www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Június 30, 21:11:33

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 316 317 318 319 320 [321] 322 323 324 325 326 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27498990 alkalommal)
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #128981 Dátum: 2014 Május 22, 13:26:23 »

Ne.Eza textil bőr tölünk van.china rengeteg reklamácionk van.

Köszi. Sajnos a másik amit kinéztünk az Andante Ancona, az 340.000 Ft.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #128980 Dátum: 2014 Május 22, 13:22:57 »

Ennek a fajta textilbőrnek az élettartama jó esetben pár év. SZVSZ kíméld meg magad tőle.

Szeretnék venni egy kanapéágyat. Ezt néztük ki:

http://www.moebelix.hu/nappali/kanap-k/c2c4/kanap-gy-alex.termek-002337000901

Nem merem lehozatni úgy, hogy valaki nem látta, ezért volna valaki, aki meg tudja nekem nézni és mondana róla véleményt?

Előre is megköszönöm, majd esetleg sörökkel honorálnám
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #128979 Dátum: 2014 Május 22, 12:32:06 »

Szeretnék venni egy kanapéágyat. Ezt néztük ki:

http://www.moebelix.hu/nappali/kanap-k/c2c4/kanap-gy-alex.termek-002337000901

Nem merem lehozatni úgy, hogy valaki nem látta, ezért volna valaki, aki meg tudja nekem nézni és mondana róla véleményt?

Előre is megköszönöm, majd esetleg sörökkel honorálnám
Ne.Eza textil bőr tölünk van.china rengeteg reklamácionk van.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #128978 Dátum: 2014 Május 22, 11:56:50 »

Szeretnék venni egy kanapéágyat. Ezt néztük ki:

http://www.moebelix.hu/nappali/kanap-k/c2c4/kanap-gy-alex.termek-002337000901

Nem merem lehozatni úgy, hogy valaki nem látta, ezért volna valaki, aki meg tudja nekem nézni és mondana róla véleményt?

Előre is megköszönöm, majd esetleg sörökkel honorálnám
Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #128977 Dátum: 2014 Május 22, 09:10:23 »

Váci fórumtárs segítségét szeretném kérni.
Továbbiakat priv.

Vác mellett lakom 5 km-re. irj rám
11-kor megyek vácra

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #128976 Dátum: 2014 Május 21, 21:49:03 »

Váci fórumtárs segítségét szeretném kérni.
Továbbiakat priv.
RNIE
« Hozzászólás #128975 Dátum: 2014 Május 21, 09:40:42 »

http://index.hu/kulfold/2014/05/21/rengeteg_halalos_virus_tunt_el_a_pasteur_intezetbol/
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #128974 Dátum: 2014 Május 20, 23:51:52 »

köszönet bogarazónak  a sutyerák éhenkórász potyaleső bogarasok nevében ,amiért hozzá segítette őket a meleg ételhez néhány idei találkozón ,  ezzel a geci kemény cuccal Kiss
Jo etvagyat 

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető lacman
Hozzászólások: 238

« Hozzászólás #128973 Dátum: 2014 Május 20, 22:35:37 »

Annyira                                                                                                                                    eredeti...Smiley)!   Sziasztok!

 

Nekem az lenne a kérdésem, hogy van-e valakinek tapasztalata abban, hogy hány liter gázolaj vagy benzin kell egy 320-as felgyújtásához?                                                                                                                                                                                                                                                                                                      http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9102624                                             
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #128972 Dátum: 2014 Május 20, 22:29:44 »

Az enyémeknek már képkeretekben figyelnek az Urkundéi. Wink Grin

Ezt másnak segítem intézni,és nekem esik szarul,hogy a srácnak négy hónapja fekszik benne 100-Euro-ja.
így viszont még értékesebb hogy ha valaki hozzájut az autója eredetéhez. Cheesy

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #128971 Dátum: 2014 Május 20, 22:26:24 »

mit izgulsz másnak már széthullott volna a kocsija ennyi idő alatt, na de a tied kisem bújt a takaró alól Wink
Az enyémeknek már képkeretekben figyelnek az Urkundéi. Wink Grin

Ezt másnak segítem intézni,és nekem esik szarul,hogy a srácnak négy hónapja fekszik benne 100-Euro-ja.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #128970 Dátum: 2014 Május 20, 22:17:40 »

köszönet bogarazónak  a sutyerák éhenkórász potyaleső bogarasok nevében ,amiért hozzá segítette őket a meleg ételhez néhány idei találkozón ,  ezzel a geci kemény cuccal Kiss

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #128969 Dátum: 2014 Május 20, 22:14:27 »

Robi,ez már négy hónapos dolog,és nem tudnak semmit sem!
mit izgulsz másnak már széthullott volna a kocsija ennyi idő alatt, na de a tied kisem bújt a takaró alól Wink

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #128968 Dátum: 2014 Május 20, 22:11:14 »

Miyen érdekes hogy  a preciz németek még a honlapon is elfelejtik ezt közölni, az Urkunde rendeléskor beszedik az 50 eurot de ha nem kérdezel egy jó hónap várakozás után hogy mi van, még csak nem is tudsz semmit..

Robi,ez már négy hónapos dolog,és nem tudnak semmit sem!
Elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #128967 Dátum: 2014 Május 20, 21:50:00 »

Miyen érdekes hogy  a preciz németek még a honlapon is elfelejtik ezt közölni, az Urkunde rendeléskor beszedik az 50 eurot de ha nem kérdezel egy jó hónap várakozás után hogy mi van, még csak nem is tudsz semmit..
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #128966 Dátum: 2014 Május 20, 20:51:14 »

Tizenöt!! hét után,még mindig csak ezt a választ kaptam vissza:

""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Sehr geehrter Herr Barthi,
 
tut mir leid aber ich kann Ihnen nicht sagen wann die Urkunde fertig wird.
 
Mit freundlichem Gruß
 
Roswitha Hendel
 
Stiftung AutoMuseum Volkswagen
Dieselstraße 35
38446 Wolfsburg
 
Tel.: +49 (0) 5361-848 6171
Fax: +49 (0) 5361-52010

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

A gyengébb németesek kedvéért,"Nagyon sajnálja,de nem tudja megmondani,hogy az Urkunde mikor lesz kész/vagy mikorra készül el."
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5800


redgear.hu

« Hozzászólás #128965 Dátum: 2014 Május 20, 20:13:34 »

Itt nem csak vastag gyerekek vannak de okosak is.Ennyi pénzért T6 Multivant veszel .Komlón meg 5 panel lakást.
ja és ennyiért bőrdzsekit☺
(vízhűtéses pólómotoros állbuszt)
 hüjék a (határ)túloldalon
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #128964 Dátum: 2014 Május 20, 19:30:54 »

http://www.autobild.de/klassik/artikel/vw-t2-last-edition-zu-verkaufen-5118258.html

tudom itt sok vastag gyerek van , nekik irom az utolso lehetöseget Smiley))
Itt nem csak vastag gyerekek vannak de okosak is.Ennyi pénzért T6 Multivant veszel .Komlón meg 5 panel lakást.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #128963 Dátum: 2014 Május 20, 16:43:28 »

http://www.autobild.de/klassik/artikel/vw-t2-last-edition-zu-verkaufen-5118258.html

tudom itt sok vastag gyerek van , nekik irom az utolso lehetöseget Smiley))

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #128962 Dátum: 2014 Május 20, 15:29:10 »

Csak azért jó ötlet, mert ha valaki keres, akkor nem biztos, hogy itt fogja keresni, hanem ott.
meg úgyis szar a kereső (vili szerint)  Evil



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8606


« Hozzászólás #128961 Dátum: 2014 Május 20, 10:43:28 »

Ja, mondom csak ötlet.
Csak azért jó ötlet, mert ha valaki keres, akkor nem biztos, hogy itt fogja keresni, hanem ott.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14975

« Hozzászólás #128960 Dátum: 2014 Május 20, 00:10:32 »

Rá se ránts!

A "Szóljatok idében" nincsen OFF,ide minden belefér!
Ja, mondom csak ötlet.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #128959 Dátum: 2014 Május 20, 00:00:09 »


 Jezusom ... Jezusom ... Grin Grin
Rá se ránts!

A "Szóljatok idében" nincsen OFF,ide minden belefér!
Nem elérhető Nicole
Hozzászólások: 119


« Hozzászólás #128958 Dátum: 2014 Május 19, 23:50:57 »

Elnézést, de van makett topic. Sztem ez is odafér.

http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=10.0

Max pityubá átnevezi Makett és Modell topicra.


 Jezusom ... Jezusom ... Grin Grin
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14975

« Hozzászólás #128957 Dátum: 2014 Május 19, 23:08:10 »

Nekem is vannak kis motorjaim:

4.5, 7.5, 10, 30ccm 2T
10ccm 4T

Elnézést, de van makett topic. Sztem ez is odafér.

http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=10.0

Max pityubá átnevezi Makett és Modell topicra.
Nem elérhető Nicole
Hozzászólások: 119


« Hozzászólás #128956 Dátum: 2014 Május 19, 19:54:55 »

Nekem is vannak kis motorjaim:

4.5, 7.5, 10, 30ccm 2T
10ccm 4T
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #128955 Dátum: 2014 Május 19, 19:17:48 »

Hóhó a régi szép idők! SmileySmiley Anno 3db Savage 25-öm volt, az egyik .28-as mocival...egyet meg felújítottam.SmileySmiley
Ugyehogy ugye az a fránya spurgear.SmileySmiley

De jó is volt:)Smiley
jó volt biza Cheesy

új számom van:20 592 5434
Lazlow
« Hozzászólás #128954 Dátum: 2014 Május 19, 15:37:30 »

savage 25 amúgy,enyém volt valaha.spurgear néha elment,de belejöttünk,tényleg a beállítás volt a titok.versenyezgettünk mi is Smiley
(ez még mind anno angliában volt )

Hóhó a régi szép idők! SmileySmiley Anno 3db Savage 25-öm volt, az egyik .28-as mocival...egyet meg felújítottam.SmileySmiley
Ugyehogy ugye az a fránya spurgear.SmileySmiley

De jó is volt:)Smiley
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #128953 Dátum: 2014 Május 19, 12:44:58 »

11évig nyomtam ezt az ipart és versenyeztem is.Smiley Húú de imádtam ezeket a kis dögöket (még jópár benzines 1/5-ös dögöm is volt Cheesy )
savage 25 amúgy,enyém volt valaha.spurgear néha elment,de belejöttünk,tényleg a beállítás volt a titok.versenyezgettünk mi is Smiley
(ez még mind anno angliában volt )
« Utoljára szerkesztve: 2014 Május 19, 12:47:14 írta Protheus »

új számom van:20 592 5434
Lazlow
« Hozzászólás #128952 Dátum: 2014 Május 19, 11:54:16 »


Wow, akkor nagyon benne voltál!

Bizony.Smiley Imádtam! SmileySmiley
Sokat felújítottam.Smiley

Nagyon szép hobbi az is (meg a Bogarazás is Smiley ). Smiley
Nem elérhető Nicole
Hozzászólások: 119


« Hozzászólás #128951 Dátum: 2014 Május 19, 10:32:49 »

Gyönyörű emlékek.Smiley


Wow, akkor nagyon benne voltál!
« Utoljára szerkesztve: 2014 Május 19, 10:39:26 írta Protheus »
Lazlow
« Hozzászólás #128950 Dátum: 2014 Május 19, 09:12:17 »

Nem nem oktatsz ki Cheesy, én amiket láttam olyanok voltak... nem tudom megsaccolni az árkategóriájukat. (nyissz Smiley )

Hát nekem is újdonság a repülőgépmotorról olvasni.SmileySmiley Szerettem volna azt is kipróbálni de mindig autóra költöttem így repcsit nem tudtam venni...Pedig vannak elképesztően gyönyörűek is.Smiley
Az autós mocik 100-140°C között érzik jól magukat. Smiley De a jobb gyártók megadják ezt az üzemi tartományt (volt olyan Force motorom ami 160°C-on érezte jól magát a gyártó szerint...és tényleg. Ment mint a mérgezett egér).
A gyertya az extrém, esetekben esik bele mint pl. amit felvázoltam. Normál esetben elég a felső része és rosszabb lesz az égés. A végén meg már nem indul be a moci és/vagy csak izzítóval működik.Smiley

Persze nitrometán százalékra értettem a 27%-ot.Smiley Autósoknál ez evidens. Repicsiseknél lehet, hogy más.Smiley

Képek vannak valamelyik gépemen.Smiley

Ja nem a motor volt 600e hanem az egész autó.Smiley A motor az "olcsó" volt, csak 140e Ft.Smiley Ugye egy átlagos hobbi motor olyan 20-30e Ft.
Hát szép volt, jó volt, de elképesztő módon nyelte a pénzt a versenyautó. Egy edzős hétvégén elment simán 30-40-50e ft (tartalék gyertyák 10e, üzianyag 5-10e, sok sok szivacskerék 15-20e, légszűrők...stb.)! Ezeken már versenykuplung van meg tárcsafék(!) és még a kerékagyakban is kerámia csapágyak, mindenhol titán tengelyek (pluszba lekönnyítve) és 2 sebességes verseny váltó, önzáró diffik (ugye 4WD), késes futómű...stb.1 szezon 2db motor(!) és közben 10 liter után csapágyazni kellett őket (20e Ft a két kerámia főtengely csapágy)...a többi költségről nem is beszélve (minél könnyebb li-polimer akkuk, töltők, startpad...stb.). Cserébe elképesztő, hogy hogy ment az az autó...Smiley Súly LE arány kb. mint egy F1-es autónál (az autó teletankolva menetkészen akkuval volt olyan 1750gramm. A motor olyan 1,5LE körül lehetett, de ugye versenymotornál ezt nem adták meg csak, hogy a maximális fordulatszáma 42.000ford/perc.. Igénybevétel is kb. annyi persze arányosan (ami nem T6-os alu vagy titán volt az karbonból volt).

Gyönyörű emlékek.Smiley
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5800


redgear.hu

« Hozzászólás #128949 Dátum: 2014 Május 19, 09:05:02 »

Én egyszer,a zenetáborban...
...modellezőtáborban☺....
Nem elérhető Nicole
Hozzászólások: 119


« Hozzászólás #128948 Dátum: 2014 Május 19, 08:37:59 »

(Jah még mielött félreértenéd, nem Téged akartalak kioktatni vagy leszólni.Smiley


Nem nem oktatsz ki Cheesy, én amiket láttam olyanok voltak... nem tudom megsaccolni az árkategóriájukat. Persze különböztek karburátorra is de csak kialakításra, az elve ugyan az volt szinte. Maga a ricinus és a 600e motor használata, csodálom hogy nem sajnáltad... miközben a magas árkategóriában ricinus mentes, full szintetikus olajokkal dolgozó üzemanyagok is vannak nálunk a repülőknél tutti, de autókbhoz is szerintem. A ricinus berágódását, nem menet közben a motor besülésére értettem (mert 18-20% az alább leírtak szerint elvileg 40 fokos full használat mellett, kicsit dúsítva a keveréken, lehetetlen), hanem arra hogy sokáig állt a motor és esetleg megindult a ricinus összeállása illetve majd a bomlása is.... ezek után, ha beindítod hiába forog át (ha átforog), a főtengely közepébe berohad a keresztmetszetet változtatva, és a  hengerpalástra rámegy egy filmréteg is (ha csak nem rohad be a dugó peremével mintha besült volna), a karburátorba is belemegy a cucc. Én erre gondoltam, pusztán abból kiindulva, hogy akié volt nem értett hozzá és nem is mosta át, szedte szét. Alsó kategóriás üzemanyagot amiben alap a ricinus százalék, megtörténhetett ez is, vagy csak elég a karbi piszkolódása. Nekem a hajtókar tegnap, szegény keverék kevés olajtartalom miatt, vagy anyag elgyengülés miatt lehetett (az első kettőt, a dús keverék és a gyári üzemanyag miatt kizártnak tartom). Én mint írtam nem vagyok autós, nem tudom hogy hogyan mennek, nem voltak ilyen cukiságaim. Félre ne értsél, csak azt írom amit a repülőknél tapasztaltam, és mivel nem vagyok autós abból indulok ki... A repülőknél ha a gyertya kis szála elég akkor az elég az esetek nagy részében, és nem esik vissza nem tapasztaltam még, de ugye teljesen más a hf, és a hűtés ebből következik hogy a üzemi hőfok, plusz a használati illetve üzemi tartomány is.
Amit írtál metil tartalomnak az nem az olaj, hanem a nitrometán tartalom volt 27% ugye? Az after run olajat a repülőknél, vagy a wd 40-es átmosást a nitro miatt használjuk ha lerakódik csapágy meg hasonló helyeken, ne kezdjen el korróziót okozni... főleg nagyobb %-os nitrós üzemanyagoknál ajánlatos. Bár az üzemanyagokban elvileg van közömbösítő full szintetikusoknál főként (én így tudom), de egy bizonyos %-nál ajánlatos azt mondják... én még az 1%-nál is használom, biztos ami biztos! A teljes elégésben nem hiszek, az esetleges leállítás utáni tehetetlenség miatti átfordulásoknál bekerült üzemanyag miatt ami tuti nem ég már el!

Majd nézek a neten ilyen autókat, van linked milyenek voltak ezek a polírozott szépségek? Biztos nagyon komoly egy ilyen kis motor, és a tuningolás az, hogy megy (ugye repcsi motor, max rezo, meg plusz nitro) gondolom az autó ennél színesebb ezen a téren  Grin Grin

« Utoljára szerkesztve: 2014 Május 19, 10:39:03 írta Protheus »
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29077


Road Force One

« Hozzászólás #128947 Dátum: 2014 Május 19, 07:40:20 »

6 km-re lakunk a Kékestől légvonalban. Járjuk a Mátrát rendesen az 1300-as bogárkával (is). Eddig elég volt a dobfék, persze normál vezetési stílusban, nem pedig rally üzemmódban.

Hmmm... úgy látom, sokan törik már a madzsar nyelvet itt... Shocked
Vagy, ha mégis megy a nyelvértés, akkor el kéne még egyszer olvasni mit is írtam... Evil
Nem mellesleg azért még egy 1,6-os Bogárra, közel 400-420 kg + "élősúllyal" nem a legjobb a rallyzás, ezt én is tudom... Wink
« Utoljára szerkesztve: 2014 Május 19, 07:41:53 írta TBK001 »

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #128946 Dátum: 2014 Május 19, 07:24:32 »

Hmmm... 4 fövel a Bogárban, lefelé a Kékestetöröl jött nekem is, hogy kéne elöre a tárcsafék... Grin
6 km-re lakunk a Kékestől légvonalban. Járjuk a Mátrát rendesen az 1300-as bogárkával (is). Eddig elég volt a dobfék, persze normál vezetési stílusban, nem pedig rally üzemmódban.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Lazlow
« Hozzászólás #128945 Dátum: 2014 Május 19, 06:33:09 »

Csak nyugodtan, de ha nem full csilliós üzit használtok full szintetikussal... akkor van benne ricinus alap és az mindenhová berohad, plusz after run az autóknál sok a nitró és az veszélyes a motorra nézve... De ha eljut akkor szétszedem , kimosom összerakom, tömítéseket is kap... és ha nem megy a beállítás és a két tű összehangolása mert hisztis, akkor van motor tudor modellező ismerős majd ő segít próbapadon ez könnyebb  Wink
Ne higgyétek, hogy olyan egyszerű a kis lelkük mint látszik...  Grin

After run-t én is használtam annó, de aztán mikor már be tudtam állítani rendesen a motorjaimat akkor már nem kellett. Egy egészséges motor nem úszik a ricinusban. A Serpent-embe csak a nap végén csepegtettem pár csepp aftert, és abban olasz, kézzel polírozotott limitált szériás verseny motor volt ami beleforgott a percenkénti 42.000-be.Smiley Kerámia főtengely csapágyakkal. Smiley Az autó is full egyedi volt.Smiley Igazi kis szépség.Smiley De akkor rohad bele egy motorba a ricinus amikor szarul van beállítva.
Főleg egy off-road motor ami ugye nem túl forgós (max. 28.000ford./perc) és igényli a több ricinust. Ezért az üzianyagot is úgy gyártják, hogy több benne a ricinus mint pl. egy on-road vagy repcsibe való üzianyagba. Ezért írtam, hogy repcsi naftával ne röfögtesd az off-road motort.Wink

Anno minden üzianyagot kipróbáltam, 10%-ossal is megy az autó de szarul. De használtam 27%-ossal is és nem lett tőle baja. Ez urban legend, hogy tönkreteszi. Akkor teszi tönkre ha a herefej (hűtőborda) alatt nem "hézagolod ki". Úgy persze, hogy le fog szakadni valami a mociban.Smiley
Pl. nem használsz "kompresszió gyűrűt" ami ugye különböző vastagságú alátétek az ilyen 2T-s motornál. Megküldöd 27%-os üzivel, és a gyertyán sem változtatsz. Pedig nagyon nem mind1 a hőértéke. Elkezdi neki tolni jó szegényen az user, boldog, hogy megy mint az állat. Aztán még mielött megoszorulna a motor mert a hengerfejnél már legalább 200°C-os akkor megadja magát a gyertya, a fémszál beesik a mociba, összekaristolja a henger falat, beragad és megszorul a dugattyú és hopp a hajtókar leszakad és kinéz a blokkon, hogy ki az a málé aki így meghajtotta. Cheesy:D 

Sőt még az üzianyag sem mind1. Használtam szar üzit...aztán megvettem a "középkategóriásat" és ezzel hajtottam az autóimat. A Serpenthez viszont verseny üzemanyagot használtam amiből 5 liter 15.000Ft volt. Ég és föld a különbség!
Szóval itt sem igaz az, hogy mind1 mit teszel bele, legyen benne ricinus oszt' csókolom...

Egyébként sok sok legenda van ami elterjedt, de nagy részük csak azért mert valamit szarul álítottak be, megvolt a baj. Mint pl., hogy a Savage spúrja szar. Állandóan elnyalja mert hogy az aszfaltot nem bírja...Sokan cserélték fémre amivel kicsinálták a diffiket...stb. Pedig csak rendesen be kellett volna állítani a foghézagot. Smiley

11évig nyomtam ezt az ipart és versenyeztem is.Smiley Húú de imádtam ezeket a kis dögöket (még jópár benzines 1/5-ös dögöm is volt Cheesy )

(Jah még mielött félreértenéd, nem Téged akartalak kioktatni vagy leszólni.Smiley Wink Csak az autó más mint a repcsi, de ettől függetlenül jó babrálást a savage-vel.Smiley Én már egyáltalán nem foglalkozom ezekkel, már az indításhoz sincsenek meg a cuccaim és félek, hogy ha megint elkezdenék molyolni ilyen autókkal akkor vennék magamnak és megint lenne egyszerre 5-7 RC autóm. Cheesy Mert ugye kell egy on-road meg egy offroad. Meg egy buggy vagy truggy...meg egy gyári meg egy amit szénné lehet tuningolni/építeni csupa alucuccal...és akkor ezekre elmegy egy Bogár ára. Cheesy )
« Utoljára szerkesztve: 2014 Május 19, 07:06:24 írta Lazlow »
Lazlow
« Hozzászólás #128944 Dátum: 2014 Május 19, 06:24:53 »


Persze, amúgy milyen 2T metiles?? ... mert akkor van rá esély, ugyan olyan mint a repülő motor, csak más a hf és a hűtőborda... de a többi részéhez nem értek, futómű meg hasonlók, max a szervókat tudom teszterre dugni jók-e!?
Plusz több nitrós üzi kell bele, de szerintem 8%-osal is menni fog, már ha metiles!?

Nem nem! Wink
Egy Savage-nek (21-es vagy 25-ös vagy XL???) nem jó a repcsi üzianyag! Az off és on-road motorok is eltérnek, hát még a repcsi motorok.
A Savage-be 20%-os metilt szokás rakni (versenyen meg 25%), mint az off-road autókba általában (3db Savage-m volt, plusz egy dupla motoros szörnyem meg még egy csomó off-road gépem, meg egy csomó on-road-om, volt helikopterem is. Sőt, volt 1/10-es Serpent versenyautóm is.Smiley 600e Ft-os drágaság. Cheesy ).

Szóval nem csak a hűtőborda  más hanem pl. a karbi is.Smiley És még jópár dolog.Smiley Tök máshogy kell beállítani egy autót. Wink


Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14975

« Hozzászólás #128943 Dátum: 2014 Május 18, 22:24:29 »

Betegek.  Grin
Nem elérhető Nicole
Hozzászólások: 119


« Hozzászólás #128942 Dátum: 2014 Május 18, 21:21:16 »

Igen, már akkoriban is nagy zs*dó voltam. :-))))
Megpróbálom visszaszerezni és jelentkezem.


Csak nyugodtan, de ha nem full csilliós üzit használtok full szintetikussal... akkor van benne ricinus alap és az mindenhová berohad, plusz after run az autóknál sok a nitró és az veszélyes a motorra nézve... De ha eljut akkor szétszedem , kimosom összerakom, tömítéseket is kap... és ha nem megy a beállítás és a két tű összehangolása mert hisztis, akkor van motor tudor modellező ismerős majd ő segít próbapadon ez könnyebb  Wink
Ne higgyétek, hogy olyan egyszerű a kis lelkük mint látszik...  Grin
Oldalak: 1 ... 316 317 318 319 320 [321] 322 323 324 325 326 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.252 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.