www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 21:17:53

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 317 318 319 320 321 [322] 323 324 325 326 327 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3404722 alkalommal)
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #9444 Dátum: 2010 Május 18, 13:10:24 »

nem tudom. ki kéne próbálni.
múltkor tele tankoltam 100-as benzinnel csak a tréfa kedvéért (még soha nem próbáltam).
a kollégám esküszik rá, hogy a felesége kis Daihatsu Coure-ja érezhetően megtáltosodik tőle (az asszony rákérdezett, hogy mit csinált az autóval, mert jobban megy). na mondom, én is kipróbálom, ha már egyszer a Szűr Gabinak is azt javasolták a Weber szervizben, hogy tankoljon jobb minőségű benzint.
nos azon kívül, hogy mintha kicsit nehezebben indulna és más illatú a kipufogógáz, nem érzek különbséget, sőt talán még gyengébb is.

A benzin a kompresszió függvénye nem? Minek 98-as vagy 100-as benzin ha nincs rá szükség. Nem hiszek az ilyesmiben...

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #9443 Dátum: 2010 Május 18, 12:04:28 »

ki kéne próbálni.

hát tedd azt, és egyből kiderül. egyébként szvsz a váltó lesz a ludas..megérne egy próbát röviddel. Anno gsa széria 1.6-a sem volt jó barát a hosszú váltómmal, igaz 17 kerékkel, 2 emberrel és hosszabb emelkedőkön lehetett csak érezni, hogy nem szeretik egymást. viszont ültem több 1.6-ban is, ami hasonlít a tiédhez és rövid váltóval egész meggyőzően szedi a lábát (pl. Melák kocsija ilyen, pedig az 1 karbis)

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #9442 Dátum: 2010 Május 18, 11:35:55 »

nem tudom. ki kéne próbálni.
tyű, hát én a helyedben azért kíváncsi lennék erre is, ha már más autókkal hasonlítgatod Smiley
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #9441 Dátum: 2010 Május 18, 11:32:05 »

ha így lenne se értem mi baj vele, de sztem ha egy ilyen motort aircultfélemegamázli nélkül is ki lehetne hozni ennyiből, mindenkinek ez lenne az autójában, és a seggünket verdesnénk a földhöz.

ez így van, szerencsére nekem nincs ultra sokba...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9440 Dátum: 2010 Május 18, 11:27:51 »

az illata viszont nagyon jó, olyan édeskés.  Grin
a végén kávéfőző lesz a motorodból is  Smiley lehet azért nem megy?  Roll Eyes
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #9439 Dátum: 2010 Május 18, 11:25:54 »

az illata viszont nagyon jó, olyan édeskés.  Grin

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #9438 Dátum: 2010 Május 18, 11:23:35 »

de gondolom a gyári 1.6os bogarakat otthagyod, nem?
nem tudom. ki kéne próbálni.
múltkor tele tankoltam 100-as benzinnel csak a tréfa kedvéért (még soha nem próbáltam).
a kollégám esküszik rá, hogy a felesége kis Daihatsu Coure-ja érezhetően megtáltosodik tőle (az asszony rákérdezett, hogy mit csinált az autóval, mert jobban megy). na mondom, én is kipróbálom, ha már egyszer a Szűr Gabinak is azt javasolták a Weber szervizben, hogy tankoljon jobb minőségű benzint.
nos azon kívül, hogy mintha kicsit nehezebben indulna és más illatú a kipufogógáz, nem érzek különbséget, sőt talán még gyengébb is.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #9437 Dátum: 2010 Május 18, 11:12:21 »

rájöttem, hogy az nem az én világom. hülyegyereknek érzem magam, amikor üveghangon küldöm a bogárnak.  Grin
de gondolom a gyári 1.6os bogarakat otthagyod, nem?
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #9436 Dátum: 2010 Május 18, 11:08:35 »

múltkor a hatalmas doboz Peugeot Boxer-rel éppen, hogy tudtam tartani az iramot lámpától indulva.

szegény bogár biztos jó kormos lett Grin


http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #9435 Dátum: 2010 Május 18, 11:08:32 »

Van belőle vagy 170 LE-s verzió is. Üresen én sem tudnám megfogni Smiley

múltkor a hatalmas doboz Peugeot Boxer-rel éppen, hogy tudtam tartani az iramot lámpától indulva.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #9434 Dátum: 2010 Május 18, 10:59:23 »

szar ezt hallani Undecided
múltkor a hatalmas doboz Peugeot Boxer-rel éppen, hogy tudtam tartani az iramot lámpától indulva.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #9433 Dátum: 2010 Május 18, 10:58:21 »

nagyobb tengely és forgatni kell Grin
rájöttem, hogy az nem az én világom. hülyegyereknek érzem magam, amikor üveghangon küldöm a bogárnak.  Grin

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #9432 Dátum: 2010 Május 18, 10:58:16 »

így legfeljebb dobozos teherautókkal gyorsulok a lámpánál.

szar ezt hallani Undecided

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #9431 Dátum: 2010 Május 18, 10:57:40 »

3 talicska pénz

ha így lenne se értem mi baj vele, de sztem ha egy ilyen motort aircultfélemegamázli nélkül is ki lehetne hozni ennyiből, mindenkinek ez lenne az autójában, és a seggünket verdesnénk a földhöz.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Süni
« Hozzászólás #9430 Dátum: 2010 Május 18, 10:36:03 »

baromság... van olyan autó itthon amibe berakta és látni lehet a rendszert? esetleg ilyen bogár?
Pár éve Burn-R néven is kapható volt, akkor nagy volt a lendület, mára nem nagyon hallok felőle...
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #9429 Dátum: 2010 Május 18, 10:19:09 »

És jó is?

Van egy üres D-s blokkom. Gondolkodom, hogy most lesz zsém kipróbálnám mit lehet kihozni egy 1.2-ből hengerűrtalomnövelés nélkül, de persze hf-et okosítani stb simán.

Hát, azon maximum egy turbó segítene  Grin

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9428 Dátum: 2010 Május 18, 09:10:42 »

szerintem ne szenvedj vele, nem éri meg!
nekem az 1.6-ból nem jött ki az, amire számítottam, akkor az 1.2-ből mit lehet csinálni?!
minimum 1.8-ról szabad indulni, szerintem.
GSA alap 1.8-as motorjában már van erő.
persze lehet, ha az én 1.6-om nem 1302-ben lenne + rövid váltó, akkor lehet az is nagyobbat ütne, de így legfeljebb dobozos teherautókkal gyorsulok a lámpánál.

nagyobb tengely és forgatni kell Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9427 Dátum: 2010 Május 17, 21:53:36 »

Fel kell marni a blokkban a hengerek helyeit (90-ről 96-ra).

1.8 type1 blokkon milyen átalakítási munkákat igényel egyátalán hogy fel lehessen rá rakni? Vagy hogy működik?

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #9426 Dátum: 2010 Május 17, 21:48:40 »

szerintem ne szenvedj vele, nem éri meg!
nekem az 1.6-ból nem jött ki az, amire számítottam, akkor az 1.2-ből mit lehet csinálni?!
minimum 1.8-ról szabad indulni, szerintem.
GSA alap 1.8-as motorjában már van erő.
persze lehet, ha az én 1.6-om nem 1302-ben lenne + rövid váltó, akkor lehet az is nagyobbat ütne, de így legfeljebb dobozos teherautókkal gyorsulok a lámpánál.


1.8 type1 blokkon milyen átalakítási munkákat igényel egyátalán hogy fel lehessen rá rakni? Vagy hogy működik?

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #9425 Dátum: 2010 Május 17, 21:43:33 »

És jó is?

Van egy üres D-s blokkom. Gondolkodom, hogy most lesz zsém kipróbálnám mit lehet kihozni egy 1.2-ből hengerűrtalomnövelés nélkül, de persze hf-et okosítani stb simán.
szerintem ne szenvedj vele, nem éri meg!
nekem az 1.6-ból nem jött ki az, amire számítottam, akkor az 1.2-ből mit lehet csinálni?!
minimum 1.8-ról szabad indulni, szerintem.
GSA alap 1.8-as motorjában már van erő.
persze lehet, ha az én 1.6-om nem 1302-ben lenne + rövid váltó, akkor lehet az is nagyobbat ütne, de így legfeljebb dobozos teherautókkal gyorsulok a lámpánál.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Május 17, 21:45:26 írta SiD »

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #9424 Dátum: 2010 Május 17, 21:26:05 »

Na, bent a motorom.

A recept:

1776 cm3 Berg
Gene Berg könnyitett lendkerék
Gene Berg főtengely
Gene Berg sportvezérműtengely 284 fokos
Gene Berg hengerfej, 40x35 szelepekkel,dupla verseny szeleprugókkal
Gene Berg rudazat
42 DCNF Weber duplakarbik
RaceTrim szivocsonkok
Kennedy Stage 1 kuplung
CB Performance egyenes fogazású vezérműtengelykerék
CB Performance szelepemelő rudak
CB Performance Full-flow olajpumpa
Bosch 009 gyújtás
Ceramic Coated Phat Boy sport kipuffogó
3 talicska pénz
És jó is?

Van egy üres D-s blokkom. Gondolkodom, hogy most lesz zsém kipróbálnám mit lehet kihozni egy 1.2-ből hengerűrtalomnövelés nélkül, de persze hf-et okosítani stb simán.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #9423 Dátum: 2010 Május 17, 21:16:31 »

Na, bent a motorom.

A recept:

1776 cm3 Berg
Gene Berg könnyitett lendkerék
Gene Berg főtengely
Gene Berg sportvezérműtengely 284 fokos
Gene Berg hengerfej, 40x35 szelepekkel,dupla verseny szeleprugókkal
Gene Berg rudazat
42 DCNF Weber duplakarbik
RaceTrim szivocsonkok
Kennedy Stage 1 kuplung
CB Performance egyenes fogazású vezérműtengelykerék
CB Performance szelepemelő rudak
CB Performance Full-flow olajpumpa
Bosch 009 gyújtás
Ceramic Coated Phat Boy sport kipuffogó
3 talicska pénz
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #9422 Dátum: 2010 Május 17, 20:57:23 »

Se hang, se videó, milyen dolog ez? Roll Eyes
majd legközelebb Wink
holnap intézem a papírjait,indítom a származás ellenőrzést,utána rögtön műszaki (lehet,hogy mégis OT),akkor majd csinálok videót...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #9421 Dátum: 2010 Május 17, 20:54:53 »

A recept:
...

Se hang, se videó, milyen dolog ez? Roll Eyes
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #9420 Dátum: 2010 Május 17, 20:14:23 »



Na, bent a motorom.

A recept:

1776 cm3 Berg
Gene Berg könnyitett lendkerék
Gene Berg főtengely
Gene Berg sportvezérműtengely 284 fokos
Gene Berg hengerfej, 40x35 szelepekkel,dupla verseny szeleprugókkal
Gene Berg rudazat
42 DCNF Weber duplakarbik
RaceTrim szivocsonkok
Kennedy Stage 1 kuplung
CB Performance egyenes fogazású vezérműtengelykerék
CB Performance szelepemelő rudak
CB Performance Full-flow olajpumpa
Bosch 009 gyújtás
Ceramic Coated Phat Boy sport kipuffogó
« Utoljára szerkesztve: 2010 Május 17, 20:16:44 írta Aircult »

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #9419 Dátum: 2010 Május 17, 16:54:55 »

Lehet, hogy amit a honlapon olvastal baromsag, de a vizbefecskendezes sosem volt az. :-)

41-től a Messerschmitt 109-esek is el voltak látva ilyen alkohol vÍz cuccal.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #9418 Dátum: 2010 Május 17, 11:00:11 »


Erről volt már itt szó Smiley Szvsz versenysportba való, vagy olyanoknak , akik szeretnek pár 1000 kilométerenként gyertyát cserélni, mivel gyorsan elfogy a testelektróda, és nem nagyon tudsz utánállítani. De mondjuk ezt itt is leírják Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #9417 Dátum: 2010 Május 17, 00:20:03 »

http://performanceunlimited.com/documents/plugsidegapping.html


                             GNX-967
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #9416 Dátum: 2010 Május 16, 19:44:40 »

Lehet, hogy amit a honlapon olvastal baromsag, de a vizbefecskendezes sosem volt az. :-)


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #9415 Dátum: 2010 Május 16, 19:28:35 »

baromság...
Lehet, hogy amit a honlapon olvastal baromsag, de a vizbefecskendezes sosem volt az. :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #9414 Dátum: 2010 Május 16, 17:16:10 »

Szeky verseny motorja a műtőasztalon, hogy végre megmutathassa a Volks&Roll-on, hogy mit is tud valójában... erre most van a legnagyobb esély Evil
Képek:
http://kep.tar.hu/elitevwclub/50673339?o=0#2
<beszúrt kép törölve>
az a lendkerék olyan mint az ementáli
a kuplungot hegeszti rá vagy még van hova csavarozni Grin

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #9413 Dátum: 2010 Május 15, 20:14:16 »


A motor is készül hozzá.

"...Fehér szerelő kesztyűben dolgozok, hogy ne legyen ujjlenyomatos a blokk..."
Ez tetszik. amúgyis kedvelem a megszállottakat, különösen, ha nem ön és közveszélyesek.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9412 Dátum: 2010 Május 15, 20:10:06 »

baromság... van olyan autó itthon amibe berakta és látni lehet a rendszert? esetleg ilyen bogár?
- bogár nincs, de megoldható ha lenne rá igény
- 79ces turbódízel GMerciben láttam működni a rendszert tegnap
- van pár más autó is pl. 1.4 PDTDI Fabia 125LE, KiaCeed CRDi 178lóig húzva
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #9411 Dátum: 2010 Május 15, 20:04:09 »

Elég jelentős teljesítmény növekedés érhető el vele...made in usa a rendszer...karburátoros autóba is lehet rakni és kikapcsolható ha nincs rá szükség.

baromság... van olyan autó itthon amibe berakta és látni lehet a rendszert? esetleg ilyen bogár?

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9410 Dátum: 2010 Május 15, 20:01:57 »

Elég jelentős teljesítmény növekedés érhető el vele...made in usa a rendszer...karburátoros autóba is lehet rakni és kikapcsolható ha nincs rá szükség.
http://www.snowperformance.hu/bemutatas.html
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9409 Dátum: 2010 Május 15, 20:00:42 »

aranyos Grin
Elég jelentős teljesítmény növekedés érhető el vele...made in usa a rendszer...karburátoros autóba is lehet rakni és kikapcsolható ha nincs rá szükség.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #9408 Dátum: 2010 Május 15, 19:58:43 »

Ha érdekel valakit...egy barátom víz-alkohol befecskendező rendszereket épít be. Minden autóba be lehet rakni azt mondja.

aranyos Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9407 Dátum: 2010 Május 15, 18:34:04 »

Ha érdekel valakit...egy barátom víz-alkohol befecskendező rendszereket épít be. Minden autóba be lehet rakni azt mondja.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #9406 Dátum: 2010 Május 14, 23:09:47 »

Nagyon durva, ahogy ki van bővítve a hengerfej szívóoldala.

Azt hiszem nekem is a következő beruházás egy pár tisztességes hengerfej lesz.
néztem én is, azzal már szeletelni lehet Roll Eyes
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9405 Dátum: 2010 Május 14, 22:39:14 »

Szeky verseny motorja a műtőasztalon, hogy végre megmutathassa a Volks&Roll-on, hogy mit is tud valójában... erre most van a legnagyobb esély Evil
Képek:
http://kep.tar.hu/elitevwclub/50673339?o=0#2
<beszúrt kép törölve>

Nagyon durva, ahogy ki van bővítve a hengerfej szívóoldala.

Azt hiszem nekem is a következő beruházás egy pár tisztességes hengerfej lesz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 317 318 319 320 321 [322] 323 324 325 326 327 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.16 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.