www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 12, 20:52:00

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 84 85 86 87 88 [89] 90 91 92 93 94 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3348984 alkalommal)
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #18764 Dátum: 2013 Augusztus 28, 08:09:35 »

Inkább várd ki míg jön egy Scat bronz perselyezett, CroMo csavarozott tengelyen, Scat golyós állítócsavarokkal. A tied komoly motor, abba ilyen való. A sima öntvény EMPI-t gyári tengelyen meg kell hagyni az egyszerű motorokba  Wink Tongue

Mikkor vettem nem mondtad hogy gagyi Tongue

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18763 Dátum: 2013 Augusztus 28, 07:48:53 »

Tegnap olyan Dellorto hibával találkoztam, amilyennel még előtte soha: Hozta haver a bogarát, hogy nagyon szarul jár a motor. Elkezdtem szisztematikusan ellenőrizni a dolgokat: Szelephézag, zárásszög, előgyújtás. Minden OK, jöhettek a karbik. Rudazat egy kotyogós fos keresztrudas verzió volt, de a motor szarabbul járt mint amit ez indokolt volna. Mindegy, a szinkront amennyire a rudazat engedte, tökéletesre állítottam. Jött a CO mérés.  A motor iszonyat sokat kapott, már nem igazán bírtam a CO csavarokkal korrigálni. Ekkor benéztem a karbikba és az egyik becsöpögött. Karbi szétszed, tűszelep rendben. Úszószint is rendben volt, de picit vettem vissza belőle. Összeszerelés után még mindig becsöpögött az az oldal, de csak minimálisat. Ekkor kivettem mindkét karbiból az úszót és betettem őket egy edény benzinbe. A hibás oldal úszója majdnem teljesen esüllyedt, kb. 2mm maradt a benzinszint felett, míg a jó oldal úszójából majd’ 10mm kinn maradt a benzinből. Elővettünk még 4db Dellorto úszót, azokat is benzinben úsztattuk, azok még jobban úsztak a benzinen. A benzines áztatás után jött a mérleg. A 4db előkapart úszó mind hozta a gyári 10 grammos értéket (10-11 között voltak), míg a kérdéses autó karbiiban lévők 14 illetve 19 grammot mutattak. Olyannal már találkoztam, hogy egy lemez úszó kilyukadt, de a Dellortókban, Weberekben műanyag úszó van ami belül szivacsos lehet. Ezek az úszók valószínűleg annyira elöregedtek, hogy a benzin beszivárgott a belsejükbe. Szóval ezentúl ha karbit újítok fel, tuti, hogy 1-2 napot úsztatni fogom benzinben az úszókat, mert a használt Dellortók (Weberek) elérhették azt a kort, hogy sajnos elő-előjönnek ilyen hibák is.

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #18762 Dátum: 2013 Augusztus 27, 22:36:57 »



http://www.autobild.de/artikel/carmaxx-bugster-vw-golf-r-test-3344451.html
« Utoljára szerkesztve: 2013 Augusztus 27, 23:30:20 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #18761 Dátum: 2013 Augusztus 27, 08:01:24 »

de van az a meló amit nem lehet megfizetni Wink
Ezzel a kör be is zárult.

Bácsi Győző
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18760 Dátum: 2013 Augusztus 26, 23:57:14 »

En ekkora melot el se fogadnek ingyen
de van az a meló amit nem lehet megfizetni Wink

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18759 Dátum: 2013 Augusztus 26, 23:28:16 »

En ekkora melot el se fogadnek ingyen

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18758 Dátum: 2013 Augusztus 26, 22:28:02 »

Most miért sírsz? Talán te is szerelsz ingyen a haveroknak?  Evil

nem sírok..... egyébként ha szerelek ,baj?

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18757 Dátum: 2013 Augusztus 26, 20:18:44 »

Inkább várd ki míg jön egy Scat bronz perselyezett, CroMo csavarozott tengelyen, Scat golyós állítócsavarokkal. A tied komoly motor, abba ilyen való. A sima öntvény EMPI-t gyári tengelyen meg kell hagyni az egyszerű motorokba  Wink Tongue

meggyoztel! Most ugyis a lakatolas az elso.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #18756 Dátum: 2013 Augusztus 26, 20:07:26 »



Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18755 Dátum: 2013 Augusztus 26, 20:01:05 »

Inkább várd ki míg jön egy Scat bronz perselyezett, CroMo csavarozott tengelyen, Scat golyós állítócsavarokkal. A tied komoly motor, abba ilyen való. A sima öntvény EMPI-t gyári tengelyen meg kell hagyni az egyszerű motorokba  Wink Tongue

neki van, meg is varom, hogy eladja.

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #18754 Dátum: 2013 Augusztus 26, 19:54:12 »

neki van, meg is varom, hogy eladja.
jobb, ha veszel. az nem lesz eladó.
 

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18753 Dátum: 2013 Augusztus 26, 19:41:40 »

neki van, meg is varom, hogy eladja.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #18752 Dátum: 2013 Augusztus 26, 19:14:05 »

Montam hogy nem kiröhögni me kapol. Cheesy

VW 1200.1963.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #18751 Dátum: 2013 Augusztus 26, 19:08:39 »

Van egy himbasorom még a régi mocimból.Nem tudom hogy milyen.Ha beralom a gyári 1.2 elfogóba ér valamit?Nem kiröhögni. Grin
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #18750 Dátum: 2013 Augusztus 26, 19:03:04 »

Van egy himbasorom még a régi mocimból.Nem tudom hogy milyen.Ha beralom a gyári 1.2 elfogóba ér valamit?Nem kiröhögni. Grin

VW 1200.1963.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #18749 Dátum: 2013 Augusztus 26, 18:40:22 »

Egy kis érdekesség
Vettem egy pár új!! webert



WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #18748 Dátum: 2013 Augusztus 26, 07:55:06 »

Most miért sírsz? Talán te is szerelsz ingyen a haveroknak?  Evil

te is a fiúkat szereted?  Jezusom ...
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #18747 Dátum: 2013 Augusztus 25, 22:20:34 »


Köszönöm!! Wink
Nem elérhető Stigi
Hozzászólások: 339


« Hozzászólás #18746 Dátum: 2013 Augusztus 25, 21:37:24 »

Nekem ilyen van, tényleg szellőzés miatt tették rá, de nem tudom mikori évjáratokon volt.
Egy műanyag rács van bepattintva amin olyan mozgó lamellák vannak mint a belső szellözőnél az autókon. a termosztát a rendszám alatti két csavar helyhez van rögzítve, egy rudazat van rajta ami nyitja  a lamellákat, ha meleg van a motortérben! Holnap küldök képet róla!

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

1983     Vespa PX125
1983     Vespa Primavera ET3
1982     Porsche 911 SC targa
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18745 Dátum: 2013 Augusztus 25, 21:08:27 »

Tanulság: barátkozni fogok veled Smiley

te is a fiúkat szereted?  Jezusom ...

Nem elérhető Stigi
Hozzászólások: 339


« Hozzászólás #18744 Dátum: 2013 Augusztus 25, 21:02:33 »

Csak szóló gépháztető minden nélkül.

Mert,hogy működik ez az egész,írjál róla légyszi!

Milyen évjáratú,milyen típusú kabriókon voltak ezek,hogyan működtek stb?

Nekem volt egyszer egy 1302-es gyári kabrióm,és azon ilyen géptető volt,még csodálkoztam is neki.A Breuer Zsolti látta is,és mondta,hogy rendes gyári kabrió gépháztető,a gyár ezen a lyukon akarta kompenzálni azokat a szellőzőnyílásokat,amik a kabriótető miatt ott felül elvesznek.

Nekem ilyen van, tényleg szellőzés miatt tették rá, de nem tudom mikori évjáratokon volt.
Egy műanyag rács van bepattintva amin olyan mozgó lamellák vannak mint a belső szellözőnél az autókon. a termosztát a rendszám alatti két csavar helyhez van rögzítve, egy rudazat van rajta ami nyitja  a lamellákat, ha meleg van a motortérben! Holnap küldök képet róla!

1983     Vespa PX125
1983     Vespa Primavera ET3
1982     Porsche 911 SC targa
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #18743 Dátum: 2013 Augusztus 25, 19:06:14 »

Tanulság: barátkozni fogok veled Smiley


Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18742 Dátum: 2013 Augusztus 25, 17:07:52 »

Nem csináltatok veled motort! Ezt nem lehet megfizetni... Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18741 Dátum: 2013 Augusztus 25, 16:45:31 »


Nem csináltatok veled motort! Ezt nem lehet megfizetni... Smiley


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18740 Dátum: 2013 Augusztus 25, 16:24:53 »

Megtaláltam azt a Hot VW Magazint amiben ez a teszt van. A héten Scannelem, aztán küldöm.

Pakolás közben csak úgy átszaladtam rajta: A Scattól rendelhető új, duplaszívós széria 1,6 motorján csinálják a tesztet. Széria állapotban, mindent gyári értékre állítva 64 LE-ről indulnak (Nem arról van szó, hogy alapból 14 LE-vel erősebb a kiindulási alap mint a széria, egyszerűen az amerikai mérési eljárás adja a 14 LE különbséget az általunk ismert 50 LE-höz képest.) De a lényeg nem is ez, hanem, hogy a végén 82 LE lesz a csúcs, ami majd' 30%-os növekedés úgy, hogy a motort nem bontják meg, csak a szelepfedeleket veszik le. A végső összeállítás: csőkígyó, 2xDellorto 40DRLA, nagy áttételű himbasor és jól belőtt gyújtás, hézagok, karbi.

A másik érdekesség pont a himbasor kérdése: Beteszik az 1,25 áttételű himbasort, ami a széria motornál rögtön hoz pár lóerőt. Következő lépésként beteszik az 1,4 áttételű himbasort és a teljesítmény pontosan ugyanannyi marad mint az 1,25 himbákkal. Ennél a széria motornál a szelepméretekből adódó korlátozást csökkenti az 1,25-ös himbasor okozta nagyobb szelepnyitás, de utána hiába cserélték nagyobbra a himbákat, mert már valami más korlátoz, pl. a szűk csatornák.

Jöhet.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #18739 Dátum: 2013 Augusztus 25, 14:43:08 »

Megvan hozzá a rács és a termosztát is?
Csak szóló gépháztető minden nélkül.

Mert,hogy működik ez az egész,írjál róla légyszi!

Milyen évjáratú,milyen típusú kabriókon voltak ezek,hogyan működtek stb?

Nekem volt egyszer egy 1302-es gyári kabrióm,és azon ilyen géptető volt,még csodálkoztam is neki.A Breuer Zsolti látta is,és mondta,hogy rendes gyári kabrió gépháztető,a gyár ezen a lyukon akarta kompenzálni azokat a szellőzőnyílásokat,amik a kabriótető miatt ott felül elvesznek.
Nem elérhető Stigi
Hozzászólások: 339


« Hozzászólás #18738 Dátum: 2013 Augusztus 25, 14:21:44 »

Sikerült a bugnetről vásárolnom,egy ilyen gyári kabrió gépháztetőt.

Az én autómon még az eredeti gyári van,de nem ilyen,hanem olyan mint a sima 1303-asé.Ezeket a rendszámvilágításnál kivágottakat csak egy rövid ideig nyomták,inkább az 1302LS kabriókra jellemző,de nagy ritkaság.

Megvan hozzá a rács és a termosztát is?

1983     Vespa PX125
1983     Vespa Primavera ET3
1982     Porsche 911 SC targa
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #18737 Dátum: 2013 Augusztus 25, 14:16:03 »

Sikerült a bugnetről vásárolnom,egy ilyen gyári kabrió gépháztetőt.

Az én autómon még az eredeti gyári van,de nem ilyen,hanem olyan mint a sima 1303-asé.Ezeket a rendszámvilágításnál kivágottakat csak egy rövid ideig nyomták,inkább az 1302LS kabriókra jellemző,de nagy ritkaság.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #18736 Dátum: 2013 Augusztus 25, 08:24:09 »

Egy egyszerű light tuning motor összeszerelés. Illetve az, hogy mennyi apróságra kell figyelni:

http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2013/08/vintage-speed-osszerakas-bosszanto.html
Tetszik, ha valaki érti is azt, amit csinál. Wink

Bácsi Győző
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #18735 Dátum: 2013 Augusztus 25, 08:07:46 »

Nem csináltatok veled motort! Ezt nem lehet megfizetni... Smiley

Egy egyszerű light tuning motor összeszerelés. Illetve az, hogy mennyi apróságra kell figyelni:

http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2013/08/vintage-speed-osszerakas-bosszanto.html
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18734 Dátum: 2013 Augusztus 24, 22:11:43 »

Egy egyszerű light tuning motor összeszerelés. Illetve az, hogy mennyi apróságra kell figyelni:

http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2013/08/vintage-speed-osszerakas-bosszanto.html

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #18733 Dátum: 2013 Augusztus 24, 21:28:02 »

Maresz-féle kakucs videokat keresgéltem és belebotlottam:
http://www.youtube.com/watch?v=BhHmQhCE45o

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #18732 Dátum: 2013 Augusztus 23, 22:53:18 »

2 ilyen teszt volt, az egyik a Bill Fischer könyvben van, a másik meg egy 20-25 éves Hot VW magazinban. Eredetiben itthon mindkettő megvan. Egyszer egyiket összefoglalva bepötyögtem ide, mert tanulságos. Mindkettő széria motorból indul ki. Ha van rá igény és valaki rám szól a jövő héten, akkor bescannelem melóhelyemen, aztán valaki ügyes felteheti elérhető helyre.

Jöhet.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18731 Dátum: 2013 Augusztus 23, 21:48:09 »


Annak mi lesz a sorsa? Versenyezni fogtok?!

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #18730 Dátum: 2013 Augusztus 23, 21:39:24 »

Nagyvonalakban, de a videón lévők már nagyon modernek. A mienk majd' 50 éves és minden marad is régies: 1,3 szimplaszívó, 2 karbi. Elég sok dolgot megcsináltunk rajta, de egy ideje félretettük mert ezer dolgunk volt. Pedig a motort csak össze kéne fűzni, a váltó 1 napos meló lenne apunak, futóművek csontra felújítva, felületkezelve. Tati megcsinálta a ruháját. Ezeken kívül meg csak zártszelvény az egész. Talán télen...

Annak mi lesz a sorsa? Versenyezni fogtok?!
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18729 Dátum: 2013 Augusztus 23, 21:34:36 »

Nagyvonalakban, de a videón lévők már nagyon modernek. A mienk majd' 50 éves és minden marad is régies: 1,3 szimplaszívó, 2 karbi. Elég sok dolgot megcsináltunk rajta, de egy ideje félretettük mert ezer dolgunk volt. Pedig a motort csak össze kéne fűzni, a váltó 1 napos meló lenne apunak, futóművek csontra felújítva, felületkezelve. Tati megcsinálta a ruháját. Ezeken kívül meg csak zártszelvény az egész. Talán télen...


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18728 Dátum: 2013 Augusztus 23, 21:28:15 »

2 ilyen teszt volt, az egyik a Bill Fischer könyvben van, a másik meg egy 20-25 éves Hot VW magazinban. Eredetiben itthon mindkettő megvan. Egyszer egyiket összefoglalva bepötyögtem ide, mert tanulságos. Mindkettő széria motorból indul ki. Ha van rá igény és valaki rám szól a jövő héten, akkor bescannelem melóhelyemen, aztán valaki ügyes felteheti elérhető helyre.

Ezt a Hot vw magazin cikket, cikk sorozatot meg lehet talalni valahol? Szerintem roppant tanulsagos lenne kezdoknek, mint en!

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #18727 Dátum: 2013 Augusztus 23, 21:12:27 »

Haveromnak ugyanez van hátul csak Porsche 5-ös váltóval és Porsche alu lengőkarokkal.

Zoli! Te ilyenre gyúrsz?
https://www.youtube.com/watch?v=MGu5LMqQ70Q

Nem elérhető tusam
Hozzászólások: 130

« Hozzászólás #18726 Dátum: 2013 Augusztus 23, 21:07:26 »

Ezt a Hot vw magazin cikket, cikk sorozatot meg lehet talalni valahol? Szerintem roppant tanulsagos lenne kezdoknek, mint en!
Nem elérhető tusam
Hozzászólások: 130

« Hozzászólás #18725 Dátum: 2013 Augusztus 23, 21:02:23 »

Megnyugtattal abban, hogy "vannak még" cserere erdemes alkatreszek a motorban... Mondjuk ugy 75% Smiley
Oldalak: 1 ... 84 85 86 87 88 [89] 90 91 92 93 94 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.171 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.