www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 05, 22:24:05
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921193
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
59
60
61
62
63
[
64
]
65
66
67
68
69
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3329271 alkalommal)
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19764 Dátum:
2014 Február 11, 22:20:29 »
Igen, ovál tuningnál nem a tuning a lényeg, hanem a csingi-lingi. De én is imádom ezeket a motyókat.
Idézetet írta: Sagaris - 2014 Február 11, 22:17:51
Én kipróbáltam egy 34 lovas bogárban ilyen cuccot, tök frankó meg minden, de inkább érdekesség, mintsem komoly menetteljesítménybeli haszonnal járó dolog, különössen ha belegondol az ember, hogy az árából mit ki nem lehet már hozni...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19763 Dátum:
2014 Február 11, 22:18:24 »
Én 12mm belső átmérőjű (talán fél colos) olajálló tömlőt szoktam venni. Fittingből meg Pneumatika boltban kapsz olyat amelyik ilyen tömlőhöz való, a menet meg mondjuk 3/8 colos. Vagy ha a metrikus menetre vagy begerjedve, akkor hidraulika bolt.
Én egyébként itt vettem a fittingeket, csövet:
http://www.hikev.hu/
Bármilyen fittinget tudtak adni, és az áteresztő csavarjaik is nagy áteresztőképességűek (sok ovális furattal). Tömlőből meg olyat adtak ami nem olyan rohadt merev, nem böszme vastag, viszont tud 60 bar-t.
Idézetet írta: luftsick - 2014 Február 11, 22:08:36
Ezek a fittingek erdekelnek...milyet vegyek es hol? Milyen csovel lehet osszehozni? Meg sosem csinaltam ilyet.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Sagaris
Hozzászólások: 2302
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19762 Dátum:
2014 Február 11, 22:17:51 »
Ez neked a szomszédban van, ráadásul egy tök szép városban, csak az a hülye domb...
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1591479
Én kipróbáltam egy 34 lovas bogárban ilyen cuccot, tök frankó meg minden, de inkább érdekesség, mintsem komoly menetteljesítménybeli haszonnal járó dolog, különössen ha belegondol az ember, hogy az árából mit ki nem lehet már hozni...
A többi csingi-lingi dologhoz hasonlítható - bár én is odáig vagyok ezekért- , mint az Albert tükör, korabeli felni, érdekes váltózárak, stb.
1961 VW1200 DeLuxe
http://www.vulture.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19761 Dátum:
2014 Február 11, 22:02:43 »
http://www.vwjudsonregister.org.uk/
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19760 Dátum:
2014 Február 11, 22:00:24 »
Igen, csak ez egy valamilyen más autóra való kompresszor. Lehet, hogy egy ovál motorhoz sok, másrészt elhagyod a töködet mire mindent kiagyalsz hozzá.
A Judson szett meg ki van találva, felcsavarod, minden passzol és örülsz.
Ilyen sima kompresszorokat lehet venni, de utána gyárts hozzá szívócsövet, tárcsát. Férjen el minden. Találd ki a fúvókázást, az áttételt, a gyújtást.
http://www.ebay.de/itm/Kompressor-Rennwagen-Roots-Geblase-Supercharger-Racing-Kafer-T1-Judson-Tuning-/121273121491?pt=DE_Autoteile&hash=item1c3c70fad3
http://www.ebay.de/itm/Kompressor-Rennwagen-Roots-Supercharger-Racing-Kafer-Judson-T1-Tuning-Blower-/121267840881?pt=DE_Autoteile&hash=item1c3c206771
http://www.ebay.de/itm/Kompressor-Rennwagen-Roots-Geblase-Supercharger-Racing-Kafer-T1-Judson-Tuning-/121262820195?pt=DE_Autoteile&hash=item1c3bd3cb63
http://www.ebay.de/itm/Kompressor-Rennwagen-Roots-Geblase-Supercharger-Racing-Kafer-T1-Judson-Tuning-/121262804616?pt=DE_Autoteile&hash=item1c3bd38e88
Idézetet írta: stonemen - 2014 Február 11, 21:54:24
Úgy látom, itt akad majd valami...
<beszúrt kép törölve>
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=3461006
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19759 Dátum:
2014 Február 11, 21:55:27 »
A Judson konkrétan a 0-100 gyorsulását megfelezte a 30 lovas ovál motornak. A komplett Judson szettel szerelt 30 LE motornak jobbak voltak a mért eredményei mint a 70-es években megjelent 50 lovas duplaszívós 1,6 motornak.
Idézetet írta: tati - 2014 Február 11, 21:48:17
kurva kemény lehet a 25lóerőt felfujja 28ra
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19758 Dátum:
2014 Február 11, 21:54:24 »
Úgy látom, itt akad majd valami...
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=3461006
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19757 Dátum:
2014 Február 11, 21:52:08 »
Nincs.
Idézetet írta: stonemen - 2014 Február 11, 21:42:53
Tudsz ilyet működő autóban Magyarországon?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
abes
Hozzászólások: 14977
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19756 Dátum:
2014 Február 11, 21:49:33 »
Idézetet írta: tati - 2014 Február 11, 20:59:38
itt a viharsarokban kemény az élet ha megsütjük a fejét is megesszük nem pocsékolunk
Nálunk is sütik a Pannónia blokkot.
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19755 Dátum:
2014 Február 11, 21:49:02 »
Idézetet írta: te_o - 2014 Február 11, 20:51:28
Jó infó, köszi.
Már eléggé régóta figyelem a német ebayt, 1.2 -esre való cucc nem igen jön szembe. Volt már pár szép Solex 40PII szett, a SS Zenith szettek, Riechert duplaszívós szettek, elvétve egy-egy 1.6 szimplaszívós. Így esett be a Sauer szett is, ami most van a kocsiban (amihez vettem egy duplaszívós motort, gombhoz a kabátot ugye).
Szóval a callook által linkelt cuccon most rágódok erősen, mert nem is a mennyibe kerül, hanem a "van" a kérdés...
mi is van most a kocsiban? Fotó?
Eladó?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19754 Dátum:
2014 Február 11, 21:48:17 »
Idézetet írta: stonemen - 2014 Február 11, 21:47:24
Nagyon kipróbálnék egy ilyet, mielőtt faragok. Körbekérdezek itt a svédeknél is, hátha...
kurva kemény lehet a 25lóerőt felfujja 28ra
www.tatinson.hu
www.kck.hu
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19753 Dátum:
2014 Február 11, 21:47:24 »
Nagyon kipróbálnék egy ilyet, mielőtt faragok. Körbekérdezek itt a svédeknél is, hátha...
Idézetet írta: Narancs - 2014 Február 11, 21:44:14
A Szekynek volt ilyen,de azt hiszem már eladta.
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19752 Dátum:
2014 Február 11, 21:44:14 »
Idézetet írta: stonemen - 2014 Február 11, 21:42:53
Tudsz ilyet működő autóban Magyarországon?
A Szekynek volt ilyen,de azt hiszem már eladta.
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19751 Dátum:
2014 Február 11, 21:42:53 »
Tudsz ilyet működő autóban Magyarországon?
Idézetet írta: callook - 2014 Február 11, 21:41:08
Kompresszort? Beszélj Jávor Tomival, ő sokat foglalkozott a témával. Érdemes körbejárni, mert a rendszer a feltöltőből, a szíjtárcsákból, a karbi fúvókákból, a szőtt légszűrőből, az olajködkenőből és más gyújtásból állt. emellett nagyon sokban gatyák a lemezek, felületek. Érdemes felújítottat venni, van aki kimondottan ezzel foglalkozik. Lehet venni teljesen restauráltat tőle, de van olyan is ami kívülről patinás, de belülről új. A motornak meg tökéletesnek kell lennie, mert anno még a keveset futott, új ovál motorokat is hamar le tudta gyilkolni a Judson meg a Shorock feltöltő.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19750 Dátum:
2014 Február 11, 21:41:55 »
Idézetet írta: callook - 2014 Február 11, 21:36:08
Nálunk se sokkal jobb. Mi is így csináljuk. Sőt, mi még a szelepvezetőket is lefagyasztjuk
itt nem kell fagyasztani itt olyan hideg van eleve
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19749 Dátum:
2014 Február 11, 21:41:08 »
Kompresszort? Beszélj Jávor Tomival, ő sokat foglalkozott a témával. Érdemes körbejárni, mert a rendszer a feltöltőből, a szíjtárcsákból, a karbi fúvókákból, a szőtt légszűrőből, az olajködkenőből és más gyújtásból állt. emellett nagyon sokban gatyák a lemezek, felületek. Érdemes felújítottat venni, van aki kimondottan ezzel foglalkozik. Lehet venni teljesen restauráltat tőle, de van olyan is ami kívülről patinás, de belülről új. A motornak meg tökéletesnek kell lennie, mert anno még a keveset futott, új ovál motorokat is hamar le tudta gyilkolni a Judson meg a Shorock feltöltő.
Idézetet írta: stonemen - 2014 Február 11, 21:32:53
Én is nézegetek az Oválra korabeli turbót (vagy mit), 1000 dolcsi környékén volt eladó...
Ha valaki lát valahol eladót, linkelje, legyen szíves!
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19748 Dátum:
2014 Február 11, 21:36:08 »
Nálunk se sokkal jobb. Mi is így csináljuk. Sőt, mi még a szelepvezetőket is lefagyasztjuk
Idézetet írta: tati - 2014 Február 11, 20:59:38
itt a viharsarokban kemény az élet ha megsütjük a fejét is megesszük nem pocsékolunk
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19747 Dátum:
2014 Február 11, 21:34:55 »
Az a gond, hogy nincs a közelemben 1,2 hengerfej, de a Hoffmannos 1,6 szívócsövet meg tudtam mérni. Nyers állapotában 36,5 mm a hengerfejbe kapcsolódó cső külső átmérője és 28 mm a belső átmérője. A 2 felfogató furat távolsága 52mm, de azt le lehet ügyeskedni 45-re. Szerintem a 36,5 külső átmérőt is 32-re. Ha meg ledolgozod az 1,2 fel csatlakozó felületét síkra mint a duplaszívósnál, akkor elég sok lehetőség van. Vagy vágatni kell kis pénzért flansnikat, aztán közé dobni egy kis csövet:
http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2014/02/csomag-lezervagobol.html
A Formel Vaunál így csináljuk, mert a váztól nem férne el a bolti szett. (Pedig olcsóbb lenne a Hoffmann-os cucc kompletten, újban 120ezerért. A Solex 34 PCI karbiból az olcsóbb pár 35ezer volt, a felújító készlet Olaszból + az új keverőcsövek Németből 30ezer, a lézervágás a szívócsonkokhoz, rudazathoz, jobbos-balos faudi fejek 10ezer és akkor még jön majd a gépmunka a használt karbikon, horganyzás, stb. Meg a rizikó, mert ezek ezer éves karbik.
Idézetet írta: te_o - 2014 Február 11, 20:51:28
Jó infó, köszi.
Már eléggé régóta figyelem a német ebayt, 1.2 -esre való cucc nem igen jön szembe. Volt már pár szép Solex 40PII szett, a SS Zenith szettek, Riechert duplaszívós szettek, elvétve egy-egy 1.6 szimplaszívós. Így esett be a Sauer szett is, ami most van a kocsiban (amihez vettem egy duplaszívós motort, gombhoz a kabátot ugye).
Szóval a callook által linkelt cuccon most rágódok erősen, mert nem is a mennyibe kerül, hanem a "van" a kérdés...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19746 Dátum:
2014 Február 11, 21:32:53 »
Én is nézegetek az Oválra korabeli turbót (vagy mit), 1000 dolcsi környékén volt eladó...
Ha valaki lát valahol eladót, linkelje, legyen szíves!
Idézetet írta: te_o - 2014 Február 11, 20:51:28
Jó infó, köszi.
Már eléggé régóta figyelem a német ebayt, 1.2 -esre való cucc nem igen jön szembe. Volt már pár szép Solex 40PII szett, a SS Zenith szettek, Riechert duplaszívós szettek, elvétve egy-egy 1.6 szimplaszívós. Így esett be a Sauer szett is, ami most van a kocsiban (amihez vettem egy duplaszívós motort, gombhoz a kabátot ugye).
Szóval a callook által linkelt cuccon most rágódok erősen, mert nem is a mennyibe kerül, hanem a "van" a kérdés...
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19745 Dátum:
2014 Február 11, 21:05:28 »
Idézetet írta: te_o - 2014 Február 11, 20:51:28
Jó infó, köszi.
Már eléggé régóta figyelem a német ebayt, 1.2 -esre való cucc nem igen jön szembe. Volt már pár szép Solex 40PII szett, a SS Zenith szettek, Riechert duplaszívós szettek, elvétve egy-egy 1.6 szimplaszívós. Így esett be a Sauer szett is, ami most van a kocsiban (amihez vettem egy duplaszívós motort, gombhoz a kabátot ugye).
Szóval a callook által linkelt cuccon most rágódok erősen, mert nem is a mennyibe kerül, hanem a "van" a kérdés...
napokon belül szétcsapok egy egykettes motort és kezembe veszem megnézegetni a hengerfejét hogy milyen csatornázása van mert még sose néztem...
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19744 Dátum:
2014 Február 11, 21:03:03 »
Idézetet írta: tati - 2014 Február 11, 20:59:38
itt a viharsarokban kemény az élet ha megsütjük a fejét is megesszük nem pocsékolunk
és ez még mind semmi itt még a szu is olyan geci kemény állat hogyha nincs fincsi puha mézédes enyves bútorlap akkor felzabálja a bogár alkatrészeket! és ez nem vicc ,tessék ittvan!
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19743 Dátum:
2014 Február 11, 20:59:38 »
itt a viharsarokban kemény az élet ha megsütjük a fejét is megesszük nem pocsékolunk
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19742 Dátum:
2014 Február 11, 20:51:28 »
Idézetet írta: tati - 2014 Február 10, 21:27:41
az egykettes fejben a tőcsavarok is máshol vannak mint az 1.3-1.6 osban....
Jó infó, köszi.
Már eléggé régóta figyelem a német ebayt, 1.2 -esre való cucc nem igen jön szembe. Volt már pár szép Solex 40PII szett, a SS Zenith szettek, Riechert duplaszívós szettek, elvétve egy-egy 1.6 szimplaszívós. Így esett be a Sauer szett is, ami most van a kocsiban (amihez vettem egy duplaszívós motort, gombhoz a kabátot ugye).
Szóval a callook által linkelt cuccon most rágódok erősen, mert nem is a mennyibe kerül, hanem a "van" a kérdés...
VW Beetle - the original since 1938
luftsick
Hozzászólások: 1047
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19741 Dátum:
2014 Február 11, 14:54:29 »
Idézetet írta: Sagaris - 2014 Február 10, 20:36:35
Vagy itt van az ultimate cigány megoldás:
http://bugstatt.blogspot.hu/2013/05/28-solex-dual-carburator-action-part-1.html
Én is elkezdtem egy párat a 28-as Solexeimhez, meglátjuk mi lesz belőle, bár én ennyire nem aljaskodtam mint a fenti linken, inkább vágattam és hajlíttattam anyagot hozzá, némi méricskélés és számolás után.
anno (2001) én is gondolkodtam ilyen szívócső megoldáson a szimplaportos 1.6 motoromhoz, kis tuningra vágytam. nekem nagyon tetszik a manőver amit a link mutat, még nem láttam ilyet megvalósítva
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19740 Dátum:
2014 Február 11, 13:41:21 »
Idézetet írta: maxi - 2014 Február 11, 11:31:19
ezt nézd mester
https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/2199/ampco-adalek-a-25-30le-motorokhoz--az-olommentes-benzinhez
.
minek néztem volna
www.tatinson.hu
www.kck.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19739 Dátum:
2014 Február 11, 11:31:19 »
Idézetet írta: tati - 2014 Február 10, 21:27:41
az egykettes fejben a tőcsavarok is máshol vannak mint az 1.3-1.6 osban....
ezt nézd mester
https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/2199/ampco-adalek-a-25-30le-motorokhoz--az-olommentes-benzinhez
.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19738 Dátum:
2014 Február 10, 21:27:41 »
Idézetet írta: te_o - 2014 Február 10, 20:27:59
Vajon fordítva, 1.2 -es fejekhez hozzá lehet-e idomítani (külső átmérőben)? Azaz kiadja-e? Meg tudod még mérni?
az egykettes fejben a tőcsavarok is máshol vannak mint az 1.3-1.6 osban....
www.tatinson.hu
www.kck.hu
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19737 Dátum:
2014 Február 10, 21:21:09 »
Idézetet írta: maxi - 2014 Február 10, 21:17:16
ha lenne rúdazat meg elfogadható lenne az ár is.
Jaja, pont ezen gondolkoztam. Merthogy ez nem a szokásos faudi fejes megoldás volt, bár mondjuk egy jó keresztrudassal jól nézhetne még ki...
Plusz két historic légszűrő még egy százas. Plusz két 32 PCI, ha már....
VW Beetle - the original since 1938
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19736 Dátum:
2014 Február 10, 21:17:16 »
Idézetet írta: callook - 2014 Február 10, 21:11:38
Ez viszont tip-top és nem is házi mint az előbbiek:
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?182717
ha lenne rúdazat meg elfogadható lenne az ár is.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19735 Dátum:
2014 Február 10, 21:11:38 »
Ez viszont tip-top és nem is házi mint az előbbiek:
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?182717
Idézetet írta: callook - 2014 Február 10, 21:07:22
És szerintem ez 1,6-hoz való, de a másik biztosan.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19734 Dátum:
2014 Február 10, 21:07:22 »
És szerintem ez 1,6-hoz való, de a másik biztosan.
Idézetet írta: callook - 2014 Február 10, 21:06:28
De az csak 1 oldal...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Sagaris
Hozzászólások: 2302
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19733 Dátum:
2014 Február 10, 21:06:28 »
Idézetet írta: maxi - 2014 Február 10, 21:04:47
a második 25dolcsi. Mennyi az mire itthon van?
Az a baj, hogy csak egy darab, a posta nem gáz pár ezer forint Californiából egy ilyen tétel...
1961 VW1200 DeLuxe
http://www.vulture.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19732 Dátum:
2014 Február 10, 21:06:28 »
De az csak 1 oldal...
Idézetet írta: maxi - 2014 Február 10, 21:04:47
a második 25dolcsi. Mennyi az mire itthon van?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19731 Dátum:
2014 Február 10, 21:04:47 »
Idézetet írta: Sagaris - 2014 Február 10, 21:00:35
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1504714
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1558291
Hamár ilyen szépen kéred
a második 25dolcsi. Mennyi az mire itthon van?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Sagaris
Hozzászólások: 2302
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19730 Dátum:
2014 Február 10, 21:00:35 »
Idézetet írta: te_o - 2014 Február 10, 20:54:36
Mutass egyet eladót...
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1504714
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1558291
Hamár ilyen szépen kéred
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Február 10, 21:02:19 írta Sagaris
»
1961 VW1200 DeLuxe
http://www.vulture.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19729 Dátum:
2014 Február 10, 21:00:31 »
Lehet. Anno egy csomó cég csinált, úgyhogy lehet ;-)
Idézetet írta: maxi - 2014 Február 10, 20:52:35
eddig jutottunk mi is. A rúdazat amit nem lehet hozza normálisat csinálni.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19728 Dátum:
2014 Február 10, 20:59:44 »
Megnézem, szerintem lehet. Nagyon húsos, nagyon vastag a fala. Vagy simán le kell síkolni a fejet, feltúrni és megcsinálni papírtömítésesre:
http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2014/01/formel-vau-kezdodhet-moka-hengerfejekkel.html
Idézetet írta: te_o - 2014 Február 10, 20:27:59
Vajon fordítva, 1.2 -es fejekhez hozzá lehet-e idomítani (külső átmérőben)? Azaz kiadja-e? Meg tudod még mérni?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19727 Dátum:
2014 Február 10, 20:57:40 »
A gyári motoromon nekem is ilyen lesz. Ezért van egy halom 28 pci karbim. Ez régi eljárás, Szepesnek is így van. De szerintem ez az 28 PCI téma csak régi 1,2 motorhoz jó. Ha már picit hegyesebb a téma, akkor kevés.
Idézetet írta: tati - 2014 Február 10, 20:47:49
szerintem ez nem szar
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19726 Dátum:
2014 Február 10, 20:57:28 »
Idézetet írta: te_o - 2014 Február 10, 20:54:36
Mutass egyet eladót...
na na! Kettőt. Nekem is kell.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19725 Dátum:
2014 Február 10, 20:54:36 »
Idézetet írta: Sagaris - 2014 Február 10, 20:34:19
Szerintem egyszerűbb eleve 1.2-es szívócsonkot vásárolni, pl kadront, vagy riechertet.
Mutass egyet eladót...
VW Beetle - the original since 1938
Oldalak:
1
...
59
60
61
62
63
[
64
]
65
66
67
68
69
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...