www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 18:31:06

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3385240 alkalommal)
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21884 Dátum: 2016 Május 29, 13:47:59 »

nem haragszom,én meg vagyok elégedve azzal a ^-^z eredménnyel hogy utassal elvertelek a saját autóddal  Cool köszike


Van video, igyekszem felrakni tyubra majd. Tati komaja lehet csinalt belsot is. En inkabb annak orulok, hogy nem repult szet semmi es szepen hazavitt. Meg hogy a sperres 535 e28, vagy 2.0 16v golf1 ideje is pont ennyi.
« Utoljára szerkesztve: 2016 Május 29, 13:51:14 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29086


Road Force One

« Hozzászólás #21883 Dátum: 2016 Május 29, 12:22:07 »

remelem vannak videok!

Ha minden igaz, fenn van:

https://youtu.be/35B2lI53Tbk

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29086


Road Force One

« Hozzászólás #21882 Dátum: 2016 Május 29, 11:50:03 »

remelem vannak videok!

Sajnos csak egyet videoztam le: a Szabó Balázs vs. Patonyi Peti menetet.... Undecided
Ha feltöltöm valahova, megosztom a nagyérdeművel...  Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29086


Road Force One

« Hozzászólás #21881 Dátum: 2016 Május 29, 11:48:19 »

Sanyiúr téged még a repülőszönyeggel is elvertelek volna  Grin

 

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #21880 Dátum: 2016 Május 29, 10:53:15 »

A leggyorsabb léghűtéses volt tegnap... Gratulálok!! Tényleg veszett jól ment a gépsárkány!!
 Wink Kezfogas
remelem vannak videok!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21879 Dátum: 2016 Május 29, 09:51:10 »

Pont egy szőnyeg-nagykereskedőtől???  Evil Grin
Sanyiúr téged még a repülőszönyeggel is elvertelek volna  Grin

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29086


Road Force One

« Hozzászólás #21878 Dátum: 2016 Május 29, 09:35:59 »

Csak ne haragudj meg ha nem toled veszek (rajt)leckeket  Kiss

Pont egy szőnyeg-nagykereskedőtől???  Evil Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29086


Road Force One

« Hozzászólás #21877 Dátum: 2016 Május 29, 09:35:14 »

Ma V&R-on a harom probalkozas 15,9/16,5/15,8. Full menetfelszerelesben, teli tankkal, ket esetben ket fovel.  Szerintem 15 eleje benne van a kocsiban egy kis gyakorlassal

A leggyorsabb léghűtéses volt tegnap... Gratulálok!! Tényleg veszett jól ment a gépsárkány!!
 Wink Kezfogas

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21876 Dátum: 2016 Május 29, 09:22:08 »

Csak ne haragudj meg ha nem toled veszek (rajt)leckeket  Kiss
nem haragszom,én meg vagyok elégedve azzal a ^-^z eredménnyel hogy utassal elvertelek a saját autóddal  Cool köszike

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21875 Dátum: 2016 Május 28, 20:20:11 »

hát én inkább sok gyakorlást ajánlanék neked   Grin

Csak ne haragudj meg ha nem toled veszek (rajt)leckeket  Kiss

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21874 Dátum: 2016 Május 28, 19:59:07 »

Ma V&R-on a harom probalkozas 15,9/16,5/15,8. Full menetfelszerelesben, teli tankkal, ket esetben ket fovel.  Szerintem 15 eleje benne van a kocsiban egy kis gyakorlassal
hát én inkább sok gyakorlást ajánlanék neked   Grin

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #21873 Dátum: 2016 Május 28, 19:41:02 »

Ma V&R-on a harom probalkozas 15,9/16,5/15,8. Full menetfelszerelesben, teli tankkal, ket esetben ket fovel.  Szerintem 15 eleje benne van a kocsiban egy kis gyakorlassal
Megy az az 1.4 MPI.  Grin                                                                       

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21872 Dátum: 2016 Május 28, 19:01:20 »

Ehhez képest a 2 literes motorom hegyesebb tengellyel, hosszú lökettel, nagyon megtúrt fejekkel 15,0-t tudott. Egy rövidebb váltóval bement volna 15 alá.

Ma V&R-on a harom probalkozas 15,9/16,5/15,8. Full menetfelszerelesben, teli tankkal, ket esetben ket fovel.  Szerintem 15 eleje benne van a kocsiban egy kis gyakorlassal

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #21871 Dátum: 2016 Május 20, 21:59:12 »

Csináltam egy ilyen motort. 1957-es egybebakos motor teljesen felújítva. Kapott 2 db Solex 28 PCI karbit, amin ledugóztam a szivató részt, átalakítottam a keverőcsöveket, átfúvókáztam őket. A rudazat még félkész. Van még a motoron egy Porsche 356-ról származó FRAM mellékági szűrő (A konzol és a csövezés is saját gyártmány). A mellékág az olajnyomás-jeladótól indul és a gyújtáselosztó rögzítőcsavarján keresztül ér vissza a blokkba.
A tuninghoz készen csak a 2 szívócső  és a légszűrő jött, amit a Riechert tuningtól maga az öreg Riechert küldött. Az előre utaláshoz a kézzel írott számlát postán küldte. Az öreg egyedül csinálja a bizniszt mint 50 éve.

Minden tiszteletem! Nagyon pöpec!

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #21870 Dátum: 2016 Május 16, 20:44:28 »

Csináltam egy ilyen motort. 1957-es egybebakos motor teljesen felújítva. Kapott 2 db Solex 28 PCI karbit, amin ledugóztam a szivató részt, átalakítottam a keverőcsöveket, átfúvókáztam őket. A rudazat még félkész. Van még a motoron egy Porsche 356-ról származó FRAM mellékági szűrő (A konzol és a csövezés is saját gyártmány). A mellékág az olajnyomás-jeladótól indul és a gyújtáselosztó rögzítőcsavarján keresztül ér vissza a blokkba.
A tuninghoz készen csak a 2 szívócső  és a légszűrő jött, amit a Riechert tuningtól maga az öreg Riechert küldött. Az előre utaláshoz a kézzel írott számlát postán küldte. Az öreg egyedül csinálja a bizniszt mint 50 éve.
Ez szép!

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21869 Dátum: 2016 Május 16, 15:18:11 »

 Cooléés tuttam
kdf Józsi meg azt üzeni hogy a Bosch matricát  tényleg fejjel lefelé kell felragasztani.


Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #21868 Dátum: 2016 Május 16, 14:10:20 »

stunt annyit szokott hozzászólni hogy nincs rajta ékszíj, kdf Józsi meg azt üzeni hogy a fosch matricát fejjel lefele kell felragasztani. Wink én meg inkább nem mondok semmit  Tongue
kdf Józsi meg azt üzeni hogy a Bosch matricát  tényleg fejjel lefelé kell felragasztani.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #21867 Dátum: 2016 Május 16, 13:04:29 »

Csináltam egy ilyen motort. 1957-es egybebakos motor teljesen felújítva. Kapott 2 db Solex 28 PCI karbit, amin ledugóztam a szivató részt, átalakítottam a keverőcsöveket, átfúvókáztam őket. A rudazat még félkész. Van még a motoron egy Porsche 356-ról származó FRAM mellékági szűrő (A konzol és a csövezés is saját gyártmány). A mellékág az olajnyomás-jeladótól indul és a gyújtáselosztó rögzítőcsavarján keresztül ér vissza a blokkba.
A tuninghoz készen csak a 2 szívócső  és a légszűrő jött, amit a Riechert tuningtól maga az öreg Riechert küldött. Az előre utaláshoz a kézzel írott számlát postán küldte. Az öreg egyedül csinálja a bizniszt mint 50 éve.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21866 Dátum: 2016 Május 16, 11:44:29 »

Tati, ha az egyik kezed úgyis mindig a seggedben van, akkor nézd már meg, hogy nem szorult-e be oda valami baszott nagy zabszem...  Tongue Rosszabb vagy mint egy vénasszony.

stunt annyit szokott hozzászólni hogy nincs rajta ékszíj, kdf Józsi meg azt üzeni hogy a fosch matricát fejjel lefele kell felragasztani. Wink én meg inkább nem mondok semmit  Tongue

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #21865 Dátum: 2016 Május 16, 09:40:58 »

Csináltam egy ilyen motort... 
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #21864 Dátum: 2016 Május 16, 08:38:51 »

Ilyen volt a terv az Oválhoz, de nem került rá sor.

Csináltam egy ilyen motort.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21863 Dátum: 2016 Május 16, 08:38:06 »

Csináltam egy ilyen motort. 1957-es egybebakos motor teljesen felújítva. Kapott 2 db Solex 28 PCI karbit, amin ledugóztam a szivató részt, átalakítottam a keverőcsöveket, átfúvókáztam őket. A rudazat még félkész. Van még a motoron egy Porsche 356-ról származó FRAM mellékági szűrő (A konzol és a csövezés is saját gyártmány). A mellékág az olajnyomás-jeladótól indul és a gyújtáselosztó rögzítőcsavarján keresztül ér vissza a blokkba.
A tuninghoz készen csak a 2 szívócső  és a légszűrő jött, amit a Riechert tuningtól maga az öreg Riechert küldött. Az előre utaláshoz a kézzel írott számlát postán küldte. Az öreg egyedül csinálja a bizniszt mint 50 éve.
stunt annyit szokott hozzászólni hogy nincs rajta ékszíj, kdf Józsi meg azt üzeni hogy a fosch matricát fejjel lefele kell felragasztani. Wink én meg inkább nem mondok semmit  Tongue

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #21862 Dátum: 2016 Május 16, 08:35:55 »

Te is az első hídtestről írsz mint ABF-932, vagy te a hátsóról?

Én a hátsó torzióról.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21861 Dátum: 2016 Május 16, 07:14:47 »

Csináltam egy ilyen motort. 1957-es egybebakos motor teljesen felújítva. Kapott 2 db Solex 28 PCI karbit, amin ledugóztam a szivató részt, átalakítottam a keverőcsöveket, átfúvókáztam őket. A rudazat még félkész. Van még a motoron egy Porsche 356-ról származó FRAM mellékági szűrő (A konzol és a csövezés is saját gyártmány). A mellékág az olajnyomás-jeladótól indul és a gyújtáselosztó rögzítőcsavarján keresztül ér vissza a blokkba.
A tuninghoz készen csak a 2 szívócső  és a légszűrő jött, amit a Riechert tuningtól maga az öreg Riechert küldött. Az előre utaláshoz a kézzel írott számlát postán küldte. Az öreg egyedül csinálja a bizniszt mint 50 éve.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21860 Dátum: 2016 Május 15, 13:49:53 »

Nem jól fogalmaztam. Így helyes:

Te is a hídtestbe építhető uretán perselyekről írsz mint ABF-932, vagy te a hátsó torziók perselyeire gondolsz?

uh hátul is van hídtest ? bassza meg nem is tudtam  Grin

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21859 Dátum: 2016 Május 15, 13:15:32 »

Te is az első hídtestről írsz mint ABF-932, vagy te a hátsóról?

uh hátul is van hídtest ? bassza meg nem is tudtam  Grin

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21858 Dátum: 2016 Május 15, 13:14:02 »

Mindkettőt megtúrta Shaun. Ami Amerikából jött, az a Bugpack motorja volt, amit a Dyno Chalengre építettek anno. Ezt meg az RS motors-nál építették akik oxyboxer specialisták, de ezt is megtúrta a Shaun miután Szeky sokat szenvedett vele.

Akkor de, azt hittem ez amit Shaun "megtúrt"  az ámerikábol jött

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21857 Dátum: 2016 Május 15, 13:10:35 »

Te is az első hídtestről írsz mint ABF-932, vagy te a hátsóról?

Ja, és nem kell hozzá semmilyen célszerszám, a gyári cucc helyére simán bemegy.

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #21856 Dátum: 2016 Május 15, 12:07:43 »

Köszi a választ!
Ja, és nem kell hozzá semmilyen célszerszám, a gyári cucc helyére simán bemegy.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #21855 Dátum: 2016 Május 14, 21:39:06 »

Uretán nem zsírózható, adnak hozzá löttyöt, avval kell összerakni. 1 év alatt kiszárad, utána nyekereg. Jó kemény, rázza a verdát.

Köszi a választ!

Bácsi Győző
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #21854 Dátum: 2016 Május 14, 12:32:08 »

Kérdezősködöm itt is, ha már futómű...
Torziós futóműbe uretán csapágy beépítése mennyire macerás, kell-e hozzá valamilyen speciál szerszám- dörzsár, mondjuk-, vagy csak össze kell rakni, mert méreten van minden? Mennyire tartós, ugyanúgy kell-e zsírozni, változik-e valami? Az egyik belső siklócsapágynak hűlt helye van csak, és még nem tudom, mit rendeljek hozzá.
Uretán nem zsírózható, adnak hozzá löttyöt, avval kell összerakni. 1 év alatt kiszárad, utána nyekereg. Jó kemény, rázza a verdát.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21853 Dátum: 2016 Május 12, 14:22:48 »

á mindig engem kostolgat ez a fasz!  Wink  Kiss

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #21852 Dátum: 2016 Május 12, 14:01:53 »


Azért írtam, hogy tanuljál és ne Korver-t mondjál és írjál, mert az bután néz ki.

 


VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #21851 Dátum: 2016 Május 12, 13:57:46 »

Te nem kevered ezt a motort a Shaun motorjával ami Amerikából jött? Ezt az RS-motors-nál építették Ausztriában.

Amit meg említettél, a Chevrolet Corvair, de annak tuti semmi köze ezekhez a hengerekhez. Viszont van összefüggés a Corvair meg a typ1 tuning között, ugyanis a Corvair-nek 90,5-ös a furat a hengereiben és eleinte ezeket kölcsönözték az amcsik a typ1 tuninghoz, így lett az 1776...

Akkor de, azt hittem ez amit Shaun "megtúrt"  az ámerikábol jött

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #21850 Dátum: 2016 Május 11, 17:12:33 »

Kérdezősködöm itt is, ha már futómű...
Torziós futóműbe uretán csapágy beépítése mennyire macerás, kell-e hozzá valamilyen speciál szerszám- dörzsár, mondjuk-, vagy csak össze kell rakni, mert méreten van minden? Mennyire tartós, ugyanúgy kell-e zsírozni, változik-e valami? Az egyik belső siklócsapágynak hűlt helye van csak, és még nem tudom, mit rendeljek hozzá.

Bácsi Győző
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21849 Dátum: 2016 Május 11, 16:27:47 »


Azért írtam, hogy tanuljál és ne Korver-t mondjál és írjál, mert az bután néz ki.

 
de mondani mondhatok korvert  .

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21848 Dátum: 2016 Május 11, 15:36:35 »

?


Azért írtam, hogy tanuljál és ne Korver-t mondjál és írjál, mert az bután néz ki.

 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21847 Dátum: 2016 Május 11, 13:06:37 »

?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21846 Dátum: 2016 Május 11, 12:53:28 »

Igen, ez lehet a megoldás. Aftermarket typ4 henger szett.

Pl. itt ajánlanak 105-ös alu/acél hengereket, a képen meg pont ugyanolyan dugó van mint ebben a motorban:

http://www.vogttt.com/Angebote.html

Még arra gondolnék hogy typ4 henger de ott távolabb vannak egymástól és nem volt kerek csak még egy centit le kellett vágni az egyenes részből....

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21845 Dátum: 2016 Május 11, 12:49:14 »

Kizártnak tartom, hogy egy traktort ilyen finom alu (esetleg nikasilos) hengerrel gyártsanak.

Talán valami léghűtéses traktor/meghajtó motorból.


Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.127 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.