem ég már el!

Majd nézek a neten ilyen autókat, van linked milyenek voltak ezek a polírozott szépségek? Biztos nagyon komoly egy ilyen kis motor, és a tuningolás az, hogy megy (ugye repcsi motor, max rezo, meg plusz nitro) gondolom az autó ennél színesebb ezen a téren  Grin Grin

« Utoljára szerkesztve: 2014 Május 19, 10:39:03 írta Protheus »
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #128947 Dátum: 2014 Május 19, 07:40:20 »

6 km-re lakunk a Kékestől légvonalban. Járjuk a Mátrát rendesen az 1300-as bogárkával (is). Eddig elég volt a dobfék, persze normál vezetési stílusban, nem pedig rally üzemmódban.

Hmmm... úgy látom, sokan törik már a madzsar nyelvet itt... Shocked
Vagy, ha mégis megy a nyelvértés, akkor el kéne még egyszer olvasni mit is írtam... Evil
Nem mellesleg azért még egy 1,6-os Bogárra, közel 400-420 kg + "élősúllyal" nem a legjobb a rallyzás, ezt én is tudom... Wink
« Utoljára szerkesztve: 2014 Május 19, 07:41:53 írta TBK001 »

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #128946 Dátum: 2014 Május 19, 07:24:32 »

Hmmm... 4 fövel a Bogárban, lefelé a Kékestetöröl jött nekem is, hogy kéne elöre a tárcsafék... Grin
6 km-re lakunk a Kékestől légvonalban. Járjuk a Mátrát rendesen az 1300-as bogárkával (is). Eddig elég volt a dobfék, persze normál vezetési stílusban, nem pedig rally üzemmódban.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Lazlow
« Hozzászólás #128945 Dátum: 2014 Május 19, 06:33:09 »

Csak nyugodtan, de ha nem full csilliós üzit használtok full szintetikussal... akkor van benne ricinus alap és az mindenhová berohad, plusz after run az autóknál sok a nitró és az veszélyes a motorra nézve... De ha eljut akkor szétszedem , kimosom összerakom, tömítéseket is kap... és ha nem megy a beállítás és a két tű összehangolása mert hisztis, akkor van motor tudor modellező ismerős majd ő segít próbapadon ez könnyebb  Wink
Ne higgyétek, hogy olyan egyszerű a kis lelkük mint látszik...  Grin

After run-t én is használtam annó, de aztán mikor már be tudtam állítani rendesen a motorjaimat akkor már nem kellett. Egy egészséges motor nem úszik a ricinusban. A Serpent-embe csak a nap végén csepegtettem pár csepp aftert, és abban olasz, kézzel polírozotott limitált szériás verseny motor volt ami beleforgott a percenkénti 42.000-be.Smiley Kerámia főtengely csapágyakkal. Smiley Az autó is full egyedi volt.Smiley Igazi kis szépség.Smiley De akkor rohad bele egy motorba a ricinus amikor szarul van beállítva.
Főleg egy off-road motor ami ugye nem túl forgós (max. 28.000ford./perc) és igényli a több ricinust. Ezért az üzianyagot is úgy gyártják, hogy több benne a ricinus mint pl. egy on-road vagy repcsibe való üzianyagba. Ezért írtam, hogy repcsi naftával ne röfögtesd az off-road motort.Wink

Anno minden üzianyagot kipróbáltam, 10%-ossal is megy az autó de szarul. De használtam 27%-ossal is és nem lett tőle baja. Ez urban legend, hogy tönkreteszi. Akkor teszi tönkre ha a herefej (hűtőborda) alatt nem "hézagolod ki". Úgy persze, hogy le fog szakadni valami a mociban.Smiley
Pl. nem használsz "kompresszió gyűrűt" ami ugye különböző vastagságú alátétek az ilyen 2T-s motornál. Megküldöd 27%-os üzivel, és a gyertyán sem változtatsz. Pedig nagyon nem mind1 a hőértéke. Elkezdi neki tolni jó szegényen az user, boldog, hogy megy mint az állat. Aztán még mielött megoszorulna a motor mert a hengerfejnél már legalább 200°C-os akkor megadja magát a gyertya, a fémszál beesik a mociba, összekaristolja a henger falat, beragad és megszorul a dugattyú és hopp a hajtókar leszakad és kinéz a blokkon, hogy ki az a málé aki így meghajtotta. Cheesy:D 

Sőt még az üzianyag sem mind1. Használtam szar üzit...aztán megvettem a "középkategóriásat" és ezzel hajtottam az autóimat. A Serpenthez viszont verseny üzemanyagot használtam amiből 5 liter 15.000Ft volt. Ég és föld a különbség!
Szóval itt sem igaz az, hogy mind1 mit teszel bele, legyen benne ricinus oszt' csókolom...

Egyébként sok sok legenda van ami elterjedt, de nagy részük csak azért mert valamit szarul álítottak be, megvolt a baj. Mint pl., hogy a Savage spúrja szar. Állandóan elnyalja mert hogy az aszfaltot nem bírja...Sokan cserélték fémre amivel kicsinálták a diffiket...stb. Pedig csak rendesen be kellett volna állítani a foghézagot. Smiley

11évig nyomtam ezt az ipart és versenyeztem is.Smiley Húú de imádtam ezeket a kis dögöket (még jópár benzines 1/5-ös dögöm is volt Cheesy )

(Jah még mielött félreértenéd, nem Téged akartalak kioktatni vagy leszólni.Smiley Wink Csak az autó más mint a repcsi, de ettől függetlenül jó babrálást a savage-vel.Smiley Én már egyáltalán nem foglalkozom ezekkel, már az indításhoz sincsenek meg a cuccaim és félek, hogy ha megint elkezdenék molyolni ilyen autókkal akkor vennék magamnak és megint lenne egyszerre 5-7 RC autóm. Cheesy Mert ugye kell egy on-road meg egy offroad. Meg egy buggy vagy truggy...meg egy gyári meg egy amit szénné lehet tuningolni/építeni csupa alucuccal...és akkor ezekre elmegy egy Bogár ára. Cheesy )
« Utoljára szerkesztve: 2014 Május 19, 07:06:24 írta Lazlow »
Lazlow
« Hozzászólás #128944 Dátum: 2014 Május 19, 06:24:53 »


Persze, amúgy milyen 2T metiles?? ... mert akkor van rá esély, ugyan olyan mint a repülő motor, csak más a hf és a hűtőborda... de a többi részéhez nem értek, futómű meg hasonlók, max a szervókat tudom teszterre dugni jók-e!?
Plusz több nitrós üzi kell bele, de szerintem 8%-osal is menni fog, már ha metiles!?

Nem nem! Wink
Egy Savage-nek (21-es vagy 25-ös vagy XL???) nem jó a repcsi üzianyag! Az off és on-road motorok is eltérnek, hát még a repcsi motorok.
A Savage-be 20%-os metilt szokás rakni (versenyen meg 25%), mint az off-road autókba általában (3db Savage-m volt, plusz egy dupla motoros szörnyem meg még egy csomó off-road gépem, meg egy csomó on-road-om, volt helikopterem is. Sőt, volt 1/10-es Serpent versenyautóm is.Smiley 600e Ft-os drágaság. Cheesy ).

Szóval nem csak a hűtőborda  más hanem pl. a karbi is.Smiley És még jópár dolog.Smiley Tök máshogy kell beállítani egy autót. Wink


Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #128943 Dátum: 2014 Május 18, 22:24:29 »

Betegek.  Grin
Nem elérhető Nicole
Hozzászólások: 119


« Hozzászólás #128942 Dátum: 2014 Május 18, 21:21:16 »

Igen, már akkoriban is nagy zs*dó voltam. :-))))
Megpróbálom visszaszerezni és jelentkezem.


Csak nyugodtan, de ha nem full csilliós üzit használtok full szintetikussal... akkor van benne ricinus alap és az mindenhová berohad, plusz after run az autóknál sok a nitró és az veszélyes a motorra nézve... De ha eljut akkor szétszedem , kimosom összerakom, tömítéseket is kap... és ha nem megy a beállítás és a két tű összehangolása mert hisztis, akkor van motor tudor modellező ismerős majd ő segít próbapadon ez könnyebb  Wink
Ne higgyétek, hogy olyan egyszerű a kis lelkük mint látszik...  Grin
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #128941 Dátum: 2014 Május 18, 20:55:06 »


Persze, amúgy milyen 2T metiles?? ... mert akkor van rá esély, ugyan olyan mint a repülő motor, csak más a hf és a hűtőborda... de a többi részéhez nem értek, futómű meg hasonlók, max a szervókat tudom teszterre dugni jók-e!?
Plusz több nitrós üzi kell bele, de szerintem 8%-osal is menni fog, már ha metiles!?
Egy savage-ről van szó.

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #128940 Dátum: 2014 Május 18, 20:37:51 »

Nem, mert akkor elötte épp házi rétesböl zabáltunk be... Kiss Grin

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #128939 Dátum: 2014 Május 18, 20:19:09 »

Igen, már akkoriban is nagy zs*dó voltam. :-))))
Megpróbálom visszaszerezni és jelentkezem.

Szerintem csak uzemanyagunk nem volt hozza, a sok eves allott "megdoglott", te meg nem akartal kiscsillioert nitrot venni hozza. :-)))
Legutobb Buginal volt szerintem.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #128938 Dátum: 2014 Május 18, 20:00:32 »

nem ám a kevesebb gofri zabálás Jezusom ...

Nem, mert akkor elötte épp házi rétesböl zabáltunk be... Kiss Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #128937 Dátum: 2014 Május 18, 19:46:04 »

Igen, ti nyertetek! Koszonom, hogy versenyezhettem veletek!

Nem nyerésre ment... Kiss És nem én kezdtem a licitet...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #128936 Dátum: 2014 Május 18, 19:43:42 »

Nem azt írtam, hogy megadta magát a fék, vagy nem fogott, de kissé bizonytalannak éreztem... valahogy olyan nyúlósnak... és lehet, hogy nem nézed ki belölem, de szokásom a motorféket is használni...
De szerintem súlyban is mi voltunk a nyerök, mivel cuccunk nekünk is volt (hosszú hétvége Eger és környékén...), az utasok pedig a sógoromék voltak, plusz az asszonykám...
Igen, ti nyertetek! Koszonom, hogy versenyezhettem veletek!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #128935 Dátum: 2014 Május 18, 19:42:35 »

Hat, nekunk harom fovel, plafonig pakolva, tetocsomagtarto is megrakva, az erdelyi hegyekbol lefele jovet semmi baj nem volt a fekekkel. Mi hasznaltuk a motorfeket is es sok hegymaszassal egyutt is 6.5 alatt maradt az atlagfogyasztasunk 3200 km-en.

Nem azt írtam, hogy megadta magát a fék, vagy nem fogott, de kissé bizonytalannak éreztem... valahogy olyan nyúlósnak... és lehet, hogy nem nézed ki belölem, de szokásom a motorféket is használni...
De szerintem súlyban is mi voltunk a nyerök, mivel cuccunk nekünk is volt (hosszú hétvége Eger és környékén...), az utasok pedig a sógoromék voltak, plusz az asszonykám...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #128934 Dátum: 2014 Május 18, 19:41:06 »

Ha valahogy el tudom Hozzád juttatni, ránéznél?
Szerintem csak uzemanyagunk nem volt hozza, a sok eves allott "megdoglott", te meg nem akartal kiscsillioert nitrot venni hozza. :-)))
Legutobb Buginal volt szerintem.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Nicole
Hozzászólások: 119


« Hozzászólás #128933 Dátum: 2014 Május 18, 19:33:47 »

Nicole, értesz a modell autókhoz is?
Valahol kallódik egy komplett készletem, de állítólag senki nem tudta beindítani. Ha valahogy el tudom Hozzád juttatni, ránéznél?
Köszi!


Persze, amúgy milyen 2T metiles?? ... mert akkor van rá esély, ugyan olyan mint a repülő motor, csak más a hf és a hűtőborda... de a többi részéhez nem értek, futómű meg hasonlók, max a szervókat tudom teszterre dugni jók-e!?
Plusz több nitrós üzi kell bele, de szerintem 8%-osal is menni fog, már ha metiles!?
Nem elérhető lacman
Hozzászólások: 238

« Hozzászólás #128932 Dátum: 2014 Május 18, 19:29:16 »


  Ha akarod,összedobhatjuk:)! (Titka,a léptető villa tengelyek közti határoló golyócskák" ,u.n."macskapöcsék",ami szétszedéskor szerte széjjel,de azt viszont láthatatlanul...Simán összerakod nélkülük,de beszerelve senki nincs sehol,minden fokozat összekuszálható! Wink
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #128931 Dátum: 2014 Május 18, 19:26:30 »

Nicole, értesz a modell autókhoz is?
Valahol kallódik egy komplett készletem, de állítólag senki nem tudta beindítani. Ha valahogy el tudom Hozzád juttatni, ránéznél?
Köszi!
Nem elérhető Nicole
Hozzászólások: 119


« Hozzászólás #128930 Dátum: 2014 Május 18, 19:24:13 »

az első szó első szótagjára koncentrálj! :-P
5318008


 Jezusom ... Jezusom ... Jezusom ...



lacman:

Ugyan, de köszönöm a bókot! De a sok dicséretnek hála van egy halom pók váltó a pincébe, szétszedve... az elsőnél jöttem rá hogy kell szétszedni, a 2.-nál, és a 3.-nál, hogy sosem tudom összerakni... pedig van homok szórt, gyöngyözött is... maradtam a pici motoroknál  Undecided A bogár motorját inkább hagyom, ráadásul néztem pár videót és nem lehet úgy kihúzni mint a fiatét... rém bonyolult nekem!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #128929 Dátum: 2014 Május 18, 19:11:37 »

Pityubácsi

1,5 m-es csak  Cheesy

az első szó első szótagjára koncentrálj! :-P
5318008



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető lacman
Hozzászólások: 238

« Hozzászólás #128928 Dátum: 2014 Május 18, 19:03:51 »


 
Pityubácsi

1,5 m-es csak  Cheesy
Látod,büszke vagyok rád! Más is láthatja,hogy nem csak "csini",hanem intelligens is vagy...!   Wink
« Utoljára szerkesztve: 2014 Május 18, 19:15:32 írta lacman »
Nem elérhető Nicole
Hozzászólások: 119


« Hozzászólás #128927 Dátum: 2014 Május 18, 19:00:56 »

Hát ezekkel a méretekkel(bocsánat,mértékekkel) mindig csak a baj van..Smiley) Lassan érkezik a családba  boxer,de azt hogyan teszed bele ebbe?


 Jezusom ... Jezusom ... Jezusom ... Jezusom ...

Jajj ez az én legkisebb repcsim... ebbe pici 2T van, nem hogy 4t boxer  Grin
Ha szétszedtem, majd meglátom milyen belülről... de kétlem, hogy esztergáltatok, meg edzetek hozzá bármit még ha a belseje nem is olyan vészesen sérült.

Amúgy, ez a pici 7,5 ccm-es (ami a képen van), ő a kedvencem Most építem a tesóját..
mivel nagy bele a motor, elég takarékos is, de nem műrepülésre való sajnos Grin (3dl 45 perc, mondjuk itt elég a fél gáz Cool)
Ennél ami tönkrement, az orosz technikának köszönhetően 4dl, volt 10-12 perc  Jezusom ...
Érződik a különbség, a japán minőségi motor, és az orosz technika hatásfoka között!  Grin Grin Grin Ugyan ez érződik, amikor be kell állítani egyik egy pillanat, másik szívás minden alkalommal.  

Bogár motor repcsibe, elég nagy egy modellhez, max 1 henger lógva   Cool


Pityubácsi

1,5 m-es csak  Cheesy
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #128926 Dátum: 2014 Május 18, 19:00:04 »

Hát ezekkel a méretekkel(bocsánat,mértékekkel) mindig csak a baj van..Smiley) Lassan érkezik a családba  boxer,de azt hogyan teszed bele ebbe?
mellesleg jónak tűnnek a méretek így fényképről :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető lacman
Hozzászólások: 238

« Hozzászólás #128925 Dátum: 2014 Május 18, 18:48:52 »

Nem a nagyobb Swallow 15ccm, de most csak a kis Charter maradt mert a 35ccm-nek is van valami baja  Undecided
Lehet 1méterrel nagyobb gép kéne és akkor már mehet bele a 150ccm-es benzines boxer, azzal nincs sok gond  Grin
Hát ezekkel a méretekkel(bocsánat,mértékekkel) mindig csak a baj van..Smiley) Lassan érkezik a családba  boxer,de azt hogyan teszed bele ebbe?

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Nicole
Hozzászólások: 119


« Hozzászólás #128924 Dátum: 2014 Május 18, 18:43:20 »

Csak nem a Chartered adta meg magát..?

Nem a nagyobb Swallow 15ccm, de most csak a kis Charter maradt mert a 35ccm-nek is van valami baja  Undecided  CSak azért fáj a szívem, mert most kapott új kipufogót, mert a másik leszakadt, a rezóval meg nem volt igazán jó... hangja volt de nem ment. Sokba van, és most kuka, mert nem tudok hozzá hajtókart szerezni, mert nem gyártják már, plusz a hajtókar törmeléke össze karcolta a henger belső felületét  Cry Nem lenne gond, ha még lenne hozzá alkatrész... így kuka vagy másnak alkatrész  Embarrassed
Lehet 1méterrel nagyobb gép kéne és akkor már mehet bele a 150ccm-es benzines boxer, azzal nincs sok gond  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2014 Május 18, 18:47:56 írta Nicole »
Nem elérhető lacman
Hozzászólások: 238

« Hozzászólás #128923 Dátum: 2014 Május 18, 18:38:04 »

Nem csak túl pörgettem kicsit a motorját a modellemnek, és besült majd a főtengely lendületből leszakította a hajtókart Cheesy
Így maradt a szalonna sütés...  de minden jóban van valami rossz, vagy hogy is mondják !???  Evil
Kérdés nincs, ezek pofon egyszerűek, bár kezdek félni hogy a sok szétszereléstől lett valami baja, ami a besülést okozta....  de lehet, hogy inkább azzal nyugtatom magam, hogy valami zárvány lehetett a hajtókarban... így nincs felelős  Grin Főleg nem én Cheesy
Az üzemanyag gyári volt, így azt sem én kevertem el  Grin  
Nah jó, tudom hogy ez off... de jó nyugtatni magam  Cool  Jezusom ...
Csak nem a Chartered adta meg magát..?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #128922 Dátum: 2014 Május 18, 18:37:15 »

Pityubacsi elobbi hozzaszolasat - melyben neger himtagokrol abrandozik - toroltem. En ennyire nem vagyok liberalis!
térdelj le és szeress! :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 318 319 320 321 322 [323] 324 325 326 327 328 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.189 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.