www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 20:59:53
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
320
321
322
323
324
[
325
]
326
327
328
329
330
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3404648 alkalommal)
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9324 Dátum:
2010 április 30, 14:10:21 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 április 30, 14:07:13
monza 4tip továbbgondolva
<beszúrt kép törölve>
Mennyit gondolkodhattak egy piros x en
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9323 Dátum:
2010 április 30, 14:09:40 »
Idézetet írta: Typ117 - 2010 április 30, 10:55:54
melyik hálózatban lehet 91est tankolni?
Labancoknál mindegyikben.
Nálunk is volt de megszüntették mert nem volt meg a 91s oktán azt nem vették
vegye a paraszt a 95öst igaz az csak 91es
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
LesL!E084
Hozzászólások: 1971
www.afkairsoft.com
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9322 Dátum:
2010 április 30, 11:39:08 »
gO LOW or gO hOmE
"Hasal a verda , karcol a padló.
Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Typ117
Hozzászólások: 18493
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9321 Dátum:
2010 április 30, 10:55:54 »
Idézetet írta: wob974 - 2010 április 30, 10:42:28
Valszeg nem lopták ki belőle az oktánt és igy benne van min a 95.
Mert labancoknál 91 tankolok azt jobb értékeket produkál mint a 95tel itthon.
melyik hálózatban lehet 91est tankolni?
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9320 Dátum:
2010 április 30, 10:42:28 »
Idézetet írta: Mákos - 2010 április 29, 16:43:04
Nem tudjátok , az ÖMV 95 carerra benzine mivel van adalékolva, vagy miben különbözik a sima 95-től ? Csak mert látványosan rugalmasabb a motor.
Valszeg nem lopták ki belőle az oktánt és igy benne van min a 95.
Mert labancoknál 91 tankolok azt jobb értékeket produkál mint a 95tel itthon.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9319 Dátum:
2010 április 30, 09:07:51 »
ha szétvágok egy turbinaházat mert csinálok belőle olyan 30lovast vagy minek hívják, kell beleerőltetni a 4mm -rel vastagabb turbina lapátot ? nem lesz benne sem mögötte olajhűtő
pont nem fér bele 2mm már elhézagoltam de az pont kevés
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9318 Dátum:
2010 április 30, 07:56:03 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 április 29, 21:44:32
Spuri - benzinadalék
spuri-adalek.hu
Ezt itt gyártják nálunk Kisújon
nekem pl egy itteni rallis mondta, hogy ilyet ne tegyek bele... sose próbáltam.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9317 Dátum:
2010 április 29, 21:44:32 »
Idézetet írta: BigBug - 2010 április 29, 21:35:37
azmegmiaz he ?
Spuri - benzinadalék
spuri-adalek.hu
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9316 Dátum:
2010 április 29, 21:35:37 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 április 29, 21:33:34
én 95ös és
kék spurit
öntök bele és igencsak érezhető...
azmegmiaz he ?
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9315 Dátum:
2010 április 29, 21:33:34 »
én 95ös és kék spurit öntök bele és igencsak érezhető...
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9314 Dátum:
2010 április 29, 21:25:31 »
Idézetet írta: Typ117 - 2010 április 29, 20:16:10
na nyilván
a kérdés arra irányult, hogy nem-e golfról vagy másról van szó
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Typ117
Hozzászólások: 18493
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9313 Dátum:
2010 április 29, 20:16:10 »
Idézetet írta: Mákos - 2010 április 29, 19:47:37
A motorja
Alul erősebb.
na nyilván
a kérdés arra irányult, hogy nem-e golfról vagy másról van szó
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9312 Dátum:
2010 április 29, 20:14:01 »
Idézetet írta: Mákos - 2010 április 29, 19:47:37
A motorja
Alul erősebb.
Mióta be lett állítva motorom, azóta OMW Carrera 100 és Vpower100zal járok. A martonvásári weberes azt mondta adjam meg tiszteletet a motornak és tegyek bele rendes benzint, mert ezeknek jobb az összetétele....
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9311 Dátum:
2010 április 29, 19:47:37 »
Idézetet írta: Typ117 - 2010 április 29, 16:47:10
a bogár rugalmasabb?
A motorja
Alul erősebb.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Typ117
Hozzászólások: 18493
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9310 Dátum:
2010 április 29, 16:47:10 »
Idézetet írta: Mákos - 2010 április 29, 16:43:04
Nem tudjátok , az ÖMV 95 carerra benzine mivel van adalékolva, vagy miben különbözik a sima 95-től ? Csak mert látványosan rugalmasabb a motor.
a bogár rugalmasabb?
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9309 Dátum:
2010 április 29, 16:43:04 »
Nem tudjátok , az ÖMV 95 carerra benzine mivel van adalékolva, vagy miben különbözik a sima 95-től ? Csak mert látványosan rugalmasabb a motor.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9308 Dátum:
2010 április 29, 16:28:04 »
Hát nemtom nekem 2 olajhűtöm is van mégis melegedett.
Ezért a kibillentés de ekkor nem megy fel az olajam 100-110 fölé még ha kergetem sem.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9307 Dátum:
2010 április 28, 18:23:41 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 április 28, 15:35:03
na azt tuti nem emelem ki...
Van ventilátoros olajhűtőm és kész...
kint szinte mindegyik Ghiaban nagy motor van (az én 1776-omnál sokkal nagyobb) és működik...
működni fog ez is...
A melegedési problémák csak akkor jönnek, amikor folyamatosan terhelve van a motor. Még a kevés olajmennyiséggel is, ami a motorban van egy 1776-ost meg lehet nyomni párszor, csak lassan melegszik fel az olaj. Utána meg gyorsan visszahűl.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9306 Dátum:
2010 április 28, 15:35:03 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 április 28, 12:58:06
Mintha Ghian is láttam volna már kiemelt motortetőt ( bár mondjuk az még csúnyább lehet mint egy bogáré, mert a hajlat miatt több helyen eláll.)
Csináld meg két hidraulikával, és olyan lesz mint a 911, 100km/h felett kinyílik
na azt tuti nem emelem ki...
Van ventilátoros olajhűtőm és kész...
kint szinte mindegyik Ghiaban nagy motor van (az én 1776-omnál sokkal nagyobb) és működik...
működni fog ez is...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9305 Dátum:
2010 április 28, 13:02:01 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 április 28, 10:13:21
Lehet, hogy elbírna, de akkor a rendszám megvilágítás a tábla mögé (esetleg tetejére) világít és az nem teljesen oké...
Óóó annyi baj legyen! Pláne jó
De ha már kivágtad, csinálhatnál beforgathatós rendszámtáblát, mint amilyen a Knight Industries 2000 -nek volt
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9304 Dátum:
2010 április 28, 12:58:06 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 április 28, 10:35:22
ezt meg tudom erősíteni...
félek, hogy mi lesz a Ghiaban..
Mintha Ghian is láttam volna már kiemelt motortetőt ( bár mondjuk az még csúnyább lehet mint egy bogáré, mert a hajlat miatt több helyen eláll.)
Csináld meg két hidraulikával, és olyan lesz mint a 911, 100km/h felett kinyílik
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9303 Dátum:
2010 április 28, 12:21:54 »
Idézetet írta: Bill - 2010 április 28, 12:06:59
csak a kasztnim, az alja nem az (hogy védekezzek)
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9302 Dátum:
2010 április 28, 12:06:59 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 április 28, 11:57:01
Perec, ovál, meg sem venném.
csak a kasztnim, az alja nem az (hogy védekezzek)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9301 Dátum:
2010 április 28, 11:57:01 »
Idézetet írta: Bill - 2010 április 28, 11:42:25
Perec, ovál, meg sem venném.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9300 Dátum:
2010 április 28, 11:42:25 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 április 27, 22:51:29
Mindenki olyanra csinálja az autóját, amilyenre akarja. Nekem a kitámasztott motortérfedél nem fér bele a dologba, más megoldást akartam keresni.
...
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9299 Dátum:
2010 április 28, 11:22:08 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 április 28, 10:50:00
Igaz, azonban a hengerfejet szinte csak a levegő hűti, hiába teszel fel nagy olajhűtőt, a hengerfejek veszélyben vannak.
A hengereket is főleg a levegő hűti, az olaj kevésbé. Az olajhűtő a csapágyhőmérsékletet csökkenti hatékonyan, és persze jó tartományban tartja az olajat, így az nem hígul fel.
ja igaz
mindig elfelejtem,hogy nálam ez a hűtés dolog kicsit túl van méretezve
de kell is hiszen ez egy teherautó motor
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9298 Dátum:
2010 április 28, 10:50:00 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 április 28, 10:45:36
jah,az is igaz
Igaz, azonban a hengerfejet szinte csak a levegő hűti, hiába teszel fel nagy olajhűtőt, a hengerfejek veszélyben vannak.
A hengereket is főleg a levegő hűti, az olaj kevésbé. Az olajhűtő a csapágyhőmérsékletet csökkenti hatékonyan, és persze jó tartományban tartja az olajat, így az nem hígul fel.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9297 Dátum:
2010 április 28, 10:45:36 »
Idézetet írta: vwboxer - 2010 április 28, 10:44:58
olaj hűtő
jah,az is igaz
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9296 Dátum:
2010 április 28, 10:45:28 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 április 28, 09:58:25
állat, enyém is ilyen lesz. szerintem is sokkal gusztább, mint a kibillentés
Porsche hűtésnél pláne jó.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9295 Dátum:
2010 április 28, 10:45:15 »
Idézetet írta: tati - 2010 április 28, 10:43:53
meleg
az tuti
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9294 Dátum:
2010 április 28, 10:44:58 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 április 28, 10:35:22
ezt meg tudom erősíteni...
félek, hogy mi lesz a Ghiaban..
olaj hűtő
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9293 Dátum:
2010 április 28, 10:43:53 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 április 28, 10:35:22
ezt meg tudom erősíteni...
félek, hogy mi lesz a Ghiaban..
meleg
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9292 Dátum:
2010 április 28, 10:35:22 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 április 28, 10:13:38
nekem kibillentés -20cm fokkal jobb hütést csinál
ezt meg tudom erősíteni...
félek, hogy mi lesz a Ghiaban..
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9291 Dátum:
2010 április 28, 10:20:30 »
Pont így volt megoldva a T2a Buszomon a motortér hűtés (tehát rendszám mögött kivágva, rendszám kiemelve).
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 április 28, 10:13:21
Lehet, hogy elbírna, de akkor a rendszám megvilágítás a tábla mögé (esetleg tetejére) világít és az nem teljesen oké...
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9290 Dátum:
2010 április 28, 10:13:38 »
nekem kibillentés -20cm fokkal jobb hütést csinál
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9289 Dátum:
2010 április 28, 10:13:21 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 április 28, 08:32:43
Még egy picit nagyobb távtartót elbírna sztem, úgy sem lenne feltűnő, de szellőzést tekintve jobb lehetne.
Lehet, hogy elbírna, de akkor a rendszám megvilágítás a tábla mögé (esetleg tetejére) világít és az nem teljesen oké...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9288 Dátum:
2010 április 28, 09:58:25 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 április 27, 20:26:46
Megcsináltam a motortér szellőzést.
állat, enyém is ilyen lesz. szerintem is sokkal gusztább, mint a kibillentés
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9287 Dátum:
2010 április 28, 08:32:43 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 április 27, 20:26:46
http://oettingertsv.blogspot.com/
Megcsináltam a motortér szellőzést.
Még egy picit nagyobb távtartót elbírna sztem, úgy sem lenne feltűnő, de szellőzést tekintve jobb lehetne.
Spike
Hozzászólások: 10471
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9286 Dátum:
2010 április 28, 01:48:48 »
Stuntmesternek:
"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9285 Dátum:
2010 április 27, 23:01:10 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 április 27, 22:51:29
Mindenki olyanra csinálja az autóját, amilyenre akarja. Nekem a kitámasztott motortérfedél nem fér bele a dologba, más megoldást akartam keresni.
Méréseket nem végeztem a hűtéssel kapcsolatban, nem tudom megmondani, hogy az egyik vagy másik mennyire hatékony. A kitámasztott fedél azt
gondolom
, hogy több levegőt enged be, de nekem akkor sem kell.
Azt hiszem világos voltam.
Oldalak:
1
...
320
321
322
323
324
[
325
]
326
327
328
329
330
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...