www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 29, 16:52:31
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
307
308
309
310
311
[
312
]
313
314
315
316
317
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3406650 alkalommal)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9844 Dátum:
2010 Június 24, 18:41:55 »
Tanulságos összehasonlítani a Maresz görbéit az enyémmel.
Mind a kettő 75 lóerő, az egyik 1600 ccm a másik 2100 ccm.
[a csatolmányt egy admin törölte]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9843 Dátum:
2010 Június 24, 17:39:32 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Június 24, 16:40:25
nagyon príma egy 1.6-tól
jaja
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9842 Dátum:
2010 Június 24, 17:03:14 »
Idézetet írta: Bill - 2010 Június 24, 16:56:12
ha össze lesz rakva az enyém, akkor én is eltolom Martonvásárra
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9841 Dátum:
2010 Június 24, 16:56:12 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 Június 24, 16:47:47
enyém szerencsére egyre jobb, szerintem vidd el Martonvásárra Te is....megéri, nekem a benzin többe került Győrből mint amennyit fizettem
ha össze lesz rakva az enyém, akkor én is eltolom Martonvásárra
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9840 Dátum:
2010 Június 24, 16:51:21 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 Június 24, 16:47:47
enyém szerencsére egyre jobb, szerintem vidd el Martonvásárra Te is....megéri, nekem a benzin többe került Győrből mint amennyit fizettem
mennyi volt?
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9839 Dátum:
2010 Június 24, 16:47:47 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Június 24, 16:42:00
én nekem fingom nincs, majd a pad megmondja...
jelen pillanatban szarabb mint tavaly;D
enyém szerencsére egyre jobb, szerintem vidd el Martonvásárra Te is....megéri, nekem a benzin többe került Győrből mint amennyit fizettem
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9838 Dátum:
2010 Június 24, 16:42:00 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 Június 24, 16:38:43
én 65-70közé saccolom az enyémet
én nekem fingom nincs, majd a pad megmondja...
jelen pillanatban szarabb mint tavaly;D
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9837 Dátum:
2010 Június 24, 16:40:25 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Június 24, 16:06:31
75.7 lo
5440nél 118.9nm
6150 forog 4.be 168,8km/h
nagyon príma egy 1.6-tól
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9836 Dátum:
2010 Június 24, 16:38:43 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Június 24, 16:35:09
még az idén szerintem én is beméretem, ha már faszán be lesz állítva minden...
én 65-70közé saccolom az enyémet
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9835 Dátum:
2010 Június 24, 16:35:09 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 Június 24, 16:17:21
gratulálok, egyre inkább izgat mennyi az enyém
...majd SPA után leméretem
még az idén szerintem én is beméretem, ha már faszán be lesz állítva minden...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9834 Dátum:
2010 Június 24, 16:17:21 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Június 24, 16:06:31
75.7 lo
5440nél 118.9nm
6150 forog 4.be 168,8km/h
gratulálok, egyre inkább izgat mennyi az enyém
...majd SPA után leméretem
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9833 Dátum:
2010 Június 24, 16:13:57 »
[a csatolmányt egy admin törölte]
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
péter
Hozzászólások: 1227
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9832 Dátum:
2010 Június 24, 16:11:18 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Június 24, 16:06:31
75.7 lo
5440nél 118.9nm
6150 forog 4.be 168,8km/h
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9831 Dátum:
2010 Június 24, 16:08:36 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Június 24, 16:04:42
grat
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9830 Dátum:
2010 Június 24, 16:06:31 »
75.7 lo
5440nél 118.9nm
6150 forog 4.be 168,8km/h
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9829 Dátum:
2010 Június 24, 16:04:42 »
[a csatolmányt egy admin törölte]
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9828 Dátum:
2010 Június 24, 15:58:24 »
Idézetet írta: callook - 2010 Június 24, 15:06:52
De:
1. Ez azért több dologtól függ, picit leegyszerűsítettem.
2. Beszélhetek hülyeséget is...
Szoktál?
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9827 Dátum:
2010 Június 24, 15:06:52 »
De:
1. Ez azért több dologtól függ, picit leegyszerűsítettem.
2. Beszélhetek hülyeséget is...
Idézetet írta: Bill - 2010 Június 24, 13:33:45
Igen!!
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9826 Dátum:
2010 Június 24, 13:33:45 »
Idézetet írta: callook - 2010 Június 24, 11:15:33
Tippelhetek?
...
...
Igen!!
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9825 Dátum:
2010 Június 24, 11:15:33 »
Tippelhetek? A w120 vezérműtengellyel 6000 körül kell, hogy legyen a csúcs, ha nem korlátoz be semmi... Ha alatta lesz, 5000-5500 körül, akkor valami lerontja (hengerfej, karbi, kipufogó, gyújtás). De ez azt is jelenti (Ha nem 6000 körül, hanem alatta lesz a csúcs), hogy:
1. Van még tartalék a motorban, tehát a megfelelő alkatrészt cserélve, ezzel a tengellyel növelhető a teljesítmény.
2. Nagy a tengely és a w110-essel jobban menne.
Ha 6000 körül lesz a csúcs (vagy akár felette?!), akkor minden összetevő a helyén van. Egyébként ebben az esetben még 80 LE feletti teljesítmény is összejöhet...
Idézetet írta: gas - 2010 Június 23, 21:31:07
kíváncsi vagyok milyen fordulaton lesz a csúcs
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9824 Dátum:
2010 Június 24, 09:37:03 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Június 23, 21:55:00
nemtom szerintem egy jol bevált recept ez...majd meglássuk
én várom az eredményeket!
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9823 Dátum:
2010 Június 23, 21:55:00 »
Idézetet írta: gas - 2010 Június 23, 21:31:07
kíváncsi vagyok milyen fordulaton lesz a csúcs
nemtom szerintem egy jol bevált recept ez...majd meglássuk
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9822 Dátum:
2010 Június 23, 21:31:07 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Június 23, 21:19:25
75-80
kíváncsi vagyok milyen fordulaton lesz a csúcs
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9821 Dátum:
2010 Június 23, 21:19:25 »
Idézetet írta: gas - 2010 Június 23, 21:06:59
mire számítasz?
vagy nem tippelgetsz?
75-80
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9820 Dátum:
2010 Június 23, 21:06:59 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Június 23, 21:05:33
holnap mérés
mire számítasz?
vagy nem tippelgetsz?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9819 Dátum:
2010 Június 23, 21:05:33 »
holnap mérés
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9818 Dátum:
2010 Június 23, 20:54:27 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 22, 23:06:27
Így néz ki egy gyári dob belülről.
az átalakítottról is van ilyen képed?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9817 Dátum:
2010 Június 22, 23:07:24 »
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9816 Dátum:
2010 Június 22, 23:06:27 »
Így néz ki egy gyári dob belülről.
[a csatolmányt egy admin törölte]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9815 Dátum:
2010 Június 22, 21:39:23 »
Idézetet írta: ABF-932 - 2010 Június 22, 21:30:20
És k***a nagy!
mert lehet
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9814 Dátum:
2010 Június 22, 21:30:20 »
Idézetet írta: BigBug - 2010 Június 21, 23:34:44
király !
<beszúrt kép törölve>
És k***a nagy!
Bácsi Győző
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9813 Dátum:
2010 Június 22, 15:54:04 »
Idézetet írta: tati - 2010 Június 22, 12:24:41
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9812 Dátum:
2010 Június 22, 15:06:19 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Június 22, 13:55:11
Ez azért jobb, mert így megvágva jobban fel tud feküdni a henger vállára a hengerfej?
Gondolom valamennyivel jobban engedi hozzászorítani külön-külön, mint egybe.
Ez nem megvágva van, hanem annyira laposra csinálják az égésteret, hogy a legalsó, teljes felületen futó bordát egyszerűen leveszik, amikor megmarják a felületet. A többi borda meg nem egyben van, hanem osztott.
Ez nem új "találmány".
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9811 Dátum:
2010 Június 22, 13:55:11 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Június 22, 07:39:22
kell egy jó hengerfej neked, ezzel lesz olyan kompressziód, hogy ihaj és már ki is van fúrva 90.5-re, dupla szeleprugó, ezzel 12 valamennyit ment kint Prescott Phillips, 40x35ös szelepek, ported
eladnám, nekem nem kell
<beszúrt kép törölve>
Ez azért jobb, mert így megvágva jobban fel tud feküdni a henger vállára a hengerfej?
Gondolom valamennyivel jobban engedi hozzászorítani külön-külön, mint egybe.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9810 Dátum:
2010 Június 22, 12:24:41 »
Idézetet írta: callook - 2010 Június 22, 09:20:36
Majd elviszem, de egyelőre van még pár gyenge pont és finomítandó dolog. Másrészről nekem legközelebb Ausztriában kb. 40 km-re tudnak mérni, de az ottani mérés árából teli tankolom a bogaram, megveszem a pályamatricát, felmegyek Pestre, kifizetem a mérést és még egy ebéd is belefér egy közepes árkategóriával rendelkező vendéglátóipari egységben....
És nem picit vagyok leégve...
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9809 Dátum:
2010 Június 22, 10:51:13 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 21, 21:36:06
A Co érték a lépcsős görbe, látható, hogy nagyon leesik.
Nagyon remélem hasonló mérési adatokat produkál összel a 303as automatika.Iszonyú modon meg lennék elégedve avval a 151,7nm -el.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9808 Dátum:
2010 Június 22, 09:23:19 »
Sajnos Stunt motorjának nem nyerő a nagy sűrítési viszony...
Sőt, az enyém is csak olyan 8,7:1 sürítéssel fut...
Idézetet írta: Aircult - 2010 Június 22, 07:39:22
kell egy jó hengerfej neked, ezzel lesz olyan kompressziód, hogy ihaj és már ki is van fúrva 90.5-re, dupla szeleprugó, ezzel 12 valamennyit ment kint Prescott Phillips, 40x35ös szelepek, ported
eladnám, nekem nem kell
<beszúrt kép törölve>
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9807 Dátum:
2010 Június 22, 09:20:36 »
Majd elviszem, de egyelőre van még pár gyenge pont és finomítandó dolog. Másrészről nekem legközelebb Ausztriában kb. 40 km-re tudnak mérni, de az ottani mérés árából teli tankolom a bogaram, megveszem a pályamatricát, felmegyek Pestre, kifizetem a mérést és még egy ebéd is belefér egy közepes árkategóriával rendelkező vendéglátóipari egységben....
És nem picit vagyok leégve...
Idézetet írta: tazoli - 2010 Június 21, 21:43:45
Te mikor viszed mérésre?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9806 Dátum:
2010 Június 22, 07:39:22 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 21, 22:30:21
Azt hiszem csütörtökön megyek újból, addig átfúvókázom a karbikat.
Érdekes azonban, hogy az alul jövő nagy nyomaték mennyire megtréfálja az embert. Nekem a typ3-asom 1.6-os motorral 2 db DCNF40-es karbival 72 lóerős volt, azt is lemérettem. A két teljesítmény azonos, csak az egyik 4200-on, a másik 5700-on volt, ami nem tűnik soknak, de az egyiknek már 1300-as fordulaton igazi ereje van, amásik meg 2500 alatt csak megyeget.
Annyira más a két motor, hogy nem összehasonlítható, de a csúcsteljesítményük azonos.
Aztán Leon 1915-öse a DCNF karbikkal 112 lóerős volt (107 keréken), az nem kicsit több, mint a mostani 70, de ha beülnél ebbe az autóba akkor azt mondanád, hogy az Oettinger 40 lóerővel erősebb. És szinte fordítva van!!
Ami árulkodó, az a végsebesség. A typ3-asom 175-öt ment és akkor leforgatta a motort, 5500-at forgott, ha hosszabb lett volna a váltó, többet is ment volna. Ez az autó, most szinúgy ennyit megy, sőt talán csak szűken ennyit, nem mértem pontosan eddig, de hosszú váltóval, nyomatékból. Ennek azonban többet kellene mennie.
kell egy jó hengerfej neked, ezzel lesz olyan kompressziód, hogy ihaj és már ki is van fúrva 90.5-re, dupla szeleprugó, ezzel 12 valamennyit ment kint Prescott Phillips, 40x35ös szelepek, ported
eladnám, nekem nem kell
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Június 22, 07:51:41 írta Aircult
»
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9805 Dátum:
2010 Június 21, 23:35:12 »
Idézetet írta: Protheus - 2010 Június 21, 23:31:30
A 200 megabyte-os ossz csatolmanylimitet megemeltem 2 gigabyte-ra (hogy pontositsak: 2.000.000 KB-ra
), a 128KB/csatolmanyt 800KB-ra es az ossz csatolmanyok meretenek is 800 KB-ba kell belefernie. Eleg lesz?
elmegy
[a csatolmányt egy admin törölte]
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak:
1
...
307
308
309
310
311
[
312
]
313
314
315
316
317
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...