www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 12, 21:39:09

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 53 54 55 56 57 [58] 59 60 61 62 63 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27751756 alkalommal)
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #139501 Dátum: 2020 Június 03, 09:40:39 »

Shocked
Én is most olvastam.Igen,ahogy elmentek az árak,szerintem lesz is rá vevő.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #139500 Dátum: 2020 Június 03, 08:49:29 »

A sok különkiadás közül számomra az egyik legszimpatikusabb, ilyen állapotban, ennyi kilométerrel meg aztán...  Shocked
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #139499 Dátum: 2020 Június 03, 08:06:01 »


 Shocked

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #139498 Dátum: 2020 Június 03, 07:14:57 »


Sztaku!! Azért komolyan kíváncsi lennék, honnan a bánatból kerülnek elő még ilyenek...  Shocked Shocked Shocked

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #139497 Dátum: 2020 Június 03, 06:58:14 »

https://hvg.hu/cegauto/20200603_elado_egy_regi_vw_bogar_31_azaz_harmincegy_kilometerrel
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #139496 Dátum: 2020 Május 30, 20:50:25 »

" The seats with the separate head rests came out in 1977.  Additional clues show that it is USA specification  -ie.  The fuel injection (Bosch L3 Jetronic) , with single tail pipe, and the piston shock absorbers on the bumpers."

Ezek alapján összeférhető. Nem tudtam, hogy már ilyenkor is volt injektor
Persze,a hetvenes évek végén,az USA piacos 1303-as kabriók,már mind injectorosak voltak.
De nem szeretik őket,több ember inkább dupla karbisra alakítja őket.Vagy még olyant is hallottam,hogy inkább simára.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #139495 Dátum: 2020 Május 30, 20:02:44 »

Pedig ott a légtömegmérő, ez injektoros.
" The seats with the separate head rests came out in 1977.  Additional clues show that it is USA specification  -ie.  The fuel injection (Bosch L3 Jetronic) , with single tail pipe, and the piston shock absorbers on the bumpers."

Ezek alapján összeférhető. Nem tudtam, hogy már ilyenkor is volt injektor

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #139494 Dátum: 2020 Május 30, 18:28:59 »

73-as a videó címe. hozzászólásokban 77-et és 75-öt írnak
Pedig ott a légtömegmérő, ez injektoros.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #139493 Dátum: 2020 Május 30, 12:42:57 »

Gondolom injektoros mexikói.

73-as a videó címe. hozzászólásokban 77-et és 75-öt írnak

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #139492 Dátum: 2020 Május 30, 12:33:11 »

Gondolom injektoros mexikói.

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #139491 Dátum: 2020 Május 30, 11:07:23 »


hát itt hogyhogy egy kipuff cső van?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #139490 Dátum: 2020 Május 30, 08:42:51 »

https://www.youtube.com/watch?v=c7XBh6uuiD4

https://www.youtube.com/watch?v=IvexnlHf6oc
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

E!
« Hozzászólás #139489 Dátum: 2020 Május 30, 07:30:14 »

https://cimlap.blog.hu/#bloghu/dasblog/2020/05/20/fabol_vaskarika_elektromos_veteranauto
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #139488 Dátum: 2020 Május 25, 22:13:50 »

A Balassa Ákosra kérdezz rá a f bukon szeerintem ilyet vett.

köszi, nem akarok ilyet venni, csak tanulnék Cool ja és nem vagyok FB-n...ha megtudjátok a nevét, írjátok ide is be légyszi

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #139487 Dátum: 2020 Május 24, 12:48:48 »

https://auto.indavideo.hu/video/CinemaLion_-_Herbie_Retrospektiv

másfél óra!!  Wink
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #139486 Dátum: 2020 Május 24, 08:52:30 »

Ezt tudja valki milyen felni?

A Balassa Ákosra kérdezz rá a f bukon szeerintem ilyet vett.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #139485 Dátum: 2020 Május 22, 09:23:24 »

a cikkből jött a vizsgán készült képek elérése, én megnéztem a bogárról a képeket, nemis mind csapnivaló.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #139484 Dátum: 2020 Május 22, 09:08:14 »

https://hvg.hu/cegauto/20200521_Kulfoldon_is_felfigyeltek_a_borbe_varrt_magyar_VW_kabrio_csapatszallitora
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #139483 Dátum: 2020 Május 21, 11:35:21 »

https://totalcar.hu/magazin/kozelet/2020/05/21/alapjaiban_valtozik_meg_a_hasznaltauto-honositas/
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3616


« Hozzászólás #139482 Dátum: 2020 Május 19, 08:03:05 »

Sziasztok! Tud nekem segíteni valaki? dvb-t antenna-t szeretnék vásárolni (12volt szivargyújtós) Tapasztalat infó melyiket igen melyiket ne ,esetleg típus ,link ,stb.....
Köszönöm!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #139481 Dátum: 2020 Május 07, 20:54:55 »

Ezt tudja valki milyen felni?

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #139480 Dátum: 2020 április 29, 20:27:29 »

Nincs parkolóhely, megszüntetnek még többet, ergo lassan itt kint a bp táblánál sem fogok tudni parkolni. M3-as bevezetőn 50? Nemár. Gyorsforgalmin is? Miért hívják annak, aminek? Inkább meg kéne csinálni a burkolatot és a mostani szabályokat betartatni. Ez egyedül arra lesz jó, hogy hülyére keressék magukat. Amennyi fát kivágtak már mindenfelé tök ok nélkül, inkább ne az amúgyis nehezen járható utcákra ültessenek. Addig semmiképp, amíg nincs alternatíva az autóknak. Sok mellékutcában most is 30 van, azzal nincs feltétlen gond, de visszafogni ott a tempót, ahol amúgy lehetne menni totál baromság.

Ha annyira tenni akarnak, akkor dózeroljanak le néhány összeomló épületet, stadion helyett legyen p+r parkoló, az úttest minősége ne legyen életveszélyes az alternatív közlekedőknek, ne az legyen a bringa sáv, hogy húzok egy sárga csíkot a hungárián, tegyék kötelezővé az 5 évente ismétlő kresz vizsgát, ne a lelopott 70es tábla alatt mérjenek sebességet, hanem mondjuk egy óvoda mellett, stbstb.
Amíg fél Budapest az aggloban dolgozik, az agglo meg Budapesten, amíg a város körüli egyedüli alternatíva a nullás (hello, plusz 50 kilométer átlagban?), amíg a P+R -ből Pay + Ruin -t csináltak, amíg a helyi lakók sem tudják megoldani a kocsi tárolását (igen mi is van Bécsben?), addig ez ilyen csapjunk a szarba, mert látványos. Mondjuk Karitól várható volt, lásd Zugló...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3616


« Hozzászólás #139479 Dátum: 2020 április 29, 20:25:12 »

Itt inkább a változást kell értékelni. Volt valakinek mersze és bele mert vágni.
A sebességek változtatásán lehet vitatkozni. Lehetne dinamikusan változó a sebességhatár.
......meg mozgó utcák ,meg mozgó járdák és még környezetbarát is lenne ,aztán forgalom függvényében tekergethetnék a potmétert Karácsonyék Grin  egyébként BlackP-vel sokmindenbenegyetértek boccs Wink jóvan qssolok ,nem vagyok nagyfalusi szerencsére ,jobb nekem a falu  Grin 

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #139478 Dátum: 2020 április 29, 19:08:29 »

attól, hogy lassabban mész, mitől lesz kevesebb autó? főleg az olyan helyeken, ahol valóban csúcsban lehetetlen elérni a 30-at, nem csúcsban meg nem veszélyes a 70. mert volt pár barom, aki 170el karambolozott? az a 30-nál is telibe fogja szarni. itt megint az fog szopni, aki szabályosan megy.



Anno a szomszédunkban, Vértesszőlősön is bevezették teljes hosszban, a községen keresztülmenő 1-es főúton a 40-es korlátozást... Ez annyira belassította az áthaladó forgalmat, hogy a reggeli vagy délutáni csúcsban szinte nem lehetett a mellékutcákból kihajtani a főútra... Állítólag mehbánták, de mégis maradt ez a verzió...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #139477 Dátum: 2020 április 29, 18:17:43 »

Itt inkább a változást kell értékelni. Volt valakinek mersze és bele mert vágni.
A sebességek változtatásán lehet vitatkozni. Lehetne dinamikusan változó a sebességhatár.

Azért lássuk be, hogy rengetegen vannak akik szarni is azzal járnak és ezek egyre többen vannak. Olcsó üzemanyag árak mellett még többen lesznek.
Ismerős ott lakik a 6. kerületben nyugatitól 2 percre gyalog.
Hetente 2x veszi elő a kocsit amikor valami nagyobbat szállít, egyébként kerékpározik.
Kerületi vezetés tervezi abban az egyirányú utcában (Eötvös utca) az egyik oldali parolás megszüntetését és a 30-as sebességkorlátozás bevezetését.
Parkolóhely így sincs, legalább zöldebb lesz az utca mert fákat is ültetnének. Szóval sztem aki ott él az örül a tempó csökkentésének, a zöldítésnek.
Nincs parkolóhely, megszüntetnek még többet, ergo lassan itt kint a bp táblánál sem fogok tudni parkolni. M3-as bevezetőn 50? Nemár. Gyorsforgalmin is? Miért hívják annak, aminek? Inkább meg kéne csinálni a burkolatot és a mostani szabályokat betartatni. Ez egyedül arra lesz jó, hogy hülyére keressék magukat. Amennyi fát kivágtak már mindenfelé tök ok nélkül, inkább ne az amúgyis nehezen járható utcákra ültessenek. Addig semmiképp, amíg nincs alternatíva az autóknak. Sok mellékutcában most is 30 van, azzal nincs feltétlen gond, de visszafogni ott a tempót, ahol amúgy lehetne menni totál baromság.

Ha annyira tenni akarnak, akkor dózeroljanak le néhány összeomló épületet, stadion helyett legyen p+r parkoló, az úttest minősége ne legyen életveszélyes az alternatív közlekedőknek, ne az legyen a bringa sáv, hogy húzok egy sárga csíkot a hungárián, tegyék kötelezővé az 5 évente ismétlő kresz vizsgát, ne a lelopott 70es tábla alatt mérjenek sebességet, hanem mondjuk egy óvoda mellett, stbstb.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #139476 Dátum: 2020 április 29, 17:19:12 »

attól, hogy lassabban mész, mitől lesz kevesebb autó? főleg az olyan helyeken, ahol valóban csúcsban lehetetlen elérni a 30-at, nem csúcsban meg nem veszélyes a 70. mert volt pár barom, aki 170el karambolozott? az a 30-nál is telibe fogja szarni. itt megint az fog szopni, aki szabályosan megy.
Itt inkább a változást kell értékelni. Volt valakinek mersze és bele mert vágni.
A sebességek változtatásán lehet vitatkozni. Lehetne dinamikusan változó a sebességhatár.

Azért lássuk be, hogy rengetegen vannak akik szarni is azzal járnak és ezek egyre többen vannak. Olcsó üzemanyag árak mellett még többen lesznek.
Ismerős ott lakik a 6. kerületben nyugatitól 2 percre gyalog.
Hetente 2x veszi elő a kocsit amikor valami nagyobbat szállít, egyébként kerékpározik.
Kerületi vezetés tervezi abban az egyirányú utcában (Eötvös utca) az egyik oldali parolás megszüntetését és a 30-as sebességkorlátozás bevezetését.
Parkolóhely így sincs, legalább zöldebb lesz az utca mert fákat is ültetnének. Szóval sztem aki ott él az örül a tempó csökkentésének, a zöldítésnek.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #139475 Dátum: 2020 április 29, 17:10:16 »

2 sárvédőt szeretnék eljuttatni Hidasnémetibe, ekkora cuccokat milyen futár visz el normál áron? Van valakinek bevált társaság?
Köszi

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #139474 Dátum: 2020 április 29, 15:24:02 »

ha a taxiknak meg a buszoknak marad az 50 akkor semmi értelme az egésznek. megoldhatatlan hogy azok előzzenek..
ezért nincs értelme az 500 négyzetkilóméteres Budapestre ezt alkalmazni, max a belvárosra, úgy hogy a Hungárián lehessen körbe 60-70-nel kerülni és ne érje meg átvágni ha nem bent van dolgod.
Mondjuk ehhez nem kellett volna lemondani az M0 körgyűrű befejezéséől sem.
belül, mikor dugó van, nincs 30 se. ha meg nincs dugó, akkor sem hinném, hogy az 50 okozza a balesetet, hanem a dugóban araszolás miatti idegesség...meghallgatnám egy belvárosi véleményét, hogy mekkora élmény lehet, ha éjjel is 30-al döcögnek el az autók az ablaka alatt.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #139473 Dátum: 2020 április 29, 14:22:32 »

Ez lehet jogos is, de azért nem mindenkinek alkalmas a roller és átrsai. Valaki nem csak a telójával dolgozik, hanem mondjuk szerszámokkal, nagyobb motyóval. Időjárás sem mindig alkalmas, gyereket vinni, stbstb. Gondolom a taxiknak, buszoknak marad az 50.

Telekocsit tiltsuk be, mert adócsalás, bringasávnak elég egy felfestés a főút szélén, utak minősége kritikán aluli, az autósokat gatyáig adóztatják mindennel, de szopatják is.

Nekem a jelen helyzet tanulsága a home office+vidékre költözés
ha a taxiknak meg a buszoknak marad az 50 akkor semmi értelme az egésznek. megoldhatatlan hogy azok előzzenek..
ezért nincs értelme az 500 négyzetkilóméteres Budapestre ezt alkalmazni, max a belvárosra, úgy hogy a Hungárián lehessen körbe 60-70-nel kerülni és ne érje meg átvágni ha nem bent van dolgod.
Mondjuk ehhez nem kellett volna lemondani az M0 körgyűrű befejezéséől sem.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #139472 Dátum: 2020 április 29, 14:13:06 »

szerintem ettől nem az első pár hónapban lesz jobb, hanem talán pár év vagy évtized múlva. Ha az újabb generáció már abba szokik bele, hogy az alternatívák gyorsabbak vagy nem lasabbak mint az autó. Hely meg úgysincs parkolni, de lassan már közlekedni sem, úgyhogy nem is kell autó. de ennek szerintem a belvárosban, max a Hungária gyűrűn belül van értelme. De inkább még kisebb körben, ahol tényleg gyorsabb lehet az egyéni mikromobilitás mint az autó vagy a busz.
A kertvárosi fő utakon ennek csak hátránya lenne. Az autópálya kivezetőkön meg igenis maradjon a 70. A kötöttpályás közlekedést meg fejlesszék minden erejükkel
Ez lehet jogos is, de azért nem mindenkinek alkalmas a roller és átrsai. Valaki nem csak a telójával dolgozik, hanem mondjuk szerszámokkal, nagyobb motyóval. Időjárás sem mindig alkalmas, gyereket vinni, stbstb. Gondolom a taxiknak, buszoknak marad az 50.

Telekocsit tiltsuk be, mert adócsalás, bringasávnak elég egy felfestés a főút szélén, utak minősége kritikán aluli, az autósokat gatyáig adóztatják mindennel, de szopatják is.

Nekem a jelen helyzet tanulsága a home office+vidékre költözés

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #139471 Dátum: 2020 április 29, 14:04:43 »

attól, hogy lassabban mész, mitől lesz kevesebb autó? főleg az olyan helyeken, ahol valóban csúcsban lehetetlen elérni a 30-at, nem csúcsban meg nem veszélyes a 70. mert volt pár barom, aki 170el karambolozott? az a 30-nál is telibe fogja szarni. itt megint az fog szopni, aki szabályosan megy.
szerintem ettől nem az első pár hónapban lesz jobb, hanem talán pár év vagy évtized múlva. Ha az újabb generáció már abba szokik bele, hogy az alternatívák gyorsabbak vagy nem lasabbak mint az autó. Hely meg úgysincs parkolni, de lassan már közlekedni sem, úgyhogy nem is kell autó. de ennek szerintem a belvárosban, max a Hungária gyűrűn belül van értelme. De inkább még kisebb körben, ahol tényleg gyorsabb lehet az egyéni mikromobilitás mint az autó vagy a busz.
A kertvárosi fő utakon ennek csak hátránya lenne. Az autópálya kivezetőkön meg igenis maradjon a 70. A kötöttpályás közlekedést meg fejlesszék minden erejükkel
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #139470 Dátum: 2020 április 29, 13:53:58 »

Lássuk be több autó nem fér el. Szorítani kell. Amikor fizetős volt a parkolás akkor is rendszeresen előfordult, hogy keresni kellett a szabad helyeket.

attól, hogy lassabban mész, mitől lesz kevesebb autó? főleg az olyan helyeken, ahol valóban csúcsban lehetetlen elérni a 30-at, nem csúcsban meg nem veszélyes a 70. mert volt pár barom, aki 170el karambolozott? az a 30-nál is telibe fogja szarni. itt megint az fog szopni, aki szabályosan megy.


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #139469 Dátum: 2020 április 29, 13:40:52 »

én meg mopeden fogom előzgetni a sorokat, az is gyorsabb Cheesy
Előveszem a babettát. Cheesy
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #139468 Dátum: 2020 április 29, 13:40:20 »

Lássuk be több autó nem fér el. Szorítani kell. Amikor fizetős volt a parkolás akkor is rendszeresen előfordult, hogy keresni kellett a szabad helyeket.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #139467 Dátum: 2020 április 29, 13:38:28 »

új forgalmi rend lesz a fővárosban?
Rend lesz??? Grin
én meg mopeden fogom előzgetni a sorokat, az is gyorsabb Cheesy

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3616


« Hozzászólás #139466 Dátum: 2020 április 29, 13:11:14 »

új forgalmi rend lesz a fővárosban?
Rend lesz??? Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #139465 Dátum: 2020 április 29, 09:26:23 »

https://totalcar.hu/magazin/velemeny/2020/04/28/70_helyett_50_50_helyett_30_autosok_ez_fajni_fog/?token=6353d157404ecedd840e65abbd5b9495

új forgalmi rend lesz a fővárosban?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #139464 Dátum: 2020 április 28, 21:40:22 »

Sziló. Az tuti bejön. :-)
leszedni nehezebb, de úgyis tök felesleges. :-))))



"...kösz Csoki! Sokat segítettél! "  Cheesy
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #139463 Dátum: 2020 április 27, 06:40:12 »

Sziló. Az tuti bejön. :-)
leszedni nehezebb, de úgyis tök felesleges. :-))))

Zsír!! .. köszi srácok! Cheesy
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #139462 Dátum: 2020 április 26, 11:48:46 »

Nekem valaki azt tanította, hogy a tömítést vékonyan zsírral kell bekenni, én úgy szoktam. Nekem ott nem csöpög. "Csak" a motor-váltó között...
Szerintem örülhet, akinek csak a szelrpfedélnél Cheesy
Stimmel. Zsírral kell, első melegnél bedagad utána nem folyik.
Csatlakozom.

Nade kóbász vagy szallonna zsír Grin

Erről még nem hallottam csak arról, hogy szilvalekvár kell a hengerfej tömítés helyett
 ...azé kipróbálom

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Oldalak: 1 ... 53 54 55 56 57 [58] 59 60 61 62 63 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.185 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.