www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 01:46:59

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921221 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3386360 alkalommal)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #21964 Dátum: 2016 Szeptember 10, 11:41:24 »

merre felé látod ezt a tipust?
http://www.ahnendorp.com/VW-Kaefer-Typ-1-Motorenteile-und-Bearbeitungen/Vergaseranlagen--Ansaugrohre--Zubehoer-48/
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #21963 Dátum: 2016 Szeptember 10, 09:48:19 »

Jópofa csak cca 580 juró a játékszer.... Undecided
merre felé látod ezt a tipust?

Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #21962 Dátum: 2016 Szeptember 09, 21:30:37 »

Akik gyári karbi fanok
ahnendorp 38as solex karbi
1679
https://www.youtube.com/watch?v=B1sn1y7fm10&feature=share


Jópofa csak cca 580 juró a játékszer.... Undecided

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21961 Dátum: 2016 Szeptember 09, 19:58:26 »

Akik gyári karbi fanok
ahnendorp 38as solex karbi
1679
https://www.youtube.com/watch?v=B1sn1y7fm10&feature=share


WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #21960 Dátum: 2016 Augusztus 23, 22:04:20 »


Egészséges lehet ilyen hiányos motorburkolattal... Grin

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #21959 Dátum: 2016 Augusztus 22, 19:26:25 »

https://www.youtube.com/watch?v=HqRQ4qV9cHk&feature=youtu.be

ide csak a motor miatt rakom

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #21958 Dátum: 2016 Augusztus 11, 20:27:01 »

Találkoztam közben haverommal. A forgalmiba egy sor szerepel " xxxxxxx számú átalakítási dokumentáció alapján átalakítva" (vagy valami ilyesmi). A többi a kb. 2-3 cm vastag dokumentációban van, aminek a száma a forgalmiban van és amit mindig az autóban kell tartani.
A doksiban egyébként az szerepel, hogy egy széria, (az autóba gyárilag szerelt) 1,6 motor van sportkipufogóval, elektronikus gyújtással, 2db Weber Idf karburátorral. Mértek CO-t és dB-t, illetve van egy számítás ami szerint így hatvanvalahány LE a teljesítménye a motornak és, hogy ez a motor a beépített 5-ös váltóval százhatvanvalahány km/h-t tud. Többet egyelőre nem tudok.

szuper, ha van még részlet, várom 

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #21957 Dátum: 2016 Augusztus 11, 15:31:23 »

Végre  Cheesy


Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #21956 Dátum: 2016 Augusztus 11, 15:16:03 »

Végre  Cheesy


[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21955 Dátum: 2016 Augusztus 11, 11:45:22 »

A nagy motorom eladásának két oka volt: 
3. öregszel


http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21954 Dátum: 2016 Augusztus 11, 08:09:05 »

A nagy motorom eladásának két oka volt:

1. Nagyon elszálltam az átalakításokkal és nem láttam a dolgok végét: A nagy motor hozta a komolyabb fékeket, az erősebb váltót, stb. stb... Egy idő után azt láttam, hogy nincs annyi pénz(em) amennyiből olyan lenne az autó amilyennek szeretném (nem csak divatültetés, hanem tényleg jobb futómű, stb.). Ráadásul nagyon sok pénzből eljutunk egy olyan autóig, ami még nem sportautó, de már nem is az a bogár amit megszerettem anno...

2. Itt Sopron környékén 1-2 éve nagyon rámentek a tuningra. Sok autóról került le a rendszám. Buktak vizsgáztatók. Ahogy Zsolti írta, nincs szükségem ügyeskedésre, izgulásra, kerülőutakra. Csak élvezni szeretném az autózást.

A motorom és az eladott egyebek (fék, erősítések, stb.) kijött egy jópofa OT-s "nép sportautó" a 80-as évekből (a 924-es), amit nagyon szeretek. A bogár picit meg lett emelve, kapott egy felújított gyári fékrendszert, még picit finomítok a gumiméreteken, és épül bele a szimplaszívós széria 1,6 motor, gyári helyen kijövő furulyás kipufogóval és egy inkább látványelemként funkcionáló, a tenyeremben elférő kis kompresszorral.
Mivel a hasát nem húzza a földön, műszakira bárhova nyugodtan elviszem egy felni cserével. Úgy gondolom, hogy a gyári kasztnis, érzéssel ültetett, ciripelő motoros bogár még a BRM felnik ellenére sem fogja borzolni a rendőrök idegeit úgy mint az előre bukó kasztnis, kibillentett motorháztetős, autó alól kilógó kipufogós, hangos 2000ccm-s Cal looker... 

« Utoljára szerkesztve: 2016 Augusztus 11, 08:11:06 írta callook »

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21953 Dátum: 2016 Augusztus 11, 07:46:34 »

Találkoztam közben haverommal. A forgalmiba egy sor szerepel " xxxxxxx számú átalakítási dokumentáció alapján átalakítva" (vagy valami ilyesmi). A többi a kb. 2-3 cm vastag dokumentációban van, aminek a száma a forgalmiban van és amit mindig az autóban kell tartani.
A doksiban egyébként az szerepel, hogy egy széria, (az autóba gyárilag szerelt) 1,6 motor van sportkipufogóval, elektronikus gyújtással, 2db Weber Idf karburátorral. Mértek CO-t és dB-t, illetve van egy számítás ami szerint így hatvanvalahány LE a teljesítménye a motornak és, hogy ez a motor a beépített 5-ös váltóval százhatvanvalahány km/h-t tud. Többet egyelőre nem tudok.

akkor csak a csp super competition marad, ha kintrol gyariasnak kinezot es papirozhatot akarok?
Callook irta, hogy a haverjanak a ket karbi is benne van a forgalmiban, akkor is van mod, kerdes mi kell hozza. Rudazat meg szivocso is?

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #21952 Dátum: 2016 Augusztus 10, 06:39:33 »


TÜV képes lehetne, de nem minősített. Magyarul nincs papírja, úgyhogy nem egyszerű lepapírozni, mert nem magyarítani kell, hanem papírt csináltatni sok pénzért. Ez nem járható út.
A TÜV papírt elfogadják, azzal nincs gond.
akkor csak a csp super competition marad, ha kintrol gyariasnak kinezot es papirozhatot akarok?
Callook irta, hogy a haverjanak a ket karbi is benne van a forgalmiban, akkor is van mod, kerdes mi kell hozza. Rudazat meg szivocso is?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21951 Dátum: 2016 Augusztus 09, 21:39:19 »

én is arra mondom. az egy modern tuning dob nem két fillérért, régies kinézettel 600 euróért akár tüv képes is lehet


TÜV képes lehetne, de nem minősített. Magyarul nincs papírja, úgyhogy nem egyszerű lepapírozni, mert nem magyarítani kell, hanem papírt csináltatni sok pénzért. Ez nem járható út.
A TÜV papírt elfogadják, azzal nincs gond.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21950 Dátum: 2016 Augusztus 09, 21:35:26 »


Nagyon sok helyen szigorítottak és csak az ismeretségi körömből 3 autót rendeltek vissza hatósági műszaki vizsgára, mert a képen és a jelentésben valamit nem találtak megfelelőnek.
A környékben dolgozó, vizsgáztató (autószerelő) ismerőseim közül kettő azt mondta, hogy látványosan eltérő (felni, ültetés, ülések) autót nem vállal, mert a vizsgahely engedélyét kockáztatja.

Unom a variálást, a csúszópénzt, az ügyeskedést, amennyire lehet legális autót szeretnék. Nyilván az 1776 és a két karbi eleve nem legális, de amúgy törekszem rá.

Szeptemberben lejár a műszakim, bejelentkezek, elmegyek, levizsgáztatom, hazajövök, semmi gond nem lesz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21949 Dátum: 2016 Augusztus 09, 11:02:55 »

khm.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #21948 Dátum: 2016 Augusztus 03, 17:54:40 »

 

Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #21947 Dátum: 2016 Augusztus 03, 17:00:12 »

és

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #21946 Dátum: 2016 Augusztus 03, 16:59:39 »

meg

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #21945 Dátum: 2016 Augusztus 03, 16:58:40 »

ez gondolom tuning is és teljesitmény is, :-)


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #21944 Dátum: 2016 Augusztus 03, 14:48:40 »

Szinte minden este KPM-es autó mellett megyek el. Nem csak kamionok szokta megállítani. Múltkor egy tizenéves éves Opel Corsa motorterében turkáltak.

Nyugati megyékben aktívabbak.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #21943 Dátum: 2016 Augusztus 03, 14:16:15 »

Szinte minden este KPM-es autó mellett megyek el. Nem csak kamionok szokta megállítani. Múltkor egy tizenéves éves Opel Corsa motorterében turkáltak.

Nyugati megyékben aktívabbak.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #21942 Dátum: 2016 Augusztus 03, 14:07:31 »


Azt tudom, de csak olyan kipufogót teszek rá, aminek van valamilyen papírja (pl. TÜV), amit honosítani lehet és be tudom vezetni a forgalmiba.
Mert egyelőre csak a dupla karbiba lehet belekötni, minden más gyári (kinézetű) az autón.

Ilyen kipufogó meg csak a CSP-nek van, 590 eurotól indul.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #21941 Dátum: 2016 Augusztus 02, 18:42:42 »

Akkor most Bosal van rajta?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #21940 Dátum: 2016 Augusztus 02, 18:29:12 »

Nem OT, közlekedésfelügyelet  Sad

én is arra mondom. az egy modern tuning dob nem két fillérért, régies kinézettel 600 euróért akár tüv képes is lehet

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #21939 Dátum: 2016 Augusztus 02, 18:25:12 »

Nem OT, közlekedésfelügyelet  Sad

a vintage speed nem papírozható?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #21938 Dátum: 2016 Augusztus 02, 17:57:57 »


Azt tudom, de csak olyan kipufogót teszek rá, aminek van valamilyen papírja (pl. TÜV), amit honosítani lehet és be tudom vezetni a forgalmiba.
Mert egyelőre csak a dupla karbiba lehet belekötni, minden más gyári (kinézetű) az autón.

Ilyen kipufogó meg csak a CSP-nek van, 590 eurotól indul.
a vintage speed nem papírozható?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21937 Dátum: 2016 Augusztus 02, 13:15:41 »

én megmondtam !  ha feldobsz egy csőkígyót akkor pedig fent is olyan lesz mint előtte de inkább mégjobb ráadásul mindegyik fordulaton .....
  Undecided


Azt tudom, de csak olyan kipufogót teszek rá, aminek van valamilyen papírja (pl. TÜV), amit honosítani lehet és be tudom vezetni a forgalmiba.
Mert egyelőre csak a dupla karbiba lehet belekötni, minden más gyári (kinézetű) az autón.

Ilyen kipufogó meg csak a CSP-nek van, 590 eurotól indul.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21936 Dátum: 2016 Augusztus 01, 22:51:26 »

Majdnem 20e km után kicseréltem az 1776-os motorom IDF36-os karbijában a 32-es venturikat 28-asra.

Eddig is jó volt és nem éreztem semmi bajt, de most sokkal jobb lett. A fúvókázás maradt 50/135/200 F9-es keverőcsővel és az autó olyan, mintha a motort kicseréltem volna 1915-ösre kb. 3000-es fordulatig. SOKKAL nyomatékosabb és finomabb lett...ráadásul a végsebessége sem csökkent, legfeljebb kicsit. Amúgy sem volt versenyautó, a gyári kipufogó és furulyák nagyon fogják, de 150-et most is lazán megy, nem kell több.
én megmondtam !  ha feldobsz egy csőkígyót akkor pedig fent is olyan lesz mint előtte de inkább mégjobb ráadásul mindegyik fordulaton .....
  Undecided

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #21935 Dátum: 2016 Augusztus 01, 22:29:37 »

Majdnem 20e km után kicseréltem az 1776-os motorom IDF36-os karbijában a 32-es venturikat 28-asra.

Eddig is jó volt és nem éreztem semmi bajt, de most sokkal jobb lett. A fúvókázás maradt 50/135/200 F9-es keverőcsővel és az autó olyan, mintha a motort kicseréltem volna 1915-ösre kb. 3000-es fordulatig. SOKKAL nyomatékosabb és finomabb lett...ráadásul a végsebessége sem csökkent, legfeljebb kicsit. Amúgy sem volt versenyautó, a gyári kipufogó és furulyák nagyon fogják, de 150-et most is lazán megy, nem kell több.

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #21934 Dátum: 2016 Július 31, 22:25:45 »

Majdnem 20e km után kicseréltem az 1776-os motorom IDF36-os karbijában a 32-es venturikat 28-asra.

Eddig is jó volt és nem éreztem semmi bajt, de most sokkal jobb lett. A fúvókázás maradt 50/135/200 F9-es keverőcsővel és az autó olyan, mintha a motort kicseréltem volna 1915-ösre kb. 3000-es fordulatig. SOKKAL nyomatékosabb és finomabb lett...ráadásul a végsebessége sem csökkent, legfeljebb kicsit. Amúgy sem volt versenyautó, a gyári kipufogó és furulyák nagyon fogják, de 150-et most is lazán megy, nem kell több.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21933 Dátum: 2016 Július 31, 21:14:58 »

Majdnem 20e km után kicseréltem az 1776-os motorom IDF36-os karbijában a 32-es venturikat 28-asra.

Eddig is jó volt és nem éreztem semmi bajt, de most sokkal jobb lett. A fúvókázás maradt 50/135/200 F9-es keverőcsővel és az autó olyan, mintha a motort kicseréltem volna 1915-ösre kb. 3000-es fordulatig. SOKKAL nyomatékosabb és finomabb lett...ráadásul a végsebessége sem csökkent, legfeljebb kicsit. Amúgy sem volt versenyautó, a gyári kipufogó és furulyák nagyon fogják, de 150-et most is lazán megy, nem kell több.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21932 Dátum: 2016 Július 06, 19:24:03 »

Tudod bővebben, hogy mennyire szedték szét az autót és miket vizsgálnak ilyenkor?

Nem lehet egyszerű megállapítani, amit írsz, hogy egy tengelycsonk, torony (már ahol van Grin), szilent, lengőkar bekötési pont milyen terhelést kap a megnövekedett erőhatással számolva. Viszont úgy gondolom, hogy az átalakított autóra ugyanúgy a KRESZ érvényes, tehát ha 130 helyett 200-nál száll el, az nem az engedélyt kiadó felelőssége. Ugyanígy, az sem, ha pályanapon áll bele a falba, mert valami eltört. Normális közlekedést feltételezve viszont kevésbé drasztikusak ezek a hatások, amit én úgy gondolnék, hogy egy mérnöknek meg kell tudni állapítani törés, vágás stb. nélkül. De ha tovább megyek, ezért kerülnek annyiba a Kerscher fékek meg KW gewindék, mert a gyártó végigcsinálta az egész engedélyezési procedúrát, jutalma a TUV. Itthon meg hiába építed be direkt ezeket az alkatrészeket, akkor is meg kell fizetned a különvéleményt. És nem tudom, hogy műszakilag képesek-e megkülönböztetni az EMPI-től a Kerscher hátsó fékeket, vagy pénzért jó lesz a kínai is Huh 
Nekem mesélt az emeber.....nincs nagy tipus ismeret amugy mi porsche mi a bogár alkatrész....általános biztonságo megfelelések
Fékpad,Tököli reptéren nyuzták......
fékeket levették...... kipufog decibel mérve stb.....sokat nyuzták.....amikor elhoztam mondott az ember 3 dolgot........ ezeket tökéletesen csináljam meg  mert ha nem nem minösitik...extrém viszonyokat is néznek...érdekes

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #21931 Dátum: 2016 Június 22, 19:50:35 »

még ami eszembe jutott, hogyha pont ezeket az átalakításokat akarnám megcsinálni, akkor is ennyibe lenne a tervezés része, vagy onnantól már olcsóbb? illetve az elfogadtatás is könnyebb?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #21930 Dátum: 2016 Június 22, 06:30:03 »

A motor az egy sokkal összetettebb dolog. Motornál a kipufogórendszert és esetleg az üzemanyagellátó rendszert szokták minősíteni. Viszont motor engedélyeztetésénél nem az van, hogy vannak TÜV-ös alkatrészek és azokból összerakhatsz a gyárinál háromszor erősebb motort, amit aztán bepakolhatsz egyszerűen a maximum 50 lóerősre tervezett bogárra. A Tafel-nek pl. van egy minősített befecskendezős, katalizátoros 1776 motorja kerek 100 lóerővel olyan 2 millióért. De ha veszel egy ilyen motort, akkor az a nagy pénz, hogy annak a beépítésére csak úgy van esélyed, ha az egész autót (futómű, fékek) átalakíttatod hivatalosan, hogy fogadni tudja a 100 lovas motort. Ez gondolom eleve nem egyszerű, ha csak abba belegondolunk, hogy a CSP 72 lóerőig TÜV papiros fékje egy tengelyre 1000 Euro...

Egyébként haverom autójában is a motor az amit nem kezeltek őszintén az engedélyeztetés során. Az "elvileg" a gyári motor 2 karbival és egy sportkipufogórendszerrel...

Futóműnél egyébként a gagyi termékek és a TÜV-ös cuccok között bogaras vonalon gyakran van háromszoros-ötszörös szorzó árban.

es ott mit neztek? A karburatorokat es a kipuffot, vagy szivocsovet, rudazatot is?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21929 Dátum: 2016 Június 21, 21:37:22 »

Szerintem van ez is, az is. Pl. egy halk EMPI kipufogót szerintem gond nélkül lehetne minősíteni. Attól, hogy nem a legpontosabb, nem a legszebb, szerintem tudnák teljesíteni a minimumot.

Viszont pl. féket láttam olyat amelyik minősíthetetlen volt: Újonnan ütött a tárcsa, ami leszabályozás és felszerelés után ismét megvetemedett és megint ütni kezdett. A lemezből hajlított vékony féknyeregtartó sem tűnt bizalomgerjesztőnek, stb. Szerintem az, úgy, nem hozza a gyári dobfék szintjét.

és vajon azért írja rá, mert tudja, hogy szar, vagy mert nem költenek tüv minősítésre, mert így is megveszik?


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21928 Dátum: 2016 Június 21, 21:29:41 »

A motor az egy sokkal összetettebb dolog. Motornál a kipufogórendszert és esetleg az üzemanyagellátó rendszert szokták minősíteni. Viszont motor engedélyeztetésénél nem az van, hogy vannak TÜV-ös alkatrészek és azokból összerakhatsz a gyárinál háromszor erősebb motort, amit aztán bepakolhatsz egyszerűen a maximum 50 lóerősre tervezett bogárra. A Tafel-nek pl. van egy minősített befecskendezős, katalizátoros 1776 motorja kerek 100 lóerővel olyan 2 millióért. De ha veszel egy ilyen motort, akkor az a nagy pénz, hogy annak a beépítésére csak úgy van esélyed, ha az egész autót (futómű, fékek) átalakíttatod hivatalosan, hogy fogadni tudja a 100 lovas motort. Ez gondolom eleve nem egyszerű, ha csak abba belegondolunk, hogy a CSP 72 lóerőig TÜV papiros fékje egy tengelyre 1000 Euro...

Egyébként haverom autójában is a motor az amit nem kezeltek őszintén az engedélyeztetés során. Az "elvileg" a gyári motor 2 karbival és egy sportkipufogórendszerrel...

Futóműnél egyébként a gagyi termékek és a TÜV-ös cuccok között bogaras vonalon gyakran van háromszoros-ötszörös szorzó árban.

és ha veszünk egy átlagos tuning motort, ez mennyi plusz költséget jelent a megszokott nem utcai használatoshoz képest? mondjuk csak motor, futómű nem.

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #21927 Dátum: 2016 Június 21, 21:20:42 »

Az a gond, hogy nem jogszabály mondja ki egy EMPI tengelycsonkra, hogy szar, hanem a csomagolásán, a beépítési papírján szerepel, hogy nem alkalmas utcai használatra. Ez az EMPI tárcsafék szett papírján is szerepel. Nem, hogy közúti használatra nincs minősítése, hanem leírják, hogy ne használd közúton.

És értem én mit akar mondani SleepAir, hiszen az ő autójában tényleg minőségi, TÜV-ös cuccok vannak. (Mint ahogy nekem is 400 Eurós tengelycsonk van a bogár alatt és nem 120 Eurós, illetve a CSP tárcsafékem TÜV bizonylatos volt 72 lóerőig 1000 euróért). De azért itthon nem ez a jellemző. Mindig azon agyalunk, hogy mit lehet ráfaragni olcsón az autóra, majd panaszkodunk, hogy g.ci a rendőr.

és vajon azért írja rá, mert tudja, hogy szar, vagy mert nem költenek tüv minősítésre, mert így is megveszik?


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21926 Dátum: 2016 Június 21, 21:10:55 »

Az a gond, hogy nem jogszabály mondja ki egy EMPI tengelycsonkra, hogy szar, hanem a csomagolásán, a beépítési papírján szerepel, hogy nem alkalmas utcai használatra. Ez az EMPI tárcsafék szett papírján is szerepel. Nem, hogy közúti használatra nincs minősítése, hanem leírják, hogy ne használd közúton.

És értem én mit akar mondani SleepAir, hiszen az ő autójában tényleg minőségi, TÜV-ös cuccok vannak. (Mint ahogy nekem is 400 Eurós tengelycsonk van a bogár alatt és nem 120 Eurós, illetve a CSP tárcsafékem TÜV bizonylatos volt 72 lóerőig 1000 euróért). De azért itthon nem ez a jellemző. Mindig azon agyalunk, hogy mit lehet ráfaragni olcsón az autóra, majd panaszkodunk, hogy g.ci a rendőr.


Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #21925 Dátum: 2016 Június 21, 21:05:26 »

De ehhez minden alkatrész minőségi, TÜV papiros, számlás.
és ha veszünk egy átlagos tuning motort, ez mennyi plusz költséget jelent a megszokott nem utcai használatoshoz képest? mondjuk csak motor, futómű nem.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.132 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.