www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 13, 04:42:57
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
515
516
517
518
519
[
520
]
521
522
523
524
525
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3350096 alkalommal)
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1524 Dátum:
2008 Július 17, 07:42:39 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 Július 16, 15:29:05
jajj de örülök ennek, a wblapról már nem tudom letölteni vmiért és nagyon rég láttam
kb. ezzel lehet egy kategóriában:
http://youtube.com/watch?v=woqiFrnZqvE&feature=related
amúgy úgy látom kint most a subaru után a wankel is elindult a népszerűsödés útján....
utánna meg igy jár a wankel moci
http://youtube.com/watch?v=MBN-suPYiMU&feature=related
http://youtube.com/watch?v=-pGTFYdjvEU
www.talizmansport.hu
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1523 Dátum:
2008 Július 16, 17:35:52 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 Július 16, 15:29:05
jajj de örülök ennek, a wblapról már nem tudom letölteni vmiért és nagyon rég láttam
kb. ezzel lehet egy kategóriában:
http://youtube.com/watch?v=woqiFrnZqvE&feature=related
amúgy úgy látom kint most a subaru után a wankel is elindult a népszerűsödés útján....
nekem a kis cimborám ralisprintben volt érdekelt és azt mondja, hogy mikor már így füstöl egy gumi akkor nincs tapadása, akkor lehet, hogy egy 1,2-sel is meg tudnánk csinálni
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1522 Dátum:
2008 Július 16, 15:32:30 »
Idézetet írta: Tyrsec - 2008 Július 15, 17:57:06
ha nagyon akarsz valamit, akkor a kepen lathatot azt megveheted, az nem szinter csak kevlar kuplung.
Ott megmarad a rendes csusztatas, csak nagyobb terhelest is elvisel.
cserébe hamar megmurdál úgy hallottam. kevlár nem bírja a hőt
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1521 Dátum:
2008 Július 16, 15:29:05 »
Idézetet írta: GSattila - 2008 Július 16, 10:51:19
Megtaláltam a következő tuning lépcsőt:
http://auto.indavideo.hu/video/bogarhatu_wankel_mocival
(Hang sem árt hozzá)
jajj de örülök ennek, a wblapról már nem tudom letölteni vmiért és nagyon rég láttam
kb. ezzel lehet egy kategóriában:
http://youtube.com/watch?v=woqiFrnZqvE&feature=related
amúgy úgy látom kint most a subaru után a wankel is elindult a népszerűsödés útján....
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1520 Dátum:
2008 Július 16, 10:51:19 »
Megtaláltam a következő tuning lépcsőt:
http://auto.indavideo.hu/video/bogarhatu_wankel_mocival
(Hang sem árt hozzá)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1519 Dátum:
2008 Július 16, 10:41:45 »
Idézetet írta: Mákos - 2008 Július 16, 10:21:01
90 ből itthon van egy pár nayg szelepes (40-35) HF az usából, most ,hogy jó a dollár.
"The $205 head is the Big Valve Head, or what some nickname "042". This head is based off the OEM VW 043 Mexican Casting. The valves and valve seats are a larger 40mm X 35mm. The valves are stainless steel, the retainers are chromoly, the keepers are harden, and the springs are single high-rev springs. The stock ports are hand blended to the larger seat."
+120$ a posta, megkérdeztem. ennél olcsóbban semmiképp nem jössz ki, ha itthon csináltatod sem.
http://www.brothersvwmachineshop.com/
Az értékmegjelöléssel vigyázni kell, mert a vám és a biztosítás alapját is az képezi...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1518 Dátum:
2008 Július 16, 10:21:01 »
Idézetet írta: brez - 2008 Július 14, 22:23:10
Kicsit tudnátok mesélni a hengerfejekről....?
Mi az a magnum hf? Mitől olyan drága? Miben más a gyáritól?
Ill a láttam olyan képet amin a hf-be empi volt öntve az mit tudhat?
90 ből itthon van egy pár nayg szelepes (40-35) HF az usából, most ,hogy jó a dollár.
"The $205 head is the Big Valve Head, or what some nickname "042". This head is based off the OEM VW 043 Mexican Casting. The valves and valve seats are a larger 40mm X 35mm. The valves are stainless steel, the retainers are chromoly, the keepers are harden, and the springs are single high-rev springs. The stock ports are hand blended to the larger seat."
+120$ a posta, megkérdeztem. ennél olcsóbban semmiképp nem jössz ki, ha itthon csináltatod sem.
http://www.brothersvwmachineshop.com/
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1517 Dátum:
2008 Július 16, 09:10:17 »
milyen motorod van, hogy nem elég neki a 215mm kuplung?
Idézetet írta: vwoodoo - 2008 Július 15, 17:09:38
Elszomorít...
mondták h nem driftelésre való
meglátjuk az árát... kellene vmi 215helyett... még gondolkodom rajta.
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Tyrsec
Hozzászólások: 277
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1516 Dátum:
2008 Július 15, 17:57:06 »
ha nagyon akarsz valamit, akkor a kepen lathatot azt megveheted, az nem szinter csak kevlar kuplung.
Ott megmarad a rendes csusztatas, csak nagyobb terhelest is elvisel.
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1515 Dátum:
2008 Július 15, 17:09:38 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Július 15, 17:04:06
Tök felesleges. Jól bírja a hőt és nagyobb nyomatékot tud átvinni, de szinte lehetetlen csúsztatni, városban megőrülsz tőle, ugrál az autó, mint a bakkecske.
Off autóban volt nekem egyszer, ott is nagy tévedés volt.
Gyorsulási versenyekre, meg húzott ökörnagy nyomatékú tdi-kre jó, bogárra baromság.
Elszomorít...
mondták h nem driftelésre való
meglátjuk az árát... kellene vmi 215helyett... még gondolkodom rajta.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1514 Dátum:
2008 Július 15, 17:04:06 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2008 Július 15, 16:35:29
kicsit elhasználódott a kuplungom....
kuplung tuning kérdés?!
USA
SPEC gyártótól
ajánlottak
szinter kuplung
szerkezetet és tárcsát...
csak jót mondtak róla- de kív. vagyok más (okostojás) véleményére? Javallott tuning motorra
?
Tök felesleges. Jól bírja a hőt és nagyobb nyomatékot tud átvinni, de szinte lehetetlen csúsztatni, városban megőrülsz tőle, ugrál az autó, mint a bakkecske.
Off autóban volt nekem egyszer, ott is nagy tévedés volt.
Gyorsulási versenyekre, meg húzott ökörnagy nyomatékú tdi-kre jó, bogárra baromság.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1513 Dátum:
2008 Július 15, 17:02:22 »
JAJJ, húúúúú bazz.. nem lehet rossz ez a szinterkuplung
http://www.szinterkuplung.hu/szinter_kuplungok
Kevlár-szálerősítésű súrlódó anyag, mely 50%-val növeli a széria kuplung hőálló képességét. Javasolt: utcára, gyorsulásra
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1512 Dátum:
2008 Július 15, 16:35:29 »
kicsit elhasználódott a kuplungom....
kuplung tuning kérdés?!
USA
SPEC gyártótól
ajánlottak
szinter kuplung
szerkezetet és tárcsát...
csak jót mondtak róla- de kív. vagyok más (okostojás) véleményére? Javallott tuning motorra
?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1511 Dátum:
2008 Július 14, 23:06:06 »
Idézetet írta: brez - 2008 Július 14, 22:23:10
Kicsit tudnátok mesélni a hengerfejekről....?
Mi az a magnum hf? Mitől olyan drága? Miben más a gyáritól?
Ill a láttam olyan képet amin a hf-be empi volt öntve az mit tudhat?
Gyakorlatilag bogár (typ1) hengerfejet csak az auto linea gyárt brazíliában. Velük gyártat az Empi és szinte mindenki.
Ezek már más anyagból vannak és kicsit más kialakításúak, mint a gyári, ezek közül sok vékony, hosszúmenetes gyertyával van, stb. Repedésre nem hajlamosak (annyira) de elég drágák. A magnum ezek közül való egyik tipus. Általában 35/40 szelepekkel, ez 2000-es motorig megfelelő.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1510 Dátum:
2008 Július 14, 22:52:05 »
Idézetet írta: brez - 2008 Július 14, 22:40:08
Azt vágom, hogy márka meg azt is hogy made in taiwan....
Akkor azzal nagyon nem is szabad foglalkozni...
Akkor olyat kérdezek, hogy mit érdemes csinálni akkor ha hf-re kerül a sor tuningolásnál, keresni egy jó állapotú, nem repedt használtat és azt gépműhelybe vinni, vagy valami újat venni! Melyik költségkímélőbb és melyik a biztosabb???
biztonságos az uj! magnum elég jó nincs vele gond!
itthon nem igazán tudnak nagyszelpeset jol csinálni!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1509 Dátum:
2008 Július 14, 22:40:08 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Július 14, 22:35:44
empi egy márka(nagyábol sajnos már csak csomagoló cég)
40 35, szelpes jol megmunkált járatok
Azt vágom, hogy márka meg azt is hogy made in taiwan....
Akkor azzal nagyon nem is szabad foglalkozni...
Akkor olyat kérdezek, hogy mit érdemes csinálni akkor ha hf-re kerül a sor tuningolásnál, keresni egy jó állapotú, nem repedt használtat és azt gépműhelybe vinni, vagy valami újat venni! Melyik költségkímélőbb és melyik a biztosabb???
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1508 Dátum:
2008 Július 14, 22:35:44 »
Idézetet írta: brez - 2008 Július 14, 22:23:10
Kicsit tudnátok mesélni a hengerfejekről....?
Mi az a magnum hf? Mitől olyan drága? Miben más a gyáritól?
Ill a láttam olyan képet amin a hf-be empi volt öntve az mit tudhat?
empi egy márka(nagyábol sajnos már csak csomagoló cég)
40 35, szelpes jol megmunkált járatok
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1507 Dátum:
2008 Július 14, 22:23:10 »
Kicsit tudnátok mesélni a hengerfejekről....?
Mi az a magnum hf? Mitől olyan drága? Miben más a gyáritól?
Ill a láttam olyan képet amin a hf-be empi volt öntve az mit tudhat?
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1506 Dátum:
2008 Július 14, 12:39:12 »
Idézetet írta: Balage - 2008 Július 14, 12:37:24
ez a gyártó lapja:
http://www.roxracing.eu
ha pedig beírod a googleba, hogy igc-60, akkor elég sok oldalon leírják a tapasztalatokat.
na pont ezaz! éppen ma akartam visszakeresni, hogy mentsem a kedvencek közé (de így már nem kell
)
Köszi!
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1505 Dátum:
2008 Július 14, 12:37:24 »
ez a gyártó lapja:
http://www.roxracing.eu
ha pedig beírod a googleba, hogy igc-60, akkor elég sok oldalon leírják a tapasztalatokat.
Idézetet írta: Bill - 2008 Július 14, 12:32:48
erről az igc-60-ról valamit bővebben, esetleg honlap
(de lehet ez az, amit én is szeretnék, csak most elálltam a projektel
)
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1504 Dátum:
2008 Július 14, 12:32:48 »
Idézetet írta: Balage - 2008 Július 14, 12:11:03
hall-os busz elosztó vákum nélkül + egy IGC-60 a terv.
erről az igc-60-ról valamit bővebben, esetleg honlap
(de lehet ez az, amit én is szeretnék, csak most elálltam a projektel
)
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1503 Dátum:
2008 Július 14, 12:11:03 »
hall-os busz elosztó vákum nélkül + egy IGC-60 a terv.
Idézetet írta: aptom - 2008 Július 14, 11:47:53
Nincs mit. Egyedi gyújtás lesz vagy vett?
Beszúrok ide még egy táblázatot (ha már megtaláltam), talán hasznos lehet valakinek vagy csak érdekes. Különféle karbik (gyári/módosított) által keltett depresszió különböző fordulatszámokon, adott motoroknál.
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
aptom
Hozzászólások: 803
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1502 Dátum:
2008 Július 14, 11:59:57 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Július 14, 11:41:33
Kicsit megtévesztő az ábra, mert az osztófej által szabályzott előgyújtás van feltüntetve, ehhez az alapelőgyújtás (kb. 7 fok) még hozzájön, 1000-nél így nem 0 fok az előgyújtás, hanem 7 körül. Így a teljes előgyújtás 32 fok körül jön ki.
Igen, az alapelőgyújtással csak el kell tolni y irányba a görbét. Az összehasonlítás miatt talán így (0tól indítva) előnyösebb. (van egy ilyen eltolt ábra is, de nem akartam zavart kelteni
)
[a csatolmányt egy admin törölte]
'81 Hecho en México
aptom
Hozzászólások: 803
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1501 Dátum:
2008 Július 14, 11:47:53 »
Idézetet írta: Balage - 2008 Július 14, 11:24:19
Ezt most találtam meg Én is.
Kezdésnek jó lesz. Ebből már el lehet indulni.
Köszönöm
(Bill hajrá!
)
Nincs mit. Egyedi gyújtás lesz vagy vett?
Beszúrok ide még egy táblázatot (ha már megtaláltam), talán hasznos lehet valakinek vagy csak érdekes. Különféle karbik (gyári/módosított) által keltett depresszió különböző fordulatszámokon, adott motoroknál.
[a csatolmányt egy admin törölte]
'81 Hecho en México
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1500 Dátum:
2008 Július 14, 11:41:33 »
Idézetet írta: aptom - 2008 Július 14, 11:17:07
a 009 3000-nél eléri a maximális előgyújtást, ezért van csak eddig a grafikon(ami ezután vízszintes lenne).
SVDA (4000-ig
)
Kicsit megtévesztő az ábra, mert az osztófej által szabályzott előgyújtás van feltüntetve, ehhez az alapelőgyújtás (kb. 7 fok) még hozzájön, 1000-nél így nem 0 fok az előgyújtás, hanem 7 körül. Így a teljes előgyújtás 32 fok körül jön ki.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1499 Dátum:
2008 Július 14, 11:37:46 »
Idézetet írta: te_o - 2008 Július 14, 11:03:31
Széria motornál nem is lesz másképp, 009 -eset keress.
Egyébként a 009 többlépcsős karakterisztikája nekem meglepő, őszintén szólva. Egyszerűbbre gondoltam volna.
A dupla rugó miatt van ilyen lépcső benne. Először az egyik rugó fogja, a másik laza, aztán a másik is elkezd nyúlni...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1498 Dátum:
2008 Július 14, 11:24:19 »
Ezt most találtam meg Én is.
Kezdésnek jó lesz. Ebből már el lehet indulni.
Köszönöm
(Bill hajrá!
)
Idézetet írta: aptom - 2008 Július 14, 11:17:07
a 009 3000-nél eléri a maximális előgyújtást, ezért van csak eddig a grafikon(ami ezután vízszintes lenne).
SVDA (4000-ig
)
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
aptom
Hozzászólások: 803
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1497 Dátum:
2008 Július 14, 11:17:07 »
Idézetet írta: Balage - 2008 Július 14, 10:57:57
na ilyenre gondoltam.
kár, hogy csak 3000-ig van.
a 009 3000-nél eléri a maximális előgyújtást, ezért van csak eddig a grafikon(ami ezután vízszintes lenne).
SVDA (4000-ig
)
[a csatolmányt egy admin törölte]
«
Utoljára szerkesztve: 2008 Július 14, 11:23:24 írta aptom
»
'81 Hecho en México
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1496 Dátum:
2008 Július 14, 11:03:31 »
Idézetet írta: Balage - 2008 Július 14, 10:57:57
na ilyenre gondoltam.
kár, hogy csak 3000-ig van.
Széria motornál nem is lesz másképp, 009 -eset keress.
Egyébként a 009 többlépcsős karakterisztikája nekem meglepő, őszintén szólva. Egyszerűbbre gondoltam volna.
VW Beetle - the original since 1938
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1495 Dátum:
2008 Július 14, 10:57:57 »
na ilyenre gondoltam.
kár, hogy csak 3000-ig van.
Idézetet írta: aptom - 2008 Július 14, 10:54:04
Vagy itt van egy grafikon: 009 és 010 összehasonlitása (mért adatok)
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
aptom
Hozzászólások: 803
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1494 Dátum:
2008 Július 14, 10:54:04 »
Vagy itt van egy grafikon: 009 és 010 összehasonlitása (mért adatok)
[a csatolmányt egy admin törölte]
'81 Hecho en México
aptom
Hozzászólások: 803
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1493 Dátum:
2008 Július 14, 10:47:40 »
mondjuk ilyen?
[a csatolmányt egy admin törölte]
'81 Hecho en México
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1492 Dátum:
2008 Július 14, 10:36:05 »
Jól gondolod!
Ki került pár kopó, mozgó alkatrész a rendszerből, mag a vákuum is nyugdíjba kerül lassan.
Idézetet írta: GSattila - 2008 Július 14, 10:30:34
Ezt a táblázatot elvileg a elosztóhoz adják. Gondolom ezt kell összenézni a motorhoz tartózóval, és megállapítani melyik elosztó jó rá. De gondolom nekik elektronikushoz kell, hogy felprogramozzák.
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1491 Dátum:
2008 Július 14, 10:30:34 »
Ezt a táblázatot elvileg a elosztóhoz adják. Gondolom ezt kell összenézni a motorhoz tartózóval, és megállapítani melyik elosztó jó rá. De gondolom nekik elektronikushoz kell, hogy felprogramozzák.
Idézetet írta: aptom - 2008 Július 14, 10:20:57
Azaz gyújtáselosztó-karakterisztikákra gondolsz? (ha jól sejtem)
aptom
Hozzászólások: 803
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1490 Dátum:
2008 Július 14, 10:20:57 »
Idézetet írta: Balage - 2008 Július 14, 10:06:08
Keresek olyan táblázatott, képet, bármit, ahol leírják az egyes motorfordulathoz tartozó előgyújtási értékeket.
Azaz gyújtáselosztó-karakterisztikákra gondolsz? (ha jól sejtem)
'81 Hecho en México
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1489 Dátum:
2008 Július 14, 10:14:43 »
Ez a táblázat csak az egyes széria motorokra lehet igaz. Még nem láttam ilyet.
Idézetet írta: Balage - 2008 Július 14, 10:06:08
Keresek olyan táblázatott, képet, bármit, ahol leírják az egyes motorfordulathoz tartozó előgyújtási értékeket.
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1488 Dátum:
2008 Július 14, 10:10:16 »
Idézetet írta: Balage - 2008 Július 14, 10:06:08
Keresek olyan táblázatott, képet, bármit, ahol leírják az egyes motorfordulathoz tartozó előgyújtási értékeket.
ezt majd nekem is, sőt! együtt keressük a Balage-val!! Tessék elárasztani minket!
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1487 Dátum:
2008 Július 14, 10:06:08 »
Keresek olyan táblázatott, képet, bármit, ahol leírják az egyes motorfordulathoz tartozó előgyújtási értékeket.
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1486 Dátum:
2008 Július 11, 10:54:21 »
ebben a videoban látható folytásnélküli kipufogó egészséges egy motornak?
http://www.youtube.com/watch?v=msSUzIwnkr4
bushi
Hozzászólások: 2415
-=BUS(H)MAN=-
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1485 Dátum:
2008 Július 03, 10:35:06 »
Gondoltam hátha valakit érdekel:
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?66335
VW Transporter T1 (1965)
VW Lupo 1.2 TDi Triptronic (2000)
http://www.facebook.com/istvan.busak
http://hu.linkedin.com/in/istvanbusak
http://foursquare.com/bushiur
http://twitter.com/bushiur
Oldalak:
1
...
515
516
517
518
519
[
520
]
521
522
523
524
525
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...