www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 16, 15:33:50

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921217 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 275 276 277 278 279 [280] 281 282 283 284 285 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27835504 alkalommal)
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #130621 Dátum: 2014 Október 19, 20:10:58 »

Milyen motorolaj? Shocked

Diesel autóba  - régebbi típusoknál -  sokan öntenek jó minőségű kétütemű motorolajat a gázolajba, mert ad egy plusz kenést.
Egy időben jártunk szlovén fűtőolajjal is, ott is kevertünk hozzá olajat, 180 - 200 literhez 1 liter 2 ütemű szintetikus olajat szoktunk bele tenni.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #130620 Dátum: 2014 Október 19, 20:09:51 »

El sem kellett volna kezdeni.  Wink
Erre azért kijár egy riposzt.
Kinek nem kellett volna elkezdeni?

Tóth Zoltán
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #130619 Dátum: 2014 Október 19, 20:09:37 »

Biztosítás ügyben kérnék tanácsot. Ha az egyik autómmal B3-ban vagyok, emellé egy másik autómra is biztosítást szeretnék kötni, akkor az új autóra is él a B3 vagy az A0-ról indul? Azaz a B-M személyhez kötődik, vagy mindig csak egy adott kocsira vonatkozik?

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #130618 Dátum: 2014 Október 19, 20:06:49 »

Építászi hozzászólás. Köszönjük.
Az építők meg már megvoltak lejjebb csak besértődtél rájuk.  Grin

Ne zavarjon, hogy nem volt igényem építő jellegű hsz-re...  Sem nem - építő jellegűre ...  Kiss

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #130617 Dátum: 2014 Október 19, 20:00:50 »

Akkor maradjunk annyiban, hogy a motorolaj a gázolajba keverve semmit sem ken az adagolón vagy a porlasztókon.
És nem azért mert csak, hanem azért amiért a váltóba sem azt öntünk.

Milyen motorolaj? Shocked

Bácsi Győző
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #130616 Dátum: 2014 Október 19, 19:59:41 »

Biztosítás ügyben kérnék tanácsot. Ha az egyik autómmal B3-ban vagyok, emellé egy másik autómra is biztosítást szeretnék kötni, akkor az új autóra is él a B3 vagy az A0-ról indul? Azaz a B-M személyhez kötődik, vagy mindig csak egy adott kocsira vonatkozik?

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
1303LS
« Hozzászólás #130615 Dátum: 2014 Október 19, 19:48:30 »

A pofám leszakad a logikád látva.
Én itt befejeztem.
El sem kellett volna kezdeni.  Wink
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #130614 Dátum: 2014 Október 19, 19:46:32 »

Mert be volt állítva a gyújtás.  Jezusom ...
A pofám leszakad a logikád látva.
Én itt befejeztem.

Tóth Zoltán
1303LS
« Hozzászólás #130613 Dátum: 2014 Október 19, 19:45:55 »

Hö... Már majdnem beírtam ide, hogy nem véletlenül mondjuk: nem mindegy, hogy egy okos ember hülyéskedik, vagy egy...  Evil
De szerencsére nem tettem..  
Dehonnem...  A Mester megmondta...  Csak nem láttad, mert nem szedted szét.. De hidd el, hogy kilikadt...!  Wink
Építászi hozzászólás. Köszönjük.
Az építők meg már megvoltak lejjebb csak besértődtél rájuk.  Grin
1303LS
« Hozzászólás #130612 Dátum: 2014 Október 19, 19:44:02 »

Erre azért ne vegyél mérget....
Pontosan fogalmazva a kritikus helyeken.
Illetve máshol nagyságrendekkel nagyobb bajt okozhat.
1303LS
« Hozzászólás #130611 Dátum: 2014 Október 19, 19:43:26 »

Szóval,anno a MOL átb@szott mindenkit,amikor próbált rádumálni az a dalékra?
Nem is értem,miért nem likadt ki a dugattyum! Grin
Mert be volt állítva a gyújtás.  Jezusom ...
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #130610 Dátum: 2014 Október 19, 19:42:59 »

Akkor maradjunk annyiban, hogy a motorolaj a gázolajba keverve semmit sem ken az adagolón vagy a porlasztókon.


Erre azért ne vegyél mérget....
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #130609 Dátum: 2014 Október 19, 19:41:59 »

Szóval,anno a MOL átb@szott mindenkit,amikor próbált rádumálni az a dalékra?
Nem is értem,miért nem likadt ki a dugattyum! Grin

Dehonnem...  A Mester megmondta...  Csak nem láttad, mert nem szedted szét.. De hidd el, hogy kilikadt...!  Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #130608 Dátum: 2014 Október 19, 19:40:31 »

Hö... Már majdnem beírtam ide, hogy nem véletlenül mondjuk: nem mindegy, hogy egy okos ember hülyéskedik, vagy egy...  Evil
De szerencsére nem tettem..  

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #130607 Dátum: 2014 Október 19, 19:40:20 »

Lehet, hogy az ólompótló a lötyögő csittegő csattogó szelepeket halkítja, mert puhábban csattan.
Ezért tovább lehet járni szar motorral.
Valamint a minimális égéskésleltető hatása miatt nem csörög be a szarul beállított gyújtással.
Ezért nyugodtabban megyünk szar gyújtással és jól kilukad  adugattyú.

Szóval,anno a MOL átb@szott mindenkit,amikor próbált rádumálni az a dalékra?
Nem is értem,miért nem likadt ki a dugattyum! Grin

Tóth Zoltán
1303LS
« Hozzászólás #130606 Dátum: 2014 Október 19, 19:28:41 »

Lehet, hogy az ólompótló a lötyögő csittegő csattogó szelepeket halkítja, mert puhábban csattan.
Ezért tovább lehet járni szar motorral.
Valamint a minimális égéskésleltető hatása miatt nem csörög be a szarul beállított gyújtással.
Ezért nyugodtabban megyünk szar gyújtással és jól kilukad  adugattyú.
1303LS
« Hozzászólás #130605 Dátum: 2014 Október 19, 19:25:53 »

Na most erre írhatnám, hogy az adagoló élettartamát a kénmentes gázolaj sokkal jobban megrövidíti.  Grin
Sőt azt is, hogy a modern motorok sehol nincsenek a régi, egyszerű vasakhoz.
Akkor maradjunk annyiban, hogy a motorolaj a gázolajba keverve semmit sem ken az adagolón vagy a porlasztókon.
És nem azért mert csak, hanem azért amiért a váltóba sem azt öntünk.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #130604 Dátum: 2014 Október 19, 19:01:28 »

és ki tudja, hogy ezzel mennyivel rövidítették meg az adagoló élettartamát.
mint ahogy azt sem tudjuk, hogy ... pina
Na most erre írhatnám, hogy az adagoló élettartamát a kénmentes gázolaj sokkal jobban megrövidíti.  Grin
Sőt azt is, hogy a modern motorok sehol nincsenek a régi, egyszerű vasakhoz.

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #130603 Dátum: 2014 Október 19, 18:42:24 »

Ők még azt sem hitték el, hogy van alacsony dermedéspontú gázolaj, ezért télen simán belenyomtak a tankba némi benzint, netán spirituszt a dízel mellé.
és ki tudja, hogy ezzel mennyivel rövidítették meg az adagoló élettartamát.
mint ahogy azt sem tudjuk, hogy ... pina



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #130602 Dátum: 2014 Október 19, 18:32:12 »

Akkor mutasd.
A lényeg akkor is ez lenne.
"Azé' maradjunk annyiban,hogy amikor a MOL leállt az ólmozott benzin forgalmazásával,kimondottan ajánlotta az adalékot a mi öreg sz@rjainkba!'

Tóth Zoltán
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #130601 Dátum: 2014 Október 19, 18:28:58 »

Dehogynincs
Akkor mutasd.

Tóth Zoltán
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #130600 Dátum: 2014 Október 19, 18:23:05 »

Senkinek nem szurja a szemet, azt csinalsz, amit akarsz! :-)
De a "Bevalt." egy kicsit eros ... A "fogalmam sincs, hogy tortent-e valami, de artani nem artott"-tal mindenki kiegyezett, hevesen bologattunk, toltogesd tovabbra is nyugodtan! :-))

 Jezusom ...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #130599 Dátum: 2014 Október 19, 18:19:30 »

Nincs kontroll,összehasonlitási alap pro és kontra,jó-e,vagy mindegy!
Dehogynincs
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #130598 Dátum: 2014 Október 19, 18:11:52 »

Senkinek nem szurja a szemet, azt csinalsz, amit akarsz! :-)
De a "Bevalt." egy kicsit eros ... A "fogalmam sincs, hogy tortent-e valami, de artani nem artott"-tal mindenki kiegyezett, hevesen bologattunk, toltogesd tovabbra is nyugodtan! :-))
Azé' maradjunk annyiban,hogy amikor a MOL leállt az ólmozott benzin forgalmazásával,kimondottan ajánlotta az adalékot a mi öreg sz@rjainkba!
Hosszu évekig töltögettem én is a buszba,aztán a feledésbe merült.
Nincs kontroll,összehasonlitási alap pro és kontra,jó-e,vagy mindegy!

Tóth Zoltán
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #130597 Dátum: 2014 Október 19, 18:00:29 »

Akkormegmijafaszért szúrja a szemét valakinek
Senkinek nem szurja a szemet, azt csinalsz, amit akarsz! :-)
De a "Bevalt." egy kicsit eros ... A "fogalmam sincs, hogy tortent-e valami, de artani nem artott"-tal mindenki kiegyezett, hevesen bologattunk, toltogesd tovabbra is nyugodtan! :-))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #130596 Dátum: 2014 Október 19, 17:17:37 »

Bruhahaha Smiley))
http://velvet.hu/szex/2014/10/18/igy_nez_ki_egy_autobaszo_ferfi/

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #130595 Dátum: 2014 Október 19, 14:08:56 »

Én is használok adalékot, amióta csak bogarazunk. Egon is szokott kapni belőle, már amikor nem felejtem el, úgy 3 tankolásonként. A nagy motor is kapja vagy 20.000 km óta és nem gondolnám, hogy kárt okozott.

Erről beszélek...  Kezfogas

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #130594 Dátum: 2014 Október 19, 13:57:10 »

Értem..
Árt, ha teszek bele? Nem tudni...
Árt, ha nem teszek bele? Nem tudni...
Akkormegmijafaszért szúrja a szemét valakinek, ha én, meg még ahogy elnézem, páran használjuk? Anyagi, vagy erkölcsi kára származik belőle, vagy mi???
Én is használok adalékot, amióta csak bogarazunk. Egon is szokott kapni belőle, már amikor nem felejtem el, úgy 3 tankolásonként. A nagy motor is kapja vagy 20.000 km óta és nem gondolnám, hogy kárt okozott.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #130593 Dátum: 2014 Október 19, 13:51:39 »

Igazából nem tudod meg a különbséget, ha nincs azonos paraméterekkel rendelkező kontroll motor. Azért azt el kell mondanom, hogy ma már mindenki mosolyog azon, amit a régi szakik mondogattak- és hozzáteszem, igazuk volt!-, akik a négyütemű motorjaikat is megkínálták olykor 2t keverékkel, ezzel esetleg egy önköltséges motorfelújítást is el tudtak odázni. Ők még azt sem hitték el, hogy van alacsony dermedéspontú gázolaj, ezért télen simán belenyomtak a tankba némi benzint, netán spirituszt a dízel mellé. Szóval igazad is lehet, meg nem is a bogár vonatkozásában, de nem teljesít itt senki tízezer kilométereket, hogy igazolni tudja.

Értem..
Árt, ha teszek bele? Nem tudni...
Árt, ha nem teszek bele? Nem tudni...
Akkormegmijafaszért szúrja a szemét valakinek, ha én, meg még ahogy elnézem, páran használjuk? Anyagi, vagy erkölcsi kára származik belőle, vagy mi???

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #130592 Dátum: 2014 Október 19, 13:13:35 »

Hmmmm.... Volt egy kérdés: "használ itt valaki ólompótló adalékot?"
Írtam rá egy választ, a saját véleményemmel... Erre jön a beszólás, leoltás... Ráadásul nem tettem kötelezővé senkinek... tényleg jó itt lenni...  Undecided
Mondtam már, hogy imádlak Benneteket???
Igazából nem tudod meg a különbséget, ha nincs azonos paraméterekkel rendelkező kontroll motor. Azért azt el kell mondanom, hogy ma már mindenki mosolyog azon, amit a régi szakik mondogattak- és hozzáteszem, igazuk volt!-, akik a négyütemű motorjaikat is megkínálták olykor 2t keverékkel, ezzel esetleg egy önköltséges motorfelújítást is el tudtak odázni. Ők még azt sem hitték el, hogy van alacsony dermedéspontú gázolaj, ezért télen simán belenyomtak a tankba némi benzint, netán spirituszt a dízel mellé. Szóval igazad is lehet, meg nem is a bogár vonatkozásában, de nem teljesít itt senki tízezer kilométereket, hogy igazolni tudja.

Bácsi Győző
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #130591 Dátum: 2014 Október 19, 11:52:29 »

Mivel nem mentek el a nagy teherbírású kerekek, ezért azt gondoltam megcsináltatom magamnak azt a motorszerelő állványt. Van valakinek valami méretezéses rajza egy ilyen állványról?
Vastagfalú 40x40-es zárt szelvényem van itthon. Az elég hozzá?

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3618


« Hozzászólás #130590 Dátum: 2014 Október 19, 11:14:37 »


34LE-s motort 1960 augusztusától gyártották. Motorblokk magnéziumötvözetből készült.Hengerek speciális öntöttvasból készültek.Hengerfejek alumínium ötvözetből,melyek bordázottak,a két szomszédos henger hengerfeje közös.Szelepfészkek besajtolva keményfémből Shocked.Szelepvezetők besajtolva,bronzból.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #130589 Dátum: 2014 Október 19, 09:56:09 »

A regiszteremben van még egy kép a készülőben lévő oválról is.
Ez meg még kilencvenes évek legelején,még két betű-négy szám rendszámmal,ekkor természetesen még nem Stone tulajdona volt.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #130588 Dátum: 2014 Október 19, 09:53:56 »

Ez ma Stonemen fórumtárs autója,ami eredetileg tényleg madzagfékes Standard volt,a Faltdachot pedig utólag Stone tetette bele.
Valószínű,hogy így több mint ötven év távlatából Tabányi egy hajszálnyi téveszti az autó évjáratát,mert az a kocsi nem 1957-es,hanem 1956-os.
A regiszteremben van még egy kép a készülőben lévő oválról is.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2014 Október 19, 09:57:05 írta Narancs »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #130587 Dátum: 2014 Október 19, 09:51:21 »

totalcar cikk ma:Tabányi Sándor autóiról

– Amikor 1960-ban kimentem Nyugat-Berlinbe, itthon egy Opel Kapitän kocsim volt, de nem vittem magammal. Kint azonnal vettem egy VW Bogarat használtan. A Trojka nevű előkelő lokálban játszottam, ahová minden hónapban új műsor jött Párizsból, s egy üveg pezsgő 280–360 márkába került. Nagyjából ennyiből vettem a Bogarat, az 1957-es Standardot madzagfékkel. Emlékszem, egyszer jött egy nagy havazás, és minden kocsi elakadt, csak én tudtam menni a Bogárral. Az mindent kibírt.

A VW-t hazahozta, és a mai napig létezik, veterántalálkozókon rendszeresen megjelenik, tulajdonosánál megvan az eredeti szürke forgalmi, benne Tabányi Mihály nevével.


Valaki ismeri ezt az autót?

Ez ma Stonemen fórumtárs autója,ami eredetileg tényleg madzagfékes Standard volt,a Faltdachot pedig utólag Stone tetette bele.
Valószínű,hogy így több mint ötven év távlatából Tabányi egy hajszálnyi téveszti az autó évjáratát,mert az a kocsi nem 1957-es,hanem 1956-os.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #130586 Dátum: 2014 Október 19, 09:36:29 »

Hmmmm.... Volt egy kérdés: "használ itt valaki ólompótló adalékot?"
Írtam rá egy választ, a saját véleményemmel... Erre jön a beszólás, leoltás... Ráadásul nem tettem kötelezővé senkinek... tényleg jó itt lenni...  Undecided
Mondtam már, hogy imádlak Benneteket???
valaszoltak rá , nem?    Grin Kiss

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #130585 Dátum: 2014 Október 19, 09:27:41 »

Hmmmm.... Volt egy kérdés: "használ itt valaki ólompótló adalékot?"
Írtam rá egy választ, a saját véleményemmel... Erre jön a beszólás, leoltás... Ráadásul nem tettem kötelezővé senkinek... tényleg jó itt lenni...  Undecided
Mondtam már, hogy imádlak Benneteket???

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #130584 Dátum: 2014 Október 19, 08:24:03 »


totalcar cikk ma:Tabányi Sándor autóiról

– Amikor 1960-ban kimentem Nyugat-Berlinbe, itthon egy Opel Kapitän kocsim volt, de nem vittem magammal. Kint azonnal vettem egy VW Bogarat használtan. A Trojka nevű előkelő lokálban játszottam, ahová minden hónapban új műsor jött Párizsból, s egy üveg pezsgő 280–360 márkába került. Nagyjából ennyiből vettem a Bogarat, az 1957-es Standardot madzagfékkel. Emlékszem, egyszer jött egy nagy havazás, és minden kocsi elakadt, csak én tudtam menni a Bogárral. Az mindent kibírt.

A VW-t hazahozta, és a mai napig létezik, veterántalálkozókon rendszeresen megjelenik, tulajdonosánál megvan az eredeti szürke forgalmi, benne Tabányi Mihály nevével.


Valaki ismeri ezt az autót?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #130583 Dátum: 2014 Október 18, 23:03:07 »


kössz.
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #130582 Dátum: 2014 Október 18, 23:02:51 »

Az ólom kente a szelepeket,ezáltal csökkentette a súrlódást,.....
A szelepeket (pontosabban a szelepszárat) inkább a motorolaj keni.
Az ólom a kipufogószelep fészkét védi a kipufogógáz koptató hatásától. Lerakódik egy vékony réteg, és így a szelepfészek nincs akkora igénybevételnek kitéve. Ennek főleg akkor van jelentősége, ha a hengerfej öntöttvasból van, és nincs beletéve valami keményebb acélból persely szelepfészeknek.
Oldalak: 1 ... 275 276 277 278 279 [280] 281 282 283 284 285 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.205 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.