www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 13, 21:32:04

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 515 516 517 518 519 [520] 521 522 523 524 525 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3352907 alkalommal)
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #1524 Dátum: 2008 Július 17, 07:42:39 »

jajj de örülök ennek, a wblapról már nem tudom letölteni vmiért és nagyon rég láttam  Cool

kb. ezzel lehet egy kategóriában:
http://youtube.com/watch?v=woqiFrnZqvE&feature=related

amúgy úgy látom kint most a subaru után a wankel is elindult a népszerűsödés útján....
utánna meg igy jár a wankel moci Evil
http://youtube.com/watch?v=MBN-suPYiMU&feature=related      http://youtube.com/watch?v=-pGTFYdjvEU

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #1523 Dátum: 2008 Július 16, 17:35:52 »

jajj de örülök ennek, a wblapról már nem tudom letölteni vmiért és nagyon rég láttam  Cool

kb. ezzel lehet egy kategóriában:
http://youtube.com/watch?v=woqiFrnZqvE&feature=related

amúgy úgy látom kint most a subaru után a wankel is elindult a népszerűsödés útján....
nekem a kis cimborám ralisprintben volt érdekelt és azt mondja, hogy mikor már így füstöl egy gumi akkor nincs tapadása, akkor lehet, hogy egy 1,2-sel is meg tudnánk csinálni  Grin
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #1522 Dátum: 2008 Július 16, 15:32:30 »

ha nagyon akarsz valamit, akkor a kepen lathatot azt megveheted, az nem szinter csak kevlar kuplung.
Ott megmarad a rendes csusztatas, csak nagyobb terhelest is elvisel.

cserébe hamar megmurdál úgy hallottam. kevlár nem bírja a hőt

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #1521 Dátum: 2008 Július 16, 15:29:05 »

Megtaláltam a következő tuning lépcsőt:
http://auto.indavideo.hu/video/bogarhatu_wankel_mocival

(Hang sem árt hozzá)

jajj de örülök ennek, a wblapról már nem tudom letölteni vmiért és nagyon rég láttam  Cool

kb. ezzel lehet egy kategóriában:
http://youtube.com/watch?v=woqiFrnZqvE&feature=related

amúgy úgy látom kint most a subaru után a wankel is elindult a népszerűsödés útján....

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #1520 Dátum: 2008 Július 16, 10:51:19 »

Megtaláltam a következő tuning lépcsőt:
http://auto.indavideo.hu/video/bogarhatu_wankel_mocival

(Hang sem árt hozzá)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1519 Dátum: 2008 Július 16, 10:41:45 »

90 ből itthon van egy pár nayg szelepes  (40-35) HF az usából, most ,hogy jó a dollár.

"The $205 head is the Big Valve Head, or what some nickname "042". This head is based off the OEM VW 043 Mexican Casting. The valves and valve seats are a larger 40mm X 35mm. The valves are stainless steel, the retainers are chromoly, the keepers are harden, and the springs are single high-rev springs. The stock ports are hand blended to the larger seat."

+120$ a posta, megkérdeztem. ennél olcsóbban semmiképp nem jössz ki, ha itthon csináltatod sem.

http://www.brothersvwmachineshop.com/



Az értékmegjelöléssel vigyázni kell, mert a vám és a biztosítás alapját is az képezi...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #1518 Dátum: 2008 Július 16, 10:21:01 »

Kicsit tudnátok mesélni a hengerfejekről....?
Mi az a magnum hf? Mitől olyan drága? Miben más a gyáritól?
Ill a láttam olyan képet amin a hf-be empi volt öntve az mit tudhat?

90 ből itthon van egy pár nayg szelepes  (40-35) HF az usából, most ,hogy jó a dollár.

"The $205 head is the Big Valve Head, or what some nickname "042". This head is based off the OEM VW 043 Mexican Casting. The valves and valve seats are a larger 40mm X 35mm. The valves are stainless steel, the retainers are chromoly, the keepers are harden, and the springs are single high-rev springs. The stock ports are hand blended to the larger seat."

+120$ a posta, megkérdeztem. ennél olcsóbban semmiképp nem jössz ki, ha itthon csináltatod sem.

http://www.brothersvwmachineshop.com/


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1517 Dátum: 2008 Július 16, 09:10:17 »

milyen motorod van, hogy nem elég neki a 215mm kuplung?
Elszomorít...

mondták h nem driftelésre való Grin
meglátjuk az árát... kellene vmi 215helyett... még gondolkodom rajta.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Tyrsec
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #1516 Dátum: 2008 Július 15, 17:57:06 »

ha nagyon akarsz valamit, akkor a kepen lathatot azt megveheted, az nem szinter csak kevlar kuplung.
Ott megmarad a rendes csusztatas, csak nagyobb terhelest is elvisel.
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #1515 Dátum: 2008 Július 15, 17:09:38 »

Tök felesleges. Jól bírja a hőt és nagyobb nyomatékot tud átvinni, de szinte lehetetlen csúsztatni, városban megőrülsz tőle, ugrál az autó, mint a bakkecske.
Off autóban volt nekem egyszer, ott is nagy tévedés volt.
Gyorsulási versenyekre, meg húzott ökörnagy nyomatékú tdi-kre jó, bogárra baromság.
Elszomorít...

mondták h nem driftelésre való Grin
meglátjuk az árát... kellene vmi 215helyett... még gondolkodom rajta.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1514 Dátum: 2008 Július 15, 17:04:06 »

kicsit elhasználódott a kuplungom.... Sad

kuplung tuning kérdés?!
USA SPEC gyártótól ajánlottak szinter kuplung szerkezetet és tárcsát...

csak jót mondtak róla- de kív. vagyok más (okostojás) véleményére? Javallott tuning motorra Cheesy ?

Tök felesleges. Jól bírja a hőt és nagyobb nyomatékot tud átvinni, de szinte lehetetlen csúsztatni, városban megőrülsz tőle, ugrál az autó, mint a bakkecske.
Off autóban volt nekem egyszer, ott is nagy tévedés volt.
Gyorsulási versenyekre, meg húzott ökörnagy nyomatékú tdi-kre jó, bogárra baromság.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #1513 Dátum: 2008 Július 15, 17:02:22 »

JAJJ, húúúúú bazz.. nem lehet rossz ez a szinterkuplung Roll Eyes
http://www.szinterkuplung.hu/szinter_kuplungok
Kevlár-szálerősítésű súrlódó anyag, mely 50%-val növeli a széria kuplung hőálló képességét. Javasolt: utcára, gyorsulásra
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #1512 Dátum: 2008 Július 15, 16:35:29 »

kicsit elhasználódott a kuplungom.... Sad

kuplung tuning kérdés?!
USA SPEC gyártótól ajánlottak szinter kuplung szerkezetet és tárcsát...

csak jót mondtak róla- de kív. vagyok más (okostojás) véleményére? Javallott tuning motorra Cheesy ?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1511 Dátum: 2008 Július 14, 23:06:06 »

Kicsit tudnátok mesélni a hengerfejekről....?
Mi az a magnum hf? Mitől olyan drága? Miben más a gyáritól?
Ill a láttam olyan képet amin a hf-be empi volt öntve az mit tudhat?

Gyakorlatilag bogár (typ1) hengerfejet csak az auto linea gyárt brazíliában. Velük gyártat az Empi és szinte mindenki.
Ezek már más anyagból vannak és kicsit más kialakításúak, mint a gyári, ezek közül sok vékony, hosszúmenetes gyertyával van, stb. Repedésre nem hajlamosak (annyira) de elég drágák. A magnum ezek közül való egyik tipus. Általában 35/40 szelepekkel, ez 2000-es motorig megfelelő.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1510 Dátum: 2008 Július 14, 22:52:05 »

Azt vágom, hogy márka meg azt is hogy made in taiwan....   Akkor azzal nagyon nem is szabad foglalkozni...
Akkor olyat kérdezek, hogy mit érdemes csinálni akkor ha hf-re kerül a sor tuningolásnál, keresni egy jó állapotú, nem repedt használtat és azt gépműhelybe vinni, vagy valami újat venni! Melyik költségkímélőbb és melyik a biztosabb???
biztonságos az uj! magnum elég jó nincs vele gond!
itthon nem igazán tudnak nagyszelpeset jol csinálni!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #1509 Dátum: 2008 Július 14, 22:40:08 »

empi egy márka(nagyábol  sajnos már csak csomagoló cég)
40 35, szelpes jol megmunkált járatok
Azt vágom, hogy márka meg azt is hogy made in taiwan....   Akkor azzal nagyon nem is szabad foglalkozni...
Akkor olyat kérdezek, hogy mit érdemes csinálni akkor ha hf-re kerül a sor tuningolásnál, keresni egy jó állapotú, nem repedt használtat és azt gépműhelybe vinni, vagy valami újat venni! Melyik költségkímélőbb és melyik a biztosabb???

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1508 Dátum: 2008 Július 14, 22:35:44 »

Kicsit tudnátok mesélni a hengerfejekről....?
Mi az a magnum hf? Mitől olyan drága? Miben más a gyáritól?
Ill a láttam olyan képet amin a hf-be empi volt öntve az mit tudhat?
empi egy márka(nagyábol  sajnos már csak csomagoló cég)
40 35, szelpes jol megmunkált járatok

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #1507 Dátum: 2008 Július 14, 22:23:10 »

Kicsit tudnátok mesélni a hengerfejekről....?
Mi az a magnum hf? Mitől olyan drága? Miben más a gyáritól?
Ill a láttam olyan képet amin a hf-be empi volt öntve az mit tudhat?

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #1506 Dátum: 2008 Július 14, 12:39:12 »

ez a gyártó lapja:  http://www.roxracing.eu

ha pedig beírod a googleba, hogy igc-60, akkor elég sok oldalon leírják a tapasztalatokat.

na pont ezaz! éppen ma akartam visszakeresni, hogy mentsem a kedvencek közé (de így már nem kell  Grin)

Köszi!
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1505 Dátum: 2008 Július 14, 12:37:24 »

ez a gyártó lapja:  http://www.roxracing.eu

ha pedig beírod a googleba, hogy igc-60, akkor elég sok oldalon leírják a tapasztalatokat.

erről az igc-60-ról valamit bővebben, esetleg honlap Roll Eyes (de lehet ez az, amit én is szeretnék, csak most elálltam a projektel Undecided)

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #1504 Dátum: 2008 Július 14, 12:32:48 »

hall-os busz elosztó vákum nélkül + egy IGC-60 a terv.


erről az igc-60-ról valamit bővebben, esetleg honlap Roll Eyes (de lehet ez az, amit én is szeretnék, csak most elálltam a projektel Undecided)
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1503 Dátum: 2008 Július 14, 12:11:03 »

hall-os busz elosztó vákum nélkül + egy IGC-60 a terv.


Nincs mit. Egyedi gyújtás lesz vagy vett?

Beszúrok ide még egy táblázatot (ha már megtaláltam), talán hasznos lehet valakinek vagy csak érdekes. Különféle karbik (gyári/módosított) által keltett depresszió különböző fordulatszámokon, adott motoroknál.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #1502 Dátum: 2008 Július 14, 11:59:57 »

Kicsit megtévesztő az ábra, mert az osztófej által szabályzott előgyújtás van feltüntetve, ehhez az alapelőgyújtás (kb. 7 fok) még hozzájön, 1000-nél így nem 0 fok az előgyújtás, hanem 7 körül. Így a teljes előgyújtás 32 fok körül jön ki.

Igen, az alapelőgyújtással csak el kell tolni y irányba a görbét. Az összehasonlítás miatt talán így (0tól indítva) előnyösebb. (van egy ilyen eltolt ábra is, de nem akartam zavart kelteni Smiley )


[a csatolmányt egy admin törölte]

'81 Hecho en México
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #1501 Dátum: 2008 Július 14, 11:47:53 »

Ezt most találtam meg Én is.   Smiley

Kezdésnek jó lesz. Ebből már el lehet indulni.

Köszönöm

(Bill hajrá!  Grin )
Nincs mit. Egyedi gyújtás lesz vagy vett?

Beszúrok ide még egy táblázatot (ha már megtaláltam), talán hasznos lehet valakinek vagy csak érdekes. Különféle karbik (gyári/módosított) által keltett depresszió különböző fordulatszámokon, adott motoroknál.

[a csatolmányt egy admin törölte]

'81 Hecho en México
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1500 Dátum: 2008 Július 14, 11:41:33 »

a 009 3000-nél eléri a maximális előgyújtást, ezért van  csak eddig a grafikon(ami ezután vízszintes lenne).

SVDA (4000-ig Smiley )



Kicsit megtévesztő az ábra, mert az osztófej által szabályzott előgyújtás van feltüntetve, ehhez az alapelőgyújtás (kb. 7 fok) még hozzájön, 1000-nél így nem 0 fok az előgyújtás, hanem 7 körül. Így a teljes előgyújtás 32 fok körül jön ki.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1499 Dátum: 2008 Július 14, 11:37:46 »

Széria motornál nem is lesz másképp, 009 -eset keress.
Egyébként a 009 többlépcsős karakterisztikája nekem meglepő, őszintén szólva. Egyszerűbbre gondoltam volna.

A dupla rugó miatt van ilyen lépcső benne. Először az egyik rugó fogja, a másik laza, aztán a másik is elkezd nyúlni...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1498 Dátum: 2008 Július 14, 11:24:19 »

Ezt most találtam meg Én is.   Smiley

Kezdésnek jó lesz. Ebből már el lehet indulni.

Köszönöm

(Bill hajrá!  Grin )
a 009 3000-nél eléri a maximális előgyújtást, ezért van  csak eddig a grafikon(ami ezután vízszintes lenne).

SVDA (4000-ig Smiley )



1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #1497 Dátum: 2008 Július 14, 11:17:07 »

na ilyenre gondoltam.
kár, hogy csak 3000-ig van.

a 009 3000-nél eléri a maximális előgyújtást, ezért van  csak eddig a grafikon(ami ezután vízszintes lenne).

SVDA (4000-ig Smiley )



[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 14, 11:23:24 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #1496 Dátum: 2008 Július 14, 11:03:31 »

na ilyenre gondoltam.
kár, hogy csak 3000-ig van.

Széria motornál nem is lesz másképp, 009 -eset keress.
Egyébként a 009 többlépcsős karakterisztikája nekem meglepő, őszintén szólva. Egyszerűbbre gondoltam volna.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1495 Dátum: 2008 Július 14, 10:57:57 »

na ilyenre gondoltam.
kár, hogy csak 3000-ig van.
Vagy itt van egy grafikon: 009 és 010 összehasonlitása (mért adatok)


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #1494 Dátum: 2008 Július 14, 10:54:04 »

Vagy itt van egy grafikon: 009 és 010 összehasonlitása (mért adatok)


[a csatolmányt egy admin törölte]

'81 Hecho en México
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #1493 Dátum: 2008 Július 14, 10:47:40 »

mondjuk ilyen?

[a csatolmányt egy admin törölte]

'81 Hecho en México
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1492 Dátum: 2008 Július 14, 10:36:05 »

Jól gondolod!
Ki került pár kopó, mozgó alkatrész a rendszerből, mag a vákuum is nyugdíjba kerül lassan.


Ezt a táblázatot elvileg a elosztóhoz adják. Gondolom ezt kell összenézni a motorhoz tartózóval, és megállapítani melyik elosztó jó rá. De gondolom nekik elektronikushoz kell, hogy felprogramozzák.


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #1491 Dátum: 2008 Július 14, 10:30:34 »

Ezt a táblázatot elvileg a elosztóhoz adják. Gondolom ezt kell összenézni a motorhoz tartózóval, és megállapítani melyik elosztó jó rá. De gondolom nekik elektronikushoz kell, hogy felprogramozzák.

Azaz gyújtáselosztó-karakterisztikákra gondolsz? (ha jól sejtem)
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #1490 Dátum: 2008 Július 14, 10:20:57 »

Keresek olyan táblázatott, képet, bármit, ahol leírják az egyes motorfordulathoz tartozó előgyújtási értékeket.

Azaz gyújtáselosztó-karakterisztikákra gondolsz? (ha jól sejtem)

'81 Hecho en México
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #1489 Dátum: 2008 Július 14, 10:14:43 »

Ez a táblázat csak az egyes széria motorokra lehet igaz. Még nem láttam ilyet.

Keresek olyan táblázatott, képet, bármit, ahol leírják az egyes motorfordulathoz tartozó előgyújtási értékeket.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #1488 Dátum: 2008 Július 14, 10:10:16 »

Keresek olyan táblázatott, képet, bármit, ahol leírják az egyes motorfordulathoz tartozó előgyújtási értékeket.
ezt majd nekem is, sőt! együtt keressük a Balage-val!! Tessék elárasztani minket!
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1487 Dátum: 2008 Július 14, 10:06:08 »

Keresek olyan táblázatott, képet, bármit, ahol leírják az egyes motorfordulathoz tartozó előgyújtási értékeket.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #1486 Dátum: 2008 Július 11, 10:54:21 »

ebben a videoban látható folytásnélküli kipufogó egészséges egy motornak?
http://www.youtube.com/watch?v=msSUzIwnkr4
Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #1485 Dátum: 2008 Július 03, 10:35:06 »

Gondoltam hátha valakit érdekel:

http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?66335










Oldalak: 1 ... 515 516 517 518 519 [520] 521 522 523 524 525 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.166 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.