www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 14:50:41

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 ... 936
Nyomtatás
Szerző Téma: Öreg, vizes VW-k  (Megtekintve 6156062 alkalommal)
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #37251 Dátum: 2017 Október 15, 21:40:17 »

Na gyorsan cseréltem váltot a skodán (lehulott a difi szegecs tipus hiba) 154e km ennyit birt az uj váltom már csavaros difis
kuplung futomü felujitás,gewinde
golf 4 formotion stabrud
aki akar jó családi kocsit venni annak ajánloma skodákat 1,6 sr motorral imádom

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

Én most nézegettem a g4-fabia vonalat, viszont pont rosszakat olvastam az 1.4-1.6 benzinről... Sokat esznek, cserében nem mennek, vw legbénább motorjaiként emlegetik.
Fabia 1,4 75 lovas volt ismerősnek, nála félévente vészprogramon volt a motor. Ez lehet egyedi eset, de épp elég hogy fázzak kicsit tőle.

Opel Gasztra: 1.6 benzin: szerelő ismerősöm több 1.6-on cserélt már ecu-t mivel kiolvadnak az érintkezők lábai. Bontottan :100-150e, új 200+.

Aztán ha már szar, akkor legalább szeressem: stilo-147 vonal. Stilo csoportban elég volt 3 nap, hibakódolvasók, érzékelők, szenzorok, adás-vétele, mindenkinek külön műhelye van a kocsihoz otthon. Cheesy Népi rutin az ecu áthelyezés, mert itt is szeretnek kiolvadni motorhőtől a csatlakozók.
Ehhez képest a 147 konstrukcióban nem is tűnik akkora hulladéknak, itt nem fekszik mindenki benne a motortérben, meg lóg a diagnosztika csatlakozókon. Fel-fel tűnnek bontásra váró kocsik amikből átlagos alkatrészeket visznek: beltér, lökhárító, lámpa... De több oldalon szidják twinspark motort, mert itt a vezérlésmódosító csere a napi rutin, meg a spéci gyertyák drágák.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #37250 Dátum: 2017 Szeptember 24, 14:58:09 »

Eladó lett a volt 2-es Golfunk. A srác rengeteg mindent megcsinált rajta.
250 ezer Ft-ot kér érte.
A képhez képest annyi a változás, hogy fekete a motorháztető.

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #37249 Dátum: 2017 Augusztus 26, 13:05:30 »

Na gyorsan cseréltem váltot a skodán (lehulott a difi szegecs tipus hiba) 154e km ennyit birt az uj váltom már csavaros difis
kuplung futomü felujitás,gewinde
golf 4 formotion stabrud
aki akar jó családi kocsit venni annak ajánloma skodákat 1,6 sr motorral imádom





WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #37248 Dátum: 2017 Augusztus 23, 00:13:50 »

A G3-am időnkénti fordulatszámmérő-ugrálós kihagyásos szaggatása 99,9 %-ban megoldódott, szerencsére bejött az első tippem, ami a Hall-jeladóra esett, vettem bele tesztnek egy ilyen gagyi 2300 Ft-os 1.6-os Skodához árultat, és azóta semmi panasz, voltunk vele nemrég Pécsen, Szegeden, Balatonon, Szlovákiában, és nem mutatott problémát. Szóval remélem ez volt a bűnös, nem csak lappang éppen a baj Smiley

Szüleim 13 éves 120 ezres Leonjában meg a hétvégén mondta fel a szolgálatot a 2.ik gyújtótrafó is, az 1. még tavasszal, úgyfest jönnek szépen sorba, érdemes lenne már előre megvenni még 2-őt, bár faterom úgyse tudja kicserélni az útszélén, szal felesleges.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #37247 Dátum: 2017 Július 07, 23:39:56 »

Na meg lett a kuplunghiba, nem én szereltem, csak a sajátjaimat csinálom, de nem is ez a lényeg most, hanem maga a hiba úgymond nagyon egyszerű volt, de mégis erősen bosszantó, konkrétan a kis kuplung kinyomó kar ricnis furata nyílt szét, amit rá van húzva egy bordás tengelyvégre, amit a pedál mozgat. Igazándiból megerőltetni sem lehet ezt, vagy anyaghiba, vagy fáradás, és reccs, nem emel ki többé a kuplung.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #37246 Dátum: 2017 Július 05, 08:48:09 »

Azért ilyen hirtelen, és előjel nélküli, nem az elmaradó karbantartás, vagy egyéb hanyagság okozta hiba még nem volt sosem a családban ilyen korú és futású egyik autón sem.

A kérdés az nem maradt ott el valamilyen karbantartás? Forgópontok kenése...
Egyébként bőven garancia idő után van szóval bármi lehet.  Wink
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #37245 Dátum: 2017 Július 05, 08:35:19 »

Húgyban ázni.  Grin
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3616


« Hozzászólás #37244 Dátum: 2017 Július 05, 05:36:37 »

Hát akkor rájöhettek volna, hogy nem az igazi, bár lehet csak mi fogtunk ki egy kakukktojást, meg ez a fazon is, akinek szintén 120E-nél hullott szét:
https://daytonagarage.wordpress.com/category/hetkoznapi-autok/vw-bora-1-6i-16v/



1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #37243 Dátum: 2017 Július 04, 23:21:53 »

csak mert jól utána jártál:)
g4 seat skoda 1,6 benzin pont olyan váltó van mint a golf 1.golf 2 ön(de teljesen olyan)....csak nem bowden  van
tehát ezt a váltót 1979 töl csináklták

Hát akkor rájöhettek volna, hogy nem az igazi, bár lehet csak mi fogtunk ki egy kakukktojást, meg ez a fazon is, akinek szintén 120E-nél hullott szét:
https://daytonagarage.wordpress.com/category/hetkoznapi-autok/vw-bora-1-6i-16v/


VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #37242 Dátum: 2017 Július 04, 19:58:55 »

Őrület, hogy elromlik egy autó 13évesen. Gondolom autópályán használták, még véletlen sem falusi 70kuplungolás/2km üzemben.  Grin Jó hír, hogy a kettőstömegű ezekben ritkán megy tönkre.
mert nincs

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #37241 Dátum: 2017 Július 04, 19:45:09 »

Hát, hogy őszinte legyek, jó nagyot estek a szememben az ilyen újabb generációs VW-konszern autók.....kevés km ide vagy oda, szüleim szalonból kihozott 2004-es 1.6-os Leonjában, hétvégén megkukult a kuplung egyik pillanatról a másikra, konkrétan semmi előjel, beesett a pedál tövig, ott is maradt, lábbal visszahúzva, most meg benyomhatatlan, áll, mint a kő. Neten utánanézve sokan dettó ugyanezt a hibát írják le, állítólag annak a buzi pálcás kuplungnak a kinyomócsapágya reccsen szét, meg megy tönkre a pálca, és szorul be az egész. Nem lenne ez felháborító hír egy 300 ezret, de minimum 200-at futott autótól, node ez nemrég lépte át a 120 ezret, és nem is 20+ éves, és nem éppen csapatós üzemmódban. Meg nemrég döglött be az elektromos ablakemelő (leszakadt), meg a belső kilincs is megszűnt nyitni, azt már ne is említsük, hogy a zárban valami mikrokapcsoló hiba miatt, képes magától bezárni a kulcsot.

Szóval ez csak megerősít, hogy G3-tól felfele semmi VW konszernem nem lesz, ha újabb kell, vagy "lemegyek" G-Opelbe, vagy valami még nem porrá rohadt halszagú. Bármennyire is tetszenek a G4-ek, Octáviák stb.

Azért ilyen hirtelen, és előjel nélküli, nem az elmaradó karbantartás, vagy egyéb hanyagság okozta hiba még nem volt sosem a családban ilyen korú és futású egyik autón sem.
csak mert jól utána jártál:)
g4 seat skoda 1,6 benzin pont olyan váltó van mint a golf 1.golf 2 ön(de teljesen olyan)....csak nem bowden  van
tehát ezt a váltót 1979 töl csináklták

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #37240 Dátum: 2017 Július 04, 07:49:58 »

Hát, hogy őszinte legyek, jó nagyot estek a szememben az ilyen újabb generációs VW-konszern autók.....kevés km ide vagy oda, szüleim szalonból kihozott 2004-es 1.6-os Leonjában, hétvégén megkukult a kuplung egyik pillanatról a másikra, konkrétan semmi előjel, beesett a pedál tövig, ott is maradt, lábbal visszahúzva, most meg benyomhatatlan, áll, mint a kő. Neten utánanézve sokan dettó ugyanezt a hibát írják le, állítólag annak a buzi pálcás kuplungnak a kinyomócsapágya reccsen szét, meg megy tönkre a pálca, és szorul be az egész. Nem lenne ez felháborító hír egy 300 ezret, de minimum 200-at futott autótól, node ez nemrég lépte át a 120 ezret, és nem is 20+ éves, és nem éppen csapatós üzemmódban. Meg nemrég döglött be az elektromos ablakemelő (leszakadt), meg a belső kilincs is megszűnt nyitni, azt már ne is említsük, hogy a zárban valami mikrokapcsoló hiba miatt, képes magától bezárni a kulcsot.

Szóval ez csak megerősít, hogy G3-tól felfele semmi VW konszernem nem lesz, ha újabb kell, vagy "lemegyek" G-Opelbe, vagy valami még nem porrá rohadt halszagú. Bármennyire is tetszenek a G4-ek, Octáviák stb.

Azért ilyen hirtelen, és előjel nélküli, nem az elmaradó karbantartás, vagy egyéb hanyagság okozta hiba még nem volt sosem a családban ilyen korú és futású egyik autón sem.
Őrület, hogy elromlik egy autó 13évesen. Gondolom autópályán használták, még véletlen sem falusi 70kuplungolás/2km üzemben.  Grin Jó hír, hogy a kettőstömegű ezekben ritkán megy tönkre.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #37239 Dátum: 2017 Július 04, 00:19:01 »

Hát, hogy őszinte legyek, jó nagyot estek a szememben az ilyen újabb generációs VW-konszern autók.....kevés km ide vagy oda, szüleim szalonból kihozott 2004-es 1.6-os Leonjában, hétvégén megkukult a kuplung egyik pillanatról a másikra, konkrétan semmi előjel, beesett a pedál tövig, ott is maradt, lábbal visszahúzva, most meg benyomhatatlan, áll, mint a kő. Neten utánanézve sokan dettó ugyanezt a hibát írják le, állítólag annak a buzi pálcás kuplungnak a kinyomócsapágya reccsen szét, meg megy tönkre a pálca, és szorul be az egész. Nem lenne ez felháborító hír egy 300 ezret, de minimum 200-at futott autótól, node ez nemrég lépte át a 120 ezret, és nem is 20+ éves, és nem éppen csapatós üzemmódban. Meg nemrég döglött be az elektromos ablakemelő (leszakadt), meg a belső kilincs is megszűnt nyitni, azt már ne is említsük, hogy a zárban valami mikrokapcsoló hiba miatt, képes magától bezárni a kulcsot.

Szóval ez csak megerősít, hogy G3-tól felfele semmi VW konszernem nem lesz, ha újabb kell, vagy "lemegyek" G-Opelbe, vagy valami még nem porrá rohadt halszagú. Bármennyire is tetszenek a G4-ek, Octáviák stb.

Azért ilyen hirtelen, és előjel nélküli, nem az elmaradó karbantartás, vagy egyéb hanyagság okozta hiba még nem volt sosem a családban ilyen korú és futású egyik autón sem.
« Utoljára szerkesztve: 2017 Július 04, 00:27:48 írta Skodi »

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #37238 Dátum: 2017 Június 28, 18:47:34 »

Jó kis céges kocsi. :-)

150e km van benne 1937 es születésü bácsitól nem éppen:D

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #37237 Dátum: 2017 Június 25, 19:40:44 »

Jó kis céges kocsi. :-)

<beszúrt kép törölve>
ement a 3 as ez lett
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #37236 Dátum: 2017 Június 21, 21:03:14 »


ement a 3 as ez lett

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #37235 Dátum: 2017 Június 20, 13:29:00 »

Nincs a környéken próbadrab senkinek? Szerintem nem jeladó lesz az hanem simán a trafó. Komplett elosztóm van akár eladó is, de messze vagy.

Csak akkor szerintem a fordulatszámmérő nem szaggatna be, a rángatással szinkronban. Ma pl. nem volt egy kihagyás sem Smiley

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #37234 Dátum: 2017 Június 20, 13:02:31 »

Ez nekem a régebbi fajta, nincs vezeték az alaplaphoz, egy kis műanyagházban van minden. Érdekes, hogy neten a régi 1.6-os Octáviához pl. 2800-ért árulják. Szerintem az is ugyanez.

<beszúrt kép törölve>

Ahh ...  Lips Sealed

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
1303LS
« Hozzászólás #37233 Dátum: 2017 Június 20, 05:49:53 »

Szétszedtem-összeraktam, de vészes lógása nincs, semmi esetre sem ér bele a jeladóba a forgó kivagdalt tárcsa.
Megörültem, mert találtam az elosztóba pár zsíros bakelit darabkát, az egyik hézagoló alátét foszlott szét, reméltem lehet ezek zavarnak be esetleg, kitakarítottam, de nem jött be, mert tegnap is, ma is, megint rántott egy picit, és megint láttam a fordulatszámmérőn a kihagyást. Szóval a hiba továbbra is lappang.
Veszek én bele szerintem egy ilyen 4500 Ft-os jeladót, aztán vagy bejön, vagy nem, ha az utóbbi, akkor meg leszarom a továbbiakban. Majd megáll egyszer.....
Nincs a környéken próbadrab senkinek? Szerintem nem jeladó lesz az hanem simán a trafó. Komplett elosztóm van akár eladó is, de messze vagy.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #37232 Dátum: 2017 Június 19, 00:11:21 »

Szia!
Maga az IC ritkan megy tonkre. Ellenben mar tobbszor talalkoztam a mozgo gyujtas alaplap miatt kidorzsolodo kivezetesekkel. (a HALL es a csatlakozo aljzat kozott)
Lehet, hogy most nem ez van, de hatha ...



Ez nekem a régebbi fajta, nincs vezeték az alaplaphoz, egy kis műanyagházban van minden. Érdekes, hogy neten a régi 1.6-os Octáviához pl. 2800-ért árulják. Szerintem az is ugyanez.


VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #37231 Dátum: 2017 Június 19, 00:03:28 »

elosztó tengely lógás....

Szétszedtem-összeraktam, de vészes lógása nincs, semmi esetre sem ér bele a jeladóba a forgó kivagdalt tárcsa.
Megörültem, mert találtam az elosztóba pár zsíros bakelit darabkát, az egyik hézagoló alátét foszlott szét, reméltem lehet ezek zavarnak be esetleg, kitakarítottam, de nem jött be, mert tegnap is, ma is, megint rántott egy picit, és megint láttam a fordulatszámmérőn a kihagyást. Szóval a hiba továbbra is lappang.
Veszek én bele szerintem egy ilyen 4500 Ft-os jeladót, aztán vagy bejön, vagy nem, ha az utóbbi, akkor meg leszarom a továbbiakban. Majd megáll egyszer.....

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #37230 Dátum: 2017 Június 12, 19:59:54 »

G3 1.4 ABD-ém egyre gyakrabban rakoncátlankodik, kihagy, rángatózik, van, hogy nem indul pöccre, csak további próbálásra, hol napokig/hetekig nem jön elő, de van, hogy egy úton többször is. Már egy jó féléve megjelentek az első tünetek, de azokra még nem sokat adtam, régi kocsikhoz vagyok szokva, nem hatnak meg kisebb üzemzavarok, de ez most már kezd azért vészjósló lenni, egyre gyakoribbak a jelek, tenni kell valamit, mielőtt az út szélén hagy, végülis időben jelzi, hogy beteg.
Alapvetően minden kihagyáskor, rángatáskor a fordulatszámmérő elkezd ugrálni, ebből gondolom, hogy a Hall-jeladóm haldoklik, mert, ha jól tudom az vezérli ezt a műszert is.
Jól gondolom szerintetek is?
Már csak az a kérdés, hogy a 4500-40000 Ft tartományban kapható jeladók közül melyiket próbáljam meg?
A 4500-as tűnik nyilván a legpénztárcabarátabbnak Wink
Valakinek esetleg ezirányú tapasztalat?
elosztó tengely lógás....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #37229 Dátum: 2017 Június 12, 12:10:16 »

G3 1.4 ABD-ém egyre gyakrabban rakoncátlankodik, kihagy, rángatózik, van, hogy nem indul pöccre, csak további próbálásra, hol napokig/hetekig nem jön elő, de van, hogy egy úton többször is. Már egy jó féléve megjelentek az első tünetek, de azokra még nem sokat adtam, régi kocsikhoz vagyok szokva, nem hatnak meg kisebb üzemzavarok, de ez most már kezd azért vészjósló lenni, egyre gyakoribbak a jelek, tenni kell valamit, mielőtt az út szélén hagy, végülis időben jelzi, hogy beteg.
Alapvetően minden kihagyáskor, rángatáskor a fordulatszámmérő elkezd ugrálni, ebből gondolom, hogy a Hall-jeladóm haldoklik, mert, ha jól tudom az vezérli ezt a műszert is.
Jól gondolom szerintetek is?
Már csak az a kérdés, hogy a 4500-40000 Ft tartományban kapható jeladók közül melyiket próbáljam meg?
A 4500-as tűnik nyilván a legpénztárcabarátabbnak Wink
Valakinek esetleg ezirányú tapasztalat?

Szia!
Maga az IC ritkan megy tonkre. Ellenben mar tobbszor talalkoztam a mozgo gyujtas alaplap miatt kidorzsolodo kivezetesekkel. (a HALL es a csatlakozo aljzat kozott)
Lehet, hogy most nem ez van, de hatha ...


"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #37228 Dátum: 2017 Június 12, 00:50:02 »

G3 1.4 ABD-ém egyre gyakrabban rakoncátlankodik, kihagy, rángatózik, van, hogy nem indul pöccre, csak további próbálásra, hol napokig/hetekig nem jön elő, de van, hogy egy úton többször is. Már egy jó féléve megjelentek az első tünetek, de azokra még nem sokat adtam, régi kocsikhoz vagyok szokva, nem hatnak meg kisebb üzemzavarok, de ez most már kezd azért vészjósló lenni, egyre gyakoribbak a jelek, tenni kell valamit, mielőtt az út szélén hagy, végülis időben jelzi, hogy beteg.
Alapvetően minden kihagyáskor, rángatáskor a fordulatszámmérő elkezd ugrálni, ebből gondolom, hogy a Hall-jeladóm haldoklik, mert, ha jól tudom az vezérli ezt a műszert is.
Jól gondolom szerintetek is?
Már csak az a kérdés, hogy a 4500-40000 Ft tartományban kapható jeladók közül melyiket próbáljam meg?
A 4500-as tűnik nyilván a legpénztárcabarátabbnak Wink
Valakinek esetleg ezirányú tapasztalat?

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #37227 Dátum: 2017 Május 31, 20:09:09 »

https://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_iii/volkswagen_golf_iii_1.9_tdi-11251564

450.000.-

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #37226 Dátum: 2017 Május 25, 16:57:26 »

 Cheesy

Kérdés,hogy 210-ről vagy 270-ről van visszatekerve 130-ra  Grin
RNIE
« Hozzászólás #37225 Dátum: 2017 Május 24, 22:34:10 »

Amíg működik, az 1,8T nagyon jó motor. Az ötszelepes technika javítása horror, a cégnél belefutottunk. De 250-300-at elmennek azért.

Kérdés,hogy 210-ről vagy 270-ről van visszatekerve 130-ra  Grin
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #37224 Dátum: 2017 Május 24, 21:13:30 »

Amíg működik, az 1,8T nagyon jó motor. Az ötszelepes technika javítása horror, a cégnél belefutottunk. De 250-300-at elmennek azért.

Motorból a 2.0 vagy az 1.8T jobb?
RNIE
« Hozzászólás #37223 Dátum: 2017 Május 24, 20:51:55 »

bele...de beltér rész más
Motorból a 2.0 vagy az 1.8T jobb?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #37222 Dátum: 2017 Május 24, 19:48:56 »

Az automatája az belemegy simán a G4-nek?
Vagy nem lehet átalakítani?
Ahogy nézem az árakat,inkább nem érdemes..
bele...de beltér rész más

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
RNIE
« Hozzászólás #37221 Dátum: 2017 Május 18, 10:02:25 »

benzines jó
golf 4 az egesz dragabb kasznival.....
tetőkárpit log,lámpa fakul
 sokan nem bontanak
Az automatája az belemegy simán a G4-nek?
Vagy nem lehet átalakítani?
Ahogy nézem az árakat,inkább nem érdemes..
« Utoljára szerkesztve: 2017 Május 18, 10:05:21 írta RNIE »
RNIE
« Hozzászólás #37220 Dátum: 2017 Május 17, 13:03:19 »

G3 polír JOM toronymerevítő új 8e Ft.
RNIE
« Hozzászólás #37219 Dátum: 2017 Május 11, 23:21:40 »

Katka keresztlányom írta:
"1.9 tdi, 5 l-es fogyasztás, jó nyomatékos. 12 ezret mentem már vele és nincs meg egy éve. Nekem bejött, jó vele előzni. A parkolást meg kell szokni hogy kicsit szélesebb a sárvédőnél, de nagyon jó. A kilátás elég panorámás, nekem csak jó a tapasztalatom vele."
Köszi
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #37218 Dátum: 2017 Május 11, 22:01:57 »

De ő nincs itt,hogy elmondja milyen Smiley
Katka keresztlányom írta:
"1.9 tdi, 5 l-es fogyasztás, jó nyomatékos. 12 ezret mentem már vele és nincs meg egy éve. Nekem bejött, jó vele előzni. A parkolást meg kell szokni hogy kicsit szélesebb a sárvédőnél, de nagyon jó. A kilátás elég panorámás, nekem csak jó a tapasztalatom vele."

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #37217 Dátum: 2017 Május 11, 07:02:01 »

De ő nincs itt,hogy elmondja milyen Smiley
Kivallatom és közlöm a tapasztalatait.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #37216 Dátum: 2017 Május 10, 21:49:35 »

Nekem volt. Semmi baj nem volt vele.

Mint egy golf 4-es csak kevésbé praktikus.
Golf 4-es platformra szokták mondani, hogy nem sikerült túl jól.
Ha már veszel akkor csak TDI-t. Akkor már semmi Bogaras nem marad az érzésből.  Grin
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #37215 Dátum: 2017 Május 10, 18:36:49 »

Mint egy golf 4-es csak kevésbé praktikus.
Golf 4-es platformra szokták mondani, hogy nem sikerült túl jól.
Ha már veszel akkor csak TDI-t. Akkor már semmi Bogaras nem marad az érzésből.  Grin
nekem a 4. golf-al szerencsére nincs bajom... 1.6 16V
RNIE
« Hozzászólás #37214 Dátum: 2017 Május 10, 16:58:09 »

Mint egy golf 4-es csak kevésbé praktikus.
Golf 4-es platformra szokták mondani, hogy nem sikerült túl jól.
Ha már veszel akkor csak TDI-t. Akkor már semmi Bogaras nem marad az érzésből.  Grin
Sosem ülnék be dízel autóba :-)))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #37213 Dátum: 2017 Május 10, 16:43:23 »

De ő nincs itt,hogy elmondja milyen Smiley
Mint egy golf 4-es csak kevésbé praktikus.
Golf 4-es platformra szokták mondani, hogy nem sikerült túl jól.
Ha már veszel akkor csak TDI-t. Akkor már semmi Bogaras nem marad az érzésből.  Grin
RNIE
« Hozzászólás #37212 Dátum: 2017 Május 10, 14:03:03 »

Keresztlányom 1 éve.
De ő nincs itt,hogy elmondja milyen Smiley
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 ... 936
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.157 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.