www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 04, 00:34:50

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 105 106 107 108 109 [110] 111 112 113 114 115 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30732560 alkalommal)
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #137481 Dátum: 2017 Szeptember 10, 16:43:39 »

Pedig a sárga bogár jó  Cheesy
De valóban megvan ez a hátránya, sokan szoktak rajta aludni is, ha este sötétben lámpa alatt állok
egyetértek..... :-)

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #137480 Dátum: 2017 Szeptember 10, 16:19:23 »

Szervusztok!

Az én kedvesem egy sárga bogár... És a rovarvilág színe java klozetnak nézi... Mivel lehetne szépen eltávolítani a rovar piszkot? Tapasztalatok?  (legközelebb biztosan nem sárga bogarat fogok venni...)
Köszönöm!
Pedig a sárga bogár jó  Cheesy
De valóban megvan ez a hátránya, sokan szoktak rajta aludni is, ha este sötétben lámpa alatt állok
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #137479 Dátum: 2017 Szeptember 10, 15:18:03 »

Szervusztok!

Az én kedvesem egy sárga bogár... És a rovarvilág színe java klozetnak nézi... Mivel lehetne szépen eltávolítani a rovar piszkot? Tapasztalatok?  (legközelebb biztosan nem sárga bogarat fogok venni...)
Köszönöm!
Bármely bioaktív mosogatószerrel.

Bácsi Győző
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #137478 Dátum: 2017 Szeptember 10, 14:40:54 »

Szervusztok!

Az én kedvesem egy sárga bogár... És a rovarvilág színe java klozetnak nézi... Mivel lehetne szépen eltávolítani a rovar piszkot? Tapasztalatok?  (legközelebb biztosan nem sárga bogarat fogok venni...)
Köszönöm!
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #137477 Dátum: 2017 Szeptember 09, 17:54:07 »

 Wink

1303LS
« Hozzászólás #137476 Dátum: 2017 Szeptember 09, 08:51:21 »

Végre egy jó cikk a TCtől:
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2017/09/09/ha_ez_elromlik_hivhatod_a_trelert/?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link
RNIE
« Hozzászólás #137475 Dátum: 2017 Szeptember 09, 08:26:26 »

https://hu.wikipedia.org/wiki/Dunning%E2%80%93Kruger_hat%C3%A1s
1303LS
« Hozzászólás #137474 Dátum: 2017 Szeptember 08, 09:16:12 »

Nem a komplikáció miatt, hanem az akkuban vegyi folyamatok zajlanak, amiknél töltőáramot és feszültséget mérsz. Jó állapotú akkunál aránylag jól becsülhető a dolog, csak be kell lőni a hiszterézisét. Amikor már romlik, akkor a feszültség szépen elszáll, áram leesik, holott még nem teljesen töltött. LiON esetében ez kisebb, de megvan.
Mindenesetre mindegy is, a hosszadalmas töltés és a kiszolgáltatottság miatt a hibridek nagyon sokáig meglesznek. Az a legnagyobb baj, hogy az álzöld hülyeség miatt (0 emisszinónak mondani ki a villanyautót) nem nagyon gondolkoznak állandó fordulatú segédmotor (aggregát) + villany megoldáson. Optimális töltöttség, minimális emisszió, hatalmas hatótáv, csend, stb...
Villanyautónál a legnagyobb eretnekség belevágni egy motort ami tölti az akkut. Egy bármilyen benzines agregátorban van annyi alkatrész, mint 2 villanyautóban összesen. AZt mind karbantartani, javítani legyártani kell. Normális modellezéssel már rég kimutatott, hogy a villanyautózás sokkal környezetkímélőbb, mint a fosszilis üzemanyag kitermelése, finomítása, SZÁLLÍTÁSA, majd elégetése. Buta pesszimisták ebből általában az utóbbit szokták szembeállítani az akkuk gyártójának még a fingját is tartalmazó képlettel. Mintha a benzin a benzinkúton teremne.  Grin
Holott egy benzines kocsinál a karbantartási környezetterhelés, legalább akkora, mint amit eléget üzemanyagot. Villanyautóban gyakorlatilag a gumik és kormányalkatrészeken kívül semmit nem kell cserélni.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3646


« Hozzászólás #137473 Dátum: 2017 Szeptember 08, 08:35:58 »

álzöld hülyeség miatt........
Szépen fogalmaztál  Cheesy

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #137472 Dátum: 2017 Szeptember 08, 08:32:38 »

Üdv mindenkinek!
Egy kis érdekesség autós témában:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/10/12/rossz_motorok_neveddmeg_tipushiba/

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #137471 Dátum: 2017 Szeptember 08, 08:24:39 »

Gyakorlati tapasztalat, keress rá a villanyautósoknál, asszem a bécsi túrás cikkben írja az ember, hogy a gyári új kori 155km "0"zás utáni becslés 1pálcikát elveszítve a műszerfali kapacitásjelzőn most pl. 161-et becsül. Szóval mit kendőz a szoftver?  Grin Az igaz, hogy ZOE-k szoktak olyat csinálni, hogy 1-2kWh val többet enged tölteni a 100% után, de ezek lehetnek mérési hibák is. Nem olyan egyszerű egy ilyen komplikált rendszert kimérni.
Nem a komplikáció miatt, hanem az akkuban vegyi folyamatok zajlanak, amiknél töltőáramot és feszültséget mérsz. Jó állapotú akkunál aránylag jól becsülhető a dolog, csak be kell lőni a hiszterézisét. Amikor már romlik, akkor a feszültség szépen elszáll, áram leesik, holott még nem teljesen töltött. LiON esetében ez kisebb, de megvan.
Mindenesetre mindegy is, a hosszadalmas töltés és a kiszolgáltatottság miatt a hibridek nagyon sokáig meglesznek. Az a legnagyobb baj, hogy az álzöld hülyeség miatt (0 emisszinónak mondani ki a villanyautót) nem nagyon gondolkoznak állandó fordulatú segédmotor (aggregát) + villany megoldáson. Optimális töltöttség, minimális emisszió, hatalmas hatótáv, csend, stb...

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #137470 Dátum: 2017 Szeptember 08, 08:04:24 »

Gyakorlati tapasztalat, keress rá a villanyautósoknál, asszem a bécsi túrás cikkben írja az ember, hogy a gyári új kori 155km "0"zás utáni becslés 1pálcikát elveszítve a műszerfali kapacitásjelzőn most pl. 161-et becsül. Szóval mit kendőz a szoftver?  Grin Az igaz, hogy ZOE-k szoktak olyat csinálni, hogy 1-2kWh val többet enged tölteni a 100% után, de ezek lehetnek mérési hibák is. Nem olyan egyszerű egy ilyen komplikált rendszert kimérni.
Azt nem értem még, nem tudom hol van. Talán a nagy prémium kocsikban? Az a rendszer amiről volt cikk az NNGvel, hogy olyan szoftvereket fejlesztenek, amik már megbecsülik a hegymenetet és a lejtmeneti visszatáplálást és ezáltal pontosabb tippelést adnak a megtehető távra a tervezett útvonal függvényében. Mosdjuk azt sem tudom melyikben van NNG navi, mert sok gyártó még mindig a fos tomtomot favorizálja.
1303LS
« Hozzászólás #137469 Dátum: 2017 Szeptember 08, 08:01:15 »

Ezt úgy csinálják, hogy az akkupakk új korában kb. tud 110-120%-ot a névleges (gyár által megadott) értékből
Gyakorlati tapasztalat, keress rá a villanyautósoknál, asszem a bécsi túrás cikkben írja az ember, hogy a gyári új kori 155km "0"zás utáni becslés 1pálcikát elveszítve a műszerfali kapacitásjelzőn most pl. 161-et becsül. Szóval mit kendőz a szoftver?  Grin Az igaz, hogy ZOE-k szoktak olyat csinálni, hogy 1-2kWh val többet enged tölteni a 100% után, de ezek lehetnek mérési hibák is. Nem olyan egyszerű egy ilyen komplikált rendszert kimérni.
1303LS
« Hozzászólás #137468 Dátum: 2017 Szeptember 08, 07:56:50 »

Ezt úgy csinálják, hogy az akkupakk új korában kb. tud 110-120%-ot a névleges (gyár által megadott) értékből. Amit a fedélzeti rendszer szépen elkendőzve adagolja a felhasználónak. Tehát a tulaj örül, hogy az elején (1 évig) nulla kapacitás vesztése van.

Egy akku életét nem években hanem ciklusban mérik. Igen és a gyors töltés 2-3 normál ciklusnak felel meg.
Azt se felejtsük el, hogy minél több lesz az elektromos autó annál kisebb lesz az igény az üzemanyagra. Tehát olcsóbb lesz.
A használt elektromos autókat pedig pont akkor fogják eladni, amikor kezd tönkremenni az akkumulátor. Az pedig belátható időn belül nem lesz olcsóbb.

10 évig biztosan marad a benzin és dízel technológia. Lásd Continental, Bosch és Lucas gőzerővel fejleszti a rendszereit.
 
Amíg 400ezerkm-t elmegy egy 1. generációs LEAF (aminek az akkuját már vagy 3-4szer fejlesztették is azóta) én nem aggódok miatta. Aggódjanak a pesszimisták.
Ha annyira szar lenne, nem alapítanának 2-3-4éves LEAFre budapesti taxiscéget.  Cheesy Pesszimistáknak csak ajánlani tudom a beszélgetést velük.
Sajnos eladni eladják akkor mikor az állami kedvezmény eladási korlátozása lejár (nyugaton is 3 év körül van) csak annyira kevés van még belőlük, hogy azonnal helyben felszívják őket.
Model 3 sem véletlen 2 éves előjegyzéssel vehető, de már ez is optimista, mert megjelenéskori keresletbővüléssel állítólag simán fel fog menni 3 év fölé. Tiszta KGST/MERKUR.  Grin
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #137467 Dátum: 2017 Szeptember 07, 21:11:08 »

4-5 éves akkuk 95% felett futnak a Leafekben. Tesla még egy fokkal jobban kezeli az akkut. Kicsi Ionban vízhűtéses, arról -asszem- nincs konkrét adatbázis, -mint a Leaf összes kocsijáról a világban a SPYban- csak a felhasználók akik szintén 4-5 év használat után sem észlelnek kapacitásvesztést.
Ezt úgy csinálják, hogy az akkupakk új korában kb. tud 110-120%-ot a névleges (gyár által megadott) értékből. Amit a fedélzeti rendszer szépen elkendőzve adagolja a felhasználónak. Tehát a tulaj örül, hogy az elején (1 évig) nulla kapacitás vesztése van.

Egy akku életét nem években hanem ciklusban mérik. Igen és a gyors töltés 2-3 normál ciklusnak felel meg.
Azt se felejtsük el, hogy minél több lesz az elektromos autó annál kisebb lesz az igény az üzemanyagra. Tehát olcsóbb lesz.
A használt elektromos autókat pedig pont akkor fogják eladni, amikor kezd tönkremenni az akkumulátor. Az pedig belátható időn belül nem lesz olcsóbb.

10 évig biztosan marad a benzin és dízel technológia. Lásd Continental, Bosch és Lucas gőzerővel fejleszti a rendszereit.
 
1303LS
« Hozzászólás #137466 Dátum: 2017 Szeptember 07, 13:00:40 »

Ne magadból indulj ki, a 20-30 perces töltést pedig gondold át, mi is történne (mondjuk egy 150km -es amúgy 1,5 órás út közben, mikor még vársz negyed órát a másikra a kúton, és még szerencséd volt). Inkább a vonat. Smiley
És akkor sem lesz "tele", csak mondjuk 50km hatótáv. De mindegy, várjátok csak a csodát, meg a Musk gyerek blöffjeit, egyelőre az akkuk öregszenek, karbantartásigényesek, drágák, környezetszennyezők, véges élettartammal. Igen, jobb lenne, ha nem így lenne.
Hát kiből induljak ki? Magamnak veszem nem a szomszédnak.
Mi történik egy 150km-es úton? Otthon megtankolom és meg sem állok odáig.
Miért is kellene negyed órát várnom? Most vagy senki nem veszi, mert szar, akkor nincs senki a kúton előttem ugyebár. Vagy ha tuti és sokan veszik akkorra lesz bőven töltőpont.
50km/fél óra? 30-40kW körül tölt, ez fél óra alatt 20kW. Autó normális fogyasztása 10-11kW/100km. Tehát fél óra alatt 200!!!km megy bele.
Nem szabad bezsopni a netes fröcsögők blöffjeit, tessék utánanézni, számolni, magadtól ítélni.

Leírok egy Velencei kirándulást, csak úgy fikcióként. Ehhez egyetlen kút kell, de asszem az még az ősszel meglesz a mostani pályázatból.
Budapest-Letenye. Itt szoktam minden esetben megállni, kávézni, tankolni még olcsó magyar benzint, pisi, matricavásárlás. Benzinessel simán 20-perc. Villannyal rá kell áldoznom plusz 10 percet.
Letenye-Szlovén pálya. Náluk már van type2-3-s töltő sok helyen a pályán. Meg is szoktam állni nyújtózkodni, tankolni még nem annyira drága szlovén benzint, pisilni, szinte mindig. Idők ugyanaz.
Szlovén pálya- Tronchetto, vagy Piazzale Roma parkolóház. Töltőre tesz és séta. Parkolósrác majd leveszi és félreáll vele.
Ennyi a rettenet egy Leaf-el.
« Utoljára szerkesztve: 2017 Szeptember 07, 13:03:56 írta 1303LS »
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #137465 Dátum: 2017 Szeptember 07, 12:47:09 »

Én pl. hetente egyszer töltenék itthoni használatra. Konnektorról, simán.
A jelenlegi akkukat (sőt már a 4-5 évvel ezelőttieket sem öli meg semmi. Lásd LeafSpy adatbázis, vagy Tesla.
Rémhírek mennek amit gyorsan terjesztenek az emberek.
8 év garancia az akkura, 70% alá nem csökkenő kapacitással. Mi ebben a gyors tönkremenés?
4-5 éves akkuk 95% felett futnak a Leafekben. Tesla még egy fokkal jobban kezeli az akkut. Kicsi Ionban vízhűtéses, arról -asszem- nincs konkrét adatbázis, -mint a Leaf összes kocsijáról a világban a SPYban- csak a felhasználók akik szintén 4-5 év használat után sem észlelnek kapacitásvesztést.
Ne magadból indulj ki, a 20-30 perces töltést pedig gondold át, mi is történne (mondjuk egy 150km -es amúgy 1,5 órás út közben, mikor még vársz negyed órát a másikra a kúton, és még szerencséd volt). Inkább a vonat. Smiley
És akkor sem lesz "tele", csak mondjuk 50km hatótáv. De mindegy, várjátok csak a csodát, meg a Musk gyerek blöffjeit, egyelőre az akkuk öregszenek, karbantartásigényesek, drágák, környezetszennyezők, véges élettartammal. Igen, jobb lenne, ha nem így lenne.

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #137464 Dátum: 2017 Szeptember 07, 12:39:25 »

Dobni kell bele egy generátort, ami fogyaszt 3l / óra, függetlenül attól, hogy mész-e, vagy sem.
Jah, ez van a gyári villanyos Peugeot-kban, Citroenekben, meg még egy valag autóban. Csak itthon ezt szorgalmasan nem hozzák nyilvánosságra.
Bekarikáznád a képen melyik az az egység ami benzinnel megy? Csakhogy én tudatlan is tudjam, hol akarnak átverni.  Grin
1303LS
« Hozzászólás #137463 Dátum: 2017 Szeptember 07, 12:36:55 »

Dobni kell bele egy generátort, ami fogyaszt 3l / óra, függetlenül attól, hogy mész-e, vagy sem.
Jah, ez van a gyári villanyos Peugeot-kban, Citroenekben, meg még egy valag autóban. Csak itthon ezt szorgalmasan nem hozzák nyilvánosságra.
Jééééézus.  Grin Grin Grin
Nem elérhető aates
Hozzászólások: 3024


« Hozzászólás #137462 Dátum: 2017 Szeptember 07, 12:35:27 »

A használhatósághoz még sok mindennek kellene történnie, szvsz...
Nem tudom ugyan, hogy mennyit "fogyaszt" a tisztán elektromos autó egyhelyben állva, dugóban araszolgatva, de ha egy hagyományos autóból kifogy a nafta akár a Pesti belvárosban, akkor elbattyogsz egy benzinkútra a ki kannáddal és hozol bele. Ugyanezt, hogy teszed meg az elektromossal? Erre még nem láttam megoldást, vagy elkerülte a figyelmem.
Persze nem vagyok elektromos-autó ellenes, de amíg a benzines-diesel autóknál könnyedén beállok egy kútra megtankolni, ezt még nem tudom megtenni egy konnektorosnál. Vagy ahogy írtam, ha lemerül egy olyan helyen, ahol nincs konnektor, akkor ott elvileg az egész autót kell mozgatni, eljuttatni az első töltöhelyre... Tévedek???

Dobni kell bele egy generátort, ami fogyaszt 3l / óra, függetlenül attól, hogy mész-e, vagy sem.
Jah, ez van a gyári villanyos Peugeot-kban, Citroenekben, meg még egy valag autóban. Csak itthon ezt szorgalmasan nem hozzák nyilvánosságra.

Farkas Attila Balázs
Az optimisták angolul tanulnak. A pesszimisták héberül. A realisták - lőni
1303LS
« Hozzászólás #137461 Dátum: 2017 Szeptember 07, 12:33:27 »

A használhatósághoz még sok mindennek kellene történnie, szvsz...
Nem tudom ugyan, hogy mennyit "fogyaszt" a tisztán elektromos autó egyhelyben állva, dugóban araszolgatva, de ha egy hagyományos autóból kifogy a nafta akár a Pesti belvárosban, akkor elbattyogsz egy benzinkútra a ki kannáddal és hozol bele. Ugyanezt, hogy teszed meg az elektromossal? Erre még nem láttam megoldást, vagy elkerülte a figyelmem.
Persze nem vagyok elektromos-autó ellenes, de amíg a benzines-diesel autóknál könnyedén beállok egy kútra megtankolni, ezt még nem tudom megtenni egy konnektorosnál. Vagy ahogy írtam, ha lemerül egy olyan helyen, ahol nincs konnektor, akkor ott elvileg az egész autót kell mozgatni, eljuttatni az első töltöhelyre... Tévedek???
Dehogy tévedsz, csak fogalmad sincs az egészről, de ez nem baj.
Képzeld ezek a modern gépek már mutatják egy kis villódzó eszközön, hogy meddig tudsz még menni vele.
Ha nem vagy abszolút analfabéta akkor kitalálod, hogy hol fogsz a hatótávon belül 10-20-30 PERC alatt megtankolni. Pont mint a benzinessel, hacsak nem céges és atelepen tankoltatod a főnökkel minden nap tele.
Képzeld van olyan amelyikben -a gyengébbek kedvéért- térképes módon ott a kutak elérhetősége, különböző színekkel mutatva, hogy elérhető távon vagy azon kívül van-e. Sőt azt is mutatja, hogy lóg-e valaki a csatin vagy szabad a pálya. Ha lóg akkor gáz van, mert várnod kell 10 percet.
U.I.: Álló helyzetben nem fogyaszt, nem büdösít, reggeltől estig állhatsz vele a dugóban, ha ez a napi rutinod szerves része.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #137460 Dátum: 2017 Szeptember 07, 12:20:04 »

Gondolj bele, hogyan használjuk (általában) a hagyományos autókat, és mennyit szeretne töcskölni az átlagos felhasználó ezzel. A gyors töltés pedig igen gyorsan megöli a jelenlegi akkukat, mondhatnám példának a mobilokat, de még jobb: Tesla...

A használhatósághoz még sok mindennek kellene történnie, szvsz...
Nem tudom ugyan, hogy mennyit "fogyaszt" a tisztán elektromos autó egyhelyben állva, dugóban araszolgatva, de ha egy hagyományos autóból kifogy a nafta akár a Pesti belvárosban, akkor elbattyogsz egy benzinkútra a ki kannáddal és hozol bele. Ugyanezt, hogy teszed meg az elektromossal? Erre még nem láttam megoldást, vagy elkerülte a figyelmem.
Persze nem vagyok elektromos-autó ellenes, de amíg a benzines-diesel autóknál könnyedén beállok egy kútra megtankolni, ezt még nem tudom megtenni egy konnektorosnál. Vagy ahogy írtam, ha lemerül egy olyan helyen, ahol nincs konnektor, akkor ott elvileg az egész autót kell mozgatni, eljuttatni az első töltöhelyre... Tévedek???

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #137459 Dátum: 2017 Szeptember 07, 12:13:12 »

Gondolj bele, hogyan használjuk (általában) a hagyományos autókat, és mennyit szeretne töcskölni az átlagos felhasználó ezzel. A gyors töltés pedig igen gyorsan megöli a jelenlegi akkukat, mondhatnám példának a mobilokat, de még jobb: Tesla...
Én pl. hetente egyszer töltenék itthoni használatra. Konnektorról, simán.
A jelenlegi akkukat (sőt már a 4-5 évvel ezelőttieket sem öli meg semmi. Lásd LeafSpy adatbázis, vagy Tesla.
Rémhírek mennek amit gyorsan terjesztenek az emberek.
8 év garancia az akkura, 70% alá nem csökkenő kapacitással. Mi ebben a gyors tönkremenés?
4-5 éves akkuk 95% felett futnak a Leafekben. Tesla még egy fokkal jobban kezeli az akkut. Kicsi Ionban vízhűtéses, arról -asszem- nincs konkrét adatbázis, -mint a Leaf összes kocsijáról a világban a SPYban- csak a felhasználók akik szintén 4-5 év használat után sem észlelnek kapacitásvesztést.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #137458 Dátum: 2017 Szeptember 07, 11:12:27 »

Gyors töltés állagromlás nélkül? Mire gondolsz?
Fél óra 100-150km nem elég gyors?
Otthon konnektorról meg miért is kéne gyors?
Gondolj bele, hogyan használjuk (általában) a hagyományos autókat, és mennyit szeretne töcskölni az átlagos felhasználó ezzel. A gyors töltés pedig igen gyorsan megöli a jelenlegi akkukat, mondhatnám példának a mobilokat, de még jobb: Tesla...

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #137457 Dátum: 2017 Szeptember 07, 10:21:48 »

Amíg nem lesz valóban gyors töltés jelentős állagromlás nélkül (azért ez messze van), addig nem lesz tisztán villany a hosszú távú autózásban. Város az oké, de városban rég át kéne állni az 1-2 személyes buborékokra.
Az pedig igaz, hogy a vet. szerint nem kereskedhetsz villannyal, de senki nem akadályoz meg, hogy a kW -os mérés alapján kérjél pénzt a kúthasználatért... Hidd el, nem ezért nincs villanykút. Hanem mert nincs rá valódi szükség, jópár évig tuti ráfizetés lesz...
Gyors töltés állagromlás nélkül? Mire gondolsz?
Fél óra 100-150km nem elég gyors?
Otthon konnektorról meg miért is kéne gyors?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #137456 Dátum: 2017 Szeptember 07, 08:28:20 »

Jesszus 10évről beszélni ebben a témában?  Shocked
Nézd meg mi volt 2 éve és mi van most. Ne csak nálunk.
10 év múlva már a most kijövő, nem is, majd a jövő ősszel kijövő leafemmel akarok járni. Vagy az ennek megfelelő valamelyik másik alternatívával. Sőt már azzal sem, hanem valami újabbal használtban.
hibrid, rangeextender zsákutca, szükséges zsákutca, hozzájárultak a fejlődéshez.
Minek egy villyankocsiba drága benzinhajtás, vagy fordítva. Meg minek vennél 1,5-2millióért kiegészítő motort, noooormális?
Talán jövőre megvalósul (nagyrészt) a már 2015ben beígért töltőhálózat bővítés. 100valahány pályázat nyert. Mondjuk jól jelzi, hogy a pályázatra jogosultak alig több, mint fele pályázott.
És szerintem minél előbb el kéne kaszálni azt a zsákutcát, hogy nem kereskedhet senki az árammal. Asszem még az a tetű kapolyi faragta kőbe talán EUs szinten.
Nem kell ingyenes töltő, legyen fizetős és egyből fog minden nagyobb benzinkút oszlopot telepíteni.
Sőt nagyon bízom a V2G-ben is. Dánok élesben próbálják és állítólag nagyon nagy segítség még így piciben is a hálózatra. Bizakodóak, persze modellezni mindent lehet, nagy tévedés nem lehet.
Mostanában nagyon nézegetem a kis Ionokat, csak sajna kint még majdnem drágábbak, mint itthon, nem nagyon akarják eladni őket.
Leaf 150LEvel kicsit túlzás még most is, fele motor, fele akkora kocsival bőven elég. Az vételár már úgy is beérett normál szintre, csak a kínálat legyen nagyobb a kisebb kategóriákban.
Amíg nem lesz valóban gyors töltés jelentős állagromlás nélkül (azért ez messze van), addig nem lesz tisztán villany a hosszú távú autózásban. Város az oké, de városban rég át kéne állni az 1-2 személyes buborékokra.
Az pedig igaz, hogy a vet. szerint nem kereskedhetsz villannyal, de senki nem akadályoz meg, hogy a kW -os mérés alapján kérjél pénzt a kúthasználatért... Hidd el, nem ezért nincs villanykút. Hanem mert nincs rá valódi szükség, jópár évig tuti ráfizetés lesz...

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #137455 Dátum: 2017 Szeptember 06, 16:26:52 »

Az elkövetkezendő 10 évben a jövő még a hibrid lesz. Aztán mellette megjelennek a range extender villanyok.
100 km-re elegendő akkupakk és mellé egy 250-500 ccm-es 4 ütemű úgymond töltő motor.
Jesszus 10évről beszélni ebben a témában?  Shocked
Nézd meg mi volt 2 éve és mi van most. Ne csak nálunk.
10 év múlva már a most kijövő, nem is, majd a jövő ősszel kijövő leafemmel akarok járni. Vagy az ennek megfelelő valamelyik másik alternatívával. Sőt már azzal sem, hanem valami újabbal használtban.
hibrid, rangeextender zsákutca, szükséges zsákutca, hozzájárultak a fejlődéshez.
Minek egy villyankocsiba drága benzinhajtás, vagy fordítva. Meg minek vennél 1,5-2millióért kiegészítő motort, noooormális?
Talán jövőre megvalósul (nagyrészt) a már 2015ben beígért töltőhálózat bővítés. 100valahány pályázat nyert. Mondjuk jól jelzi, hogy a pályázatra jogosultak alig több, mint fele pályázott.
És szerintem minél előbb el kéne kaszálni azt a zsákutcát, hogy nem kereskedhet senki az árammal. Asszem még az a tetű kapolyi faragta kőbe talán EUs szinten.
Nem kell ingyenes töltő, legyen fizetős és egyből fog minden nagyobb benzinkút oszlopot telepíteni.
Sőt nagyon bízom a V2G-ben is. Dánok élesben próbálják és állítólag nagyon nagy segítség még így piciben is a hálózatra. Bizakodóak, persze modellezni mindent lehet, nagy tévedés nem lehet.
Mostanában nagyon nézegetem a kis Ionokat, csak sajna kint még majdnem drágábbak, mint itthon, nem nagyon akarják eladni őket.
Leaf 150LEvel kicsit túlzás még most is, fele motor, fele akkora kocsival bőven elég. Az vételár már úgy is beérett normál szintre, csak a kínálat legyen nagyobb a kisebb kategóriákban.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #137454 Dátum: 2017 Szeptember 06, 15:52:05 »

Nagyon lassan de jön a jövő.
Az elkövetkezendő 10 évben a jövő még a hibrid lesz. Aztán mellette megjelennek a range extender villanyok.
100 km-re elegendő akkupakk és mellé egy 250-500 ccm-es 4 ütemű úgymond töltő motor.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #137453 Dátum: 2017 Szeptember 06, 15:49:47 »

Hát ha Maresz is úgy gondolja, akkor az "Öreg Szar"  ismét útra kerül, elhagyva a garázsát.
Na ennek örülök! Pécelre duduval jössz már?
1303LS
« Hozzászólás #137452 Dátum: 2017 Szeptember 06, 14:53:27 »

http://totalcar.hu/magazin/hirek/2017/09/06/messzebbre_megy_de_nem_szebb_az_uj_leaf/?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link
Nagyon lassan de jön a jövő.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #137451 Dátum: 2017 Szeptember 06, 13:12:35 »

Hát ha Maresz is úgy gondolja, akkor az "Öreg Szar"  ismét útra kerül, elhagyva a garázsát.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3646


« Hozzászólás #137450 Dátum: 2017 Szeptember 06, 11:24:17 »

Igazából az a kérdés, hogy ki az aki tud és akar 50 körül a  téli mínusz 10-ben és a nyári +30-ban dolgozni. Fiatalon ittam egy hétig, egy nap alatt helyre jöttem- aludtam bozótban, sátorban, mezőn, ártéren (jött a zöld ár, vitt minket sátrostól ,matracostól, most meg csak egy napot kell a haverokkal szipákolni és 2-3 napig kampó vagyok. A diploma meg szerintem nem rossz. A lányomat tavaly felvették a SOTE-ra maximális ponttal, és egy év elvégzése után kihúzott Írországba egy fasszal és halasztással, kint az éhenhalás szélén táncolt a nyaralásra szánt pénzünket is el lejmolta. Az első diploma arra jó, hogy megnyíljon a világ előtted, és tényleg azt tanuljál ami   érdekel.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #137449 Dátum: 2017 Szeptember 06, 11:05:34 »

HMMMM.
Igazából az a kérdés, hogy ki az aki tud és akar 50 körül a  téli mínusz 10-ben és a nyári +30-ban dolgozni. Fiatalon ittam egy hétig, egy nap alatt helyre jöttem- aludtam bozótban, sátorban, mezőn, ártéren (jött a zöld ár, vitt minket sátrostól ,matracostól, most meg csak egy napot kell a haverokkal szipákolni és 2-3 napig kampó vagyok. A diploma meg szerintem nem rossz. A lányomat tavaly felvették a SOTE-ra maximális ponttal, és egy év elvégzése után kihúzott Írországba egy fasszal és halasztással, kint az éhenhalás szélén táncolt a nyaralásra szánt pénzünket is el lejmolta. Az első diploma arra jó, hogy megnyíljon a világ előtted, és tényleg azt tanuljál ami   érdekel.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #137448 Dátum: 2017 Szeptember 05, 17:04:22 »

Emberhiány mindenhol van. Annyi termelőüzem épült, hogy egyszerűen képtelenség dolgozót találni beléjük. Főleg itt a pesti és m0-s régióban, legalábbis én ezt a részt látom. Sajnos már bekerülnek a teljesen hulladék emberek is a körforgásba. Teljes agyhalottak, de természetesen dolgozni sem akarnak/bírnak. Katasztrófa van. Itt lenne a lehetőség a nagy kiugrásra, de nem megy, mert nincs kétkezi munkás, mindenki bölcsész ,meg diplomás semmitevő akart lenni.
HMMMM.
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #137447 Dátum: 2017 Szeptember 05, 16:51:42 »

Köszönöm!
1303LS
« Hozzászólás #137446 Dátum: 2017 Szeptember 05, 16:33:23 »

... és mégis működik...  Wink Grin
Miért ne működne, nem SpaceX ez.  Cheesy
1303LS
« Hozzászólás #137445 Dátum: 2017 Szeptember 05, 16:32:20 »

Szervusztok!
Azt szeretném megkérdezni, hogy 1302 bogárnál a felnit 4 csavar fogja csak? Nincs vagy nem is volt tehermentesítő gyűrű? Vagy csak nekem nincs?
Köszönöm!

Nincs, nem is kell, a kereket a csavarok tartják.
Más kocsiknál sem kell, ez a tehermentesítő a nevéből adódóan lett tévhit.
Az addig tart valamit amíg a csavarokat meg nem húztad. A csavarok kúpjai pozicionálják a kereket. Rég rossz annak a keréknek amelyiknél a csavarok nem központosítják a kereket. Az autók 99%-a elmegy tehermentesítő nélkül, nincs rá szükségük.
Ráadásul nagyon sok kerékben műanyagból van. Smiley
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #137444 Dátum: 2017 Szeptember 05, 16:07:59 »

bogárnál nincs tehermentesítő gyűrű.

... és mégis működik...  Wink Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #137443 Dátum: 2017 Szeptember 05, 16:01:09 »

Szervusztok!
Azt szeretném megkérdezni, hogy 1302 bogárnál a felnit 4 csavar fogja csak? Nincs vagy nem is volt tehermentesítő gyűrű? Vagy csak nekem nincs?
Köszönöm!

bogárnál nincs tehermentesítő gyűrű.
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #137442 Dátum: 2017 Szeptember 05, 15:52:16 »

Szervusztok!
Azt szeretném megkérdezni, hogy 1302 bogárnál a felnit 4 csavar fogja csak? Nincs vagy nem is volt tehermentesítő gyűrű? Vagy csak nekem nincs?
Köszönöm!
Oldalak: 1 ... 105 106 107 108 109 [110] 111 112 113 114 115 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.166 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.