www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 18:31:06
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
6
7
8
9
10
[
11
]
12
13
14
15
16
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3385240 alkalommal)
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21884 Dátum:
2016 Május 29, 13:47:59 »
Idézetet írta: tati - 2016 Május 29, 09:22:08
nem haragszom,én meg vagyok elégedve azzal a ^-^z eredménnyel hogy utassal elvertelek a saját autóddal
köszike
Van video, igyekszem felrakni tyubra majd. Tati komaja lehet csinalt belsot is. En inkabb annak orulok, hogy nem repult szet semmi es szepen hazavitt. Meg hogy a sperres 535 e28, vagy 2.0 16v golf1 ideje is pont ennyi.
«
Utoljára szerkesztve: 2016 Május 29, 13:51:14 írta sleepAIR
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
TBK001
Hozzászólások: 29086
Road Force One
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21883 Dátum:
2016 Május 29, 12:22:07 »
Idézetet írta: BlackP - 2016 Május 29, 10:53:15
remelem vannak videok!
Ha minden igaz, fenn van:
https://youtu.be/35B2lI53Tbk
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
TBK001
Hozzászólások: 29086
Road Force One
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21882 Dátum:
2016 Május 29, 11:50:03 »
Idézetet írta: BlackP - 2016 Május 29, 10:53:15
remelem vannak videok!
Sajnos csak egyet videoztam le: a Szabó Balázs vs. Patonyi Peti menetet....
Ha feltöltöm valahova, megosztom a nagyérdeművel...
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
TBK001
Hozzászólások: 29086
Road Force One
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21881 Dátum:
2016 Május 29, 11:48:19 »
Idézetet írta: tati - 2016 Május 29, 09:51:10
Sanyiúr téged még a repülőszönyeggel is elvertelek volna
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21880 Dátum:
2016 Május 29, 10:53:15 »
Idézetet írta: TBK001 - 2016 Május 29, 09:35:14
A leggyorsabb léghűtéses volt tegnap... Gratulálok!! Tényleg veszett jól ment a gépsárkány!!
remelem vannak videok!
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21879 Dátum:
2016 Május 29, 09:51:10 »
Idézetet írta: TBK001 - 2016 Május 29, 09:35:59
Pont egy szőnyeg-nagykereskedőtől???
Sanyiúr téged még a repülőszönyeggel is elvertelek volna
www.tatinson.hu
www.kck.hu
TBK001
Hozzászólások: 29086
Road Force One
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21878 Dátum:
2016 Május 29, 09:35:59 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2016 Május 28, 20:20:11
Csak ne haragudj meg ha nem toled veszek (rajt)leckeket
Pont egy szőnyeg-nagykereskedőtől???
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
TBK001
Hozzászólások: 29086
Road Force One
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21877 Dátum:
2016 Május 29, 09:35:14 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2016 Május 28, 19:01:20
Ma V&R-on a harom probalkozas 15,9/16,5/15,8. Full menetfelszerelesben, teli tankkal, ket esetben ket fovel. Szerintem 15 eleje benne van a kocsiban egy kis gyakorlassal
A leggyorsabb léghűtéses volt tegnap... Gratulálok!! Tényleg veszett jól ment a gépsárkány!!
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21876 Dátum:
2016 Május 29, 09:22:08 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2016 Május 28, 20:20:11
Csak ne haragudj meg ha nem toled veszek (rajt)leckeket
nem haragszom,én meg vagyok elégedve azzal a ^-^z eredménnyel hogy utassal elvertelek a saját autóddal
köszike
www.tatinson.hu
www.kck.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21875 Dátum:
2016 Május 28, 20:20:11 »
Idézetet írta: tati - 2016 Május 28, 19:59:07
hát én inkább sok gyakorlást ajánlanék neked
Csak ne haragudj meg ha nem toled veszek (rajt)leckeket
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21874 Dátum:
2016 Május 28, 19:59:07 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2016 Május 28, 19:01:20
Ma V&R-on a harom probalkozas 15,9/16,5/15,8. Full menetfelszerelesben, teli tankkal, ket esetben ket fovel. Szerintem 15 eleje benne van a kocsiban egy kis gyakorlassal
hát én inkább sok gyakorlást ajánlanék neked
www.tatinson.hu
www.kck.hu
VW T2b
Hozzászólások: 3053
Egon a gyenge 70-330-9994
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21873 Dátum:
2016 Május 28, 19:41:02 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2016 Május 28, 19:01:20
Ma V&R-on a harom probalkozas 15,9/16,5/15,8. Full menetfelszerelesben, teli tankkal, ket esetben ket fovel. Szerintem 15 eleje benne van a kocsiban egy kis gyakorlassal
Megy az az 1.4 MPI.
1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21872 Dátum:
2016 Május 28, 19:01:20 »
Idézetet írta: callook - 2016 április 26, 07:46:04
Ehhez képest a 2 literes motorom hegyesebb tengellyel, hosszú lökettel, nagyon megtúrt fejekkel 15,0-t tudott. Egy rövidebb váltóval bement volna 15 alá.
Ma V&R-on a harom probalkozas 15,9/16,5/15,8. Full menetfelszerelesben, teli tankkal, ket esetben ket fovel. Szerintem 15 eleje benne van a kocsiban egy kis gyakorlassal
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
GeRGelu:
Hozzászólások: 1019
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21871 Dátum:
2016 Május 20, 21:59:12 »
Idézetet írta: callook - 2016 Május 16, 07:14:47
Csináltam egy ilyen motort. 1957-es egybebakos motor teljesen felújítva. Kapott 2 db Solex 28 PCI karbit, amin ledugóztam a szivató részt, átalakítottam a keverőcsöveket, átfúvókáztam őket. A rudazat még félkész. Van még a motoron egy Porsche 356-ról származó FRAM mellékági szűrő (A konzol és a csövezés is saját gyártmány). A mellékág az olajnyomás-jeladótól indul és a gyújtáselosztó rögzítőcsavarján keresztül ér vissza a blokkba.
A tuninghoz készen csak a 2 szívócső és a légszűrő jött, amit a Riechert tuningtól maga az öreg Riechert küldött. Az előre utaláshoz a kézzel írott számlát postán küldte. Az öreg egyedül csinálja a bizniszt mint 50 éve.
Minden tiszteletem! Nagyon pöpec!
Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21870 Dátum:
2016 Május 16, 20:44:28 »
Idézetet írta: callook - 2016 Május 16, 07:14:47
Csináltam egy ilyen motort. 1957-es egybebakos motor teljesen felújítva. Kapott 2 db Solex 28 PCI karbit, amin ledugóztam a szivató részt, átalakítottam a keverőcsöveket, átfúvókáztam őket. A rudazat még félkész. Van még a motoron egy Porsche 356-ról származó FRAM mellékági szűrő (A konzol és a csövezés is saját gyártmány). A mellékág az olajnyomás-jeladótól indul és a gyújtáselosztó rögzítőcsavarján keresztül ér vissza a blokkba.
A tuninghoz készen csak a 2 szívócső és a légszűrő jött, amit a Riechert tuningtól maga az öreg Riechert küldött. Az előre utaláshoz a kézzel írott számlát postán küldte. Az öreg egyedül csinálja a bizniszt mint 50 éve.
Ez szép!
VW Beetle - the original since 1938
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21869 Dátum:
2016 Május 16, 15:18:11 »
éés tuttam
Idézetet írta: kdf 001 - 2016 Május 16, 14:10:20
kdf Józsi meg azt üzeni hogy a Bosch matricát tényleg fejjel lefelé kell felragasztani.
www.tatinson.hu
www.kck.hu
kdf 001
Hozzászólások: 12042
ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21868 Dátum:
2016 Május 16, 14:10:20 »
Idézetet írta: tati - 2016 Május 16, 08:38:06
stunt annyit szokott hozzászólni hogy nincs rajta ékszíj, kdf Józsi meg azt üzeni hogy a fosch matricát fejjel lefele kell felragasztani.
én meg inkább nem mondok semmit
kdf Józsi meg azt üzeni hogy a Bosch matricát tényleg fejjel lefelé kell felragasztani.
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21867 Dátum:
2016 Május 16, 13:04:29 »
Idézetet írta: callook - 2016 Május 16, 07:14:47
Csináltam egy ilyen motort. 1957-es egybebakos motor teljesen felújítva. Kapott 2 db Solex 28 PCI karbit, amin ledugóztam a szivató részt, átalakítottam a keverőcsöveket, átfúvókáztam őket. A rudazat még félkész. Van még a motoron egy Porsche 356-ról származó FRAM mellékági szűrő (A konzol és a csövezés is saját gyártmány). A mellékág az olajnyomás-jeladótól indul és a gyújtáselosztó rögzítőcsavarján keresztül ér vissza a blokkba.
A tuninghoz készen csak a 2 szívócső és a légszűrő jött, amit a Riechert tuningtól maga az öreg Riechert küldött. Az előre utaláshoz a kézzel írott számlát postán küldte. Az öreg egyedül csinálja a bizniszt mint 50 éve.
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21866 Dátum:
2016 Május 16, 11:44:29 »
Tati, ha az egyik kezed úgyis mindig a seggedben van, akkor nézd már meg, hogy nem szorult-e be oda valami baszott nagy zabszem...
Rosszabb vagy mint egy vénasszony.
Idézetet írta: tati - 2016 Május 16, 08:38:06
stunt annyit szokott hozzászólni hogy nincs rajta ékszíj, kdf Józsi meg azt üzeni hogy a fosch matricát fejjel lefele kell felragasztani.
én meg inkább nem mondok semmit
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21865 Dátum:
2016 Május 16, 09:40:58 »
Idézetet írta: callook - 2016 Május 16, 07:14:47
Csináltam egy ilyen motort...
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21864 Dátum:
2016 Május 16, 08:38:51 »
Ilyen volt a terv az Oválhoz, de nem került rá sor.
Idézetet írta: callook - 2016 Május 16, 07:14:47
Csináltam egy ilyen motort.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21863 Dátum:
2016 Május 16, 08:38:06 »
Idézetet írta: callook - 2016 Május 16, 07:14:47
Csináltam egy ilyen motort. 1957-es egybebakos motor teljesen felújítva. Kapott 2 db Solex 28 PCI karbit, amin ledugóztam a szivató részt, átalakítottam a keverőcsöveket, átfúvókáztam őket. A rudazat még félkész. Van még a motoron egy Porsche 356-ról származó FRAM mellékági szűrő (A konzol és a csövezés is saját gyártmány). A mellékág az olajnyomás-jeladótól indul és a gyújtáselosztó rögzítőcsavarján keresztül ér vissza a blokkba.
A tuninghoz készen csak a 2 szívócső és a légszűrő jött, amit a Riechert tuningtól maga az öreg Riechert küldött. Az előre utaláshoz a kézzel írott számlát postán küldte. Az öreg egyedül csinálja a bizniszt mint 50 éve.
stunt annyit szokott hozzászólni hogy nincs rajta ékszíj, kdf Józsi meg azt üzeni hogy a fosch matricát fejjel lefele kell felragasztani.
én meg inkább nem mondok semmit
www.tatinson.hu
www.kck.hu
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21862 Dátum:
2016 Május 16, 08:35:55 »
Idézetet írta: callook - 2016 Május 15, 13:10:35
Te is az első hídtestről írsz mint ABF-932, vagy te a hátsóról?
Én a hátsó torzióról.
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21861 Dátum:
2016 Május 16, 07:14:47 »
Csináltam egy ilyen motort. 1957-es egybebakos motor teljesen felújítva. Kapott 2 db Solex 28 PCI karbit, amin ledugóztam a szivató részt, átalakítottam a keverőcsöveket, átfúvókáztam őket. A rudazat még félkész. Van még a motoron egy Porsche 356-ról származó FRAM mellékági szűrő (A konzol és a csövezés is saját gyártmány). A mellékág az olajnyomás-jeladótól indul és a gyújtáselosztó rögzítőcsavarján keresztül ér vissza a blokkba.
A tuninghoz készen csak a 2 szívócső és a légszűrő jött, amit a Riechert tuningtól maga az öreg Riechert küldött. Az előre utaláshoz a kézzel írott számlát postán küldte. Az öreg egyedül csinálja a bizniszt mint 50 éve.
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21860 Dátum:
2016 Május 15, 13:49:53 »
Nem jól fogalmaztam. Így helyes:
Te is a hídtestbe építhető uretán perselyekről írsz mint ABF-932, vagy te a hátsó torziók perselyeire gondolsz?
Idézetet írta: tati - 2016 Május 15, 13:15:32
uh hátul is van hídtest ? bassza meg nem is tudtam
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21859 Dátum:
2016 Május 15, 13:15:32 »
Idézetet írta: callook - 2016 Május 15, 13:10:35
Te is az első hídtestről írsz mint ABF-932, vagy te a hátsóról?
uh hátul is van hídtest ? bassza meg nem is tudtam
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21858 Dátum:
2016 Május 15, 13:14:02 »
Mindkettőt megtúrta Shaun. Ami Amerikából jött, az a Bugpack motorja volt, amit a Dyno Chalengre építettek anno. Ezt meg az RS motors-nál építették akik oxyboxer specialisták, de ezt is megtúrta a Shaun miután Szeky sokat szenvedett vele.
Idézetet írta: gas - 2016 Május 12, 13:57:46
Akkor de, azt hittem ez amit Shaun "megtúrt" az ámerikábol jött
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21857 Dátum:
2016 Május 15, 13:10:35 »
Te is az első hídtestről írsz mint ABF-932, vagy te a hátsóról?
Idézetet írta: vetart - 2016 Május 15, 12:07:43
Ja, és nem kell hozzá semmilyen célszerszám, a gyári cucc helyére simán bemegy.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21856 Dátum:
2016 Május 15, 12:07:43 »
Idézetet írta: ABF-932 - 2016 Május 14, 21:39:06
Köszi a választ!
Ja, és nem kell hozzá semmilyen célszerszám, a gyári cucc helyére simán bemegy.
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21855 Dátum:
2016 Május 14, 21:39:06 »
Idézetet írta: vetart - 2016 Május 14, 12:32:08
Uretán nem zsírózható, adnak hozzá löttyöt, avval kell összerakni. 1 év alatt kiszárad, utána nyekereg. Jó kemény, rázza a verdát.
Köszi a választ!
Bácsi Győző
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21854 Dátum:
2016 Május 14, 12:32:08 »
Idézetet írta: ABF-932 - 2016 Május 11, 17:12:33
Kérdezősködöm itt is, ha már futómű...
Torziós futóműbe uretán csapágy beépítése mennyire macerás, kell-e hozzá valamilyen speciál szerszám- dörzsár, mondjuk-, vagy csak össze kell rakni, mert méreten van minden? Mennyire tartós, ugyanúgy kell-e zsírozni, változik-e valami? Az egyik belső siklócsapágynak hűlt helye van csak, és még nem tudom, mit rendeljek hozzá.
Uretán nem zsírózható, adnak hozzá löttyöt, avval kell összerakni. 1 év alatt kiszárad, utána nyekereg. Jó kemény, rázza a verdát.
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21853 Dátum:
2016 Május 12, 14:22:48 »
Idézetet írta: gas - 2016 Május 12, 14:01:53
á mindig engem kostolgat ez a fasz!
www.tatinson.hu
www.kck.hu
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21852 Dátum:
2016 Május 12, 14:01:53 »
Idézetet írta: Varázsló - 2016 Május 11, 15:36:35
Azért írtam, hogy tanuljál és ne Korver-t mondjál és írjál, mert az bután néz ki.
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21851 Dátum:
2016 Május 12, 13:57:46 »
Idézetet írta: callook - 2016 Május 11, 12:44:38
Te nem kevered ezt a motort a Shaun motorjával ami Amerikából jött? Ezt az RS-motors-nál építették Ausztriában.
Amit meg említettél, a Chevrolet Corvair, de annak tuti semmi köze ezekhez a hengerekhez. Viszont van összefüggés a Corvair meg a typ1 tuning között, ugyanis a Corvair-nek 90,5-ös a furat a hengereiben és eleinte ezeket kölcsönözték az amcsik a typ1 tuninghoz, így lett az 1776...
Akkor de, azt hittem ez amit Shaun "megtúrt" az ámerikábol jött
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21850 Dátum:
2016 Május 11, 17:12:33 »
Kérdezősködöm itt is, ha már futómű...
Torziós futóműbe uretán csapágy beépítése mennyire macerás, kell-e hozzá valamilyen speciál szerszám- dörzsár, mondjuk-, vagy csak össze kell rakni, mert méreten van minden? Mennyire tartós, ugyanúgy kell-e zsírozni, változik-e valami? Az egyik belső siklócsapágynak hűlt helye van csak, és még nem tudom, mit rendeljek hozzá.
Bácsi Győző
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21849 Dátum:
2016 Május 11, 16:27:47 »
Idézetet írta: Varázsló - 2016 Május 11, 15:36:35
Azért írtam, hogy tanuljál és ne Korver-t mondjál és írjál, mert az bután néz ki.
de mondani mondhatok korvert .
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21848 Dátum:
2016 Május 11, 15:36:35 »
Idézetet írta: tati - 2016 Május 11, 13:06:37
?
Azért írtam, hogy tanuljál és ne Korver-t mondjál és írjál, mert az bután néz ki.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21847 Dátum:
2016 Május 11, 13:06:37 »
Idézetet írta: Varázsló - 2016 Május 11, 12:41:01
Corvair
https://en.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_Corvair
?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21846 Dátum:
2016 Május 11, 12:53:28 »
Igen, ez lehet a megoldás. Aftermarket typ4 henger szett.
Pl. itt ajánlanak 105-ös alu/acél hengereket, a képen meg pont ugyanolyan dugó van mint ebben a motorban:
http://www.vogttt.com/Angebote.html
Idézetet írta: tati - 2016 Május 11, 08:36:21
Még arra gondolnék hogy typ4 henger de ott távolabb vannak egymástól és nem volt kerek csak még egy centit le kellett vágni az egyenes részből....
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21845 Dátum:
2016 Május 11, 12:49:14 »
Kizártnak tartom, hogy egy traktort ilyen finom alu (esetleg nikasilos) hengerrel gyártsanak.
Idézetet írta: gsattila - 2016 Május 11, 08:31:26
Talán valami léghűtéses traktor/meghajtó motorból.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Oldalak:
1
...
6
7
8
9
10
[
11
]
12
13
14
15
16
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...