www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 12, 20:52:00
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
84
85
86
87
88
[
89
]
90
91
92
93
94
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3348984 alkalommal)
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18764 Dátum:
2013 Augusztus 28, 08:09:35 »
Idézetet írta: callook - 2013 Augusztus 26, 20:01:05
Inkább várd ki míg jön egy Scat bronz perselyezett, CroMo csavarozott tengelyen, Scat golyós állítócsavarokkal. A tied komoly motor, abba ilyen való. A sima öntvény EMPI-t gyári tengelyen meg kell hagyni az egyszerű motorokba
Mikkor vettem nem mondtad hogy gagyi
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18763 Dátum:
2013 Augusztus 28, 07:48:53 »
Tegnap olyan Dellorto hibával találkoztam, amilyennel még előtte soha: Hozta haver a bogarát, hogy nagyon szarul jár a motor. Elkezdtem szisztematikusan ellenőrizni a dolgokat: Szelephézag, zárásszög, előgyújtás. Minden OK, jöhettek a karbik. Rudazat egy kotyogós fos keresztrudas verzió volt, de a motor szarabbul járt mint amit ez indokolt volna. Mindegy, a szinkront amennyire a rudazat engedte, tökéletesre állítottam. Jött a CO mérés. A motor iszonyat sokat kapott, már nem igazán bírtam a CO csavarokkal korrigálni. Ekkor benéztem a karbikba és az egyik becsöpögött. Karbi szétszed, tűszelep rendben. Úszószint is rendben volt, de picit vettem vissza belőle. Összeszerelés után még mindig becsöpögött az az oldal, de csak minimálisat. Ekkor kivettem mindkét karbiból az úszót és betettem őket egy edény benzinbe. A hibás oldal úszója majdnem teljesen esüllyedt, kb. 2mm maradt a benzinszint felett, míg a jó oldal úszójából majd’ 10mm kinn maradt a benzinből. Elővettünk még 4db Dellorto úszót, azokat is benzinben úsztattuk, azok még jobban úsztak a benzinen. A benzines áztatás után jött a mérleg. A 4db előkapart úszó mind hozta a gyári 10 grammos értéket (10-11 között voltak), míg a kérdéses autó karbiiban lévők 14 illetve 19 grammot mutattak. Olyannal már találkoztam, hogy egy lemez úszó kilyukadt, de a Dellortókban, Weberekben műanyag úszó van ami belül szivacsos lehet. Ezek az úszók valószínűleg annyira elöregedtek, hogy a benzin beszivárgott a belsejükbe. Szóval ezentúl ha karbit újítok fel, tuti, hogy 1-2 napot úsztatni fogom benzinben az úszókat, mert a használt Dellortók (Weberek) elérhették azt a kort, hogy sajnos elő-előjönnek ilyen hibák is.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18762 Dátum:
2013 Augusztus 27, 22:36:57 »
http://www.autobild.de/artikel/carmaxx-bugster-vw-golf-r-test-3344451.html
«
Utoljára szerkesztve: 2013 Augusztus 27, 23:30:20 írta sleepAIR
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18761 Dátum:
2013 Augusztus 27, 08:01:24 »
Idézetet írta: tati - 2013 Augusztus 26, 23:57:14
de van az a meló amit nem lehet megfizetni
Ezzel a kör be is zárult.
Bácsi Győző
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18760 Dátum:
2013 Augusztus 26, 23:57:14 »
Idézetet írta: BlackP - 2013 Augusztus 26, 23:28:16
En ekkora melot el se fogadnek ingyen
de van az a meló amit nem lehet megfizetni
www.tatinson.hu
www.kck.hu
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18759 Dátum:
2013 Augusztus 26, 23:28:16 »
En ekkora melot el se fogadnek ingyen
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18758 Dátum:
2013 Augusztus 26, 22:28:02 »
Idézetet írta: gsattila - 2013 Augusztus 26, 07:55:06
Most miért sírsz? Talán te is szerelsz ingyen a haveroknak?
nem sírok..... egyébként ha szerelek ,baj?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18757 Dátum:
2013 Augusztus 26, 20:18:44 »
Idézetet írta: callook - 2013 Augusztus 26, 20:01:05
Inkább várd ki míg jön egy Scat bronz perselyezett, CroMo csavarozott tengelyen, Scat golyós állítócsavarokkal. A tied komoly motor, abba ilyen való. A sima öntvény EMPI-t gyári tengelyen meg kell hagyni az egyszerű motorokba
meggyoztel! Most ugyis a lakatolas az elso.
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
gumibogi
Hozzászólások: 13424
20-9111-661 www.ftgumi.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18756 Dátum:
2013 Augusztus 26, 20:07:26 »
Idézetet írta: callook - 2013 Augusztus 26, 20:01:05
zengőgumi
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18755 Dátum:
2013 Augusztus 26, 20:01:05 »
Inkább várd ki míg jön egy Scat bronz perselyezett, CroMo csavarozott tengelyen, Scat golyós állítócsavarokkal. A tied komoly motor, abba ilyen való. A sima öntvény EMPI-t gyári tengelyen meg kell hagyni az egyszerű motorokba
Idézetet írta: BlackP - 2013 Augusztus 26, 19:41:40
neki van, meg is varom, hogy eladja.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18754 Dátum:
2013 Augusztus 26, 19:54:12 »
Idézetet írta: BlackP - 2013 Augusztus 26, 19:41:40
neki van, meg is varom, hogy eladja.
jobb, ha veszel. az nem lesz eladó.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18753 Dátum:
2013 Augusztus 26, 19:41:40 »
Idézetet írta: stonemen - 2013 Augusztus 26, 19:08:39
neki van, meg is varom, hogy eladja.
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18752 Dátum:
2013 Augusztus 26, 19:14:05 »
Montam hogy nem kiröhögni me kapol.
Idézetet írta: stonemen - 2013 Augusztus 26, 19:08:39
VW 1200.1963.
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18751 Dátum:
2013 Augusztus 26, 19:08:39 »
Idézetet írta: bitus76 - 2013 Augusztus 26, 19:03:04
Van egy himbasorom még a régi mocimból.Nem tudom hogy milyen.Ha beralom a gyári 1.2 elfogóba ér valamit?Nem kiröhögni.
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18750 Dátum:
2013 Augusztus 26, 19:03:04 »
Van egy himbasorom még a régi mocimból.Nem tudom hogy milyen.Ha beralom a gyári 1.2 elfogóba ér valamit?Nem kiröhögni.
VW 1200.1963.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18749 Dátum:
2013 Augusztus 26, 18:40:22 »
Egy kis érdekesség
Vettem egy pár új!! webert
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18748 Dátum:
2013 Augusztus 26, 07:55:06 »
Most miért sírsz? Talán te is szerelsz ingyen a haveroknak?
Idézetet írta: tati - 2013 Augusztus 25, 21:08:27
te is a fiúkat szereted?
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18747 Dátum:
2013 Augusztus 25, 22:20:34 »
Idézetet írta: Stigi - 2013 Augusztus 25, 21:37:24
Köszönöm!!
Stigi
Hozzászólások: 339
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18746 Dátum:
2013 Augusztus 25, 21:37:24 »
Idézetet írta: Stigi - 2013 Augusztus 25, 21:02:33
Nekem ilyen van, tényleg szellőzés miatt tették rá, de nem tudom mikori évjáratokon volt.
Egy műanyag rács van bepattintva amin olyan mozgó lamellák vannak mint a belső szellözőnél az autókon. a termosztát a rendszám alatti két csavar helyhez van rögzítve, egy rudazat van rajta ami nyitja a lamellákat, ha meleg van a motortérben! Holnap küldök képet róla!
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
1983 Vespa PX125
1983 Vespa Primavera ET3
1982 Porsche 911 SC targa
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18745 Dátum:
2013 Augusztus 25, 21:08:27 »
Idézetet írta: gsattila - 2013 Augusztus 25, 19:06:14
Tanulság: barátkozni fogok veled
te is a fiúkat szereted?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Stigi
Hozzászólások: 339
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18744 Dátum:
2013 Augusztus 25, 21:02:33 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 Augusztus 25, 14:43:08
Csak szóló gépháztető minden nélkül.
Mert,hogy működik ez az egész,írjál róla légyszi!
Milyen évjáratú,milyen típusú kabriókon voltak ezek,hogyan működtek stb?
Nekem volt egyszer egy 1302-es gyári kabrióm,és azon ilyen géptető volt,még csodálkoztam is neki.A Breuer Zsolti látta is,és mondta,hogy rendes gyári kabrió gépháztető,a gyár ezen a lyukon akarta kompenzálni azokat a szellőzőnyílásokat,amik a kabriótető miatt ott felül elvesznek.
Nekem ilyen van, tényleg szellőzés miatt tették rá, de nem tudom mikori évjáratokon volt.
Egy műanyag rács van bepattintva amin olyan mozgó lamellák vannak mint a belső szellözőnél az autókon. a termosztát a rendszám alatti két csavar helyhez van rögzítve, egy rudazat van rajta ami nyitja a lamellákat, ha meleg van a motortérben! Holnap küldök képet róla!
1983 Vespa PX125
1983 Vespa Primavera ET3
1982 Porsche 911 SC targa
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18743 Dátum:
2013 Augusztus 25, 19:06:14 »
Tanulság: barátkozni fogok veled
Idézetet írta: callook - 2013 Augusztus 25, 16:45:31
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18742 Dátum:
2013 Augusztus 25, 17:07:52 »
Idézetet írta: gsattila - 2013 Augusztus 25, 08:07:46
Nem csináltatok veled motort! Ezt nem lehet megfizetni...
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18741 Dátum:
2013 Augusztus 25, 16:45:31 »
Idézetet írta: gsattila - 2013 Augusztus 25, 08:07:46
Nem csináltatok veled motort! Ezt nem lehet megfizetni...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18740 Dátum:
2013 Augusztus 25, 16:24:53 »
Megtaláltam azt a Hot VW Magazint amiben ez a teszt van. A héten Scannelem, aztán küldöm.
Pakolás közben csak úgy átszaladtam rajta: A Scattól rendelhető új, duplaszívós széria 1,6 motorján csinálják a tesztet. Széria állapotban, mindent gyári értékre állítva 64 LE-ről indulnak (Nem arról van szó, hogy alapból 14 LE-vel erősebb a kiindulási alap mint a széria, egyszerűen az amerikai mérési eljárás adja a 14 LE különbséget az általunk ismert 50 LE-höz képest.) De a lényeg nem is ez, hanem, hogy a végén 82 LE lesz a csúcs, ami majd' 30%-os növekedés úgy, hogy a motort nem bontják meg, csak a szelepfedeleket veszik le. A végső összeállítás: csőkígyó, 2xDellorto 40DRLA, nagy áttételű himbasor és jól belőtt gyújtás, hézagok, karbi.
A másik érdekesség pont a himbasor kérdése: Beteszik az 1,25 áttételű himbasort, ami a széria motornál rögtön hoz pár lóerőt. Következő lépésként beteszik az 1,4 áttételű himbasort és a teljesítmény pontosan ugyanannyi marad mint az 1,25 himbákkal. Ennél a széria motornál a szelepméretekből adódó korlátozást csökkenti az 1,25-ös himbasor okozta nagyobb szelepnyitás, de utána hiába cserélték nagyobbra a himbákat, mert már valami más korlátoz, pl. a szűk csatornák.
Idézetet írta: abes - 2013 Augusztus 23, 22:53:18
Jöhet.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18739 Dátum:
2013 Augusztus 25, 14:43:08 »
Idézetet írta: Stigi - 2013 Augusztus 25, 14:21:44
Megvan hozzá a rács és a termosztát is?
Csak szóló gépháztető minden nélkül.
Mert,hogy működik ez az egész,írjál róla légyszi!
Milyen évjáratú,milyen típusú kabriókon voltak ezek,hogyan működtek stb?
Nekem volt egyszer egy 1302-es gyári kabrióm,és azon ilyen géptető volt,még csodálkoztam is neki.A Breuer Zsolti látta is,és mondta,hogy rendes gyári kabrió gépháztető,a gyár ezen a lyukon akarta kompenzálni azokat a szellőzőnyílásokat,amik a kabriótető miatt ott felül elvesznek.
Stigi
Hozzászólások: 339
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18738 Dátum:
2013 Augusztus 25, 14:21:44 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 Augusztus 25, 14:16:03
Sikerült a bugnetről vásárolnom,egy ilyen gyári kabrió gépháztetőt.
Az én autómon még az eredeti gyári van,de nem ilyen,hanem olyan mint a sima 1303-asé.Ezeket a rendszámvilágításnál kivágottakat csak egy rövid ideig nyomták,inkább az 1302LS kabriókra jellemző,de nagy ritkaság.
Megvan hozzá a rács és a termosztát is?
1983 Vespa PX125
1983 Vespa Primavera ET3
1982 Porsche 911 SC targa
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18737 Dátum:
2013 Augusztus 25, 14:16:03 »
Sikerült a bugnetről vásárolnom,egy ilyen gyári kabrió gépháztetőt.
Az én autómon még az eredeti gyári van,de nem ilyen,hanem olyan mint a sima 1303-asé.Ezeket a rendszámvilágításnál kivágottakat csak egy rövid ideig nyomták,inkább az 1302LS kabriókra jellemző,de nagy ritkaság.
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18736 Dátum:
2013 Augusztus 25, 08:24:09 »
Idézetet írta: callook - 2013 Augusztus 24, 22:11:43
Egy egyszerű light tuning motor összeszerelés. Illetve az, hogy mennyi apróságra kell figyelni:
http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2013/08/vintage-speed-osszerakas-bosszanto.html
Tetszik, ha valaki érti is azt, amit csinál.
Bácsi Győző
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18735 Dátum:
2013 Augusztus 25, 08:07:46 »
Nem csináltatok veled motort! Ezt nem lehet megfizetni...
Idézetet írta: callook - 2013 Augusztus 24, 22:11:43
Egy egyszerű light tuning motor összeszerelés. Illetve az, hogy mennyi apróságra kell figyelni:
http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2013/08/vintage-speed-osszerakas-bosszanto.html
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18734 Dátum:
2013 Augusztus 24, 22:11:43 »
Egy egyszerű light tuning motor összeszerelés. Illetve az, hogy mennyi apróságra kell figyelni:
http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2013/08/vintage-speed-osszerakas-bosszanto.html
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18733 Dátum:
2013 Augusztus 24, 21:28:02 »
Maresz-féle kakucs videokat keresgéltem és belebotlottam:
http://www.youtube.com/watch?v=BhHmQhCE45o
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18732 Dátum:
2013 Augusztus 23, 22:53:18 »
Idézetet írta: callook - 2013 Augusztus 23, 21:28:15
2 ilyen teszt volt, az egyik a Bill Fischer könyvben van, a másik meg egy 20-25 éves Hot VW magazinban. Eredetiben itthon mindkettő megvan. Egyszer egyiket összefoglalva bepötyögtem ide, mert tanulságos. Mindkettő széria motorból indul ki. Ha van rá igény és valaki rám szól a jövő héten, akkor bescannelem melóhelyemen, aztán valaki ügyes felteheti elérhető helyre.
Jöhet.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18731 Dátum:
2013 Augusztus 23, 21:48:09 »
Idézetet írta: Bill - 2013 Augusztus 23, 21:39:24
Annak mi lesz a sorsa? Versenyezni fogtok?!
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18730 Dátum:
2013 Augusztus 23, 21:39:24 »
Idézetet írta: callook - 2013 Augusztus 23, 21:34:36
Nagyvonalakban, de a videón lévők már nagyon modernek. A mienk majd' 50 éves és minden marad is régies: 1,3 szimplaszívó, 2 karbi. Elég sok dolgot megcsináltunk rajta, de egy ideje félretettük mert ezer dolgunk volt. Pedig a motort csak össze kéne fűzni, a váltó 1 napos meló lenne apunak, futóművek csontra felújítva, felületkezelve. Tati megcsinálta a ruháját. Ezeken kívül meg csak zártszelvény az egész. Talán télen...
Annak mi lesz a sorsa? Versenyezni fogtok?!
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18729 Dátum:
2013 Augusztus 23, 21:34:36 »
Nagyvonalakban, de a videón lévők már nagyon modernek. A mienk majd' 50 éves és minden marad is régies: 1,3 szimplaszívó, 2 karbi. Elég sok dolgot megcsináltunk rajta, de egy ideje félretettük mert ezer dolgunk volt. Pedig a motort csak össze kéne fűzni, a váltó 1 napos meló lenne apunak, futóművek csontra felújítva, felületkezelve. Tati megcsinálta a ruháját. Ezeken kívül meg csak zártszelvény az egész. Talán télen...
Idézetet írta: Bill - 2013 Augusztus 23, 21:12:27
Zoli! Te ilyenre gyúrsz?
https://www.youtube.com/watch?v=MGu5LMqQ70Q
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18728 Dátum:
2013 Augusztus 23, 21:28:15 »
2 ilyen teszt volt, az egyik a Bill Fischer könyvben van, a másik meg egy 20-25 éves Hot VW magazinban. Eredetiben itthon mindkettő megvan. Egyszer egyiket összefoglalva bepötyögtem ide, mert tanulságos. Mindkettő széria motorból indul ki. Ha van rá igény és valaki rám szól a jövő héten, akkor bescannelem melóhelyemen, aztán valaki ügyes felteheti elérhető helyre.
Idézetet írta: tusam - 2013 Augusztus 23, 21:07:26
Ezt a Hot vw magazin cikket, cikk sorozatot meg lehet talalni valahol? Szerintem roppant tanulsagos lenne kezdoknek, mint en!
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18727 Dátum:
2013 Augusztus 23, 21:12:27 »
Idézetet írta: callook - 2013 Augusztus 18, 17:27:21
Haveromnak ugyanez van hátul csak Porsche 5-ös váltóval és Porsche alu lengőkarokkal.
Zoli! Te ilyenre gyúrsz?
https://www.youtube.com/watch?v=MGu5LMqQ70Q
tusam
Hozzászólások: 130
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18726 Dátum:
2013 Augusztus 23, 21:07:26 »
Ezt a Hot vw magazin cikket, cikk sorozatot meg lehet talalni valahol? Szerintem roppant tanulsagos lenne kezdoknek, mint en!
tusam
Hozzászólások: 130
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18725 Dátum:
2013 Augusztus 23, 21:02:23 »
Megnyugtattal abban, hogy "vannak még" cserere erdemes alkatreszek a motorban... Mondjuk ugy 75%
Oldalak:
1
...
84
85
86
87
88
[
89
]
90
91
92
93
94
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...