www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 29, 14:47:28
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
311
312
313
314
315
[
316
]
317
318
319
320
321
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3406395 alkalommal)
gumibogi
Hozzászólások: 13424
20-9111-661 www.ftgumi.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9684 Dátum:
2010 Június 17, 20:41:23 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 Június 17, 20:40:12
majd tehetnénk egy összehasonlítást, nekem mondjuk van egy W100 benne
ok,tébányám tuti,vagy kaposváron ha jössz....nem tudom elöbb találkozunk-e
zengőgumi
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9683 Dátum:
2010 Június 17, 20:40:12 »
Idézetet írta: gumibogi - 2010 Június 17, 20:36:17
igen és
na jó viccen kivül 009-es ennyi......most ezt élvezem hogy megy....
majd tehetnénk egy összehasonlítást, nekem mondjuk van egy W100 benne
gumibogi
Hozzászólások: 13424
20-9111-661 www.ftgumi.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9682 Dátum:
2010 Június 17, 20:36:17 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 Június 17, 20:33:55
neked most 1.6 központi weber? mi van még benne?
igen és
na jó viccen kivül 009-es ennyi......most ezt élvezem hogy megy....
zengőgumi
TBK001
Hozzászólások: 29089
Road Force One
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9681 Dátum:
2010 Június 17, 20:34:22 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 17, 20:09:59
http://www.youtube.com/watch?v=4Ny6W9vy05k
Ez nagyon meggyőző! Gratulálok!! Nem semmi lett a járgány....
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9680 Dátum:
2010 Június 17, 20:33:55 »
Idézetet írta: gumibogi - 2010 Június 17, 20:31:49
erre csak annyit mondanék hogy ,
nem gyenge
.........
gratula
neked most 1.6 központi weber? mi van még benne?
gumibogi
Hozzászólások: 13424
20-9111-661 www.ftgumi.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9679 Dátum:
2010 Június 17, 20:31:49 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 17, 20:13:29
http://www.youtube.com/watch?v=QomXXM_azxc
erre csak annyit mondanék hogy ,
nem gyenge
.........
gratula
zengőgumi
szricsi
Hozzászólások: 324
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9678 Dátum:
2010 Június 17, 20:24:28 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 17, 20:13:29
http://www.youtube.com/watch?v=QomXXM_azxc
Zsír
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9677 Dátum:
2010 Június 17, 20:14:00 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 17, 20:07:58
http://www.youtube.com/watch?v=m3fJVPOMaHo
Ez nagyon jó.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9676 Dátum:
2010 Június 17, 20:13:29 »
http://www.youtube.com/watch?v=QomXXM_azxc
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9675 Dátum:
2010 Június 17, 20:13:20 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 17, 20:10:21
Lesz még több is.
komoly, mikor viszel egy kört?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9674 Dátum:
2010 Június 17, 20:10:21 »
Lesz még több is.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9673 Dátum:
2010 Június 17, 20:09:59 »
http://www.youtube.com/watch?v=4Ny6W9vy05k
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9672 Dátum:
2010 Június 17, 20:07:58 »
http://www.youtube.com/watch?v=m3fJVPOMaHo
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9671 Dátum:
2010 Június 17, 20:07:33 »
http://www.youtube.com/watch?v=CFEhy9y4eLY
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9670 Dátum:
2010 Június 17, 15:57:03 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 17, 13:30:12
Nekem lesz, de mit csináljak, töltsem youtube-ra? Sikerülni fog az nekem?
Youtube-ra elég egyszerű felrakni.
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9669 Dátum:
2010 Június 17, 13:38:55 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 17, 13:30:12
Nekem lesz, de mit csináljak, töltsem youtube-ra? Sikerülni fog az nekem?
szerintem én hétvégén elmegyek Fertőszentmiklósra és elvitetem magam egy körre callookkal
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9668 Dátum:
2010 Június 17, 13:30:12 »
Idézetet írta: somci - 2010 Június 17, 00:33:57
Videó, vagy audió fájl valamelyikőtöktől van/lesz?
Nekem lesz, de mit csináljak, töltsem youtube-ra? Sikerülni fog az nekem?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9667 Dátum:
2010 Június 17, 12:44:18 »
Idézetet írta: BigBug - 2010 Június 17, 10:22:14
csatlakozom !
Áh! kit érdekel!
www.tatinson.hu
www.kck.hu
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9666 Dátum:
2010 Június 17, 10:22:14 »
Idézetet írta: Bill - 2010 Június 17, 09:41:45
Már bocsánat, de ha lehet ezt kérni, akkor legyen már ez "önökkérték". Szeretném én is hallani a "bestiákat"!
csatlakozom !
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9665 Dátum:
2010 Június 17, 09:41:45 »
Idézetet írta: somci - 2010 Június 17, 00:33:57
Videó, vagy audió fájl valamelyikőtöktől van/lesz?
Már bocsánat, de ha lehet ezt kérni, akkor legyen már ez "önökkérték". Szeretném én is hallani a "bestiákat"!
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9664 Dátum:
2010 Június 17, 00:33:57 »
Videó, vagy audió fájl valamelyikőtöktől van/lesz?
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9663 Dátum:
2010 Június 16, 16:11:16 »
Igazándiból meg nincs semmi gond, csak gondoltam, ha a Stunt hisztizik, hogy nem forog a motor, akkor én meg had hisztizzek, hogy túlságosan forog a motor.
Egyébként a 2 hasonlo hengerűrtartalmú, hasonló felépítésű (hosszabb löket) motoron jól látszik, hogy hogyan lehet elmenni a nyomatékos (kis karbi, folytottabb kipufogó, gyári szelepek, szolíd tengely) irányába, illetve a forgósabb motor (nyitottabb karbik, kipufogó, hengerfej, és vadabb tengely) felé.
Valójában Stunt és én is ezt akartuk, de soha sem az a jó ami van
No, meg mindketten buzizunk még annyit a motorral, hogy ez egyikünknél sem a végleges...
Idézetet írta: callook - 2010 Június 16, 15:12:35
Igen, bár sokat nem oszt... De valójában összességében nem akartam nagy áttételes himbasor, mert van legalább annyi hátránya, mint előnye... Egy jó gyári sor nekem bőven elég, nem terheli annyira a vezérlés alkatrészeit (pl. lökőrudak). Tényleg csak kényelemből került fel ez, mert ez ott volt a polcon, összefűzve, a gyárit meg keresgélni, válogatni kellett volna.
Egyébként nem az a helyzet, hogy halott alul az autó. Gyönyörűen megy, de a felső tartomány nagyon meggyőző erejéből azért tudnék picit áldozni, hogy alul határozottabb legyen... Bár akkor meg lehet hiányozna a fent feláldozott plussz
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9662 Dátum:
2010 Június 16, 15:12:35 »
Igen, bár sokat nem oszt... De valójában összességében nem akartam nagy áttételes himbasor, mert van legalább annyi hátránya, mint előnye... Egy jó gyári sor nekem bőven elég, nem terheli annyira a vezérlés alkatrészeit (pl. lökőrudak). Tényleg csak kényelemből került fel ez, mert ez ott volt a polcon, összefűzve, a gyárit meg keresgélni, válogatni kellett volna.
Egyébként nem az a helyzet, hogy halott alul az autó. Gyönyörűen megy, de a felső tartomány nagyon meggyőző erejéből azért tudnék picit áldozni, hogy alul határozottabb legyen... Bár akkor meg lehet hiányozna a fent feláldozott plussz
Idézetet írta: Mákos - 2010 Június 16, 12:51:10
Itt a kisebb szelepnyitási keresztmetszetből adódó nagyobb légsebességre gondolsz ?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9661 Dátum:
2010 Június 16, 12:51:10 »
Idézetet írta: callook - 2010 Június 16, 10:10:30
Egyébként a himbasort lehet kicserélem gyárira, mert azt akartam bele tenni, csak ez a fűzött 1:25-ös himbasor kéznél volt, így nem keresgéltem-válogattam gyári himbákat... Úgy gondolom így javítható az alsó tartomány,
Itt a kisebb szelepnyitási keresztmetszetből adódó nagyobb légsebességre gondolsz ?
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9660 Dátum:
2010 Június 16, 10:10:30 »
Nekem pont ennek a fordítottja a problémám... (Azért nem sírok
)
Olyan 3500-ig semmi... Erős, érezni a hengerűrtartalmat, de ami azután jön, ahhoz képest halott alul... 4-5ezernél már élvezetes, de kicsit kikészít a motor pörgetése és a hang fordulaton...
Az okok ugyanazok mint nálad:
-kipufogó
-tengely
-hengerfej (karbik és venturi, valamint a himbasor)
-Talán előgyújtás
Mondjuk sokat javítottam tegnap azzal, hogy az 1. henger döglött gyertyáját cseréltem, így már mindig megy a 4 henger, illetve a csapnivaló 7-3 arányú szinkront pontosan 1-1-re raktam... Megcsináltam a rudazatvisszatérítést is tisztességesen...
Az egyetlen bajom, hogy 2 napja szakad, így meg annyira nem nem élmény a járatás...
Egyébként a himbasort lehet kicserélem gyárira, mert azt akartam bele tenni, csak ez a fűzött 1:25-ös himbasor kéznél volt, így nem keresgéltem-válogattam gyári himbákat... Úgy gondolom így javítható az alsó tartomány, illetve teszek kisérletet a 30-as venturikkal, valamint az előgyújtással is.... Valamint lekapom a dobot ismét és mérek hengerenkénti CO-t...
Olajhőfokot 80 fölé nem sikerült tolnom, hűtésem ugyanaz mint Stuntnál, viszont a WBX-ben a hűtővel együtt 5,5 Liter olaj van... (Castrol EDGE Sport 10W60)
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 15, 21:47:31
Túl vagyok a 100. kilométeren.
Kicsit azért már az első bűvölet elmúlt, nem is olyan erős a motor...ráadásul nagyon érezni, hogy nem akar forogni 5000 közelében.
Ennek töb oka lehet:
1. kipufogó
2. tengely
3. hengerfej (és persze a karbik)
4. előgyújtás
Ez utóbbit holnap kipróbálom nagyobb értéken. Most 7 fokon van. A többi így marad.
Sajnos a végsebessége nem lesz nagyon káprázatos, mert 5000-es fordulaton 177-et megy elméletben, annyit tudni is fog, többet nem hiszem.
4500 felett már azért nem egy hirtelen felpörgő versenymotor, inkább 2500-3500 között "él".
Egyébként nagyon jól autózható, nyomatékos és kellemes, stabil alapjárat, könnyen indul, szépen duruzsol. Az olajfolyás az olaj visszavezetésnél van a blokk részén, azt hiszem, holnap meghúzom vagy letömítem. Kicsit a pumpa alatt is szivárog, azzal együtt tudok élni.
150-ig eltoltam már neki.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9659 Dátum:
2010 Június 15, 22:52:01 »
Egyébként az olajhőfokom hamar felmegy 80 fokra és megáll 90 foknál. Szerintem majd ha küldöm jobban sem lesz 110 fok felett. Ma már kicsit keménykedtem azért vele...
Van olajtermosztátom, meg egy elég nagy olajhűtőm a kocsi alatt. Azt hiszem tökéletesen működik.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9658 Dátum:
2010 Június 15, 22:19:30 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 15, 22:14:22
Nekem óra 150, GPS 142.
Szét lehet ezt szedni, állítani rajta? A typ3-ast szépen be lehet löni.
én 2db órát végeztem ki azzal, hogy megpróbáltam a "kiskerékhez" igazítani
de feladtam a mi most van pont 10-el mutat többet 165/65-ös gumival mint a gps, de így jó
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9657 Dátum:
2010 Június 15, 22:17:57 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 15, 22:14:22
Nekem óra 150, GPS 142.
Szét lehet ezt szedni, állítani rajta? A typ3-ast szépen be lehet löni.
Gumival játszottam.Elöl 195 40 17 van fenn.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9656 Dátum:
2010 Június 15, 22:16:16 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 15, 22:14:22
Szét lehet ezt szedni, állítani rajta?
Jah, ez engem is érdekelne. Maresz már hekkelt ilyet a kicsi első kerekéhez, azt tudom. Csak, hogy melyik fajta órát , azt nem .
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9655 Dátum:
2010 Június 15, 22:15:20 »
Idézetet írta: gas - 2010 Június 15, 22:13:23
a belseje teljesen más vagy az eredeti lett alakítva?
Eredeti lett alakítva, de nem tudom egész pontosan hogyan, mert nem voltam ott.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9654 Dátum:
2010 Június 15, 22:14:22 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2010 Június 15, 22:10:54
Óra 95 mph. GPS 151kmh Magyarul nem csal az órám.
Nekem óra 150, GPS 142.
Szét lehet ezt szedni, állítani rajta? A typ3-ast szépen be lehet löni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9653 Dátum:
2010 Június 15, 22:14:04 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 Június 15, 22:08:14
navigációval mérd....óra nem jelent semmit
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9652 Dátum:
2010 Június 15, 22:13:23 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 15, 22:02:57
Alapjáraton mély, forgatva pedig tompán mély.
Még apám is azt mondta, hogy jó hangja van.
"Fiam az 1200-es motor szebben járt, de a hangja nagyon jó"
a belseje teljesen más vagy az eredeti lett alakítva?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9651 Dátum:
2010 Június 15, 22:10:54 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 Június 15, 22:08:14
navigációval mérd....óra nem jelent semmit
Óra 95 mph. GPS 151kmh Magyarul nem csal az órám.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9650 Dátum:
2010 Június 15, 22:09:59 »
Egyszer csinálsz majd egy forgós motort is
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 15, 22:03:48
Ilyet akartam, de Callook motorja csúnyán oda fog verni. 1-2 mp-cel jobb lesz negyedmérföldön.
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9649 Dátum:
2010 Június 15, 22:09:10 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 15, 22:07:44
Ilyen a belseje, + jön egy sportkormány, fekete, bőr.
korrekt
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9648 Dátum:
2010 Június 15, 22:08:45 »
Idézetet írta: slavia919 - 2010 Június 15, 22:05:42
Borzasztó, most mi lesz? Az enyém meg megeszik 5000km-en 2 liter olajat, de engem kiszolgál.
Széria 1.3 F0...
Ha ráköltesz kb. egymilliót, akkor más megítélés alá esnek a dolgok.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9647 Dátum:
2010 Június 15, 22:08:14 »
Idézetet írta: Mákos - 2010 Június 15, 22:07:08
navigációval mérd....óra nem jelent semmit
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9646 Dátum:
2010 Június 15, 22:07:44 »
Ilyen a belseje, + jön egy sportkormány, fekete, bőr.
[a csatolmányt egy admin törölte]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9645 Dátum:
2010 Június 15, 22:07:08 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 Június 15, 22:04:54
Durva lehet a 150is már....135öt mentem eddig navi szerint a sajátommal és már az is elég félelmetes.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Oldalak:
1
...
311
312
313
314
315
[
316
]
317
318
319
320
321
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...