www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 01, 10:30:34
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
62
63
64
65
66
[
67
]
68
69
70
71
72
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3320657 alkalommal)
luftsick
Hozzászólások: 1047
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19644 Dátum:
2014 Február 04, 20:44:57 »
Idézetet írta: Dadan - 2014 Február 04, 15:58:37
Porsche 924 - 944 első lengéscsillapító vajon jó lehet - kizárólag méretet illetően - az 1303 lemezlengőkaros gólyalábba?
Tudom, hogy más s csillapítíás, stb.., de csak a méret érdekelne most.
ez itt az konkrétan kicsit átalakítva, beépítve (a fékcsőtartó állványokat kellett áthegeszteni, meg a km spirál átvezetőt)
ja, és ennél a csőtok az maga a lengéscsillapító háza, nem patronos mint a bogáré
[a csatolmányt egy admin törölte]
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Február 04, 20:50:07 írta luftsick
»
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19643 Dátum:
2014 Február 04, 20:41:23 »
Idézetet írta: BlackP - 2014 Február 04, 18:56:11
Licitálni szeretnék rájuk.
[a csatolmányt egy admin törölte]
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19642 Dátum:
2014 Február 04, 20:20:56 »
Jó nagyot szoptam ezekkel a torziókkal... Kibányásztam a jobboldalit de kb a hátam megreccsent mire kiszedtem azt a 7 db csavart... :-D
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19641 Dátum:
2014 Február 04, 19:30:59 »
Idézetet írta: 1303LS - 2014 Február 04, 19:12:09
Ez 100%
Viccet félretéve, mennyire számít? Érezhető? Stabis bogarat még nem vezettem soha.
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19640 Dátum:
2014 Február 04, 19:12:09 »
Idézetet írta: slavia919 - 2014 Február 04, 19:05:17
Nekem a bogárban sehol nincs semmilyen stabi. Akkor most mindenki meg fog halni?
Ez 100%
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19639 Dátum:
2014 Február 04, 19:05:17 »
Nekem a bogárban sehol nincs semmilyen stabi. Akkor most mindenki meg fog halni?
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
BlackP
Hozzászólások: 27138
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19638 Dátum:
2014 Február 04, 18:56:11 »
Idézetet írta: Dadan - 2014 Február 04, 16:07:30
Köszi.
Szuper.
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19637 Dátum:
2014 Február 04, 16:07:30 »
Idézetet írta: gsattila - 2014 Február 04, 16:02:05
Szerintem igen. Talán, minta vastagabb lenne a szára. De a hossza, és menet a végén u.a.
Köszi.
Szuper.
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19636 Dátum:
2014 Február 04, 16:02:05 »
Szerintem igen. Talán, minta vastagabb lenne a szára. De a hossza, és menet a végén u.a.
Idézetet írta: Dadan - 2014 Február 04, 15:58:37
Porsche 924 - 944 első lengéscsillapító vajon jó lehet - kizárólag méretet illetően - az 1303 lemezlengőkaros gólyalábba?
Tudom, hogy más s csillapítíás, stb.., de csak a méret érdekelne most.
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19635 Dátum:
2014 Február 04, 15:58:37 »
Porsche 924 - 944 első lengéscsillapító vajon jó lehet - kizárólag méretet illetően - az 1303 lemezlengőkaros gólyalábba?
Tudom, hogy más s csillapítíás, stb.., de csak a méret érdekelne most.
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19634 Dátum:
2014 Február 04, 14:21:59 »
Nekem simán bement.
(lehet, hogy kisebb volt? de a gyárinál nagyobb az biztos)
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Február 04, 12:37:22
Megis inkabb a callook altal tanacsolt
10-es
rez benzincso!!
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19633 Dátum:
2014 Február 04, 12:43:26 »
Mit csináljak ha valaki nem 8mm külső, hanem 8mm belső átmérőt használ...
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Február 04, 12:37:22
komolyan ez volt az eddigi legnagyobb cumi az autoval
ja, nem! Megis inkabb a callook altal tanacsolt
10-es
rez benzincso!!
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19632 Dátum:
2014 Február 04, 12:37:22 »
Idézetet írta: callook - 2014 Február 04, 12:19:09
Zolinak a Porsche penge van benn. A beépítése semmivel sem több mint a gyárié, ugyanazok a felfogatási pontok, méretek, csak van a közepén egy excenteres állító a kerékdőléshez. Ami viszont szopás az a beépítés előtt van, mert Zoli azt mondta, hogy a gumi ágy a Porsche penge esetében nem simán rá volt húzva az agyra, hanem rá volt sütve. Állítólag azzal durvát szívtak mire legrillezték róla...
Ha megtalalom a kepet beteszem! Konkretan le kellett perzselni rola a vulkanizalt gumit, mert egy fel napot vagtuk, reszeltuk de semmi nem vitte! Meg egyszer biztos nem allnek neki, illetve de, csak a gyarival tennem be. Nemileg megnyugtato, hogy masok is igy szoktak, lattam mar disznoperzselot is
futomu alkatreszt melegitgetni viszont annyira nem buli :-/
komolyan ez volt az eddigi legnagyobb cumi az autoval
ja, nem! Megis inkabb a callook altal tanacsolt
10-es
rez benzincso!!
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19631 Dátum:
2014 Február 04, 12:19:09 »
Zolinak a Porsche penge van benn. A beépítése semmivel sem több mint a gyárié, ugyanazok a felfogatási pontok, méretek, csak van a közepén egy excenteres állító a kerékdőléshez. Ami viszont szopás az a beépítés előtt van, mert Zoli azt mondta, hogy a gumi ágy a Porsche penge esetében nem simán rá volt húzva az agyra, hanem rá volt sütve. Állítólag azzal durvát szívtak mire legrillezték róla...
Idézetet írta: Narancs - 2014 Február 04, 10:47:16
És amúgy Te belefaragtad ezt a Porsche pengét az autódba vagy nem?
Nagy mókolást igényel?
Én is beszereztem egyébként,de szerintem inkább kihagyjuk.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19630 Dátum:
2014 Február 04, 10:47:16 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Február 03, 23:54:40
kerékdőlés állítható
És amúgy Te belefaragtad ezt a Porsche pengét az autódba vagy nem?
Nagy mókolást igényel?
Én is beszereztem egyébként,de szerintem inkább kihagyjuk.
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19629 Dátum:
2014 Február 04, 06:31:44 »
Idézetet írta: tati - 2014 Február 03, 22:01:59
a hátsó stabilizátornak hitt cucc egy közönséges pótrugó de annak is elég gyenge.
köccc
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19628 Dátum:
2014 Február 03, 23:54:40 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Február 03, 20:01:03
Állítható lesz vele a magasság,vagyis inkább csak egy picit korrigálható ha jól tudom.
Valami értelme biztosan van ha beépítik.
kerékdőlés állítható
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19627 Dátum:
2014 Február 03, 22:55:02 »
Idézetet írta: tati - 2014 Február 03, 22:01:59
a hátsó stabilizátornak hitt cucc egy közönséges pótrugó de annak is elég gyenge.
Itt az igassság a tanult kollégánál.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19626 Dátum:
2014 Február 03, 22:54:34 »
Idézetet írta: kövi - 2014 Február 03, 20:46:02
Bogárban CSAK elöl van. Hátul Z bar van, na az nem stabilizátor rúd. A kerék maximális kirugózásakor korrigál valamicskét, de nem a klassikus értelemben vett stabrúd.
ahhoz egy kicsit szorosabban kellene illeszteni
Ha jól tudom/veszem ki/gondolom/stb...
Keményíti a hátsó futóművet, ha a két kerék EGYSZERRE rugózik be.
Ez nem kanyarstabi.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19625 Dátum:
2014 Február 03, 22:01:59 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2014 Február 03, 21:57:14
nekem így jött le látásra.
biztos fasz vagyok hozzá, de érdekel, hogy ténylegesen hogyan működik.
a hátsó stabilizátornak hitt cucc egy közönséges pótrugó de annak is elég gyenge.
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19624 Dátum:
2014 Február 03, 21:57:14 »
Idézetet írta: tati - 2014 Február 03, 21:50:06
a faszt
nekem így jött le látásra.
biztos fasz vagyok hozzá, de érdekel, hogy ténylegesen hogyan működik.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19623 Dátum:
2014 Február 03, 21:50:06 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2014 Február 03, 21:17:06
a faszt
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19622 Dátum:
2014 Február 03, 21:17:06 »
Idézetet írta: Zoli - 2014 Február 03, 21:13:18
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
kövi
Hozzászólások: 1150
0620/5989495
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19621 Dátum:
2014 Február 03, 21:14:23 »
Idézetet írta: Zoli - 2014 Február 03, 21:13:18
Én is ám
VW 1300 1968.06.
Zoli
Hozzászólások: 8690
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19620 Dátum:
2014 Február 03, 21:13:18 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2014 Február 03, 21:11:11
aszittem azt úgy hívják.
van rajta valami menetes baszkuli, amivel állítani lehet, hogy ne csak max állásnál szóljon be.
http://hapsi96.blogspot.hu/
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19619 Dátum:
2014 Február 03, 21:11:11 »
Idézetet írta: kövi - 2014 Február 03, 20:46:02
Bogárban CSAK elöl van. Hátul Z bar van, na az nem stabilizátor rúd. A kerék maximális kirugózásakor korrigál valamicskét, de nem a klassikus értelemben vett stabrúd.
ahhoz egy kicsit szorosabban kellene illeszteni
Ha jól tudom/veszem ki/gondolom/stb...
aszittem azt úgy hívják.
van rajta valami menetes baszkuli, amivel állítani lehet, hogy ne csak max állásnál szóljon be.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Sagaris
Hozzászólások: 2302
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19618 Dátum:
2014 Február 03, 20:48:08 »
Idézetet írta: kövi - 2014 Február 03, 20:46:02
Bogárban CSAK elöl van. Hátul Z bar van, na az nem stabilizátor rúd. A kerék maximális kirugózásakor korrigál valamicskét, de nem a klassikus értelemben vett stabrúd.
ahhoz egy kicsit szorosabban kellene illeszteni
Ha jól tudom/veszem ki/gondolom/stb...
Vallási kérdés számomra, az angol irodalom ugyanazon néven hivatkozik rá, bár az én bogaramban sehol sincs ilyesmi már...
1961 VW1200 DeLuxe
http://www.vulture.hu
kövi
Hozzászólások: 1150
0620/5989495
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19617 Dátum:
2014 Február 03, 20:46:02 »
Idézetet írta: Protheus - 2014 Február 03, 20:44:24
Hat, akkor en le vagyok maradva. :-))
Bogárban CSAK elöl van. Hátul Z bar van, na az nem stabilizátor rúd. A kerék maximális kirugózásakor korrigál valamicskét, de nem a klassikus értelemben vett stabrúd.
ahhoz egy kicsit szorosabban kellene illeszteni
Ha jól tudom/veszem ki/gondolom/stb...
VW 1300 1968.06.
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19616 Dátum:
2014 Február 03, 20:44:24 »
Idézetet írta: Sagaris - 2014 Február 03, 20:39:54
Igen
Hat, akkor en le vagyok maradva. :-))
Buzi, aki fékez! :-)))
Sagaris
Hozzászólások: 2302
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19615 Dátum:
2014 Február 03, 20:39:54 »
Idézetet írta: Protheus - 2014 Február 03, 20:34:44
Hatul?!
Igen
1961 VW1200 DeLuxe
http://www.vulture.hu
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19614 Dátum:
2014 Február 03, 20:34:44 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2014 Február 03, 20:26:26
a sima bogárban is van stabi rúd
Hatul?!
Buzi, aki fékez! :-)))
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19613 Dátum:
2014 Február 03, 20:26:26 »
Idézetet írta: gsattila - 2014 Február 03, 20:07:47
Pl. stabi rúd is van hozzá.
az hogyan?
a sima bogárban is van stabi rúd, bár kétségtelen, hogy nem a pengéhez csatlakozik.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19612 Dátum:
2014 Február 03, 20:07:47 »
Pl. stabi rúd is van hozzá.
Idézetet írta: Narancs - 2014 Február 03, 20:01:03
Állítható lesz vele a magasság,vagyis inkább csak egy picit korrigálható ha jól tudom.
Valami értelme biztosan van ha beépítik.
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19611 Dátum:
2014 Február 03, 20:01:03 »
Idézetet írta: MatroX - 2014 Február 03, 19:52:04
Csak a rudak. Pengének van értelme? Szerintem nincs.
Állítható lesz vele a magasság,vagyis inkább csak egy picit korrigálható ha jól tudom.
Valami értelme biztosan van ha beépítik.
Zoli
Hozzászólások: 8690
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19610 Dátum:
2014 Február 03, 19:57:19 »
Idézetet írta: MatroX - 2014 Február 03, 19:52:04
Csak a rudak. Pengének van értelme? Szerintem nincs.
http://hapsi96.blogspot.hu/
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19609 Dátum:
2014 Február 03, 19:52:04 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Február 03, 18:58:24
Csak a torziós rudak lesznek Porschek,vagy cseréled a pengéket is?
Csak a rudak. Pengének van értelme? Szerintem nincs.
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19608 Dátum:
2014 Február 03, 18:58:24 »
Idézetet írta: MatroX - 2014 Február 03, 16:46:55
Lényegében porsche torzió rudak mennének a helyére.. ugyhogy szét kell szednem teljesen.
Csak a torziós rudak lesznek Porschek,vagy cseréled a pengéket is?
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19607 Dátum:
2014 Február 03, 16:46:55 »
Idézetet írta: callook - 2014 Február 03, 08:34:28
Ha az ember csak a belsejét vagy csak a külsejét húzza szét, akkor nem lehet hibázni, mert valóban centikben mérhető a különbség. A gond akkor van, ha széthúzod a belsejét és a külsejét is, mivel más a ricnik száma kinn és benn, így mm-ekben mérhető eltérés is összejöhet. Ilyenkor van az, hogy valaki a teljesen szétszerelt rugót találomra bedugja a pengébe, ha ezt így teszed és nem pont ugyanoda dugtad mind a 2 pengébe, akkor történik az, hogy szemre ugyanolyan állásba rakod be a cuccot a torzió tokba, mégis az egyik oldal a fedélnél alig láthatóan, mondjuk 1mm-rel alacsonyabb. Leengeded az autót és az egyik oldal 1-2 centivel alacsonyabb. Szétszeded, emelsz rajta és utána meg magasabb lesz. Ilyenkor el kell kezdened kint és bent is forgatnod, míg össze nem jön ugyanaz a kombináció a 2 oldalon. Ha csak kinn, vagy csak benn állítasz, lehetetlen hibázni, de ha kihúzod a pengéből is a rudat és nem jelölöd össze, akkor el lehet vele szórakozni.
Lényegében porsche torzió rudak mennének a helyére.. ugyhogy szét kell szednem teljesen.
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19606 Dátum:
2014 Február 03, 16:02:48 »
Idézetet írta: luftsick - 2014 Február 03, 15:30:02
mi ez, vmi oldható benzincső csatlakozó?
igen, vagy olajhűtő csöveihez
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
luftsick
Hozzászólások: 1047
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19605 Dátum:
2014 Február 03, 15:30:02 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Február 03, 11:52:54
kényszeres motorkivevőknek
<beszúrt kép törölve>
mi ez, vmi oldható benzincső csatlakozó?
Oldalak:
1
...
62
63
64
65
66
[
67
]
68
69
70
71
72
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...