www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 18:33:47

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3385256 alkalommal)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21844 Dátum: 2016 Május 11, 12:44:38 »

Te nem kevered ezt a motort a Shaun motorjával ami Amerikából jött? Ezt az RS-motors-nál építették Ausztriában.

Amit meg említettél, a Chevrolet Corvair, de annak tuti semmi köze ezekhez a hengerekhez. Viszont van összefüggés a Corvair meg a typ1 tuning között, ugyanis a Corvair-nek 90,5-ös a furat a hengereiben és eleinte ezeket kölcsönözték az amcsik a typ1 tuninghoz, így lett az 1776...

Ha jól tudom ez a motor áámerikából jött és ha jól tudom volt valami korvett vagy corver nevü cucc ami levegős boxer motor hajtott

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21843 Dátum: 2016 Május 11, 12:41:01 »

a korver 6 hengeres és téglalp alakú a bordázat és nehezen hiszem hogy 90,5 vagy max94mm- nél nagyobb hengerek lennének hozzá.


Corvair

https://en.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_Corvair

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #21842 Dátum: 2016 Május 11, 09:46:38 »

Talán valami léghűtéses traktor/meghajtó motorból.

Weimar!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21841 Dátum: 2016 Május 11, 08:36:21 »

Még arra gondolnék hogy typ4 henger de ott távolabb vannak egymástól és nem volt kerek csak még egy centit le kellett vágni az egyenes részből....

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #21840 Dátum: 2016 Május 11, 08:31:26 »

Talán valami léghűtéses traktor/meghajtó motorból.

Az oké, hogy nikasilos lehetett a henger, de milyen járműé?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21839 Dátum: 2016 Május 11, 08:23:31 »

Ha jól tudom ez a motor áámerikából jött és ha jól tudom volt valami korvett vagy corver nevü cucc ami levegős boxer motor hajtott
a korver 6 hengeres és téglalp alakú a bordázat és nehezen hiszem hogy 90,5 vagy max94mm- nél nagyobb hengerek lennének hozzá.

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #21838 Dátum: 2016 Május 11, 08:12:35 »

Az oké, hogy nikasilos lehetett a henger, de milyen járműé? Nekem van otthon oettinger nikasilos hengerem, de az eleve typ1 style öntésű. Ennek meg teljesen szabályos kör alakú tárcsákból áll a bordázata, amiből utólag martak le annyit, hogy a 2 henger elférjen egymás mellett. Szóval úgy néz ki, mintha ez valami olyan motorhoz tartozna aminél nincsenek egymás mellett a hengerek. Böngésztem a neten, de nem jöttem rá mi ez?! Egyhengeres motorkerékpárok sincs ekkora furattal ennyire szimmetrikus henger. Hacsak nem csinál a Mahle "univerzális" hengereket?! Egyébként vannak számok beleöntve, de annyi helyen forgácsolták, hogy egyikben sincs meg a komplett számsor.
Szerintem bőven bírja olajnyomással a motor. Ennél és az én oxyboxeremnél is abnormálisan magas volt az olajnyomás, pedig minden rendben a rendszernél. Amúgy nagyon kell, hogy bírják ezek a motorok, mert anno az én WBX blokkomat sem kellett fúrni, pedig az a blokk hajtókaros lett egy munkás t3-ban. Ebben a motorban is alapméretes csapágyak vannak, pedig ez a blokk is szolgált már korábban egy hegyi versenyes Karmann-ban, előtte meg nyilván egy T3-ban.
Nincs perselyezve a blokk, még nagyobb a talpa mint a szára, de nagyon könnyű. Majd megmérem.

Ha jól tudom ez a motor áámerikából jött és ha jól tudom volt valami korvett vagy corver nevü cucc ami levegős boxer motor hajtott

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21837 Dátum: 2016 Május 11, 07:26:14 »

Az oké, hogy nikasilos lehetett a henger, de milyen járműé? Nekem van otthon oettinger nikasilos hengerem, de az eleve typ1 style öntésű. Ennek meg teljesen szabályos kör alakú tárcsákból áll a bordázata, amiből utólag martak le annyit, hogy a 2 henger elférjen egymás mellett. Szóval úgy néz ki, mintha ez valami olyan motorhoz tartozna aminél nincsenek egymás mellett a hengerek. Böngésztem a neten, de nem jöttem rá mi ez?! Egyhengeres motorkerékpárok sincs ekkora furattal ennyire szimmetrikus henger. Hacsak nem csinál a Mahle "univerzális" hengereket?! Egyébként vannak számok beleöntve, de annyi helyen forgácsolták, hogy egyikben sincs meg a komplett számsor.
Szerintem bőven bírja olajnyomással a motor. Ennél és az én oxyboxeremnél is abnormálisan magas volt az olajnyomás, pedig minden rendben a rendszernél. Amúgy nagyon kell, hogy bírják ezek a motorok, mert anno az én WBX blokkomat sem kellett fúrni, pedig az a blokk hajtókaros lett egy munkás t3-ban. Ebben a motorban is alapméretes csapágyak vannak, pedig ez a blokk is szolgált már korábban egy hegyi versenyes Karmann-ban, előtte meg nyilván egy T3-ban.
Nincs perselyezve a blokk, még nagyobb a talpa mint a szára, de nagyon könnyű. Majd megmérem.

ÁÁÁ isten király vagy ! sajna kevés vagy inkább nulla aki ilyen szinten van és megosztja a tudást . Köszi !
 henger ügyben arra tippelek hogy lehet nikazilos mahle volt csak behüvelyezték .
ez a dugattyú hűtő fúvóka utcai motorba nem lenne egészséges mert kis fordulaton még azt a kis nyomást is elengedi ..... bár mondtad hogy hidegen borzasztó nagy az olajnyomás ....
ha talpas a tőke akkor be is volt perselyezve a blokk vagy mégnagyobb a talpa mint a szára ?
 

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21836 Dátum: 2016 Május 10, 21:40:21 »

Na, konkrétan magát az agyat hegesztették be, ott van a hegesztés tőben.


ÁÁÁ isten király vagy ! sajna kevés vagy inkább nulla aki ilyen szinten van és megosztja a tudást . Köszi !
 henger ügyben arra tippelek hogy lehet nikazilos mahle volt csak behüvelyezték .
ez a dugattyú hűtő fúvóka utcai motorba nem lenne egészséges mert kis fordulaton még azt a kis nyomást is elengedi ..... bár mondtad hogy hidegen borzasztó nagy az olajnyomás ....
ha talpas a tőke akkor be is volt perselyezve a blokk vagy mégnagyobb a talpa mint a szára ?
 

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #21835 Dátum: 2016 Május 10, 10:43:41 »

ismerem a céget lukas kesztyűbe hegesztenek argonnal frislevegős készülék nélkül brutto 2 kilóért.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21834 Dátum: 2016 Május 10, 09:44:30 »

ismerem a céget lukas kesztyűbe hegesztenek argonnal frislevegős készülék nélkül brutto 2 kilóért.

1303LS
« Hozzászólás #21833 Dátum: 2016 Május 10, 07:53:05 »

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21832 Dátum: 2016 Május 10, 07:50:31 »

Na, konkrétan magát az agyat hegesztették be, ott van a hegesztés tőben.

Egyébként tegnap este befejeztem a dolgaim este 8-kor, úgyhogy vacsorával és kólával felvértezve elmentem Geri műhelyébe és teljesen szétszedtem a motort. Mivel van pár g*ci megoldás, meg egyedül voltam és majd elhagytam a tököm míg feljátszottam a motort olyan magasságba, hogy leeresszem az olajat, aztán meg, hogy feldobjam a motorszerelő állványra, így éjfélre értem haza. Mivel késő volt már, nem tanulmányoztam nagyon semmit, de első blikkre amit láttam és neked érdekes, azt leírom:

- A tőcsavarok nincsenek átforgatva a blokkban typ1 kiosztás szerint, így fér el a hengerfejben a nagy hüvely. A hengerfej amúgy direkt oxyboxerhez való Sauer n Sohn repülőgép hengerfej (Ezt nem beleütötték, hanem öntötték, szóval nem gyáriból faragták át.) Shaun elég komolyan megtúrta a fejeket, amiben elég rövid vezetők vannak és 6-os vagy max 7-es szárú szelepek. Az égéstérben egyébként (szinte) összeérnek a szelepek.

- A hengerek alumíniumból vannak, de nem nikasilosak, hanem simán egy alu hűtőbordázatba beletoltak acél hüvelyeket (1-1 cső hónolva). Nem tudom, hogy milyen hengerekből csinálhatták. Bele van öntve az alumíniumba, hogy MAHLE, de totál ismeretlen számomra a cucc. A hűtőbordák sima kör alakú tárcsák voltak, amiket egy oldalon utólag martak le, hogy a 2 henger elférjen egymás mellett. Ha Porsche lenne, akkor eleve "laposra" öntötték volna az egyik oldalt, vagy szögletesebb lenne. Ráadásul elég rövid ez a bordázat, mert a hüvely tetejére még ráütöttek 1db esztergált hűtőbordát pluszba, hogy hengerfejig legyen bordázat.

- A dugók nem tudom milyen gyártmányúak, de olyan laposak, hogy a csapszegek egy része a gyűrűk mögött helyezkedik el, úgyhogy le kell szedni a gyűrűket és utána lehet kiütni a csapszeget. Azt is el tudom képzelni, hogy eredetileg kisebb átmérőjű csapszegek voltak a dugóban, de hozzáigazították a typ1 (typ4?) csapszegekhez.

- A blokkban a dugattyúk alatt szögben megfúrták az olajjáratokat és fúvókákat tettek bele dugattyútest hűtésnek (elő van készítve a motor turbósításra). A vicc, hogy tudod mit használtak fúvóka gyanánt? Nem, nem vették meg a Porsche fúvókát, sőt nem is valamilyen karbiból tették át a fúvókát, hanem CO-hegesztő áramátadóját ügyeskedték bele...  Cheesy

- A tőkék forgácsolt, typ4 méretű tőkék, de talppal. 2 részesek (egy üreges zsák, belül egy peremmel amibe egy tányér ül bele, amibe a nyomórúd ül bele). A 2 darabot csupán a szeleprugó nyomása tartja egyben, illetve annyira vékony az anyag mindenhol, hogy nem is lehetne megoldani a rögzítést.

- A többi semmi extra: széria WBX főtengely, H-hajtórudak, Cromo nyomórudak, Shadek olajszivattyú, Engle FK89 tengely.

kb a szimering nyaka és a tárcsa nyomófelülete között lehet a nyom illetve nyilván tökéletesen be van olvadva  de ha megdrótkorongozod és féktisztítóval is megfújod árnyalatnyi szineltérésnek látszódnia kell, láttam már ilyet csinálva......


Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #21831 Dátum: 2016 Május 09, 22:21:39 »



Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21830 Dátum: 2016 Május 09, 22:09:49 »

Ki..ott szép szakma ez a hegesztői. A jók nem is véletlen keresnek 3-400ezret.

1303LS
« Hozzászólás #21829 Dátum: 2016 Május 09, 15:07:54 »

Hagyjuk már. Magyarországon álláshirdetésben leírva, akár.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #21828 Dátum: 2016 Május 09, 14:55:14 »

Ki..ott szép szakma ez a hegesztői. A jók nem is véletlen keresnek 3-400ezret.

1303LS
« Hozzászólás #21827 Dátum: 2016 Május 09, 13:40:48 »

kb a szimering nyaka és a tárcsa nyomófelülete között lehet a nyom illetve nyilván tökéletesen be van olvadva  de ha megdrótkorongozod és féktisztítóval is megfújod árnyalatnyi szineltérésnek látszódnia kell, láttam már ilyet csinálva......

Ki..ott szép szakma ez a hegesztői. A jók nem is véletlen keresnek 3-400ezret.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21826 Dátum: 2016 Május 08, 21:39:33 »

Bárhogy nézegetem, nem látom hogy csinálták. Arra gondoltam, hogy behegeszthettek typ4 lendkerék agyat a typ1 lendkerékbe és nagyon szépen eldolgozták a hegesztést?!

kb a szimering nyaka és a tárcsa nyomófelülete között lehet a nyom illetve nyilván tökéletesen be van olvadva  de ha megdrótkorongozod és féktisztítóval is megfújod árnyalatnyi szineltérésnek látszódnia kell, láttam már ilyet csinálva......

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21825 Dátum: 2016 Május 07, 21:43:52 »

A typ1-hez való kuplungtárcsa szegecseit el is érte a WBX 5 rögzítőcsavarja.  Undecided



Bárhogy nézegetem, nem látom hogy csinálták. Arra gondoltam, hogy behegeszthettek typ4 lendkerék agyat a typ1 lendkerékbe és nagyon szépen eldolgozták a hegesztést?!


[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21824 Dátum: 2016 Május 07, 21:40:00 »

Bárhogy nézegetem, nem látom hogy csinálták. Arra gondoltam, hogy behegeszthettek typ4 lendkerék agyat a typ1 lendkerékbe és nagyon szépen eldolgozták a hegesztést?!

kettőből van hegesztve? Vagy hogy,?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21823 Dátum: 2016 Május 07, 21:20:17 »

Elkezdtem szétszedni, mert sajnos hosszában szétrepedt az egyik tőke. :-/ Egyelőre csak kikerült az autóból a motor és benéztünk a tőkékhez. Hétfőn hívjuk az RS-motos-t, ha tudnak küldeni tőkét, akkor tovább bontjuk.

Lendkerék: typ1 lendkerék, de WBX (typ4) felfogatással. :-O

kettőből van hegesztve? Vagy hogy,?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21822 Dátum: 2016 Május 07, 20:37:26 »

Nem mértük, de nagyon könnyű.

Jóféle ementáli.
Mennyi a könnyítés?

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #21821 Dátum: 2016 Május 07, 20:24:33 »

Lendkerék: typ1 lendkerék, de WBX (typ4) felfogatással. :-O
Jóféle ementáli.
Mennyi a könnyítés?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21820 Dátum: 2016 Május 07, 20:15:56 »

Elkezdtem szétszedni, mert sajnos hosszában szétrepedt az egyik tőke. :-/ Egyelőre csak kikerült az autóból a motor és benéztünk a tőkékhez. Hétfőn hívjuk az RS-motos-t, ha tudnak küldeni tőkét, akkor tovább bontjuk.

Lendkerék: typ1 lendkerék, de WBX (typ4) felfogatással. :-O

lécci lécci  fényképezz majd!  jó lenne látni ilyen cuccokat ,ha nem publikus akkor messengeren is küldhetsz

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21819 Dátum: 2016 április 26, 20:10:33 »

Nem nézik.

köszi!

viszont a szabályzat szerint a kipuffnak amatőrben a gyári kivezetésnél kell kijönni, akkor a hideout dobbal már bukom is, vagy ennyire nem szigorúak?

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #21818 Dátum: 2016 április 26, 17:43:38 »

Érdemes kipróbálni.
köszi!

viszont a szabályzat szerint a kipuffnak amatőrben a gyári kivezetésnél kell kijönni, akkor a hideout dobbal már bukom is, vagy ennyire nem szigorúak?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21817 Dátum: 2016 április 26, 07:46:04 »

Érdemes kipróbálni. Abszolút nem égő, mert ha nem is nyersz, a bogár mindig egy színfolt a sok tömeg autó között, meg a normál bogár teljesítményhez szokott szemnek látványos már egy finoman tuningolt bogár futama is.
Egyébként, hogy be tudd lőni magad, a teljesen normál utcai autók (nem sportos kivitelűek, de nem is a takarékos kis motoros példányok) mennek 17-18 között. Az alul motorizált utcai autók 18 fölött mennek.
Nekem a széria 1,6 motorom emelt sűrítéssel, sport kipufogóval és 2 Dellortoval tudott 17,2-t. Ezzel ilyen sima átlagos 3-as Golfokat, Astrákat, stb lazán le lehetett lépni.
1-2 éve építettem egy teljesen olyan motort mint a tied, csak nem 1776, hanem sima 1,6 henger-dugóval (de ugyanaz a hengerfej, a tengely, a karbi, a sűrítés) Ugyanaz a váltó és ugyanaz a kasztni. Ennek az 1,6-nak a legjobb ideje 16,3 vagy 16,4 lett, már nem emlékszem. Szerintem ha te a tiédet jól elrúgod a rajtnál, akkor kb. ezt az időt kell tudnia. A nagyobb HD miatt esetleg csak kicsit futhat jobb időt, mert a hengerfej dominánsabb mint az a nem egészen 200 ccm többlet.
Ehhez képest a 2 literes motorom hegyesebb tengellyel, hosszú lökettel, nagyon megtúrt fejekkel 15,0-t tudott. Egy rövidebb váltóval bement volna 15 alá.

Ezekhez képest be tudja lőni magát az ember, de 16 alatt már már nagyon meg kell szenvedni minden tizedért, és ahogy mész lefele az időeredménnyel, egyre nagyobbat kell lépned motorteljesítményben felfele, vagy tömeggel lefele. Aztán 14 alatt már hiába emeled a teljesítményt, vagy könnyítesz, ott egyre többet számít a futómű, gumi, stb.

egyszer kiprobalnam magam/a gepet en is, bar nemtom labdaba lehet e rugni itt.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21816 Dátum: 2016 április 26, 07:19:30 »

Majd teszek képeket.

lécci lécci  fényképezz majd!  jó lenne látni ilyen cuccokat ,ha nem publikus akkor messengeren is küldhetsz

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21815 Dátum: 2016 április 25, 22:33:28 »

egyszer kiprobalnam magam/a gepet en is, bar nemtom labdaba lehet e rugni itt.
lesz egy -két mért negyedmérfölded felgumizott pályán egy olyan autón mint a tied egyáltalán nem hülyeség. (sztem.)

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #21814 Dátum: 2016 április 25, 22:29:16 »

West Dragrace, Fertőszentmiklós, a fekete bogárral.

egyszer kiprobalnam magam/a gepet en is, bar nemtom labdaba lehet e rugni itt.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21813 Dátum: 2016 április 25, 21:50:55 »

Most 2 hetet pihenünk, aztán összedobjuk. A gond, hogy ebben 2 részes a tőke és a 2 darabot semmi sem rögzíti egymáshoz (gyakorlatilag a szeleprugó nyomása tartja egyben a 2 részt). Amikor leszakadt a himbasor, akkor az egyik tőkénél valószínűleg elmozdult egymástól a két darab és megkalapálták egymást, mert sikerült összerakni a helyszínen (hála a teleszkópos harmonikacsőnek), de nem lehet szelephézagot állítani, szóval a 2 darab mintha nem ülne össze.
WBX-nél és typ4-nél szerencsés a helyzet, mert ki lehet húzni a tőkét a blokk bontása nélkül (nincs talpa mint a typ1 motornál), de ebben a motorban talpas verseny tőkék vannak...  Undecided Szóval nem ússzuk meg, szét kell borítani a blokkot.
No meg a futóműveket kell rendbeszedni, mert mostani állapotában, ilyen szintű motorral használhatatlan versenyen az autó.

lécci lécci  fényképezz majd!  jó lenne látni ilyen cuccokat ,ha nem publikus akkor messengeren is küldhetsz

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21812 Dátum: 2016 április 25, 14:35:30 »

Most 2 hetet pihenünk, aztán összedobjuk. A gond, hogy ebben 2 részes a tőke és a 2 darabot semmi sem rögzíti egymáshoz (gyakorlatilag a szeleprugó nyomása tartja egyben a 2 részt). Amikor leszakadt a himbasor, akkor az egyik tőkénél valószínűleg elmozdult egymástól a két darab és megkalapálták egymást, mert sikerült összerakni a helyszínen (hála a teleszkópos harmonikacsőnek), de nem lehet szelephézagot állítani, szóval a 2 darab mintha nem ülne össze.
WBX-nél és typ4-nél szerencsés a helyzet, mert ki lehet húzni a tőkét a blokk bontása nélkül (nincs talpa mint a typ1 motornál), de ebben a motorban talpas verseny tőkék vannak...  Undecided Szóval nem ússzuk meg, szét kell borítani a blokkot.
No meg a futóműveket kell rendbeszedni, mert mostani állapotában, ilyen szintű motorral használhatatlan versenyen az autó.

fészbukon láttam remélem lacházára összeáll...

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21811 Dátum: 2016 április 25, 14:24:56 »

West Dragrace, Fertőszentmiklós, a fekete bogárral.

milyen verseny? hol? a káddal?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21810 Dátum: 2016 április 25, 14:24:16 »

Elég borzasztó volt az időjárás. Reggel 6-kor keltünk, 7-kor pakoltunk fel a trélerre. Ekkor még csak 4 fok volt és a reptéren brutál szél. Amit beterveztünk, hogy a helyszínen még megcsinálunk az autón, az mind elmaradt, mert inkább a Porschéban ültünk amiben folyamatosan fűtöttem. De mivel rohadt sokat melóztunk az autón, nem hagytuk volna ki.

Gondoltam elgurulok megnézni, de azt hittem a szél miatt nem lesz mit...

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21809 Dátum: 2016 április 25, 12:53:26 »

Hétvégén volt az első versenyünk a Szeky ex gépével. Lehet a motort szétszedni, de jó lesz ez.
fészbukon láttam remélem lacházára összeáll...

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #21808 Dátum: 2016 április 25, 09:05:20 »

Hétvégén volt az első versenyünk a Szeky ex gépével. Lehet a motort szétszedni, de jó lesz ez.
milyen verseny? hol? a káddal?
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #21807 Dátum: 2016 április 25, 08:30:15 »

Hétvégén volt az első versenyünk a Szeky ex gépével. Lehet a motort szétszedni, de jó lesz ez.

Gondoltam elgurulok megnézni, de azt hittem a szél miatt nem lesz mit...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21806 Dátum: 2016 április 25, 07:22:29 »

Hétvégén volt az első versenyünk a Szeky ex gépével. Lehet a motort szétszedni, de jó lesz ez.

Nem elérhető nagybub
Hozzászólások: 155


« Hozzászólás #21805 Dátum: 2016 április 19, 19:21:05 »

Mellénk parkolt és elég jól szólt Smiley
Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.137 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.