www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 29, 16:47:22
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
308
309
310
311
312
[
313
]
314
315
316
317
318
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3406631 alkalommal)
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9804 Dátum:
2010 Június 21, 23:34:44 »
király !
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9803 Dátum:
2010 Június 21, 23:31:30 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 21, 22:01:56
ez a korlátozás nevetséges, ill. siralmas.
A 200 megabyte-os ossz csatolmanylimitet megemeltem 2 gigabyte-ra (hogy pontositsak: 2.000.000 KB-ra
), a 128KB/csatolmanyt 800KB-ra es az ossz csatolmanyok meretenek is 800 KB-ba kell belefernie. Eleg lesz?
Buzi, aki fékez! :-)))
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9802 Dátum:
2010 Június 21, 23:27:04 »
Stunt! Ez már jobban szelelne rajta
Csak nekem új ez a kipuff?
jó ócsó
http://cgi.ebay.de/Vw-Kafer-CSP-Python-Sport-Auspuff-Edelstahl-38mm-Set-/140418894432?cmd=ViewItem&pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item20b19e4a60
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9801 Dátum:
2010 Június 21, 23:16:33 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Június 21, 23:02:31
köszi
kiváncsi vagyok mit lehet egy 1.6bol kihozni:)
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Sagaris
Hozzászólások: 2302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9800 Dátum:
2010 Június 21, 23:12:39 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 21, 22:01:56
1961 VW1200 DeLuxe
http://www.vulture.hu
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9799 Dátum:
2010 Június 21, 23:03:15 »
Idézetet írta: BigBug - 2010 Június 21, 22:59:35
"szegény" leó
húú ezt kitörlöm !
Boldog és Leon !
elnézést ! nem akarok bajt magamnak
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9798 Dátum:
2010 Június 21, 23:02:31 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 21, 23:01:36
OKé, hívlak majd!
köszi
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9797 Dátum:
2010 Június 21, 23:01:36 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Június 21, 22:59:23
igen akkor ugy szervezem,kérj idöpontot lécci!
OKé, hívlak majd!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9796 Dátum:
2010 Június 21, 23:01:17 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 21, 22:49:52
Megint jössz arcoskodni!
Építs egy jobb motort és aztán ugassál be, jó?
nekem épített már valaki egy jó motort , ami nagyon sokáig pont jó lesz nekem !
arcoskodni pedig csak azokkal lehet akik felveszik még azt is ami a nagy arcukra már rá sem fér !
mindamellett az ember legyen büszke ara amit maga megalkot ,vagy legyen büszke arra,hogy az élettől megkapta azt a lehetőséget,hogy egy mester alkotott neki , "csak neki" valamit !
arra én nem vagyok büszke,hogy van egy G1-es a buszomba ! arra viszont igen,hogy ismerem az alkotót !
attól,hogy valaki csinált egy kurvajó srácot nekem ,attól nekem nem lesz nagyobb a farkam és a mesteré sem biztos,hogy olyan nagy ,csak kurva jól csinálja
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9795 Dátum:
2010 Június 21, 22:59:23 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 21, 22:57:44
be kell jelentkezni, csüt délután akarok, kérjek neked is időpontot? Holnap hívom őket.
igen akkor ugy szervezem,kérj idöpontot lécci!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9794 Dátum:
2010 Június 21, 22:57:44 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Június 21, 22:51:25
csütörtök mikor mész lehet mennék én enyemmel....
be kell jelentkezni elöre?
be kell jelentkezni, csüt délután akarok, kérjek neked is időpontot? Holnap hívom őket.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9793 Dátum:
2010 Június 21, 22:56:45 »
Idézetet írta: tazoli - 2010 Június 21, 22:53:33
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9792 Dátum:
2010 Június 21, 22:52:33 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 21, 22:30:21
Azt hiszem csütörtökön megyek újból, addig átfúvókázom a karbikat.
Érdekes azonban, hogy az alul jövő nagy nyomaték mennyire megtréfálja az embert. Nekem a typ3-asom 1.6-os motorral 2 db DCNF40-es karbival 72 lóerős volt, azt is lemérettem. A két teljesítmény azonos, csak az egyik 4200-on, a másik 5700-on volt, ami nem tűnik soknak, de az egyiknek már 1300-as fordulaton igazi ereje van, amásik meg 2500 alatt csak megyeget.
Annyira más a két motor, hogy nem összehasonlítható, de a csúcsteljesítményük azonos.
Aztán Leon 1915-öse a DCNF karbikkal 112 lóerős volt (107 keréken), az nem kicsit több, mint a mostani 70, de ha beülnél ebbe az autóba akkor azt mondanád, hogy az Oettinger 40 lóerővel erősebb. És szinte fordítva van!!
Ami árulkodó, az a végsebesség. A typ3-asom 175-öt ment és akkor leforgatta a motort, 5500-at forgott, ha hosszabb lett volna a váltó, többet is ment volna. Ez az autó, most szinúgy ennyit megy, sőt talán csak szűken ennyit, nem mértem pontosan eddig, de hosszú váltóval, nyomatékból. Ennek azonban többet kellene mennie.
mennék majd én is valamikor, jövőhétre tervezek pestre menni, ha esetleg mész majd akkortájt is, akkor mehetnénk együtt.
tuti hegyezni kell még az én weber-eimet is
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9791 Dátum:
2010 Június 21, 22:51:25 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 21, 22:48:50
kb. 45 perc a teljes idő, amiben a bekötések is benne vannak. Maga a mérés kb. 2 perc. DE azért megmelegszik a gép rendesen. 4. fokozatban mér.
Azt mondta, hogy fosta már ki a padlóra bogármotor az olajat.
csütörtök mikor mész lehet mennék én enyemmel....
be kell jelentkezni elöre?
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9790 Dátum:
2010 Június 21, 22:49:52 »
Idézetet írta: BigBug - 2010 Június 21, 22:43:34
lesz még ebből "lámpától,lámpáig" subaru alázás
félre ne értsd !
Megint jössz arcoskodni!
Építs egy jobb motort és aztán ugassál be, jó?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9789 Dátum:
2010 Június 21, 22:48:50 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Június 21, 22:42:47
mennyi idö egy mérés kb?
kb. 45 perc a teljes idő, amiben a bekötések is benne vannak. Maga a mérés kb. 2 perc. DE azért megmelegszik a gép rendesen. 4. fokozatban mér.
Azt mondta, hogy fosta már ki a padlóra bogármotor az olajat.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9788 Dátum:
2010 Június 21, 22:43:34 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 21, 22:30:21
Azt hiszem csütörtökön megyek újból, addig átfúvókázom a karbikat.
Érdekes azonban, hogy az alul jövő nagy nyomaték mennyire megtréfálja az embert. Nekem a typ3-asom 1.6-os motorral 2 db DCNF40-es karbival 72 lóerős volt, azt is lemérettem. A két teljesítmény azonos, csak az egyik 4200-on, a másik 5700-on volt, ami nem tűnik soknak, de az egyiknek már 1300-as fordulaton igazi ereje van, amásik meg 2500 alatt csak megyeget.
Annyira más a két motor, hogy nem összehasonlítható, de a csúcsteljesítményük azonos.
Aztán Leon 1915-öse a DCNF karbikkal 112 lóerős volt (107 keréken), az nem kicsit több, mint a mostani 70, de ha beülnél ebbe az autóba akkor azt mondanád, hogy az Oettinger 40 lóerővel erősebb. És szinte fordítva van!!
Ami árulkodó, az a végsebesség. A typ3-asom 175-öt ment és akkor leforgatta a motort, 5500-at forgott, ha hosszabb lett volna a váltó, többet is ment volna. Ez az autó, most szinúgy ennyit megy, sőt talán csak szűken ennyit, nem mértem pontosan eddig, de hosszú váltóval, nyomatékból. Ennek azonban többet kellene mennie.
lesz még ebből "lámpától,lámpáig" subaru alázás
félre ne értsd !
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9787 Dátum:
2010 Június 21, 22:42:47 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 21, 22:30:21
Azt hiszem csütörtökön megyek újból, addig átfúvókázom a karbikat.
Érdekes azonban, hogy az alul jövő nagy nyomaték mennyire megtréfálja az embert. Nekem a typ3-asom 1.6-os motorral 2 db DCNF40-es karbival 72 lóerős volt, azt is lemérettem. A két teljesítmény azonos, csak az egyik 4200-on, a másik 5700-on volt, ami nem tűnik soknak, de az egyiknek már 1300-as fordulaton igazi ereje van, amásik meg 2500 alatt csak megyeget.
Annyira más a két motor, hogy nem összehasonlítható, de a csúcsteljesítményük azonos.
Aztán Leon 1915-öse a DCNF karbikkal 112 lóerős volt (107 keréken), az nem kicsit több, mint a mostani 70, de ha beülnél ebbe az autóba akkor azt mondanád, hogy az Oettinger 40 lóerővel erősebb. És szinte fordítva van!!
Ami árulkodó, az a végsebesség. A typ3-asom 175-öt ment és akkor leforgatta a motort, 5500-at forgott, ha hosszabb lett volna a váltó, többet is ment volna. Ez az autó, most szinúgy ennyit megy, sőt talán csak szűken ennyit, nem mértem pontosan eddig, de hosszú váltóval, nyomatékból. Ennek azonban többet kellene mennie.
mennyi idö egy mérés kb?
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9786 Dátum:
2010 Június 21, 22:30:21 »
Idézetet írta: BigBug - 2010 Június 21, 22:22:29
ahogy a szavaidból kiérzem ,ez a görbe hamarosan megrajzolódik real is
Azt hiszem csütörtökön megyek újból, addig átfúvókázom a karbikat.
Érdekes azonban, hogy az alul jövő nagy nyomaték mennyire megtréfálja az embert. Nekem a typ3-asom 1.6-os motorral 2 db DCNF40-es karbival 72 lóerős volt, azt is lemérettem. A két teljesítmény azonos, csak az egyik 4200-on, a másik 5700-on volt, ami nem tűnik soknak, de az egyiknek már 1300-as fordulaton igazi ereje van, amásik meg 2500 alatt csak megyeget.
Annyira más a két motor, hogy nem összehasonlítható, de a csúcsteljesítményük azonos.
Aztán Leon 1915-öse a DCNF karbikkal 112 lóerős volt (107 keréken), az nem kicsit több, mint a mostani 70, de ha beülnél ebbe az autóba akkor azt mondanád, hogy az Oettinger 40 lóerővel erősebb. És szinte fordítva van!!
Ami árulkodó, az a végsebesség. A typ3-asom 175-öt ment és akkor leforgatta a motort, 5500-at forgott, ha hosszabb lett volna a váltó, többet is ment volna. Ez az autó, most szinúgy ennyit megy, sőt talán csak szűken ennyit, nem mértem pontosan eddig, de hosszú váltóval, nyomatékból. Ennek azonban többet kellene mennie.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9785 Dátum:
2010 Június 21, 22:22:29 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 21, 22:15:57
Itt próbáltam megrajzolni a nyomaték és telj görbét, amit reálisnak tekintek ezzel a kipufogóval. 5200-nél a max teljesítmény nem utópiszikus, ezzel a tengellyel a typ3-asom 5500-ig forgott.
ahogy a szavaidból kiérzem ,ez a görbe hamarosan megrajzolódik real is
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9784 Dátum:
2010 Június 21, 22:20:18 »
Idézetet írta: slavia919 - 2010 Június 21, 22:04:59
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9783 Dátum:
2010 Június 21, 22:15:57 »
Itt próbáltam megrajzolni a nyomaték és telj görbét, amit reálisnak tekintek ezzel a kipufogóval. 5200-nél a max teljesítmény nem utópiszikus, ezzel a tengellyel a typ3-asom 5500-ig forgott.
[a csatolmányt egy admin törölte]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9782 Dátum:
2010 Június 21, 22:14:42 »
Idézetet írta: BigBug - 2010 Június 21, 22:08:06
nagyon szívesen létrehozok neked egy webalbumot , ahonan kb ebben a méretben be tudsz illeszteni képeket
kb 10 perc alatt elmagyarázom hogyan működik , és mindenki örül
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9781 Dátum:
2010 Június 21, 22:08:06 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 21, 22:01:56
netto 10 rugó a mérés.
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9780 Dátum:
2010 Június 21, 22:04:59 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 21, 22:01:56
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9779 Dátum:
2010 Június 21, 22:04:55 »
Idézetet írta: BigBug - 2010 Június 21, 21:44:10
ennél viszont sokkal jobban érdekelne,hogy kb mi lett volna amit szívesebben láttál volna a görbéken .
ha esetleg felrajzolnád az ideális értékeket ,az engem érdekelne
egyébként ,mindez mennyibe került ?
A teljesítménygörbének lineárisan kell felfelé menni, a nyomatékcsúcsnak pedig valahol 3000-3500 között lenni.
Sőt, a telj. görbe meredeksége változhat is, meredekebb is lehet annál a résznél, ahol a motor "ráesik a tengelyre", bár ez inkább nagy tengelynél 280-320-nál igaz. Ugyanis ekkor kezd a tengely "élni". Hasonlóan, mint amikor a turbós motoroknál megjön a nyomás.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9778 Dátum:
2010 Június 21, 22:01:56 »
Idézetet írta: BigBug - 2010 Június 21, 21:44:10
ha fizetnénk a fórumért ,biztosan lehetne 3gb-s képeket is berakni,de pillanatnyilag nem fizetünk érte !
ennél viszont sokkal jobban érdekelne,hogy kb mi lett volna amit szívesebben láttál volna a görbéken .
ha esetleg felrajzolnád az ideális értékeket ,az engem érdekelne
egyébként ,mindez mennyibe került ?
netto 10 rugó a mérés.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9777 Dátum:
2010 Június 21, 21:56:19 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Június 21, 21:46:02
hol lett mérve és mennyiért én is elmennék....kiváncsi vagyok
odafönn olvasható cím,telszám,meg minden
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9776 Dátum:
2010 Június 21, 21:46:02 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 21, 21:37:27
Aki nem látja a görbét az reklamáljon annál, aki a képeket 119 kb-ra korlátoztatja a XXI. században.
hol lett mérve és mennyiért én is elmennék....kiváncsi vagyok
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9775 Dátum:
2010 Június 21, 21:44:44 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 21, 21:32:43
Megmérettem az autóm teljesítményét, csalódás volt.
Szóval summa summárum, szarul van a karburátor beállítva. 160-at azért így is megy...
Fater piszkáld ki a levegöszűröböl a rongyot amit benne felejtettem
www.tatinson.hu
www.kck.hu
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9774 Dátum:
2010 Június 21, 21:44:10 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 21, 21:37:27
Aki nem látja a görbét az reklamáljon annál, aki a képeket 119 kb-ra korlátoztatja a XXI. században.
ha fizetnénk a fórumért ,biztosan lehetne 3gb-s képeket is berakni,de pillanatnyilag nem fizetünk érte !
ennél viszont sokkal jobban érdekelne,hogy kb mi lett volna amit szívesebben láttál volna a görbéken .
ha esetleg felrajzolnád az ideális értékeket ,az engem érdekelne
egyébként ,mindez mennyibe került ?
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
tazoli49
Hozzászólások: 3840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9773 Dátum:
2010 Június 21, 21:43:45 »
Idézetet írta: callook - 2010 Június 21, 21:04:17
Nem. Hívott. De kíméljetek a faggatózással. Majd jelentkezik.
Te mikor viszed mérésre?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9772 Dátum:
2010 Június 21, 21:37:27 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 21, 21:36:06
A Co érték a lépcsős görbe, látható, hogy nagyon leesik.
Aki nem látja a görbét az reklamáljon annál, aki a képeket 119 kb-ra korlátoztatja a XXI. században.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9771 Dátum:
2010 Június 21, 21:36:16 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 21, 21:32:43
Szóval summa summárum, szarul van a karburátor beállítva. 160-at azért így is megy...
durva lesz ha jó lesz a karbi beállítás
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9770 Dátum:
2010 Június 21, 21:36:06 »
A Co érték a lépcsős görbe, látható, hogy nagyon leesik.
[a csatolmányt egy admin törölte]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9769 Dátum:
2010 Június 21, 21:33:43 »
Idézetet írta: gas - 2010 Június 21, 21:05:05
így az épített váltóval mekkora a fordulat ejtés 3.-4. között?
gondolom az oettinger nem veszi észre , de kisebb motornak ez már lehet, hogy sok?
Ezzel a váltóval, ami nekem van legfeljebb egy okosított 1.6-os motor bírna el, de nem nagy tengellyel.
Mondjuk VW1966 motorja.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9768 Dátum:
2010 Június 21, 21:32:43 »
Megmérettem az autóm teljesítményét, csalódás volt.
Ha hiszitek, ha nem (én nem hittem a szememnek) 72 lóerő 4200-as fordulaton és 151 Nm 2200-as fordulaton.
Az ember azt mondta igazi szívódízel karakterisztika.
A teljesítménygörbe elindul 1200-as fordulattól keményen felfelé, 2000-es fordulaton már 44 lóerő, 3000-nél már 62 lóerő....és innen meredeksége csökken, majd 4200-nél betetőz.
A magyarázat a lambda értékből jól látható. Elindul 0,8-ról, ami szintúgy kicsit szegény, hiszen 0.75 lenne teljesítmény szempontból ideális, aztán 3500 környékén lambda 0.97-1 van, ami teljesen szegény, HC érték 128 ppm szinte végig.
Szóval a motor nagyon alul van karburálva, az ember azt is mondta, hogy ne is nagyon járjak így vele, mert biztos melegszik a hengerfej keményen, még szelepégéses lesz... Legalább 10-15-tel nagyobb főfúvóka kell bele és akkor lesz kb jó.
Megjegyzem, ma a tankolásnál 8.7 liter/100 km jött ki, ez egy 2110-es motornak valóban nagyon kevés.
Ahogy nézegettük a görbe kezdő meredekségét, figyelembe véve a fojtott kipupogót is úgy néz ki, hogy a 100-120 lóerő nem utópisztikus.
Szóval summa summárum, szarul van a karburátor beállítva. 160-at azért így is megy...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9767 Dátum:
2010 Június 21, 21:05:05 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 20, 22:40:54
Rövid, kicsiket ejtős váltóval. Ezzel nem szivesen mennék túrára.
így az épített váltóval mekkora a fordulat ejtés 3.-4. között?
gondolom az oettinger nem veszi észre , de kisebb motornak ez már lehet, hogy sok?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9766 Dátum:
2010 Június 21, 21:04:17 »
Nem. Hívott. De kíméljetek a faggatózással. Majd jelentkezik.
Idézetet írta: gas - 2010 Június 21, 20:58:45
talán együtt voltatok méreckedni
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9765 Dátum:
2010 Június 21, 20:58:45 »
Idézetet írta: callook - 2010 Június 21, 20:43:52
Én már órák óta tudom, de nem szedtek ki belőlem semmit!
talán együtt voltatok méreckedni
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Oldalak:
1
...
308
309
310
311
312
[
313
]
314
315
316
317
318
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...