www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 09:51:28

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 127 128 129 130 131 [132] 133 134 135 136 137 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27909330 alkalommal)
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #136541 Dátum: 2016 November 28, 11:25:51 »

Ami biztos hogy a smart funkcioért legközelebb egy fillért nem adok.Ha van benne jó ha nincs leszarom.Mikor vettük kétszer probálgattam, azota soha.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #136540 Dátum: 2016 November 28, 10:47:30 »

A kollégám 230e.-ért vett LG-t kb egy hónapja.Függőleges csík:készülék csere. Most a másodiknál is függőleges csík csak arrébb Grin Lehet megint csere. Ha így halad állandóan új készüléke lesz  Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #136539 Dátum: 2016 November 28, 10:38:37 »

itt ugyan inchben vannak a méretek, de ez is arról szól elvileg, hogy milyen messziről nézve van még értelme jobb felbontású tv-t venni.
http://lifehacker.com/can-you-tell-the-difference-between-720p-1080p-and-4k-1731323537

a színkép pedig azért csalóka, mert az áruházban a több ezer wattal világítják a tv-ket, lehet hogy a természetellenesen élénk színek vannak beállítva, otthon pedig félhomályban vagy normál fényerőnél fogod nézni általában. inkább a távirányító legyen szimpatikus és a tv menüje
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #136538 Dátum: 2016 November 28, 10:38:25 »

Tv-t vennek, nem ertek hozzajuk es hiaba magyarazzak a telitettseget, meg kontrasztot a boltban is ugyanolyannak latom mind - a demo adas szep. Hogy alakul ma a marka hierarchia, ha van ilyen? Sony, panasonic, lg, samsung stb? Egyaltalan egy mai okos tv mennyit bir elettartamra?
Samsung, LG: ezalatt ne vegyél. Ezek jók, megbízhatóak. A sony kicsit drágább szerintem, de persze jók, a Panasonicok is nagyon jók, de kb az a tudás +100. Már ha ilyen 120ezres kategóriáról beszélünk.  Én outletben vettem 2009-ben samsungot féláron, fél év garanciával, most is megy. (kopp-kopp) Apósomnak Philips van, nem rossz, de olyan gagyi műanyag cucc

Nagyon nem tudsz mellényúlni egyikkel sem. Inkább arra kell figyelni, hogy mit tud. A kiárusításokban általában "tavalyi" modellek vannak.
« Utoljára szerkesztve: 2016 November 28, 10:43:55 írta Zoli »

Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #136537 Dátum: 2016 November 28, 10:28:54 »

Most vettem sony-t.nem kell túltudóskodni sztem.3 év?! Na meg a faszom Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2016 November 28, 10:31:03 írta drflexes »

új számom van:20 592 5434
1303LS
« Hozzászólás #136536 Dátum: 2016 November 28, 10:27:54 »

Be kell menni valami helyre ahol van TV fal nézelődni.
És ott mit lát? A gyári fullextrás UHD+++ csodademo kisfilmet, szerintem kevés helyen nyomnak már sima TVadást, max a hátsó sorban a kifutódarabokon.
1303LS
« Hozzászólás #136535 Dátum: 2016 November 28, 10:24:51 »

Mi most rendeltük meg a neten. 3 hónapig tanulmányoztuk ezeket. A haverom a Fehér Laci meg egy évig. Ő is most vett. Mondom mit. LG és UHD legyen 109 képátló. 150 000 forint, de akciósan 120 000-ért megkapod. Biztos lesznek még akciók. Órákig mesélt, hogy 2 processzoros meg nem fagy le mint a samsung. Persze én csak pislogtam. Ennyire nem mentem bele, de UHD legyen ez a jövő. Más kérdés, hogy a szolgáltató tud e hozzá szolgáltatni ilyen jelet. Egyszer biztos. Most a HD csatornákhoz külön csomagot kell venni, hogy nézhesd. Van egy két adó ami HD és biztos egyre több lesz. Több évre vesz TV-t az ember. Egy tizessel több az UHD. Ezt tudtam mondani röviden.
UHD, pfff.
Az emberi szem felbontása kb.20Mpixel. A sima HD TV felbontása kb. 2Mpixel. Ebből következik, hogy összesen 10db TV amit egyszerre fel tud dolgozni a szemed.
Ülj le a szokásos TVnéző helyedre és nézd meg, hogy kb ? TV fér bele abba a látómezőbe amit előre nézve mozdulatlan szemgolyóval látsz a TVálvány távolságában. Ha vízszintesen, vagy függőlegesen ez több, mint 3db TV akkor pont elég a HD, mert kissebbet már nem gyártanak. Ha az a cél, hogy 1-1,5 méterről nézz TV-t és/vagy a NATGEO-n a halálra rettent gazella szemében szeretnéd látni tükröződve az éhes gepárdcsapatot akkor kell az UHD és társai.
HD adásokat érdemes előfizetni, mert a sima adások rovására annyira lefoglalják a sávszélességet, hogy sokszor az megy a minőség rovására.
Mondanám, hogy plazma, de ma már a LEDeknek is elég szép képük van, szóval kb. tök mindegy, amelyikre sok a a garancia. 60'-os TV-k mostanában már elérhető árúak, bár nagyobbra mindig lehet várni, csak akkor sosem vesz az ember semmit. Smiley
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #136534 Dátum: 2016 November 28, 10:02:31 »

Tv-t vennek, nem ertek hozzajuk es hiaba magyarazzak a telitettseget, meg kontrasztot a boltban is ugyanolyannak latom mind - a demo adas szep. Hogy alakul ma a marka hierarchia, ha van ilyen? Sony, panasonic, lg, samsung stb? Egyaltalan egy mai okos tv mennyit bir elettartamra?
Be kell menni valami helyre ahol van TV fal nézelődni.
Sony, Panasonic vállalható. Philips nagyon jókat gyárt.
Ha nem égető akkor várnék. FullHD-sből 120-140 Ft körül kezdődik a jók 40" körül.
UHD-ssel várnék egy évet. Jó UHD-sek 50" körül 300-400e körül kezdődnek. Lehet 150e körül kapni, de azt ne vedd meg. Legalja.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #136533 Dátum: 2016 November 28, 09:33:40 »

Tv-t vennek, nem ertek hozzajuk es hiaba magyarazzak a telitettseget, meg kontrasztot a boltban is ugyanolyannak latom mind - a demo adas szep. Hogy alakul ma a marka hierarchia, ha van ilyen? Sony, panasonic, lg, samsung stb? Egyaltalan egy mai okos tv mennyit bir elettartamra?
Mi most rendeltük meg a neten. 3 hónapig tanulmányoztuk ezeket. A haverom a Fehér Laci meg egy évig. Ő is most vett. Mondom mit. LG és UHD legyen 109 képátló. 150 000 forint, de akciósan 120 000-ért megkapod. Biztos lesznek még akciók. Órákig mesélt, hogy 2 processzoros meg nem fagy le mint a samsung. Persze én csak pislogtam. Ennyire nem mentem bele, de UHD legyen ez a jövő. Más kérdés, hogy a szolgáltató tud e hozzá szolgáltatni ilyen jelet. Egyszer biztos. Most a HD csatornákhoz külön csomagot kell venni, hogy nézhesd. Van egy két adó ami HD és biztos egyre több lesz. Több évre vesz TV-t az ember. Egy tizessel több az UHD. Ezt tudtam mondani röviden.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #136532 Dátum: 2016 November 28, 08:44:45 »

"global power" 9. éve a tartalék akkum Smiley  Jó beszerzési forrás a Lesti akku.  Ott még a Banner is elfogadható árú.

Jászakku (ex Perion, ami most is van, de már kínai), ha olcsóbb kell.
Banner, ha drága is jó (néha nem is drága).

(Anno a bogarat 2003-ban egy "global power" nagynevű gyártmánnyal vettem, akkor volt vagy 3-4 éves az akksi; 2010-ben múlt ki végelgyengülésben. Ennyit a márkákról.)
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #136531 Dátum: 2016 November 28, 07:21:46 »

Ezekről a ketyerékről van valakinek infója, netán tapasztalata? Valami elektromos fűtés autókba.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #136530 Dátum: 2016 November 28, 07:11:49 »

Tv-t vennek, nem ertek hozzajuk es hiaba magyarazzak a telitettseget, meg kontrasztot a boltban is ugyanolyannak latom mind - a demo adas szep. Hogy alakul ma a marka hierarchia, ha van ilyen? Sony, panasonic, lg, samsung stb? Egyaltalan egy mai okos tv mennyit bir elettartamra?

Nekünk eddig a Sony vált be leginkább, de mindenkinek magának kell eldöntenie.  Wink
Én, ha tehetem, a jövőben is ennek szavazok bizalmat...
« Utoljára szerkesztve: 2016 November 28, 07:35:06 írta TBK001 »

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #136529 Dátum: 2016 November 27, 22:21:15 »

Amelyiket MINÉL TÖBB ideig 75% töltöttség felett tudsz tartani.
A folyton lemeríted ez alá akkor a legmárkásabb is kifingik 2 év alatt, de ha odafigyelsz rá akkor a jászakku is el fog menni 7-8 évet.
Ha a lakókocsiba kell akkor CSAKIS munkaakkut vegyél. Azt padlózhatod nem lesz baja. Indítóaksit 4-5 alkalommal teljesen lemeríted és már el is csaptad az élettartama felét.
Valamit szerintem kavarsz. Perion létezik varta vette meg kínában gyártat.
Jász akku sose volt Perion. Együtt léteztek, aztán periont eladták, maradt a Jász akku. Csak itt gyárt magyar honban.

"A Jász-Plasztik Kft. jászberényi akkumulátorgyára napjainkra Magyarország első számú és legkorszerűbb akkumulátorgyártó bázisává nőtte ki magát.

E rang elérését a folyamatos technikai újításokkal, a megbízható minőséggel és a vevői igényeket maradéktalanul kielégítő szolgáltatásokkal vívta ki. A cég vezetése minden minőséget javító kezdeményezést előtérbe helyez, aktívan részt vesz a minőségirányító rendszer folyamatos fejlesztésében. ISO 9001, ISO14001 és ISOTS minősítéssel rendelkezik és folyamatban van az ISO16969 minőségbiztosítási rendszer bevezetése. Ennek köszönhetően mára – a mintegy 1.200.000 darabos évi gyártási darabszámmal  – úgy nemzetközi, mint a hazai piac meghatározó szereplőjévé léptett elő."

Electric Power, Jász Akku és Silver Horse néven kapható termékeik.
Jászakku (ex Perion, ami most is van, de már kínai), ha olcsóbb kell.
Banner, ha drága is jó (néha nem is drága).

(Anno a bogarat 2003-ban egy "global power" nagynevű gyártmánnyal vettem, akkor volt vagy 3-4 éves az akksi; 2010-ben múlt ki végelgyengülésben. Ennyit a márkákról.)
Jász Akku a befutó. A kombiban most is olyan van már negyedik éve, akkor jó lesz az a gyereknek is a kocsijába. Köszönöm a megerősítő infókat.  Kezfogas

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #136528 Dátum: 2016 November 27, 21:25:00 »

Tv-t vennek, nem ertek hozzajuk es hiaba magyarazzak a telitettseget, meg kontrasztot a boltban is ugyanolyannak latom mind - a demo adas szep. Hogy alakul ma a marka hierarchia, ha van ilyen? Sony, panasonic, lg, samsung stb? Egyaltalan egy mai okos tv mennyit bir elettartamra?

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
1303LS
« Hozzászólás #136527 Dátum: 2016 November 27, 17:18:52 »

manapság melyik márka a leginkább megbízható?  Huh pusmogas
Amelyiket MINÉL TÖBB ideig 75% töltöttség felett tudsz tartani.
A folyton lemeríted ez alá akkor a legmárkásabb is kifingik 2 év alatt, de ha odafigyelsz rá akkor a jászakku is el fog menni 7-8 évet.
Ha a lakókocsiba kell akkor CSAKIS munkaakkut vegyél. Azt padlózhatod nem lesz baja. Indítóaksit 4-5 alkalommal teljesen lemeríted és már el is csaptad az élettartama felét.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #136526 Dátum: 2016 November 27, 14:50:48 »

Jászakku (ex Perion, ami most is van, de már kínai), ha olcsóbb kell.
Banner, ha drága is jó (néha nem is drága).

(Anno a bogarat 2003-ban egy "global power" nagynevű gyártmánnyal vettem, akkor volt vagy 3-4 éves az akksi; 2010-ben múlt ki végelgyengülésben. Ennyit a márkákról.)
Valamit szerintem kavarsz. Perion létezik varta vette meg kínában gyártat.
Jász akku sose volt Perion. Együtt léteztek, aztán periont eladták, maradt a Jász akku. Csak itt gyárt magyar honban.

"A Jász-Plasztik Kft. jászberényi akkumulátorgyára napjainkra Magyarország első számú és legkorszerűbb akkumulátorgyártó bázisává nőtte ki magát.

E rang elérését a folyamatos technikai újításokkal, a megbízható minőséggel és a vevői igényeket maradéktalanul kielégítő szolgáltatásokkal vívta ki. A cég vezetése minden minőséget javító kezdeményezést előtérbe helyez, aktívan részt vesz a minőségirányító rendszer folyamatos fejlesztésében. ISO 9001, ISO14001 és ISOTS minősítéssel rendelkezik és folyamatban van az ISO16969 minőségbiztosítási rendszer bevezetése. Ennek köszönhetően mára – a mintegy 1.200.000 darabos évi gyártási darabszámmal  – úgy nemzetközi, mint a hazai piac meghatározó szereplőjévé léptett elő."

Electric Power, Jász Akku és Silver Horse néven kapható termékeik.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #136525 Dátum: 2016 November 27, 14:14:24 »

Akkumulátort vennék 12V 100Ah-s újat. Tapasztalat valakinek, manapság melyik márka a leginkább megbízható?  Huh pusmogas
Jászakku (ex Perion, ami most is van, de már kínai), ha olcsóbb kell.
Banner, ha drága is jó (néha nem is drága).

(Anno a bogarat 2003-ban egy "global power" nagynevű gyártmánnyal vettem, akkor volt vagy 3-4 éves az akksi; 2010-ben múlt ki végelgyengülésben. Ennyit a márkákról.)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #136524 Dátum: 2016 November 27, 11:45:37 »

Akkumulátort vennék 12V 100Ah-s újat. Tapasztalat valakinek, manapság melyik márka a leginkább megbízható?  Huh pusmogas
Vegyél egy jászakkut. Kellemesen csalódtam benne.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #136523 Dátum: 2016 November 27, 11:38:11 »

Akkumulátort vennék 12V 100Ah-s újat. Tapasztalat valakinek, manapság melyik márka a leginkább megbízható?  Huh pusmogas

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #136522 Dátum: 2016 November 24, 08:19:50 »

Az újboli forgalomba helyezés díja 11900 ft.
Így tényleg sokat spóroltál. Smiley
Nekem nem kellett forgalomba helyezni, donorként használtam fel bizonyos részeit, aztán pár év után a bódét tovább adtam. Smiley

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #136521 Dátum: 2016 November 24, 04:48:32 »

Vagy 8-9 éve vettem Donor Döncit, egy zöld-fehér T2-t. Nem írattam át, jött is elég hamar a hivatalos papír, hogy ennek elmulasztása miatt 2 hónapra kitiltották a járművet a forgalomból. Nekem pedig be kellett mennem és be kellett fizetni a tulajdonszerzési illetéket (ez az átírás költsége, köbcenti szorozva 24 Ft-tal. Legalábbis akkor ennyi volt) A kitiltó határozatban benne volt többek között az, hogy a 2 hónap letelte után bár mikor kérhetem az újbóli forgalomba helyezést. Hülye lettem volna, így pár évig a hivatal oldotta meg azt a gondomat, hogy a donorként vett buszra nem kellett se kötelezőt, se teljesítményadót fizetnem és még a max. 6 hónapos, tulajdonos kérésére történő ideiglenes forgalomból kivonással se kellett foglalkoznom - illetve fizetnem - fél évente.  Grin Grin Ettől jobban nem is sikerülhetett az akcióm. Külön büntetés se volt. Az is benne volt a határozatban, hogy a jármű gyakorlatilag bár mikor értékesíthető, ez esetben az új tulaj egyből kérheti a forgalomba helyezést.

Az újboli forgalomba helyezés díja 11900 ft.
Így tényleg sokat spóroltál. Smiley

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #136520 Dátum: 2016 November 23, 22:08:29 »

Annak idején mikor bogarat kerestem hasonló jellegű dologba futottam. Elég rendesen körüljártam akkor a dolgot és nem egy-két nap alatt. Ez kb. 4 éve lehetett. Találtam egy olyan autót, amit az eladó úgy hirdetett, hogy forgalomból ki van vonva. Mikor felhívtam elmondta, hogy nem ki van vonva, hanem az átíratás elmulasztása miatt kitiltották a forgalomból. Rendszámot, nevet adott, így mentem ezzel az okmányirodába. Az első helyen nem mondtak semmit, arra hivatkozva, hogy nem a tulajdonos vagyok, és ő sem áll mellettem. Visszahívtam az eladót, megadta az előző tulajdonos nevét. Ezzel mentem a következő okmányirodába, ahol már egy fokkal segítőkészebbek voltak. Az ügyintéző mondta, hogy a kérdéseimet eldöntendőként tegyem fel, tehát igennel/nemmel válaszolhat. Sokkal több nem derült ki, mint amit elmondott az eladó, csak annyit javasolt, hogy ne vegyem meg. Ezek után pár nap alatt sikerült találnom valakit, akinek bejárása volt egy harmadik okmányirodába. Ott elmondták, hogy mivel nem lett átíratva, így az autót kitiltották a forgalomból. Ezt nyilván onnan tudták, hogy az előző tulaj leadta az okmányirodában a saját példányát a tulajdonos váltásról. A kitiltás mást jelent mint a kivonás, ez gyakorlatilag (az én akkori értelmezésem szerint) bármeddig elhúzódhat, de az eladónak egy fix összeget kellett volna fizetnie az okmányirodának, bármeddig is húzza. A biztosításnál, ha jól emlékszem, szintén valami határ volt megszabva, szóval a lényeg, hogy ha én megvettem volna, akkor semmi más plusz teher nem jelentkezett volna, kivéve egy műszaki, amire már nem emlékszek, hogy a kitiltás miatt kellett volna megcsináltatni, vagy mert eleve lejárt.

Az egészben az volt a legszebb, hogy az át nem íratás miatt kevesebb volt a büntetés, mintha átíratta volna az autót az eladó, kérdés, hogy a biztosításért mennyit kellett volna neki fizetni.

Szóval, ha van adásvételi és az eladó leadta, akkor valószínűleg ugyan ez a helyzet, annyit kell csak megtudni, hogy mennyit kellene fizetni, ha jelenlegi tulajdonos eladja. Ha viszont az eladó nem jelentette be, akkor gondolom valami értesítést csak kapott volna, hogy fizessen biztosítást meg teljesítményadót, olyankor meg csak jelentkezik, hogy akkor mi van.
Vagy 8-9 éve vettem Donor Döncit, egy zöld-fehér T2-t. Nem írattam át, jött is elég hamar a hivatalos papír, hogy ennek elmulasztása miatt 2 hónapra kitiltották a járművet a forgalomból. Nekem pedig be kellett mennem és be kellett fizetni a tulajdonszerzési illetéket (ez az átírás költsége, köbcenti szorozva 24 Ft-tal. Legalábbis akkor ennyi volt) A kitiltó határozatban benne volt többek között az, hogy a 2 hónap letelte után bár mikor kérhetem az újbóli forgalomba helyezést. Hülye lettem volna, így pár évig a hivatal oldotta meg azt a gondomat, hogy a donorként vett buszra nem kellett se kötelezőt, se teljesítményadót fizetnem és még a max. 6 hónapos, tulajdonos kérésére történő ideiglenes forgalomból kivonással se kellett foglalkoznom - illetve fizetnem - fél évente.  Grin Grin Ettől jobban nem is sikerülhetett az akcióm. Külön büntetés se volt. Az is benne volt a határozatban, hogy a jármű gyakorlatilag bár mikor értékesíthető, ez esetben az új tulaj egyből kérheti a forgalomba helyezést.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #136519 Dátum: 2016 November 23, 19:18:03 »

Az új tulajdonos nem büntethető a forgalomból kivonással/kitiltással. Ettől függetlenül a régi tulajon még behajtják az elmaradt díjakat, adót. Maresz szerintem jól írta, hogy a NAV. Ők meg ugye nem szoktak viccelődni.

Annak idején mikor bogarat kerestem hasonló jellegű dologba futottam. Elég rendesen körüljártam akkor a dolgot és nem egy-két nap alatt. Ez kb. 4 éve lehetett. Találtam egy olyan autót, amit az eladó úgy hirdetett, hogy forgalomból ki van vonva. Mikor felhívtam elmondta, hogy nem ki van vonva, hanem az átíratás elmulasztása miatt kitiltották a forgalomból. Rendszámot, nevet adott, így mentem ezzel az okmányirodába. Az első helyen nem mondtak semmit, arra hivatkozva, hogy nem a tulajdonos vagyok, és ő sem áll mellettem. Visszahívtam az eladót, megadta az előző tulajdonos nevét. Ezzel mentem a következő okmányirodába, ahol már egy fokkal segítőkészebbek voltak. Az ügyintéző mondta, hogy a kérdéseimet eldöntendőként tegyem fel, tehát igennel/nemmel válaszolhat. Sokkal több nem derült ki, mint amit elmondott az eladó, csak annyit javasolt, hogy ne vegyem meg. Ezek után pár nap alatt sikerült találnom valakit, akinek bejárása volt egy harmadik okmányirodába. Ott elmondták, hogy mivel nem lett átíratva, így az autót kitiltották a forgalomból. Ezt nyilván onnan tudták, hogy az előző tulaj leadta az okmányirodában a saját példányát a tulajdonos váltásról. A kitiltás mást jelent mint a kivonás, ez gyakorlatilag (az én akkori értelmezésem szerint) bármeddig elhúzódhat, de az eladónak egy fix összeget kellett volna fizetnie az okmányirodának, bármeddig is húzza. A biztosításnál, ha jól emlékszem, szintén valami határ volt megszabva, szóval a lényeg, hogy ha én megvettem volna, akkor semmi más plusz teher nem jelentkezett volna, kivéve egy műszaki, amire már nem emlékszek, hogy a kitiltás miatt kellett volna megcsináltatni, vagy mert eleve lejárt.

Az egészben az volt a legszebb, hogy az át nem íratás miatt kevesebb volt a büntetés, mintha átíratta volna az autót az eladó, kérdés, hogy a biztosításért mennyit kellett volna neki fizetni.

Szóval, ha van adásvételi és az eladó leadta, akkor valószínűleg ugyan ez a helyzet, annyit kell csak megtudni, hogy mennyit kellene fizetni, ha jelenlegi tulajdonos eladja. Ha viszont az eladó nem jelentette be, akkor gondolom valami értesítést csak kapott volna, hogy fizessen biztosítást meg teljesítményadót, olyankor meg csak jelentkezik, hogy akkor mi van.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #136518 Dátum: 2016 November 22, 08:21:12 »

Ha az illető, aki felhalmozta a fedezetlenségi díjat, eladja az autót most, vagy üzembentartóira átiratja más, pl.családtag nevére, akkor is be tudják hajtani a fedezetlenségit rajta? Milyen jogcímen?
Az autót így már nem tudják kitiltani forgalomból, mert nincs a felhalmozó nevén, ugye?
Az új tulajdonos nem büntethető a forgalomból kivonással/kitiltással. Ettől függetlenül a régi tulajon még behajtják az elmaradt díjakat, adót. Maresz szerintem jól írta, hogy a NAV. Ők meg ugye nem szoktak viccelődni.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #136517 Dátum: 2016 November 21, 19:22:48 »

Hogyhogy milyen jogcímen? Nem fizette és kész, tartozás eladása behajtócégnek, behajtás, ráírják a házára.
nemnem

a nav kezeli......
más autot kivonat,stb.....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #136516 Dátum: 2016 November 21, 11:50:50 »

egy 1995ben végleg kivont, zöld forgalmis autót hogyan lehet újra forgalomba helyezni?

OT?

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #136515 Dátum: 2016 November 21, 07:59:14 »

Ha az illető, aki felhalmozta a fedezetlenségi díjat, eladja az autót most, vagy üzembentartóira átiratja más, pl.családtag nevére, akkor is be tudják hajtani a fedezetlenségit rajta? Milyen jogcímen?
Az autót így már nem tudják kitiltani forgalomból, mert nincs a felhalmozó nevén, ugye?
Ja, hogy 6 éve nem íratta át a vevő. Akkor így a világ legnagyobb marhája lenne új adásvételit írni a régi tulaj.  Grin
Minek vesz valaki kocsit, ha nincs pénze átíratni? Téboly.
1303LS
« Hozzászólás #136514 Dátum: 2016 November 21, 07:57:10 »

Ha az illető, aki felhalmozta a fedezetlenségi díjat, eladja az autót most, vagy üzembentartóira átiratja más, pl.családtag nevére, akkor is be tudják hajtani a fedezetlenségit rajta? Milyen jogcímen?
Az autót így már nem tudják kitiltani forgalomból, mert nincs a felhalmozó nevén, ugye?
Hogyhogy milyen jogcímen? Nem fizette és kész, tartozás eladása behajtócégnek, behajtás, ráírják a házára.
Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #136513 Dátum: 2016 November 21, 04:44:11 »

Én először is tisztáznám az érintett jármű státuszát az okmányirodában. Természetesen te ugye nem tudod, hogy ki a jelenlegi tulaj, csak véletlenül ráakadtál erre az öreg járgányra és mint lehetséges kiválasztott szeretnéd a fontos információkat beszerezni róla. (itt jól jöhet egy kis belső segítség) Ők mit tudnak kié, valóban forgalomban van-e, körözik-e, kgfb nem fizetés miatt esetleg ők nem vonták-e ki büntetés részeként a forgalomból, meddig volt biztosítása, mennyi a valóban nem fizetett időszak, stb. Na innen lehet számolni. A súlyadó, ami manapság már teljesítményadó, azt a tulajdonos lakhelye szerinti polgármesteri hivatal fogja adó (és gondolom kamatai, esetleg némi bírság) formájában behajtani. Sovány vigasz, hogy ez egy nagyságrenddel kisebb összeg lesz mint a fedezetlenségi díj, de ezt csak vélelmezem, nem vagyok benne biztos. Marad az érdeklődés a hivatalokban.

Ha az illető, aki felhalmozta a fedezetlenségi díjat, eladja az autót most, vagy üzembentartóira átiratja más, pl.családtag nevére, akkor is be tudják hajtani a fedezetlenségit rajta? Milyen jogcímen?
Az autót így már nem tudják kitiltani forgalomból, mert nincs a felhalmozó nevén, ugye?

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #136512 Dátum: 2016 November 20, 21:29:51 »

Dehogy, a korulmenyek aldozata lettem

Lyalllyyy...    Tongue
Megesik ez néha...  Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #136511 Dátum: 2016 November 20, 21:20:45 »

Teszteltél???  Grin

Dehogy, a korulmenyek aldozata lettem

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #136510 Dátum: 2016 November 20, 20:56:56 »

Lehet ma meglett az elso trafipaxom a bogarral.

Teszteltél???  Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #136509 Dátum: 2016 November 20, 20:41:31 »

Lehet ma meglett az elso trafipaxom a bogarral.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #136508 Dátum: 2016 November 20, 17:17:28 »

Gondolom akkor a súlyadó is bejáccik.
Na ilyenekre vagyok én kíváncsi, hogy ezeket a terheket kitől lehet megtudni.
Én először is tisztáznám az érintett jármű státuszát az okmányirodában. Természetesen te ugye nem tudod, hogy ki a jelenlegi tulaj, csak véletlenül ráakadtál erre az öreg járgányra és mint lehetséges kiválasztott szeretnéd a fontos információkat beszerezni róla. (itt jól jöhet egy kis belső segítség) Ők mit tudnak kié, valóban forgalomban van-e, körözik-e, kgfb nem fizetés miatt esetleg ők nem vonták-e ki büntetés részeként a forgalomból, meddig volt biztosítása, mennyi a valóban nem fizetett időszak, stb. Na innen lehet számolni. A súlyadó, ami manapság már teljesítményadó, azt a tulajdonos lakhelye szerinti polgármesteri hivatal fogja adó (és gondolom kamatai, esetleg némi bírság) formájában behajtani. Sovány vigasz, hogy ez egy nagyságrenddel kisebb összeg lesz mint a fedezetlenségi díj, de ezt csak vélelmezem, nem vagyok benne biztos. Marad az érdeklődés a hivatalokban.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #136507 Dátum: 2016 November 20, 16:09:04 »

egy 1995ben végleg kivont, zöld forgalmis autót hogyan lehet újra forgalomba helyezni?

Hasonló témában nekem itt Cegléden a NKH-nál azt mondták, hogy sehogy. Alkatrésznek tökéletes, de többet nem kerülhet forgalomba, úgyhogy felejtsem el.
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #136506 Dátum: 2016 November 20, 15:03:57 »

egy 1995ben végleg kivont, zöld forgalmis autót hogyan lehet újra forgalomba helyezni?
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #136505 Dátum: 2016 November 20, 09:57:57 »

Ha 6 éve vette a komád, akkor már régen hatályos volt az a dolog, hogy a tulajdonos alkalmanként maximum 6 hónapra vonathatta ki a járművét, utána automatikusan visszahelyeződik a kocsi forgalomba, ha nem kér újabb kivonást. Ez az időpont ezek szerint bő 5 és fél éve letelt, tehát az ügyfélkapus rendszer jól mondja, hogy forgalomban van. Tekintettel arra, hogy minden forgalomban lévő járműnek rendelkeznie kell kötelező biztosítással, nekem gyanús, hogy 5 és fél éve szépen gyarapszik a fedezetlenségi díj a tulajdonos terhére. Ez több mint 2.000 nap szorozva a napi legalább 300 Ft fedezetlenségi díjjal, az annyi mint.... nem akarom tudni. Sokkal rövidebb idejű mulasztásos esetnél kifizettették szomszédommal a díjat, de ilyen hosszú idejű esettel nekem még nem volt dolgom, hát kíváncsi vagyok mi lesz a megoldás.

Gondolom akkor a súlyadó is bejáccik.
Na ilyenekre vagyok én kíváncsi, hogy ezeket a terheket kitől lehet megtudni.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #136504 Dátum: 2016 November 20, 07:51:05 »

Halló
Áll egy t2 es busz egy komámnál, már vagy 6 éve. Nincs a nevére iratva, de adásvételi az van. Az írja az ügyfélkapus lekérdezés, hogy a gépjármű forgalomban van. Ez mit jelent? Mióta megvette nem ő nem vonta ki egyszersem még ideiglenesen sem. Az előző tulaj vonatta ki.
Pontosan hogy ez mikor volt meg milyen tartozások ill. befizetési hiányosságok vannak a kocsin azt honnan lehet megtudni? A fene sem akar több száz ezer forintot kifizetni, ha esetleg lenne valami.

Tulajdonképpen a lényeg: Teljes felújításon esne át az autó,  de nem merünk hozzáfogni addig amíg nincsenek a papírjai tisztázva. Nehogy aztán az legyen hogy nem is lehet forgalomba helyezni valami miatt amiről a gazdája nem tud. Ocsmányiroda vagy a közlekedés felügyeletet kell ilyennel basztatni?
Ha 6 éve vette a komád, akkor már régen hatályos volt az a dolog, hogy a tulajdonos alkalmanként maximum 6 hónapra vonathatta ki a járművét, utána automatikusan visszahelyeződik a kocsi forgalomba, ha nem kér újabb kivonást. Ez az időpont ezek szerint bő 5 és fél éve letelt, tehát az ügyfélkapus rendszer jól mondja, hogy forgalomban van. Tekintettel arra, hogy minden forgalomban lévő járműnek rendelkeznie kell kötelező biztosítással, nekem gyanús, hogy 5 és fél éve szépen gyarapszik a fedezetlenségi díj a tulajdonos terhére. Ez több mint 2.000 nap szorozva a napi legalább 300 Ft fedezetlenségi díjjal, az annyi mint.... nem akarom tudni. Sokkal rövidebb idejű mulasztásos esetnél kifizettették szomszédommal a díjat, de ilyen hosszú idejű esettel nekem még nem volt dolgom, hát kíváncsi vagyok mi lesz a megoldás.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #136503 Dátum: 2016 November 19, 17:39:08 »

Halló
Áll egy t2 es busz egy komámnál, már vagy 6 éve. Nincs a nevére iratva, de adásvételi az van. Az írja az ügyfélkapus lekérdezés, hogy a gépjármű forgalomban van. Ez mit jelent? Mióta megvette nem ő nem vonta ki egyszersem még ideiglenesen sem. Az előző tulaj vonatta ki.
Pontosan hogy ez mikor volt meg milyen tartozások ill. befizetési hiányosságok vannak a kocsin azt honnan lehet megtudni? A fene sem akar több száz ezer forintot kifizetni, ha esetleg lenne valami.

Tulajdonképpen a lényeg: Teljes felújításon esne át az autó,  de nem merünk hozzáfogni addig amíg nincsenek a papírjai tisztázva. Nehogy aztán az legyen hogy nem is lehet forgalomba helyezni valami miatt amiről a gazdája nem tud. Ocsmányiroda vagy a közlekedés felügyeletet kell ilyennel basztatni?
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #136502 Dátum: 2016 November 19, 00:05:18 »

valakinek a  régi bogaras képei közt nem tűnik fel egy CIN vagy CIU 688as rendszámú ? 
1995 előttről..

Oldalak: 1 ... 127 128 129 130 131 [132] 133 134 135 136 137 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.186 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.