www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 10, 13:48:45

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921388 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 54 55 56 57 58 [59] 60 61 62 63 64 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 31615205 alkalommal)
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3647


« Hozzászólás #139527 Dátum: 2020 Június 08, 06:22:51 »

Ügyes Smiley
Eredetileg is ilyen (tört)fehér volt?
Eredetileg pearl white. Akitől vásároltam(karosszéria lakatos) ,"fényeztette" le még a múlt évezredben mivel kasznizva volt a bogi. Természetesen neoluxal Cheesy Nem is kívánok hozzányúlni ,így szeretjük. Magán hordozz az elmúlás jegyeit Wink

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18508


1969

« Hozzászólás #139526 Dátum: 2020 Június 07, 22:35:18 »

Mi írtunk egy mailt nekik ,hogy szeretnénk érdeklődni a bogaram után. Ők erre válaszul kértek egy alvázszámot ,amit el is küldtem nekik(fénykép a bogárról és forgalmi másolatot is mellékeltem)
Másnap jött a válasz minden infóval mailon. Így tudtam meg ,hogy egy Norvég exportról van szó és ,hogy mikor gördült le a szalagról valamint mikor exportálták Norvégiába. Valamint a kárpit és szövet típusát is elküldték. Mind ez egy fillérembe sem került. Persze nincs is hivatalos papír róla de nem is kell. Ez így nekem pont elég ,pláne úgy ,hogy a sárvédő gumin ott szerepel többek közt az Oslo felirat!!
Ügyes Smiley
Etedetileg is ilyen (tört)fehér volt?
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3647


« Hozzászólás #139525 Dátum: 2020 Június 07, 22:02:48 »

Azta,nem semmi!És azt nem sikerült már felgöngyölítened,hogy a messzi Skandináviából,hogyan került ide,mikor és miért?
Sajnos azt nem sikerült megtudnom miként ,miért került hazánkba. Pedig lehetőségeim szerint minden követ megmozgattam.
Fel vettem a kapcsolatot telefonon Berezvai Gábor, a Magyar Autóklub oldtimer szekciójának vezetőjével ,valamint személyesen találkoztam Lehmann Istvánnal a Dél- Alföldi Szervezet elnökével. De ,hogy mikor az a forgalmiból kiderül: B 1965.05.21 (1965.02.02 jött le a szalagról és rá hat napra exportálták) Nagy valószínűséggel az itteni vevőnek(később tulaj) lehetett kint rokonja aki megvásárolta és ez által került hazánkba vagy esetleg sportoló vagy valami befolyásos személy ,vagy sztahanovista Grin , de a vagy az biztos. Egyébként mikor több felé is érdeklődtem különböző válaszokat kaptam ,köztük olyat is ,hogy minek akarom én azt tudni? ,nem mindegy? Még azt sem sikerült megtudnom ki volt a magyarországi első tulaj. DE ha valakinek van nem hivatalos hivatalos kapcsolata akkor szívesen veszem a segítséget Kiss
Szóval idehaza ....áhh esélytelen Embarrassed Norvégiában nem érdeklődtem.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #139524 Dátum: 2020 Június 07, 21:39:08 »

Úgy tudom,hogy régebben még az alvázcsere ment legálisan,bejegyezve.Ilyenkor az évjáratot nem írták át.
Nálam asszem papírcsere volt mert a kasznit most vettük le először az alvázról, és papírszerint 71

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #139523 Dátum: 2020 Június 07, 19:45:21 »

Mi írtunk egy mailt nekik ,hogy szeretnénk érdeklődni a bogaram után. Ők erre válaszul kértek egy alvázszámot ,amit el is küldtem nekik(fénykép a bogárról és forgalmi másolatot is mellékeltem)
Másnap jött a válasz minden infóval mailon. Így tudtam meg ,hogy egy Norvég exportról van szó és ,hogy mikor gördült le a szalagról valamint mikor exportálták Norvégiába. Valamint a kárpit és szövet típusát is elküldték. Mind ez egy fillérembe sem került. Persze nincs is hivatalos papír róla de nem is kell. Ez így nekem pont elég ,pláne úgy ,hogy a sárvédő gumin ott szerepel többek közt az Oslo felirat!!
Azta,nem semmi!És azt nem sikerült már felgöngyölítened,hogy a messzi Skandináviából,hogyan került ide,mikor és miért?
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3647


« Hozzászólás #139522 Dátum: 2020 Június 07, 13:21:26 »

Ilyent sajnos,sehol nem lehet megtalálni,csak ha Wolfsburgból,az Automuseum Volkswagentól lekéri az ember az Urkundét,abban le tudják igazolni.De ez manapság több hónapos várakozási időbe kerül,meg egyre több pénzbe.Nem tudom most mennyibe kerül,de ha felmész a honlapjukra,akkor látni fogod.
Mi írtunk egy mailt nekik ,hogy szeretnénk érdeklődni a bogaram után. Ők erre válaszul kértek egy alvázszámot ,amit el is küldtem nekik(fénykép a bogárról és forgalmi másolatot is mellékeltem)
Másnap jött a válasz minden infóval mailon. Így tudtam meg ,hogy egy Norvég exportról van szó és ,hogy mikor gördült le a szalagról valamint mikor exportálták Norvégiába. Valamint a kárpit és szövet típusát is elküldték. Mind ez egy fillérembe sem került. Persze nincs is hivatalos papír róla de nem is kell. Ez így nekem pont elég ,pláne úgy ,hogy a sárvédő gumin ott szerepel többek közt az Oslo felirat!!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #139521 Dátum: 2020 Június 07, 11:32:07 »

Szia Gábor!

Ilyent sajnos,sehol nem lehet megtalálni,csak ha Wolfsburgból,az Automuseum Volkswagentól lekéri az ember az Urkundét,abban le tudják igazolni.De ez manapság több hónapos várakozási időbe kerül,meg egyre több pénzbe.Nem tudom most mennyibe kerül,de ha felmész a honlapjukra,akkor látni fogod.

Szűrni,viszot elég jól lehet,hogy kb az lehet-e.
Az összes,mind a 3.500 db Gelb-Scwarzer Rennert,1972. decemberében,és 1973.januárjában gyártották.Legfőképpen 1973.01.hóban.Azt viszont,a Nagy Gábor Attila könyvéből,Thesamban is fent van,meg egyéb helyeken a neten,alvázszámok,idő szerint.Az alvázszámból,nagyjában be lehet lőni az autó gyártási idejét,év,hónap.Ha nem 1972/12 vagy 1973/01-re esik,akkor már lehet tudni,hogy az nem lehet Gelb-Schwarzer Renner.

-Aztán,a gyári GSR-ek,mind 1303S-ek voltak,tehát 1.6-as AD motor,AT-s hosszúváltó,és elől tárcsafék,de még öntöttvas lengőkaros,mint az 1302-esé.
-A gyári sárga színkód,az alap ugye,mert az csak sárga színnel volt (meg matt fekete)Satunrgelb színben.
-Elől,a homlokfal,a pótkerékzseb,gyárilag sliccelt,olyan mitha hűtőrácsos lenne.
-Az ajtóbehúzója,belül,kis vékony,olyan mint a Sparkäfereknek.
-Jubi felnik vannak rajta,de ET26-ös méretben.Ez csak a csak abban az egy évjáratban volt,ritka az ilyen ET méretű Jubilumi felni.
-Az ülése ilyen oldaltámaszos un GSR-Sportsitze,végülis a Golf I GTI ülésére hajaz.
-És a kormánya is GSR-Sportlenkrad,ha rágooglézol,akkor erre is találhatsz képeket.

Nem tartom kizártnak,hogy még idehaza is lehet egy vagy két db ilyen autó,csak már nem látni a GSR stílusjegyeit,mert más színre színre fényezték stb,stb.


Köszönöm!
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #139520 Dátum: 2020 Június 06, 21:41:15 »

Úgy tudom,hogy régebben még az alvázcsere ment legálisan,bejegyezve.Ilyenkor az évjáratot nem írták át.
Kapott a bogaram egy fordulatszámmérőt.Sikerült kultúráltan bevezetékezni,és úgy raktam fel a műszerfal alá,hogy bármikor leszerelhető...
Szóval az alapjáratom kicsit 1000 alatt van,de azért nem állítom alacsonyabbra,mert hidegen fékezésnél leesik az alapjárat és leállna.(gondolom megváltozik az úszószint)
3ezres fordulaton megy 85km/h az ezerkettes bogár rövid váltóval.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #139519 Dátum: 2020 Június 06, 21:33:44 »

Köszönöm.
Akkor ezek szerin 79. 06.  a "paíron" '71-es kocsi, ez sok mindent megmagyaráz, főleg hogy eddig 69-nek gondoltam.
Úgy tudom,hogy régebben még az alvázcsere ment legálisan,bejegyezve.Ilyenkor az évjáratot nem írták át.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #139518 Dátum: 2020 Június 06, 20:53:50 »


Köszönöm.
Akkor ezek szerin 79. 06.  a "paíron" '71-es kocsi, ez sok mindent megmagyaráz, főleg hogy eddig 69-nek gondoltam.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #139517 Dátum: 2020 Június 06, 14:06:45 »

A gelb schwarzer rennerek alvázszámait hol lehet megtalálni? Köszi
Szia Gábor!

Ilyent sajnos,sehol nem lehet megtalálni,csak ha Wolfsburgból,az Automuseum Volkswagentól lekéri az ember az Urkundét,abban le tudják igazolni.De ez manapság több hónapos várakozási időbe kerül,meg egyre több pénzbe.Nem tudom most mennyibe kerül,de ha felmész a honlapjukra,akkor látni fogod.

Szűrni,viszot elég jól lehet,hogy kb az lehet-e.
Az összes,mind a 3.500 db Gelb-Scwarzer Rennert,1972. decemberében,és 1973.januárjában gyártották.Legfőképpen 1973.01.hóban.Azt viszont,a Nagy Gábor Attila könyvéből,Thesamban is fent van,meg egyéb helyeken a neten,alvázszámok,idő szerint.Az alvázszámból,nagyjában be lehet lőni az autó gyártási idejét,év,hónap.Ha nem 1972/12 vagy 1973/01-re esik,akkor már lehet tudni,hogy az nem lehet Gelb-Schwarzer Renner.

-Aztán,a gyári GSR-ek,mind 1303S-ek voltak,tehát 1.6-as AD motor,AT-s hosszúváltó,és elől tárcsafék,de még öntöttvas lengőkaros,mint az 1302-esé.
-A gyári sárga színkód,az alap ugye,mert az csak sárga színnel volt (meg matt fekete)Satunrgelb színben.
-Elől,a homlokfal,a pótkerékzseb,gyárilag sliccelt,olyan mitha hűtőrácsos lenne.
-Az ajtóbehúzója,belül,kis vékony,olyan mint a Sparkäfereknek.
-Jubi felnik vannak rajta,de ET26-ös méretben.Ez csak a csak abban az egy évjáratban volt,ritka az ilyen ET méretű Jubilumi felni.
-Az ülése ilyen oldaltámaszos un GSR-Sportsitze,végülis a Golf I GTI ülésére hajaz.
-És a kormánya is GSR-Sportlenkrad,ha rágooglézol,akkor erre is találhatsz képeket.

Nem tartom kizártnak,hogy még idehaza is lehet egy vagy két db ilyen autó,csak már nem látni a GSR stílusjegyeit,mert más színre színre fényezték stb,stb.

Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #139516 Dátum: 2020 Június 06, 11:37:05 »

A gelb schwarzer rennerek alvázszámait hol lehet megtalálni? Köszi
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #139515 Dátum: 2020 Június 06, 10:53:18 »

köszi, ezt meg találtam, de ez szerint a 79 már nincs ben a listában, mert a ' 69-es 119 xxx xxx karakter
 de nekem meg 119 xxxx xxx de már 2120 a négy karakter

https://www.thesamba.com/vw/archives/info/bugchassisdating.php
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #139514 Dátum: 2020 Június 05, 22:03:54 »

köszi, ezt meg találtam, de ez szerint a 79 már nincs ben a listában, mert a ' 69-es 119 xxx xxx karakter
 de nekem meg 119 xxxx xxx de már 2120 a négy karakter

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27172


« Hozzászólás #139513 Dátum: 2020 Június 05, 21:42:54 »

Sajnos az nincs meg nekem

..volt egy "tudástár" valahol de nem találom
http://www.bugbox.hu/hasznos.php

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #139512 Dátum: 2020 Június 05, 21:39:43 »

Pl NGA Bogár könyvében benne van...
Sajnos az nincs meg nekem

..volt egy "tudástár" valahol de nem találom

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29098


Road Force One

« Hozzászólás #139511 Dátum: 2020 Június 05, 21:31:57 »

Az alvázszám szerinti évjárat azonosítás hogy is van?
Vagy hol is van?

Pl NGA Bogár könyvében benne van...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #139510 Dátum: 2020 Június 05, 19:34:09 »

Az alvázszám szerinti évjárat azonosítás hogy is van?
Vagy hol is van?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #139509 Dátum: 2020 Június 05, 19:25:54 »

azt nem mondták, hogy nem ültek benne, csak azt, hogy nem ment   
Grin
Ez szerintem nem szövethiba, de majd megcáfoltok.
...és a hátsó ülésen is van egy kis használati nyom

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #139508 Dátum: 2020 Június 05, 14:22:26 »

Ez szerintem nem szövethiba, de majd megcáfoltok.

az ülés ajtó felöli oldala is "le van ülve". Smiley nem ment csak sokat ült benne otthon a garázsban. Smiley
 
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #139507 Dátum: 2020 Június 05, 09:00:37 »

Egyébként ez a szövet szerintem pont az a típus, hogy ha beleülsz és kiszállsz, pont így néz ki... Aztán kis idő múlva visszaigazodik.. De ki tudja...  Tongue Roll Eyes
Ez szerintem nem szövethiba, de majd megcáfoltok.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3647


« Hozzászólás #139506 Dátum: 2020 Június 04, 09:50:46 »

Egyébként ez a szövet szerintem pont az a típus, hogy ha beleülsz és kiszállsz, pont így néz ki... Aztán kis idő múlva visszaigazodik.. De ki tudja...  Tongue Roll Eyes
Okosszövet Wink Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29098


Road Force One

« Hozzászólás #139505 Dátum: 2020 Június 04, 09:36:41 »

Mindig jót derülök ezeken az autókon, főleg, hogy régen nem egy luxuscikk volt (ahogy a neve is mutatja). Viszont nagyon sokat romlott az összeszerelés minősége, ha 31 km alatt kiülték a vezetőülést. Shocked

Egyébként ez a szövet szerintem pont az a típus, hogy ha beleülsz és kiszállsz, pont így néz ki... Aztán kis idő múlva visszaigazodik.. De ki tudja...  Tongue Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27172


« Hozzászólás #139504 Dátum: 2020 Június 04, 09:06:42 »

Mindig jót derülök ezeken az autókon, főleg, hogy régen nem egy luxuscikk volt (ahogy a neve is mutatja). Viszont nagyon sokat romlott az összeszerelés minősége, ha 31 km alatt kiülték a vezetőülést. Shocked
azt nem mondták, hogy nem ültek benne, csak azt, hogy nem ment   

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #139503 Dátum: 2020 Június 04, 08:37:42 »

Mindig jót derülök ezeken az autókon, főleg, hogy régen nem egy luxuscikk volt (ahogy a neve is mutatja). Viszont nagyon sokat romlott az összeszerelés minősége, ha 31 km alatt kiülték a vezetőülést. Shocked
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3647


« Hozzászólás #139502 Dátum: 2020 Június 03, 21:04:25 »

Én is most olvastam.Igen,ahogy elmentek az árak,szerintem lesz is rá vevő.
Mi a szarnak? Vitrinben tartva lesegetni? Befektetésnek? ,van ettől jobb befektetés is. Ezeket használni kell és közben élvezni Cool szerintem........

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #139501 Dátum: 2020 Június 03, 09:40:39 »

Shocked
Én is most olvastam.Igen,ahogy elmentek az árak,szerintem lesz is rá vevő.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2009


Ex-Mex...

« Hozzászólás #139500 Dátum: 2020 Június 03, 08:49:29 »

A sok különkiadás közül számomra az egyik legszimpatikusabb, ilyen állapotban, ennyi kilométerrel meg aztán...  Shocked
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2991


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #139499 Dátum: 2020 Június 03, 08:06:01 »


 Shocked

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29098


Road Force One

« Hozzászólás #139498 Dátum: 2020 Június 03, 07:14:57 »


Sztaku!! Azért komolyan kíváncsi lennék, honnan a bánatból kerülnek elő még ilyenek...  Shocked Shocked Shocked

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #139497 Dátum: 2020 Június 03, 06:58:14 »

https://hvg.hu/cegauto/20200603_elado_egy_regi_vw_bogar_31_azaz_harmincegy_kilometerrel
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #139496 Dátum: 2020 Május 30, 20:50:25 »

" The seats with the separate head rests came out in 1977.  Additional clues show that it is USA specification  -ie.  The fuel injection (Bosch L3 Jetronic) , with single tail pipe, and the piston shock absorbers on the bumpers."

Ezek alapján összeférhető. Nem tudtam, hogy már ilyenkor is volt injektor
Persze,a hetvenes évek végén,az USA piacos 1303-as kabriók,már mind injectorosak voltak.
De nem szeretik őket,több ember inkább dupla karbisra alakítja őket.Vagy még olyant is hallottam,hogy inkább simára.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27172


« Hozzászólás #139495 Dátum: 2020 Május 30, 20:02:44 »

Pedig ott a légtömegmérő, ez injektoros.
" The seats with the separate head rests came out in 1977.  Additional clues show that it is USA specification  -ie.  The fuel injection (Bosch L3 Jetronic) , with single tail pipe, and the piston shock absorbers on the bumpers."

Ezek alapján összeférhető. Nem tudtam, hogy már ilyenkor is volt injektor

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14997

« Hozzászólás #139494 Dátum: 2020 Május 30, 18:28:59 »

73-as a videó címe. hozzászólásokban 77-et és 75-öt írnak
Pedig ott a légtömegmérő, ez injektoros.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27172


« Hozzászólás #139493 Dátum: 2020 Május 30, 12:42:57 »

Gondolom injektoros mexikói.

73-as a videó címe. hozzászólásokban 77-et és 75-öt írnak

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #139492 Dátum: 2020 Május 30, 12:33:11 »

Gondolom injektoros mexikói.

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27172


« Hozzászólás #139491 Dátum: 2020 Május 30, 11:07:23 »


hát itt hogyhogy egy kipuff cső van?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #139490 Dátum: 2020 Május 30, 08:42:51 »

https://www.youtube.com/watch?v=c7XBh6uuiD4

https://www.youtube.com/watch?v=IvexnlHf6oc
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

E!
« Hozzászólás #139489 Dátum: 2020 Május 30, 07:30:14 »

https://cimlap.blog.hu/#bloghu/dasblog/2020/05/20/fabol_vaskarika_elektromos_veteranauto
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #139488 Dátum: 2020 Május 25, 22:13:50 »

A Balassa Ákosra kérdezz rá a f bukon szeerintem ilyet vett.

köszi, nem akarok ilyet venni, csak tanulnék Cool ja és nem vagyok FB-n...ha megtudjátok a nevét, írjátok ide is be légyszi

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Oldalak: 1 ... 54 55 56 57 58 [59] 60 61 62 63 64 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.186 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.