www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 20:56:34

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 319 320 321 322 323 [324] 325 326 327 328 329 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3404625 alkalommal)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9364 Dátum: 2010 Május 08, 12:39:45 »

Én megyek.

Erre megy valaki?Állítólag lehet, hogy Mexx Ghiaja is kint lesz...

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #9363 Dátum: 2010 Május 08, 08:02:35 »

Erre megy valaki?Állítólag lehet, hogy Mexx Ghiaja is kint lesz...




www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #9362 Dátum: 2010 Május 08, 07:40:26 »

Tavaly járatta eleget, a narancssárga bogárban Smiley azóta mondjuk lett pár módosítás a motoron.

azóta új henger-dugó került fel rá, a Berg hengerfejek, Berg rudazat, a 42es DCNF karbik meg újjászülettek Martonvásáron...
A szívócsonkok is már a hfejhez alakítva Evil


www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9361 Dátum: 2010 Május 08, 01:18:09 »

Eddig be sem volt inditva a motor ? En biztos nem birnam ki, megjaratnam allvanyon, vagy akarmi ... :-)
Tavaly járatta eleget, a narancssárga bogárban Smiley azóta mondjuk lett pár módosítás a motoron.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #9360 Dátum: 2010 Május 08, 01:16:42 »

ha minden jól megy,indítás
Eddig be sem volt inditva a motor ? En biztos nem birnam ki, megjaratnam allvanyon, vagy akarmi ... :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #9359 Dátum: 2010 Május 08, 00:16:42 »

Bent a motor, hétvégén ha minden jól megy,indítás Evil

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9358 Dátum: 2010 Május 02, 22:40:18 »

vannak róla még képek?
Holnap reggel vizsgázik! Grin

régi kép van aszem


volt benne fehér betetét mangels felni volt rajta,korlátos lökös

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9357 Dátum: 2010 Május 02, 22:38:09 »

elöl gyári tárcsa (még)
vannak róla még képek?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9356 Dátum: 2010 Május 02, 22:35:41 »

milyen fék van hozzá?
elöl gyári tárcsa (még)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9355 Dátum: 2010 Május 02, 22:32:15 »

1915 313as tengely nagyszelep,2körös olajpumpa,himba,dellorto rövid váltó

amerika67
milyen fék van hozzá?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9354 Dátum: 2010 Május 02, 22:20:43 »

a peres gumik nagyon hülyén néznek ki, egyébként nem rossz.  Wink
meg szertne állni meg még megy bele csonk és csak 165/50el fordul

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #9353 Dátum: 2010 Május 02, 22:17:57 »

remélem haverom lacházára bejártja már
<beszúrt kép törölve>
a peres gumik nagyon hülyén néznek ki, egyébként nem rossz.  Wink

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9352 Dátum: 2010 Május 02, 21:58:59 »

mi van benne? szép kocsi!
1915 313as tengely nagyszelep,2körös olajpumpa,himba,dellorto rövid váltó

amerika67

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9351 Dátum: 2010 Május 02, 21:53:31 »

remélem haverom lacházára bejártja már
<beszúrt kép törölve>
mi van benne? szép kocsi!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9350 Dátum: 2010 Május 02, 21:48:46 »

remélem haverom lacházára bejártja már

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #9349 Dátum: 2010 Május 02, 21:13:05 »

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #9348 Dátum: 2010 Május 02, 18:31:28 »

Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #9347 Dátum: 2010 Május 02, 18:26:41 »

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #9346 Dátum: 2010 Május 02, 18:11:39 »

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #9345 Dátum: 2010 Május 02, 17:51:21 »

Ha csak a 80%-a igaz a teljesítménynek, amit állít, úgyis elég jó, bár nem tudom, hogyan lehet az ilyen kocsikat levizsgáztatni? Undecided 1,6-os vagy 1776-os duplakarbival tűnik számomra megvalósíthatónak, mert az még nincsen mérhetetlenül elszállva az árakkal...

Callook! Köszi a válaszokat. Én sem közlekedésmérnöknek, vagy gépésznek tanulok, hanem energetikusnak, ezért nincsen túl nagy rálátásom a dolgokra. Ha mégis beszabadulnék a BME könyvtárába, melyik könyvet ajánlanád ahhoz, hogy érdemben tudjak kérdezni itt?


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #9344 Dátum: 2010 Május 02, 14:44:18 »

A thesamba fórumos blowtrhu sima solex 34 karbis kocsira kíváncsi lennék ám élőben.
Ha csak a 80%-a igaz a teljesítménynek, amit állít, úgyis elég jó, bár nem tudom, hogyan lehet az ilyen kocsikat levizsgáztatni? Undecided
milyen autóban gondolkodsz,
1,6-os vagy 1776-os duplakarbival tűnik számomra megvalósíthatónak, mert az még nincsen mérhetetlenül elszállva az árakkal...

Callook! Köszi a válaszokat. Én sem közlekedésmérnöknek, vagy gépésznek tanulok, hanem energetikusnak, ezért nincsen túl nagy rálátásom a dolgokra. Ha mégis beszabadulnék a BME könyvtárába, melyik könyvet ajánlanád ahhoz, hogy érdemben tudjak kérdezni itt?
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #9343 Dátum: 2010 Május 02, 11:13:50 »

A kétféle turbós motor amit kérdeztél, lényegében ugyanúgy működik, csak az egyiknél nyom a turbó a karbin keresztül, a másiknál meg szív a karbin keresztül. Különbség kb ennyi van:

-Amikor a turbó után jön a karbi (jönnek a karbik), akkor a karbikon nyomás van, ezt nem minden típusú karbi viseli el.
-Amikor a karbik után szív a turbó, akkor a karbiknál nem lehet különösebb probléma, viszont itt a turbón keresztülmegy a benzin/levegő keverék, ami moshatja a turbót.

Tapasztalatom nincs, ezeket egyetemi könyvtár, ezzel a témával foglalkozó könyveiből olvastam kb. 7-8 éve. Talán még az sem lehet mindegy, hogy a meleg turbó nyomja meg a karbikat, vagy a meleg turbón megy át a benzin/levegő keverék?! De tényleg nincs tapasztalatom, olvasni is régen olvastam róla.  Huh


A thesamba fórumos blowtrhu sima solex 34 karbis kocsira kíváncsi lennék ám élőben.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9342 Dátum: 2010 Május 02, 11:06:21 »

Haveromnak csak 1200es a kocsi, Ő ment elől, bogárral amúgy sem sietek....arra ott az 1.8as Golf.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #9341 Dátum: 2010 Május 02, 11:02:31 »

Ha 80nal megyek a pályán az 1.6 2*idf40 Weberes motorral akkor 7,2 fogyaszt. (volt még kicsi autózás falusi utakon de 338km-ből 210 pálya 80nal)

Ha tisztán csak osztrák falusi utakon megyek, sok 50es (30cas) táblával,  max. 80 falun kívül akkor 9.9.

Ha 100-120 között nyomom pályán akkor 8.3 az eddig mérések.


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9340 Dátum: 2010 Május 02, 08:43:46 »

A kétféle turbós motor amit kérdeztél, lényegében ugyanúgy működik, csak az egyiknél nyom a turbó a karbin keresztül, a másiknál meg szív a karbin keresztül. Különbség kb ennyi van:

-Amikor a turbó után jön a karbi (jönnek a karbik), akkor a karbikon nyomás van, ezt nem minden típusú karbi viseli el.
-Amikor a karbik után szív a turbó, akkor a karbiknál nem lehet különösebb probléma, viszont itt a turbón keresztülmegy a benzin/levegő keverék, ami moshatja a turbót.

Tapasztalatom nincs, ezeket egyetemi könyvtár, ezzel a témával foglalkozó könyveiből olvastam kb. 7-8 éve. Talán még az sem lehet mindegy, hogy a meleg turbó nyomja meg a karbikat, vagy a meleg turbón megy át a benzin/levegő keverék?! De tényleg nincs tapasztalatom, olvasni is régen olvastam róla.  Huh

Köszönöm!Igazat adok neked, igyekszem legközelebb jobban kérdezni. Az élmény mindenkinek mást jelent, ezt tudom, én nem szeretnék 200-zal menni itthon egy bogárral, mint egyesek, nem szeretném felszántani az aszfaltot, mint egyesek. Mostanában olvastam végig a Cal, resto, meg miegymás, és az extrémültetett topikot, és tetszik a hozzáállásod, hozzáállásotok a dologhoz.
Azaz 1776-os 120 lovas motor gondolom csak rövidtávra jó... Sűrű szervizeléssel, és sok szopással, meg pénzzuhannyal.

Fel tudnátok világosítani, mi a különbség, előny, hátrány az említett kétféle turbó elhelyezés között? Csak elvi szinten, és csak ha nem bánjátok!

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9339 Dátum: 2010 Május 02, 08:31:46 »

Én úgy gondolom, hogy lehet jó egy 120 lovas 1776-os motor hosszútávra is, de akkor a motor építésénél nagyon komoly anyagi háttérnek kell lennie. Ha minden alkatrész jó, nem hagysz egy gyenge pontot sem, pontos a megmunkálás és a szerelés, akkor lehet tartós és jó egy 1776-os 120 lovas motor, de ehhez ha mindent összeszámolunk kell kb 1 milla... (Nyilván ezt az összeget is nehéz nekem meghatározni, mert én magam csinálom a motorokat, illetve olykor nagy szerencsével egy-két komoly alkatrész olcsóbban is összejöhet, de ugyanakkor bármikor felmerülhet egy olyan probléma, ami miatt megnövekednek a költségek...)

Köszönöm!Igazat adok neked, igyekszem legközelebb jobban kérdezni. Az élmény mindenkinek mást jelent, ezt tudom, én nem szeretnék 200-zal menni itthon egy bogárral, mint egyesek, nem szeretném felszántani az aszfaltot, mint egyesek. Mostanában olvastam végig a Cal, resto, meg miegymás, és az extrémültetett topikot, és tetszik a hozzáállásod, hozzáállásotok a dologhoz.
Azaz 1776-os 120 lovas motor gondolom csak rövidtávra jó... Sűrű szervizeléssel, és sok szopással, meg pénzzuhannyal.

Fel tudnátok világosítani, mi a különbség, előny, hátrány az említett kétféle turbó elhelyezés között? Csak elvi szinten, és csak ha nem bánjátok!

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9338 Dátum: 2010 Május 02, 08:24:17 »

A fogyasztás összetettebb dolog. Ezt tényleg nem lehet pár mondatban leírni.
A másik probléma, hogy a tisztánlátáshoz szükség van valamelyest alapokra, amik ahogy látom hiányoznak. Pl. az nem igaz amit írtál, hogy minél nagyobb a karbi, annál több nedü löttyenik be a motorba.  Huh
Egyébként az sem igaz, amit többen gondolnak, hogy minél több a benzin, annál jobban megy az autó. Az ideális benzin-levegő keverék a lényeg. Ha az ideálisnál több a benzin, vagy kevesebb, akkor egyaránt szarabbul megy majd az autó. Ezeket az alapokat próbáld megszerezni (De erre nem a netes forumok a legjobbak, ahova akárki akármit írhat, mint pl. én, aki villamosmérnökként belekontárkodik a gépészetbe) és akkor majd tisztul a kép.

Üdv!
Minekutána végigolvastam a topikot, és nem emlékezhetek mindenre, nem tudom, volt-e már téma tüzetesebben, de eszembe jutott a fogyasztás/fenntartás kérdése...
Szóval kérdezném, hogy milyen fenntartási költségeket vonz maga után a motortuning mindenféle fajtája? Mennyit fogyaszthat egy pöpecül rendberakott, de csak 1300-as motor, 1.6-os szimpla, illetve dupla karbival, 1,7-es, 1,9-es, és fölfelé? Tehát a térfogatnövelés hogy áll a fogyasztással kapcsolatban. Kompressziónövelés, nagyobb szelepek, kipufogó hogyan befolyásolják a teljesítmény/fogyasztás/városi használat viszonyát?
Továbbá szimplán csak érdekességből, kíváncsi lennék a turbósított motorokra: nem tudom, mi a speciális nevük, de azt észrevettem, hogy van amikor egy karbi van a turbó előtt, és van amikor a turbó után van kettő a hengerfejeken. Melyik miért jobb? Injektoros motoroknál jobb a fogyasztás?
Vagy vegyünk példának egy pár Webert, 36-tól 58-ig láttam mindenfélét, gondolom a számokkal arányosan löttyentik befelé a nedűt.
Kicsit világosítsatok fel ebben a témában. A tapasztalatokat is szívesen várom!!
« Utoljára szerkesztve: 2010 Május 02, 08:45:36 írta callook »

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #9337 Dátum: 2010 Május 02, 07:37:34 »

Az élmény mindenkinek mást jelent, ezt tudom, én nem szeretnék 200-zal menni itthon egy bogárral, mint egyesek, nem szeretném felszántani az aszfaltot, mint egyesek. Mostanában olvastam végig a Cal, resto, meg miegymás, és az extrémültetett topikot, és tetszik a hozzáállásod, hozzáállásotok a dologhoz.
Azaz 1776-os 120 lovas motor gondolom csak rövidtávra jó... Sűrű szervizeléssel, és sok szopással, meg pénzzuhannyal.

Fel tudnátok világosítani, mi a különbség, előny, hátrány az említett kétféle turbó elhelyezés között? Csak elvi szinten, és csak ha nem bánjátok!
Nagyon jobban nem kérdezel, még mindig elég tág a határ.
Talán jobb lenne, ha azt írnád, milyen autóban gondolkodsz, mert az még nem derült ki, ha bogárban, a turboról lesz a legkevesebb tapasztalat szerintem. Ha csak a motor erősítésén töröd a fejed, annak is elég sok módja van, és nem biztos, hogy megbízhatatlan lesz, főleg, ha igényeid szerint valamelyik helyi szakértővel konzultálsz.

De így a legnehezebb, ha csak a fogyasztás érdekel, akkor még Te sem tudod, mibe vágnál bele...

Bácsi Győző
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #9336 Dátum: 2010 Május 01, 23:54:56 »

az eddig mérések.
Köszönöm!
élményt, csak másmilyet.
Igazat adok neked, igyekszem legközelebb jobban kérdezni. Az élmény mindenkinek mást jelent, ezt tudom, én nem szeretnék 200-zal menni itthon egy bogárral, mint egyesek, nem szeretném felszántani az aszfaltot, mint egyesek. Mostanában olvastam végig a Cal, resto, meg miegymás, és az extrémültetett topikot, és tetszik a hozzáállásod, hozzáállásotok a dologhoz.
Azaz 1776-os 120 lovas motor gondolom csak rövidtávra jó... Sűrű szervizeléssel, és sok szopással, meg pénzzuhannyal.

Fel tudnátok világosítani, mi a különbség, előny, hátrány az említett kétféle turbó elhelyezés között? Csak elvi szinten, és csak ha nem bánjátok!
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9335 Dátum: 2010 Május 01, 22:13:21 »


Somci, most erre is hogy lehet felelni? van akinek az 1300-asa is 10-et eszik, én meg eljártam az 1915-össel, egy typ3-as kasztniban 9-10 között.
Én azt gondolom, hogy a most épülő 2110-esem fog 10 körül enni, talán 10-12 között.

Szerintem egy jó 1776-os egy bogárban már nyújt élményt, pláne, ha 120-140 lóerős, mert bizony vannak ilyenek is.

De mi az az élmény? Nekem az 1200-es is nyújt élményt, csak másmilyet.

Ha 80nal megyek a pályán az 1.6 2*idf40 Weberes motorral akkor 7,2 fogyaszt. (volt még kicsi autózás falusi utakon de 338km-ből 210 pálya 80nal)

Ha tisztán csak osztrák falusi utakon megyek, sok 50es (30cas) táblával,  max. 80 falun kívül akkor 9.9.

Ha 100-120 között nyomom pályán akkor 8.3 az eddig mérések.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9334 Dátum: 2010 Május 01, 22:05:30 »

Akkor annyit árulj el, hogy kb mi az a motor a tapasztalataid alapján, ami 10 körül eszik, és élményt is nyújt. Tudom, ez nincs összhangban a a kérdéseimmel, ez az egy fontos, a többihez valószínűleg soha nem lesz közöm, csak érdekel... :baby:Ebben RX7-es wankel motorja csücsül?


Somci, most erre is hogy lehet felelni? van akinek az 1300-asa is 10-et eszik, én meg eljártam az 1915-össel, egy typ3-as kasztniban 9-10 között.
Én azt gondolom, hogy a most épülő 2110-esem fog 10 körül enni, talán 10-12 között.

Szerintem egy jó 1776-os egy bogárban már nyújt élményt, pláne, ha 120-140 lóerős, mert bizony vannak ilyenek is.

De mi az az élmény? Nekem az 1200-es is nyújt élményt, csak másmilyet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #9333 Dátum: 2010 Május 01, 21:24:52 »

Kíváncsi leszek ki fogja neked összefoglalni egy 70-75 ezer leütéses kis esszével.
Én biztos nem.
Nagyjából rákérdeztél egy fél emberöltő tapasztalataira.
Tudom, hogy sokat kérdezek, és egyáltalán nem számítok Motordoktor színvonalú összefoglalóra, mint amit a Totalbike-ra rittyentettél!! Wink
Akkor annyit árulj el, hogy kb mi az a motor a tapasztalataid alapján, ami 10 körül eszik, és élményt is nyújt. Tudom, ez nincs összhangban a a kérdéseimmel, ez az egy fontos, a többihez valószínűleg soha nem lesz közöm, csak érdekel...
Ebben RX7-es wankel motorja csücsül?
« Utoljára szerkesztve: 2010 Május 01, 21:26:52 írta somci »
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9332 Dátum: 2010 Május 01, 21:21:21 »

http://www.youtube.com/watch?v=woqiFrnZqvE&feature=player_embedded#Shocked Shocked
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9331 Dátum: 2010 Május 01, 21:01:04 »

Kíváncsi leszek ki fogja neked összefoglalni egy 70-75 ezer leütéses kis esszével.

Én biztos nem.

Nagyjából rákérdeztél egy fél emberöltő tapasztalataira.

Üdv!
Minekutána végigolvastam a topikot, és nem emlékezhetek mindenre, nem tudom, volt-e már téma tüzetesebben, de eszembe jutott a fogyasztás/fenntartás kérdése...
Szóval kérdezném, hogy milyen fenntartási költségeket vonz maga után a motortuning mindenféle fajtája? Mennyit fogyaszthat egy pöpecül rendberakott, de csak 1300-as motor, 1.6-os szimpla, illetve dupla karbival, 1,7-es, 1,9-es, és fölfelé? Tehát a térfogatnövelés hogy áll a fogyasztással kapcsolatban. Kompressziónövelés, nagyobb szelepek, kipufogó hogyan befolyásolják a teljesítmény/fogyasztás/városi használat viszonyát?
Továbbá szimplán csak érdekességből, kíváncsi lennék a turbósított motorokra: nem tudom, mi a speciális nevük, de azt észrevettem, hogy van amikor egy karbi van a turbó előtt, és van amikor a turbó után van kettő a hengerfejeken. Melyik miért jobb? Injektoros motoroknál jobb a fogyasztás?
Vagy vegyünk példának egy pár Webert, 36-tól 58-ig láttam mindenfélét, gondolom a számokkal arányosan löttyentik befelé a nedűt.
Kicsit világosítsatok fel ebben a témában. A tapasztalatokat is szívesen várom!!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #9330 Dátum: 2010 Május 01, 20:54:59 »

Üdv!
Minekutána végigolvastam a topikot, és nem emlékezhetek mindenre, nem tudom, volt-e már téma tüzetesebben, de eszembe jutott a fogyasztás/fenntartás kérdése...
Szóval kérdezném, hogy milyen fenntartási költségeket vonz maga után a motortuning mindenféle fajtája? Mennyit fogyaszthat egy pöpecül rendberakott, de csak 1300-as motor, 1.6-os szimpla, illetve dupla karbival, 1,7-es, 1,9-es, és fölfelé? Tehát a térfogatnövelés hogy áll a fogyasztással kapcsolatban. Kompressziónövelés, nagyobb szelepek, kipufogó hogyan befolyásolják a teljesítmény/fogyasztás/városi használat viszonyát?
Továbbá szimplán csak érdekességből, kíváncsi lennék a turbósított motorokra: nem tudom, mi a speciális nevük, de azt észrevettem, hogy van amikor egy karbi van a turbó előtt, és van amikor a turbó után van kettő a hengerfejeken. Melyik miért jobb? Injektoros motoroknál jobb a fogyasztás?
Vagy vegyünk példának egy pár Webert, 36-tól 58-ig láttam mindenfélét, gondolom a számokkal arányosan löttyentik befelé a nedűt.
Kicsit világosítsatok fel ebben a témában. A tapasztalatokat is szívesen várom!!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9329 Dátum: 2010 április 30, 21:55:32 »

Az enyim akkor is nagyobb  Tongue  Grin
<beszúrt kép törölve>
huh ebből elég lett volna a piros X deronda Roll Eyes

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9328 Dátum: 2010 április 30, 14:32:30 »

Az enyim akkor is nagyobb  Tongue  Grin
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9327 Dátum: 2010 április 30, 14:31:09 »

Igy már próbáltad?
<beszúrt kép törölve>
Nem baj lesz diplomád.


 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #9326 Dátum: 2010 április 30, 14:19:45 »


Igy már próbáltad?

Nem baj lesz diplomád.


 Evil

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9325 Dátum: 2010 április 30, 14:13:21 »

Mennyit gondolkodhattak egy piros x en

 Evil
vájjámán, nem tudok linkelni fotót ebay-ről...
Na szal monza 4tip továbbgondolva  Tongue
itt a link:
http://cgi.ebay.co.uk/VW-BEETLE-ANSA-SPORTS-EXHAUST-4-TAILPIPES-7-73-/110437987726?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item19b69df58e
Oldalak: 1 ... 319 320 321 322 323 [324] 325 326 327 328 329 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.276 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.