www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 17:56:11

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 135 136 137 138 139 [140] 141 142 143 144 145 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27918290 alkalommal)
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #136221 Dátum: 2016 Szeptember 09, 23:28:11 »

egy kis rejtvény..
keressünk eltérést a képen  :-)

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #136220 Dátum: 2016 Szeptember 08, 20:47:27 »

köszönöm :-)


NEVER SUPPLIED AS A SEPARATE PART THRU VW..
Önállóan nem forgalmazott vw cucc

THESE POLISHED ALUMINUM END PLATES ARE WHAT ATTACH TO THE ENDS OF YOUR CONVERTIBLE TOP FRAME WHERE IT FOLDS AND FORCE THE TOP FRAME TO OPEN FULLY WHEN LATCHING TO THE WINDSHIELD..
Ez egy kicsit zavaros:

Ezek a polírozott aluminium véglapok csatlakoznak a cabrió tető végeihez, ahol összecsukódik és kényszeríti a tető keretet, hogy teljesen kinyíljon, amikor a szélvédőhöz van reteszelve.   Huh

MOST TOPS ARE MISSING SOME OR ALL OF THESE(IF YOU LOOK CLOSELY AT YOUR TOP YOU WILL PROBABLY SEE THE BROKEN RIVETS) SOLD AS A SET OF 4 WITH CHROME PLATED SCREWS FOR EASY MOUNTING...these where original on all 1972 thru 79 super beetle convertibles

A legtöbb tetőből néhány, vagy mind hiányzik. Ha jobban megnézed a sajátodat, láthatod a törött szegecseket.
4db-os készlet krómozott csavarokkal a könnyű felszerelés érdekében. 72-79 közötti super kabriók gyári tartozéka volt.

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #136219 Dátum: 2016 Szeptember 08, 20:40:00 »

le tudja valaki fordítani? ne guglival...


NEVER SUPPLIED AS A SEPARATE PART THRU VW..
Önállóan nem forgalmazott vw cucc

THESE POLISHED ALUMINUM END PLATES ARE WHAT ATTACH TO THE ENDS OF YOUR CONVERTIBLE TOP FRAME WHERE IT FOLDS AND FORCE THE TOP FRAME TO OPEN FULLY WHEN LATCHING TO THE WINDSHIELD..
Ez egy kicsit zavaros:

Ezek a polírozott aluminium véglapok csatlakoznak a cabrió tető végeihez, ahol összecsukódik és kényszeríti a tető keretet, hogy teljesen kinyíljon, amikor a szélvédőhöz van reteszelve.   Huh

MOST TOPS ARE MISSING SOME OR ALL OF THESE(IF YOU LOOK CLOSELY AT YOUR TOP YOU WILL PROBABLY SEE THE BROKEN RIVETS) SOLD AS A SET OF 4 WITH CHROME PLATED SCREWS FOR EASY MOUNTING...these where original on all 1972 thru 79 super beetle convertibles

A legtöbb tetőből néhány, vagy mind hiányzik. Ha jobban megnézed a sajátodat, láthatod a törött szegecseket.
4db-os készlet krómozott csavarokkal a könnyű felszerelés érdekében. 72-79 közötti super kabriók gyári tartozéka volt.
« Utoljára szerkesztve: 2016 Szeptember 08, 20:41:40 írta Zoli »

Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #136218 Dátum: 2016 Szeptember 08, 20:33:21 »

tud valaki egy oldalt ahol 68-72ig kabrio tető méretezés, robbantott ábra van?
méreteket kéne ellenőriznem...amit találtam az elég olvashatatlan..

vagy 64 előttiek
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #136217 Dátum: 2016 Szeptember 08, 20:13:42 »

le tudja valaki fordítani? ne guglival...


NEVER SUPPLIED AS A SEPARATE PART THRU VW..THESE POLISHED ALUMINUM END PLATES ARE WHAT ATTACH TO THE ENDS OF YOUR CONVERTIBLE TOP FRAME WHERE IT FOLDS AND FORCE THE TOP FRAME TO OPEN FULLY WHEN LATCHING TO THE WINDSHIELD..MOST TOPS ARE MISSING SOME OR ALL OF THESE(IF YOU LOOK CLOSELY AT YOUR TOP YOU WILL PROBABLY SEE THE BROKEN RIVETS) SOLD AS A SET OF 4 WITH CHROME PLATED SCREWS FOR EASY MOUNTING...these where original on all 1972 thru 79 super beetle convertibles

kabrio tetó biszbaszól van szó...
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #136216 Dátum: 2016 Szeptember 08, 19:44:43 »

Ez ment ma elottunk ikea parkoloban Smiley

[a csatolmányt egy admin törölte]

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #136215 Dátum: 2016 Szeptember 08, 19:35:40 »

könnyű fizikai......  Undecided
Kinek mi?  Wink
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #136214 Dátum: 2016 Szeptember 08, 19:31:07 »

Gumibogi keresett...
könnyű fizikai......  Undecided
egy kerék emelése már nem könnyű fizikai munka

beszéltem vele,köszönöm  Cool

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #136213 Dátum: 2016 Szeptember 08, 18:24:18 »

Sziasztok!!
Október elejétől munkát keresek Budapesten elsősorban a XXII. vagy a XI. kerületben.
Bejelentett könnyű fizikai munka normál 8 órás érdekel.
Aki tud valamit kérem jelezze privátba.
Köszi üdv Toma Smiley
Gumibogi keresett...
Nem elérhető Toma
Hozzászólások: 177


« Hozzászólás #136212 Dátum: 2016 Szeptember 08, 16:56:29 »

Sziasztok!!
Október elejétől munkát keresek Budapesten elsősorban a XXII. vagy a XI. kerületben.
Bejelentett könnyű fizikai munka normál 8 órás érdekel.
Aki tud valamit kérem jelezze privátba.
Köszi üdv Toma Smiley
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #136211 Dátum: 2016 Szeptember 07, 20:58:16 »

Köszönöm nem.Smiley
Gyári vaj színűt szeretnék és nem kombit.
oké.
erről a kombiról azt sem tudom kétütemű-e egyáltalán. mindig oldalról látom
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #136210 Dátum: 2016 Szeptember 07, 20:56:43 »

majd minden héten elmegyek egy eladó kombi trabi mellett. csak telefonszám van rajta. azt hiszem két fajta színe van az elemeknek. zöld, meg talán fehér. érdekel fotó?
Köszönöm nem.Smiley
Gyári vaj színűt szeretnék és nem kombit.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #136209 Dátum: 2016 Szeptember 07, 20:53:54 »

Sziasztok!
Találtam magamnak egy Trabit, amit megszeretnék venni, viszont a forgalomból végleg ki lett vonva 2004-ben a tulajdonos kérésére(a forgalmiba is ez van bejegyezve, és ki van lyukasztva).
Az lenne a kérdésem, hogy ez visszahelyezhető-e minden probléma nélkül, vagy inkább ne is foglalkozzak vele?
Köszi!

majd minden héten elmegyek egy eladó kombi trabi mellett. csak telefonszám van rajta. azt hiszem két fajta színe van az elemeknek. zöld, meg talán fehér. érdekel fotó?
RNIE
« Hozzászólás #136208 Dátum: 2016 Szeptember 07, 20:34:35 »

Én Gustavwsonékat ajánlanám. Nem olcsó, de minőséget kapsz.
Nagyon drága,de szerintem az országban a legjobb.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #136207 Dátum: 2016 Szeptember 07, 20:04:48 »

Sziasztok!

Tudnátok ajánlani egy jó lakatos/fényező műhelyt? Budapesten vagy Pest megyében.

Köszi : )
Én Gustavwsonékat ajánlanám. Nem olcsó, de minőséget kapsz.

Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #136206 Dátum: 2016 Szeptember 07, 19:50:55 »

Sziasztok!
Találtam magamnak egy Trabit, amit megszeretnék venni, viszont a forgalomból végleg ki lett vonva 2004-ben a tulajdonos kérésére(a forgalmiba is ez van bejegyezve, és ki van lyukasztva).
Az lenne a kérdésem, hogy ez visszahelyezhető-e minden probléma nélkül, vagy inkább ne is foglalkozzak vele?
Köszi!
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #136205 Dátum: 2016 Szeptember 06, 21:19:29 »

Sziasztok!

Tudnátok ajánlani egy jó lakatos/fényező műhelyt? Budapesten vagy Pest megyében.

Köszi : )

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #136204 Dátum: 2016 Szeptember 05, 22:49:05 »

Igen, én ezt nagyon jól megtanultam (csak már elfelejtettem  Grin )


Az ő dolgát akartam megkönnyíteni, hogy megértse a működését.  Cool Megpróbálom ezzel jóvá tenni.


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #136203 Dátum: 2016 Szeptember 05, 14:01:53 »

Amit írtál az valóban igaz. Viszont a potenciométerek általános bekötési módja, hogy a középső lábat (csúszkát) összekötöd az ellenálláspálya egyik végével. Ezt azért csinálják az elektromos berendezéseknél (szinte bármit szétszerelsz így van), mert ebben az esetben ugyanúgy megmarad egyik állásban a 0 ohmos érték, a másik állásban pedig a névleges érték (pl. 50k ohm), viszont így ha kontakt hibája van a potméternek (a csuszka egy porszemtől eltávolodik az ellenálláspályától), akkor a rajta mért ellenállás nem tud a végtelenbe megugrani, csak maximum a potméter névleges értékéig.


A poti szomszédos lábait felesleges összekötni, mert ha odatekered, akkor úgyis "összezár" Ha kkét potit akartsz sorba kötni, akkor az egyik középsőn be... áhh inkább berajzolom.   Grin
 

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #136202 Dátum: 2016 Szeptember 05, 11:21:27 »

A generátorról is le lehet venni jelet, és ezt is mókolással rá lehet kötni a műszerre. Pl.:
http://www.w123club.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=120:fordulatszammer-diesel-autoba&catid=37:kiegeszitk&Itemid=56

tdi motor főtengelyjeladóra kötnék g2 benzines fordulatszámmérőt,
nem találok d fordulatszámmérőt, vagy csak 60000-t komplett t3 műszerfalat
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #136201 Dátum: 2016 Szeptember 05, 09:49:02 »

Vgay nem tudom milyen tdi motor ez, de kereshetsz veztengely jeladót is, ha van ezen olyan. Azzal kell működnie.
'96-os polo, veztengelyjeadót nem találtam

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
1303LS
« Hozzászólás #136200 Dátum: 2016 Szeptember 05, 09:37:02 »

Főtengely jeladó 1 fordulat 1 jel.
Gyújtásjel 1 főtengelyfordulat FÉL jel.
Ezért kevés az állíthatósági tartomány.
Műszert szedd szét és azt mókold, ha nincs más megoldás.
Vagy vegyél rendes kocsit, azokban benzinmotor van.
Vgay nem tudom milyen tdi motor ez, de kereshetsz veztengely jeladót is, ha van ezen olyan. Azzal kell működnie.
1303LS
« Hozzászólás #136199 Dátum: 2016 Szeptember 05, 09:35:39 »

tdi motor főtengelyjeladóra kötnék g2 benzines fordulatszámmérőt,
nem találok d fordulatszámmérőt, vagy csak 60000-t komplett t3 műszerfalat
Főtengely jeladó 1 fordulat 1 jel.
Gyújtásjel 1 főtengelyfordulat FÉL jel.
Ezért kevés az állíthatósági tartomány.
Műszert szedd szét és azt mókold, ha nincs más megoldás.
Vagy vegyél rendes kocsit, azokban benzinmotor van.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #136198 Dátum: 2016 Szeptember 05, 09:11:52 »

Ne a jeladó vezetékébe kösd, hanem szedd szét a műszert és a gyári potival kösd sorosan.
Bár az is kérdés, hogy mitől mutat ennyire rossz értéket, valami beteg lesz ott.  Undecided
tdi motor főtengelyjeladóra kötnék g2 benzines fordulatszámmérőt,
nem találok d fordulatszámmérőt, vagy csak 60000-t komplett t3 műszerfalat

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #136197 Dátum: 2016 Szeptember 05, 07:39:53 »

A poti szomszédos lábait felesleges összekötni, mert ha odatekered, akkor úgyis "összezár" Ha kkét potit akartsz sorba kötni, akkor az egyik középsőn be... áhh inkább berajzolom.   Grin
Ne zavard mán össze.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
1303LS
« Hozzászólás #136196 Dátum: 2016 Szeptember 05, 06:36:18 »

Köszönöm, majd egyik délután tesztelek
Ne a jeladó vezetékébe kösd, hanem szedd szét a műszert és a gyári potival kösd sorosan.
Bár az is kérdés, hogy mitől mutat ennyire rossz értéket, valami beteg lesz ott.  Undecided
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #136195 Dátum: 2016 Szeptember 04, 23:38:29 »

<beszúrt kép törölve>
Köszönöm, majd egyik délután tesztelek

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #136194 Dátum: 2016 Szeptember 04, 21:17:16 »

Rakjatok már be egy gyári bekötést, mert nem értem, mi köze a fordulatszámnak egy változtatható ellenálláshoz, mert így bekötve ez nem potméter.


Gas:
A poti szomszédos lábait felesleges összekötni, mert ha odatekered, akkor úgyis "összezár" Ha kkét potit akartsz sorba kötni, akkor az egyik középsőn be... áhh inkább berajzolom.   Grin


Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #136193 Dátum: 2016 Szeptember 04, 21:11:29 »

Rakjatok már be egy gyári bekötést, mert nem értem, mi köze a fordulatszámnak egy változtatható ellenálláshoz, mert így bekötve ez nem potméter.


Gas:
A poti szomszédos lábait felesleges összekötni, mert ha odatekered, akkor úgyis "összezár" Ha kkét potit akartsz sorba kötni, akkor az egyik középsőn be... áhh inkább berajzolom.   Grin



A fordulatszámmérő pedig (én úgy tudom) impulzus alapján működik. Tehát minden négyhengeresen ugyan azt kéne mutatnia a négyhengeresre valónak.
« Utoljára szerkesztve: 2016 Szeptember 04, 21:21:56 írta Zoli »

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #136192 Dátum: 2016 Szeptember 04, 17:30:46 »

Igen

Hmm... szerintem ez esetben az impulzusok száma nem, csak azok jelerőssége fog változni  Huh

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #136191 Dátum: 2016 Szeptember 04, 16:58:26 »

Köszönöm
Szívesen!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #136190 Dátum: 2016 Szeptember 04, 16:50:27 »

Mondjuk.
Köszönöm

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #136189 Dátum: 2016 Szeptember 04, 16:24:45 »

Mondjuk.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #136188 Dátum: 2016 Szeptember 04, 16:23:36 »

IgenAz van rá írva, hogy 104, azt mondta az eladó, ha sorba kötöm ez kb annyit tud, mint a 200k-s, az most nem volt a boltban csak 1 hét múlva lett volna
OK! (csak kíváncsi voltam nem-e írtad el)

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #136187 Dátum: 2016 Szeptember 04, 16:12:17 »

Mi az a 104 -es poti? Nem 10k-s?, vagy esetleg 100k-s ra gondoltál? Bekötése egyszerű:fogod a csúszka kivezetést és kösd(forraszd) össze az egyik fix kivezetéssel(mindegy melyikkel). Ez lesz az egyik kivezetés a maradék(másik fix) a másik kivezetés. Másik potinál ugyanezt elvégzed és sorba kötöd.
Móricka "b" így?
https://goo.gl/photos/LEFEvsHqZdgqKKA96

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #136186 Dátum: 2016 Szeptember 04, 16:06:46 »

Miért nem raksz a vezetékbe 1 db 200 kOhm-os ellenállást.
Nem vagyok elektronikában ennyire ott, Tippet kaptam, hogy így lehetne megoldani...., az pont 250-et változtatna a fordulaton vagy?
a jeladótól jövő vezetékbe akarod a potit?
Igen
Mi az a 104 -es poti? Nem 10k-s?, vagy esetleg 100k-s ra gondoltál? Bekötése egyszerű:fogod a csúszka kivezetést és kösd(forraszd) össze az egyik fix kivezetéssel(mindegy melyikkel). Ez lesz az egyik kivezetés a maradék(másik fix) a másik kivezetés. Másik potinál ugyanezt elvégzed és sorba kötöd.
Az van rá írva, hogy 104, azt mondta az eladó, ha sorba kötöm ez kb annyit tud, mint a 200k-s, az most nem volt a boltban csak 1 hét múlva lett volna

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #136185 Dátum: 2016 Szeptember 04, 15:54:14 »

Üdv!
Potméter bekötésében kérnék segítséget.
Tdi :a főtengely jeladójáról a fordulatszám jelet viszem a fordulatszámmérőre,van benn egy poti ezt állítva lehet hangolni,de ez kevés még így is kb 250-el többet mutat, azt a tanácsolták, tegyek egy 200kohm-os pitit a jelvezetékbe így tovább tudom állítani, noo....csak 2 db 104 -es potit kaptam ,azt mondja az elektonyos szaki hogy kössem sorba, van 2 db 3 lábú potméter, ez esetben hogy rakjam a jelvezetékbe, csináltam "mórickarajzot"
a középső a csuszka
https://goo.gl/photos/MSnXXvUi5rDD4F6q7
Mi az a 104 -es poti? Nem 10k-s?, vagy esetleg 100k-s ra gondoltál? Bekötése egyszerű:fogod a csúszka kivezetést és kösd(forraszd) össze az egyik fix kivezetéssel(mindegy melyikkel). Ez lesz az egyik kivezetés a maradék(másik fix) a másik kivezetés. Másik potinál ugyanezt elvégzed és sorba kötöd.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2016 Szeptember 04, 16:20:02 írta zsozsy »

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #136184 Dátum: 2016 Szeptember 04, 14:03:20 »

Üdv!
Potméter bekötésében kérnék segítséget.
Tdi :a főtengely jeladójáról a fordulatszám jelet viszem a fordulatszámmérőre,van benn egy poti ezt állítva lehet hangolni,de ez kevés még így is kb 250-el többet mutat, azt a tanácsolták, tegyek egy 200kohm-os pitit a jelvezetékbe így tovább tudom állítani, noo....csak 2 db 104 -es potit kaptam ,azt mondja az elektonyos szaki hogy kössem sorba, van 2 db 3 lábú potméter, ez esetben hogy rakjam a jelvezetékbe, csináltam "mórickarajzot"
a középső a csuszka
https://goo.gl/photos/MSnXXvUi5rDD4F6q7

a jeladótól jövő vezetékbe akarod a potit?

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #136183 Dátum: 2016 Szeptember 04, 13:48:06 »

Üdv!
Potméter bekötésében kérnék segítséget.
Tdi :a főtengely jeladójáról a fordulatszám jelet viszem a fordulatszámmérőre,van benn egy poti ezt állítva lehet hangolni,de ez kevés még így is kb 250-el többet mutat, azt a tanácsolták, tegyek egy 200kohm-os pitit a jelvezetékbe így tovább tudom állítani, noo....csak 2 db 104 -es potit kaptam ,azt mondja az elektonyos szaki hogy kössem sorba, van 2 db 3 lábú potméter, ez esetben hogy rakjam a jelvezetékbe, csináltam "mórickarajzot"
a középső a csuszka
https://goo.gl/photos/MSnXXvUi5rDD4F6q7
Miért nem raksz a vezetékbe 1 db 200 kOhm-os ellenállást.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #136182 Dátum: 2016 Szeptember 04, 12:37:01 »

Üdv!
Potméter bekötésében kérnék segítséget.
Tdi :a főtengely jeladójáról a fordulatszám jelet viszem a fordulatszámmérőre,van benn egy poti ezt állítva lehet hangolni,de ez kevés még így is kb 250-el többet mutat, azt a tanácsolták, tegyek egy 200kohm-os pitit a jelvezetékbe így tovább tudom állítani, noo....csak 2 db 104 -es potit kaptam ,azt mondja az elektonyos szaki hogy kössem sorba, van 2 db 3 lábú potméter, ez esetben hogy rakjam a jelvezetékbe, csináltam "mórickarajzot"
a középső a csuszka
https://goo.gl/photos/MSnXXvUi5rDD4F6q7

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Oldalak: 1 ... 135 136 137 138 139 [140] 141 142 143 144 145 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.174 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.