www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 17:50:42

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 134 135 136 137 138 [139] 140 141 142 143 144 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27918157 alkalommal)
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #136261 Dátum: 2016 Szeptember 20, 15:27:55 »

Maresz utazik még a biztosítási bizniszben? (lehet nála kötni?)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #136260 Dátum: 2016 Szeptember 20, 11:54:58 »

ha hp nyomtatótok van, és utángyártott patront akartok használni, ne frissítsetek firmware-t a nyomtatón:
http://www.technokrata.hu/www/2016/09/20/csunyan-kiszurt-az-utangyartott-patronok-hasznaloival-a-hp/
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

Rio
« Hozzászólás #136259 Dátum: 2016 Szeptember 18, 10:31:30 »

http://totalcar.hu/belsoseg/2016/09/18/a_brazil_autoipar_vadhajtasai/
1303LS
« Hozzászólás #136258 Dátum: 2016 Szeptember 17, 18:09:28 »

http://www.origo.hu/gazdasag/20160909-e85-bioetanol-uzemanyag-forgalmazas-vege-megszunik.html
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #136257 Dátum: 2016 Szeptember 16, 20:34:25 »

 Grin

Ja.. Igy is szép.. De szeretném inkább  minél előbb beépíteni ...     Grin 

Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #136256 Dátum: 2016 Szeptember 16, 20:04:03 »

Ja.. Igy is szép.. De szeretném inkább  minél előbb beépíteni ...     Grin 
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #136255 Dátum: 2016 Szeptember 16, 08:23:13 »

Reméljük, sokáig így marad Smiley

megjött a krómozótól...
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #136254 Dátum: 2016 Szeptember 15, 21:27:07 »

megjött a krómozótól...

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #136253 Dátum: 2016 Szeptember 15, 09:04:03 »

Itt lehet venni M4 méretben is:

http://patentcentrum.hu/

Alulról a 2. sorban van. Amúgy elég jó webshop, sok cuccot vettem már innen.

Nagyon köszönöm!

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #136252 Dátum: 2016 Szeptember 15, 08:08:37 »

Motorszámos témakör......
Nekem a tranyón CS van csak a forgalmiba de a törzskönyvön szerepel szám is, amikor vettem a tulaj mondta, hogy az előző műszakin valamivel többet kelet fizetni, mert forgalmit cseréltek mert olvashatatlan volt a motor szám

Szerintem így lett olcsóbb a motorcsere Grin

Az más kérdés, hogy a maradék számból a motoron felismerhető egy 6-os, ilyen viszont nincs a törzskönyv motorszámán Cheesy
Simán vette az eredetiség vizsgát ill egy fékjavítás után a műszakit is

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #136251 Dátum: 2016 Szeptember 14, 23:01:05 »

Itt lehet venni M4 méretben is:

http://patentcentrum.hu/

Alulról a 2. sorban van. Amúgy elég jó webshop, sok cuccot vettem már innen.

Megnéztem, sajnos csak a 4-es jó. Az a kérdés, hogy mi a hétköznapi neve ennek, mondjuk motoros körökben. A hangtechnikát felejtsük el.  Grin

Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #136250 Dátum: 2016 Szeptember 14, 22:28:38 »

Nekem muszakin oldottak meg (keresre), hogy az eredetileg a forgalmiban levo teljes motorszamot motorkodra redukaltak.

És ahol a motorszám tényleg csak szám betűkód nélkül?
Ott mire redukálnak?  Huh

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #136249 Dátum: 2016 Szeptember 14, 15:25:29 »

Bill telszamat meg tudna valaki adni? Kösziiiii!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
« Hozzászólás #136248 Dátum: 2016 Szeptember 14, 11:20:46 »

Nekem muszakin oldottak meg (keresre), hogy az eredetileg a forgalmiban levo teljes motorszamot motorkodra redukaltak.
Megfelelő embert kell keresni aki megoldja. Nem bonyolult, nem illegális, de kényelmes ügyintézők/vizsgáztatók hamar lepattintanak, hogy nem lehet. A kényelmest nyugodtan lecserélhetjük beleszarós lusta kifejezésre.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #136247 Dátum: 2016 Szeptember 14, 10:29:44 »

Ehhez most hozzájön az eredetvizsga ami 17e. Most csináltattam.
Nekem muszakin oldottak meg (keresre), hogy az eredetileg a forgalmiban levo teljes motorszamot motorkodra redukaltak.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #136246 Dátum: 2016 Szeptember 14, 09:21:06 »

Én gyakorlatom. Ha olvashatatlan ( max rásegítesz egy kis savval), akkor elmész NKH-hoz, valami 1800Ft befizet, és ők adnak papírt, hogy ez meg ez a motorszámú motor van az autódban. Utána ocsmányiroda, 12000 píz, és motorkódos a blokkod. Nekem kb 3 éve a Meganeban volt ez.
Ehhez most hozzájön az eredetvizsga ami 17e. Most csináltattam.
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #136245 Dátum: 2016 Szeptember 14, 08:17:36 »

Én gyakorlatom. Ha olvashatatlan ( max rásegítesz egy kis savval), akkor elmész NKH-hoz, valami 1800Ft befizet, és ők adnak papírt, hogy ez meg ez a motorszámú motor van az autódban. Utána ocsmányiroda, 12000 píz, és motorkódos a blokkod. Nekem kb 3 éve a Meganeban volt ez.
Nekem is ez lett VOLNA a sharannal,(nem volt olvashato a szam),de nem volt kedvem Fehérvárra menni utánajárás stb,ezert masik eredetvizsgashoz mentem,ott nem volt gond...

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #136244 Dátum: 2016 Szeptember 14, 08:12:59 »

Ha motort cserélnék és most AB-s motor van az autóban és AB-s vagy AR-es "új" motor kerülne beépítésre, akkor kell valamit a hivatalban papírozni? Vagy egyéb procedúrán átesnem? Legális, megoldások érdekelnek csak. Az, hogy beleteszek egy akármilyent és járok vele megoldást ismerem. 
Ha abban a kaszniban létezett gyárilag AR-s motor, akkor az NKH adja meg az átépítési engedélyt (11.800 Ft), majd náluk műszakiztatás. Én tavaly intéztem ilyet a buszomra, typ1 1.6 motor helyett typ4 2.0-ra szól az engedély. Semmi macera nem volt, csak leellenőrizték, hogy gyárilag volt-e 2 literes változatú T2.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #136243 Dátum: 2016 Szeptember 14, 08:12:47 »

igen, ezt már én is hallottam itt, de mikor műszaki vizsgáztató embertől ezt kérdeztem, hogy hogy lehet a forgalmiból kivetetni a motorszámot, mondta hogy szerinte sehogy

Én gyakorlatom. Ha olvashatatlan ( max rásegítesz egy kis savval), akkor elmész NKH-hoz, valami 1800Ft befizet, és ők adnak papírt, hogy ez meg ez a motorszámú motor van az autódban. Utána ocsmányiroda, 12000 píz, és motorkódos a blokkod. Nekem kb 3 éve a Meganeban volt ez.

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #136242 Dátum: 2016 Szeptember 13, 20:52:04 »

Emlékeimben az van, hogy a motorszám mármint a számsor nem egyedi azonosító. Vagy valami ilyesmi.
igen, ezt már én is hallottam itt, de mikor műszaki vizsgáztató embertől ezt kérdeztem, hogy hogy lehet a forgalmiból kivetetni a motorszámot, mondta hogy szerinte sehogy
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #136241 Dátum: 2016 Szeptember 13, 20:14:46 »

Emlékeimben az van, hogy a motorszám mármint a számsor nem egyedi azonosító. Vagy valami ilyesmi.
Mégis benne van a forgalmiban és nézik eredet- és műszaki vizsgán is.

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #136240 Dátum: 2016 Szeptember 13, 20:10:33 »

Emlékeimben az van, hogy a motorszám mármint a számsor nem egyedi azonosító. Vagy valami ilyesmi.
Ilyet miért csinálnak? Olvashatatlan motorszám esetére?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #136239 Dátum: 2016 Szeptember 13, 20:01:18 »

MIELŐTT cserélnéd a motort akkor kell a forgalmit kicseréltetni és motorszám nélkülisre csináltatni. Megfelelő ember, vagy NKH-s nemjuteszembevizsgálat (1770Ft körüli áron) után bármelyik okmányiroda. Új forgalmi 6ezer.
Utána ugyanolyan motor mehet bele akármikor, AR-s meg nem, vagy bitangsok utánajárással.
Ilyet miért csinálnak? Olvashatatlan motorszám esetére?

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #136238 Dátum: 2016 Szeptember 13, 19:58:17 »

Ez szimpatikus megoldás. 
MIELŐTT cserélnéd a motort akkor kell a forgalmit kicseréltetni és motorszám nélkülisre csináltatni. Megfelelő ember, vagy NKH-s nemjuteszembevizsgálat (1770Ft körüli áron) után bármelyik okmányiroda. Új forgalmi 6ezer.
Utána ugyanolyan motor mehet bele akármikor, AR-s meg nem, vagy bitangsok utánajárással.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
1303LS
« Hozzászólás #136237 Dátum: 2016 Szeptember 13, 19:24:32 »

Ha motort cserélnék és most AB-s motor van az autóban és AB-s vagy AR-es "új" motor kerülne beépítésre, akkor kell valamit a hivatalban papírozni? Vagy egyéb procedúrán átesnem? Legális, megoldások érdekelnek csak. Az, hogy beleteszek egy akármilyent és járok vele megoldást ismerem. 
MIELŐTT cserélnéd a motort akkor kell a forgalmit kicseréltetni és motorszám nélkülisre csináltatni. Megfelelő ember, vagy NKH-s nemjuteszembevizsgálat (1770Ft körüli áron) után bármelyik okmányiroda. Új forgalmi 6ezer.
Utána ugyanolyan motor mehet bele akármikor, AR-s meg nem, vagy bitangsok utánajárással.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #136236 Dátum: 2016 Szeptember 13, 19:19:27 »

Megnéztem, sajnos csak a 4-es jó. Az a kérdés, hogy mi a hétköznapi neve ennek, mondjuk motoros körökben. A hangtechnikát felejtsük el.  Grin

Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #136235 Dátum: 2016 Szeptember 13, 19:15:12 »

Ilyen anyára lenne szükségem 4 és 5-ösben. Mi ennek a neve? Ezt rack csavar-ként kerestem, de az hatos.

<beszúrt kép törölve>

bepattintós rack anya. kétféle füllel van. A nagyobb alu racksínhez a kissebb vashoz. Microsound, stb forgalmazza.
Nálatok Sándor Laci Disco center?
4-esről én sem tudok, hogy lenne.
« Utoljára szerkesztve: 2016 Szeptember 13, 19:16:58 írta Sompi »
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #136234 Dátum: 2016 Szeptember 13, 19:12:26 »

4-esben nincs, de 5 ösben van. Még akár fekete színben is. Mennyi kellene?
4 db. Megnézem jó ez az ötös. A Vespába kellene, hogy ne kelljen leszedni a kesztyűtartót indexizzó cseréhez. Egy megvan a gyáriból.



Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #136233 Dátum: 2016 Szeptember 13, 19:01:16 »

Ilyen anyára lenne szükségem 4 és 5-ösben. Mi ennek a neve? Ezt rack csavar-ként kerestem, de az hatos.

<beszúrt kép törölve>
4-esben nincs, de 5 ösben van. Még akár fekete színben is. Mennyi kellene?

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #136232 Dátum: 2016 Szeptember 13, 18:53:36 »

Ilyen anyára lenne szükségem 4 és 5-ösben. Mi ennek a neve? Ezt rack csavar-ként kerestem, de az hatos.

« Utoljára szerkesztve: 2016 Szeptember 13, 18:58:36 írta Zoli »

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #136231 Dátum: 2016 Szeptember 13, 18:12:46 »

Ha motort cserélnék és most AB-s motor van az autóban és AB-s vagy AR-es "új" motor kerülne beépítésre, akkor kell valamit a hivatalban papírozni? Vagy egyéb procedúrán átesnem? Legális, megoldások érdekelnek csak. Az, hogy beleteszek egy akármilyent és járok vele megoldást ismerem. 
Kell. Ha AB-s kerül az AB-s helyére akkor motorszám változás. Ha AR-es akkor azt már nehezebb bepapírozni. Bizonyítanod kell, hogy az AB és AR-es motor között semmilyen eltérés nincs, csak a kiegészítő dolgok.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #136230 Dátum: 2016 Szeptember 13, 15:52:56 »

Benne van a motorszám a forgalmiban? Akkor?
nálam szerintem benne
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #136229 Dátum: 2016 Szeptember 13, 15:37:52 »

Ha motort cserélnék és most AB-s motor van az autóban és AB-s vagy AR-es "új" motor kerülne beépítésre, akkor kell valamit a hivatalban papírozni? Vagy egyéb procedúrán átesnem? Legális, megoldások érdekelnek csak. Az, hogy beleteszek egy akármilyent és járok vele megoldást ismerem. 
Benne van a motorszám a forgalmiban? Akkor?

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #136228 Dátum: 2016 Szeptember 13, 15:20:41 »

Ha motort cserélnék és most AB-s motor van az autóban és AB-s vagy AR-es "új" motor kerülne beépítésre, akkor kell valamit a hivatalban papírozni? Vagy egyéb procedúrán átesnem? Legális, megoldások érdekelnek csak. Az, hogy beleteszek egy akármilyent és járok vele megoldást ismerem. 

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #136227 Dátum: 2016 Szeptember 11, 21:00:07 »

Igen, az én bogaramon is hosszabb a jobbos zsanér tükör. Sőt, a zsanértükörnél a legszembetűnőbb a két tükör szára közti különbség. De meg van az oka: Egyik ismerősöm szerzett zsanér tükörből jobb kormányos bogárra valót, hogy szimmetrikus legyen, de használhatatlan volt jobb oldalon a rövid szárú a régi kis tükörből.

Úgy tudom, az ovál zsanérükör is ilyen.


Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #136226 Dátum: 2016 Szeptember 11, 20:27:27 »

Úgy tudom, az ovál zsanérükör is ilyen.

Igy van.
De gyárilag nem egyforma.
A kabrio tükörnél a balosnak egyenes a szára, a jobbosnál ívelt.
Először mérges voltam amikor kibontottam, de kis kutakodás után  kiderült hogy
tényleg ilyen
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #136225 Dátum: 2016 Szeptember 11, 12:22:30 »

hát ez érdekes. vajon miért?
A Karmannoknál is így van. Könnyebb kilátni , ha a jobbosnak hosszabb a szára.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #136224 Dátum: 2016 Szeptember 11, 09:17:42 »

Igy van.
De gyárilag nem egyforma.
A kabrio tükörnél a balosnak egyenes a szára, a jobbosnál ívelt.
Először mérges voltam amikor kibontottam, de kis kutakodás után  kiderült hogy
tényleg ilyen
hát ez érdekes. vajon miért?
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #136223 Dátum: 2016 Szeptember 10, 09:57:16 »

Igy van.
De gyárilag nem egyforma.
A kabrio tükörnél a balosnak egyenes a szára, a jobbosnál ívelt.
Először mérges voltam amikor kibontottam, de kis kutakodás után  kiderült hogy
tényleg ilyen
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #136222 Dátum: 2016 Szeptember 10, 09:48:32 »

egy kis rejtvény..
keressünk eltérést a képen  :-)
Most vetted és nem egyforma?

Oldalak: 1 ... 134 135 136 137 138 [139] 140 141 142 143 144 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.168 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.