www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 08, 21:25:22

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921206 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 518 519 520 521 522 [523] 524 525 526 527 528 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3338175 alkalommal)
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #1404 Dátum: 2008 Június 07, 21:37:33 »

Bármilyen információt szivesen vennék Typ4 bogárba történő beépitésével kapcsolatban.
A szopás, nem lehet és a minek dolgot hagyjuk.
A CSP féle 30 lovas hűtés feszerelésén gondolkozom és igy tenném bele egy 67 utáni lomba.
Vgay hűtés nélkül, csak gyorsulni...
Vélemény?!

ha a hűtést és lendkereket megoldod, onnan nem para...ja és kell egy jó kipuff ami szopás (bár te tudod milyen árban megy) + 1 egy levehető hátfal a bekínlódáshoz jól jön Roll Eyes
vagy ha nem ezekre, akkor konkrétan mire vagy kíváncsi??

ha meg csak gyorsulni akarod akkor kell bele szörnyű tengely, amihez a komplett belét meg kell erősítened különben valami hullik..ha ez jól sikerül akkor meg pár váltót is spájzolhatsz...bár sztem ezt te jobban tudod..
« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 07, 21:42:12 írta bogara_zo »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1403 Dátum: 2008 Június 07, 18:09:33 »

Bármilyen információt szivesen vennék Typ4 bogárba történő beépitésével kapcsolatban.
A szopás, nem lehet és a minek dolgot hagyjuk.
A CSP féle 30 lovas hűtés feszerelésén gondolkozom és igy tenném bele egy 67 utáni lomba.
Vgay hűtés nélkül, csak gyorsulni...
Vélemény?!
csak 215ös lenditökerék(sok csavraosba kicsit ritka)
rovid kipuff
gyári ac utba van!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #1402 Dátum: 2008 Június 07, 17:41:22 »

Bármilyen információt szivesen vennék Typ4 bogárba történő beépitésével kapcsolatban.
A szopás, nem lehet és a minek dolgot hagyjuk.
A CSP féle 30 lovas hűtés feszerelésén gondolkozom és igy tenném bele egy 67 utáni lomba.
Vgay hűtés nélkül, csak gyorsulni...
Vélemény?!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1401 Dátum: 2008 Június 07, 17:33:45 »

kivéve a tapasztalat...

Kié? Enyém nem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #1400 Dátum: 2008 Június 07, 16:49:23 »

Semmi nem indokolja a hengerfej utánahúzását, hiszen itt nincs zömülő tőmítés, stb.
A gyári leírások sem javasolják sehol. 35-40 Nm egyszer és kész.
Nálam van tömítés,és ennek megfelelően le van véve a hengerfejből.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #1399 Dátum: 2008 Június 07, 16:02:14 »

Semmi nem indokolja a hengerfej utánahúzását


kivéve a tapasztalat...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1398 Dátum: 2008 Június 07, 14:45:54 »

és arról mi a véleményed hogy inkább város és változó fordulatszámok, vagy inkább országúton 80-90ig az első mondjuk 500 km?

Változó fordulatszámok, de ha város, akkor ne Budapest.  Wink

Közút. A változó fordulatszám azt jelenti, hogy nem 70-nel utazunk 300 km-t, hanem előzünk, lassítunk, gyorsítunk, ahogy az ember vezet Magyarországon.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #1397 Dátum: 2008 Június 07, 14:40:49 »

Én azt mondom bejáratásra, hogy beindítás, 2-3 perc járatás állóhelyben és olajcsere. Nyilván az első feltöltés tesco-s olaj. Erre azért van szükség, mert vonalba fúrás után úgyis marad benne kis kosz, aluforgács, az jöjjön ki.

Utána valami normális olajjal feltöltve járatás, nem szétforgatva. A 70 szerintem túlzás, 80-90 az normális. A 30-cal negyedikben is pont olyan rossz, mint 120-szal utazni.
Az első kilométerekben 30-40 km után kicsit megállni, megnézni minden rendben van-e, nem köpi az olajat, stb.

Én nem szoktam túljátszani a dolgot, 500 km után már küldöm. Már amennyire én egy autót "küldök".
és arról mi a véleményed hogy inkább város és változó fordulatszámok, vagy inkább országúton 80-90ig az első mondjuk 500 km?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1396 Dátum: 2008 Június 07, 14:37:27 »

Viszont Stuntnak igaza van a 180as pótlevegőkkel kapcsolatban,


Tippelgetni is tudnék ezer dolgot, de azokat nem írom le ide. Amit viszont leírok, abban eléggé biztos vagyok.

Azt szokták mondani az okosok, hogy a keverőcső tetején olyan 50-nel nagyobb fúvókának kell ülni, mint az alján, tehát ha a keverőcső nem valami nagyon nem odavaló, akkor ha van 130-as főfúvókád, akkor olyan 180-asnak kell a féklevegőnek lenni.
Én padon variáltam a féklevegőkkel és a nagy féklevegő miatt fordulaton nagyon beszegényedik, nem forog ki. A kicsi miatt meg bedúsul...de a 180-as jó lesz. Mondom: 50 / 130 / 180   Ez a kiindulás, innen csak finomítgatni kell.

Kaliberrel mindent mérni kell!! Az a tuti!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #1395 Dátum: 2008 Június 07, 14:33:54 »

Célegyenesben vagyok. Grin De ezt ha mondják nem hiszem el. Menjenek az olaszok a jó .... anyjukba.  Ma már kínomba kivettem az összes fúvókát és kaliberrel megmértem őket. Volt nagy meglepi. Vettem egy készlet (4db)  50est és 55ös üresjáratit. Név nélkül Meat & Doria. Evil Na most amire 55ös volt írva azok közül volt 2db 55ös a másik 2 meg 50es és 45ös volt. Az 50-es jelzésűeknél majdnem ugyan ez volt a helyzet. A két somagból összejött 4 db 55ös. Beraktam őket és lássatok csodát szépen megy az autó alacsony fordulaton is. Nem is durrog. Teljesen megváltozott. Beszinkronizáltam és kész. Viszont Stuntnak igaza van a 180as pótlevegőkkel kapcsolatban, meg talán elkelne neki egy kicsivel több gyorsító is. És akkor már biztos jó lesz, mert 5000 fölé még mindig nem forog. Jövő héten perfekt lesz. Köszönöm mindenkinek a segítséget. 
navégre  Cheesy
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #1394 Dátum: 2008 Június 07, 14:31:52 »

Célegyenesben vagyok. Grin De ezt ha mondják nem hiszem el. Menjenek az olaszok a jó .... anyjukba.  Ma már kínomba kivettem az összes fúvókát és kaliberrel megmértem őket. Volt nagy meglepi. Vettem egy készlet (4db)  50est és 55ös üresjáratit. Név nélkül Meat & Doria. Evil Na most amire 55ös volt írva azok közül volt 2db 55ös a másik 2 meg 50es és 45ös volt. Az 50-es jelzésűeknél majdnem ugyan ez volt a helyzet. A két somagból összejött 4 db 55ös. Beraktam őket és lássatok csodát szépen megy az autó alacsony fordulaton is. Nem is durrog, nem rázza a farát és nem 3 hengerrel indul. Teljesen megváltozott. Beszinkronizáltam és kész. Viszont Stuntnak igaza van a 180as pótlevegőkkel kapcsolatban, meg talán elkelne neki egy kicsivel több gyorsító is. És akkor már biztos jó lesz, mert 5000 fölé még mindig nem forog. Jövő héten perfekt lesz. Köszönöm mindenkinek a segítséget. 
« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 07, 14:35:12 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1393 Dátum: 2008 Június 07, 13:18:14 »

Én azt mondom bejáratásra, hogy beindítás, 2-3 perc járatás állóhelyben és olajcsere. Nyilván az első feltöltés tesco-s olaj. Erre azért van szükség, mert vonalba fúrás után úgyis marad benne kis kosz, aluforgács, az jöjjön ki.

Utána valami normális olajjal feltöltve járatás, nem szétforgatva. A 70 szerintem túlzás, 80-90 az normális. A 30-cal negyedikben is pont olyan rossz, mint 120-szal utazni.
Az első kilométerekben 30-40 km után kicsit megállni, megnézni minden rendben van-e, nem köpi az olajat, stb.

Én nem szoktam túljátszani a dolgot, 500 km után már küldöm. Már amennyire én egy autót "küldök".

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1392 Dátum: 2008 Június 07, 13:10:58 »

És a hengerfej utánhúzása.

Semmi nem indokolja a hengerfej utánahúzását, hiszen itt nincs zömülő tőmítés, stb.
A gyári leírások sem javasolják sehol. 35-40 Nm egyszer és kész.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #1391 Dátum: 2008 Június 07, 11:21:30 »

nekem is most készül a motorom, tán 1-2 hét és bent lesz

nekem azt tanácsolták, hogy első olajcsere 500nál második talán 1500nál? és a szelepállítás nagyon fontos ilyenkor, legalább olajcserékkor.
mindenképp városban kell bejáratni, folyton változó fordulatszámon, rövidváltóval max 70. (nem kettesben  Grin)
És a hengerfej utánhúzása.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #1390 Dátum: 2008 Június 07, 11:20:33 »

és milyen sebességel járatod?
az jó,én várom hogy kicsit jobb idő legyen...
és napi mennyit érdemes bele hajtani igy friss motornál?
Nekem már abszolute hobbi autó,ami a garázsban áll.Ahogy kedvem szottyan,hetente 2x ha süt a nap.Télen alszik.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #1389 Dátum: 2008 Június 07, 11:18:50 »

az jó mert nekem meg azt tanácsolták,hogy ne városba,hanem vigyem ki a fő utra és 4-be
a változó fordulatszám nekem meggyőzőbb. hogy pont hogy ne állj be azonos fordulatra azonos terhelésre..
hanem alacsonyabb fordulatszám tartományokban, de folyton változóan.

persze nem dugóban, hanem szép komótosan képzelem én..


akinek van tapasztalata, az ossza meg velünk szerinte mi a jó!
Nem elérhető MobyDick
Hozzászólások: 430


« Hozzászólás #1388 Dátum: 2008 Június 07, 11:03:24 »

nekem is most készül a motorom, tán 1-2 hét és bent lesz

nekem azt tanácsolták, hogy első olajcsere 500nál második talán 1500nál? és a szelepállítás nagyon fontos ilyenkor, legalább olajcserékkor.
mindenképp városban kell bejáratni, folyton változó fordulatszámon, rövidváltóval max 70. (nem kettesben  Grin)
az jó mert nekem meg azt tanácsolták,hogy ne városba,hanem vigyem ki a fő utra és 4-be
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #1387 Dátum: 2008 Június 07, 10:08:56 »

és milyen sebességel járatod?
az jó,én várom hogy kicsit jobb idő legyen...
és napi mennyit érdemes bele hajtani igy friss motornál?
nekem is most készül a motorom, tán 1-2 hét és bent lesz

nekem azt tanácsolták, hogy első olajcsere 500nál második talán 1500nál? és a szelepállítás nagyon fontos ilyenkor, legalább olajcserékkor.
mindenképp városban kell bejáratni, folyton változó fordulatszámon, rövidváltóval max 70. (nem kettesben  Grin)
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #1386 Dátum: 2008 Június 07, 10:04:38 »

és milyen sebességel járatod?
az jó,én várom hogy kicsit jobb idő legyen...
és napi mennyit érdemes bele hajtani igy friss motornál?
a te váltóddal olyan 80-90 közötti tempóval,
belehajtani amennyit akarsz, de párszáz kilóméterenként nem árt neki kis pihenő (főleg melegben).


                             GNX-967
Nem elérhető MobyDick
Hozzászólások: 430


« Hozzászólás #1385 Dátum: 2008 Június 07, 09:49:57 »

Nekem most van benne 2600,volt 3 olajcsere,de még nem téptem meg a száját.Szerintem nem is fogom.
és milyen sebességel járatod?
az jó,én várom hogy kicsit jobb idő legyen...
és napi mennyit érdemes bele hajtani igy friss motornál?
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #1384 Dátum: 2008 Június 07, 09:14:42 »

és hogy irigyellek ezért....napok óta várom hogy végre itt tartsak Undecided
Nekem most van benne 2600,volt 3 olajcsere,de még nem téptem meg a száját.Szerintem nem is fogom.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #1383 Dátum: 2008 Június 06, 23:41:25 »

és hogy irigyellek ezért....napok óta várom hogy végre itt tartsak Undecided

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető MobyDick
Hozzászólások: 430


« Hozzászólás #1382 Dátum: 2008 Június 06, 21:39:37 »

sok motornál az elsö 500km elég vizválasztó!uj henger ,szoros motor stb..... Grin
én pont ebbe a cipőbe járok,most állok neki majd járatni
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1381 Dátum: 2008 Június 06, 20:41:57 »

Mondjuk úgy, jobb, ha az első időkben nem nyomjuk ki a szemét full terheléssel.
Az új hengerek hónolása elég durva, az első 200 km-en mérhetően jobban melegszik a motor. Ha valaki ilyenkor viszi a cementes zsákokat meg a dagadt seggű haverokat az érdi emelkedőn felfelé padlógázon az esetleg rosszul járhat.
Jobb félni, mint megin' enni.  Wink
sok motornál az elsö 500km elég vizválasztó!uj henger ,szoros motor stb..... Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1380 Dátum: 2008 Június 06, 18:35:32 »

Marhaság, mindent be kell járatni.

Mondjuk úgy, jobb, ha az első időkben nem nyomjuk ki a szemét full terheléssel.
Az új hengerek hónolása elég durva, az első 200 km-en mérhetően jobban melegszik a motor. Ha valaki ilyenkor viszi a cementes zsákokat meg a dagadt seggű haverokat az érdi emelkedőn felfelé padlógázon az esetleg rosszul járhat.
Jobb félni, mint megin' enni.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Elérhető abes
Hozzászólások: 14979

« Hozzászólás #1379 Dátum: 2008 Június 06, 18:30:03 »

Engem ezért mindig leugattak.Egy bogár motort nem kell bejáratni.
Marhaság, mindent be kell járatni.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #1378 Dátum: 2008 Június 06, 17:38:53 »


2. ha volna is, bejáratós



Engem ezért mindig leugattak.Egy bogár motort nem kell bejáratni.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1377 Dátum: 2008 Június 06, 16:01:21 »

1. nincs műszakija, zöldkártyája
2. ha volna is, bejáratós
3. feltehetőleg fogalmam sincs hogy kell beállítani (1,6-on volt)
4. egyenlőre jó így

1.ez nem akadály
2.jobb egy 1,8as motornak ha normálisan kap benzint és nem kapkod mint egy idegbeteg!
3.ez megoldható egy kis kutatás!
 Grin Grin Grin Grin Grin Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #1376 Dátum: 2008 Június 06, 12:40:14 »

1. nincs műszakija, zöldkártyája
2. ha volna is, bejáratós
3. feltehetőleg fogalmam sincs hogy kell beállítani (1,6-on volt)
4. egyenlőre jó így

ésmost ez miért is nicns fent az 1,8 asodon ? Cheesy
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #1375 Dátum: 2008 Június 06, 11:48:56 »

Ilyen:

ésmost ez miért is nicns fent az 1,8 asodon ? Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #1374 Dátum: 2008 Június 06, 10:13:54 »

Na, az az egyetlen, ami ér valamit a rudazatban Smiley


A "golyó szerű" az úgynevezett Faudi fej, az egész pedig egy összekötő rúd a gázkarhoz, ez nyitja a pillangószelepet.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #1373 Dátum: 2008 Június 06, 10:03:41 »

A "golyó szerű" az úgynevezett Faudi fej, az egész pedig egy összekötő rúd a gázkarhoz, ez nyitja a pillangószelepet.
Nah igy mar ertem, koszonom!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1372 Dátum: 2008 Június 06, 09:44:33 »

Az also kepen kozepen az a horganyzottnak tuno cucc a vegen ket golyo-szeru miujsaggal az micsoda ? 

A "golyó szerű" az úgynevezett Faudi fej, az egész pedig egy összekötő rúd a gázkarhoz, ez nyitja a pillangószelepet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1371 Dátum: 2008 Június 06, 09:42:57 »

Azon milyen tuning volt? Grin Hiszen elméletileg egy gyári duplaszívós tud 50 lovat, ha minden oké.

Ez egy ausztriából behozott motor volt, weberekkel, tengellyel (nem tudom milyen). Mindenki áradozott róla, hogy mennyire megy, megy meg milyen állatmód gyorsul a bogár, aztán a padon jól besírt.
Tulaj azt mondta rossz a pad. De az én akkori F-es 1.6-ra épített széria motorom 31-es karbival ugyanazt tudta...

A gyári duplaszívós akkor tud 50 lovat, ha új, tehát jók a gyűrűhézagok, nincsenek összeforogva a gyűrűk, az előgyújtást jól szabályozza, a karburátor nincs tele szutymákkal, a szelepek jól zárnak, a szelephézag megfelelő, a vezérműtengely megfelelőt emel, a gyújtótrafó megfelelő szikraintenzitást ad, a szívócső nincs tele sem korommal, sem rozsdával, sem egyéb szmötyivel, a kipufogó nincs összeomolva, nem magyar csatornából tákolt gány, stb.  ha ezek közül valami(k) hibádzik (hibádznak) akkor nyugodtan vonogathatod le a lóerőket egyesével, kettesével, ötösével...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #1370 Dátum: 2008 Június 06, 09:37:19 »

Ilyen:
Az also kepen kozepen az a horganyzottnak tuno cucc a vegen ket golyo-szeru miujsaggal az micsoda ? 


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1369 Dátum: 2008 Június 06, 09:36:57 »

elhiszem. Én is azon vagyok kiakadva a legjobban hogy sokan felteszik egy az egybe ahogy leveszik az alfáról és jó. Én meg már 4 napja szopok vele mint a torkosborz és nem tudok rájönni hogy mi a baj. Központit felraktam és 2.-3. beállítással nagyon fasza volt. Ez meg egyszerűen nem jön össze, most én vagyok ennyire balfasz vagy valami nagy kurvaság van a dolgokban. Kipróbáltam már minden fúvókázást 125,135, 145 fő és 200,220-as levegő. Betettem már a 32es venturit is és jelentős változást nem találtam egyik variációban sem. A durrogást sem tudom hova tenni. Egyik ismerősöm (Kiss Atilla ha mond valakinek valamit) is csinál minden féle bogár motort, ő is azt mondja hogy 135/200 meg 50 v 55ös alapjáratival jónak kell lennie. Huh Huh Huh Én meg már ott vagyok hogy beleteszem a 60asokat is hogy a durrogás elmúljon. De azt is miért kéri??? Meg úgy egyáltalában abszolút nem vagyok megelégedve az egésszel. Pedig mint elviekben mint gyakorlatban sokkal jobbnak kéne lennie. 4 torok, 4 fúvókarendszer, rövid szívócső stb...


50 / 135 / 180  és 28-as venturi. Szerintem ennek kell kb. jónak lenni, a 200-as levegő túl nagy. SZERINTEM!

Ha jól eltalálod sokkal! jobb lesz, mint a központi és nem is eszik annyit. A központi karbi az fos, akármilyen is az. A gyári a legjobb.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #1368 Dátum: 2008 Június 06, 09:01:11 »

Én is úgy gondútam Smiley

Ehhez jó lesz az enyém is. Wink
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #1367 Dátum: 2008 Június 06, 09:00:02 »

Ehhez jó lesz az enyém is. Wink


                             GNX-967
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #1366 Dátum: 2008 Június 06, 08:57:04 »

Ilyen:

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #1365 Dátum: 2008 Június 06, 08:43:19 »

Ha gondolod, a jövő hétvégén leviszek két Dell'Orto-t. Felpróbáljuk?

Lehozhatod, de nem vagyok benn biztos hogy jó hozzá a rudazatom.


                             GNX-967
Oldalak: 1 ... 518 519 520 521 522 [523] 524 525 526 527 528 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.138 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.