www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 21:17:53
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
317
318
319
320
321
[
322
]
323
324
325
326
327
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3404722 alkalommal)
Sagaris
Hozzászólások: 2302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9444 Dátum:
2010 Május 18, 13:10:24 »
Idézetet írta: SiD - 2010 Május 18, 11:23:35
nem tudom. ki kéne próbálni.
múltkor tele tankoltam 100-as benzinnel csak a tréfa kedvéért (még soha nem próbáltam).
a kollégám esküszik rá, hogy a felesége kis Daihatsu Coure-ja érezhetően megtáltosodik tőle (az asszony rákérdezett, hogy mit csinált az autóval, mert jobban megy). na mondom, én is kipróbálom, ha már egyszer a Szűr Gabinak is azt javasolták a Weber szervizben, hogy tankoljon jobb minőségű benzint.
nos azon kívül, hogy mintha kicsit nehezebben indulna és más illatú a kipufogógáz, nem érzek különbséget, sőt talán még gyengébb is.
A benzin a kompresszió függvénye nem? Minek 98-as vagy 100-as benzin ha nincs rá szükség. Nem hiszek az ilyesmiben...
1961 VW1200 DeLuxe
http://www.vulture.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9443 Dátum:
2010 Május 18, 12:04:28 »
Idézetet írta: SiD - 2010 Május 18, 11:23:35
ki kéne próbálni.
hát tedd azt, és egyből kiderül. egyébként szvsz a váltó lesz a ludas..megérne egy próbát röviddel. Anno gsa széria 1.6-a sem volt jó barát a hosszú váltómmal, igaz 17 kerékkel, 2 emberrel és hosszabb emelkedőkön lehetett csak érezni, hogy nem szeretik egymást. viszont ültem több 1.6-ban is, ami hasonlít a tiédhez és rövid váltóval egész meggyőzően szedi a lábát (pl. Melák kocsija ilyen, pedig az 1 karbis)
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Typ117
Hozzászólások: 18493
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9442 Dátum:
2010 Május 18, 11:35:55 »
Idézetet írta: SiD - 2010 Május 18, 11:23:35
nem tudom. ki kéne próbálni.
tyű, hát én a helyedben azért kíváncsi lennék erre is, ha már más autókkal hasonlítgatod
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9441 Dátum:
2010 Május 18, 11:32:05 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Május 18, 10:57:40
ha így lenne se értem mi baj vele, de sztem ha egy ilyen motort aircultfélemegamázli nélkül is ki lehetne hozni ennyiből, mindenkinek ez lenne az autójában, és a seggünket verdesnénk a földhöz.
ez így van, szerencsére nekem nincs ultra sokba...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9440 Dátum:
2010 Május 18, 11:27:51 »
Idézetet írta: SiD - 2010 Május 18, 11:25:54
az illata viszont nagyon jó, olyan édeskés.
a végén kávéfőző lesz a motorodból is
lehet azért nem megy?
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9439 Dátum:
2010 Május 18, 11:25:54 »
az illata viszont nagyon jó, olyan édeskés.
1963 VW1200 DeLuxe
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9438 Dátum:
2010 Május 18, 11:23:35 »
Idézetet írta: Typ117 - 2010 Május 18, 11:12:21
de gondolom a gyári 1.6os bogarakat otthagyod, nem?
nem tudom. ki kéne próbálni.
múltkor tele tankoltam 100-as benzinnel csak a tréfa kedvéért (még soha nem próbáltam).
a kollégám esküszik rá, hogy a felesége kis Daihatsu Coure-ja érezhetően megtáltosodik tőle (az asszony rákérdezett, hogy mit csinált az autóval, mert jobban megy). na mondom, én is kipróbálom, ha már egyszer a Szűr Gabinak is azt javasolták a Weber szervizben, hogy tankoljon jobb minőségű benzint.
nos azon kívül, hogy mintha kicsit nehezebben indulna és más illatú a kipufogógáz, nem érzek különbséget, sőt talán még gyengébb is.
1963 VW1200 DeLuxe
Typ117
Hozzászólások: 18493
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9437 Dátum:
2010 Május 18, 11:12:21 »
Idézetet írta: SiD - 2010 Május 18, 10:58:21
rájöttem, hogy az nem az én világom. hülyegyereknek érzem magam, amikor üveghangon küldöm a bogárnak.
de gondolom a gyári 1.6os bogarakat otthagyod, nem?
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9436 Dátum:
2010 Május 18, 11:08:35 »
Idézetet írta: SiD - 2010 Május 18, 10:59:23
múltkor a hatalmas doboz Peugeot Boxer-rel éppen, hogy tudtam tartani az iramot lámpától indulva.
szegény bogár biztos jó kormos lett
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9435 Dátum:
2010 Május 18, 11:08:32 »
Van belőle vagy 170 LE-s verzió is. Üresen én sem tudnám megfogni
Idézetet írta: SiD - 2010 Május 18, 10:59:23
múltkor a hatalmas doboz Peugeot Boxer-rel éppen, hogy tudtam tartani az iramot lámpától indulva.
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9434 Dátum:
2010 Május 18, 10:59:23 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Május 18, 10:58:16
szar ezt hallani
múltkor a hatalmas doboz Peugeot Boxer-rel éppen, hogy tudtam tartani az iramot lámpától indulva.
1963 VW1200 DeLuxe
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9433 Dátum:
2010 Május 18, 10:58:21 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Május 18, 09:10:42
nagyobb tengely és forgatni kell
rájöttem, hogy az nem az én világom. hülyegyereknek érzem magam, amikor üveghangon küldöm a bogárnak.
1963 VW1200 DeLuxe
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9432 Dátum:
2010 Május 18, 10:58:16 »
Idézetet írta: SiD - 2010 Május 17, 21:43:33
így legfeljebb dobozos teherautókkal gyorsulok a lámpánál.
szar ezt hallani
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9431 Dátum:
2010 Május 18, 10:57:40 »
Idézetet írta: tazoli - 2010 Május 17, 21:16:31
3 talicska pénz
ha így lenne se értem mi baj vele, de sztem ha egy ilyen motort aircultfélemegamázli nélkül is ki lehetne hozni ennyiből, mindenkinek ez lenne az autójában, és a seggünket verdesnénk a földhöz.
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9430 Dátum:
2010 Május 18, 10:36:03 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Május 15, 20:04:09
baromság... van olyan autó itthon amibe berakta és látni lehet a rendszert? esetleg ilyen bogár?
Pár éve Burn-R néven is kapható volt, akkor nagy volt a lendület, mára nem nagyon hallok felőle...
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9429 Dátum:
2010 Május 18, 10:19:09 »
Idézetet írta: slavia919 - 2010 Május 17, 21:26:05
És jó is?
Van egy üres D-s blokkom. Gondolkodom, hogy most lesz zsém kipróbálnám mit lehet kihozni egy 1.2-ből hengerűrtalomnövelés nélkül, de persze hf-et okosítani stb simán.
Hát, azon maximum egy turbó segítene
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9428 Dátum:
2010 Május 18, 09:10:42 »
Idézetet írta: SiD - 2010 Május 17, 21:43:33
szerintem ne szenvedj vele, nem éri meg!
nekem az 1.6-ból nem jött ki az, amire számítottam, akkor az 1.2-ből mit lehet csinálni?!
minimum 1.8-ról szabad indulni, szerintem.
GSA alap 1.8-as motorjában már van erő.
persze lehet, ha az én 1.6-om nem 1302-ben lenne + rövid váltó, akkor lehet az is nagyobbat ütne, de így legfeljebb dobozos teherautókkal gyorsulok a lámpánál.
nagyobb tengely és forgatni kell
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9427 Dátum:
2010 Május 17, 21:53:36 »
Fel kell marni a blokkban a hengerek helyeit (90-ről 96-ra).
Idézetet írta: MatroX - 2010 Május 17, 21:48:40
1.8 type1 blokkon milyen átalakítási munkákat igényel egyátalán hogy fel lehessen rá rakni? Vagy hogy működik?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9426 Dátum:
2010 Május 17, 21:48:40 »
Idézetet írta: SiD - 2010 Május 17, 21:43:33
szerintem ne szenvedj vele, nem éri meg!
nekem az 1.6-ból nem jött ki az, amire számítottam, akkor az 1.2-ből mit lehet csinálni?!
minimum 1.8-ról szabad indulni, szerintem.
GSA alap 1.8-as motorjában már van erő.
persze lehet, ha az én 1.6-om nem 1302-ben lenne + rövid váltó, akkor lehet az is nagyobbat ütne, de így legfeljebb dobozos teherautókkal gyorsulok a lámpánál.
1.8 type1 blokkon milyen átalakítási munkákat igényel egyátalán hogy fel lehessen rá rakni? Vagy hogy működik?
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9425 Dátum:
2010 Május 17, 21:43:33 »
Idézetet írta: slavia919 - 2010 Május 17, 21:26:05
És jó is?
Van egy üres D-s blokkom. Gondolkodom, hogy most lesz zsém kipróbálnám mit lehet kihozni egy 1.2-ből hengerűrtalomnövelés nélkül, de persze hf-et okosítani stb simán.
szerintem ne szenvedj vele, nem éri meg!
nekem az 1.6-ból nem jött ki az, amire számítottam, akkor az 1.2-ből mit lehet csinálni?!
minimum 1.8-ról szabad indulni, szerintem.
GSA alap 1.8-as motorjában már van erő.
persze lehet, ha az én 1.6-om nem 1302-ben lenne + rövid váltó, akkor lehet az is nagyobbat ütne, de így legfeljebb dobozos teherautókkal gyorsulok a lámpánál.
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Május 17, 21:45:26 írta SiD
»
1963 VW1200 DeLuxe
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9424 Dátum:
2010 Május 17, 21:26:05 »
Idézetet írta: tazoli - 2010 Május 17, 21:16:31
Na, bent a motorom.
A recept:
1776 cm3 Berg
Gene Berg könnyitett lendkerék
Gene Berg főtengely
Gene Berg sportvezérműtengely 284 fokos
Gene Berg hengerfej, 40x35 szelepekkel,dupla verseny szeleprugókkal
Gene Berg rudazat
42 DCNF Weber duplakarbik
RaceTrim szivocsonkok
Kennedy Stage 1 kuplung
CB Performance egyenes fogazású vezérműtengelykerék
CB Performance szelepemelő rudak
CB Performance Full-flow olajpumpa
Bosch 009 gyújtás
Ceramic Coated Phat Boy sport kipuffogó
3 talicska pénz
És jó is?
Van egy üres D-s blokkom. Gondolkodom, hogy most lesz zsém kipróbálnám mit lehet kihozni egy 1.2-ből hengerűrtalomnövelés nélkül, de persze hf-et okosítani stb simán.
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
tazoli49
Hozzászólások: 3840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9423 Dátum:
2010 Május 17, 21:16:31 »
Na, bent a motorom.
A recept:
1776 cm3 Berg
Gene Berg könnyitett lendkerék
Gene Berg főtengely
Gene Berg sportvezérműtengely 284 fokos
Gene Berg hengerfej, 40x35 szelepekkel,dupla verseny szeleprugókkal
Gene Berg rudazat
42 DCNF Weber duplakarbik
RaceTrim szivocsonkok
Kennedy Stage 1 kuplung
CB Performance egyenes fogazású vezérműtengelykerék
CB Performance szelepemelő rudak
CB Performance Full-flow olajpumpa
Bosch 009 gyújtás
Ceramic Coated Phat Boy sport kipuffogó
3 talicska pénz
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9422 Dátum:
2010 Május 17, 20:57:23 »
Idézetet írta: somci - 2010 Május 17, 20:54:53
Se hang, se videó, milyen dolog ez?
majd legközelebb
holnap intézem a papírjait,indítom a származás ellenőrzést,utána rögtön műszaki (lehet,hogy mégis OT),akkor majd csinálok videót...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9421 Dátum:
2010 Május 17, 20:54:53 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Május 17, 20:14:23
A recept:
...
Se hang, se videó, milyen dolog ez?
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9420 Dátum:
2010 Május 17, 20:14:23 »
Na, bent a motorom.
A recept:
1776 cm3 Berg
Gene Berg könnyitett lendkerék
Gene Berg főtengely
Gene Berg sportvezérműtengely 284 fokos
Gene Berg hengerfej, 40x35 szelepekkel,dupla verseny szeleprugókkal
Gene Berg rudazat
42 DCNF Weber duplakarbik
RaceTrim szivocsonkok
Kennedy Stage 1 kuplung
CB Performance egyenes fogazású vezérműtengelykerék
CB Performance szelepemelő rudak
CB Performance Full-flow olajpumpa
Bosch 009 gyújtás
Ceramic Coated Phat Boy sport kipuffogó
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Május 17, 20:16:44 írta Aircult
»
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Sagaris
Hozzászólások: 2302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9419 Dátum:
2010 Május 17, 16:54:55 »
Idézetet írta: Protheus - 2010 Május 16, 19:28:35
Lehet, hogy amit a honlapon olvastal baromsag, de a vizbefecskendezes sosem volt az. :-)
41-től a Messerschmitt 109-esek is el voltak látva ilyen alkohol vÍz cuccal.
1961 VW1200 DeLuxe
http://www.vulture.hu
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9418 Dátum:
2010 Május 17, 11:00:11 »
Idézetet írta: Süsü - 2010 Május 17, 00:20:03
http://performanceunlimited.com/documents/plugsidegapping.html
Erről volt már itt szó
Szvsz versenysportba való, vagy olyanoknak , akik szeretnek pár 1000 kilométerenként gyertyát cserélni, mivel gyorsan elfogy a testelektróda, és nem nagyon tudsz utánállítani. De mondjuk ezt itt is leírják
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9417 Dátum:
2010 Május 17, 00:20:03 »
http://performanceunlimited.com/documents/plugsidegapping.html
GNX-967
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9416 Dátum:
2010 Május 16, 19:44:40 »
Idézetet írta: Protheus - 2010 Május 16, 19:28:35
Lehet, hogy amit a honlapon olvastal baromsag, de a vizbefecskendezes sosem volt az. :-)
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9415 Dátum:
2010 Május 16, 19:28:35 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Május 15, 20:04:09
baromság...
Lehet, hogy amit a honlapon olvastal baromsag, de a vizbefecskendezes sosem volt az. :-)
Buzi, aki fékez! :-)))
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9414 Dátum:
2010 Május 16, 17:16:10 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Május 14, 18:04:50
Szeky verseny motorja a műtőasztalon, hogy végre megmutathassa a Volks&Roll-on, hogy mit is tud valójában... erre most van a legnagyobb esély
Képek:
http://kep.tar.hu/elitevwclub/50673339?o=0#2
<beszúrt kép törölve>
az a lendkerék olyan mint az ementáli
a kuplungot hegeszti rá vagy még van hova csavarozni
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9413 Dátum:
2010 Május 15, 20:14:16 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Május 14, 22:38:23
A motor is készül hozzá.
"...Fehér szerelő kesztyűben dolgozok, hogy ne legyen ujjlenyomatos a blokk..."
Ez tetszik. amúgyis kedvelem a megszállottakat, különösen, ha nem ön és közveszélyesek.
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9412 Dátum:
2010 Május 15, 20:10:06 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Május 15, 20:04:09
baromság... van olyan autó itthon amibe berakta és látni lehet a rendszert? esetleg ilyen bogár?
- bogár nincs, de megoldható ha lenne rá igény
- 79ces turbódízel GMerciben láttam működni a rendszert tegnap
- van pár más autó is pl. 1.4 PDTDI Fabia 125LE, KiaCeed CRDi 178lóig húzva
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9411 Dátum:
2010 Május 15, 20:04:09 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 Május 15, 20:00:42
Elég jelentős teljesítmény növekedés érhető el vele...made in usa a rendszer...karburátoros autóba is lehet rakni és kikapcsolható ha nincs rá szükség.
baromság... van olyan autó itthon amibe berakta és látni lehet a rendszert? esetleg ilyen bogár?
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9410 Dátum:
2010 Május 15, 20:01:57 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 Május 15, 20:00:42
Elég jelentős teljesítmény növekedés érhető el vele...made in usa a rendszer...karburátoros autóba is lehet rakni és kikapcsolható ha nincs rá szükség.
http://www.snowperformance.hu/bemutatas.html
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9409 Dátum:
2010 Május 15, 20:00:42 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Május 15, 19:58:43
aranyos
Elég jelentős teljesítmény növekedés érhető el vele...made in usa a rendszer...karburátoros autóba is lehet rakni és kikapcsolható ha nincs rá szükség.
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9408 Dátum:
2010 Május 15, 19:58:43 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 Május 15, 18:34:04
Ha érdekel valakit...egy barátom víz-alkohol befecskendező rendszereket épít be. Minden autóba be lehet rakni azt mondja.
aranyos
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9407 Dátum:
2010 Május 15, 18:34:04 »
Ha érdekel valakit...egy barátom víz-alkohol befecskendező rendszereket épít be. Minden autóba be lehet rakni azt mondja.
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9406 Dátum:
2010 Május 14, 23:09:47 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Május 14, 22:39:14
Nagyon durva, ahogy ki van bővítve a hengerfej szívóoldala.
Azt hiszem nekem is a következő beruházás egy pár tisztességes hengerfej lesz.
néztem én is, azzal már szeletelni lehet
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9405 Dátum:
2010 Május 14, 22:39:14 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Május 14, 18:04:50
Szeky verseny motorja a műtőasztalon, hogy végre megmutathassa a Volks&Roll-on, hogy mit is tud valójában... erre most van a legnagyobb esély
Képek:
http://kep.tar.hu/elitevwclub/50673339?o=0#2
<beszúrt kép törölve>
Nagyon durva, ahogy ki van bővítve a hengerfej szívóoldala.
Azt hiszem nekem is a következő beruházás egy pár tisztességes hengerfej lesz.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak:
1
...
317
318
319
320
321
[
322
]
323
324
325
326
327
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...