www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Június 30, 22:07:10

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3319214 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20604 Dátum: 2014 Augusztus 18, 18:04:54 »

Ha vezérmű tengely csapágyat vásároltok, figyeljetek, hogy a nagyobb dobozban lévő, műanyag doboz betétes Kolbenschmidt csapágy egyrétegű alu csapágy, a kis dobozos KS háromrétegű, továbbá a Clevite is háromrétegű.
Az alu csapágycsésze csak széria tengelyhez jó.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20603 Dátum: 2014 Augusztus 18, 09:44:26 »

A nem tudósok pedig sz*pnak. :-)
Nekem pl a beszerelés után picit elérte a nyomórúd a harmónikacsövet, főleg magasabb fordulatszámon (amikor a rúd kicsit görbül). Így egy idő után a harmónikacső kilyukadt és csöpögtettem az olajat. Most van benne nagyobb átmérőjű SCAT cső, egyelőre hibamentesen.

most majd az ajkát fogja kikoptatni a vastagabb csőnek...

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #20602 Dátum: 2014 Augusztus 18, 09:18:38 »

A nem tudósok pedig sz*pnak. :-)
Nekem pl a beszerelés után picit elérte a nyomórúd a harmónikacsövet, főleg magasabb fordulatszámon (amikor a rúd kicsit görbül). Így egy idő után a harmónikacső kilyukadt és csöpögtettem az olajat. Most van benne nagyobb átmérőjű SCAT cső, egyelőre hibamentesen.

A tudósok elég sokat szoktak játszani a geometria beállításával. (rúdhossz, magasság, stb.)

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #20601 Dátum: 2014 Augusztus 18, 09:15:26 »

A tudósok elég sokat szoktak játszani a geometria beállításával. (rúdhossz, magasság, stb.)

Az áttételes himbákat, fellehet szerelni simán, vagy kell hozzá valamit még igazítani?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20600 Dátum: 2014 Augusztus 17, 00:32:41 »

A himbáról mit lehet tudni?
Californiai produktum,króm-molibdén ötvözet,1:1.25-ös áttételű.

Többet nem tudok róla,majd az okosok megmondják.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #20599 Dátum: 2014 Augusztus 16, 21:31:56 »

Az áttételes himbákat, fellehet szerelni simán, vagy kell hozzá valamit még igazítani?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #20598 Dátum: 2014 Augusztus 16, 21:29:41 »

Motoralkatrészek érkeztek,bár a képen nem igazán adja vissza magát,az alu olajszita fedél kékre van eloxálva,én kértem direkt ilyen színben.Tök örülök neki.
A himbáról mit lehet tudni?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20597 Dátum: 2014 Augusztus 13, 20:12:51 »

Motoralkatrészek érkeztek,bár a képen nem igazán adja vissza magát,az alu olajszita fedél kékre van eloxálva,én kértem direkt ilyen színben.Tök örülök neki.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #20596 Dátum: 2014 Augusztus 12, 12:27:43 »

Amikor kicsi a nyomás, és zárva a szelep, akkor csak a hűtő felé megy az olaj, amikor pedig nagy a nyomás, a szelep nyit és a hűtő felé IS és közvetlenül a kenési helyekre is megy az olaj.
Amikor hideg, akkor nagy a nyomás, nyitva a szelep és két irányba megy az olaj.
Ez pontosan látszik a furatokon, az olajjáratokon és a kialakításon.

OK, így már stimmel, értem. Köszi
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20595 Dátum: 2014 Augusztus 12, 12:23:09 »

Akkor miért hűlt vissza hireltelen az olaj? Szerintem nem folyamatosan nyit a szelep a motoromban, hanem teljesen nyit egy bizonyos olajnyomásnál. Ezért írtam azt hogy hidegen nem megy a hűtő.

Amikor kicsi a nyomás, és zárva a szelep, akkor csak a hűtő felé megy az olaj, amikor pedig nagy a nyomás, a szelep nyit és a hűtő felé IS és közvetlenül a kenési helyekre is megy az olaj.
Amikor hideg, akkor nagy a nyomás, nyitva a szelep és két irányba megy az olaj.
Ez pontosan látszik a furatokon, az olajjáratokon és a kialakításon.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #20594 Dátum: 2014 Augusztus 12, 12:17:52 »

Rosszul tapasztaltad.
A rugós szelep valójában egy nyomáskorlátozó. Mindig megy a hűtőbe, de a nyomástól függ, hogy mennyi. Amikor meleg az olaj, akkor akár a teljes mennyiséget is áttolja az olajhűtőn, hidegen csak egy részét, mert a szelep folyamatosan nyitva van.

Ezért van, hogy túl sűrű olajnál még melegen sem jut minden olaj a hűtőbe.

Akkor miért hűlt vissza hireltelen az olaj? Szerintem nem folyamatosan nyit a szelep a motoromban, hanem teljesen nyit egy bizonyos olajnyomásnál. Ezért írtam azt hogy hidegen nem megy a hűtő.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20593 Dátum: 2014 Augusztus 12, 12:06:59 »


Szerintem meg nem megy alpból a hűbőbe. CSak akkor ha forró (kisnyomású) az olaj. Én így tapasztaltam.
 

Rosszul tapasztaltad.
A rugós szelep valójában egy nyomáskorlátozó. Mindig megy a hűtőbe, de a nyomástól függ, hogy mennyi. Amikor meleg az olaj, akkor akár a teljes mennyiséget is áttolja az olajhűtőn, hidegen csak egy részét, mert a szelep folyamatosan nyitva van.

Ezért van, hogy túl sűrű olajnál még melegen sem jut minden olaj a hűtőbe.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #20592 Dátum: 2014 Augusztus 12, 12:02:47 »

Alapból a hűtő felé megy, ha túl nagy a nyomás, akkor megy a megkerülő körön...


Szerintem meg nem megy alpból a hűbőbe. CSak akkor ha forró (kisnyomású) az olaj. Én így tapasztaltam.
 
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #20591 Dátum: 2014 Augusztus 12, 10:54:08 »

Ezt elbasztam.



Nekem széria 1.6 van a dokába. 2év alatt egyszer vettem észre hogy olajhűtőbe nyomta az olajat. Tavaly Gyomár menet ~112 fok volt az olaj 15W40 volt benne akkor, és visszament 95 fok körülire pár perc alatt. Ezt fel is írtam magamnak. Azóta nem ment fel soha annyira hogy az olajhűtő felé nyisson a szelep, még Ausztriába sem. Pedig ott aztán kapta az ívet rendesen.
Alapból a hűtő felé megy, ha túl nagy a nyomás, akkor megy a megkerülő körön...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #20590 Dátum: 2014 Augusztus 12, 10:37:35 »

Ezt elbasztam.



Nekem széria 1.6 van a dokába. 2év alatt egyszer vettem észre hogy olajhűtőbe nyomta az olajat. Tavaly Gyomár menet ~112 fok volt az olaj 15W40 volt benne akkor, és visszament 95 fok körülire pár perc alatt. Ezt fel is írtam magamnak. Azóta nem ment fel soha annyira hogy az olajhűtő felé nyisson a szelep, még Ausztriába sem. Pedig ott aztán kapta az ívet rendesen.
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #20589 Dátum: 2014 Augusztus 12, 10:36:23 »

tegnap végre kihoztam a szörnyeteget a garázsból, kompresszorral lefújtam a vastag port róla - füstölt az udvar  Cheesy kicsit mad max-es lett, mert hátsó sárvédők nélkül mentem vele
vérforralóan jó lett a gép, 6km-t próbálgattam 3500-4000 fölé nem forgattam, meglepő módon alul is van ereje, pedig Engle W-120 tengelyt használok, ami magasabb fordulaton mutatja a foga fehérjét elvileg (még nincs tapasztalat).
viszont kérdés is lett egyből: az olajam 120 fokra állt be, ami szerintem kicsit magas, különösen hogy nem lett halálra terhelve. Tény, hogy benne van még 1 doboz dr. Car Spec cinkadalék, amitől sűrűbb az olaj, nagyobb az olajnyomás: melegen alapjáraton 1.4,  3000 körül 4.4 bar. Lehet nem is megy ki a gyári olajhűtőre emiatt... majd olajcsere után kipróbálom hogy viselkedik adalékmentes olajjal. mekora olajnyomásnál engedi a nyomássszabályozó szelep a hűtőre az olajat?
lehet a bővebb kipufogó rendszer is segít a melegedést mérsékelni...majd műszaki vizsga után kerül fel

egyéb részei is szuperjók lettek a kocsinak első blikkre: fékek, futóművek - aztán majd használatkor tudok rendes véleményt formálni.
ilyen műszerfalat csináltam magamnak:



Nekem széria 1.6 van a dokába. 2év alatt egyszer vettem észre hogy olajhűtőbe nyomta az olajat. Tavaly Gyomár menet ~112 fok volt az olaj 15W40 volt benne akkor, és visszament 95 fok körülire pár perc alatt. Ezt fel is írtam magamnak. Azóta nem ment fel soha annyira hogy az olajhűtő felé nyisson a szelep, még Ausztriába sem. Pedig ott aztán kapta az ívet rendesen.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #20588 Dátum: 2014 Augusztus 12, 07:59:59 »

tegnap végre kihoztam a szörnyeteget a garázsból, kompresszorral lefújtam a vastag port róla - füstölt az udvar  Cheesy kicsit mad max-es lett, mert hátsó sárvédők nélkül mentem vele
vérforralóan jó lett a gép, 6km-t próbálgattam 3500-4000 fölé nem forgattam, meglepő módon alul is van ereje, pedig Engle W-120 tengelyt használok, ami magasabb fordulaton mutatja a foga fehérjét elvileg (még nincs tapasztalat).
viszont kérdés is lett egyből: az olajam 120 fokra állt be, ami szerintem kicsit magas, különösen hogy nem lett halálra terhelve. Tény, hogy benne van még 1 doboz dr. Car Spec cinkadalék, amitől sűrűbb az olaj, nagyobb az olajnyomás: melegen alapjáraton 1.4,  3000 körül 4.4 bar. Lehet nem is megy ki a gyári olajhűtőre emiatt... majd olajcsere után kipróbálom hogy viselkedik adalékmentes olajjal. mekora olajnyomásnál engedi a nyomássszabályozó szelep a hűtőre az olajat?
lehet a bővebb kipufogó rendszer is segít a melegedést mérsékelni...majd műszaki vizsga után kerül fel

egyéb részei is szuperjók lettek a kocsinak első blikkre: fékek, futóművek - aztán majd használatkor tudok rendes véleményt formálni.
ilyen műszerfalat csináltam magamnak:

Úgy látom nincs itt olyan, aki beírná pontosan, de úgy rémlik, a 4.4 bar sok. Valahol 4 körül mindenképp nyitnia kell a megkerülő ágnak.
Meg a 120 fok is sok, én csak tudom. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #20587 Dátum: 2014 Augusztus 12, 03:36:43 »

vérforralóan jó lett a gép, 6km-t próbálgattam 3500-4000 fölé nem forgattam, meglepő módon alul is van ereje
Ez ugy hangzik, mint egy jol sikerult tuning motor...gratula!!  Wink

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13991


30-347-1939

« Hozzászólás #20586 Dátum: 2014 Augusztus 11, 20:21:45 »

tegnap végre kihoztam a szörnyeteget a garázsból, kompresszorral lefújtam a vastag port róla - füstölt az udvar  Cheesy kicsit mad max-es lett, mert hátsó sárvédők nélkül mentem vele
vérforralóan jó lett a gép, 6km-t próbálgattam 3500-4000 fölé nem forgattam, meglepő módon alul is van ereje, pedig Engle W-120 tengelyt használok, ami magasabb fordulaton mutatja a foga fehérjét elvileg (még nincs tapasztalat).
viszont kérdés is lett egyből: az olajam 120 fokra állt be, ami szerintem kicsit magas, különösen hogy nem lett halálra terhelve. Tény, hogy benne van még 1 doboz dr. Car Spec cinkadalék, amitől sűrűbb az olaj, nagyobb az olajnyomás: melegen alapjáraton 1.4,  3000 körül 4.4 bar. Lehet nem is megy ki a gyári olajhűtőre emiatt... majd olajcsere után kipróbálom hogy viselkedik adalékmentes olajjal. mekora olajnyomásnál engedi a nyomássszabályozó szelep a hűtőre az olajat?
lehet a bővebb kipufogó rendszer is segít a melegedést mérsékelni...majd műszaki vizsga után kerül fel

egyéb részei is szuperjók lettek a kocsinak első blikkre: fékek, futóművek - aztán majd használatkor tudok rendes véleményt formálni.
ilyen műszerfalat csináltam magamnak:

Szuper vagy!

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13418


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #20585 Dátum: 2014 Augusztus 11, 11:38:39 »

tegnap végre kihoztam a szörnyeteget a garázsból, kompresszorral lefújtam a vastag port róla - füstölt az udvar  Cheesy kicsit mad max-es lett, mert hátsó sárvédők nélkül mentem vele

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #20584 Dátum: 2014 Augusztus 11, 11:31:07 »

 Kezfogas

tegnap végre kihoztam a szörnyeteget a garázsból
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #20583 Dátum: 2014 Augusztus 11, 11:20:19 »

tegnap végre kihoztam a szörnyeteget a garázsból, kompresszorral lefújtam a vastag port róla - füstölt az udvar  Cheesy kicsit mad max-es lett, mert hátsó sárvédők nélkül mentem vele
vérforralóan jó lett a gép, 6km-t próbálgattam 3500-4000 fölé nem forgattam, meglepő módon alul is van ereje, pedig Engle W-120 tengelyt használok, ami magasabb fordulaton mutatja a foga fehérjét elvileg (még nincs tapasztalat).
viszont kérdés is lett egyből: az olajam 120 fokra állt be, ami szerintem kicsit magas, különösen hogy nem lett halálra terhelve. Tény, hogy benne van még 1 doboz dr. Car Spec cinkadalék, amitől sűrűbb az olaj, nagyobb az olajnyomás: melegen alapjáraton 1.4,  3000 körül 4.4 bar. Lehet nem is megy ki a gyári olajhűtőre emiatt... majd olajcsere után kipróbálom hogy viselkedik adalékmentes olajjal. mekora olajnyomásnál engedi a nyomássszabályozó szelep a hűtőre az olajat?
lehet a bővebb kipufogó rendszer is segít a melegedést mérsékelni...majd műszaki vizsga után kerül fel

egyéb részei is szuperjók lettek a kocsinak első blikkre: fékek, futóművek - aztán majd használatkor tudok rendes véleményt formálni.
ilyen műszerfalat csináltam magamnak:


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #20582 Dátum: 2014 Augusztus 10, 21:07:31 »

zsivány

"légfúvatásos sportkidörgő"

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20581 Dátum: 2014 Augusztus 08, 22:58:36 »

zsivány



[a csatolmányt egy admin törölte]

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #20580 Dátum: 2014 Augusztus 04, 09:30:46 »

Annak konkrétan mi értelme van, ha a dugattyúk palástját rövidebbre veszik?
Mondjuk hogy ne verjen bele a hajtókarba... rövid löketnél.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20579 Dátum: 2014 Augusztus 03, 22:11:43 »

Annak konkrétan mi értelme van, ha a dugattyúk palástját rövidebbre veszik?
Szerintem könnyítés.

Kétütemű motoroknál,anno mi Simsonnál azért csináltuk,mert ott maga a dugattyú vezérel,az nyitja-zárja a beömlőt és a kiömlőt.Ha a dugattyúszoknyából levágnak,akkor a felfelé menő dugó előbb kinyit,lefelé mozgáskor pedig később zár be.Tehát hosszab ideig van nyitva a beömlő,több nafta áramlik be a hengerekbe.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #20578 Dátum: 2014 Augusztus 03, 21:50:24 »

Annak konkrétan mi értelme van, ha a dugattyúk palástját rövidebbre veszik?
Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #20577 Dátum: 2014 Július 30, 22:04:54 »

Jól behülyítettük mi Grin Grin Grin Grin Grin
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #20576 Dátum: 2014 Július 30, 21:07:48 »

Szép lesz! Gratula! 

Jól behülyítettük mi Grin Grin Grin Grin Grin

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #20575 Dátum: 2014 Július 30, 21:02:33 »

Ha megnezed, a csoszakaszok meg csak pottyozve vannak, nincs vegigvarrva az illesztes. A jobb oldali dobot is egy fadarab tartja fent a helyen, nyilvan az sem szeriatartozek :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #20574 Dátum: 2014 Július 30, 20:02:26 »

ok, de van ott valami a balos dob fölött, lehet nincs felfele több hely
olajhuto vagy szuro csovenek tunik

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #20573 Dátum: 2014 Július 30, 19:45:56 »

Ha megnezed, a csoszakaszok meg csak pottyozve vannak, nincs vegigvarrva az illesztes. A jobb oldali dobot is egy fadarab tartja fent a helyen, nyilvan az sem szeriatartozek :-))
ok, de van ott valami a balos dob fölött, lehet nincs felfele több hely
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #20572 Dátum: 2014 Július 30, 17:48:12 »

az ott mélyített olajteknő a motor alján?
nem félsz hogy leér a lelógó balos dob?
Ha megnezed, a csoszakaszok meg csak pottyozve vannak, nincs vegigvarrva az illesztes. A jobb oldali dobot is egy fadarab tartja fent a helyen, nyilvan az sem szeriatartozek :-))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #20571 Dátum: 2014 Július 30, 16:50:47 »

az ott mélyített olajteknő a motor alján?
nem félsz hogy leér a lelógó balos dob?
gondolom nem fog lelógni

Azta... jól kinéz. Sorozatgyártás mikor? Smiley
én is erre várok  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #20570 Dátum: 2014 Július 30, 16:39:31 »

part two
az ott mélyített olajteknő a motor alján?
nem félsz hogy leér a lelógó balos dob?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #20569 Dátum: 2014 Július 30, 16:34:12 »

part two
Azta... jól kinéz. Sorozatgyártás mikor? Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #20568 Dátum: 2014 Július 30, 14:21:11 »

part two
Szép lesz! Gratula! 
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20567 Dátum: 2014 Július 30, 14:15:56 »

part two
[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20566 Dátum: 2014 Július 30, 11:13:08 »

Callook az elobb mar megirta: full flow olajrendszernel ha nem furod meg a blokkot az olajvisszavezetesnek, es a gyari nyomasszabalyozo helyere csavarozhato csp visszavezetot hasznalod, akkor kell a fedelben megvalositani a nyomasszabalyozast. Ha kifurod a blokkot az olajvisszavezetesnek, akkor megmarad a gyari nyomasszabalyozo, tehat jo a sima (szabalyozo nelkuli) fedel. Szvsz tok felesleges mindket helyre a nyomasszabalyozas, es penzkidobas is. A szabalyozos fedelet es a csp visszavezeto csavart arra talaltak ki, hogy motorkiszereles es blokkszethuzas nelkul tudd atalakitani full flow-ra az olajrendszert (viszonylag dragan is merik, de meguszol egy csomo munkat/munkadijat - szoval megiscsak jo dolog)
Ha szet van a motorod akkor elotted a valasztas melyik uton mesz, valaszthatod az olcsobb blokkfuros utat is sima fedellel.

Majdnem ez van, de van még egy dolog, mégpedig a full flow rendszerbe beépített szűrő. Ha az bypass szelepes, akkor nem kell nyomásszabályzó fedél, mert nagyobb nyomás esetén kinyit és nem nyomja össze a szűrőt vagy tolja szét a csöveket. Ha viszont nincs ilyen szelep a szűrőben, akkor esetleg hidegen, nagy fordulaton valamelyik esélyes.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #20565 Dátum: 2014 Július 30, 10:33:52 »

És akkor,hogy van,két ilyen védelem lesz a motorban,egyik a gyári,a másik pedig ebben a fedélben?
Vagy ez vagylagos?
Callook az elobb mar megirta: full flow olajrendszernel ha nem furod meg a blokkot az olajvisszavezetesnek, es a gyari nyomasszabalyozo helyere csavarozhato csp visszavezetot hasznalod, akkor kell a fedelben megvalositani a nyomasszabalyozast. Ha kifurod a blokkot az olajvisszavezetesnek, akkor megmarad a gyari nyomasszabalyozo, tehat jo a sima (szabalyozo nelkuli) fedel. Szvsz tok felesleges mindket helyre a nyomasszabalyozas, es penzkidobas is. A szabalyozos fedelet es a csp visszavezeto csavart arra talaltak ki, hogy motorkiszereles es blokkszethuzas nelkul tudd atalakitani full flow-ra az olajrendszert (viszonylag dragan is merik, de meguszol egy csomo munkat/munkadijat - szoval megiscsak jo dolog)
Ha szet van a motorod akkor elotted a valasztas melyik uton mesz, valaszthatod az olcsobb blokkfuros utat is sima fedellel.
Oldalak: 1 ... 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.158 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.